Mendez zal wel weer ipv Culina spelen.quote:Op woensdag 12 december 2007 16:22 schreef dndiek het volgende:
Vanavond:
Gomes
Marcellis Rajkovic Salcido Zonneveld
Afellay Culina Simons Aissati
Farfán en Lazovic
???
Of in plaats van Aissatiquote:Op woensdag 12 december 2007 16:23 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Mendez zal wel weer ipv Culina spelen.
Na de knock-outfase ben je de winnaar volgens mijquote:Op woensdag 12 december 2007 16:35 schreef mcyodogg het volgende:
Volgens mij is er na de knock-out fase geen sprake meer van plaatsing in de UEFA Cup, dus het kan al snel moelijk worden.
Zou hij niet wat meer spelers rust geven met het oog op Ajax? Dan denk ik dat Perez misschien wel speelt.quote:Op woensdag 12 december 2007 16:22 schreef dndiek het volgende:
Vanavond:
Gomes
Marcellis Rajkovic Salcido Zonneveld
Afellay Culina Simons Aissati
Farfán en Lazovic
???
Scherpquote:Op woensdag 12 december 2007 16:46 schreef dndiek het volgende:
[..]
Na de knock-outfase ben je de winnaar volgens mij
Ah, dus toch gelijkquote:Op woensdag 12 december 2007 16:46 schreef dndiek het volgende:
[..]
Na de knock-outfase ben je de winnaar volgens mij
Lekker dan!quote:‘Dit weekend mogelijk geen eredivisievoetbal’
Geschreven door Matthijs van Laar op woensdag, 12 december om 16:17
Het aankomend weekend wordt er mogelijk niet gevoetbald op het allerhoogste niveau. Reden hiervoor is de aankondiging van de politie om acties te voeren rond de voetbalwedstrijden. Onder meer de duels tussen Feyenoord en AZ (zaterdag) en Ajax en PSV (zondag) komen hierdoor in gevaar.
De politie wil actie voeren om zo hun eis, een betere CAO met meer loon, meer kracht bij te zetten. Vanwege de grote aandacht die het eredivisievoetbal trekt, kiest men ervoor om juist rondom de grote duels tot staking over te gaan, zo meldt de Telegraaf.
Burgermeesters van diverse grote steden hebben al aangekondigd dat zij bij een schaarste aan beveiliging de duels onherroepelijk uit de kalender zullen schrappen.
Kut Koeman. En als ie gelijk heeft: slim van Reker om zo spelers bij te laten tekenenquote:Koeman: 'Reker spreekt onwaarheden'
Ronald Koeman heeft met verbazing geluisterd naar de woorden van Jan Reker. De algemeen directeur van PSV beweerde dat Koeman hard bezig is om spelers over te halen ook de overstap te maken naar Valencia. Pertinent niet waar, zegt Koeman. Reker vertelde dat de voormalig PSV-trainer onder andere doelman Gomes warm probeert te maken voor een dienstverband in Spanje. “Wat Reker zegt is niet waar. Ik zit niet achter spelers aan en heb niemand gesproken. Ook Valencia heeft niemand benaderd”, zo zei Koeman tegen de NOS.
“We moeten eerst intern beslissen óf we wel een keeper gaan halen. Als dat het geval is willen we één van de betere in de wereld, en dat is Gomes. Maar er zijn ook andere keepers”, besloot Koeman. Gomes is overigens dichtbij een nieuw contract dat hem tot 2013 aan de Eindhovenaren zal binden.
Perez op de bank? Gek.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:42 schreef djnospinzone het volgende:
Perez hopelijk weer op de bank a.s. zaterdag, en Isi voor Culina. Isi was echt weer ouderwets goed vandaag.
kan wel c-keuze zijn maar het is gewoon a-klasse materiaalquote:Op woensdag 12 december 2007 22:47 schreef VoreG het volgende:
Zijn jullie net zo tevreden met deze wedstrijd als Wouters en Simons?
Ze zagen goede punten, vind dat nogal een uitspraak als je behoorlijke passfouten maakt in de verdediging en je mazzel hebt dat de C-keuze van Inter geen zin had om die bal erin te schieten, maar huizenhoog over.
Misschien was het voor de Zonneveld-norm een aardige wedstrijd, maar ik vind het nog altijd geen PSV-materiaalquote:Op donderdag 13 december 2007 02:06 schreef djnospinzone het volgende:
Zonneveld speelde toch prima? Ik ben in ieder geval fan van Zonneveld.
verdedigend liet hij weer wat steekjes vallenquote:Op donderdag 13 december 2007 02:06 schreef djnospinzone het volgende:
Zonneveld speelde toch prima? Ik ben in ieder geval fan van Zonneveld.
maarja dat vind ik ook van Lazovicquote:Op donderdag 13 december 2007 02:09 schreef dndiek het volgende:
[..]
Misschien was het voor de Zonneveld-norm een aardige wedstrijd, maar ik vind het nog altijd geen PSV-materiaal
Sowieso al 1 in de winterstop dus, hoppelijk een verdediger.quote:PSV actief op Mexicaanse markt
PSV gaat op de Mexicaanse toer. Naast Francisco Javier 'Maza' Rodriguez, waarvan de belangstelling gisteren al naar buiten vloeide, zijn de Eindhovenaren ook geïnteresseerd in middenvelders Omar Bravo (27) en Alberto Medina (24) alsmede verdediger Jonny Magallon (26).
Dat vertelde Néstor de la Torre, vice-president van Chivas Guadalajara tegenover Mexsport. Gisteravond was de clubbestuurder aanwezig in het Philips Stadion om het duel van PSV tegen Internazionale te bekijken. Hij sprak bovendien met de technische leiding van PSV over enkele spelers.
Ook kwam een mogelijke samenwerking tussen beide clubs aan bod. "Maar we zitten nog in een prille fase", vertelde De la Torre. "Slechts de eerste gesprekken zijn hierover gevoerd. Al verwacht wel dat één van onze spelers in de winterstop de overstap zal maken."
De vier genoemde spelers stuk voor stuk international. Maza speelde 35 interlands, Magallon heeft er 19 achter zijn naam staan, Medina 37 en Bravo liefst 49.
Klinkt goedquote:Op donderdag 13 december 2007 10:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Sowieso al 1 in de winterstop dus, hoppelijk een verdediger.
Amen. Sterkste opstelling mogelijk.quote:Op donderdag 13 december 2007 11:18 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
zondag
------------------------- gomes -----------------------
marcellis --- alcides --- salcido --- zonneveld
------------------------- simons ----------------------
-------- affelay ---------------------- culina --------
------------------------- perez ------------------------
------------farfan --------- koevermans -----------
vind je het gek als de beoogde nieuwe coach zelfs door 020ers wordt uigekotst en het liefst nog voor het EK moet stoppenquote:Op donderdag 13 december 2007 11:58 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Amen. Sterkste opstelling mogelijk.
Iets anders: wat blijft het trouwens angstvallig stil bij Ajax rondom een nieuwe coach....
Mooizoquote:De gemeente Amsterdam gaat ervan uit dat de topper tussen Ajax en PSV gewoon doorgaat. Gisteren maakte de politiebonden bekend te willen staken rond de wedstrijd.
"Wij gaan ervan uit dat de politie haar taak uitvoert", aldus een woordvoerder van burgemeester Job Cohen.
Omar Bravo is volgens mij een spits. Klein manneke.quote:Op donderdag 13 december 2007 10:43 schreef PyTh het volgende:
Die Omar Bravo is ook een hele aardige speler, alleen hebben we al zoveel middenvelders.
Heb ook liever een robuuste verdediger, type Alex
Zei ik tochquote:Op woensdag 12 december 2007 19:15 schreef jpg97 het volgende:
ik zeg: Perez moet erin!
Overdrijven is ook een kunstquote:Op donderdag 13 december 2007 14:08 schreef Fiskus het volgende:
grappig het verschil tussen een psv zonder perez en een psv mét perez
Klopt.quote:Op donderdag 13 december 2007 14:08 schreef Radegast het volgende:
[..]
Omar Bravo is volgens mij een spits. Klein manneke.
Hij zal zeker in het veld komen, daar ben ik van overtuigd.quote:Op donderdag 13 december 2007 18:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik zou er niet op rekenen. Op Perez dan.
Gomesquote:Gomes en PSV zijn eruit, contractverlenging tot 2013
13 december 2007 19:50
Het contract van doelman Heurelho da Silva Gomes is opengebroken en verlengd tot en met medio 2013. Dat is de uitkomst van een positief gesprek vanavond tussen de Braziliaan en de leiding van PSV. Na Timmy Simons, Carlos Salcido en Ibrahim Afellay heeft de club daarmee weer een belangrijke speler langer vastgelegd.
Duidelijk signaal
PSV is verheugd met het openbreken van het contract van Gomes, die momenteel bezig is aan zijn vierde seizoen in Eindhovense dienst. De vorige verbintenis van Gomes liep tot en met 2011. Met het langer vastleggen van haar dragende spelers wil de club een duidelijk signaal afgeven wat betreft de sportieve ambities voor de toekomst.
© PSV NV
Overdrijven is ook een vakquote:Op donderdag 13 december 2007 20:11 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Je zou bijna homo van die kerel worden.
Er werd imo blindgestaard op Nederlandse spelers.quote:Op vrijdag 14 december 2007 00:08 schreef rubbereend het volgende:
tja, ligt er natuurlijk ook een beetje aan wie er gehaald kunnen worden. Maarja nu was er ook concurentie van Feyenoord wat wel wat prijzen van bepaalde spelers opdreef
ja wat mij betreft hoeft dat ook niet persé, ik vind het wel leuk als er veel NEderlanders spelen, maar liever vooral goede spelers.quote:Op vrijdag 14 december 2007 00:14 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Er werd imo blindgestaard op Nederlandse spelers.
En geen Arsenal en geen Milanquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:33 schreef ruud.nl het volgende:
Volgende week dus de loting voor de UEFA-cup. Aangezien Lyon en Liverpool zich in de laatste wedstrijd alsnog hebben weten te plaatsen voor de volgende CL-ronde, zal PSV dit seizoen alleen maar clubs kunnen tegenkomen waar ze de laatste jaren niet tegen hebben gespeeld. Eerste wedstrijd is thuis trouwens.
Ik ben toch wel benieuwd naar deze spelerquote:Het Eindhovens Dagblad meldt dat de Hongaar Balasz Dzsudzsak mogelijk al in januari naar PSV komt. De Hongaarse linksbuiten tekende eerder al een contract dat komende zomer in zou gaan. PSV geeft er de voorkeur aan hem op korte termijn naar Eindhoven te halen, zodat Dzsudzsak alle tijd krijgt om te acclimatiseren.
Lijkt me verder ook prima nieuwsquote:Het Eindhovens Dagblad meldt dat Stan Valckx gisteren uitvoerig met de zaakwaarnemer van Francisco Rodriguez heeft gesproken. Hij zou een contract kunnen tekenen dat op 1 januari ingaat. De ervaren verdediger van Chivas en het nationale elftal zou de verdediging van PSV moeten gaan versterken. Valckx wilde tegenover het ED niet ingaan op de gesprekken.
Goed nieuwsquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:30 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik ben toch wel benieuwd naar deze speler
[..]
Lijkt me verder ook prima nieuws
quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:03 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Nou ben eigenlijk een beetje geschrokken over de berichten op psv.netwerk forum of Maza Rodriguez. Op buitenlandse forums zijn ze PSV nu al aan het uitlachen over de aanstaande miskoop. Mja we zullen zien!
Is Maza zijn bijnaam?quote:Het Eindhovens Dagblad meldt dat Stan Valckx gisteren uitvoerig met de zaakwaarnemer van Francisco Rodriguez heeft gesproken.
Maza is idd zijn bijnaam. Maar wat Pipo al eerder postte, uit de reacties van het PN opmakend, beloofd het weinig goeds.quote:
quote:"Francisco Javier Rodríguez Pinedo (born October 20, 1981 in Mazatlan, Sinaloa) is a Mexican football Defender, currently playing for Chivas de Guadalajara. His nickname is Maza, because of his hometown of Mazatlan. Currently, Rodríguez is the tallest player for Chivas, standing 1.91 m (6 ft 3 in) and weighing 80 kg (170 lb).
quote:I'm a big fan of PSV Eindhoven (the club of Salcido). Now there are rumors that Francisco 'Maza' Rodriguez (player of Chivas Guadalajara) also will come to PSV. Does anyone know this player? Is he good? What sort of player is he? (I only know is a left defender)
he's the joke of all in this forum...
---
maza is a "tronko"
---
The notice of the tranfer of MAZA to PSV... a lot people take like a joke
because he is not a good player
---
I don't now that Maza linked whit PSV
but in newspaper and TV said it
What is a tronko? And is he really linked with PSV in Mexico?
Could there be another defender be linked with PSV? There is this rumour that PSV will buy a mexican experience defender next month.
I only know of MAZA
but like you said, maybe its a Joke...
And AJAX buy maza jajajaja
----
yes its international he plays in Olimpic games of athenas
World cup of germany
Confederaciones cup in germany
America cupgold cup
and play whit chivas in Libertadores cup
---
I dont like the maza Rodriguez, but have some fans:
(es.youtube.com/watch?v=aOjBaIPEDk8)
and some anti-fans:
(es.youtube.com/watch?v=VhXXYDBtXkw&feature=related)
---
“tronco"
(rnajera.com/g/d/3577-2/rnc08823wg.jpg)
(http://www.eresnice.com/wp-content/uploads/2007/08/tronco.jpg)
---
Does it mean that he is stupid? Or that he is static, so doesn't walk a lot?
he is stupid =P
as many people, i don't really understand why he become international..
he is slow, he doesn't have tecnique, and in general is a bad defender...
i guess that the only one good thing that he has like a player, is that he is tall =P
I think another option for PSV from Chivas would be Gonzalo Pineda
---
There are lots and lots of GREAT and experienced Central Defenders here in Mexico, for example, Az Alkmaar is trying to take "Hector Moreno" right now, he was U-17 World Champion just a while ago, and he's pretty good!!, maybe the "Maza" thing's just a bluff to take some other player, non?.
Don't worry, even is it's "Maza" Rodríguez, he's going to make his best effort to play, and play great with PSV, just like Salcido is doing, 'cause here in Mexico, there's not a greatest pride than to leave to play for Europe. So, be Cool, be patient, and, if anything comes out from our media, we'll let you know, k?.
-----
man, to be honest, psv could plant a tree or put a lamp post in the area, and either one of those would defend more and better than maza would xD
i honestly dont understand why psv has any interest whatsoever in maza
dank u Ajaxquote:Jaarverslag 2006-2007: positief resultaat van ¤ 6,2 miljoen
14 december 2007 10:45
PSV Jaarverslag 2006-2007. PSV Jaarverslag 2006-2007.
PSV heeft in voetbaljaargang 2006-2007 een positief resultaat van 6,2 miljoen euro behaald. Dat werd voor een groot deel bereikt door een recordomzet van ¤ 88 miljoen vooral door hoge inkomsten uit de zogeheten market pool van de UEFA Champions League, blijkt uit het financieel jaarverslag van PSV NV.
PSV
Succesvol
Het seizoen 2006-2007 verliep zowel sportief als financieel erg succesvol voor PSV. Na een zinderend slot van de competitie slaagde PSV erin de twintigste landstitel binnen te halen. In de UEFA Champions League reikte PSV tot de kwartfinales en daarmee voldeed de club opnieuw aan de doelstellingen. Financieel werd er een positief resultaat behaald van ¤ 6,2 miljoen ten opzichte van een positief resultaat in het voorgaande seizoen van ¤ 2,5 miljoen.
© PSV NV
quote:Koeman snakt naar doelpunten
13.12.2007 - 15:20
Ronald Koeman snakt met Valencia CF naar doelpunten. De coach zag zijn ploeg al 490 minuten niet scoren en is daarmee nog negentien minuten verwijderd van een clubrecord. Zaterdag speelt Valencia thuis tegen FC Barcelona en Koeman mist de geblesseerde spits David Villa tegen de club van Frank Rijkaard.
Na de 3-0 zege op Real Murcia op 10 november slaagde Valencia er tegen Schalke 04 (0-0), Chelsea (0-0), Racing Santander (1-0), Athletic Bilbao (0-3) en Osasuna (0-0) niet in het net te vinden.
Neem mijn advies: wordt supporter van een Real Madrid of AC Milan, die gaan over lijken, collecteren en hoeven zich niet aan de fiscus te storenquote:Op vrijdag 14 december 2007 00:01 schreef LudoSanders het volgende:
Afgelopen transferperiode is gewoon een debacle. Er is onvoldoende kwaliteit teruggehaald voor de spelers die zijn vertrokken.
Nee je hebt gelijk, de aankopen die we gedaan hebben afgelopen periode waren duidelijk de beste opties. 6 miljoen voor Lazovic is een schijntje! Waar haal je voor 6 miljoen nog zo'n spits? Zonneveld is zijn 7 ton ook dubbel en dwars waard.quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:36 schreef okee6 het volgende:
[..]
Neem mijn advies: wordt supporter van een Real Madrid of AC Milan, die gaan over lijken, collecteren en hoeven zich niet aan de fiscus te storen
Lazovic volgens mij iets over de 7 miljoen zelfsquote:Op vrijdag 14 december 2007 12:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee je hebt gelijk, de aankopen die we gedaan hebben afgelopen periode waren duidelijk de beste opties. 6 miljoen voor Lazovic is een schijntje! Waar haal je voor 6 miljoen nog zo'n spits? Zonneveld is zijn 7 ton ook dubbel en dwars waard.
Is dat een serieuze vraag of is dat sarcastisch?quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:24 schreef ganzenherder het volgende:
Vinden jullie die 7 miljoen voor Lazovich echt een koopje of is dat sarcastisch?
Nou om eerlijk te zijn vind ik dat Zonneveld zijn geld wel waard is eigenlijkquote:Op vrijdag 14 december 2007 17:36 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
[..]
Is dat een serieuze vraag of is dat sarcastisch?
Wat zou jij doen als de supporters schreeuwen om het hoofd van de trainer terwijl hij kampioen wordt? Dan ga je van ellende zelfs veel geld op tafel smijten voor "het beste" wat de concurrentie te bieden heeft. Tenslotte mocht ook Perez weg van Ajax, maar gratis ging hij niet.quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Lazovic volgens mij iets over de 7 miljoen zelfs
Het overgrote deel van de supporters nam het juist voor Koeman op toen we op de laatste speeldag toch nog kampioen werden, helaas. Sinds wanneer zijn Vitesse en NAC concurrenten van ons?quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:02 schreef okee6 het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als de supporters schreeuwen om het hoofd van de trainer terwijl hij kampioen wordt? Dan ga je van ellende zelfs veel geld op tafel smijten voor "het beste" wat de concurrentie te bieden heeft. Tenslotte mocht ook Perez weg van Ajax, maar gratis ging hij niet.
PSV is nu eenmaal de te plukken club in Nederland. Beschouw dat als een compliment.
Omdat de scout naar de concurrent gelopen was? In ieder geval kon PSV in het buitenland niet voor een prikkie krijgen wat het wilde. En aangezien alleen Heerenveen (concurrent?) over een (onbetaalbare) spits beschikte, Feyenoord op Makaay's sympathie kon rekenen, kom je dan uitsluitend bij Lazovic uit. Een gok, maar wat is nu 7 miljoen voor de enige spits die op nationaal niveau in ieder geval uit de voeten kan?quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het overgrote deel van de supporters nam het juist voor Koeman op toen we op de laatste speeldag toch nog kampioen werden, helaas. Sinds wanneer zijn Vitesse en NAC concurrenten van ons?
Sowieso waarom is het logisch dat een club, als de trainer onder vuur ligt, zich gaat versterken met spelers van de concurrentie?
Dus omdat van der Zee (quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:25 schreef okee6 het volgende:
[..]
Omdat de scout naar de concurrent gelopen was? In ieder geval kon PSV in het buitenland niet voor een prikkie krijgen wat het wilde. En aangezien alleen Heerenveen (concurrent?) over een (onbetaalbare) spits beschikte, Feyenoord op Makaay's sympathie kon rekenen, kom je dan uitsluitend bij Lazovic uit. Een gok, maar wat is nu 7 miljoen voor de enige spits die op nationaal niveau in ieder geval uit de voeten kan?
PSV weet dat het als het terug moet in begroting -immers Nederland bijna geen CL-land meer, dat het dan geen grotere broek aan moet hebben. Als er voor 7 miljoen een veilige goede koop was geweest, had een andere club nog altijd meer slagvaardig kunnen zijn. Helaas voor PSV is Nederland een ontwikkelingsland, waardoor je ook Zonneveld met slechts één a twee (voldoende) basisvaardigheden voor internationaal niveau moet aanschaffen.
Nee. Jij leest op de letter, ik lees liever tussen de regels door.quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dus omdat van der Zee () naar Ajax vertrok hadden we enkel nog spitsen uit de Nederlandse competitie op het lijstje staan? Makaay zijn sympathie ging misschien wel uit naar Feyenoord, maar PSV heeft het mislopen van Makaay ook aan zichzelf te danken. 7 miljoen uitgeven aan een spits die het niveau dat PSV nastreeft niet aan kan?
Precies, is Valencia ook weer kapot aan het maken. Voor zover Soler dat zelf al niet deedquote:Op vrijdag 14 december 2007 12:34 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
geniaal!! die man gun ik echt niks!
gaat je post echt over mij quote?quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:02 schreef okee6 het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als de supporters schreeuwen om het hoofd van de trainer terwijl hij kampioen wordt? Dan ga je van ellende zelfs veel geld op tafel smijten voor "het beste" wat de concurrentie te bieden heeft. Tenslotte mocht ook Perez weg van Ajax, maar gratis ging hij niet.
PSV is nu eenmaal de te plukken club in Nederland. Beschouw dat als een compliment.
Dan kan de vader van je baas niet en dan gaat de wedstrijd niet doorquote:Op vrijdag 14 december 2007 22:40 schreef NoelGallagher het volgende:
Zondag lekker naar Ajax-PSV met een beetje geluk. Als de vader van m'n baas niet kan (die kans is wel groot) dan mag ik mee. Geweldige plekken, lange zijde, eerste ring, rij 8 ofzo.
Dan speel ik wel.quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:45 schreef dndiek het volgende:
[..]
Dan kan de vader van je baas niet en dan gaat de wedstrijd niet door
Mwoh, gaat meer over waarom PSV de hoofdprijs betaalde voor de beste (betaalbare) spits in de Nederlandse competitie. Eenzelfde item is waarom de versleten Kluivert ingehuurd werd. Het antwoord is vrees ik: PSV moet wat. Als het spaart voor een paar echte vette jaren breken de supporters alles af plus vertrekken de grote spelers, én als ze met geld smijten kan het licht na één mager seizoen uit.quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gaat je post echt over mij quote?
Nou ik verwacht echt niet dat ze die meteen vervangen, dat is gans onmogelijk. Wat ik dan wel jammer vind is dat iemand als Hofland bij Feyenoord komt te spelen, die was echt haalbaar geweest. En iemand als Makaay. Aan Makaaay had je veel meer gehad, zeker ook de jonge jongens. Lazovic is vooral een bron van ergernisquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:38 schreef okee6 het volgende:
[..]
Mwoh, gaat meer over waarom PSV de hoofdprijs betaalde voor de beste (betaalbare) spits in de Nederlandse competitie. Eenzelfde item is waarom de versleten Kluivert ingehuurd werd. Het antwoord is vrees ik: PSV moet wat. Als het spaart voor een paar echte vette jaren breken de supporters alles af plus vertrekken de grote spelers, én als ze met geld smijten kan het licht na één mager seizoen uit.
Het enige wat ik vervelend vind, is dat mensen verwachten dat je zo even met een aankoop Cocu en/of Alex vervangt. Waar je nu steeds CL heb gespeeld, én marketpool-jackpot hebt kunnen trekken. Het kan in ieder seizoen veel minder positief aflopen en in dat geval -geen prijzen- schrap je nog minder makkelijk in je elftal. Want dan moet je werkelijk je toekomst verkopen, ook die laatste paar spelers, die anderen kunnen lokken.
Slotsom: Lazovic was te duur, maar PSV voelde zich gedwongen.
Het is toch nog niet definitief of al wel?quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:45 schreef dndiek het volgende:
[..]
Dan kan de vader van je baas niet en dan gaat de wedstrijd niet door
Natuurlijk vielen Alex en Cocu niet te vervangen. Maar naar mijn idee is er niet eens een serieuze poging ondernomen om spelers met ervaring aan te trekken. Alex wordt vervangen door Alcides, Da Costa, Marcellis, en Rajkovic. 4 spelers die nog niets bewezen hebben! Naast Salcido had gewoon nog een ervaren speler aangetrokken moeten worden. Een Boulharouz, Rob Wielaert bijvoorbeeld, iemand die zich reeds bewezen heeft.quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:38 schreef okee6 het volgende:
[..]
Mwoh, gaat meer over waarom PSV de hoofdprijs betaalde voor de beste (betaalbare) spits in de Nederlandse competitie. Eenzelfde item is waarom de versleten Kluivert ingehuurd werd. Het antwoord is vrees ik: PSV moet wat. Als het spaart voor een paar echte vette jaren breken de supporters alles af plus vertrekken de grote spelers, én als ze met geld smijten kan het licht na één mager seizoen uit.
Het enige wat ik vervelend vind, is dat mensen verwachten dat je zo even met een aankoop Cocu en/of Alex vervangt. Waar je nu steeds CL heb gespeeld, én marketpool-jackpot hebt kunnen trekken. Het kan in ieder seizoen veel minder positief aflopen en in dat geval -geen prijzen- schrap je nog minder makkelijk in je elftal. Want dan moet je werkelijk je toekomst verkopen, ook die laatste paar spelers, die anderen kunnen lokken.
Slotsom: Lazovic was te duur, maar PSV voelde zich gedwongen.
Op mij komt dat als achterlijk over. Elke club wil verdedigers met ervaring halen, die zijn schaars. Hofland is één van de weinige en die bleek niet haalbaar. Dan moet je net de mazzel hebben dat er een Zuid- of Midden-Amerikaan voor het opscheppen is. Ook die zijn er niet elk jaar. Daarbij, PSV moest een pas op de plaats maken, nadat Hiddink de ruif had leeggevreten.quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Natuurlijk vielen Alex en Cocu niet te vervangen. Maar naar mijn idee is er niet eens een serieuze poging ondernomen om spelers met ervaring aan te trekken. Alex wordt vervangen door Alcides, Da Costa, Marcellis, en Rajkovic. 4 spelers die nog niets bewezen hebben! Naast Salcido had gewoon nog een ervaren speler aangetrokken moeten worden. Een Boulharouz, Rob Wielaert bijvoorbeeld, iemand die zich reeds bewezen heeft.
Er moest ook een spits bij, nog veel harder nodig. Daarvoor kwamen Koevermans en Lazovic. Perez is een ervaren speler. Goede vleugelspelers zijn nog schaarser dan ervaren verdedigers. En voor dat alles een minimaal budget beschikbaar, ofwel drie spelers halen of gokken op één ervaren man.quote:Iedereen zag dit aankomen, kijk de topics tijdens die periode maar terug, er moest een verdediger bij. Verder is er niet ingekocht voor een 4-4-2 systeem waarin we spelen, want waar zijn de vleugelspelers?
die was best haalbaar als je geen 14 miljoen investeerd in 2 aanvallers die zelden samenspelen, oftwel 14 miljoen voor 1 positie. DAt Hiddink de ruif volgens jou had leeggegeten weten we nu wel, wat gewoon niet waar is.quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:09 schreef okee6 het volgende:
[..]
Op mij komt dat als achterlijk over. Elke club wil verdedigers met ervaring halen, die zijn schaars. Hofland is één van de weinige en die bleek niet haalbaar. Dan moet je net de mazzel hebben dat er een Zuid- of Midden-Amerikaan voor het opscheppen is. Ook die zijn er niet elk jaar. Daarbij, PSV moest een pas op de plaats maken, nadat Hiddink de ruif had leeggevreten.
[..]
ondanks? Er was een hartstikke goed financieel perspectief. Zie de jaarcijfers.quote:Er moest ook een spits bij, nog veel harder nodig. Daarvoor kwamen Koevermans en Lazovic. Perez is een ervaren speler. Goede vleugelspelers zijn nog schaarser dan ervaren verdedigers. En voor dat alles een minimaal budget beschikbaar, ofwel drie spelers halen of gokken op één ervaren man.
En het leuke is; PSV had nu ook zonder Gomes en Farfán kunnen voetballen, die ondanks financieel perspectief behouden zijn gebleven.
Ooijer lag er maar een maand uit las ik ergens.quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:52 schreef mcyodogg het volgende:
Boulahrouz wordt al door iemand gehuurd
En is Ooijer al weer fit?
Bron: Fok frontpage.quote:De eredivisie wedstrijden Feyenoord - AZ en Ajax - PSV gaan dit weekend definitief niet door.
De burgemeesters van Amsterdam en Rotterdam besloten daar vanochtend even voor het middaguur na overleg toe. De veiligheid voor het publiek kan niet worden gegarandeerd omdat de politie stakingsancties heeft aangekondigd.
Burgemeester Job Cohen en Ivo Opstelten vinden het een onaanvaardbaar risico om de wedstrijden doorgang te laten vinden terwijl de politie met minder mankracht aanwezig is.
De politievakbonden voeren actie vanwege vastgelopen cao-onderhandelingen.
Ik ben er ook niet rouwig om als we deze even over de winterstop heen tillen...quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:12 schreef -SG- het volgende:
[..]
Bron: Fok frontpage.
Wat een mazzel hebben we toch, ik weet zeker dat we uit in Amsterdam verloren hadden. Alleen jammer voor de voetbalsupporters maar wat hebben wij een mazzel.
Nee idd, in de winterstop nog een aantal versterkingen kopen en daarna naar amsterdam gaan.quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet rouwig om als we deze even over de winterstop heen tillen...
Alsof Ajax op dit moment indruk maakt.quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:12 schreef -SG- het volgende:
[..]
Wat een mazzel hebben we toch, ik weet zeker dat we uit in Amsterdam verloren hadden. Alleen jammer voor de voetbalsupporters maar wat hebben wij een mazzel.
Ik denk dat er iemand in dit topic behoorlijk baalt nu.quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:40 schreef NoelGallagher het volgende:
Zondag lekker naar Ajax-PSV met een beetje geluk. Als de vader van m'n baas niet kan (die kans is wel groot) dan mag ik mee. Geweldige plekken, lange zijde, eerste ring, rij 8 ofzo.
Klopt. Want Ajax speelt oogstrelend voetbal de laatste weken.quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:12 schreef -SG- het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Ik zeg alleen dat wij verloren hadden omdat wij niet in vorm zijn. Misschien is Ajax ook niet in vorm maar ik weet wel dat ze thuis winnen van PSV als PSV deze vorm behoud.quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:27 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Klopt. Want Ajax speelt oogstrelend voetbal de laatste weken.
Ajax is dus ook niet in vorm. En PSV zou best een kans hebben tegen Ajaxquote:Op zaterdag 15 december 2007 12:31 schreef -SG- het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Ik zeg alleen dat wij verloren hadden omdat wij niet in vorm zijn. Misschien is Ajax ook niet in vorm maar ik weet wel dat ze thuis winnen van PSV als PSV deze vorm behoud.
Klopt maar ik denk wel dat we na de winterstop beter uit de verf komen dan nu het geval is (met versterkingen oa).quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:35 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ajax is dus ook niet in vorm. En PSV zou best een kans hebben tegen Ajax
Nou, eerlijk gezegd geloof ik daar ook niet zo in. De verdediging is op dit moment wel zo zwak...quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:35 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ajax is dus ook niet in vorm. En PSV zou best een kans hebben tegen Ajax
Maar Ajax scoringsvermogen voorin is ook niet alles de laatste wekenquote:Op zaterdag 15 december 2007 12:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou, eerlijk gezegd geloof ik daar ook niet zo in. De verdediging is op dit moment wel zo zwak...
Alsof dat een voorwaarde is om onze verdediging helemaal gek te spelen...quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:45 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Maar Ajax scoringsvermogen voorin is ook niet alles de laatste weken
Op dit soort teksten is eigenlijk alleen nog maar dit soort reacties mogelijk;quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:56 schreef WooZ het volgende:
'psv staat er financieel goed voor maar mogen niet teveel risico's genomen worden, herfinanciering van het stadion is hopelijk binnen enkele weken rond'
quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Op dit soort teksten is eigenlijk alleen nog maar dit soort reacties mogelijk;![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
www.ed.nlquote:'PSV nog steeds geen team'
door Frans van den Nieuwenhof
15 dec 2007, 12:08 - EINDHOVEN - De meest grove plooien zijn gladgestreken, dus was Heurelho Gomes gisteren blij dat hij eindelijk zijn woord kon geven aan PSV. "Ik blijf nog zeker twee jaar bij de club", zei de doelman die een nieuw verbeterd contract tekende tot 2013.
Toch zijn niet al zijn zorgen weggenomen. "Ik vind nog steeds dat wij de beste spelers van Nederland hebben. We hebben alleen niet het sterkste team."
Gomes mist bij PSV spelers met leidinggevende kwaliteiten. "Kwaliteit is er voldoende, maar het is belangrijk dat spelers in het veld goed communiceren. Dat we elkaar helpen en stimuleren. Als Lazovic een goede actie maakt, moeten we zeggen: goed gedaan, Danko. En als Farfán een kans mist, moeten we hem steunen en zeggen: volgende keer beter. Er wordt te weinig gepraat in het veld. Als dit elftal zich weer als een echt team gaat gedragen, en daarbij is een goede trainer ook belangrijk, ben ik er bijna honderd procent zeker van dat PSV kampioen wordt."
De doelman vindt dat het goed is geweest om zijn hart te luchten in de media. " Ik heb er geen spijt van. De club en ik hebben goed met elkaar gesproken. PSV wil versterkingen aantrekken om ook in de toekomst Champions League te blijven spelen."
Minstens zo belangrijk voor hem waren de supportersacties tijdens de thuiswedstrijden tegen Roda JC en Inter. " Het is niet normaal dat een heel stadion jouw naam roept. Dat heeft diepe indruk gemaakt. De komende tweeënhalf jaar wil ik alles geven voor PSV en zorgen dat Cassio Ramos me dan kan opvolgen."
dan heeft ie 6 jaar hier gezeten, dan mag je echt afkloppen hoor.quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:58 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
www.ed.nl
Hmm, nu spreekt hij dus toch de intentie uit om over 2,5 jaar te vertrekken.
O dat is ook zo, ben er ook superblij mee, maar ik meen me te herinneren dat hij na PSV weer terug naar Brazilië zou willen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:05 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dan heeft ie 6 jaar hier gezeten, dan mag je echt afkloppen hoor.
Deze reacties vallen onder één noemer: korte-termijns-geheugen!quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die was best haalbaar als je geen 14 miljoen investeerd in 2 aanvallers die zelden samenspelen, oftwel 14 miljoen voor 1 positie. DAt Hiddink de ruif volgens jou had leeggegeten weten we nu wel, wat gewoon niet waar is.
[..]
ondanks? Er was een hartstikke goed financieel perspectief. Zie de jaarcijfers.
Goede contacten van Philips met de bonden zekerquote:Op zaterdag 15 december 2007 16:13 schreef Cyberia18 het volgende:
Nou had ik me er zo op verheugd dat Ajax PSV onder deze omstandigheden morgen op de knieën zou kunnen krijgen, maar die tyfushonden moeten er weer een stokje voor steken hoor
*proestquote:Op zaterdag 15 december 2007 16:13 schreef Cyberia18 het volgende:
Nou had ik me er zo op verheugd dat Ajax PSV onder deze omstandigheden morgen op de knieën zou kunnen krijgen, maar die tyfushonden moeten er weer een stokje voor steken hoor
Omkooppraktijken dus hé? Deze zaak zal nog een staartje krijgen, en een flinke ook.quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:21 schreef du_ke het volgende:
[..]
Goede contacten van Philips met de bonden zeker.
Ja een ruime winst in februari tijdens de inhaalwedstrijd.quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Omkooppraktijken dus hé? Deze zaak zal nog een staartje krijgen, en een flinke ook.
1-2, leuke wedstrijd. Gelijkspel was terecht geweest.quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Morgen FC Den Bosch A1 - PSV A1 voor de beker
Weet je toevallig wie er gescoort heeft voor psv?quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:50 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
1-2, leuke wedstrijd. Gelijkspel was terecht geweest.
onder van Raaij is er in totaal gewoon winst gemaakt. De hypotheek was er altijd alquote:Op zaterdag 15 december 2007 15:50 schreef okee6 het volgende:
Oh en voor de duidelijkheid, er was onder Hiddink en Van Raaij veel meer geld uitgegaan dan er binnenkwam. Verder was er de hypotheek, het spelersfonds en de parkeerplaats, maar vlak zeker die eerste niet uit.
14 miljoen voor één speler is er nooit geweest en valt ook niet uit het beleidsplan op te maken. Zijnde een onverantwoorde investering, naar begroting PSV.
http://www.psvjeugd.nl/wedstrijd/2044quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:29 schreef -SG- het volgende:
[..]
Weet je toevallig wie er gescoort heeft voor psv?
quote:Volgens de competitieleider moet Ajax-PSV volgens de reglementen binnen 8 weken ingehaald worden, uiterlijk het weekend van 10 februari. Tot die tijd zijn er echter geen zondagen beschikbaar. Indien er niet in Amsterdam gespeeld kan worden voor die tijd, kunnen de wedstrijden tussen Ajax en PSV omgedraaid worden en speelt PSV wellicht eerst thuis. Als dat ook niet kan is een duel zonder publiek een optie. De laatste optie, als het duel niet in Amsterdam gespeeld kan worden is een reglementaire nederlaag voor Ajax van 0-1. Volgens de competitieleider zal er alles aan gedaan worden om dat te voorkomen.
Met 0-1 komen ze er dan mooi vanaf jaquote:
Muwahahaquote:VALENCIA - Het blijven moeilijke tijden voor Ronald Koeman bij Valencia. Na de uitschakeling op Europees gebied verloor Koeman zaterdagavond voor eigen publiek ook de topper tegen Barcelona.
De voetbalploeg van Frank Rijkaard won het duel der Nederlandse trainers onder aanvoering van een excellerende Samuel Eto'o met 3-0.
Is dat ooit wel eens gebeurd?quote:
quote:
quote:
Ik ga binnenkort denk ik weer eens een keer de Alltime DVD aanschouwen!quote:Op zondag 16 december 2007 21:30 schreef NoelGallagher het volgende:
Net op youtube wat beelden van PSV bekeken van een paar jaar terug. Leuk om terug te zien. Vooral die goal van Kezman tegen Man. utd
ik heb naar aanleiding van woensdag, toen je de beelden in het stadion te zien kreeg van de wedstrijden tegen Italianen eens terug gekeken naar de beelden van PSV - Milan uit '05quote:Op zondag 16 december 2007 21:30 schreef NoelGallagher het volgende:
Net op youtube wat beelden van PSV bekeken van een paar jaar terug. Leuk om terug te zien. Vooral die goal van Kezman tegen Man. utd
Wat was PSV toen goed hequote:Op maandag 17 december 2007 00:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik heb naar aanleiding van woensdag, toen je de beelden in het stadion te zien kreeg van de wedstrijden tegen Italianen eens terug gekeken naar de beelden van PSV - Milan uit '05terig, ik moest echt even slikken.
we speelden AC Milaan van het kastje naar de muur, in Milaan was PSV al minimaal de gelijke! En als je dan de finale zag..... wij hadden Liverpool destijds aangekund..... maarja als telt niet!quote:Op maandag 17 december 2007 01:00 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Wat was PSV toen goed he![]()
Des te langer het geleden is des te meer ik ga beseffen hoe dichtbij en goed PSV toen was...Als PSV ooit nog eens de CL had kinnen winnen was het toen
Inderdaad. voor 3 milj$ kunnen we em kwijt. Ik zeg 2,5 mil euro en het is goedquote:Op maandag 17 december 2007 01:21 schreef Radegast het volgende:
Wat denken jullie van Edison Mendez? Strik erom en terug naar Ecuador?
opzich voor de breedte een nuttige speler, hij zou wat mij betreft alleen een stuk minder hoeven spelen.quote:Op maandag 17 december 2007 01:21 schreef Radegast het volgende:
quote:Op maandag 17 december 2007 01:21 schreef Radegast het volgende:
Als dat zo is moeten ze hem gewoon lekker laten gaan.quote:Op maandag 17 december 2007 09:21 schreef ruud.nl het volgende:
Hij wil volgens het AD zelf in ieder geval terug naar Ecuador vanwege zijn zieke moeder.
Lijkt me wel.quote:Op maandag 17 december 2007 01:21 schreef Radegast het volgende:
Helemaal mee eens. Nuttige speler, maar ik vind het geen basismateriaal voor PSV.quote:Op maandag 17 december 2007 01:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
opzich voor de breedte een nuttige speler, hij zou wat mij betreft alleen een stuk minder hoeven spelen.
Mendez speelt natuurlijk wel in een andere rol dan Perez.quote:
Ik ga wel kijken denk ikquote:Dirk Marcellis vanavond te gast bij Holland Sport
17 december 2007 12:10
PSV-verdediger Dirk Marcellis zit vanavond live in de uitzending van het programma Holland Sport, dat wordt uitgezonden vanaf 20.30 uur. Hij schuift aan bij presentators Matthijs van Nieuwkerk en Wilfried de Jong, die hem interviewen over alles dat hij in 2007 meemaakte. Holland Sport wordt uitgezonden op Nederland 3.
Iedere maandag presenteren Matthijs van Nieuwkerk en Wilfried de Jong hun actuele sportshow met publiek, live vanuit studio Plantage in Amsterdam. Met scherpe gesprekken, nostalgische anekdotes, mooie sportfilms en live actie in de studio. Naast Marcellis zijn vanavond onder meer voetballer Gianni Zuiverloon en wielrenner Lars Boom te gast. Uiteraard ook de vaste onderdelen zoals het Holland Sport Museum, de Petje op Petje af Quiz en een gesprek in een Chinees restaurant met sporters die op weg zijn naar de Olympische Spelen in Peking. Marcellis is zeker niet de eerste PSV’er die bij Holland Sport zit. Onder meer Ibrahim Afellay, Gomes, Guus Hiddink, Theo Lucius, John de Jong, Ronald Koeman en de familie Van Kemenade gingen hem voor.
Moet je sowieso doen. Is een leuk programma.quote:
Hulde. Hup Vergoossen: aan de slag! Wouters maar weer snel degraderen tot lijntrekker en Perez in de basis zetten!quote:Sef Vergoossen popelt om bij PSV aan de slag te gaan
17 december 2007 10:00
Sef Vergoossen keerde zondag terug in Europa. De 60-jarige trainer kwam rond de klok van 18.00 uur aan op de luchthaven van Düsseldorf. Vergoossen liet na aankomst weten er enorm naar uit te kijken bij PSV aan de slag te gaan. “Gelukkig heb ik de tijd om me te oriënteren en in te leven hoe de zaken er voor staan.”
Interview PSV TV
PSV TV was in Düsseldorf en ving Vergoossen op die met zijn hele hebben en houwen uit het Japanse Nagoya was gekomen, op weg naar zijn woonplaats in Limburg. Natuurlijk gingen de vragen over het niet doorgaan van de wedstrijd tegen Ajax (‘in Japan moesten ze er hartelijk om lachen’) en uiteraard over het verlengen van Gomes en nog enkele andere bepalende spelers. “Het is een goede zaak voor het Nederlandse voetbal en zeker voor PSV. Als je spelers als Gomes, Afellay, Simons en Salcido kunt behouden dan is PSV zeker op de goede weg en is dat bepalend voor de toekomst van de club”, aldus Vergoossen. Klik hieronder voor het volledige interview van PSV TV.
http://www.psv.tv/index.php?item=if&content=player&ProductID=5528
(PSV Netwerk)quote:17/12/2007 - Woensdag 30 januari wellicht optie voor Ajax-PSV
Ajax coach Adrie Koster suggereerde in het programma Voetbal Insite zondagavond dat woensdag 30 januari nu toch onderzocht wordt als optie als datum om Ajax-PSV in te halen. De gemeente zal daarvoor de eis moeten laten vallen dat risicowedstrijden op zondag gespeeld worden. De wedstrijd zou in dat geval in een midweek tussen de thuiswedstrijd tegen Excelsior (26/1) en de uitwedstrijd tegen AZ (2/2) komen te vallen. Het is bijna de enige mogelijke overgebleven datum om de wedstrijd toch in Amsterdam te kunnen laten spelen.
Zou een behoorlijke kutdag zijn. Zou betekenen dat wij eerst tegen Vitesse mogen daarna tegen jullie om vervolgens Feyenoord te ontvangen..quote:Op maandag 17 december 2007 18:48 schreef MaatjeTho het volgende:
[..]
(PSV Netwerk)
Godver dat zou echt kut zijn, op een woensdag én voor een topper die notabene nog op een zaterdag valt ook. Gelukje dat AZ niet meer de uitdaging is die het ooit was.
Maar veel anders zit er niet op volgens mij.
Dus als jullie slim zijn gewoon 3 regelementaire punten voor onsquote:Op maandag 17 december 2007 18:58 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zou een behoorlijke kutdag zijn. Zou betekenen dat wij eerst tegen Vitesse mogen daarna tegen jullie om vervolgens Feyenoord te ontvangen..
quote:De laatste optie, als het duel niet in Amsterdam gespeeld kan worden is een reglementaire nederlaag voor Ajax van 0-1.
Ik heb het even gevisualiseerd, voor het geval wouters liever naar plaatjes kijkt:quote:Op maandag 17 december 2007 01:21 schreef Radegast het volgende:
quote:Op maandag 17 december 2007 21:08 schreef WooZ het volgende:
[..]
Ik heb het even gevisualiseerd, voor het geval wouters liever naar plaatjes kijkt:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 december 2007 21:08 schreef WooZ het volgende:
[..]
Ik heb het even gevisualiseerd, voor het geval wouters liever naar plaatjes kijkt:
[ afbeelding ]
Daar hoort deze ook wel enigszins bijquote:Op maandag 17 december 2007 21:34 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik blijf dit een prachtig fragment vinden
quote:Op maandag 17 december 2007 21:47 schreef MaatjeTho het volgende:
[..]
Daar hoort deze ook wel enigszins bij
Die is echt te droogquote:Op maandag 17 december 2007 21:47 schreef MaatjeTho het volgende:
[..]
Daar hoort deze ook wel enigszins bij
och dat hebben we zo vaak gehad de laatste jaren, een druk schema met belangrijke wedstrijden.quote:Op maandag 17 december 2007 18:58 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zou een behoorlijke kutdag zijn. Zou betekenen dat wij eerst tegen Vitesse mogen daarna tegen jullie om vervolgens Feyenoord te ontvangen..
Die kans is inderdaad levensgroot ja.quote:Op dinsdag 18 december 2007 08:21 schreef ruud.nl het volgende:
Jan Reker over Mendez: " Hij heeft ons verteld dat hij zijn zieke moeder wil bijstaan. Het zou kunnen zijn dat Méndez tijdelijk vertrekt, maar de kans bestaat ook dat hij voorgoed terugkeert. Daarover zullen we deze week met hem in gesprek gaan".
Die vertrekt dus sowieso in de winterstop.
Ik zal hem niet missenquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:26 schreef PyTh het volgende:
[..]
Die kans is inderdaad levensgroot ja.
(PSV Netwerk)quote:Valckx: PSV wil transferbedrag Mendez minimaal terug
Stan Valckx gaf in het De Telegraaf iets meer duidelijkheid over de voorwaarden die PSV stelt bij een eventueel vertrek van Edison Mendez. Gezien de persoonljke situatie van de middenvelder wil PSV wel meewerken, maar dan alleen als het minimaal dezelfde transfersom terugkrijgt als dat het nu zo'n jaar geleden aan LDU Quito betaalde.
vergeet vitesse uit nietquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:52 schreef MaatjeTho het volgende:
[..]
(PSV Netwerk)
Volgens een van de reacties op Netwerk was dat bedrag destrijds rond de 3 miljoen euro, kan iemand dat bevestigen/ontkennen? Wat mij betreft strikje erom, en nog bedankt voor die goal tegen Arsenal.
Hmmm hij heeft er toch nog 5 competitiedoelpunten ingemikt vorig seizoen en is dus mede doorslaggevend geweest voor nummer 20 in onze prijzenkastquote:
PSV verder ook niet, gewoon weer een zelfde bedrag beuren en verder speuren op de markt naar een alternatief.quote:
quote:Ibrahim Afellay staat volgens de papieren uitgave van Sportweek nog steeds in de belangstelling van Arsenal. De 21-jarige middenvelder, die voor zijn recente contractverlenging bij PSV nadrukkelijk in verband gebracht werd met de Londense topclub, heeft in zijn nieuwe contract een hogere afkoopsom staan.
Arsenal betreurt het dat Afellay zijn contract heeft opengebroken en verlengd tot 2011. De Engelse topclub heeft de teleurstelling weggeslikt en is voornemens Afellay naar de Premier League te halen.
Dan ben ik blij dat hij zijn contract ondanks die belangstelling heeft verlengd. Gaat hij niet voor een prikkie weg.quote:
quote:Alle geruchten ten spijt lijkt Ismaïl Aissati toch gewoon in Eindhoven te blijven. De jonge middenvelder werd de voorbije tijd veelvuldig in verband gebracht met een vertrek, maar vandaag laat de jeugdinternational weten graag bij PSV te willen blijven.
PSV maakte in een gesprek met de talentvolle Utrechter bekend dat zij hem tot 2013 willen binden. Positief nieuws, zo meent Aissati. “Uit een eerste gesprek met PSV is gebleken dat ze me heel graag willen houden. Dat is voor mij een belangrijk signaal. Het was dan ook een uitstekend gesprek,” vertelt hij in het Eindhovens Dagblad.
Na de kerst zal er een nieuwe ontmoeting plaatsvinden tussen beide partijen. De verwachting is dat hij dan zijn handtekening onder de nieuwe verbintenis zal zetten. “Dat is prettig voor beide partijen. Ik heb zelf ook behoefte aan rust over dit thema.”
Het probleem lijkt zich zo perfect op te lossen. We hebben een luxe probleem op het middenveld en de zwakste schakel daarin, vertrekt nu. Niks mis mee.quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:46 schreef mcyodogg het volgende:
Gaat waarschijnlijk ook hand in hand met het eventuele vertrek van Mendez.
Rijkaard, wat doe je!quote:Barcelona is in de markt voor Méndez, die na het WK in 2006 neerstreek in Eindhoven. De topclub van Ecuador heeft daarvoor al gesprekken aangeknoopt met PSV.
Ik verbaasde me ook even toen ik het lasquote:
quote:Aissati wil contract bij PSV graag verlengen
18 dec 2007, 16:01 - EINDHOVEN - Ismail Aissati hoopt in een tweede gesprek met PSV overeenstemming te bereiken over een nieuw, verbeterd contract.
De club wil de 19-jarige middenvelder vastleggen tot 2013 en ook Aissati zelf neigt daarnaar. „Uit een eerste gesprek met PSV is gebleken dat ze me heel graag willen houden. Dat is voor mij een belangrijk signaal. Het was dan ook een uitstekend gesprek”, zo zei Aissati dinsdag.
De bedoeling is dat club en speler kort na kerst opnieuw met elkaar rond de tafel gaan zitten. „Dan moet er maar snel duidelijkheid komen”, vindt Aissati. „Dat is prettig voor beide partijen. Ik heb zelf ook behoefte aan rust over dit thema.”
quote:Op woensdag 19 december 2007 09:08 schreef PyTh het volgende:
Heel goed nieuws vind ik persoonlijk!
[..]
Yup, nog niet wakkerquote:
quote:In Mexico bevestigde Francisco Javier Rodriguez vandaag zelf dat zijn zaakwaarnemer in Nederland is voor besprekingen met PSV. De verdediger liet weten dat het een droom voor hem is om misschien voor PSV uit te mogen gaan komen. Dat Salcido daar speelt is helemaal mooi meegenomen. In een reactie liet Carlos Salcido weten dat hij 'om meerdere redenen' erg blij zou zijn als 'Maza' naar PSV komt. 'Naast het voetbal is hij ook nog eens een goede vriend.' Volgens Salcido is het niet slechts een gerucht en hoopt hij dat hij een rol kan spelen in de totstandkoming van de transfer.
De interesse van PSV voor de verdediger heeft nogal wat wenkbrauwen doen fronsen in Mexico. In dat land is veel kritiek. Hij wordt niet gezien als de slimste verdediger. 'De waarheid is dat ik hard gewerkt heb voor een kans in Europa en wat is er dan mooier als PSV waar mijn vriend Carlos Salcido speelt en een belangrijke speler is geworden.'
Ik ben een beetje huiverig hiervoor... Die Maza klinkt niet als een versterking als ik de reacties zo lees...quote:
Toppertje, die Rekerquote:Reker: 'Versterkingen niet noodzakelijk'
Jan Reker is er niet zeker van of PSV zich in de aankomende transferperiode zal gaan versterken met één of meerdere spelers. De algemeen directeur van de Eindhovenaren liet tegenover Sportweek weten dat er weinig veranderingen zullen plaatsvinden. Klik hier! "Er zal deze winterstop niet veel gebeuren," verkondigde Reker tegenover het blad. "Onze doelstelling blijft hetzelfde, we willen in Eredivisie-verband kampioen worden en Europees nog zo ver mogelijk proberen te komen in het UEFA Cup-toernooi."
En ook over de spelersgroep denkt de algemeen directeur van de Eindhovenaren dat deze in grote lijnen hetzelfde zal blijven. Zo zit PSV niet te springen om deze winter te gaan winkelen bij andere clubs. "We hebben in principe altijd de intentie om te versterken. Maar als er geen spelers vertrekken, dan ontbreekt de dringende noodzaak."
Pas als er spelers zijn die deze winter vertrekken uit het Philips Stadion zal de club actie ondernemen. Dit zal waarschijnlijk tegen het zere been van Gomes zijn. De doelman drong erop aan dat de selectie dringend versterkt moest worden. Toen PSV deze toezegging deed, ging de Braziliaan akkoord met zijn nieuwe contract.
Dat de dringende noodzaak ontbreekt, wil niet zeggen dat er niemand komt.quote:
lijkt me ook niet meer dan logisch dat Stevens al een vinger in de pap heeftquote:Op woensdag 19 december 2007 14:25 schreef PyTh het volgende:
Stevens schijnt ook betrokken te zijn in de nieuwe onderhandelingen met Aissati.
Voor Aissati zelf heel belangrijk dat hij vooral volgend jaar het vertrouwen zal krijgen van de nieuwe trainer.
Precies, alleen maar goed en wat mij betreft ook vanzelfsprekend inderdaad.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
lijkt me ook niet meer dan logisch dat Stevens al een vinger in de pap heeft
Dit seizoen zou hij toch ook het vertrouwen krijgen? Dus zoveel zegt het dan ook weer niet.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:25 schreef PyTh het volgende:
Stevens schijnt ook betrokken te zijn in de nieuwe onderhandelingen met Aissati.
Voor Aissati zelf heel belangrijk dat hij vooral volgend jaar het vertrouwen zal krijgen van de nieuwe trainer.
Ach kom op, er is wel degelijk dringende noodzaak. Dat zei ik al voordat het seizoen begon en dat is ook gebleken. Al verwacht ik er weinig van komende winterstop, het zal wel weer 2e k(n)eus worden als er überhaupt iets komt.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:11 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Dat de dringende noodzaak ontbreekt, wil niet zeggen dat er niemand komt.![]()
Daarnaast kan Reker wel gaan lopen verkondigen dat er spelers gehaald worden in de winterstop, maar als die transfers dan op de één of andere manier niet doorgaan, snijdt hij zich voor de zoveelste keer in de vingers.
Goed opwarmertjequote:Op woensdag 19 december 2007 16:56 schreef NoelGallagher het volgende:
PSV speelt op dinsdag 8 januari de eerste wedstrijd van het nieuwe jaar. Dat gebeurt uit tegen eerstedivisionist Fortuna Sittard, een vriendschappelijk duel dat om 20.00 uur ’s avonds begint. Het betekent tevens de eerste wedstrijd onder leiding van Sef Vergoossen, die dan is begonnen als interim-hoofdcoach.
Wordt Mark van Bommel daar gepresenteerd?quote:Op woensdag 19 december 2007 16:56 schreef NoelGallagher het volgende:
PSV speelt op dinsdag 8 januari de eerste wedstrijd van het nieuwe jaar. Dat gebeurt uit tegen eerstedivisionist Fortuna Sittard, een vriendschappelijk duel dat om 20.00 uur 's avonds begint. Het betekent tevens de eerste wedstrijd onder leiding van Sef Vergoossen, die dan is begonnen als interim-hoofdcoach.
Was wel grappig geweest als we die zouden loten als Jol coach was geworden.quote:
alleen moeten ze dan nog over een paar maanden uit vorm zijnquote:Op donderdag 20 december 2007 00:11 schreef Leso_Varen het volgende:
Van die vier het liefst Braga of Helsingborgs, Moskou is zover reizen, en de Spurs kunnen eigenlijk best goed zijn, ook al zijn ze uit vorm.
Ik zie liever een aantrekkelijke tegenstanderquote:Op donderdag 20 december 2007 01:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
alleen moeten ze dan nog over een paar maanden uit vorm zijn
doe eerst maar een relatief makkelijke tegenstander voor de eerst volgende ronde!
Deze teams kunnen allemaal nog tweede worden? En kunnen we al gelijk AZ loten of is dat onmogelijk ivm tv rechten enzovoorts? Doe mij maar FC Basel van dit rijtje.quote:Op donderdag 20 december 2007 02:22 schreef WooZ het volgende:
[..]
Andere mogelijke tegenstanders:
AZ/Nurnberg
Atletico Madrid/Panathinaikos
Villareal/AEK Athene/Fiorentina
HSV/Fc Basel
AZ is inderdaad niet mogelijk, die kunnen we pas in de ronde daarna tegenkomen.quote:Op donderdag 20 december 2007 07:13 schreef MaatjeTho het volgende:
[..]
Deze teams kunnen allemaal nog tweede worden? En kunnen we al gelijk AZ loten of is dat onmogelijk ivm tv rechten enzovoorts? Doe mij maar FC Basel van dit rijtje.
Dan toch liever de Spurs of Helsingborg.quote:Op donderdag 20 december 2007 09:52 schreef ErikT het volgende:
Atletico Madrid lijkt me leuk! Of Fiore!
quote:Round of 32, 1st leg 13/14.02.2008
Round of 32, 2nd leg 21.02.2008
Round of 16, 1st leg 06.03.2008
Round of 16 2nd leg 12/13.03.2008
Quarter-finals, 1st leg 03.04.2008
Quarter-finals, 2nd leg 10.04.2008
Semi-finals, 1st leg 24.04.2008
Semi-finals, 2nd leg 01.05.2008
Final (Manchester, England) 14.05.2008
Bron:Viquote:Valckx: 'Ooijer is voor PSV niet interessant'
20/12/2007 15:41
Ter versterking van de defensie dacht PSV na over het terughalen van André Ooijer. De international is als te oud en te kwetsbaar afgevoerd van de lijst.
Technisch manager Stan Valckx bevestigt in Elf Voetbal dat PSV Ooijer heeft gezien als een optie. 'Maar André is qua leeftijd en blessuregevoeligheid niet echt interessant meer voor ons.'
'De afgelopen zeven jaar heeft hij telkens een derde van het seizoen gemist door blessures. We zoeken daarnaast naar iemand met het oog op de toekomst', aldus Valckx.
De 33-jarige Ooijer staat nog onder contract bij Blackburn Rovers, dat bovendien nog een optie heeft de verbintenis te verlengen tot medio 2009. Desondanks wordt de verdediger in verband gebracht met een terugkeer naar Nederland.
Juist mooi man tegen de Spurs.quote:
Liever niet in de eerste knock-out ronde. Maar ik vroeg me ook al af of een verlies van AZ financiële voordelen voor PSV heeft?quote:Op donderdag 20 december 2007 20:57 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Juist mooi man tegen de Spurs.
Overdrijven is ook een vakquote:Op donderdag 20 december 2007 22:39 schreef WooZ het volgende:
tering zeg wat een hoop nietszeggende ploegen zijn er 2e in de poule geworden
nee omdat in de UEFA cup alleen de finale en de halve finale centraal verkocht wordt verder is er geen marketingpoulequote:Op donderdag 20 december 2007 21:10 schreef MaatjeTho het volgende:
[..]
Liever niet in de eerste knock-out ronde. Maar ik vroeg me ook al af of een verlies van AZ financiële voordelen voor PSV heeft?
ik vrees dat deze clubs dat ook van ons denkenquote:Op donderdag 20 december 2007 22:55 schreef mcyodogg het volgende:
maar ook niet echt een doelpuntenmachine.
6 miljoen?! Ik ken hem niet dus kan er niet over oordelen, maar Bild, das geloof ik een beetje The Sun van Duitsland dus ik neem het met een korrel zout.quote:21/12/2007 - Bild: PSV wil Raffael
BRON: Bild
Volgens de Duitse krant Bild heeft PSV belangstelling voor de Braziliaanse spits Raffael de Araújo van FC Zürich. PSV zou daarmee de transferonderhandelingen van Hertha BSC frustreren. Die club wil de Braziliaan al langere tijd halen en sprak gisteren weer tevergeefs met FC Zürich. Hertha zou 4,5 miljoen euro hebben geboden en extra premies bij succes van de club en Raffael bij Hertha. FC Zürich houdt echter vast aan een directe betaling van 6 miljoen euro. PSV zou dat bedrag volgens Bild wel willen betalen. Hertha wil hem al in de winterstop, het is maar zeer de vraag of PSV hem dan ook al wil, als de interesse inderdaad op waarheid berust.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:45 schreef ruud.nl het volgende:
Die Rodriguez komt in ieder geval (voorlopig) niet, op voorspraak van Stevens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |