Quiz was niet echt boeiend idd, maar de mop van Cor dan wel weer hilarischquote:Op zondag 27 januari 2008 22:36 schreef DaFrenk het volgende:
Voor de rest vond ik het wel een beetje tegenvallen, dat gedoe met die quiz
Ahja.. het molletje.. of niet natuurlijkquote:Op zondag 27 januari 2008 22:41 schreef Haaibaaike het volgende:
Ja DaFrenk vond het ook tegenvalleniig vond het gisteren leuker.
Die quiz vond ik wel aardig. En Joris was er
Nee, maar er was een oproep voor hemquote:Op maandag 28 januari 2008 06:37 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Was Jurjen van Boer zoekt vrouw in de aftershow?
Aaah okeequote:Op maandag 28 januari 2008 09:44 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Nee, maar er was een oproep voor hem
Goede vraag!quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:40 schreef Wer-Al_Zwowe het volgende:
Gaat de marathon uitzending voor de koningin eigenlijk nog door? Ik kan er niets over vinden in de tv gids.
Paul zei er niets over in de Day After dus ik weet het ook niet.quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:40 schreef Wer-Al_Zwowe het volgende:
Gaat de marathon uitzending voor de koningin eigenlijk nog door? Ik kan er niets over vinden in de tv gids.
Dat klopt wel ja, dan zou het dus al komende zaterdag zo moeten zijn toch?quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:17 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Paul zei er niets over in de Day After dus ik weet het ook niet.
Ik heb nu zojuist in mijn nieuwe VARA gids gekeken, dat Paul zaterdag om 20.25 tot 21.25 op tv te zien is ! en daarna komt Deadline etc. etc..quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:25 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Dat klopt wel ja, dan zou het dus al komende zaterdag zo moeten zijn toch?
Jup, dat staat ook in mijn gidsquote:Op donderdag 31 januari 2008 10:34 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik heb nu zojuist in mijn nieuwe VARA gids gekeken, dat Paul zaterdag om 20.25 tot 21.25 op tv te zien is ! en daarna komt Deadline etc. etc..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |