Wordt echt wel verwijderdquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:01 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Doe deze maar in de OP:
[ afbeelding ]
Mwah nee, sorry.quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:01 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Doe deze maar in de OP:
[ afbeelding ]
Welke is dat, Mooiste Weer De Leeuw deel 3?quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:10 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
DIe DVD van Mooi Weer de Leeuw is leuk!
Ik weet het niet.quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Welke is dat, Mooiste Weer De Leeuw deel 3?
Ja speciaal over Oud&Nieuwquote:Op zondag 30 december 2007 11:44 schreef Dutch_Nelson het volgende:
wordt het een speciale uitzending dan?
Dit is de officiele omschrijving in de TV gids:quote:Op zondag 30 december 2007 12:08 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Iemand al een idee wie de gasten zijn?
quote:met oude gasten, nieuwe uitdagingen, wensen en kleine hartekreten. Met Paul de Leeuw als gillende keukenmeid, Adje met z'n miljoenenklappers en Cor met zijn orkest en zelfgemaakte oliebollen in c-mineur.
Anoukquote:Op zondag 30 december 2007 12:12 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik geloof Anoukmeer weet ik niet !!
Inderdaad.quote:
Gisteren opgenomen heb ik gehoord.quote:Op maandag 31 december 2007 21:18 schreef golfer het volgende:
Is het nou echt live of eerder opgenomen?
Dacht ook al Danny te zienquote:
Danny de Munk?quote:
Het gehele programma?quote:Op maandag 31 december 2007 23:41 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik vind het erg misleidend dat ze ons willen doen geloven dat het live is, terwijl het overduidelijk afgelopen zaterdagmiddag/avond is opgenomen.
Vanwegen de kinderbijslagquote:
Gisteravond is het opgenomen, zondag dusquote:Op maandag 31 december 2007 23:41 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik vind het erg misleidend dat ze ons willen doen geloven dat het live is, terwijl het overduidelijk afgelopen zaterdagmiddag/avond is opgenomen.
Ja dat was erg, die hebben zich flink tegoed gedaan aan wat gratis drankjes zekerquote:
Lijkt me wel ja, zou niet weten waarom dat opeens live zou moeten zijnquote:Op dinsdag 1 januari 2008 01:45 schreef DaFrenk het volgende:
Maar heb inderdaad het idee dat alles dus opgenomen was. Zo zie je maar weer hoe je geflest wordt
Nee idd..quote:Op dinsdag 1 januari 2008 01:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Lijkt me wel ja, zou niet weten waarom dat opeens live zou moeten zijn
Madonnaquote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:21 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ik heb ervan genoten. Tenminste een normale originele show in plaats van concert nummer 14 op oudejaars avond
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 1 januari 2008 03:08 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Madonna
Bon Jovi
Anouk
Kane
Robbie Williams
Dolly Dots
Gerard Joling
Veldhuis en Kemper
Guus Meeuwis
Jerry Lee Lewis
Jools Hootenanny
Celine Dion
Vrienden van Amstel Live
Top 2000 a Go GO
Dat zijn er inderdaad 14.
Maar Veldhuis en Kemper was niet echt een concertquote:Op dinsdag 1 januari 2008 03:13 schreef Asskicker14 het volgende:
Nee sorry, ik ben Justin Timberlake vergeten, dus het zijn er zelfs meer dan 14.
Zat nog wel meer leuks in het publiek. Weer een reden om eens te gaanquote:Op dinsdag 1 januari 2008 06:21 schreef TLC het volgende:
Dat eerste meisje die bij Bob de Rooij op de stoel zat.......![]()
wat een lief koppie![]()
![]()
(en nog single ook)
het was dus gewoon niet livequote:Op dinsdag 1 januari 2008 10:34 schreef Viking84 het volgende:
Ik volg het programma met ondertiteling en de ondertiteling was soms te vroeg, dus dat lijkt me niet te kunnen met en live-programma. Maar idd, we zijn flink geflest zeg...
.
Nee het is zondagavond opgenomen.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 11:05 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
het was dus gewoon niet live
t laaste dat live was gister was t journaal van 8 uurquote:Op dinsdag 1 januari 2008 01:45 schreef DaFrenk het volgende:
Hm, ik vraag me nu ook nog steeds af wat nu wel en wat niet live was. Ik kan me niet voorstellen dat Arijan (Adje met oud en nieuw moederziel alleen op het ijs gaat liggenGoed, hij zal er wel flink voor betaald krijgen. Maar dan nog.
Maar heb inderdaad het idee dat alles dus opgenomen was. Zo zie je maar weer hoe je geflest wordt
Kijk eens aanquote:Op dinsdag 1 januari 2008 12:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
t laaste dat live was gister was t journaal van 8 uur
Dat geloof ik niet.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 12:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
t laaste dat live was gister was t journaal van 8 uur
dan nietquote:
Is dat een andere dan deze die je hier ook al spamde?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:28 schreef tong80 het volgende:
Eenzame vrouw met een dubbele hernia bij Paul de Leeuw.
quote:Op maandag 31 december 2007 21:22 schreef tong80 het volgende:
Eenzame vrouw met een dubbele hernia bij Paul de Leeuw.
Nee, dat was allemaal niet gepland, vermoed ik.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 01:51 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Nee idd..
Overigens was die Sydney.. of hoe heette die niet-depressieve-platina-uitreikende gast... wel coolLeuk dat hij er nog wat mee deed. Of zou dat ook al geplanned zijn? Al denk ik dat hij misschien opeens die plaat in z'n handen geduwd kreeg en hem mocht uitreiken ofzo.
Kijk eens aan! Da's leuke informatie! Thanks!quote:Op woensdag 2 januari 2008 00:28 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Nee, dat was allemaal niet gepland, vermoed ik.
Ik zat recht achter die jongen en wij wisten eigenlijk al wel dat hij er door Paul uitgepakt zou worden, dus we hadden al zo'n idee dat we erg goede plaatsen haddenIedereen in het wit, alleen hij niet
Maar tijdens de show kwam er ook iemand van de regie naar hem toe, of hij die plaat wou uitreiken (na die scene dat Paul naast hem zat). En dat wilde hij...
Oja en mensen het was dus absoluut niet live. Alles was zondag opgenomen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 09:26 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Kijk eens aan! Da's leuke informatie! Thanks!
Mwah nee, sorryquote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:16 schreef Piles het volgende:
[..]
[TV-tip] Theo Maassen - Tegen beter weten in (za. 20.25 uur)
He gadver, Idolsquote:
Er zijn nog genoeg andere zenders toch?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
He gadver, Idols. Dat dat soort bagger nog steeds uitgezonden wordt
.
Dat is geen excuus om precies die zender met Idols wel op te zettenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:27 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Er zijn nog genoeg andere zenders toch?
Zegt hijquote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
He gadver, Idols. Dat dat soort bagger nog steeds uitgezonden wordt
.
quote:
Zaterdag avond he, maar komt pas 19 januari weer.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:17 schreef Cahir het volgende:
wnr is dit eigenlijk op tv?
Nee Viking, Paul jaquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij hebt Frank al, toch?.
Sorry, niet lief van mij.
Ik zeg toch 'sorry', lieverd?quote:Op zondag 6 januari 2008 10:31 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee Viking, Paul jaHoud er over op over die Frank
![]()
Idd, 19 januari komt het weer.quote:Op zondag 6 januari 2008 03:08 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Zaterdag avond he, maar komt pas 19 januari weer.
Hier precies hetzelfdequote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:53 schreef DaFrenk het volgende:
Hmja, ik interesseer me allerminst voor het koningshuis, maar wellicht dat we toch gaan kijken omdat het Paultje is.
Zaterdagavond 2 februari om 20.30u tot zondag morgen 08.30u precies 12 uurquote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:44 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Zo dan, 12 uur lang. Vraag me af hoe laat dat dan begint.
Daar heb je wel een punt ja. Toch zal ik het dan wel opnemen hoor, dat gedeelte wat ik niet zie!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:51 schreef DaFrenk het volgende:
Hm, vreemd die keus qua tijd. Wie gaat er midden in de nacht nu zitten kijken naar een programma over het koningshuis
's nachts houdt niemand volquote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:51 schreef DaFrenk het volgende:
Hm, vreemd die keus qua tijd. Wie gaat er midden in de nacht nu zitten kijken naar een programma over het koningshuis
Zou goed kunnen jaquote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:20 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Zou me niks verbazen als het een grap is trouwens
Dat zie ik ook wel gebeuren jaquote:Op zondag 13 januari 2008 15:13 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ik zie Paul best zeggen om half 10 van: Ja, je denkt toch niet dat ik de hele nacht hier ga lullen over het koningshuis. En dat het dan gewoon afgelopen is.
Je was erbij aanwezig?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:24 schreef RemcoW85 het volgende:
Koeken bakken vanavond in de aflevering. Veel plezier met de aflevering, wordt leuk.
Ohja..quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:36 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Opnames zijn nu.. Ben er niet bij overigens.
Welke twee?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:32 schreef DaFrenk het volgende:
Dat voorstukje ook met die tweeHij heeft weer z'n pispaaltjes gevonden
![]()
Jij verraadt allesquote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:32 schreef DaFrenk het volgende:
Dat voorstukje ook met die tweeHij heeft weer z'n pispaaltjes gevonden
![]()
Niet altijd johquote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Het is toch elke aflevering hetzelfde
Zekerquote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Hij heeft elke week toch een paar pispaaltjes
Mensen uit het publiekquote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Hij heeft elke week toch een paar pispaaltjes
Dat pak was te zwaar denk ik.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Zit ze eindelijk in zo'n hamsterpak, gaat ze niet springen.
quote:
Zou kunnen. Ik heb nog nooit een pak van 't een of ander aangehad, dus ik weet niet hoe dat voelt. Maar het zag er zo suf uit.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:00 schreef Piles het volgende:
[..]
En je zit er los in, dus je springt binnen het pak denk ik
Alleen die opblaas tieten waren iets te nepquote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:15 schreef Jasza het volgende:
Die negerin zo de jezus, ik heb er niks mee maar die was wel lekkah, met haar collectebus
Ze had wel wat nettere tieten uit kunnen zoeken, maar ze weet goed wat ze waard is inderdaadquote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:15 schreef Jasza het volgende:
Die negerin zo de jezus, ik heb er niks mee maar die was wel lekkah, met haar collectebus
Hehe, die in het blauw was ook wel lekkah, die zo erg opvielquote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Alleen die opblaas tieten waren iets te nep.
Irisquote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:17 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hehe, die in het blauw was ook wel lekkah, die zo erg opviel
Ze zien er anders uit dan op : http://www.fhmbuurmeisje.nl/top10.phpquote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:17 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hehe, die in het blauw was ook wel lekkah, die zo erg opviel
70 fuckin jaar he, amazingquote:
Respect ja!quote:
Nu of nooitquote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Respect voor die oma, dat ze dat op die leeftijd nog durft.
Kijk ik later altijd op tvquote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:10 schreef DaFrenk het volgende:
Ow, wat stil opeens hier. Kijkt er niemand naar de internetuitzending?
Knap hé dat oudjequote:
Nee daar kijk ik nooit naar.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:36 schreef DaFrenk het volgende:
Ja, normaal keken wij ook altijd op zondag, maar nu zend RTL4 dat 1 tegen 100 gebeuren uitDat kijkt men hier liever dan.
Knap van die mevrouwquote:Op zondag 20 januari 2008 11:57 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Die omaGeweldig zeg dat ze dat nog doet op haar leeftijd!
Ja, die was superlief! Jammer trouwens dat ze niks lieten zien van die fotoshoot.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:44 schreef golfer het volgende:
Hij was weer geweldig lief voor die zogenaamde look-alike met het syndroom van Down.
quote:Vandaag gaat Paul terug naar de jaren '70. Hij serveert heel bijzondere cake, bekijkt een miniatuur Annie, Adje verdiept zich in Don Giovanni, en Tpiie zoekt nog steeds een kind!.
Leukemie was het volgens mij. Maar wat ontzettend schattig zeg en Paul (paaaaaauuuull op zn Duitsquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:53 schreef PirE het volgende:
had ze nou K?
Tja...het blijven gewoon natuurlijk allemaal boeren met een raar dialect voor ons Westerlingen daar in het Oosten van het land, dus ik kan mij die vergissing wel voorstellen.quote:Op zondag 27 januari 2008 00:55 schreef Adelante het volgende:
een beetje twente en de achterhoek op een hoop gooien
ik kijk het ook, kijk het deadline topic ff;)quote:Op zondag 27 januari 2008 11:36 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Was weer mooie aflevering! Hoe hij ging zingen met de meisje met leukemie.. echt heel mooi moment zeg!
Wie van jullie kijkt er allemaal Deadline? Ik snapte er gisteren niks van, lag dat nu aan mij?![]()
Nee ligt niet aan jou alhoewel ik deze aflevering mooie vond dan vorige week Deadline dan.quote:Op zondag 27 januari 2008 11:36 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Was weer mooie aflevering! Hoe hij ging zingen met de meisje met leukemie.. echt heel mooi moment zeg!
Wie van jullie kijkt er allemaal Deadline? Ik snapte er gisteren niks van, lag dat nu aan mij?![]()
die komt pas nadat het op TV is geweest, volgende keer slim zijn en 2 uur de stream kijkenquote:Op zondag 27 januari 2008 14:44 schreef DaFrenk het volgende:
Damn, de afterparty is nog niet te zien op internetWe wilden hem juist op de dag kijken omdat het op TV niet uit komt.
![]()
Hmja, dat doen we normaal wel. Maar we wilden ook Deadline kijken. Naja, dan kijken we het morgenavond maar.quote:Op zondag 27 januari 2008 15:08 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
die komt pas nadat het op TV is geweest, volgende keer slim zijn en 2 uur de stream kijken
Video/DVD/HD recorder nemen en opnemenquote:Op zondag 27 januari 2008 16:25 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Hmja, dat doen we normaal wel. Maar we wilden ook Deadline kijken. Naja, dan kijken we het morgenavond maar.
je hebt toch gewoon dat van gister op tv + day after vandaag op tv.quote:Op zondag 27 januari 2008 17:33 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
Video/DVD/HD recorder nemen en opnemen
zeker maar ik vind persoonlijk mooiweerdeleeuw in 1 x kijkenquote:Op zondag 27 januari 2008 18:02 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
je hebt toch gewoon dat van gister op tv + day after vandaag op tv.
meer niet ?
Had gister DVD Recorder gekocht, en vanavond ook opnemen
Quiz was niet echt boeiend idd, maar de mop van Cor dan wel weer hilarischquote:Op zondag 27 januari 2008 22:36 schreef DaFrenk het volgende:
Voor de rest vond ik het wel een beetje tegenvallen, dat gedoe met die quiz
Ahja.. het molletje.. of niet natuurlijkquote:Op zondag 27 januari 2008 22:41 schreef Haaibaaike het volgende:
Ja DaFrenk vond het ook tegenvalleniig vond het gisteren leuker.
Die quiz vond ik wel aardig. En Joris was er
Nee, maar er was een oproep voor hemquote:Op maandag 28 januari 2008 06:37 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Was Jurjen van Boer zoekt vrouw in de aftershow?
Aaah okeequote:Op maandag 28 januari 2008 09:44 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Nee, maar er was een oproep voor hem
Goede vraag!quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:40 schreef Wer-Al_Zwowe het volgende:
Gaat de marathon uitzending voor de koningin eigenlijk nog door? Ik kan er niets over vinden in de tv gids.
Paul zei er niets over in de Day After dus ik weet het ook niet.quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:40 schreef Wer-Al_Zwowe het volgende:
Gaat de marathon uitzending voor de koningin eigenlijk nog door? Ik kan er niets over vinden in de tv gids.
Dat klopt wel ja, dan zou het dus al komende zaterdag zo moeten zijn toch?quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:17 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Paul zei er niets over in de Day After dus ik weet het ook niet.
Ik heb nu zojuist in mijn nieuwe VARA gids gekeken, dat Paul zaterdag om 20.25 tot 21.25 op tv te zien is ! en daarna komt Deadline etc. etc..quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:25 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Dat klopt wel ja, dan zou het dus al komende zaterdag zo moeten zijn toch?
Jup, dat staat ook in mijn gidsquote:Op donderdag 31 januari 2008 10:34 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik heb nu zojuist in mijn nieuwe VARA gids gekeken, dat Paul zaterdag om 20.25 tot 21.25 op tv te zien is ! en daarna komt Deadline etc. etc..
Hmm ja okee, dat is misschien ook wat overdreven.quote:Op donderdag 31 januari 2008 19:18 schreef Haaibaaike het volgende:
12 uur lang hoeft van mij ook niet
Het komt er maandag ook nog een keertje op hequote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:56 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik kijk Paultje morgen via internet dús ook de 'Day After' !
Want zondag kijk ik naar Peter R de Vriesom 21.30 dat is gelijk met Paul.
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 19:26 schreef DaFrenk het volgende:
Hmm, ben benieuwd of MWDL een beetje leuk zal zijn. Al dat koniningen gedoe, daar heb ik niet zoveel mee![]()
Naja, we merken het wel
Idem dito The Day After viel ook tegenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:19 schreef DaFrenk het volgende:
Viel idd tegen vandaag. Hopelijk maakt de afterparty nog wat goed.
vanavond de herkansingquote:Op maandag 4 februari 2008 18:40 schreef AlwaysConnected het volgende:
Diep triest dat MooiWeerDeLeeuw door Peter Rde Vries maar 500.000 kijkers had echt triest dat NL niet mooie programma's kan waarderen en een of andere vaag verborgen camera programma gaat kijken. Zonde jullie hebben echt wat leusk gemist
toch goed gedaanquote:Op maandag 4 februari 2008 18:53 schreef Haaibaaike het volgende:
Nee, ik heb zaterdag alles van Paul via internet gekeken eerst via tv, later via internet naar de day after.
Was wel minder de uitzending
quote:Nou: dit ben ik tijdens carnaval. En naast me een andere gast uit 't Krabbegat. Er werd door een krabbelaar gevraagd wat ik in godsnaam moet op het carnaval. Ja, het is een jaarlijks terugkerend festijn geworden. Met een beste vriend op weg naar het bier, de leut en we zien jaarlijks dezelfde mensen terug en dat is heel gezellig. Wel vaak wordt er aan me getrokken. Vaak door vrouwen van mijn leeftijd die echt 'nova' achtige vragen stellen als: wah doehe gij nou hier?" Daar geef ik dan ook serieus antwoord op: '"iemand levenloos vingeren, nou goed?" er wordt dan 10 seconden serieus naar je gekeken om vervolgens weer hun weegs te gaan. Het was wel heel bijzonder om tijdens de peter r de vries, historische uitzending, in het cafe te staan en diverse sms'jes te ontvangen van vrienden en familie die thuis zatern te kijken en vertelden dat het superspannend was. Wij stonden naturlijk gewoon te lallen en te bruisen maar ondertussen ontstond er een weergaloze spanning op tv. En de vraag:'mag dit allemaal maar?' Ik vind van wel, maar eerlijk gezeg was ik er al een tijdje niet meer mee bezig. Ervan overtuigd dat het toch nooit echt opgelost zou worden. Maar na de uitzending heb ik zelfs berichtjes gelezen dat Nathalie werd gedood door het prostaatvocht van Joran (een 68 jarige dermatoloog die ook een duit in het prostaatzakje wilde doen)
Nou ja: het zal nog wel even onrustig zijn in Nederland. ik geloof dat zelfs een onschuldige jongen in Drachten is belaagd die geen Joran heette maar Johan. Wij hebben inmiddels thuis weer een schoolbord opgehangen en de oudste die lekker gaat met lezen en schrijven heeft als eerste geschreven: 'Plasvoor het eeten' want dat wordt meestal niet gedaan met als gevolg dat we tijdens het eten meerdere plaspauzes moeten inlassen. Wat me ook opviel dat ze bij Boer zoekt vrouw zulke gore boerenkool eten. Helemaal niet fijn gestampt en zeer grof van structuur. Dat zijn de vrouwen ook allemaal bijna. Grof van structuur,een soort margriet vrouw wat me inderdaad bij het sympathieke vrouwenblad bracht. Was gevraagd door de hoofdredactie om columnist te worden. Had geen enkele bedenking, vond het wel leuk, maar na een paar columns werd ik toch gebeld dat de margriet lezeressen grote moeite hebben met mijn schrijfsels. Waarom dan? Ja, over sex en expliciete woorden... Verder kwamen we er niet echt uit. Of ik niet liever alleen over de kindren wilde schrijven en dingetjes uit het gezin en zo... Ja dag! dikke lul 10 bier!!! Ga toch niet als een soort Willy Wortel over de kinderen schrijven? Dus voorgesteld om gewoon te stoppen met de column. En ik denk dat de hele margriet redactie erg opgelucht was. Dus als u een verdwaalde margriet lezeres bent kijk dan goed naar de foto. Zo maakte ik altijd mijn column. Wel met veel plezier en dacht zelf dat het wel een leuke column was.... Nou ja: het is niet anders. En dan nu nieuws van het tv front: vandaag een goede meeting gehad met de VARA en volgens mij is een klein beetje verwarring ontstaan over doorgaan met MWDL of niet, maar we gaan nog wel een seizoentje door hoor? Denk ik! VARA wil graag en ik ook wel mits de wensen leuk blijven. Dus het is nu half 8. Heb net de verkiezingen op NOVA gezien. En een paar filmpjes werden niet goed ingestart en je ziet gelijk het gezicht van Clairy Polak verstrakken:"oh god! Ik kom in de tv draait door" in ieder geval de amerikaanse verslaggever die woedend tot iemand gilt: Not now. I am on!!!" haalt het wel. Vanavond. Wedden? En anders in de zap service bij Pauw en Witteman.
laterrr
Paul.
Kan je op internet terug kijken..Maar was niet veel aan, het viel mij tegenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 23:59 schreef jorienvdherik het volgende:
moet de day after van vorige weeek nog kijken
Ja, ik ook. Ik heb de laatste 2 weken alleen de reguliere uitzendingen gezien, maar de commentaren hier hebben me niet zo enthousiast gemaakt de Days After nog eens te gaan bekijken.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 10:11 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Vanavond ga ik ook weer eens kijken
Idd, dat had anders af kunnen lopenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Paul was ff niet goed bezig met die glazen.
yes echt welquote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Idd, dat had anders af kunnen lopen
die man is verschrikkelijkquote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:55 schreef AlwaysConnected het volgende:
wat en humor
dus ouwe man geweldi g![]()
![]()
![]()
Als jij midden in een stapel glas geduwt wordt kan het heel anders aflopen hoorquote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:53 schreef Smash-it het volgende:
Ik vond het wel lekker heftig hoor, met die glazen. Net als toen Sint Adje in het water werd gepushed. Mensen die altijd meteen brieven gaan schrijven en gaan klagen. Hij ving d'r na de duw meteen weer op, alleen d'r hand een klein sneetje. Ze krijgt wel d'r liedje toch!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |