abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55230775
Najah, dat was de CL van dit jaar. Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe PSV het doet in de UEFA Cup.
pi_55230911
zie de uefacup wel zitten, als ze maar niet meteen tegen Bayern Munchen, Spurs oid loten
  woensdag 12 december 2007 @ 22:42:45 #28
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_55230971
Perez hopelijk weer op de bank a.s. zaterdag, en Isi voor Culina. Isi was echt weer ouderwets goed vandaag.
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
pi_55231008
Hoezo hoppelijk weer op de bank?

--Aissati ---- Afellay
-------- Perez
---Farfan - Koevermans
pi_55231053
Nou maar hopen dat Lazovic ze in de Uefa Cup er wel in schiet.
pi_55231132
Zijn jullie net zo tevreden met deze wedstrijd als Wouters en Simons?

Ze zagen goede punten, vind dat nogal een uitspraak als je behoorlijke passfouten maakt in de verdediging en je mazzel hebt dat de C-keuze van Inter geen zin had om die bal erin te schieten, maar huizenhoog over.
pi_55231238
quote:
Op woensdag 12 december 2007 22:42 schreef djnospinzone het volgende:
Perez hopelijk weer op de bank a.s. zaterdag, en Isi voor Culina. Isi was echt weer ouderwets goed vandaag.
Perez op de bank? Gek.
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
pi_55231299
djnospinzone is een ajaxied zeker?
pi_55233084
Culina Aissati en Perez waren wel lichtpuntjes vandaag, Lazovich was weer ouderwets waardeloos zoals ik gewend ben maar vandaag nam ik het hem niet kwalijk omdat hij ook vaak helemaal alleen voorin stond.

Van de verdediging schrok ik wel weer vandaag, steeds weer vanuit het niets spitsen tegenover Gomes. De hele organisatie lijkt opeens weg te vallen bij een counter/omschakeling, echt heel raar. Hopelijk in de winterstop een fatsoenlijke centrale verdediger erbij, dan heb ik er wel weer een beetje vertrouwen in
Patat Friet
pi_55233117
PSV had vandaag goals nodig maar met een Lazovic en een dweil in de naam van Farfan heb je weinig te schaften op dit niveau.
pi_55233617
ach zat er dit jaar niet in jammer maar het is niet anders
pi_55233663
Ach best naar de mogelijkheden gespeeld. Jammer van die vroege rode kaart.
pi_55233689
quote:
Op woensdag 12 december 2007 22:47 schreef VoreG het volgende:
Zijn jullie net zo tevreden met deze wedstrijd als Wouters en Simons?

Ze zagen goede punten, vind dat nogal een uitspraak als je behoorlijke passfouten maakt in de verdediging en je mazzel hebt dat de C-keuze van Inter geen zin had om die bal erin te schieten, maar huizenhoog over.
kan wel c-keuze zijn maar het is gewoon a-klasse materiaal
pi_55233780
C-keuze viel ook wel mee. De meeste spelers zouden niet misstaan bij een Europese subtopper. Maar PSV komt wel een niveautje te kort voor de beste 16 van Europa.
pi_55233814
Tsja, Mendez opstellen moet ie maar eens niet doen voorlopig....

Mag ik even Alcides complimenteren met zijn goede wedstrijd vandaag ?
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_55233961
Wat er vandaag bij Inter liep mag je gerust B-keuze noemen, alleen speelden ze als een C-keuze. Ook wel begrijpelijk natuurlijk.
pi_55234262
Waarom staat Mendez nog zo vaak in de basis? Heeft die belastend materiaal over iemand binnen PSV wat ie naar buiten zou brengen als ie op de bank gezet wordt ofzo? Aan zijn kwaliteiten kan het niet liggen, wat een drama is die gast. Die manier waarop ie die sliding inzette, zo onbeholpen, hoe wil je dan nog met rechts die bal kunnen pakken zonder rood te krijgen. Als je een sliding maakt op zo'n moment, MOET dat wel met links.

Liever Culina en Simons controlerend op het middenveld en Affelay en/of Perez en/of Aissati daarvoor. Das toch een prima middenveld?

Verder geen slechte wedstrijd, maar aanvallend onmachtig.
pi_55234828
Kreeg een Hofland flashback toen ik Mendez de tackle in zag zetten.

Ach ja, het was leuk zolang het duurde. Maar veel meer zat er niet in. 3 goals in 6 wedstrijden, dan moet je blij zijn met UEFA Cup. Al had Lazovic oa. die mooie bal van Perez wel mogen afmaken.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_55234896
Was best een leuke wedstrijd, totdat Inter er na de 0-1 helemaal geen zin meer in had, toen werd het wat minder.
pi_55235195
Er moet gewoon een manier gevonden worden om met zowel Perez, Aissati en Afellay te spelen. Perez en Aissati wisten elkaar goed te vinden en Afellay is by far de beste middenvelder die we hebben.

Mendez met zijn 3e rode kaart alweer, al had ik het idee dat hij er weinig aan kon doen (nog niet terug gezien), terugsturen naar Ecuador. Hier hebben we werkelijk niets aan.

Backs weer drama. Alcides die, mag ook wel eens gezegd worden, een goede wedstrijd speelde. De lichtpuntjes die Wouters en Simons zagen gingen over Aissati en Perez naar ik aanneem?
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  donderdag 13 december 2007 @ 02:06:21 #46
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_55235314
Zonneveld speelde toch prima? Ik ben in ieder geval fan van Zonneveld.
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
pi_55235333
quote:
Op donderdag 13 december 2007 02:06 schreef djnospinzone het volgende:
Misschien was het voor de Zonneveld-norm een aardige wedstrijd, maar ik vind het nog altijd geen PSV-materiaal
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 13 december 2007 @ 02:14:53 #48
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_55235354
quote:
Op donderdag 13 december 2007 02:06 schreef djnospinzone het volgende:
verdedigend liet hij weer wat steekjes vallen

maarja dat deden er meer, Simons liet Cruz lopen, je moet wel overnemen als Alcides aan de overkant is

verder redelijk gespeeld, viel niks tegen eigenlijk. Maarja Inter laat je ook gewoon voetballen tot 20 meter van de goal.

Maar toch zat er wel lijn in het spel. Alleen weet je dat ze eruit gaan komen met een scherpe counter en daar moet je op bedacht zijn en daarin faalden we opzichtig, 4 counters... resultaat: een doelpunt, een rode kaart en 2 opgelegde kansen!
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 13 december 2007 @ 02:16:02 #49
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_55235360
quote:
Op donderdag 13 december 2007 02:09 schreef dndiek het volgende:

[..]

Misschien was het voor de Zonneveld-norm een aardige wedstrijd, maar ik vind het nog altijd geen PSV-materiaal
maarja dat vind ik ook van Lazovic
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_55235361
Zonneveld is een meespeler en geen sterkhouder. Degelijk, maar niet heel veel toevoegend.
That's all folks!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')