abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 31 januari 2008 @ 19:18:19 #251
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_56455204
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 19:18 schreef Haaibaaike het volgende:
12 uur lang hoeft van mij ook niet
Hmm ja okee, dat is misschien ook wat overdreven.
  vrijdag 1 februari 2008 @ 12:56:37 #253
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_56456444
Ik kijk Paultje morgen via internet dús ook de 'Day After' !
Want zondag kijk ik naar Peter R de Vries om 21.30 dat is gelijk met Paul.
pi_56457135
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 12:56 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik kijk Paultje morgen via internet dús ook de 'Day After' !
Want zondag kijk ik naar Peter R de Vries om 21.30 dat is gelijk met Paul.
Het komt er maandag ook nog een keertje op he
  vrijdag 1 februari 2008 @ 13:34:18 #255
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_56483728
Hmm, ben benieuwd of MWDL een beetje leuk zal zijn. Al dat koniningen gedoe, daar heb ik niet zoveel mee

Naja, we merken het wel
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_56483799
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 19:26 schreef DaFrenk het volgende:
Hmm, ben benieuwd of MWDL een beetje leuk zal zijn. Al dat koniningen gedoe, daar heb ik niet zoveel mee

Naja, we merken het wel

‘Mooi! Weer de Leeuw’ is in oranjesferen met heel veel bloemen, hoedjes en vlaggen. Ook staat er een hete act van Adje op het programma en Kane treedt speciaal op voor de koningin!.

ben ook benieuwd wat het wordt vanavond
You dream it, I live it.
  zaterdag 2 februari 2008 @ 19:45:07 #258
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_56484254
Neen het gaat niet door. althans dat wat ik bij giel beelen had gehoord toen paul de leeuw naar hem belde
Woooooooooooooooo!
  zaterdag 2 februari 2008 @ 20:05:45 #260
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_56485675
Staat ook nergens meer, en hij zegt er zelf ook niks over. Lijkt mij dus niet door te gaan.

Vindt de show tot nu toe ook niet zo boeiend
  zaterdag 2 februari 2008 @ 21:18:51 #262
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_56486797
Vond er vandaag niets aan met als dieptepunt Kane.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_56486821
Viel idd tegen vandaag. Hopelijk maakt de afterparty nog wat goed.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
  zaterdag 2 februari 2008 @ 22:14:47 #264
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_56488613
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 21:19 schreef DaFrenk het volgende:
Viel idd tegen vandaag. Hopelijk maakt de afterparty nog wat goed.
Idem dito The Day After viel ook tegen
pi_56489001
Ohw.. hmm
  zaterdag 2 februari 2008 @ 22:32:19 #266
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_56489136
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 22:27 schreef DaFrenk het volgende:
Ohw.. hmm
Enkele dingetjes waren wel aardig, maar geef mij maar gewoon MWDL
pi_56522192
Ik heb er helemaal niks van gezien en ben de dvdrecorder ook vergeten
Maar heb niet veel gemist dus zo te horen!
  maandag 4 februari 2008 @ 11:45:20 #268
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_56522923
Nee niet veel ..je kan ook online kijken KiwiTjuHh
pi_56523816
Vond het toch wel leuk, maar inderdaad. Veel gemist heb je niet
pi_56529010
Nah, ik ga het niet online kijken denk. Misschien morgen nog, maar ik kijk wel even
Als jullie al niet zo enthousiast zijn!
pi_56531016
Diep triest dat MooiWeerDeLeeuw door Peter R de Vries maar 500.000 kijkers had echt triest dat NL niet mooie programma's kan waarderen en een of andere vaag verborgen camera programma gaat kijken. Zonde jullie hebben echt wat leusk gemist
  maandag 4 februari 2008 @ 18:53:46 #272
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_56531260
Nee, ik heb zaterdag alles van Paul via internet gekeken eerst via tv, later via internet naar de day after.
Was wel minder de uitzending
pi_56533703
quote:
Op maandag 4 februari 2008 18:40 schreef AlwaysConnected het volgende:
Diep triest dat MooiWeerDeLeeuw door Peter R de Vries maar 500.000 kijkers had echt triest dat NL niet mooie programma's kan waarderen en een of andere vaag verborgen camera programma gaat kijken. Zonde jullie hebben echt wat leusk gemist
vanavond de herkansing
pi_56535304
quote:
Op maandag 4 februari 2008 18:53 schreef Haaibaaike het volgende:
Nee, ik heb zaterdag alles van Paul via internet gekeken eerst via tv, later via internet naar de day after.
Was wel minder de uitzending
toch goed gedaan
  woensdag 6 februari 2008 @ 09:57:07 #275
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_56556357
Voor de non-Hyvers, de blog van Paul van vanmorgen, hij schrijft lekker chaotisch, maar onwijs leuk:

quote:
Nou: dit ben ik tijdens carnaval. En naast me een andere gast uit 't Krabbegat. Er werd door een krabbelaar gevraagd wat ik in godsnaam moet op het carnaval. Ja, het is een jaarlijks terugkerend festijn geworden. Met een beste vriend op weg naar het bier, de leut en we zien jaarlijks dezelfde mensen terug en dat is heel gezellig. Wel vaak wordt er aan me getrokken. Vaak door vrouwen van mijn leeftijd die echt 'nova' achtige vragen stellen als: wah doehe gij nou hier?" Daar geef ik dan ook serieus antwoord op: '"iemand levenloos vingeren, nou goed?" er wordt dan 10 seconden serieus naar je gekeken om vervolgens weer hun weegs te gaan. Het was wel heel bijzonder om tijdens de peter r de vries, historische uitzending, in het cafe te staan en diverse sms'jes te ontvangen van vrienden en familie die thuis zatern te kijken en vertelden dat het superspannend was. Wij stonden naturlijk gewoon te lallen en te bruisen maar ondertussen ontstond er een weergaloze spanning op tv. En de vraag:'mag dit allemaal maar?' Ik vind van wel, maar eerlijk gezeg was ik er al een tijdje niet meer mee bezig. Ervan overtuigd dat het toch nooit echt opgelost zou worden. Maar na de uitzending heb ik zelfs berichtjes gelezen dat Nathalie werd gedood door het prostaatvocht van Joran (een 68 jarige dermatoloog die ook een duit in het prostaatzakje wilde doen)
Nou ja: het zal nog wel even onrustig zijn in Nederland. ik geloof dat zelfs een onschuldige jongen in Drachten is belaagd die geen Joran heette maar Johan. Wij hebben inmiddels thuis weer een schoolbord opgehangen en de oudste die lekker gaat met lezen en schrijven heeft als eerste geschreven: 'Plasvoor het eeten' want dat wordt meestal niet gedaan met als gevolg dat we tijdens het eten meerdere plaspauzes moeten inlassen. Wat me ook opviel dat ze bij Boer zoekt vrouw zulke gore boerenkool eten. Helemaal niet fijn gestampt en zeer grof van structuur. Dat zijn de vrouwen ook allemaal bijna. Grof van structuur,een soort margriet vrouw wat me inderdaad bij het sympathieke vrouwenblad bracht. Was gevraagd door de hoofdredactie om columnist te worden. Had geen enkele bedenking, vond het wel leuk, maar na een paar columns werd ik toch gebeld dat de margriet lezeressen grote moeite hebben met mijn schrijfsels. Waarom dan? Ja, over sex en expliciete woorden... Verder kwamen we er niet echt uit. Of ik niet liever alleen over de kindren wilde schrijven en dingetjes uit het gezin en zo... Ja dag! dikke lul 10 bier!!! Ga toch niet als een soort Willy Wortel over de kinderen schrijven? Dus voorgesteld om gewoon te stoppen met de column. En ik denk dat de hele margriet redactie erg opgelucht was. Dus als u een verdwaalde margriet lezeres bent kijk dan goed naar de foto. Zo maakte ik altijd mijn column. Wel met veel plezier en dacht zelf dat het wel een leuke column was.... Nou ja: het is niet anders. En dan nu nieuws van het tv front: vandaag een goede meeting gehad met de VARA en volgens mij is een klein beetje verwarring ontstaan over doorgaan met MWDL of niet, maar we gaan nog wel een seizoentje door hoor? Denk ik! VARA wil graag en ik ook wel mits de wensen leuk blijven. Dus het is nu half 8. Heb net de verkiezingen op NOVA gezien. En een paar filmpjes werden niet goed ingestart en je ziet gelijk het gezicht van Clairy Polak verstrakken:"oh god! Ik kom in de tv draait door" in ieder geval de amerikaanse verslaggever die woedend tot iemand gilt: Not now. I am on!!!" haalt het wel. Vanavond. Wedden? En anders in de zap service bij Pauw en Witteman.

laterrr

Paul.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')