abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55361741
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 14:43 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]
hebben ze daar fabregas al niet? daar kan ie nooit tegenop
pi_55361894
Cesc is meer een controleur.
pi_55362344
Maar ze hebben wel Hleb/Rosicky

En Fabregas is wel wat multi funcioneler dan slechts een controleur.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_55363455
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 14:43 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]
Dan ben ik blij dat hij zijn contract ondanks die belangstelling heeft verlengd. Gaat hij niet voor een prikkie weg.
We sure are cute for two ugly people.
pi_55366147
quote:
Alle geruchten ten spijt lijkt Ismaïl Aissati toch gewoon in Eindhoven te blijven. De jonge middenvelder werd de voorbije tijd veelvuldig in verband gebracht met een vertrek, maar vandaag laat de jeugdinternational weten graag bij PSV te willen blijven.

PSV maakte in een gesprek met de talentvolle Utrechter bekend dat zij hem tot 2013 willen binden. Positief nieuws, zo meent Aissati. “Uit een eerste gesprek met PSV is gebleken dat ze me heel graag willen houden. Dat is voor mij een belangrijk signaal. Het was dan ook een uitstekend gesprek,” vertelt hij in het Eindhovens Dagblad.

Na de kerst zal er een nieuwe ontmoeting plaatsvinden tussen beide partijen. De verwachting is dat hij dan zijn handtekening onder de nieuwe verbintenis zal zetten. “Dat is prettig voor beide partijen. Ik heb zelf ook behoefte aan rust over dit thema.”
pi_55366340
Gaat waarschijnlijk ook hand in hand met het eventuele vertrek van Mendez.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_55366461
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 17:46 schreef mcyodogg het volgende:
Gaat waarschijnlijk ook hand in hand met het eventuele vertrek van Mendez.
Het probleem lijkt zich zo perfect op te lossen. We hebben een luxe probleem op het middenveld en de zwakste schakel daarin, vertrekt nu. Niks mis mee.

Väyrynen vind ik een aardige, hardwerkende middenvelder, maar die is nergens wanneer er zulke concurrentie voor het middenveld is. Ik zie Mendez liever gaan dan Mika, maar goed...ik zie de overige middenvelders liever dan hij.

Nu twee weg dus; Aissati bijtekenen; ervaren verdediger erbij; en Lazovic die aan de lopende band gaat scoren en die UEFA cup is van ons!

Oh ja, en Perez in de basis!!!
pi_55369532
En dan te bedenken dat de omweg via CL naar de UEFA Cup meer dan 20 miljoen euro extra oplevert. Daar kan je bij PSV -hypotheek daargelaten- bijna 2 jaar transferboodschappen van doen.

Met dank aan wat egoïsme van Wesley Sneijder
  woensdag 19 december 2007 @ 02:38:36 #234
69083 noxious
Viva la Revolución!
pi_55379044
quote:
Barcelona is in de markt voor Méndez, die na het WK in 2006 neerstreek in Eindhoven. De topclub van Ecuador heeft daarvoor al gesprekken aangeknoopt met PSV.
Rijkaard, wat doe je!
To do is to be. (Nietzsche) ... To be is to do. (Descartes) ... Do be do be do. (Sinatra)
pi_55379768
quote:
Op woensdag 19 december 2007 02:38 schreef noxious het volgende:

[..]

Rijkaard, wat doe je!
Ik verbaasde me ook even toen ik het las
Het kwartje viel pas toen ik bij de tweede leespoging ook de tweede zin serieus las.

Aissati
pi_55379943
quote:
Op woensdag 19 december 2007 02:38 schreef noxious het volgende:

[..]

Rijkaard, wat doe je!
  woensdag 19 december 2007 @ 09:08:31 #237
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_55380206
Heel goed nieuws vind ik persoonlijk!
quote:
Aissati wil contract bij PSV graag verlengen

18 dec 2007, 16:01 - EINDHOVEN - Ismail Aissati hoopt in een tweede gesprek met PSV overeenstemming te bereiken over een nieuw, verbeterd contract.

De club wil de 19-jarige middenvelder vastleggen tot 2013 en ook Aissati zelf neigt daarnaar. „Uit een eerste gesprek met PSV is gebleken dat ze me heel graag willen houden. Dat is voor mij een belangrijk signaal. Het was dan ook een uitstekend gesprek”, zo zei Aissati dinsdag.

De bedoeling is dat club en speler kort na kerst opnieuw met elkaar rond de tafel gaan zitten. „Dan moet er maar snel duidelijkheid komen”, vindt Aissati. „Dat is prettig voor beide partijen. Ik heb zelf ook behoefte aan rust over dit thema.”
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_55380333
quote:
Op woensdag 19 december 2007 09:08 schreef PyTh het volgende:
Heel goed nieuws vind ik persoonlijk!
[..]
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 17:39 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Yup, nog niet wakker ?
  woensdag 19 december 2007 @ 09:24:21 #239
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_55380403
Denk het
pi_55380435
quote:
In Mexico bevestigde Francisco Javier Rodriguez vandaag zelf dat zijn zaakwaarnemer in Nederland is voor besprekingen met PSV. De verdediger liet weten dat het een droom voor hem is om misschien voor PSV uit te mogen gaan komen. Dat Salcido daar speelt is helemaal mooi meegenomen. In een reactie liet Carlos Salcido weten dat hij 'om meerdere redenen' erg blij zou zijn als 'Maza' naar PSV komt. 'Naast het voetbal is hij ook nog eens een goede vriend.' Volgens Salcido is het niet slechts een gerucht en hoopt hij dat hij een rol kan spelen in de totstandkoming van de transfer.

De interesse van PSV voor de verdediger heeft nogal wat wenkbrauwen doen fronsen in Mexico. In dat land is veel kritiek. Hij wordt niet gezien als de slimste verdediger. 'De waarheid is dat ik hard gewerkt heb voor een kans in Europa en wat is er dan mooier als PSV waar mijn vriend Carlos Salcido speelt en een belangrijke speler is geworden.'
pi_55382335
quote:
Op woensdag 19 december 2007 09:25 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]
Ik ben een beetje huiverig hiervoor... Die Maza klinkt niet als een versterking als ik de reacties zo lees...
pi_55386921
quote:
Reker: 'Versterkingen niet noodzakelijk'

Jan Reker is er niet zeker van of PSV zich in de aankomende transferperiode zal gaan versterken met één of meerdere spelers. De algemeen directeur van de Eindhovenaren liet tegenover Sportweek weten dat er weinig veranderingen zullen plaatsvinden. Klik hier! "Er zal deze winterstop niet veel gebeuren," verkondigde Reker tegenover het blad. "Onze doelstelling blijft hetzelfde, we willen in Eredivisie-verband kampioen worden en Europees nog zo ver mogelijk proberen te komen in het UEFA Cup-toernooi."

En ook over de spelersgroep denkt de algemeen directeur van de Eindhovenaren dat deze in grote lijnen hetzelfde zal blijven. Zo zit PSV niet te springen om deze winter te gaan winkelen bij andere clubs. "We hebben in principe altijd de intentie om te versterken. Maar als er geen spelers vertrekken, dan ontbreekt de dringende noodzaak."

Pas als er spelers zijn die deze winter vertrekken uit het Philips Stadion zal de club actie ondernemen. Dit zal waarschijnlijk tegen het zere been van Gomes zijn. De doelman drong erop aan dat de selectie dringend versterkt moest worden. Toen PSV deze toezegging deed, ging de Braziliaan akkoord met zijn nieuwe contract.
Toppertje, die Reker .
-
pi_55387417
quote:
Op woensdag 19 december 2007 13:52 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Toppertje, die Reker .
Dat de dringende noodzaak ontbreekt, wil niet zeggen dat er niemand komt.
Daarnaast kan Reker wel gaan lopen verkondigen dat er spelers gehaald worden in de winterstop, maar als die transfers dan op de één of andere manier niet doorgaan, snijdt hij zich voor de zoveelste keer in de vingers.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 19 december 2007 @ 14:13:34 #244
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_55387495
Aissati die gaat bijtekenen weer iets wat te danken is aan het vertrek van Koeman

Want het gevoel was een stuk verbeterd sinds het vertrek van Koeman
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 19 december 2007 @ 14:25:33 #245
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_55387771
Stevens schijnt ook betrokken te zijn in de nieuwe onderhandelingen met Aissati.
Voor Aissati zelf heel belangrijk dat hij vooral volgend jaar het vertrouwen zal krijgen van de nieuwe trainer.
pi_55387808
Die Sef dan in zo'n interview over Ajax en Feyenoord enzo "Laat maar komen"

Deze dus
http://www.psv.tv/index.php?item=if&content=player&ProductID=5528
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 19 december 2007 @ 14:43:20 #247
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_55388237
quote:
Op woensdag 19 december 2007 14:25 schreef PyTh het volgende:
Stevens schijnt ook betrokken te zijn in de nieuwe onderhandelingen met Aissati.
Voor Aissati zelf heel belangrijk dat hij vooral volgend jaar het vertrouwen zal krijgen van de nieuwe trainer.
lijkt me ook niet meer dan logisch dat Stevens al een vinger in de pap heeft
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 19 december 2007 @ 15:27:12 #248
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_55389207
quote:
Op woensdag 19 december 2007 14:43 schreef rubbereend het volgende:

[..]

lijkt me ook niet meer dan logisch dat Stevens al een vinger in de pap heeft
Precies, alleen maar goed en wat mij betreft ook vanzelfsprekend inderdaad.
pi_55389412
quote:
Op woensdag 19 december 2007 14:25 schreef PyTh het volgende:
Dit seizoen zou hij toch ook het vertrouwen krijgen? Dus zoveel zegt het dan ook weer niet.

En het zou heel raar zijn wanneer Stevens geen inspraak zou hebben . Zo'n toppunt van wanbeleid zouden zelfs Reker en Valckx niet tot toe in staat zijn.
pi_55391615
PSV speelt op dinsdag 8 januari de eerste wedstrijd van het nieuwe jaar. Dat gebeurt uit tegen eerstedivisionist Fortuna Sittard, een vriendschappelijk duel dat om 20.00 uur ’s avonds begint. Het betekent tevens de eerste wedstrijd onder leiding van Sef Vergoossen, die dan is begonnen als interim-hoofdcoach.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')