Mendez zal wel weer ipv Culina spelen.quote:Op woensdag 12 december 2007 16:22 schreef dndiek het volgende:
Vanavond:
Gomes
Marcellis Rajkovic Salcido Zonneveld
Afellay Culina Simons Aissati
Farfán en Lazovic
???
Of in plaats van Aissatiquote:Op woensdag 12 december 2007 16:23 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Mendez zal wel weer ipv Culina spelen.
Na de knock-outfase ben je de winnaar volgens mijquote:Op woensdag 12 december 2007 16:35 schreef mcyodogg het volgende:
Volgens mij is er na de knock-out fase geen sprake meer van plaatsing in de UEFA Cup, dus het kan al snel moelijk worden.
Zou hij niet wat meer spelers rust geven met het oog op Ajax? Dan denk ik dat Perez misschien wel speelt.quote:Op woensdag 12 december 2007 16:22 schreef dndiek het volgende:
Vanavond:
Gomes
Marcellis Rajkovic Salcido Zonneveld
Afellay Culina Simons Aissati
Farfán en Lazovic
???
Scherpquote:Op woensdag 12 december 2007 16:46 schreef dndiek het volgende:
[..]
Na de knock-outfase ben je de winnaar volgens mij
Ah, dus toch gelijkquote:Op woensdag 12 december 2007 16:46 schreef dndiek het volgende:
[..]
Na de knock-outfase ben je de winnaar volgens mij
Lekker dan!quote:‘Dit weekend mogelijk geen eredivisievoetbal’
Geschreven door Matthijs van Laar op woensdag, 12 december om 16:17
Het aankomend weekend wordt er mogelijk niet gevoetbald op het allerhoogste niveau. Reden hiervoor is de aankondiging van de politie om acties te voeren rond de voetbalwedstrijden. Onder meer de duels tussen Feyenoord en AZ (zaterdag) en Ajax en PSV (zondag) komen hierdoor in gevaar.
De politie wil actie voeren om zo hun eis, een betere CAO met meer loon, meer kracht bij te zetten. Vanwege de grote aandacht die het eredivisievoetbal trekt, kiest men ervoor om juist rondom de grote duels tot staking over te gaan, zo meldt de Telegraaf.
Burgermeesters van diverse grote steden hebben al aangekondigd dat zij bij een schaarste aan beveiliging de duels onherroepelijk uit de kalender zullen schrappen.
Kut Koeman. En als ie gelijk heeft: slim van Reker om zo spelers bij te laten tekenenquote:Koeman: 'Reker spreekt onwaarheden'
Ronald Koeman heeft met verbazing geluisterd naar de woorden van Jan Reker. De algemeen directeur van PSV beweerde dat Koeman hard bezig is om spelers over te halen ook de overstap te maken naar Valencia. Pertinent niet waar, zegt Koeman. Reker vertelde dat de voormalig PSV-trainer onder andere doelman Gomes warm probeert te maken voor een dienstverband in Spanje. “Wat Reker zegt is niet waar. Ik zit niet achter spelers aan en heb niemand gesproken. Ook Valencia heeft niemand benaderd”, zo zei Koeman tegen de NOS.
“We moeten eerst intern beslissen óf we wel een keeper gaan halen. Als dat het geval is willen we één van de betere in de wereld, en dat is Gomes. Maar er zijn ook andere keepers”, besloot Koeman. Gomes is overigens dichtbij een nieuw contract dat hem tot 2013 aan de Eindhovenaren zal binden.
Perez op de bank? Gek.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:42 schreef djnospinzone het volgende:
Perez hopelijk weer op de bank a.s. zaterdag, en Isi voor Culina. Isi was echt weer ouderwets goed vandaag.
kan wel c-keuze zijn maar het is gewoon a-klasse materiaalquote:Op woensdag 12 december 2007 22:47 schreef VoreG het volgende:
Zijn jullie net zo tevreden met deze wedstrijd als Wouters en Simons?
Ze zagen goede punten, vind dat nogal een uitspraak als je behoorlijke passfouten maakt in de verdediging en je mazzel hebt dat de C-keuze van Inter geen zin had om die bal erin te schieten, maar huizenhoog over.
Misschien was het voor de Zonneveld-norm een aardige wedstrijd, maar ik vind het nog altijd geen PSV-materiaalquote:Op donderdag 13 december 2007 02:06 schreef djnospinzone het volgende:
Zonneveld speelde toch prima? Ik ben in ieder geval fan van Zonneveld.
verdedigend liet hij weer wat steekjes vallenquote:Op donderdag 13 december 2007 02:06 schreef djnospinzone het volgende:
Zonneveld speelde toch prima? Ik ben in ieder geval fan van Zonneveld.
maarja dat vind ik ook van Lazovicquote:Op donderdag 13 december 2007 02:09 schreef dndiek het volgende:
[..]
Misschien was het voor de Zonneveld-norm een aardige wedstrijd, maar ik vind het nog altijd geen PSV-materiaal
Sowieso al 1 in de winterstop dus, hoppelijk een verdediger.quote:PSV actief op Mexicaanse markt
PSV gaat op de Mexicaanse toer. Naast Francisco Javier 'Maza' Rodriguez, waarvan de belangstelling gisteren al naar buiten vloeide, zijn de Eindhovenaren ook geïnteresseerd in middenvelders Omar Bravo (27) en Alberto Medina (24) alsmede verdediger Jonny Magallon (26).
Dat vertelde Néstor de la Torre, vice-president van Chivas Guadalajara tegenover Mexsport. Gisteravond was de clubbestuurder aanwezig in het Philips Stadion om het duel van PSV tegen Internazionale te bekijken. Hij sprak bovendien met de technische leiding van PSV over enkele spelers.
Ook kwam een mogelijke samenwerking tussen beide clubs aan bod. "Maar we zitten nog in een prille fase", vertelde De la Torre. "Slechts de eerste gesprekken zijn hierover gevoerd. Al verwacht wel dat één van onze spelers in de winterstop de overstap zal maken."
De vier genoemde spelers stuk voor stuk international. Maza speelde 35 interlands, Magallon heeft er 19 achter zijn naam staan, Medina 37 en Bravo liefst 49.
Klinkt goedquote:Op donderdag 13 december 2007 10:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Sowieso al 1 in de winterstop dus, hoppelijk een verdediger.
Amen. Sterkste opstelling mogelijk.quote:Op donderdag 13 december 2007 11:18 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
zondag
------------------------- gomes -----------------------
marcellis --- alcides --- salcido --- zonneveld
------------------------- simons ----------------------
-------- affelay ---------------------- culina --------
------------------------- perez ------------------------
------------farfan --------- koevermans -----------
vind je het gek als de beoogde nieuwe coach zelfs door 020ers wordt uigekotst en het liefst nog voor het EK moet stoppenquote:Op donderdag 13 december 2007 11:58 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Amen. Sterkste opstelling mogelijk.
Iets anders: wat blijft het trouwens angstvallig stil bij Ajax rondom een nieuwe coach....
Mooizoquote:De gemeente Amsterdam gaat ervan uit dat de topper tussen Ajax en PSV gewoon doorgaat. Gisteren maakte de politiebonden bekend te willen staken rond de wedstrijd.
"Wij gaan ervan uit dat de politie haar taak uitvoert", aldus een woordvoerder van burgemeester Job Cohen.
Omar Bravo is volgens mij een spits. Klein manneke.quote:Op donderdag 13 december 2007 10:43 schreef PyTh het volgende:
Die Omar Bravo is ook een hele aardige speler, alleen hebben we al zoveel middenvelders.
Heb ook liever een robuuste verdediger, type Alex
Zei ik tochquote:Op woensdag 12 december 2007 19:15 schreef jpg97 het volgende:
ik zeg: Perez moet erin!
Overdrijven is ook een kunstquote:Op donderdag 13 december 2007 14:08 schreef Fiskus het volgende:
grappig het verschil tussen een psv zonder perez en een psv mét perez
Klopt.quote:Op donderdag 13 december 2007 14:08 schreef Radegast het volgende:
[..]
Omar Bravo is volgens mij een spits. Klein manneke.
Hij zal zeker in het veld komen, daar ben ik van overtuigd.quote:Op donderdag 13 december 2007 18:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik zou er niet op rekenen. Op Perez dan.
Gomesquote:Gomes en PSV zijn eruit, contractverlenging tot 2013
13 december 2007 19:50
Het contract van doelman Heurelho da Silva Gomes is opengebroken en verlengd tot en met medio 2013. Dat is de uitkomst van een positief gesprek vanavond tussen de Braziliaan en de leiding van PSV. Na Timmy Simons, Carlos Salcido en Ibrahim Afellay heeft de club daarmee weer een belangrijke speler langer vastgelegd.
Duidelijk signaal
PSV is verheugd met het openbreken van het contract van Gomes, die momenteel bezig is aan zijn vierde seizoen in Eindhovense dienst. De vorige verbintenis van Gomes liep tot en met 2011. Met het langer vastleggen van haar dragende spelers wil de club een duidelijk signaal afgeven wat betreft de sportieve ambities voor de toekomst.
© PSV NV
Overdrijven is ook een vakquote:Op donderdag 13 december 2007 20:11 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Je zou bijna homo van die kerel worden.
Er werd imo blindgestaard op Nederlandse spelers.quote:Op vrijdag 14 december 2007 00:08 schreef rubbereend het volgende:
tja, ligt er natuurlijk ook een beetje aan wie er gehaald kunnen worden. Maarja nu was er ook concurentie van Feyenoord wat wel wat prijzen van bepaalde spelers opdreef
ja wat mij betreft hoeft dat ook niet persé, ik vind het wel leuk als er veel NEderlanders spelen, maar liever vooral goede spelers.quote:Op vrijdag 14 december 2007 00:14 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Er werd imo blindgestaard op Nederlandse spelers.
En geen Arsenal en geen Milanquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:33 schreef ruud.nl het volgende:
Volgende week dus de loting voor de UEFA-cup. Aangezien Lyon en Liverpool zich in de laatste wedstrijd alsnog hebben weten te plaatsen voor de volgende CL-ronde, zal PSV dit seizoen alleen maar clubs kunnen tegenkomen waar ze de laatste jaren niet tegen hebben gespeeld. Eerste wedstrijd is thuis trouwens.
Ik ben toch wel benieuwd naar deze spelerquote:Het Eindhovens Dagblad meldt dat de Hongaar Balasz Dzsudzsak mogelijk al in januari naar PSV komt. De Hongaarse linksbuiten tekende eerder al een contract dat komende zomer in zou gaan. PSV geeft er de voorkeur aan hem op korte termijn naar Eindhoven te halen, zodat Dzsudzsak alle tijd krijgt om te acclimatiseren.
Lijkt me verder ook prima nieuwsquote:Het Eindhovens Dagblad meldt dat Stan Valckx gisteren uitvoerig met de zaakwaarnemer van Francisco Rodriguez heeft gesproken. Hij zou een contract kunnen tekenen dat op 1 januari ingaat. De ervaren verdediger van Chivas en het nationale elftal zou de verdediging van PSV moeten gaan versterken. Valckx wilde tegenover het ED niet ingaan op de gesprekken.
Goed nieuwsquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:30 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik ben toch wel benieuwd naar deze speler
[..]
Lijkt me verder ook prima nieuws
quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:03 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Nou ben eigenlijk een beetje geschrokken over de berichten op psv.netwerk forum of Maza Rodriguez. Op buitenlandse forums zijn ze PSV nu al aan het uitlachen over de aanstaande miskoop. Mja we zullen zien!
Is Maza zijn bijnaam?quote:Het Eindhovens Dagblad meldt dat Stan Valckx gisteren uitvoerig met de zaakwaarnemer van Francisco Rodriguez heeft gesproken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |