Vanwegen de kinderbijslagquote:
Gisteravond is het opgenomen, zondag dusquote:Op maandag 31 december 2007 23:41 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik vind het erg misleidend dat ze ons willen doen geloven dat het live is, terwijl het overduidelijk afgelopen zaterdagmiddag/avond is opgenomen.
Ja dat was erg, die hebben zich flink tegoed gedaan aan wat gratis drankjes zekerquote:
Lijkt me wel ja, zou niet weten waarom dat opeens live zou moeten zijnquote:Op dinsdag 1 januari 2008 01:45 schreef DaFrenk het volgende:
Maar heb inderdaad het idee dat alles dus opgenomen was. Zo zie je maar weer hoe je geflest wordt
Nee idd..quote:Op dinsdag 1 januari 2008 01:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Lijkt me wel ja, zou niet weten waarom dat opeens live zou moeten zijn
Madonnaquote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:21 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ik heb ervan genoten. Tenminste een normale originele show in plaats van concert nummer 14 op oudejaars avond
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 1 januari 2008 03:08 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Madonna
Bon Jovi
Anouk
Kane
Robbie Williams
Dolly Dots
Gerard Joling
Veldhuis en Kemper
Guus Meeuwis
Jerry Lee Lewis
Jools Hootenanny
Celine Dion
Vrienden van Amstel Live
Top 2000 a Go GO
Dat zijn er inderdaad 14.
Maar Veldhuis en Kemper was niet echt een concertquote:Op dinsdag 1 januari 2008 03:13 schreef Asskicker14 het volgende:
Nee sorry, ik ben Justin Timberlake vergeten, dus het zijn er zelfs meer dan 14.
Zat nog wel meer leuks in het publiek. Weer een reden om eens te gaanquote:Op dinsdag 1 januari 2008 06:21 schreef TLC het volgende:
Dat eerste meisje die bij Bob de Rooij op de stoel zat.......![]()
wat een lief koppie![]()
![]()
(en nog single ook)
het was dus gewoon niet livequote:Op dinsdag 1 januari 2008 10:34 schreef Viking84 het volgende:
Ik volg het programma met ondertiteling en de ondertiteling was soms te vroeg, dus dat lijkt me niet te kunnen met en live-programma. Maar idd, we zijn flink geflest zeg...
.
Nee het is zondagavond opgenomen.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 11:05 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
het was dus gewoon niet live
t laaste dat live was gister was t journaal van 8 uurquote:Op dinsdag 1 januari 2008 01:45 schreef DaFrenk het volgende:
Hm, ik vraag me nu ook nog steeds af wat nu wel en wat niet live was. Ik kan me niet voorstellen dat Arijan (Adje met oud en nieuw moederziel alleen op het ijs gaat liggenGoed, hij zal er wel flink voor betaald krijgen. Maar dan nog.
Maar heb inderdaad het idee dat alles dus opgenomen was. Zo zie je maar weer hoe je geflest wordt
Kijk eens aanquote:Op dinsdag 1 januari 2008 12:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
t laaste dat live was gister was t journaal van 8 uur
Dat geloof ik niet.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 12:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
t laaste dat live was gister was t journaal van 8 uur
dan nietquote:
Is dat een andere dan deze die je hier ook al spamde?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:28 schreef tong80 het volgende:
Eenzame vrouw met een dubbele hernia bij Paul de Leeuw.
quote:Op maandag 31 december 2007 21:22 schreef tong80 het volgende:
Eenzame vrouw met een dubbele hernia bij Paul de Leeuw.
Nee, dat was allemaal niet gepland, vermoed ik.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 01:51 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Nee idd..
Overigens was die Sydney.. of hoe heette die niet-depressieve-platina-uitreikende gast... wel coolLeuk dat hij er nog wat mee deed. Of zou dat ook al geplanned zijn? Al denk ik dat hij misschien opeens die plaat in z'n handen geduwd kreeg en hem mocht uitreiken ofzo.
Kijk eens aan! Da's leuke informatie! Thanks!quote:Op woensdag 2 januari 2008 00:28 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Nee, dat was allemaal niet gepland, vermoed ik.
Ik zat recht achter die jongen en wij wisten eigenlijk al wel dat hij er door Paul uitgepakt zou worden, dus we hadden al zo'n idee dat we erg goede plaatsen haddenIedereen in het wit, alleen hij niet
Maar tijdens de show kwam er ook iemand van de regie naar hem toe, of hij die plaat wou uitreiken (na die scene dat Paul naast hem zat). En dat wilde hij...
Oja en mensen het was dus absoluut niet live. Alles was zondag opgenomen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 09:26 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Kijk eens aan! Da's leuke informatie! Thanks!
Mwah nee, sorryquote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:16 schreef Piles het volgende:
[..]
[TV-tip] Theo Maassen - Tegen beter weten in (za. 20.25 uur)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |