Alsof dat een voorwaarde is om onze verdediging helemaal gek te spelen...quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:45 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Maar Ajax scoringsvermogen voorin is ook niet alles de laatste weken
Op dit soort teksten is eigenlijk alleen nog maar dit soort reacties mogelijk;quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:56 schreef WooZ het volgende:
'psv staat er financieel goed voor maar mogen niet teveel risico's genomen worden, herfinanciering van het stadion is hopelijk binnen enkele weken rond'
quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Op dit soort teksten is eigenlijk alleen nog maar dit soort reacties mogelijk;![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
www.ed.nlquote:'PSV nog steeds geen team'
door Frans van den Nieuwenhof
15 dec 2007, 12:08 - EINDHOVEN - De meest grove plooien zijn gladgestreken, dus was Heurelho Gomes gisteren blij dat hij eindelijk zijn woord kon geven aan PSV. "Ik blijf nog zeker twee jaar bij de club", zei de doelman die een nieuw verbeterd contract tekende tot 2013.
Toch zijn niet al zijn zorgen weggenomen. "Ik vind nog steeds dat wij de beste spelers van Nederland hebben. We hebben alleen niet het sterkste team."
Gomes mist bij PSV spelers met leidinggevende kwaliteiten. "Kwaliteit is er voldoende, maar het is belangrijk dat spelers in het veld goed communiceren. Dat we elkaar helpen en stimuleren. Als Lazovic een goede actie maakt, moeten we zeggen: goed gedaan, Danko. En als Farfán een kans mist, moeten we hem steunen en zeggen: volgende keer beter. Er wordt te weinig gepraat in het veld. Als dit elftal zich weer als een echt team gaat gedragen, en daarbij is een goede trainer ook belangrijk, ben ik er bijna honderd procent zeker van dat PSV kampioen wordt."
De doelman vindt dat het goed is geweest om zijn hart te luchten in de media. " Ik heb er geen spijt van. De club en ik hebben goed met elkaar gesproken. PSV wil versterkingen aantrekken om ook in de toekomst Champions League te blijven spelen."
Minstens zo belangrijk voor hem waren de supportersacties tijdens de thuiswedstrijden tegen Roda JC en Inter. " Het is niet normaal dat een heel stadion jouw naam roept. Dat heeft diepe indruk gemaakt. De komende tweeënhalf jaar wil ik alles geven voor PSV en zorgen dat Cassio Ramos me dan kan opvolgen."
dan heeft ie 6 jaar hier gezeten, dan mag je echt afkloppen hoor.quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:58 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
www.ed.nl
Hmm, nu spreekt hij dus toch de intentie uit om over 2,5 jaar te vertrekken.
O dat is ook zo, ben er ook superblij mee, maar ik meen me te herinneren dat hij na PSV weer terug naar Brazilië zou willen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:05 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dan heeft ie 6 jaar hier gezeten, dan mag je echt afkloppen hoor.
Deze reacties vallen onder één noemer: korte-termijns-geheugen!quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die was best haalbaar als je geen 14 miljoen investeerd in 2 aanvallers die zelden samenspelen, oftwel 14 miljoen voor 1 positie. DAt Hiddink de ruif volgens jou had leeggegeten weten we nu wel, wat gewoon niet waar is.
[..]
ondanks? Er was een hartstikke goed financieel perspectief. Zie de jaarcijfers.
Goede contacten van Philips met de bonden zekerquote:Op zaterdag 15 december 2007 16:13 schreef Cyberia18 het volgende:
Nou had ik me er zo op verheugd dat Ajax PSV onder deze omstandigheden morgen op de knieën zou kunnen krijgen, maar die tyfushonden moeten er weer een stokje voor steken hoor
*proestquote:Op zaterdag 15 december 2007 16:13 schreef Cyberia18 het volgende:
Nou had ik me er zo op verheugd dat Ajax PSV onder deze omstandigheden morgen op de knieën zou kunnen krijgen, maar die tyfushonden moeten er weer een stokje voor steken hoor
Omkooppraktijken dus hé? Deze zaak zal nog een staartje krijgen, en een flinke ook.quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:21 schreef du_ke het volgende:
[..]
Goede contacten van Philips met de bonden zeker.
Ja een ruime winst in februari tijdens de inhaalwedstrijd.quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Omkooppraktijken dus hé? Deze zaak zal nog een staartje krijgen, en een flinke ook.
1-2, leuke wedstrijd. Gelijkspel was terecht geweest.quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Morgen FC Den Bosch A1 - PSV A1 voor de beker
Weet je toevallig wie er gescoort heeft voor psv?quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:50 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
1-2, leuke wedstrijd. Gelijkspel was terecht geweest.
onder van Raaij is er in totaal gewoon winst gemaakt. De hypotheek was er altijd alquote:Op zaterdag 15 december 2007 15:50 schreef okee6 het volgende:
Oh en voor de duidelijkheid, er was onder Hiddink en Van Raaij veel meer geld uitgegaan dan er binnenkwam. Verder was er de hypotheek, het spelersfonds en de parkeerplaats, maar vlak zeker die eerste niet uit.
14 miljoen voor één speler is er nooit geweest en valt ook niet uit het beleidsplan op te maken. Zijnde een onverantwoorde investering, naar begroting PSV.
http://www.psvjeugd.nl/wedstrijd/2044quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:29 schreef -SG- het volgende:
[..]
Weet je toevallig wie er gescoort heeft voor psv?
quote:Volgens de competitieleider moet Ajax-PSV volgens de reglementen binnen 8 weken ingehaald worden, uiterlijk het weekend van 10 februari. Tot die tijd zijn er echter geen zondagen beschikbaar. Indien er niet in Amsterdam gespeeld kan worden voor die tijd, kunnen de wedstrijden tussen Ajax en PSV omgedraaid worden en speelt PSV wellicht eerst thuis. Als dat ook niet kan is een duel zonder publiek een optie. De laatste optie, als het duel niet in Amsterdam gespeeld kan worden is een reglementaire nederlaag voor Ajax van 0-1. Volgens de competitieleider zal er alles aan gedaan worden om dat te voorkomen.
Met 0-1 komen ze er dan mooi vanaf jaquote:
Muwahahaquote:VALENCIA - Het blijven moeilijke tijden voor Ronald Koeman bij Valencia. Na de uitschakeling op Europees gebied verloor Koeman zaterdagavond voor eigen publiek ook de topper tegen Barcelona.
De voetbalploeg van Frank Rijkaard won het duel der Nederlandse trainers onder aanvoering van een excellerende Samuel Eto'o met 3-0.
Is dat ooit wel eens gebeurd?quote:
quote:
quote:
Ik ga binnenkort denk ik weer eens een keer de Alltime DVD aanschouwen!quote:Op zondag 16 december 2007 21:30 schreef NoelGallagher het volgende:
Net op youtube wat beelden van PSV bekeken van een paar jaar terug. Leuk om terug te zien. Vooral die goal van Kezman tegen Man. utd
ik heb naar aanleiding van woensdag, toen je de beelden in het stadion te zien kreeg van de wedstrijden tegen Italianen eens terug gekeken naar de beelden van PSV - Milan uit '05quote:Op zondag 16 december 2007 21:30 schreef NoelGallagher het volgende:
Net op youtube wat beelden van PSV bekeken van een paar jaar terug. Leuk om terug te zien. Vooral die goal van Kezman tegen Man. utd
Wat was PSV toen goed hequote:Op maandag 17 december 2007 00:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik heb naar aanleiding van woensdag, toen je de beelden in het stadion te zien kreeg van de wedstrijden tegen Italianen eens terug gekeken naar de beelden van PSV - Milan uit '05terig, ik moest echt even slikken.
we speelden AC Milaan van het kastje naar de muur, in Milaan was PSV al minimaal de gelijke! En als je dan de finale zag..... wij hadden Liverpool destijds aangekund..... maarja als telt niet!quote:Op maandag 17 december 2007 01:00 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Wat was PSV toen goed he![]()
Des te langer het geleden is des te meer ik ga beseffen hoe dichtbij en goed PSV toen was...Als PSV ooit nog eens de CL had kinnen winnen was het toen
Inderdaad. voor 3 milj$ kunnen we em kwijt. Ik zeg 2,5 mil euro en het is goedquote:Op maandag 17 december 2007 01:21 schreef Radegast het volgende:
Wat denken jullie van Edison Mendez? Strik erom en terug naar Ecuador?
opzich voor de breedte een nuttige speler, hij zou wat mij betreft alleen een stuk minder hoeven spelen.quote:Op maandag 17 december 2007 01:21 schreef Radegast het volgende:
quote:Op maandag 17 december 2007 01:21 schreef Radegast het volgende:
Als dat zo is moeten ze hem gewoon lekker laten gaan.quote:Op maandag 17 december 2007 09:21 schreef ruud.nl het volgende:
Hij wil volgens het AD zelf in ieder geval terug naar Ecuador vanwege zijn zieke moeder.
Lijkt me wel.quote:Op maandag 17 december 2007 01:21 schreef Radegast het volgende:
Helemaal mee eens. Nuttige speler, maar ik vind het geen basismateriaal voor PSV.quote:Op maandag 17 december 2007 01:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
opzich voor de breedte een nuttige speler, hij zou wat mij betreft alleen een stuk minder hoeven spelen.
Mendez speelt natuurlijk wel in een andere rol dan Perez.quote:
Ik ga wel kijken denk ikquote:Dirk Marcellis vanavond te gast bij Holland Sport
17 december 2007 12:10
PSV-verdediger Dirk Marcellis zit vanavond live in de uitzending van het programma Holland Sport, dat wordt uitgezonden vanaf 20.30 uur. Hij schuift aan bij presentators Matthijs van Nieuwkerk en Wilfried de Jong, die hem interviewen over alles dat hij in 2007 meemaakte. Holland Sport wordt uitgezonden op Nederland 3.
Iedere maandag presenteren Matthijs van Nieuwkerk en Wilfried de Jong hun actuele sportshow met publiek, live vanuit studio Plantage in Amsterdam. Met scherpe gesprekken, nostalgische anekdotes, mooie sportfilms en live actie in de studio. Naast Marcellis zijn vanavond onder meer voetballer Gianni Zuiverloon en wielrenner Lars Boom te gast. Uiteraard ook de vaste onderdelen zoals het Holland Sport Museum, de Petje op Petje af Quiz en een gesprek in een Chinees restaurant met sporters die op weg zijn naar de Olympische Spelen in Peking. Marcellis is zeker niet de eerste PSV’er die bij Holland Sport zit. Onder meer Ibrahim Afellay, Gomes, Guus Hiddink, Theo Lucius, John de Jong, Ronald Koeman en de familie Van Kemenade gingen hem voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |