abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 december 2007 @ 23:11:47 #126
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_55281450
en dan wint Sparta van Roda
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_55282167
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 22:25 schreef rubbereend het volgende:

[..]

gaat je post echt over mij quote?
Mwoh, gaat meer over waarom PSV de hoofdprijs betaalde voor de beste (betaalbare) spits in de Nederlandse competitie. Eenzelfde item is waarom de versleten Kluivert ingehuurd werd. Het antwoord is vrees ik: PSV moet wat. Als het spaart voor een paar echte vette jaren breken de supporters alles af plus vertrekken de grote spelers, én als ze met geld smijten kan het licht na één mager seizoen uit.

Het enige wat ik vervelend vind, is dat mensen verwachten dat je zo even met een aankoop Cocu en/of Alex vervangt. Waar je nu steeds CL heb gespeeld, én marketpool-jackpot hebt kunnen trekken. Het kan in ieder seizoen veel minder positief aflopen en in dat geval -geen prijzen- schrap je nog minder makkelijk in je elftal. Want dan moet je werkelijk je toekomst verkopen, ook die laatste paar spelers, die anderen kunnen lokken.

Slotsom: Lazovic was te duur, maar PSV voelde zich gedwongen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 14 december 2007 @ 23:45:43 #128
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_55282297
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 23:38 schreef okee6 het volgende:

[..]

Mwoh, gaat meer over waarom PSV de hoofdprijs betaalde voor de beste (betaalbare) spits in de Nederlandse competitie. Eenzelfde item is waarom de versleten Kluivert ingehuurd werd. Het antwoord is vrees ik: PSV moet wat. Als het spaart voor een paar echte vette jaren breken de supporters alles af plus vertrekken de grote spelers, én als ze met geld smijten kan het licht na één mager seizoen uit.

Het enige wat ik vervelend vind, is dat mensen verwachten dat je zo even met een aankoop Cocu en/of Alex vervangt. Waar je nu steeds CL heb gespeeld, én marketpool-jackpot hebt kunnen trekken. Het kan in ieder seizoen veel minder positief aflopen en in dat geval -geen prijzen- schrap je nog minder makkelijk in je elftal. Want dan moet je werkelijk je toekomst verkopen, ook die laatste paar spelers, die anderen kunnen lokken.

Nou ik verwacht echt niet dat ze die meteen vervangen, dat is gans onmogelijk. Wat ik dan wel jammer vind is dat iemand als Hofland bij Feyenoord komt te spelen, die was echt haalbaar geweest. En iemand als Makaay. Aan Makaaay had je veel meer gehad, zeker ook de jonge jongens. Lazovic is vooral een bron van ergernis voor dik 7 miljoen waarvan je bij aankoop al wist dat je overbetaalde omdat Vitesse er ook nog aan moest verdienen. Dat had gewoon niks te maken de waarde van die speler
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_55282307
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 22:45 schreef dndiek het volgende:

[..]

Dan kan de vader van je baas niet en dan gaat de wedstrijd niet door
Het is toch nog niet definitief of al wel?
pi_55282678
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 23:38 schreef okee6 het volgende:

[..]

Natuurlijk vielen Alex en Cocu niet te vervangen. Maar naar mijn idee is er niet eens een serieuze poging ondernomen om spelers met ervaring aan te trekken. Alex wordt vervangen door Alcides, Da Costa, Marcellis, en Rajkovic. 4 spelers die nog niets bewezen hebben! Naast Salcido had gewoon nog een ervaren speler aangetrokken moeten worden. Een Boulharouz, Rob Wielaert bijvoorbeeld, iemand die zich reeds bewezen heeft.

Iedereen zag dit aankomen, kijk de topics tijdens die periode maar terug, er moest een verdediger bij. Verder is er niet ingekocht voor een 4-4-2 systeem waarin we spelen, want waar zijn de vleugelspelers?
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_55282737
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 00:02 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Natuurlijk vielen Alex en Cocu niet te vervangen. Maar naar mijn idee is er niet eens een serieuze poging ondernomen om spelers met ervaring aan te trekken. Alex wordt vervangen door Alcides, Da Costa, Marcellis, en Rajkovic. 4 spelers die nog niets bewezen hebben! Naast Salcido had gewoon nog een ervaren speler aangetrokken moeten worden. Een Boulharouz, Rob Wielaert bijvoorbeeld, iemand die zich reeds bewezen heeft.
Op mij komt dat als achterlijk over. Elke club wil verdedigers met ervaring halen, die zijn schaars. Hofland is één van de weinige en die bleek niet haalbaar. Dan moet je net de mazzel hebben dat er een Zuid- of Midden-Amerikaan voor het opscheppen is. Ook die zijn er niet elk jaar. Daarbij, PSV moest een pas op de plaats maken, nadat Hiddink de ruif had leeggevreten.
quote:
Iedereen zag dit aankomen, kijk de topics tijdens die periode maar terug, er moest een verdediger bij. Verder is er niet ingekocht voor een 4-4-2 systeem waarin we spelen, want waar zijn de vleugelspelers?
Er moest ook een spits bij, nog veel harder nodig. Daarvoor kwamen Koevermans en Lazovic. Perez is een ervaren speler. Goede vleugelspelers zijn nog schaarser dan ervaren verdedigers. En voor dat alles een minimaal budget beschikbaar, ofwel drie spelers halen of gokken op één ervaren man.

En het leuke is; PSV had nu ook zonder Gomes en Farfán kunnen voetballen, die ondanks financieel perspectief behouden zijn gebleven.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 15 december 2007 @ 00:24:01 #132
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_55282942
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 00:09 schreef okee6 het volgende:

[..]

Op mij komt dat als achterlijk over. Elke club wil verdedigers met ervaring halen, die zijn schaars. Hofland is één van de weinige en die bleek niet haalbaar. Dan moet je net de mazzel hebben dat er een Zuid- of Midden-Amerikaan voor het opscheppen is. Ook die zijn er niet elk jaar. Daarbij, PSV moest een pas op de plaats maken, nadat Hiddink de ruif had leeggevreten.
[..]
die was best haalbaar als je geen 14 miljoen investeerd in 2 aanvallers die zelden samenspelen, oftwel 14 miljoen voor 1 positie. DAt Hiddink de ruif volgens jou had leeggegeten weten we nu wel, wat gewoon niet waar is.
quote:
Er moest ook een spits bij, nog veel harder nodig. Daarvoor kwamen Koevermans en Lazovic. Perez is een ervaren speler. Goede vleugelspelers zijn nog schaarser dan ervaren verdedigers. En voor dat alles een minimaal budget beschikbaar, ofwel drie spelers halen of gokken op één ervaren man.

En het leuke is; PSV had nu ook zonder Gomes en Farfán kunnen voetballen, die ondanks financieel perspectief behouden zijn gebleven.
ondanks? Er was een hartstikke goed financieel perspectief. Zie de jaarcijfers.
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_55283030
PSV heeft niet eens interesse getoond in Hofland volgens mij. Al ben ik geen fan van de speler Hofland, ik had hem er maar wat graag bij gehad nu.
Ik typ straat.
pi_55283457
Er moet dus ervaring bij in de winterstop. Ikheb echt geen idee wie.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 15 december 2007 @ 00:50:17 #135
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_55283487
Ooijer

proberen Boulahrouz te huren zodat hij zich in de kijker kan spelen voor het EK
DeLuna vindt me dik ;(
pi_55283531
Boulahrouz wordt al door iemand gehuurd

En is Ooijer al weer fit?
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_55283558
Wees blij dat PSV Koevermans heeft gehaald, het was eerst de bedoeling dat Jovanovic zou komen voor dat bedrag...

Is Oguchi Onyewu niks voor PSV?

[ Bericht 15% gewijzigd door Radegast op 15-12-2007 01:08:33 ]
pi_55283564
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 00:52 schreef mcyodogg het volgende:
Boulahrouz wordt al door iemand gehuurd

En is Ooijer al weer fit?
Ooijer lag er maar een maand uit las ik ergens.
Ik typ straat.
pi_55284599
Ooijer staat 6 weken buitenspel ja.
  zaterdag 15 december 2007 @ 12:12:46 #140
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_55288200
quote:
De eredivisie wedstrijden Feyenoord - AZ en Ajax - PSV gaan dit weekend definitief niet door.

De burgemeesters van Amsterdam en Rotterdam besloten daar vanochtend even voor het middaguur na overleg toe. De veiligheid voor het publiek kan niet worden gegarandeerd omdat de politie stakingsancties heeft aangekondigd.

Burgemeester Job Cohen en Ivo Opstelten vinden het een onaanvaardbaar risico om de wedstrijden doorgang te laten vinden terwijl de politie met minder mankracht aanwezig is.

De politievakbonden voeren actie vanwege vastgelopen cao-onderhandelingen.
Bron: Fok frontpage.

Wat een mazzel hebben we toch, ik weet zeker dat we uit in Amsterdam verloren hadden. Alleen jammer voor de voetbalsupporters maar wat hebben wij een mazzel.
A little knowledge is a dangerous thing.
pi_55288302
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 12:12 schreef -SG- het volgende:

[..]

Wat een mazzel hebben we toch, ik weet zeker dat we uit in Amsterdam verloren hadden. Alleen jammer voor de voetbalsupporters maar wat hebben wij een mazzel.
Ik ben er ook niet rouwig om als we deze even over de winterstop heen tillen...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zaterdag 15 december 2007 @ 12:20:53 #142
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_55288359
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 12:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik ben er ook niet rouwig om als we deze even over de winterstop heen tillen...
Nee idd, in de winterstop nog een aantal versterkingen kopen en daarna naar amsterdam gaan.
pi_55288398
quote:

[..]

Alsof Ajax op dit moment indruk maakt.
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 22:40 schreef NoelGallagher het volgende:
Zondag lekker naar Ajax-PSV met een beetje geluk. Als de vader van m'n baas niet kan (die kans is wel groot ) dan mag ik mee. Geweldige plekken, lange zijde, eerste ring, rij 8 ofzo.
Ik denk dat er iemand in dit topic behoorlijk baalt nu.
pi_55288496
quote:

[..]

Klopt. Want Ajax speelt oogstrelend voetbal de laatste weken.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_55288521
godverdomme, *rent naar het politiebureau met een honkbalknuppel*
  zaterdag 15 december 2007 @ 12:31:03 #146
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_55288571
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 12:27 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Klopt. Want Ajax speelt oogstrelend voetbal de laatste weken.
Dat zeg ik niet. Ik zeg alleen dat wij verloren hadden omdat wij niet in vorm zijn. Misschien is Ajax ook niet in vorm maar ik weet wel dat ze thuis winnen van PSV als PSV deze vorm behoud.
pi_55288677
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 12:31 schreef -SG- het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet. Ik zeg alleen dat wij verloren hadden omdat wij niet in vorm zijn. Misschien is Ajax ook niet in vorm maar ik weet wel dat ze thuis winnen van PSV als PSV deze vorm behoud.
Ajax is dus ook niet in vorm. En PSV zou best een kans hebben tegen Ajax
  zaterdag 15 december 2007 @ 12:42:21 #148
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_55288804
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 12:35 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Klopt maar ik denk wel dat we na de winterstop beter uit de verf komen dan nu het geval is (met versterkingen oa).
pi_55288814
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 12:35 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Nou, eerlijk gezegd geloof ik daar ook niet zo in. De verdediging is op dit moment wel zo zwak...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_55288865
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 12:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Nou, eerlijk gezegd geloof ik daar ook niet zo in. De verdediging is op dit moment wel zo zwak...
Maar Ajax scoringsvermogen voorin is ook niet alles de laatste weken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')