Perez op de bank? Gek.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:42 schreef djnospinzone het volgende:
Perez hopelijk weer op de bank a.s. zaterdag, en Isi voor Culina. Isi was echt weer ouderwets goed vandaag.
kan wel c-keuze zijn maar het is gewoon a-klasse materiaalquote:Op woensdag 12 december 2007 22:47 schreef VoreG het volgende:
Zijn jullie net zo tevreden met deze wedstrijd als Wouters en Simons?
Ze zagen goede punten, vind dat nogal een uitspraak als je behoorlijke passfouten maakt in de verdediging en je mazzel hebt dat de C-keuze van Inter geen zin had om die bal erin te schieten, maar huizenhoog over.
Misschien was het voor de Zonneveld-norm een aardige wedstrijd, maar ik vind het nog altijd geen PSV-materiaalquote:Op donderdag 13 december 2007 02:06 schreef djnospinzone het volgende:
Zonneveld speelde toch prima? Ik ben in ieder geval fan van Zonneveld.
verdedigend liet hij weer wat steekjes vallenquote:Op donderdag 13 december 2007 02:06 schreef djnospinzone het volgende:
Zonneveld speelde toch prima? Ik ben in ieder geval fan van Zonneveld.
maarja dat vind ik ook van Lazovicquote:Op donderdag 13 december 2007 02:09 schreef dndiek het volgende:
[..]
Misschien was het voor de Zonneveld-norm een aardige wedstrijd, maar ik vind het nog altijd geen PSV-materiaal
Sowieso al 1 in de winterstop dus, hoppelijk een verdediger.quote:PSV actief op Mexicaanse markt
PSV gaat op de Mexicaanse toer. Naast Francisco Javier 'Maza' Rodriguez, waarvan de belangstelling gisteren al naar buiten vloeide, zijn de Eindhovenaren ook geïnteresseerd in middenvelders Omar Bravo (27) en Alberto Medina (24) alsmede verdediger Jonny Magallon (26).
Dat vertelde Néstor de la Torre, vice-president van Chivas Guadalajara tegenover Mexsport. Gisteravond was de clubbestuurder aanwezig in het Philips Stadion om het duel van PSV tegen Internazionale te bekijken. Hij sprak bovendien met de technische leiding van PSV over enkele spelers.
Ook kwam een mogelijke samenwerking tussen beide clubs aan bod. "Maar we zitten nog in een prille fase", vertelde De la Torre. "Slechts de eerste gesprekken zijn hierover gevoerd. Al verwacht wel dat één van onze spelers in de winterstop de overstap zal maken."
De vier genoemde spelers stuk voor stuk international. Maza speelde 35 interlands, Magallon heeft er 19 achter zijn naam staan, Medina 37 en Bravo liefst 49.
Klinkt goedquote:Op donderdag 13 december 2007 10:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Sowieso al 1 in de winterstop dus, hoppelijk een verdediger.
Amen. Sterkste opstelling mogelijk.quote:Op donderdag 13 december 2007 11:18 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
zondag
------------------------- gomes -----------------------
marcellis --- alcides --- salcido --- zonneveld
------------------------- simons ----------------------
-------- affelay ---------------------- culina --------
------------------------- perez ------------------------
------------farfan --------- koevermans -----------
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |