Mwah nee, sorryquote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:16 schreef Piles het volgende:
[..]
[TV-tip] Theo Maassen - Tegen beter weten in (za. 20.25 uur)
He gadver, Idolsquote:
Er zijn nog genoeg andere zenders toch?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
He gadver, Idols. Dat dat soort bagger nog steeds uitgezonden wordt
.
Dat is geen excuus om precies die zender met Idols wel op te zettenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:27 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Er zijn nog genoeg andere zenders toch?
Zegt hijquote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
He gadver, Idols. Dat dat soort bagger nog steeds uitgezonden wordt
.
quote:
Zaterdag avond he, maar komt pas 19 januari weer.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:17 schreef Cahir het volgende:
wnr is dit eigenlijk op tv?
Nee Viking, Paul jaquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij hebt Frank al, toch?.
Sorry, niet lief van mij.
Ik zeg toch 'sorry', lieverd?quote:Op zondag 6 januari 2008 10:31 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee Viking, Paul jaHoud er over op over die Frank
![]()
Idd, 19 januari komt het weer.quote:Op zondag 6 januari 2008 03:08 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Zaterdag avond he, maar komt pas 19 januari weer.
Hier precies hetzelfdequote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:53 schreef DaFrenk het volgende:
Hmja, ik interesseer me allerminst voor het koningshuis, maar wellicht dat we toch gaan kijken omdat het Paultje is.
Zaterdagavond 2 februari om 20.30u tot zondag morgen 08.30u precies 12 uurquote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:44 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Zo dan, 12 uur lang. Vraag me af hoe laat dat dan begint.
Daar heb je wel een punt ja. Toch zal ik het dan wel opnemen hoor, dat gedeelte wat ik niet zie!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:51 schreef DaFrenk het volgende:
Hm, vreemd die keus qua tijd. Wie gaat er midden in de nacht nu zitten kijken naar een programma over het koningshuis
's nachts houdt niemand volquote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:51 schreef DaFrenk het volgende:
Hm, vreemd die keus qua tijd. Wie gaat er midden in de nacht nu zitten kijken naar een programma over het koningshuis
Zou goed kunnen jaquote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:20 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Zou me niks verbazen als het een grap is trouwens
Dat zie ik ook wel gebeuren jaquote:Op zondag 13 januari 2008 15:13 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ik zie Paul best zeggen om half 10 van: Ja, je denkt toch niet dat ik de hele nacht hier ga lullen over het koningshuis. En dat het dan gewoon afgelopen is.
Je was erbij aanwezig?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:24 schreef RemcoW85 het volgende:
Koeken bakken vanavond in de aflevering. Veel plezier met de aflevering, wordt leuk.
Ohja..quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:36 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Opnames zijn nu.. Ben er niet bij overigens.
Welke twee?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:32 schreef DaFrenk het volgende:
Dat voorstukje ook met die tweeHij heeft weer z'n pispaaltjes gevonden
![]()
Jij verraadt allesquote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:32 schreef DaFrenk het volgende:
Dat voorstukje ook met die tweeHij heeft weer z'n pispaaltjes gevonden
![]()
Niet altijd johquote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Het is toch elke aflevering hetzelfde
Zekerquote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Hij heeft elke week toch een paar pispaaltjes
Mensen uit het publiekquote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Hij heeft elke week toch een paar pispaaltjes
Dat pak was te zwaar denk ik.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Zit ze eindelijk in zo'n hamsterpak, gaat ze niet springen.
quote:
Zou kunnen. Ik heb nog nooit een pak van 't een of ander aangehad, dus ik weet niet hoe dat voelt. Maar het zag er zo suf uit.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:00 schreef Piles het volgende:
[..]
En je zit er los in, dus je springt binnen het pak denk ik
Alleen die opblaas tieten waren iets te nepquote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:15 schreef Jasza het volgende:
Die negerin zo de jezus, ik heb er niks mee maar die was wel lekkah, met haar collectebus
Ze had wel wat nettere tieten uit kunnen zoeken, maar ze weet goed wat ze waard is inderdaadquote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:15 schreef Jasza het volgende:
Die negerin zo de jezus, ik heb er niks mee maar die was wel lekkah, met haar collectebus
Hehe, die in het blauw was ook wel lekkah, die zo erg opvielquote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Alleen die opblaas tieten waren iets te nep.
Irisquote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:17 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hehe, die in het blauw was ook wel lekkah, die zo erg opviel
Ze zien er anders uit dan op : http://www.fhmbuurmeisje.nl/top10.phpquote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:17 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hehe, die in het blauw was ook wel lekkah, die zo erg opviel
70 fuckin jaar he, amazingquote:
Respect ja!quote:
Nu of nooitquote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Respect voor die oma, dat ze dat op die leeftijd nog durft.
Kijk ik later altijd op tvquote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:10 schreef DaFrenk het volgende:
Ow, wat stil opeens hier. Kijkt er niemand naar de internetuitzending?
Knap hé dat oudjequote:
Nee daar kijk ik nooit naar.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:36 schreef DaFrenk het volgende:
Ja, normaal keken wij ook altijd op zondag, maar nu zend RTL4 dat 1 tegen 100 gebeuren uitDat kijkt men hier liever dan.
Knap van die mevrouwquote:Op zondag 20 januari 2008 11:57 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Die omaGeweldig zeg dat ze dat nog doet op haar leeftijd!
Ja, die was superlief! Jammer trouwens dat ze niks lieten zien van die fotoshoot.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:44 schreef golfer het volgende:
Hij was weer geweldig lief voor die zogenaamde look-alike met het syndroom van Down.
quote:Vandaag gaat Paul terug naar de jaren '70. Hij serveert heel bijzondere cake, bekijkt een miniatuur Annie, Adje verdiept zich in Don Giovanni, en Tpiie zoekt nog steeds een kind!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |