Leukemie was het volgens mij. Maar wat ontzettend schattig zeg en Paul (paaaaaauuuull op zn Duitsquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:53 schreef PirE het volgende:
had ze nou K?
Tja...het blijven gewoon natuurlijk allemaal boeren met een raar dialect voor ons Westerlingen daar in het Oosten van het land, dus ik kan mij die vergissing wel voorstellen.quote:Op zondag 27 januari 2008 00:55 schreef Adelante het volgende:
een beetje twente en de achterhoek op een hoop gooien
ik kijk het ook, kijk het deadline topic ff;)quote:Op zondag 27 januari 2008 11:36 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Was weer mooie aflevering! Hoe hij ging zingen met de meisje met leukemie.. echt heel mooi moment zeg!
Wie van jullie kijkt er allemaal Deadline? Ik snapte er gisteren niks van, lag dat nu aan mij?![]()
Nee ligt niet aan jou alhoewel ik deze aflevering mooie vond dan vorige week Deadline dan.quote:Op zondag 27 januari 2008 11:36 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Was weer mooie aflevering! Hoe hij ging zingen met de meisje met leukemie.. echt heel mooi moment zeg!
Wie van jullie kijkt er allemaal Deadline? Ik snapte er gisteren niks van, lag dat nu aan mij?![]()
die komt pas nadat het op TV is geweest, volgende keer slim zijn en 2 uur de stream kijkenquote:Op zondag 27 januari 2008 14:44 schreef DaFrenk het volgende:
Damn, de afterparty is nog niet te zien op internetWe wilden hem juist op de dag kijken omdat het op TV niet uit komt.
![]()
Hmja, dat doen we normaal wel. Maar we wilden ook Deadline kijken. Naja, dan kijken we het morgenavond maar.quote:Op zondag 27 januari 2008 15:08 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
die komt pas nadat het op TV is geweest, volgende keer slim zijn en 2 uur de stream kijken
Video/DVD/HD recorder nemen en opnemenquote:Op zondag 27 januari 2008 16:25 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Hmja, dat doen we normaal wel. Maar we wilden ook Deadline kijken. Naja, dan kijken we het morgenavond maar.
je hebt toch gewoon dat van gister op tv + day after vandaag op tv.quote:Op zondag 27 januari 2008 17:33 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
Video/DVD/HD recorder nemen en opnemen
zeker maar ik vind persoonlijk mooiweerdeleeuw in 1 x kijkenquote:Op zondag 27 januari 2008 18:02 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
je hebt toch gewoon dat van gister op tv + day after vandaag op tv.
meer niet ?
Had gister DVD Recorder gekocht, en vanavond ook opnemen
Quiz was niet echt boeiend idd, maar de mop van Cor dan wel weer hilarischquote:Op zondag 27 januari 2008 22:36 schreef DaFrenk het volgende:
Voor de rest vond ik het wel een beetje tegenvallen, dat gedoe met die quiz
Ahja.. het molletje.. of niet natuurlijkquote:Op zondag 27 januari 2008 22:41 schreef Haaibaaike het volgende:
Ja DaFrenk vond het ook tegenvalleniig vond het gisteren leuker.
Die quiz vond ik wel aardig. En Joris was er
Nee, maar er was een oproep voor hemquote:Op maandag 28 januari 2008 06:37 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Was Jurjen van Boer zoekt vrouw in de aftershow?
Aaah okeequote:Op maandag 28 januari 2008 09:44 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Nee, maar er was een oproep voor hem
Goede vraag!quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:40 schreef Wer-Al_Zwowe het volgende:
Gaat de marathon uitzending voor de koningin eigenlijk nog door? Ik kan er niets over vinden in de tv gids.
Paul zei er niets over in de Day After dus ik weet het ook niet.quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:40 schreef Wer-Al_Zwowe het volgende:
Gaat de marathon uitzending voor de koningin eigenlijk nog door? Ik kan er niets over vinden in de tv gids.
Dat klopt wel ja, dan zou het dus al komende zaterdag zo moeten zijn toch?quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:17 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Paul zei er niets over in de Day After dus ik weet het ook niet.
Ik heb nu zojuist in mijn nieuwe VARA gids gekeken, dat Paul zaterdag om 20.25 tot 21.25 op tv te zien is ! en daarna komt Deadline etc. etc..quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:25 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Dat klopt wel ja, dan zou het dus al komende zaterdag zo moeten zijn toch?
Jup, dat staat ook in mijn gidsquote:Op donderdag 31 januari 2008 10:34 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik heb nu zojuist in mijn nieuwe VARA gids gekeken, dat Paul zaterdag om 20.25 tot 21.25 op tv te zien is ! en daarna komt Deadline etc. etc..
Hmm ja okee, dat is misschien ook wat overdreven.quote:Op donderdag 31 januari 2008 19:18 schreef Haaibaaike het volgende:
12 uur lang hoeft van mij ook niet
Het komt er maandag ook nog een keertje op hequote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:56 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik kijk Paultje morgen via internet dús ook de 'Day After' !
Want zondag kijk ik naar Peter R de Vriesom 21.30 dat is gelijk met Paul.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |