abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55265646
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 11:31 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

[..]

Is Maza zijn bijnaam?
Maza is idd zijn bijnaam. Maar wat Pipo al eerder postte, uit de reacties van het PN opmakend, beloofd het weinig goeds.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_55265686
quote:
"Francisco Javier Rodríguez Pinedo (born October 20, 1981 in Mazatlan, Sinaloa) is a Mexican football Defender, currently playing for Chivas de Guadalajara. His nickname is Maza, because of his hometown of Mazatlan. Currently, Rodríguez is the tallest player for Chivas, standing 1.91 m (6 ft 3 in) and weighing 80 kg (170 lb).
quote:
I'm a big fan of PSV Eindhoven (the club of Salcido). Now there are rumors that Francisco 'Maza' Rodriguez (player of Chivas Guadalajara) also will come to PSV. Does anyone know this player? Is he good? What sort of player is he? (I only know is a left defender)

he's the joke of all in this forum...
---
maza is a "tronko"

---
The notice of the tranfer of MAZA to PSV... a lot people take like a joke
because he is not a good player
---
I don't now that Maza linked whit PSV
but in newspaper and TV said it

What is a tronko? And is he really linked with PSV in Mexico?
Could there be another defender be linked with PSV? There is this rumour that PSV will buy a mexican experience defender next month.

I only know of MAZA
but like you said, maybe its a Joke...
And AJAX buy maza jajajaja
----
yes its international he plays in Olimpic games of athenas
World cup of germany
Confederaciones cup in germany
America cupgold cup
and play whit chivas in Libertadores cup
---
I dont like the maza Rodriguez, but have some fans:

(es.youtube.com/watch?v=aOjBaIPEDk8)

and some anti-fans:

(es.youtube.com/watch?v=VhXXYDBtXkw&feature=related)
---
“tronco"
(rnajera.com/g/d/3577-2/rnc08823wg.jpg)
(http://www.eresnice.com/wp-content/uploads/2007/08/tronco.jpg)
---

Does it mean that he is stupid? Or that he is static, so doesn't walk a lot?

he is stupid =P
as many people, i don't really understand why he become international..

he is slow, he doesn't have tecnique, and in general is a bad defender...

i guess that the only one good thing that he has like a player, is that he is tall =P

I think another option for PSV from Chivas would be Gonzalo Pineda
---
There are lots and lots of GREAT and experienced Central Defenders here in Mexico, for example, Az Alkmaar is trying to take "Hector Moreno" right now, he was U-17 World Champion just a while ago, and he's pretty good!!, maybe the "Maza" thing's just a bluff to take some other player, non?.

Don't worry, even is it's "Maza" Rodríguez, he's going to make his best effort to play, and play great with PSV, just like Salcido is doing, 'cause here in Mexico, there's not a greatest pride than to leave to play for Europe. So, be Cool, be patient, and, if anything comes out from our media, we'll let you know, k?.

-----

man, to be honest, psv could plant a tree or put a lamp post in the area, and either one of those would defend more and better than maza would xD
i honestly dont understand why psv has any interest whatsoever in maza
pi_55265856
Oftewel een kluns?
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 14 december 2007 @ 12:07:52 #104
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_55266414
wtf, netjes geboerd afgelopen jaar
quote:
Jaarverslag 2006-2007: positief resultaat van ¤ 6,2 miljoen
14 december 2007 10:45
PSV Jaarverslag 2006-2007. PSV Jaarverslag 2006-2007.
PSV heeft in voetbaljaargang 2006-2007 een positief resultaat van 6,2 miljoen euro behaald. Dat werd voor een groot deel bereikt door een recordomzet van ¤ 88 miljoen vooral door hoge inkomsten uit de zogeheten market pool van de UEFA Champions League, blijkt uit het financieel jaarverslag van PSV NV.

PSV
Succesvol
Het seizoen 2006-2007 verliep zowel sportief als financieel erg succesvol voor PSV. Na een zinderend slot van de competitie slaagde PSV erin de twintigste landstitel binnen te halen. In de UEFA Champions League reikte PSV tot de kwartfinales en daarmee voldeed de club opnieuw aan de doelstellingen. Financieel werd er een positief resultaat behaald van ¤ 6,2 miljoen ten opzichte van een positief resultaat in het voorgaande seizoen van ¤ 2,5 miljoen.

© PSV NV
dank u Ajax
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_55266834
koeman blijft maar records pakken
quote:
Koeman snakt naar doelpunten
13.12.2007 - 15:20
Ronald Koeman snakt met Valencia CF naar doelpunten. De coach zag zijn ploeg al 490 minuten niet scoren en is daarmee nog negentien minuten verwijderd van een clubrecord. Zaterdag speelt Valencia thuis tegen FC Barcelona en Koeman mist de geblesseerde spits David Villa tegen de club van Frank Rijkaard.
Na de 3-0 zege op Real Murcia op 10 november slaagde Valencia er tegen Schalke 04 (0-0), Chelsea (0-0), Racing Santander (1-0), Athletic Bilbao (0-3) en Osasuna (0-0) niet in het net te vinden.
pi_55267096
geniaal!! die man gun ik echt niks!
pi_55267146
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 00:01 schreef LudoSanders het volgende:
Afgelopen transferperiode is gewoon een debacle. Er is onvoldoende kwaliteit teruggehaald voor de spelers die zijn vertrokken.
Neem mijn advies: wordt supporter van een Real Madrid of AC Milan, die gaan over lijken, collecteren en hoeven zich niet aan de fiscus te storen
pi_55267497
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 12:36 schreef okee6 het volgende:

[..]

Neem mijn advies: wordt supporter van een Real Madrid of AC Milan, die gaan over lijken, collecteren en hoeven zich niet aan de fiscus te storen
Nee je hebt gelijk, de aankopen die we gedaan hebben afgelopen periode waren duidelijk de beste opties. 6 miljoen voor Lazovic is een schijntje! Waar haal je voor 6 miljoen nog zo'n spits? Zonneveld is zijn 7 ton ook dubbel en dwars waard.
Ik typ straat.
pi_55273639
Morgen FC Den Bosch A1 - PSV A1 voor de beker
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 14 december 2007 @ 17:18:20 #110
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_55273663
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 12:49 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Nee je hebt gelijk, de aankopen die we gedaan hebben afgelopen periode waren duidelijk de beste opties. 6 miljoen voor Lazovic is een schijntje! Waar haal je voor 6 miljoen nog zo'n spits? Zonneveld is zijn 7 ton ook dubbel en dwars waard.
Lazovic volgens mij iets over de 7 miljoen zelfs
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_55273764
Vinden jullie die 7 miljoen voor Lazovich echt een koopje of is dat sarcastisch?
Patat Friet
pi_55273983
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 17:24 schreef ganzenherder het volgende:
Vinden jullie die 7 miljoen voor Lazovich echt een koopje of is dat sarcastisch?
Is dat een serieuze vraag of is dat sarcastisch?
pi_55274382
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 17:36 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:

[..]

Is dat een serieuze vraag of is dat sarcastisch?
Nou om eerlijk te zijn vind ik dat Zonneveld zijn geld wel waard is eigenlijk
Patat Friet
pi_55274405
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 17:18 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Lazovic volgens mij iets over de 7 miljoen zelfs
Wat zou jij doen als de supporters schreeuwen om het hoofd van de trainer terwijl hij kampioen wordt? Dan ga je van ellende zelfs veel geld op tafel smijten voor "het beste" wat de concurrentie te bieden heeft. Tenslotte mocht ook Perez weg van Ajax, maar gratis ging hij niet.

PSV is nu eenmaal de te plukken club in Nederland. Beschouw dat als een compliment.
pi_55275168
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 18:02 schreef okee6 het volgende:

[..]

Wat zou jij doen als de supporters schreeuwen om het hoofd van de trainer terwijl hij kampioen wordt? Dan ga je van ellende zelfs veel geld op tafel smijten voor "het beste" wat de concurrentie te bieden heeft. Tenslotte mocht ook Perez weg van Ajax, maar gratis ging hij niet.

PSV is nu eenmaal de te plukken club in Nederland. Beschouw dat als een compliment.
Het overgrote deel van de supporters nam het juist voor Koeman op toen we op de laatste speeldag toch nog kampioen werden, helaas. Sinds wanneer zijn Vitesse en NAC concurrenten van ons?

Sowieso waarom is het logisch dat een club, als de trainer onder vuur ligt, zich gaat versterken met spelers van de concurrentie?
Ik typ straat.
pi_55275927
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 18:53 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Het overgrote deel van de supporters nam het juist voor Koeman op toen we op de laatste speeldag toch nog kampioen werden, helaas. Sinds wanneer zijn Vitesse en NAC concurrenten van ons?

Sowieso waarom is het logisch dat een club, als de trainer onder vuur ligt, zich gaat versterken met spelers van de concurrentie?
Omdat de scout naar de concurrent gelopen was? In ieder geval kon PSV in het buitenland niet voor een prikkie krijgen wat het wilde. En aangezien alleen Heerenveen (concurrent?) over een (onbetaalbare) spits beschikte, Feyenoord op Makaay's sympathie kon rekenen, kom je dan uitsluitend bij Lazovic uit. Een gok, maar wat is nu 7 miljoen voor de enige spits die op nationaal niveau in ieder geval uit de voeten kan?

PSV weet dat het als het terug moet in begroting -immers Nederland bijna geen CL-land meer, dat het dan geen grotere broek aan moet hebben. Als er voor 7 miljoen een veilige goede koop was geweest, had een andere club nog altijd meer slagvaardig kunnen zijn. Helaas voor PSV is Nederland een ontwikkelingsland, waardoor je ook Zonneveld met slechts één a twee (voldoende) basisvaardigheden voor internationaal niveau moet aanschaffen.
pi_55276507
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 19:25 schreef okee6 het volgende:

[..]

Omdat de scout naar de concurrent gelopen was? In ieder geval kon PSV in het buitenland niet voor een prikkie krijgen wat het wilde. En aangezien alleen Heerenveen (concurrent?) over een (onbetaalbare) spits beschikte, Feyenoord op Makaay's sympathie kon rekenen, kom je dan uitsluitend bij Lazovic uit. Een gok, maar wat is nu 7 miljoen voor de enige spits die op nationaal niveau in ieder geval uit de voeten kan?

PSV weet dat het als het terug moet in begroting -immers Nederland bijna geen CL-land meer, dat het dan geen grotere broek aan moet hebben. Als er voor 7 miljoen een veilige goede koop was geweest, had een andere club nog altijd meer slagvaardig kunnen zijn. Helaas voor PSV is Nederland een ontwikkelingsland, waardoor je ook Zonneveld met slechts één a twee (voldoende) basisvaardigheden voor internationaal niveau moet aanschaffen.
Dus omdat van der Zee ( ) naar Ajax vertrok hadden we enkel nog spitsen uit de Nederlandse competitie op het lijstje staan? Makaay zijn sympathie ging misschien wel uit naar Feyenoord, maar PSV heeft het mislopen van Makaay ook aan zichzelf te danken. 7 miljoen uitgeven aan een spits die het niveau dat PSV nastreeft niet aan kan?
Ik typ straat.
pi_55277292
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 19:45 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Dus omdat van der Zee ( ) naar Ajax vertrok hadden we enkel nog spitsen uit de Nederlandse competitie op het lijstje staan? Makaay zijn sympathie ging misschien wel uit naar Feyenoord, maar PSV heeft het mislopen van Makaay ook aan zichzelf te danken. 7 miljoen uitgeven aan een spits die het niveau dat PSV nastreeft niet aan kan?
Nee. Jij leest op de letter, ik lees liever tussen de regels door.

PSV kan op dit moment geen Europees niveau nastreven in het aankoopbeleid. Dat niveau bereiken kan alleen in een ander Europees verband! Dáár wordt al hard voor gestreden, maar dat kan nu eenmaal niet als club alleen gerealiseerd, een Euro-league. Dan zal het economische achterland fors groter kunnen zijn. Iets waar de Nederlandse fan nu nog niet aan wil overigens. Het is nu gewoon niet mogelijk om naast enkele duurbetaalde steunpilaren nog meer spelers van Europese allure te binden.

Voor dit moment kan PSV moeilijk praatjes verkopen dat men 'slechts' kampioen wil worden. Als je niet te veel spelers verkoopt, blijf je al kampioen in Nederland, helaas is dat waarheid. En Europees stop je slechts gaten dicht met een aankoopbudget van onder de 10 miljoen euro. Zonder Euro-league is het kortom roomboterbabbelaars uitdelen. Als Lazovic dan 7 miljoen kost, kan men tenmiste zeggen dat er een flinke investering werd gedaan. En daarbij als argument dat er niet veel meer op de vaderlandse markt te verkrijgen was. Koevermans werd immers ook al losgeweekt.
  vrijdag 14 december 2007 @ 20:25:50 #119
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_55277491
Vrij weekendje dus.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_55277594
Maar vanwaar ineens die jacht op de vaderlandse markt? Deze zomer werden ongeveer evenveel aankopen gedaan op de Nederlandse markt, als de 4 seizoenen ervoor bij elkaar.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_55277662
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 12:34 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
geniaal!! die man gun ik echt niks!
Precies, is Valencia ook weer kapot aan het maken. Voor zover Soler dat zelf al niet deed
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 14 december 2007 @ 22:25:36 #122
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_55280271
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 18:02 schreef okee6 het volgende:

[..]

gaat je post echt over mij quote?
DeLuna vindt me dik ;(
pi_55280640
Zondag lekker naar Ajax-PSV met een beetje geluk. Als de vader van m'n baas niet kan (die kans is wel groot ) dan mag ik mee. Geweldige plekken, lange zijde, eerste ring, rij 8 ofzo.
pi_55280755
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 22:40 schreef NoelGallagher het volgende:
Zondag lekker naar Ajax-PSV met een beetje geluk. Als de vader van m'n baas niet kan (die kans is wel groot ) dan mag ik mee. Geweldige plekken, lange zijde, eerste ring, rij 8 ofzo.
Dan kan de vader van je baas niet en dan gaat de wedstrijd niet door
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_55280783
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 22:45 schreef dndiek het volgende:

[..]

Dan speel ik wel.
  vrijdag 14 december 2007 @ 23:11:47 #126
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_55281450
en dan wint Sparta van Roda
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_55282167
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 22:25 schreef rubbereend het volgende:

[..]

gaat je post echt over mij quote?
Mwoh, gaat meer over waarom PSV de hoofdprijs betaalde voor de beste (betaalbare) spits in de Nederlandse competitie. Eenzelfde item is waarom de versleten Kluivert ingehuurd werd. Het antwoord is vrees ik: PSV moet wat. Als het spaart voor een paar echte vette jaren breken de supporters alles af plus vertrekken de grote spelers, én als ze met geld smijten kan het licht na één mager seizoen uit.

Het enige wat ik vervelend vind, is dat mensen verwachten dat je zo even met een aankoop Cocu en/of Alex vervangt. Waar je nu steeds CL heb gespeeld, én marketpool-jackpot hebt kunnen trekken. Het kan in ieder seizoen veel minder positief aflopen en in dat geval -geen prijzen- schrap je nog minder makkelijk in je elftal. Want dan moet je werkelijk je toekomst verkopen, ook die laatste paar spelers, die anderen kunnen lokken.

Slotsom: Lazovic was te duur, maar PSV voelde zich gedwongen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 14 december 2007 @ 23:45:43 #128
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_55282297
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 23:38 schreef okee6 het volgende:

[..]

Mwoh, gaat meer over waarom PSV de hoofdprijs betaalde voor de beste (betaalbare) spits in de Nederlandse competitie. Eenzelfde item is waarom de versleten Kluivert ingehuurd werd. Het antwoord is vrees ik: PSV moet wat. Als het spaart voor een paar echte vette jaren breken de supporters alles af plus vertrekken de grote spelers, én als ze met geld smijten kan het licht na één mager seizoen uit.

Het enige wat ik vervelend vind, is dat mensen verwachten dat je zo even met een aankoop Cocu en/of Alex vervangt. Waar je nu steeds CL heb gespeeld, én marketpool-jackpot hebt kunnen trekken. Het kan in ieder seizoen veel minder positief aflopen en in dat geval -geen prijzen- schrap je nog minder makkelijk in je elftal. Want dan moet je werkelijk je toekomst verkopen, ook die laatste paar spelers, die anderen kunnen lokken.

Nou ik verwacht echt niet dat ze die meteen vervangen, dat is gans onmogelijk. Wat ik dan wel jammer vind is dat iemand als Hofland bij Feyenoord komt te spelen, die was echt haalbaar geweest. En iemand als Makaay. Aan Makaaay had je veel meer gehad, zeker ook de jonge jongens. Lazovic is vooral een bron van ergernis voor dik 7 miljoen waarvan je bij aankoop al wist dat je overbetaalde omdat Vitesse er ook nog aan moest verdienen. Dat had gewoon niks te maken de waarde van die speler
DeLuna vindt me dik ;(
pi_55282307
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 22:45 schreef dndiek het volgende:

[..]

Het is toch nog niet definitief of al wel?
pi_55282678
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 23:38 schreef okee6 het volgende:

[..]

Natuurlijk vielen Alex en Cocu niet te vervangen. Maar naar mijn idee is er niet eens een serieuze poging ondernomen om spelers met ervaring aan te trekken. Alex wordt vervangen door Alcides, Da Costa, Marcellis, en Rajkovic. 4 spelers die nog niets bewezen hebben! Naast Salcido had gewoon nog een ervaren speler aangetrokken moeten worden. Een Boulharouz, Rob Wielaert bijvoorbeeld, iemand die zich reeds bewezen heeft.

Iedereen zag dit aankomen, kijk de topics tijdens die periode maar terug, er moest een verdediger bij. Verder is er niet ingekocht voor een 4-4-2 systeem waarin we spelen, want waar zijn de vleugelspelers?
Ik typ straat.
pi_55282737
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 00:02 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Natuurlijk vielen Alex en Cocu niet te vervangen. Maar naar mijn idee is er niet eens een serieuze poging ondernomen om spelers met ervaring aan te trekken. Alex wordt vervangen door Alcides, Da Costa, Marcellis, en Rajkovic. 4 spelers die nog niets bewezen hebben! Naast Salcido had gewoon nog een ervaren speler aangetrokken moeten worden. Een Boulharouz, Rob Wielaert bijvoorbeeld, iemand die zich reeds bewezen heeft.
Op mij komt dat als achterlijk over. Elke club wil verdedigers met ervaring halen, die zijn schaars. Hofland is één van de weinige en die bleek niet haalbaar. Dan moet je net de mazzel hebben dat er een Zuid- of Midden-Amerikaan voor het opscheppen is. Ook die zijn er niet elk jaar. Daarbij, PSV moest een pas op de plaats maken, nadat Hiddink de ruif had leeggevreten.
quote:
Iedereen zag dit aankomen, kijk de topics tijdens die periode maar terug, er moest een verdediger bij. Verder is er niet ingekocht voor een 4-4-2 systeem waarin we spelen, want waar zijn de vleugelspelers?
Er moest ook een spits bij, nog veel harder nodig. Daarvoor kwamen Koevermans en Lazovic. Perez is een ervaren speler. Goede vleugelspelers zijn nog schaarser dan ervaren verdedigers. En voor dat alles een minimaal budget beschikbaar, ofwel drie spelers halen of gokken op één ervaren man.

En het leuke is; PSV had nu ook zonder Gomes en Farfán kunnen voetballen, die ondanks financieel perspectief behouden zijn gebleven.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 15 december 2007 @ 00:24:01 #132
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_55282942
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 00:09 schreef okee6 het volgende:

[..]

Op mij komt dat als achterlijk over. Elke club wil verdedigers met ervaring halen, die zijn schaars. Hofland is één van de weinige en die bleek niet haalbaar. Dan moet je net de mazzel hebben dat er een Zuid- of Midden-Amerikaan voor het opscheppen is. Ook die zijn er niet elk jaar. Daarbij, PSV moest een pas op de plaats maken, nadat Hiddink de ruif had leeggevreten.
[..]
die was best haalbaar als je geen 14 miljoen investeerd in 2 aanvallers die zelden samenspelen, oftwel 14 miljoen voor 1 positie. DAt Hiddink de ruif volgens jou had leeggegeten weten we nu wel, wat gewoon niet waar is.
quote:
Er moest ook een spits bij, nog veel harder nodig. Daarvoor kwamen Koevermans en Lazovic. Perez is een ervaren speler. Goede vleugelspelers zijn nog schaarser dan ervaren verdedigers. En voor dat alles een minimaal budget beschikbaar, ofwel drie spelers halen of gokken op één ervaren man.

En het leuke is; PSV had nu ook zonder Gomes en Farfán kunnen voetballen, die ondanks financieel perspectief behouden zijn gebleven.
ondanks? Er was een hartstikke goed financieel perspectief. Zie de jaarcijfers.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_55283030
PSV heeft niet eens interesse getoond in Hofland volgens mij. Al ben ik geen fan van de speler Hofland, ik had hem er maar wat graag bij gehad nu.
Ik typ straat.
pi_55283457
Er moet dus ervaring bij in de winterstop. Ikheb echt geen idee wie.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 15 december 2007 @ 00:50:17 #135
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_55283487
Ooijer

proberen Boulahrouz te huren zodat hij zich in de kijker kan spelen voor het EK
DeLuna vindt me dik ;(
pi_55283531
Boulahrouz wordt al door iemand gehuurd

En is Ooijer al weer fit?
pi_55283558
Wees blij dat PSV Koevermans heeft gehaald, het was eerst de bedoeling dat Jovanovic zou komen voor dat bedrag...

Is Oguchi Onyewu niks voor PSV?

[ Bericht 15% gewijzigd door Radegast op 15-12-2007 01:08:33 ]
pi_55283564
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 00:52 schreef mcyodogg het volgende:
Boulahrouz wordt al door iemand gehuurd

En is Ooijer al weer fit?
Ooijer lag er maar een maand uit las ik ergens.
Ik typ straat.
pi_55284599
Ooijer staat 6 weken buitenspel ja.
  zaterdag 15 december 2007 @ 12:12:46 #140
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_55288200
quote:
De eredivisie wedstrijden Feyenoord - AZ en Ajax - PSV gaan dit weekend definitief niet door.

De burgemeesters van Amsterdam en Rotterdam besloten daar vanochtend even voor het middaguur na overleg toe. De veiligheid voor het publiek kan niet worden gegarandeerd omdat de politie stakingsancties heeft aangekondigd.

Burgemeester Job Cohen en Ivo Opstelten vinden het een onaanvaardbaar risico om de wedstrijden doorgang te laten vinden terwijl de politie met minder mankracht aanwezig is.

De politievakbonden voeren actie vanwege vastgelopen cao-onderhandelingen.
Bron: Fok frontpage.

Wat een mazzel hebben we toch, ik weet zeker dat we uit in Amsterdam verloren hadden. Alleen jammer voor de voetbalsupporters maar wat hebben wij een mazzel.
A little knowledge is a dangerous thing.
pi_55288302
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 12:12 schreef -SG- het volgende:

[..]

Wat een mazzel hebben we toch, ik weet zeker dat we uit in Amsterdam verloren hadden. Alleen jammer voor de voetbalsupporters maar wat hebben wij een mazzel.
Ik ben er ook niet rouwig om als we deze even over de winterstop heen tillen...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zaterdag 15 december 2007 @ 12:20:53 #142
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_55288359
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 12:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik ben er ook niet rouwig om als we deze even over de winterstop heen tillen...
Nee idd, in de winterstop nog een aantal versterkingen kopen en daarna naar amsterdam gaan.
pi_55288398
quote:

[..]

Alsof Ajax op dit moment indruk maakt.
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 22:40 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik denk dat er iemand in dit topic behoorlijk baalt nu.
pi_55288496
quote:

[..]

Klopt. Want Ajax speelt oogstrelend voetbal de laatste weken.
pi_55288521
godverdomme, *rent naar het politiebureau met een honkbalknuppel*
  zaterdag 15 december 2007 @ 12:31:03 #146
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_55288571
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 12:27 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Klopt. Want Ajax speelt oogstrelend voetbal de laatste weken.
Dat zeg ik niet. Ik zeg alleen dat wij verloren hadden omdat wij niet in vorm zijn. Misschien is Ajax ook niet in vorm maar ik weet wel dat ze thuis winnen van PSV als PSV deze vorm behoud.
pi_55288677
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 12:31 schreef -SG- het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet. Ik zeg alleen dat wij verloren hadden omdat wij niet in vorm zijn. Misschien is Ajax ook niet in vorm maar ik weet wel dat ze thuis winnen van PSV als PSV deze vorm behoud.
Ajax is dus ook niet in vorm. En PSV zou best een kans hebben tegen Ajax
  zaterdag 15 december 2007 @ 12:42:21 #148
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_55288804
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 12:35 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Klopt maar ik denk wel dat we na de winterstop beter uit de verf komen dan nu het geval is (met versterkingen oa).
pi_55288814
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 12:35 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Nou, eerlijk gezegd geloof ik daar ook niet zo in. De verdediging is op dit moment wel zo zwak...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_55288865
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 12:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Nou, eerlijk gezegd geloof ik daar ook niet zo in. De verdediging is op dit moment wel zo zwak...
Maar Ajax scoringsvermogen voorin is ook niet alles de laatste weken
pi_55289004
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 12:45 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Maar Ajax scoringsvermogen voorin is ook niet alles de laatste weken
Alsof dat een voorwaarde is om onze verdediging helemaal gek te spelen...
pi_55289095
wtf wedstrijd gaat niet door zondag?

Relaxed, ik zat al weer naar de beoogde opstelling te kijken met alcides, mendez etc.

gelukkig een wedstrijd minder die wouters kan verprutsen, alleenv raag ik me af wanneer ze die wedstrijd dan in zouden willen halen. Rond de kerst is het een druk programma, de 'winterstop' heeft 020 een toernooi en direct daarna is het alweer feyenoord--psv

Verder rept het ED vandaag oa over het volgende:

'gomes weliswaar bijgetekend maar nog steeds niet tevreden over de gang van zaken, hij mist het teamgevoel'
'psv staat er financieel goed voor maar mogen niet teveel risico's genomen worden, herfinanciering van het stadion is hopelijk binnen enkele weken rond'
'de rechten van de eredivisie worden binnenkort verdeeld. De vrijdagavondwedstrijd komt te vervallen en op zaterdag wordt er voortaan om 19u of om 20:45u gespeeld'

Wat zijn dat voor tijden??!! Half 8 haal je al amper als je van buiten eindhoven moet komen en nog moet avondeten, en kwart voor negen is weer belachelijk laat, is heel je avond weg

Verder ben ik overigens wel blij dat de competitie 2 weken later begint, omdat ik als alles doorgaat pas half september ofzo terug ben van half jaartje canada
pi_55289560
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 12:56 schreef WooZ het volgende:

'psv staat er financieel goed voor maar mogen niet teveel risico's genomen worden, herfinanciering van het stadion is hopelijk binnen enkele weken rond'
Op dit soort teksten is eigenlijk alleen nog maar dit soort reacties mogelijk;
pi_55289905
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 13:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Op dit soort teksten is eigenlijk alleen nog maar dit soort reacties mogelijk;

Je hebt wel gelijk, though
pi_55290222
Lucky Ajax

pi_55290369
quote:
'PSV nog steeds geen team'
door Frans van den Nieuwenhof

15 dec 2007, 12:08 - EINDHOVEN - De meest grove plooien zijn gladgestreken, dus was Heurelho Gomes gisteren blij dat hij eindelijk zijn woord kon geven aan PSV. "Ik blijf nog zeker twee jaar bij de club", zei de doelman die een nieuw verbeterd contract tekende tot 2013.

Toch zijn niet al zijn zorgen weggenomen. "Ik vind nog steeds dat wij de beste spelers van Nederland hebben. We hebben alleen niet het sterkste team."

Gomes mist bij PSV spelers met leidinggevende kwaliteiten. "Kwaliteit is er voldoende, maar het is belangrijk dat spelers in het veld goed communiceren. Dat we elkaar helpen en stimuleren. Als Lazovic een goede actie maakt, moeten we zeggen: goed gedaan, Danko. En als Farfán een kans mist, moeten we hem steunen en zeggen: volgende keer beter. Er wordt te weinig gepraat in het veld. Als dit elftal zich weer als een echt team gaat gedragen, en daarbij is een goede trainer ook belangrijk, ben ik er bijna honderd procent zeker van dat PSV kampioen wordt."

De doelman vindt dat het goed is geweest om zijn hart te luchten in de media. " Ik heb er geen spijt van. De club en ik hebben goed met elkaar gesproken. PSV wil versterkingen aantrekken om ook in de toekomst Champions League te blijven spelen."

Minstens zo belangrijk voor hem waren de supportersacties tijdens de thuiswedstrijden tegen Roda JC en Inter. " Het is niet normaal dat een heel stadion jouw naam roept. Dat heeft diepe indruk gemaakt. De komende tweeënhalf jaar wil ik alles geven voor PSV en zorgen dat Cassio Ramos me dan kan opvolgen."
www.ed.nl

Hmm, nu spreekt hij dus toch de intentie uit om over 2,5 jaar te vertrekken.
pi_55290500
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 13:58 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

www.ed.nl

Hmm, nu spreekt hij dus toch de intentie uit om over 2,5 jaar te vertrekken.
dan heeft ie 6 jaar hier gezeten, dan mag je echt afkloppen hoor.
pi_55291497
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 14:05 schreef pascalheister het volgende:

[..]

dan heeft ie 6 jaar hier gezeten, dan mag je echt afkloppen hoor.
O dat is ook zo, ben er ook superblij mee, maar ik meen me te herinneren dat hij na PSV weer terug naar Brazilië zou willen.
pi_55292026
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 00:24 schreef rubbereend het volgende:

[..]

die was best haalbaar als je geen 14 miljoen investeerd in 2 aanvallers die zelden samenspelen, oftwel 14 miljoen voor 1 positie. DAt Hiddink de ruif volgens jou had leeggegeten weten we nu wel, wat gewoon niet waar is.
[..]

ondanks? Er was een hartstikke goed financieel perspectief. Zie de jaarcijfers.
Deze reacties vallen onder één noemer: korte-termijns-geheugen!
pi_55292092
Oh en voor de duidelijkheid, er was onder Hiddink en Van Raaij veel meer geld uitgegaan dan er binnenkwam. Verder was er de hypotheek, het spelersfonds en de parkeerplaats, maar vlak zeker die eerste niet uit.

14 miljoen voor één speler is er nooit geweest en valt ook niet uit het beleidsplan op te maken. Zijnde een onverantwoorde investering, naar begroting PSV.
pi_55292409
Nou had ik me er zo op verheugd dat Ajax PSV onder deze omstandigheden morgen op de knieën zou kunnen krijgen, maar die tyfushonden moeten er weer een stokje voor steken hoor
pi_55292531
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 16:13 schreef Cyberia18 het volgende:
Nou had ik me er zo op verheugd dat Ajax PSV onder deze omstandigheden morgen op de knieën zou kunnen krijgen, maar die tyfushonden moeten er weer een stokje voor steken hoor
Goede contacten van Philips met de bonden zeker .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_55292667
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 16:13 schreef Cyberia18 het volgende:
*proest
pi_55292694
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 16:21 schreef du_ke het volgende:

[..]

Goede contacten van Philips met de bonden zeker .
Omkooppraktijken dus hé? Deze zaak zal nog een staartje krijgen, en een flinke ook.
pi_55292701
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 16:29 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

*proest
Lekker veelzeggende opmerking ja.
pi_55292737
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 16:31 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Omkooppraktijken dus hé? Deze zaak zal nog een staartje krijgen, en een flinke ook.
Ja een ruime winst in februari tijdens de inhaalwedstrijd.

Of een regelementaire 0-3 overwinning ook prima
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_55292804
pi_55293031
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 17:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Morgen FC Den Bosch A1 - PSV A1 voor de beker
1-2, leuke wedstrijd. Gelijkspel was terecht geweest.
  zaterdag 15 december 2007 @ 17:29:47 #169
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_55293867
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 16:50 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

1-2, leuke wedstrijd. Gelijkspel was terecht geweest.
Weet je toevallig wie er gescoort heeft voor psv?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 15 december 2007 @ 19:50:30 #170
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_55297082
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 15:50 schreef okee6 het volgende:
Oh en voor de duidelijkheid, er was onder Hiddink en Van Raaij veel meer geld uitgegaan dan er binnenkwam. Verder was er de hypotheek, het spelersfonds en de parkeerplaats, maar vlak zeker die eerste niet uit.

14 miljoen voor één speler is er nooit geweest en valt ook niet uit het beleidsplan op te maken. Zijnde een onverantwoorde investering, naar begroting PSV.
onder van Raaij is er in totaal gewoon winst gemaakt. De hypotheek was er altijd al
het spelersfonds is dankzij meneer Westerhof omgeet in een lening...... zo kan je wel verlies maken ja!
DeLuna vindt me dik ;(
pi_55299596
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 17:29 schreef -SG- het volgende:

[..]

Weet je toevallig wie er gescoort heeft voor psv?
http://www.psvjeugd.nl/wedstrijd/2044
pi_55300384
quote:
Volgens de competitieleider moet Ajax-PSV volgens de reglementen binnen 8 weken ingehaald worden, uiterlijk het weekend van 10 februari. Tot die tijd zijn er echter geen zondagen beschikbaar. Indien er niet in Amsterdam gespeeld kan worden voor die tijd, kunnen de wedstrijden tussen Ajax en PSV omgedraaid worden en speelt PSV wellicht eerst thuis. Als dat ook niet kan is een duel zonder publiek een optie. De laatste optie, als het duel niet in Amsterdam gespeeld kan worden is een reglementaire nederlaag voor Ajax van 0-1. Volgens de competitieleider zal er alles aan gedaan worden om dat te voorkomen.
  zaterdag 15 december 2007 @ 22:15:34 #173
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_55301351
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 21:41 schreef WooZ het volgende:

[..]

Met 0-1 komen ze er dan mooi vanaf ja

Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  zondag 16 december 2007 @ 00:28:09 #174
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_55305231
Rijkaard wint ruim van Koeman
Bron
quote:
VALENCIA - Het blijven moeilijke tijden voor Ronald Koeman bij Valencia. Na de uitschakeling op Europees gebied verloor Koeman zaterdagavond voor eigen publiek ook de topper tegen Barcelona.

De voetbalploeg van Frank Rijkaard won het duel der Nederlandse trainers onder aanvoering van een excellerende Samuel Eto'o met 3-0.
Muwahaha
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_55305271

pi_55305495
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 21:41 schreef WooZ het volgende:

[..]

Is dat ooit wel eens gebeurd?
pi_55305565
quote:
Op zondag 16 december 2007 00:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Is dat ooit wel eens gebeurd?
Ja, vorig jaar won psv nog met 0-1
pi_55311097
quote:
Op zondag 16 december 2007 00:43 schreef WooZ het volgende:

[..]

pi_55312295
quote:
Op zondag 16 december 2007 00:43 schreef WooZ het volgende:

[..]

pi_55321763
Net op youtube wat beelden van PSV bekeken van een paar jaar terug. Leuk om terug te zien. Vooral die goal van Kezman tegen Man. utd
pi_55322382
quote:
Op zondag 16 december 2007 21:30 schreef NoelGallagher het volgende:
Net op youtube wat beelden van PSV bekeken van een paar jaar terug. Leuk om terug te zien. Vooral die goal van Kezman tegen Man. utd
Ik ga binnenkort denk ik weer eens een keer de Alltime DVD aanschouwen!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 17 december 2007 @ 00:25:18 #182
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_55326361
quote:
Op zondag 16 december 2007 21:30 schreef NoelGallagher het volgende:
ik heb naar aanleiding van woensdag, toen je de beelden in het stadion te zien kreeg van de wedstrijden tegen Italianen eens terug gekeken naar de beelden van PSV - Milan uit '05 terig, ik moest echt even slikken.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_55326421
Ik heb me halfdood ge-ergerd aan Kezman, maar scoren in Nederland kon hij wel.
pi_55327065
quote:
Op maandag 17 december 2007 00:25 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ik heb naar aanleiding van woensdag, toen je de beelden in het stadion te zien kreeg van de wedstrijden tegen Italianen eens terug gekeken naar de beelden van PSV - Milan uit '05 terig, ik moest echt even slikken.
Wat was PSV toen goed he

Des te langer het geleden is des te meer ik ga beseffen hoe dichtbij en goed PSV toen was...Als PSV ooit nog eens de CL had kinnen winnen was het toen
Patat Friet
pi_55327187
Tja, op dat moment realiseerde ik me dat nog niet eens zozeer, hoe goed PSV was. Je zat gewoon in een flow, van de ene wedstrijd naar de andere.

Pas na zo'n jaar besef je hoe uniek het was. En PSV had hem zeker kunnen winnen. PSV was niets minder dan dat Liverpool van toen.

Die onnodige goal van Tomasson is wellicht de voornaamste doodsteek geweest.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 17 december 2007 @ 01:09:24 #186
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_55327222
quote:
Op maandag 17 december 2007 01:00 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Wat was PSV toen goed he

Des te langer het geleden is des te meer ik ga beseffen hoe dichtbij en goed PSV toen was...Als PSV ooit nog eens de CL had kinnen winnen was het toen
we speelden AC Milaan van het kastje naar de muur, in Milaan was PSV al minimaal de gelijke! En als je dan de finale zag..... wij hadden Liverpool destijds aangekund..... maarja als telt niet!
DeLuna vindt me dik ;(
pi_55327418
Wat denken jullie van Edison Mendez? Strik erom en terug naar Ecuador?
pi_55327714
quote:
Op maandag 17 december 2007 01:21 schreef Radegast het volgende:
Inderdaad. voor 3 milj$ kunnen we em kwijt. Ik zeg 2,5 mil euro en het is goed
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 17 december 2007 @ 01:46:34 #189
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_55327752
quote:
opzich voor de breedte een nuttige speler, hij zou wat mij betreft alleen een stuk minder hoeven spelen.

Maar voor een geode prijs mag hij weg en als Väyrynen ook gaat dien je voor die 2 wel 1 vervanger te halen.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_55329625
quote:

En dan...

Perez in de basis!!

pi_55329724
Hij wil volgens het AD zelf in ieder geval terug naar Ecuador vanwege zijn zieke moeder.
pi_55329993
quote:
Op maandag 17 december 2007 09:16 schreef Morrigun99 het volgende:

[..]

En dan...

Perez in de basis!!

En Aissati
  maandag 17 december 2007 @ 10:19:03 #193
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_55330813
quote:
Op maandag 17 december 2007 09:21 schreef ruud.nl het volgende:
Hij wil volgens het AD zelf in ieder geval terug naar Ecuador vanwege zijn zieke moeder.
Als dat zo is moeten ze hem gewoon lekker laten gaan.
pi_55331243
quote:
Lijkt me wel.
Analist. Want kennis is macht, maar kennis delen is kracht.
pi_55331440
quote:
Op maandag 17 december 2007 01:46 schreef rubbereend het volgende:

[..]

opzich voor de breedte een nuttige speler, hij zou wat mij betreft alleen een stuk minder hoeven spelen.
Helemaal mee eens. Nuttige speler, maar ik vind het geen basismateriaal voor PSV.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 17 december 2007 @ 11:39:15 #196
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_55332377
quote:
Op maandag 17 december 2007 09:16 schreef Morrigun99 het volgende:

[..]

En dan...

Perez in de basis!!

Mendez speelt natuurlijk wel in een andere rol dan Perez.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_55332790
Waarschijnlijk komt Dzsudzsak al volgende maand

wat een kut naam
pi_55332813
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_55332867

http://www.youtube.com/watch?v=GNoMyrOKv9w
2 fraaie goals zeg (Eerste en laatste)

Rodriguez en Dzsudzsak halen en het contract van Aissati verlengen

[ Bericht 19% gewijzigd door Dj_Day-V op 17-12-2007 12:07:02 ]
pi_55338927
quote:
Dirk Marcellis vanavond te gast bij Holland Sport
17 december 2007 12:10
PSV-verdediger Dirk Marcellis zit vanavond live in de uitzending van het programma Holland Sport, dat wordt uitgezonden vanaf 20.30 uur. Hij schuift aan bij presentators Matthijs van Nieuwkerk en Wilfried de Jong, die hem interviewen over alles dat hij in 2007 meemaakte. Holland Sport wordt uitgezonden op Nederland 3.

Iedere maandag presenteren Matthijs van Nieuwkerk en Wilfried de Jong hun actuele sportshow met publiek, live vanuit studio Plantage in Amsterdam. Met scherpe gesprekken, nostalgische anekdotes, mooie sportfilms en live actie in de studio. Naast Marcellis zijn vanavond onder meer voetballer Gianni Zuiverloon en wielrenner Lars Boom te gast. Uiteraard ook de vaste onderdelen zoals het Holland Sport Museum, de Petje op Petje af Quiz en een gesprek in een Chinees restaurant met sporters die op weg zijn naar de Olympische Spelen in Peking. Marcellis is zeker niet de eerste PSV’er die bij Holland Sport zit. Onder meer Ibrahim Afellay, Gomes, Guus Hiddink, Theo Lucius, John de Jong, Ronald Koeman en de familie Van Kemenade gingen hem voor.
Ik ga wel kijken denk ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')