abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55341352
quote:
Op maandag 17 december 2007 16:16 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

Ik ga wel kijken denk ik
Moet je sowieso doen. Is een leuk programma.
quote:
Sef Vergoossen popelt om bij PSV aan de slag te gaan
17 december 2007 10:00
Sef Vergoossen keerde zondag terug in Europa. De 60-jarige trainer kwam rond de klok van 18.00 uur aan op de luchthaven van Düsseldorf. Vergoossen liet na aankomst weten er enorm naar uit te kijken bij PSV aan de slag te gaan. “Gelukkig heb ik de tijd om me te oriënteren en in te leven hoe de zaken er voor staan.”

Interview PSV TV
PSV TV was in Düsseldorf en ving Vergoossen op die met zijn hele hebben en houwen uit het Japanse Nagoya was gekomen, op weg naar zijn woonplaats in Limburg. Natuurlijk gingen de vragen over het niet doorgaan van de wedstrijd tegen Ajax (‘in Japan moesten ze er hartelijk om lachen’) en uiteraard over het verlengen van Gomes en nog enkele andere bepalende spelers. “Het is een goede zaak voor het Nederlandse voetbal en zeker voor PSV. Als je spelers als Gomes, Afellay, Simons en Salcido kunt behouden dan is PSV zeker op de goede weg en is dat bepalend voor de toekomst van de club”, aldus Vergoossen. Klik hieronder voor het volledige interview van PSV TV.

http://www.psv.tv/index.php?item=if&content=player&ProductID=5528
Hulde. Hup Vergoossen: aan de slag! Wouters maar weer snel degraderen tot lijntrekker en Perez in de basis zetten!

pi_55342212
quote:
17/12/2007 - Woensdag 30 januari wellicht optie voor Ajax-PSV

Ajax coach Adrie Koster suggereerde in het programma Voetbal Insite zondagavond dat woensdag 30 januari nu toch onderzocht wordt als optie als datum om Ajax-PSV in te halen. De gemeente zal daarvoor de eis moeten laten vallen dat risicowedstrijden op zondag gespeeld worden. De wedstrijd zou in dat geval in een midweek tussen de thuiswedstrijd tegen Excelsior (26/1) en de uitwedstrijd tegen AZ (2/2) komen te vallen. Het is bijna de enige mogelijke overgebleven datum om de wedstrijd toch in Amsterdam te kunnen laten spelen.
(PSV Netwerk)

Godver dat zou echt kut zijn, op een woensdag én voor een topper die notabene nog op een zaterdag valt ook. Gelukje dat AZ niet meer de uitdaging is die het ooit was.
Maar veel anders zit er niet op volgens mij.
pi_55342478
quote:
Op maandag 17 december 2007 18:48 schreef MaatjeTho het volgende:

[..]

(PSV Netwerk)

Godver dat zou echt kut zijn, op een woensdag én voor een topper die notabene nog op een zaterdag valt ook. Gelukje dat AZ niet meer de uitdaging is die het ooit was.
Maar veel anders zit er niet op volgens mij.
Zou een behoorlijke kutdag zijn. Zou betekenen dat wij eerst tegen Vitesse mogen daarna tegen jullie om vervolgens Feyenoord te ontvangen..
pi_55342636
quote:
Op maandag 17 december 2007 18:58 schreef VoreG het volgende:

[..]

Zou een behoorlijke kutdag zijn. Zou betekenen dat wij eerst tegen Vitesse mogen daarna tegen jullie om vervolgens Feyenoord te ontvangen..
Dus als jullie slim zijn gewoon 3 regelementaire punten voor ons
pi_55342650
ik ben voor de laatste optie
quote:
De laatste optie, als het duel niet in Amsterdam gespeeld kan worden is een reglementaire nederlaag voor Ajax van 0-1.
pi_55345757
quote:
Op maandag 17 december 2007 01:21 schreef Radegast het volgende:
Wat denken jullie van Edison Mendez? Strik erom en terug naar Ecuador?
Ik heb het even gevisualiseerd, voor het geval wouters liever naar plaatjes kijkt:

pi_55345880
quote:
Op maandag 17 december 2007 21:08 schreef WooZ het volgende:

[..]

Ik heb het even gevisualiseerd, voor het geval wouters liever naar plaatjes kijkt:

[ afbeelding ]
Patat Friet
pi_55346050
quote:
Op maandag 17 december 2007 21:08 schreef WooZ het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
  maandag 17 december 2007 @ 21:26:57 #209
11102 knep
Mountainfreak
pi_55346125
pi_55346764
quote:
Die is ook geweldig ja.
  maandag 17 december 2007 @ 22:18:11 #213
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_55347713
quote:
Die is echt te droog
A little knowledge is a dangerous thing.
pi_55347735
Theo als nieuwe coach bij PSV woehoe.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 17 december 2007 @ 23:41:21 #215
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_55350239
quote:
Op maandag 17 december 2007 18:58 schreef VoreG het volgende:

[..]

och dat hebben we zo vaak gehad de laatste jaren, een druk schema met belangrijke wedstrijden.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_55353637
Jan Reker over Mendez: " Hij heeft ons verteld dat hij zijn zieke moeder wil bijstaan. Het zou kunnen zijn dat Méndez tijdelijk vertrekt, maar de kans bestaat ook dat hij voorgoed terugkeert. Daarover zullen we deze week met hem in gesprek gaan".

Die vertrekt dus sowieso in de winterstop.
  dinsdag 18 december 2007 @ 09:26:24 #217
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_55354284
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 08:21 schreef ruud.nl het volgende:
Jan Reker over Mendez: " Hij heeft ons verteld dat hij zijn zieke moeder wil bijstaan. Het zou kunnen zijn dat Méndez tijdelijk vertrekt, maar de kans bestaat ook dat hij voorgoed terugkeert. Daarover zullen we deze week met hem in gesprek gaan".

Die vertrekt dus sowieso in de winterstop.
Die kans is inderdaad levensgroot ja.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_55354309
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 09:26 schreef PyTh het volgende:

[..]

Die kans is inderdaad levensgroot ja.
Ik zal hem niet missen
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_55354743
quote:
Valckx: PSV wil transferbedrag Mendez minimaal terug

Stan Valckx gaf in het De Telegraaf iets meer duidelijkheid over de voorwaarden die PSV stelt bij een eventueel vertrek van Edison Mendez. Gezien de persoonljke situatie van de middenvelder wil PSV wel meewerken, maar dan alleen als het minimaal dezelfde transfersom terugkrijgt als dat het nu zo'n jaar geleden aan LDU Quito betaalde.
(PSV Netwerk)

Volgens een van de reacties op Netwerk was dat bedrag destrijds rond de 3 miljoen euro, kan iemand dat bevestigen/ontkennen? Wat mij betreft strikje erom, en nog bedankt voor die goal tegen Arsenal.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 18 december 2007 @ 11:47:50 #220
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_55357369
van wat mij bijstaat was dat ongeveer het bedrag maar naar het schijnt kan/wil de club dat niet betalen dus werd er daarom ook mede over verhuur gepraat.
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_55358594
Ja precies. Gericht op de optie dat zij hem aan het einde van het seizoen definitief overnemen.
Waar blijft Koemand nou? Deze mag ie zo hebben van mij.
pi_55360545
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 09:52 schreef MaatjeTho het volgende:

[..]

(PSV Netwerk)

Volgens een van de reacties op Netwerk was dat bedrag destrijds rond de 3 miljoen euro, kan iemand dat bevestigen/ontkennen? Wat mij betreft strikje erom, en nog bedankt voor die goal tegen Arsenal.
vergeet vitesse uit niet
pi_55361450
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 14:02 schreef WooZ het volgende:

[..]

vergeet vitesse uit niet
Hmmm hij heeft er toch nog 5 competitiedoelpunten ingemikt vorig seizoen en is dus mede doorslaggevend geweest voor nummer 20 in onze prijzenkast
pi_55361531
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 09:27 schreef dndiek het volgende:

[..]

Ik zal hem niet missen
PSV verder ook niet, gewoon weer een zelfde bedrag beuren en verder speuren op de markt naar een alternatief.
That's all folks!
pi_55361687
quote:
Ibrahim Afellay staat volgens de papieren uitgave van Sportweek nog steeds in de belangstelling van Arsenal. De 21-jarige middenvelder, die voor zijn recente contractverlenging bij PSV nadrukkelijk in verband gebracht werd met de Londense topclub, heeft in zijn nieuwe contract een hogere afkoopsom staan.

Arsenal betreurt het dat Afellay zijn contract heeft opengebroken en verlengd tot 2011. De Engelse topclub heeft de teleurstelling weggeslikt en is voornemens Afellay naar de Premier League te halen.
pi_55361741
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 14:43 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]
hebben ze daar fabregas al niet? daar kan ie nooit tegenop
pi_55361894
Cesc is meer een controleur.
pi_55362344
Maar ze hebben wel Hleb/Rosicky

En Fabregas is wel wat multi funcioneler dan slechts een controleur.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_55363455
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 14:43 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]
Dan ben ik blij dat hij zijn contract ondanks die belangstelling heeft verlengd. Gaat hij niet voor een prikkie weg.
We sure are cute for two ugly people.
pi_55366147
quote:
Alle geruchten ten spijt lijkt Ismaïl Aissati toch gewoon in Eindhoven te blijven. De jonge middenvelder werd de voorbije tijd veelvuldig in verband gebracht met een vertrek, maar vandaag laat de jeugdinternational weten graag bij PSV te willen blijven.

PSV maakte in een gesprek met de talentvolle Utrechter bekend dat zij hem tot 2013 willen binden. Positief nieuws, zo meent Aissati. “Uit een eerste gesprek met PSV is gebleken dat ze me heel graag willen houden. Dat is voor mij een belangrijk signaal. Het was dan ook een uitstekend gesprek,” vertelt hij in het Eindhovens Dagblad.

Na de kerst zal er een nieuwe ontmoeting plaatsvinden tussen beide partijen. De verwachting is dat hij dan zijn handtekening onder de nieuwe verbintenis zal zetten. “Dat is prettig voor beide partijen. Ik heb zelf ook behoefte aan rust over dit thema.”
pi_55366340
Gaat waarschijnlijk ook hand in hand met het eventuele vertrek van Mendez.
pi_55366461
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 17:46 schreef mcyodogg het volgende:
Gaat waarschijnlijk ook hand in hand met het eventuele vertrek van Mendez.
Het probleem lijkt zich zo perfect op te lossen. We hebben een luxe probleem op het middenveld en de zwakste schakel daarin, vertrekt nu. Niks mis mee.

Väyrynen vind ik een aardige, hardwerkende middenvelder, maar die is nergens wanneer er zulke concurrentie voor het middenveld is. Ik zie Mendez liever gaan dan Mika, maar goed...ik zie de overige middenvelders liever dan hij.

Nu twee weg dus; Aissati bijtekenen; ervaren verdediger erbij; en Lazovic die aan de lopende band gaat scoren en die UEFA cup is van ons!

Oh ja, en Perez in de basis!!!
pi_55369532
En dan te bedenken dat de omweg via CL naar de UEFA Cup meer dan 20 miljoen euro extra oplevert. Daar kan je bij PSV -hypotheek daargelaten- bijna 2 jaar transferboodschappen van doen.

Met dank aan wat egoïsme van Wesley Sneijder
  woensdag 19 december 2007 @ 02:38:36 #234
69083 noxious
Viva la Revolución!
pi_55379044
quote:
Barcelona is in de markt voor Méndez, die na het WK in 2006 neerstreek in Eindhoven. De topclub van Ecuador heeft daarvoor al gesprekken aangeknoopt met PSV.
Rijkaard, wat doe je!
To do is to be. (Nietzsche) ... To be is to do. (Descartes) ... Do be do be do. (Sinatra)
pi_55379768
quote:
Op woensdag 19 december 2007 02:38 schreef noxious het volgende:

[..]

Rijkaard, wat doe je!
Ik verbaasde me ook even toen ik het las
Het kwartje viel pas toen ik bij de tweede leespoging ook de tweede zin serieus las.

Aissati
pi_55379943
quote:
Op woensdag 19 december 2007 02:38 schreef noxious het volgende:

[..]

Rijkaard, wat doe je!
  woensdag 19 december 2007 @ 09:08:31 #237
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_55380206
Heel goed nieuws vind ik persoonlijk!
quote:
Aissati wil contract bij PSV graag verlengen

18 dec 2007, 16:01 - EINDHOVEN - Ismail Aissati hoopt in een tweede gesprek met PSV overeenstemming te bereiken over een nieuw, verbeterd contract.

De club wil de 19-jarige middenvelder vastleggen tot 2013 en ook Aissati zelf neigt daarnaar. „Uit een eerste gesprek met PSV is gebleken dat ze me heel graag willen houden. Dat is voor mij een belangrijk signaal. Het was dan ook een uitstekend gesprek”, zo zei Aissati dinsdag.

De bedoeling is dat club en speler kort na kerst opnieuw met elkaar rond de tafel gaan zitten. „Dan moet er maar snel duidelijkheid komen”, vindt Aissati. „Dat is prettig voor beide partijen. Ik heb zelf ook behoefte aan rust over dit thema.”
pi_55380333
quote:
Op woensdag 19 december 2007 09:08 schreef PyTh het volgende:
Heel goed nieuws vind ik persoonlijk!
[..]
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 17:39 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Yup, nog niet wakker ?
  woensdag 19 december 2007 @ 09:24:21 #239
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_55380403
Denk het
pi_55380435
quote:
In Mexico bevestigde Francisco Javier Rodriguez vandaag zelf dat zijn zaakwaarnemer in Nederland is voor besprekingen met PSV. De verdediger liet weten dat het een droom voor hem is om misschien voor PSV uit te mogen gaan komen. Dat Salcido daar speelt is helemaal mooi meegenomen. In een reactie liet Carlos Salcido weten dat hij 'om meerdere redenen' erg blij zou zijn als 'Maza' naar PSV komt. 'Naast het voetbal is hij ook nog eens een goede vriend.' Volgens Salcido is het niet slechts een gerucht en hoopt hij dat hij een rol kan spelen in de totstandkoming van de transfer.

De interesse van PSV voor de verdediger heeft nogal wat wenkbrauwen doen fronsen in Mexico. In dat land is veel kritiek. Hij wordt niet gezien als de slimste verdediger. 'De waarheid is dat ik hard gewerkt heb voor een kans in Europa en wat is er dan mooier als PSV waar mijn vriend Carlos Salcido speelt en een belangrijke speler is geworden.'
pi_55382335
quote:
Op woensdag 19 december 2007 09:25 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]
Ik ben een beetje huiverig hiervoor... Die Maza klinkt niet als een versterking als ik de reacties zo lees...
pi_55386921
quote:
Reker: 'Versterkingen niet noodzakelijk'

Jan Reker is er niet zeker van of PSV zich in de aankomende transferperiode zal gaan versterken met één of meerdere spelers. De algemeen directeur van de Eindhovenaren liet tegenover Sportweek weten dat er weinig veranderingen zullen plaatsvinden. Klik hier! "Er zal deze winterstop niet veel gebeuren," verkondigde Reker tegenover het blad. "Onze doelstelling blijft hetzelfde, we willen in Eredivisie-verband kampioen worden en Europees nog zo ver mogelijk proberen te komen in het UEFA Cup-toernooi."

En ook over de spelersgroep denkt de algemeen directeur van de Eindhovenaren dat deze in grote lijnen hetzelfde zal blijven. Zo zit PSV niet te springen om deze winter te gaan winkelen bij andere clubs. "We hebben in principe altijd de intentie om te versterken. Maar als er geen spelers vertrekken, dan ontbreekt de dringende noodzaak."

Pas als er spelers zijn die deze winter vertrekken uit het Philips Stadion zal de club actie ondernemen. Dit zal waarschijnlijk tegen het zere been van Gomes zijn. De doelman drong erop aan dat de selectie dringend versterkt moest worden. Toen PSV deze toezegging deed, ging de Braziliaan akkoord met zijn nieuwe contract.
Toppertje, die Reker .
-
pi_55387417
quote:
Op woensdag 19 december 2007 13:52 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Toppertje, die Reker .
Dat de dringende noodzaak ontbreekt, wil niet zeggen dat er niemand komt.
Daarnaast kan Reker wel gaan lopen verkondigen dat er spelers gehaald worden in de winterstop, maar als die transfers dan op de één of andere manier niet doorgaan, snijdt hij zich voor de zoveelste keer in de vingers.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 19 december 2007 @ 14:13:34 #244
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_55387495
Aissati die gaat bijtekenen weer iets wat te danken is aan het vertrek van Koeman

Want het gevoel was een stuk verbeterd sinds het vertrek van Koeman
DeLuna vindt me dik ;(
  woensdag 19 december 2007 @ 14:25:33 #245
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_55387771
Stevens schijnt ook betrokken te zijn in de nieuwe onderhandelingen met Aissati.
Voor Aissati zelf heel belangrijk dat hij vooral volgend jaar het vertrouwen zal krijgen van de nieuwe trainer.
pi_55387808
Die Sef dan in zo'n interview over Ajax en Feyenoord enzo "Laat maar komen"

Deze dus
http://www.psv.tv/index.php?item=if&content=player&ProductID=5528
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 19 december 2007 @ 14:43:20 #247
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_55388237
quote:
Op woensdag 19 december 2007 14:25 schreef PyTh het volgende:
Stevens schijnt ook betrokken te zijn in de nieuwe onderhandelingen met Aissati.
Voor Aissati zelf heel belangrijk dat hij vooral volgend jaar het vertrouwen zal krijgen van de nieuwe trainer.
lijkt me ook niet meer dan logisch dat Stevens al een vinger in de pap heeft
DeLuna vindt me dik ;(
  woensdag 19 december 2007 @ 15:27:12 #248
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_55389207
quote:
Op woensdag 19 december 2007 14:43 schreef rubbereend het volgende:

[..]

lijkt me ook niet meer dan logisch dat Stevens al een vinger in de pap heeft
Precies, alleen maar goed en wat mij betreft ook vanzelfsprekend inderdaad.
pi_55389412
quote:
Op woensdag 19 december 2007 14:25 schreef PyTh het volgende:
Dit seizoen zou hij toch ook het vertrouwen krijgen? Dus zoveel zegt het dan ook weer niet.

En het zou heel raar zijn wanneer Stevens geen inspraak zou hebben . Zo'n toppunt van wanbeleid zouden zelfs Reker en Valckx niet tot toe in staat zijn.
pi_55391615
PSV speelt op dinsdag 8 januari de eerste wedstrijd van het nieuwe jaar. Dat gebeurt uit tegen eerstedivisionist Fortuna Sittard, een vriendschappelijk duel dat om 20.00 uur ’s avonds begint. Het betekent tevens de eerste wedstrijd onder leiding van Sef Vergoossen, die dan is begonnen als interim-hoofdcoach.
pi_55392858
quote:
Op woensdag 19 december 2007 14:11 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Dat de dringende noodzaak ontbreekt, wil niet zeggen dat er niemand komt.
Daarnaast kan Reker wel gaan lopen verkondigen dat er spelers gehaald worden in de winterstop, maar als die transfers dan op de één of andere manier niet doorgaan, snijdt hij zich voor de zoveelste keer in de vingers.
Ach kom op, er is wel degelijk dringende noodzaak. Dat zei ik al voordat het seizoen begon en dat is ook gebleken. Al verwacht ik er weinig van komende winterstop, het zal wel weer 2e k(n)eus worden als er überhaupt iets komt.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_55392905
quote:
Op woensdag 19 december 2007 16:56 schreef NoelGallagher het volgende:
PSV speelt op dinsdag 8 januari de eerste wedstrijd van het nieuwe jaar. Dat gebeurt uit tegen eerstedivisionist Fortuna Sittard, een vriendschappelijk duel dat om 20.00 uur ’s avonds begint. Het betekent tevens de eerste wedstrijd onder leiding van Sef Vergoossen, die dan is begonnen als interim-hoofdcoach.
Goed opwarmertje .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_55396945
quote:
Op woensdag 19 december 2007 16:56 schreef NoelGallagher het volgende:
PSV speelt op dinsdag 8 januari de eerste wedstrijd van het nieuwe jaar. Dat gebeurt uit tegen eerstedivisionist Fortuna Sittard, een vriendschappelijk duel dat om 20.00 uur 's avonds begint. Het betekent tevens de eerste wedstrijd onder leiding van Sef Vergoossen, die dan is begonnen als interim-hoofdcoach.
Wordt Mark van Bommel daar gepresenteerd?
pi_55400079
vanavond al een paar potentiële tegenstanders bekend
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 19 december 2007 @ 21:43:33 #255
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_55400160
zelden de UEFAcup zo gevolgd
DeLuna vindt me dik ;(
pi_55403739
spartak moskoud
sporting braga
tottenham
helsingborgs
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 19 december 2007 @ 23:22:26 #257
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_55403988
alles behalve de Spurs
DeLuna vindt me dik ;(
pi_55405579
Van die vier het liefst Braga of Helsingborgs, Moskou is zover reizen, en de Spurs kunnen eigenlijk best goed zijn, ook al zijn ze uit vorm.
pi_55405876
quote:
Op woensdag 19 december 2007 23:22 schreef rubbereend het volgende:
alles behalve de Spurs
Was wel grappig geweest als we die zouden loten als Jol coach was geworden.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_55405966
Spurs zou zijn
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 20 december 2007 @ 01:47:18 #261
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_55407429
quote:
Op donderdag 20 december 2007 00:11 schreef Leso_Varen het volgende:
Van die vier het liefst Braga of Helsingborgs, Moskou is zover reizen, en de Spurs kunnen eigenlijk best goed zijn, ook al zijn ze uit vorm.
alleen moeten ze dan nog over een paar maanden uit vorm zijn

doe eerst maar een relatief makkelijke tegenstander voor de eerst volgende ronde!
DeLuna vindt me dik ;(
pi_55407695
quote:
Op donderdag 20 december 2007 01:47 schreef rubbereend het volgende:

[..]

alleen moeten ze dan nog over een paar maanden uit vorm zijn

doe eerst maar een relatief makkelijke tegenstander voor de eerst volgende ronde!
Ik zie liever een aantrekkelijke tegenstander

Andere mogelijke tegenstanders:

AZ/Nurnberg
Atletico Madrid/Panathinaikos
Villareal/AEK Athene/Fiorentina
HSV/Fc Basel

Tis nie veel veul soeps, dus doe dan maar gewoon tottenham Overigens wordt er ook gelijk geloot voor de ronde daarna als ik me niet vergis
pi_55408133
quote:
Op donderdag 20 december 2007 02:22 schreef WooZ het volgende:

[..]

Andere mogelijke tegenstanders:

AZ/Nurnberg
Atletico Madrid/Panathinaikos
Villareal/AEK Athene/Fiorentina
HSV/Fc Basel
Deze teams kunnen allemaal nog tweede worden? En kunnen we al gelijk AZ loten of is dat onmogelijk ivm tv rechten enzovoorts? Doe mij maar FC Basel van dit rijtje.
pi_55408550
quote:
Op donderdag 20 december 2007 07:13 schreef MaatjeTho het volgende:

[..]

Deze teams kunnen allemaal nog tweede worden? En kunnen we al gelijk AZ loten of is dat onmogelijk ivm tv rechten enzovoorts? Doe mij maar FC Basel van dit rijtje.
AZ is inderdaad niet mogelijk, die kunnen we pas in de ronde daarna tegenkomen.
  donderdag 20 december 2007 @ 09:52:42 #265
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_55409744
Atletico Madrid lijkt me leuk! Of Fiore!
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  donderdag 20 december 2007 @ 11:29:05 #266
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_55412015
quote:
Op donderdag 20 december 2007 09:52 schreef ErikT het volgende:
Atletico Madrid lijkt me leuk! Of Fiore!
Dan toch liever de Spurs of Helsingborg.
pi_55413744

donderdag 20 december 2007 @ 13:08:37 #269
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_55414257
serieus, wie: koopt zulk soort dingen ?
hooguit kinderen toch, of schat ik de gemiddelde PSV supporter dan toch te hoog in ? (kado krijgen is dan weer een andere zaak uiteraard...)

dit schaar ik samen met de Ajax koffie en een seizoensoverzicht van Feyenoord met hoogtepunten ( ) in een rijtje met marketingblunders
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
pi_55416008
We spelen eerst thuis (13/14 feb.) en waarschijnlijk twee weken later uit. Ik had eigenlijk verwacht dat een ex-CL club wel voordeel zou krijgen (eerst uit dan thuis).

Hier volledig schema:
quote:
Round of 32, 1st leg 13/14.02.2008
Round of 32, 2nd leg 21.02.2008
Round of 16, 1st leg 06.03.2008
Round of 16 2nd leg 12/13.03.2008
Quarter-finals, 1st leg 03.04.2008
Quarter-finals, 2nd leg 10.04.2008
Semi-finals, 1st leg 24.04.2008
Semi-finals, 2nd leg 01.05.2008
Final (Manchester, England) 14.05.2008

[ Bericht 58% gewijzigd door MaatjeTho op 20-12-2007 14:24:20 ]
  donderdag 20 december 2007 @ 19:27:37 #271
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_55423359
quote:
Valckx: 'Ooijer is voor PSV niet interessant'
20/12/2007 15:41

Ter versterking van de defensie dacht PSV na over het terughalen van André Ooijer. De international is als te oud en te kwetsbaar afgevoerd van de lijst.

Technisch manager Stan Valckx bevestigt in Elf Voetbal dat PSV Ooijer heeft gezien als een optie. 'Maar André is qua leeftijd en blessuregevoeligheid niet echt interessant meer voor ons.'

'De afgelopen zeven jaar heeft hij telkens een derde van het seizoen gemist door blessures. We zoeken daarnaast naar iemand met het oog op de toekomst', aldus Valckx.

De 33-jarige Ooijer staat nog onder contract bij Blackburn Rovers, dat bovendien nog een optie heeft de verbintenis te verlengen tot medio 2009. Desondanks wordt de verdediger in verband gebracht met een terugkeer naar Nederland.
Bron:Vi
A little knowledge is a dangerous thing.
pi_55423866
Tja Ooijer, dat is de generatie van René Klomp. Het zegt veel over de financiële balans dat hij nog op de lijst kon staan.
pi_55424187
Hoe zou het toch komen dat 'gouden' Guus en 'precies als Pelé' de Visser geen goede optie voor PSV weten?
pi_55425513
Als AZ nou uit de UEFA cup wordt gegooid krijgen we dan weer extra geld net als toen Ajax de CL uitgegooid werd ?
pi_55425610
quote:
Op woensdag 19 december 2007 23:22 schreef rubbereend het volgende:
alles behalve de Spurs
Juist mooi man tegen de Spurs.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_55426014
quote:
Op donderdag 20 december 2007 20:57 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Juist mooi man tegen de Spurs.
Liever niet in de eerste knock-out ronde. Maar ik vroeg me ook al af of een verlies van AZ financiële voordelen voor PSV heeft?
pi_55428547
Moeten wij het dan maar weer doen voor Nederland?

Spurs lijkt me briljant trouwens. Extra leuk om die uit te schakelen.
pi_55428584
PSV moet het weer eens doen
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_55428725
tering zeg wat een hoop nietszeggende ploegen zijn er 2e in de poule geworden
pi_55428942
Fiorentina
Spurs
Atlético
Nurnberg
Basel
Spartak Moskou
Braga
Helsingborg
pi_55429041
Tottenham Hotspur, Sporting Braga, Helsingborgs, Spartak Moskou, FC Nurnberg, FC Basel, Panathinaikos of Fiorentina, dat zijn dus dus de mogelijkheden.
pi_55429223
Braga hoop ik trouwens als het gaat om doorgaan kansen. Niet verloren in de groepsfase, maar ook niet echt een doelpuntenmachine.
  donderdag 20 december 2007 @ 22:55:46 #283
11102 knep
Mountainfreak
pi_55429244
Tripje naar Firenze lijkt me niet verkeerd .
pi_55429284
quote:
Op donderdag 20 december 2007 22:39 schreef WooZ het volgende:
tering zeg wat een hoop nietszeggende ploegen zijn er 2e in de poule geworden
Overdrijven is ook een vak
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 20 december 2007 @ 23:12:30 #285
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_55429830
quote:
Op donderdag 20 december 2007 21:10 schreef MaatjeTho het volgende:

[..]

Liever niet in de eerste knock-out ronde. Maar ik vroeg me ook al af of een verlies van AZ financiële voordelen voor PSV heeft?
nee omdat in de UEFA cup alleen de finale en de halve finale centraal verkocht wordt verder is er geen marketingpoule
DeLuna vindt me dik ;(
pi_55429868
quote:
Op donderdag 20 december 2007 22:55 schreef mcyodogg het volgende:
maar ook niet echt een doelpuntenmachine.
ik vrees dat deze clubs dat ook van ons denken
pi_55431482
Liever geen Atletico, Spurs en Spartak(vanwege het weer). De rest moet te doen zijn op het 1e gezicht
Patat Friet
  vrijdag 21 december 2007 @ 01:30:10 #288
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_55432647
helsingborg wil ik wel heen, evenals basel.

liever geen spartak, daar krijg ik voorlopig geen visum voor
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
pi_55432968
naja die uitwedstrijd kan ik zowieso niet, heb dag daarna m'n laatste tentamen
pi_55434105
quote:
21/12/2007 - Bild: PSV wil Raffael

BRON: Bild

Volgens de Duitse krant Bild heeft PSV belangstelling voor de Braziliaanse spits Raffael de Araújo van FC Zürich. PSV zou daarmee de transferonderhandelingen van Hertha BSC frustreren. Die club wil de Braziliaan al langere tijd halen en sprak gisteren weer tevergeefs met FC Zürich. Hertha zou 4,5 miljoen euro hebben geboden en extra premies bij succes van de club en Raffael bij Hertha. FC Zürich houdt echter vast aan een directe betaling van 6 miljoen euro. PSV zou dat bedrag volgens Bild wel willen betalen. Hertha wil hem al in de winterstop, het is maar zeer de vraag of PSV hem dan ook al wil, als de interesse inderdaad op waarheid berust.
6 miljoen?! Ik ken hem niet dus kan er niet over oordelen, maar Bild, das geloof ik een beetje The Sun van Duitsland dus ik neem het met een korrel zout.
pi_55436769
Die Rodriguez komt in ieder geval (voorlopig) niet, op voorspraak van Stevens.
  vrijdag 21 december 2007 @ 11:04:50 #292
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_55437219
Mijn voorkeur geniet een van de onderstaande ploegen:

Spurs
Nurnberg
Basel
Helsingborg
pi_55437392
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 10:45 schreef ruud.nl het volgende:
Die Rodriguez komt in ieder geval (voorlopig) niet, op voorspraak van Stevens.
pi_55440359
Helsinborg dus. Moet toch lukken?
pi_55440361
Helsingborg dus.
pi_55440467
Helsingborg mag toch geen problemen opleveren.
Gelukkig Spurs, Atletico en Fiorentina ontlopen
pi_55440478
Kon slechter, ploegen als Tottenham klinken natuurlijk aantrekkelijker maar die kom ik dan liever later tegen.

Wat absoluut niet moet betekenen dat we Helsingborg onderschatten, wordt hoe dan ook al lastig genoeg. Dat we maar niet Heerenveens voorbeeld gaan volgen...
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_55440543
Idd dit mag PSV toch wel halen..
pi_55440553
'Wij' hebben het zelf weggegeven, eerst door Helsingborgs IF thuis 3x te laten scoren, vervolgens door uit een wanprestatie te leveren. Als PSV geconcentreerd speelt, dan moet de volgende ronde geen probleem zijn. Succes!
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_55440669
Volgende ronde PSV - Slavia / Tottenham
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')