zei de meest luie van ons allemaal...quote:Op woensdag 19 december 2007 18:47 schreef Jill-RMC het volgende:
Hoe sneaky zijn we allemaal nix zeggen tot er iemand anders een nieuw topic maakt....luie donders
Ssssst...probeer de schijn nog een btje op te houden hierzoquote:Op woensdag 19 december 2007 19:47 schreef 4-elements het volgende:
[..]
zei de meest luie van ons allemaal...
Sorry dat ik je wakker maaktequote:Op woensdag 19 december 2007 19:55 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ssssst...probeer de schijn nog een btje op te houden hierzo
Van de wat? Je zou toch minder gaan drinkenquote:
Hup naar het glazen huis danquote:Op donderdag 20 december 2007 00:49 schreef ook_gek het volgende:
ik bulk van de enargie [afbeelding]
Koud?quote:
quote:Op donderdag 20 december 2007 01:03 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Van de wat? Je zou toch minder gaan drinken.
Niet meer, maar zeker ook niet minder?quote:Op donderdag 20 december 2007 13:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]ik heb al dagen niet meer gedronken. ze smaken me niet meer
nee echt geen druppel gewoon. Ja slokje of 2 maar het smaakt me totaal niet. Best vaagquote:Op donderdag 20 december 2007 13:56 schreef Elegy het volgende:
[..]
Niet meer, maar zeker ook niet minder?
Woei! Daar heb ik dan gelukkig geen last van. En nu maar hopen dat mijn pokerspel er vanavond niet al te zeer onder leidtquote:Op donderdag 20 december 2007 13:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]ik heb al dagen niet meer gedronken. ze smaken me niet meer
4 kaarsen, 2 glazen kandelaars, 2 waxlichtjes bekertjes, een bonbonschaaltje (glas) en wat fair trade snoepgoed. Wat kan je allemaal met een electrische wok?quote:Op donderdag 20 december 2007 21:25 schreef m@x het volgende:
Onze kerstborrel was leukZit al vanaf 4 uur aan de rosé
Kerstpakket ruilen Atreidez? Ik had een elektrische wok.....
Ben er nu net voor de vierde keer langs gereden, maar ben maar niet gestopt ... zelfs 20 minuten geleden was het er nog aardig druk ...quote:Op donderdag 20 december 2007 23:24 schreef Jill-RMC het volgende:
Pas morgen kerstborrel en ws zijn we nog niet klaar als die begintOverwerken
Net naar Fiction Plane geweest (bandje van de zoon van Sting) dat was best lekker.
Is er nou al iemand naar het glazen huis geweest?
Ehhhhhhh, wokkenquote:Op vrijdag 21 december 2007 00:12 schreef Atreidez het volgende:
[..]
4 kaarsen, 2 glazen kandelaars, 2 waxlichtjes bekertjes, een bonbonschaaltje (glas) en wat fair trade snoepgoed. Wat kan je allemaal met een electrische wok?
Ik ben donderdagavond even geweest.quote:Op donderdag 20 december 2007 23:24 schreef Jill-RMC het volgende:
Pas morgen kerstborrel en ws zijn we nog niet klaar als die begintOverwerken
Net naar Fiction Plane geweest (bandje van de zoon van Sting) dat was best lekker.
ja daar is zequote:Op vrijdag 21 december 2007 11:29 schreef Chiquitina het volgende:
Goeiemorgen![]()
Hele tijd afwezig, en dat zal nog even duren. De werken in mijn nieuwe appartementje zijn begonnen dus nu is het even doorwerken. Ben nu even aan het werk in België, en straks weer naar Rijswijk toe.
Jawel.quote:Op donderdag 20 december 2007 23:24 schreef Jill-RMC het volgende:
Geef maar een gil, dan zal ik je ff helpenquote:Op vrijdag 21 december 2007 17:11 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Jawel.
Keurig gedoneerd ook, duimpjes opgestoken naar blij zwaaiende Rob Stenders. Wilde foto plaatsen maar weet natuurlijk niet hoe dat moet (jawel, na 9 jaar internet nog steeds digibeet)....
Mag het ook alles qua prijscategorie zijn?quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:21 schreef Huppelei het volgende:
We gaan vanavond uit eten. En ik ben degene die het restaurant kan kiezen. Mag alles zijn. Iemand tips? Want ik wil wel eens een keer wat nieuws proberen!
Ja alles!quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:08 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Mag het ook alles qua prijscategorie zijn?
Mijn favoriete restaurant in Den Haag: Restaurant Callas
erg lekker eten inderdaad. Heeft ook 1 ster als ik me niet vergis toch.quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:08 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Mag het ook alles qua prijscategorie zijn?
Mijn favoriete restaurant in Den Haag: Restaurant Callas
Gillllll!quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:30 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Geef maar een gil, dan zal ik je ff helpen.
Mag ik aan de hand van de auto en de plek waar ie m geparkeerd heeft de leeftijd van de bestuurder raden?quote:
quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:29 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Mag ik aan de hand van de auto en de plek waar ie m geparkeerd heeft de leeftijd van de bestuurder raden? [afbeelding]
Muhaha ik blijf erbij zodra die lijkjes de 65 gepasseerd zijn rijbewijs inleveren en taxibonnen/ov-abbo geven. Oudjes blij want die hoeven dan geen koekjes te jatten omdat ze iedere maand geld over houden van hun pensioen omdat ze geen auto/benzine hoeven te bekostigen en iedereen met een gaspedaal blij dat ze het een keer kunnen gebruiken zonder die lijken op de wegquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:37 schreef admiraal_anaal het volgende:hehe maar nee oke tis een bejaarde man die in de auto zat dus
Televaag
dus jij bent ook al de 65 voorbij. Want met al die auto verhalen van jou schat ik je in dat geval dan op een jaartje of 70quote:Op zondag 23 december 2007 13:26 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Muhaha ik blijf erbij zodra die lijkjes de 65 gepasseerd zijn rijbewijs inleveren en taxibonnen/ov-abbo geven. Oudjes blij want die hoeven dan geen koekjes te jatten omdat ze iedere maand geld over houden van hun pensioen omdat ze geen auto/benzine hoeven te bekostigen en iedereen met een gaspedaal blij dat ze het een keer kunnen gebruiken zonder die lijken op de weg
Ey...ik rij als een (iet wat snel) zonnetje. Alleen volgens mij is mijn auto een magneet voor mensen die echt verschrikkelijk domme en niet logische dingen doen in het verkeer.quote:Op zondag 23 december 2007 13:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dus jij bent ook al de 65 voorbij. Want met al die auto verhalen van jou schat ik je in dat geval dan op een jaartje of 70
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |