abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55265646
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 11:31 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

[..]

Is Maza zijn bijnaam?
Maza is idd zijn bijnaam. Maar wat Pipo al eerder postte, uit de reacties van het PN opmakend, beloofd het weinig goeds.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_55265686
quote:
"Francisco Javier Rodríguez Pinedo (born October 20, 1981 in Mazatlan, Sinaloa) is a Mexican football Defender, currently playing for Chivas de Guadalajara. His nickname is Maza, because of his hometown of Mazatlan. Currently, Rodríguez is the tallest player for Chivas, standing 1.91 m (6 ft 3 in) and weighing 80 kg (170 lb).
quote:
I'm a big fan of PSV Eindhoven (the club of Salcido). Now there are rumors that Francisco 'Maza' Rodriguez (player of Chivas Guadalajara) also will come to PSV. Does anyone know this player? Is he good? What sort of player is he? (I only know is a left defender)

he's the joke of all in this forum...
---
maza is a "tronko"

---
The notice of the tranfer of MAZA to PSV... a lot people take like a joke
because he is not a good player
---
I don't now that Maza linked whit PSV
but in newspaper and TV said it

What is a tronko? And is he really linked with PSV in Mexico?
Could there be another defender be linked with PSV? There is this rumour that PSV will buy a mexican experience defender next month.

I only know of MAZA
but like you said, maybe its a Joke...
And AJAX buy maza jajajaja
----
yes its international he plays in Olimpic games of athenas
World cup of germany
Confederaciones cup in germany
America cupgold cup
and play whit chivas in Libertadores cup
---
I dont like the maza Rodriguez, but have some fans:

(es.youtube.com/watch?v=aOjBaIPEDk8)

and some anti-fans:

(es.youtube.com/watch?v=VhXXYDBtXkw&feature=related)
---
“tronco"
(rnajera.com/g/d/3577-2/rnc08823wg.jpg)
(http://www.eresnice.com/wp-content/uploads/2007/08/tronco.jpg)
---

Does it mean that he is stupid? Or that he is static, so doesn't walk a lot?

he is stupid =P
as many people, i don't really understand why he become international..

he is slow, he doesn't have tecnique, and in general is a bad defender...

i guess that the only one good thing that he has like a player, is that he is tall =P

I think another option for PSV from Chivas would be Gonzalo Pineda
---
There are lots and lots of GREAT and experienced Central Defenders here in Mexico, for example, Az Alkmaar is trying to take "Hector Moreno" right now, he was U-17 World Champion just a while ago, and he's pretty good!!, maybe the "Maza" thing's just a bluff to take some other player, non?.

Don't worry, even is it's "Maza" Rodríguez, he's going to make his best effort to play, and play great with PSV, just like Salcido is doing, 'cause here in Mexico, there's not a greatest pride than to leave to play for Europe. So, be Cool, be patient, and, if anything comes out from our media, we'll let you know, k?.

-----

man, to be honest, psv could plant a tree or put a lamp post in the area, and either one of those would defend more and better than maza would xD
i honestly dont understand why psv has any interest whatsoever in maza
pi_55265856
Oftewel een kluns?
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 14 december 2007 @ 12:07:52 #104
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_55266414
wtf, netjes geboerd afgelopen jaar
quote:
Jaarverslag 2006-2007: positief resultaat van ¤ 6,2 miljoen
14 december 2007 10:45
PSV Jaarverslag 2006-2007. PSV Jaarverslag 2006-2007.
PSV heeft in voetbaljaargang 2006-2007 een positief resultaat van 6,2 miljoen euro behaald. Dat werd voor een groot deel bereikt door een recordomzet van ¤ 88 miljoen vooral door hoge inkomsten uit de zogeheten market pool van de UEFA Champions League, blijkt uit het financieel jaarverslag van PSV NV.

PSV
Succesvol
Het seizoen 2006-2007 verliep zowel sportief als financieel erg succesvol voor PSV. Na een zinderend slot van de competitie slaagde PSV erin de twintigste landstitel binnen te halen. In de UEFA Champions League reikte PSV tot de kwartfinales en daarmee voldeed de club opnieuw aan de doelstellingen. Financieel werd er een positief resultaat behaald van ¤ 6,2 miljoen ten opzichte van een positief resultaat in het voorgaande seizoen van ¤ 2,5 miljoen.

© PSV NV
dank u Ajax
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_55266834
koeman blijft maar records pakken
quote:
Koeman snakt naar doelpunten
13.12.2007 - 15:20
Ronald Koeman snakt met Valencia CF naar doelpunten. De coach zag zijn ploeg al 490 minuten niet scoren en is daarmee nog negentien minuten verwijderd van een clubrecord. Zaterdag speelt Valencia thuis tegen FC Barcelona en Koeman mist de geblesseerde spits David Villa tegen de club van Frank Rijkaard.
Na de 3-0 zege op Real Murcia op 10 november slaagde Valencia er tegen Schalke 04 (0-0), Chelsea (0-0), Racing Santander (1-0), Athletic Bilbao (0-3) en Osasuna (0-0) niet in het net te vinden.
pi_55267096
geniaal!! die man gun ik echt niks!
pi_55267146
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 00:01 schreef LudoSanders het volgende:
Afgelopen transferperiode is gewoon een debacle. Er is onvoldoende kwaliteit teruggehaald voor de spelers die zijn vertrokken.
Neem mijn advies: wordt supporter van een Real Madrid of AC Milan, die gaan over lijken, collecteren en hoeven zich niet aan de fiscus te storen
pi_55267497
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 12:36 schreef okee6 het volgende:

[..]

Neem mijn advies: wordt supporter van een Real Madrid of AC Milan, die gaan over lijken, collecteren en hoeven zich niet aan de fiscus te storen
Nee je hebt gelijk, de aankopen die we gedaan hebben afgelopen periode waren duidelijk de beste opties. 6 miljoen voor Lazovic is een schijntje! Waar haal je voor 6 miljoen nog zo'n spits? Zonneveld is zijn 7 ton ook dubbel en dwars waard.
Ik typ straat.
pi_55273639
Morgen FC Den Bosch A1 - PSV A1 voor de beker
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 14 december 2007 @ 17:18:20 #110
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_55273663
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 12:49 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Nee je hebt gelijk, de aankopen die we gedaan hebben afgelopen periode waren duidelijk de beste opties. 6 miljoen voor Lazovic is een schijntje! Waar haal je voor 6 miljoen nog zo'n spits? Zonneveld is zijn 7 ton ook dubbel en dwars waard.
Lazovic volgens mij iets over de 7 miljoen zelfs
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_55273764
Vinden jullie die 7 miljoen voor Lazovich echt een koopje of is dat sarcastisch?
Patat Friet
pi_55273983
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 17:24 schreef ganzenherder het volgende:
Vinden jullie die 7 miljoen voor Lazovich echt een koopje of is dat sarcastisch?
Is dat een serieuze vraag of is dat sarcastisch?
pi_55274382
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 17:36 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:

[..]

Is dat een serieuze vraag of is dat sarcastisch?
Nou om eerlijk te zijn vind ik dat Zonneveld zijn geld wel waard is eigenlijk
Patat Friet
pi_55274405
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 17:18 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Lazovic volgens mij iets over de 7 miljoen zelfs
Wat zou jij doen als de supporters schreeuwen om het hoofd van de trainer terwijl hij kampioen wordt? Dan ga je van ellende zelfs veel geld op tafel smijten voor "het beste" wat de concurrentie te bieden heeft. Tenslotte mocht ook Perez weg van Ajax, maar gratis ging hij niet.

PSV is nu eenmaal de te plukken club in Nederland. Beschouw dat als een compliment.
pi_55275168
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 18:02 schreef okee6 het volgende:

[..]

Wat zou jij doen als de supporters schreeuwen om het hoofd van de trainer terwijl hij kampioen wordt? Dan ga je van ellende zelfs veel geld op tafel smijten voor "het beste" wat de concurrentie te bieden heeft. Tenslotte mocht ook Perez weg van Ajax, maar gratis ging hij niet.

PSV is nu eenmaal de te plukken club in Nederland. Beschouw dat als een compliment.
Het overgrote deel van de supporters nam het juist voor Koeman op toen we op de laatste speeldag toch nog kampioen werden, helaas. Sinds wanneer zijn Vitesse en NAC concurrenten van ons?

Sowieso waarom is het logisch dat een club, als de trainer onder vuur ligt, zich gaat versterken met spelers van de concurrentie?
Ik typ straat.
pi_55275927
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 18:53 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Het overgrote deel van de supporters nam het juist voor Koeman op toen we op de laatste speeldag toch nog kampioen werden, helaas. Sinds wanneer zijn Vitesse en NAC concurrenten van ons?

Sowieso waarom is het logisch dat een club, als de trainer onder vuur ligt, zich gaat versterken met spelers van de concurrentie?
Omdat de scout naar de concurrent gelopen was? In ieder geval kon PSV in het buitenland niet voor een prikkie krijgen wat het wilde. En aangezien alleen Heerenveen (concurrent?) over een (onbetaalbare) spits beschikte, Feyenoord op Makaay's sympathie kon rekenen, kom je dan uitsluitend bij Lazovic uit. Een gok, maar wat is nu 7 miljoen voor de enige spits die op nationaal niveau in ieder geval uit de voeten kan?

PSV weet dat het als het terug moet in begroting -immers Nederland bijna geen CL-land meer, dat het dan geen grotere broek aan moet hebben. Als er voor 7 miljoen een veilige goede koop was geweest, had een andere club nog altijd meer slagvaardig kunnen zijn. Helaas voor PSV is Nederland een ontwikkelingsland, waardoor je ook Zonneveld met slechts één a twee (voldoende) basisvaardigheden voor internationaal niveau moet aanschaffen.
pi_55276507
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 19:25 schreef okee6 het volgende:

[..]

Omdat de scout naar de concurrent gelopen was? In ieder geval kon PSV in het buitenland niet voor een prikkie krijgen wat het wilde. En aangezien alleen Heerenveen (concurrent?) over een (onbetaalbare) spits beschikte, Feyenoord op Makaay's sympathie kon rekenen, kom je dan uitsluitend bij Lazovic uit. Een gok, maar wat is nu 7 miljoen voor de enige spits die op nationaal niveau in ieder geval uit de voeten kan?

PSV weet dat het als het terug moet in begroting -immers Nederland bijna geen CL-land meer, dat het dan geen grotere broek aan moet hebben. Als er voor 7 miljoen een veilige goede koop was geweest, had een andere club nog altijd meer slagvaardig kunnen zijn. Helaas voor PSV is Nederland een ontwikkelingsland, waardoor je ook Zonneveld met slechts één a twee (voldoende) basisvaardigheden voor internationaal niveau moet aanschaffen.
Dus omdat van der Zee ( ) naar Ajax vertrok hadden we enkel nog spitsen uit de Nederlandse competitie op het lijstje staan? Makaay zijn sympathie ging misschien wel uit naar Feyenoord, maar PSV heeft het mislopen van Makaay ook aan zichzelf te danken. 7 miljoen uitgeven aan een spits die het niveau dat PSV nastreeft niet aan kan?
Ik typ straat.
pi_55277292
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 19:45 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Dus omdat van der Zee ( ) naar Ajax vertrok hadden we enkel nog spitsen uit de Nederlandse competitie op het lijstje staan? Makaay zijn sympathie ging misschien wel uit naar Feyenoord, maar PSV heeft het mislopen van Makaay ook aan zichzelf te danken. 7 miljoen uitgeven aan een spits die het niveau dat PSV nastreeft niet aan kan?
Nee. Jij leest op de letter, ik lees liever tussen de regels door.

PSV kan op dit moment geen Europees niveau nastreven in het aankoopbeleid. Dat niveau bereiken kan alleen in een ander Europees verband! Dáár wordt al hard voor gestreden, maar dat kan nu eenmaal niet als club alleen gerealiseerd, een Euro-league. Dan zal het economische achterland fors groter kunnen zijn. Iets waar de Nederlandse fan nu nog niet aan wil overigens. Het is nu gewoon niet mogelijk om naast enkele duurbetaalde steunpilaren nog meer spelers van Europese allure te binden.

Voor dit moment kan PSV moeilijk praatjes verkopen dat men 'slechts' kampioen wil worden. Als je niet te veel spelers verkoopt, blijf je al kampioen in Nederland, helaas is dat waarheid. En Europees stop je slechts gaten dicht met een aankoopbudget van onder de 10 miljoen euro. Zonder Euro-league is het kortom roomboterbabbelaars uitdelen. Als Lazovic dan 7 miljoen kost, kan men tenmiste zeggen dat er een flinke investering werd gedaan. En daarbij als argument dat er niet veel meer op de vaderlandse markt te verkrijgen was. Koevermans werd immers ook al losgeweekt.
  vrijdag 14 december 2007 @ 20:25:50 #119
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_55277491
Vrij weekendje dus.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_55277594
Maar vanwaar ineens die jacht op de vaderlandse markt? Deze zomer werden ongeveer evenveel aankopen gedaan op de Nederlandse markt, als de 4 seizoenen ervoor bij elkaar.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_55277662
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 12:34 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
geniaal!! die man gun ik echt niks!
Precies, is Valencia ook weer kapot aan het maken. Voor zover Soler dat zelf al niet deed
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 14 december 2007 @ 22:25:36 #122
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_55280271
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 18:02 schreef okee6 het volgende:

[..]

gaat je post echt over mij quote?
DeLuna vindt me dik ;(
pi_55280640
Zondag lekker naar Ajax-PSV met een beetje geluk. Als de vader van m'n baas niet kan (die kans is wel groot ) dan mag ik mee. Geweldige plekken, lange zijde, eerste ring, rij 8 ofzo.
pi_55280755
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 22:40 schreef NoelGallagher het volgende:
Zondag lekker naar Ajax-PSV met een beetje geluk. Als de vader van m'n baas niet kan (die kans is wel groot ) dan mag ik mee. Geweldige plekken, lange zijde, eerste ring, rij 8 ofzo.
Dan kan de vader van je baas niet en dan gaat de wedstrijd niet door
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_55280783
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 22:45 schreef dndiek het volgende:

[..]

Dan kan de vader van je baas niet en dan gaat de wedstrijd niet door
Dan speel ik wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')