Moet je sowieso doen. Is een leuk programma.quote:
Hulde. Hup Vergoossen: aan de slag! Wouters maar weer snel degraderen tot lijntrekker en Perez in de basis zetten!quote:Sef Vergoossen popelt om bij PSV aan de slag te gaan
17 december 2007 10:00
Sef Vergoossen keerde zondag terug in Europa. De 60-jarige trainer kwam rond de klok van 18.00 uur aan op de luchthaven van Düsseldorf. Vergoossen liet na aankomst weten er enorm naar uit te kijken bij PSV aan de slag te gaan. “Gelukkig heb ik de tijd om me te oriënteren en in te leven hoe de zaken er voor staan.”
Interview PSV TV
PSV TV was in Düsseldorf en ving Vergoossen op die met zijn hele hebben en houwen uit het Japanse Nagoya was gekomen, op weg naar zijn woonplaats in Limburg. Natuurlijk gingen de vragen over het niet doorgaan van de wedstrijd tegen Ajax (‘in Japan moesten ze er hartelijk om lachen’) en uiteraard over het verlengen van Gomes en nog enkele andere bepalende spelers. “Het is een goede zaak voor het Nederlandse voetbal en zeker voor PSV. Als je spelers als Gomes, Afellay, Simons en Salcido kunt behouden dan is PSV zeker op de goede weg en is dat bepalend voor de toekomst van de club”, aldus Vergoossen. Klik hieronder voor het volledige interview van PSV TV.
http://www.psv.tv/index.php?item=if&content=player&ProductID=5528
(PSV Netwerk)quote:17/12/2007 - Woensdag 30 januari wellicht optie voor Ajax-PSV
Ajax coach Adrie Koster suggereerde in het programma Voetbal Insite zondagavond dat woensdag 30 januari nu toch onderzocht wordt als optie als datum om Ajax-PSV in te halen. De gemeente zal daarvoor de eis moeten laten vallen dat risicowedstrijden op zondag gespeeld worden. De wedstrijd zou in dat geval in een midweek tussen de thuiswedstrijd tegen Excelsior (26/1) en de uitwedstrijd tegen AZ (2/2) komen te vallen. Het is bijna de enige mogelijke overgebleven datum om de wedstrijd toch in Amsterdam te kunnen laten spelen.
Zou een behoorlijke kutdag zijn. Zou betekenen dat wij eerst tegen Vitesse mogen daarna tegen jullie om vervolgens Feyenoord te ontvangen..quote:Op maandag 17 december 2007 18:48 schreef MaatjeTho het volgende:
[..]
(PSV Netwerk)
Godver dat zou echt kut zijn, op een woensdag én voor een topper die notabene nog op een zaterdag valt ook. Gelukje dat AZ niet meer de uitdaging is die het ooit was.
Maar veel anders zit er niet op volgens mij.
Dus als jullie slim zijn gewoon 3 regelementaire punten voor onsquote:Op maandag 17 december 2007 18:58 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zou een behoorlijke kutdag zijn. Zou betekenen dat wij eerst tegen Vitesse mogen daarna tegen jullie om vervolgens Feyenoord te ontvangen..
quote:De laatste optie, als het duel niet in Amsterdam gespeeld kan worden is een reglementaire nederlaag voor Ajax van 0-1.
Ik heb het even gevisualiseerd, voor het geval wouters liever naar plaatjes kijkt:quote:Op maandag 17 december 2007 01:21 schreef Radegast het volgende:
Wat denken jullie van Edison Mendez? Strik erom en terug naar Ecuador?
quote:Op maandag 17 december 2007 21:08 schreef WooZ het volgende:
[..]
Ik heb het even gevisualiseerd, voor het geval wouters liever naar plaatjes kijkt:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 december 2007 21:08 schreef WooZ het volgende:
[..]
Ik heb het even gevisualiseerd, voor het geval wouters liever naar plaatjes kijkt:
[ afbeelding ]
Daar hoort deze ook wel enigszins bijquote:Op maandag 17 december 2007 21:34 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik blijf dit een prachtig fragment vinden
quote:Op maandag 17 december 2007 21:47 schreef MaatjeTho het volgende:
[..]
Daar hoort deze ook wel enigszins bij
Die is echt te droogquote:Op maandag 17 december 2007 21:47 schreef MaatjeTho het volgende:
[..]
Daar hoort deze ook wel enigszins bij
och dat hebben we zo vaak gehad de laatste jaren, een druk schema met belangrijke wedstrijden.quote:Op maandag 17 december 2007 18:58 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zou een behoorlijke kutdag zijn. Zou betekenen dat wij eerst tegen Vitesse mogen daarna tegen jullie om vervolgens Feyenoord te ontvangen..
Die kans is inderdaad levensgroot ja.quote:Op dinsdag 18 december 2007 08:21 schreef ruud.nl het volgende:
Jan Reker over Mendez: " Hij heeft ons verteld dat hij zijn zieke moeder wil bijstaan. Het zou kunnen zijn dat Méndez tijdelijk vertrekt, maar de kans bestaat ook dat hij voorgoed terugkeert. Daarover zullen we deze week met hem in gesprek gaan".
Die vertrekt dus sowieso in de winterstop.
Ik zal hem niet missenquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:26 schreef PyTh het volgende:
[..]
Die kans is inderdaad levensgroot ja.
(PSV Netwerk)quote:Valckx: PSV wil transferbedrag Mendez minimaal terug
Stan Valckx gaf in het De Telegraaf iets meer duidelijkheid over de voorwaarden die PSV stelt bij een eventueel vertrek van Edison Mendez. Gezien de persoonljke situatie van de middenvelder wil PSV wel meewerken, maar dan alleen als het minimaal dezelfde transfersom terugkrijgt als dat het nu zo'n jaar geleden aan LDU Quito betaalde.
vergeet vitesse uit nietquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:52 schreef MaatjeTho het volgende:
[..]
(PSV Netwerk)
Volgens een van de reacties op Netwerk was dat bedrag destrijds rond de 3 miljoen euro, kan iemand dat bevestigen/ontkennen? Wat mij betreft strikje erom, en nog bedankt voor die goal tegen Arsenal.
Hmmm hij heeft er toch nog 5 competitiedoelpunten ingemikt vorig seizoen en is dus mede doorslaggevend geweest voor nummer 20 in onze prijzenkastquote:
PSV verder ook niet, gewoon weer een zelfde bedrag beuren en verder speuren op de markt naar een alternatief.quote:
quote:Ibrahim Afellay staat volgens de papieren uitgave van Sportweek nog steeds in de belangstelling van Arsenal. De 21-jarige middenvelder, die voor zijn recente contractverlenging bij PSV nadrukkelijk in verband gebracht werd met de Londense topclub, heeft in zijn nieuwe contract een hogere afkoopsom staan.
Arsenal betreurt het dat Afellay zijn contract heeft opengebroken en verlengd tot 2011. De Engelse topclub heeft de teleurstelling weggeslikt en is voornemens Afellay naar de Premier League te halen.
Dan ben ik blij dat hij zijn contract ondanks die belangstelling heeft verlengd. Gaat hij niet voor een prikkie weg.quote:
quote:Alle geruchten ten spijt lijkt Ismaïl Aissati toch gewoon in Eindhoven te blijven. De jonge middenvelder werd de voorbije tijd veelvuldig in verband gebracht met een vertrek, maar vandaag laat de jeugdinternational weten graag bij PSV te willen blijven.
PSV maakte in een gesprek met de talentvolle Utrechter bekend dat zij hem tot 2013 willen binden. Positief nieuws, zo meent Aissati. “Uit een eerste gesprek met PSV is gebleken dat ze me heel graag willen houden. Dat is voor mij een belangrijk signaal. Het was dan ook een uitstekend gesprek,” vertelt hij in het Eindhovens Dagblad.
Na de kerst zal er een nieuwe ontmoeting plaatsvinden tussen beide partijen. De verwachting is dat hij dan zijn handtekening onder de nieuwe verbintenis zal zetten. “Dat is prettig voor beide partijen. Ik heb zelf ook behoefte aan rust over dit thema.”
Het probleem lijkt zich zo perfect op te lossen. We hebben een luxe probleem op het middenveld en de zwakste schakel daarin, vertrekt nu. Niks mis mee.quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:46 schreef mcyodogg het volgende:
Gaat waarschijnlijk ook hand in hand met het eventuele vertrek van Mendez.
Rijkaard, wat doe je!quote:Barcelona is in de markt voor Méndez, die na het WK in 2006 neerstreek in Eindhoven. De topclub van Ecuador heeft daarvoor al gesprekken aangeknoopt met PSV.
Ik verbaasde me ook even toen ik het lasquote:
quote:Aissati wil contract bij PSV graag verlengen
18 dec 2007, 16:01 - EINDHOVEN - Ismail Aissati hoopt in een tweede gesprek met PSV overeenstemming te bereiken over een nieuw, verbeterd contract.
De club wil de 19-jarige middenvelder vastleggen tot 2013 en ook Aissati zelf neigt daarnaar. „Uit een eerste gesprek met PSV is gebleken dat ze me heel graag willen houden. Dat is voor mij een belangrijk signaal. Het was dan ook een uitstekend gesprek”, zo zei Aissati dinsdag.
De bedoeling is dat club en speler kort na kerst opnieuw met elkaar rond de tafel gaan zitten. „Dan moet er maar snel duidelijkheid komen”, vindt Aissati. „Dat is prettig voor beide partijen. Ik heb zelf ook behoefte aan rust over dit thema.”
quote:Op woensdag 19 december 2007 09:08 schreef PyTh het volgende:
Heel goed nieuws vind ik persoonlijk!
[..]
Yup, nog niet wakkerquote:
quote:In Mexico bevestigde Francisco Javier Rodriguez vandaag zelf dat zijn zaakwaarnemer in Nederland is voor besprekingen met PSV. De verdediger liet weten dat het een droom voor hem is om misschien voor PSV uit te mogen gaan komen. Dat Salcido daar speelt is helemaal mooi meegenomen. In een reactie liet Carlos Salcido weten dat hij 'om meerdere redenen' erg blij zou zijn als 'Maza' naar PSV komt. 'Naast het voetbal is hij ook nog eens een goede vriend.' Volgens Salcido is het niet slechts een gerucht en hoopt hij dat hij een rol kan spelen in de totstandkoming van de transfer.
De interesse van PSV voor de verdediger heeft nogal wat wenkbrauwen doen fronsen in Mexico. In dat land is veel kritiek. Hij wordt niet gezien als de slimste verdediger. 'De waarheid is dat ik hard gewerkt heb voor een kans in Europa en wat is er dan mooier als PSV waar mijn vriend Carlos Salcido speelt en een belangrijke speler is geworden.'
Ik ben een beetje huiverig hiervoor... Die Maza klinkt niet als een versterking als ik de reacties zo lees...quote:
Toppertje, die Rekerquote:Reker: 'Versterkingen niet noodzakelijk'
Jan Reker is er niet zeker van of PSV zich in de aankomende transferperiode zal gaan versterken met één of meerdere spelers. De algemeen directeur van de Eindhovenaren liet tegenover Sportweek weten dat er weinig veranderingen zullen plaatsvinden. Klik hier! "Er zal deze winterstop niet veel gebeuren," verkondigde Reker tegenover het blad. "Onze doelstelling blijft hetzelfde, we willen in Eredivisie-verband kampioen worden en Europees nog zo ver mogelijk proberen te komen in het UEFA Cup-toernooi."
En ook over de spelersgroep denkt de algemeen directeur van de Eindhovenaren dat deze in grote lijnen hetzelfde zal blijven. Zo zit PSV niet te springen om deze winter te gaan winkelen bij andere clubs. "We hebben in principe altijd de intentie om te versterken. Maar als er geen spelers vertrekken, dan ontbreekt de dringende noodzaak."
Pas als er spelers zijn die deze winter vertrekken uit het Philips Stadion zal de club actie ondernemen. Dit zal waarschijnlijk tegen het zere been van Gomes zijn. De doelman drong erop aan dat de selectie dringend versterkt moest worden. Toen PSV deze toezegging deed, ging de Braziliaan akkoord met zijn nieuwe contract.
Dat de dringende noodzaak ontbreekt, wil niet zeggen dat er niemand komt.quote:
lijkt me ook niet meer dan logisch dat Stevens al een vinger in de pap heeftquote:Op woensdag 19 december 2007 14:25 schreef PyTh het volgende:
Stevens schijnt ook betrokken te zijn in de nieuwe onderhandelingen met Aissati.
Voor Aissati zelf heel belangrijk dat hij vooral volgend jaar het vertrouwen zal krijgen van de nieuwe trainer.
Precies, alleen maar goed en wat mij betreft ook vanzelfsprekend inderdaad.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
lijkt me ook niet meer dan logisch dat Stevens al een vinger in de pap heeft
Dit seizoen zou hij toch ook het vertrouwen krijgen? Dus zoveel zegt het dan ook weer niet.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:25 schreef PyTh het volgende:
Stevens schijnt ook betrokken te zijn in de nieuwe onderhandelingen met Aissati.
Voor Aissati zelf heel belangrijk dat hij vooral volgend jaar het vertrouwen zal krijgen van de nieuwe trainer.
Ach kom op, er is wel degelijk dringende noodzaak. Dat zei ik al voordat het seizoen begon en dat is ook gebleken. Al verwacht ik er weinig van komende winterstop, het zal wel weer 2e k(n)eus worden als er überhaupt iets komt.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:11 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Dat de dringende noodzaak ontbreekt, wil niet zeggen dat er niemand komt.![]()
Daarnaast kan Reker wel gaan lopen verkondigen dat er spelers gehaald worden in de winterstop, maar als die transfers dan op de één of andere manier niet doorgaan, snijdt hij zich voor de zoveelste keer in de vingers.
Goed opwarmertjequote:Op woensdag 19 december 2007 16:56 schreef NoelGallagher het volgende:
PSV speelt op dinsdag 8 januari de eerste wedstrijd van het nieuwe jaar. Dat gebeurt uit tegen eerstedivisionist Fortuna Sittard, een vriendschappelijk duel dat om 20.00 uur ’s avonds begint. Het betekent tevens de eerste wedstrijd onder leiding van Sef Vergoossen, die dan is begonnen als interim-hoofdcoach.
Wordt Mark van Bommel daar gepresenteerd?quote:Op woensdag 19 december 2007 16:56 schreef NoelGallagher het volgende:
PSV speelt op dinsdag 8 januari de eerste wedstrijd van het nieuwe jaar. Dat gebeurt uit tegen eerstedivisionist Fortuna Sittard, een vriendschappelijk duel dat om 20.00 uur 's avonds begint. Het betekent tevens de eerste wedstrijd onder leiding van Sef Vergoossen, die dan is begonnen als interim-hoofdcoach.
Was wel grappig geweest als we die zouden loten als Jol coach was geworden.quote:
alleen moeten ze dan nog over een paar maanden uit vorm zijnquote:Op donderdag 20 december 2007 00:11 schreef Leso_Varen het volgende:
Van die vier het liefst Braga of Helsingborgs, Moskou is zover reizen, en de Spurs kunnen eigenlijk best goed zijn, ook al zijn ze uit vorm.
Ik zie liever een aantrekkelijke tegenstanderquote:Op donderdag 20 december 2007 01:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
alleen moeten ze dan nog over een paar maanden uit vorm zijn
doe eerst maar een relatief makkelijke tegenstander voor de eerst volgende ronde!
Deze teams kunnen allemaal nog tweede worden? En kunnen we al gelijk AZ loten of is dat onmogelijk ivm tv rechten enzovoorts? Doe mij maar FC Basel van dit rijtje.quote:Op donderdag 20 december 2007 02:22 schreef WooZ het volgende:
[..]
Andere mogelijke tegenstanders:
AZ/Nurnberg
Atletico Madrid/Panathinaikos
Villareal/AEK Athene/Fiorentina
HSV/Fc Basel
AZ is inderdaad niet mogelijk, die kunnen we pas in de ronde daarna tegenkomen.quote:Op donderdag 20 december 2007 07:13 schreef MaatjeTho het volgende:
[..]
Deze teams kunnen allemaal nog tweede worden? En kunnen we al gelijk AZ loten of is dat onmogelijk ivm tv rechten enzovoorts? Doe mij maar FC Basel van dit rijtje.
Dan toch liever de Spurs of Helsingborg.quote:Op donderdag 20 december 2007 09:52 schreef ErikT het volgende:
Atletico Madrid lijkt me leuk! Of Fiore!
quote:Round of 32, 1st leg 13/14.02.2008
Round of 32, 2nd leg 21.02.2008
Round of 16, 1st leg 06.03.2008
Round of 16 2nd leg 12/13.03.2008
Quarter-finals, 1st leg 03.04.2008
Quarter-finals, 2nd leg 10.04.2008
Semi-finals, 1st leg 24.04.2008
Semi-finals, 2nd leg 01.05.2008
Final (Manchester, England) 14.05.2008
Bron:Viquote:Valckx: 'Ooijer is voor PSV niet interessant'
20/12/2007 15:41
Ter versterking van de defensie dacht PSV na over het terughalen van André Ooijer. De international is als te oud en te kwetsbaar afgevoerd van de lijst.
Technisch manager Stan Valckx bevestigt in Elf Voetbal dat PSV Ooijer heeft gezien als een optie. 'Maar André is qua leeftijd en blessuregevoeligheid niet echt interessant meer voor ons.'
'De afgelopen zeven jaar heeft hij telkens een derde van het seizoen gemist door blessures. We zoeken daarnaast naar iemand met het oog op de toekomst', aldus Valckx.
De 33-jarige Ooijer staat nog onder contract bij Blackburn Rovers, dat bovendien nog een optie heeft de verbintenis te verlengen tot medio 2009. Desondanks wordt de verdediger in verband gebracht met een terugkeer naar Nederland.
Juist mooi man tegen de Spurs.quote:
Liever niet in de eerste knock-out ronde. Maar ik vroeg me ook al af of een verlies van AZ financiële voordelen voor PSV heeft?quote:Op donderdag 20 december 2007 20:57 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Juist mooi man tegen de Spurs.
Overdrijven is ook een vakquote:Op donderdag 20 december 2007 22:39 schreef WooZ het volgende:
tering zeg wat een hoop nietszeggende ploegen zijn er 2e in de poule geworden
nee omdat in de UEFA cup alleen de finale en de halve finale centraal verkocht wordt verder is er geen marketingpoulequote:Op donderdag 20 december 2007 21:10 schreef MaatjeTho het volgende:
[..]
Liever niet in de eerste knock-out ronde. Maar ik vroeg me ook al af of een verlies van AZ financiële voordelen voor PSV heeft?
ik vrees dat deze clubs dat ook van ons denkenquote:Op donderdag 20 december 2007 22:55 schreef mcyodogg het volgende:
maar ook niet echt een doelpuntenmachine.
6 miljoen?! Ik ken hem niet dus kan er niet over oordelen, maar Bild, das geloof ik een beetje The Sun van Duitsland dus ik neem het met een korrel zout.quote:21/12/2007 - Bild: PSV wil Raffael
BRON: Bild
Volgens de Duitse krant Bild heeft PSV belangstelling voor de Braziliaanse spits Raffael de Araújo van FC Zürich. PSV zou daarmee de transferonderhandelingen van Hertha BSC frustreren. Die club wil de Braziliaan al langere tijd halen en sprak gisteren weer tevergeefs met FC Zürich. Hertha zou 4,5 miljoen euro hebben geboden en extra premies bij succes van de club en Raffael bij Hertha. FC Zürich houdt echter vast aan een directe betaling van 6 miljoen euro. PSV zou dat bedrag volgens Bild wel willen betalen. Hertha wil hem al in de winterstop, het is maar zeer de vraag of PSV hem dan ook al wil, als de interesse inderdaad op waarheid berust.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:45 schreef ruud.nl het volgende:
Die Rodriguez komt in ieder geval (voorlopig) niet, op voorspraak van Stevens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |