abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55289004
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 12:45 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Maar Ajax scoringsvermogen voorin is ook niet alles de laatste weken
Alsof dat een voorwaarde is om onze verdediging helemaal gek te spelen...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_55289095
wtf wedstrijd gaat niet door zondag?

Relaxed, ik zat al weer naar de beoogde opstelling te kijken met alcides, mendez etc.

gelukkig een wedstrijd minder die wouters kan verprutsen, alleenv raag ik me af wanneer ze die wedstrijd dan in zouden willen halen. Rond de kerst is het een druk programma, de 'winterstop' heeft 020 een toernooi en direct daarna is het alweer feyenoord--psv

Verder rept het ED vandaag oa over het volgende:

'gomes weliswaar bijgetekend maar nog steeds niet tevreden over de gang van zaken, hij mist het teamgevoel'
'psv staat er financieel goed voor maar mogen niet teveel risico's genomen worden, herfinanciering van het stadion is hopelijk binnen enkele weken rond'
'de rechten van de eredivisie worden binnenkort verdeeld. De vrijdagavondwedstrijd komt te vervallen en op zaterdag wordt er voortaan om 19u of om 20:45u gespeeld'

Wat zijn dat voor tijden??!! Half 8 haal je al amper als je van buiten eindhoven moet komen en nog moet avondeten, en kwart voor negen is weer belachelijk laat, is heel je avond weg

Verder ben ik overigens wel blij dat de competitie 2 weken later begint, omdat ik als alles doorgaat pas half september ofzo terug ben van half jaartje canada
pi_55289560
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 12:56 schreef WooZ het volgende:

'psv staat er financieel goed voor maar mogen niet teveel risico's genomen worden, herfinanciering van het stadion is hopelijk binnen enkele weken rond'
Op dit soort teksten is eigenlijk alleen nog maar dit soort reacties mogelijk;
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_55289905
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 13:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Op dit soort teksten is eigenlijk alleen nog maar dit soort reacties mogelijk;

Je hebt wel gelijk, though
pi_55290222
Lucky Ajax

pi_55290369
quote:
'PSV nog steeds geen team'
door Frans van den Nieuwenhof

15 dec 2007, 12:08 - EINDHOVEN - De meest grove plooien zijn gladgestreken, dus was Heurelho Gomes gisteren blij dat hij eindelijk zijn woord kon geven aan PSV. "Ik blijf nog zeker twee jaar bij de club", zei de doelman die een nieuw verbeterd contract tekende tot 2013.

Toch zijn niet al zijn zorgen weggenomen. "Ik vind nog steeds dat wij de beste spelers van Nederland hebben. We hebben alleen niet het sterkste team."

Gomes mist bij PSV spelers met leidinggevende kwaliteiten. "Kwaliteit is er voldoende, maar het is belangrijk dat spelers in het veld goed communiceren. Dat we elkaar helpen en stimuleren. Als Lazovic een goede actie maakt, moeten we zeggen: goed gedaan, Danko. En als Farfán een kans mist, moeten we hem steunen en zeggen: volgende keer beter. Er wordt te weinig gepraat in het veld. Als dit elftal zich weer als een echt team gaat gedragen, en daarbij is een goede trainer ook belangrijk, ben ik er bijna honderd procent zeker van dat PSV kampioen wordt."

De doelman vindt dat het goed is geweest om zijn hart te luchten in de media. " Ik heb er geen spijt van. De club en ik hebben goed met elkaar gesproken. PSV wil versterkingen aantrekken om ook in de toekomst Champions League te blijven spelen."

Minstens zo belangrijk voor hem waren de supportersacties tijdens de thuiswedstrijden tegen Roda JC en Inter. " Het is niet normaal dat een heel stadion jouw naam roept. Dat heeft diepe indruk gemaakt. De komende tweeënhalf jaar wil ik alles geven voor PSV en zorgen dat Cassio Ramos me dan kan opvolgen."
www.ed.nl

Hmm, nu spreekt hij dus toch de intentie uit om over 2,5 jaar te vertrekken.
pi_55290500
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 13:58 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

www.ed.nl

Hmm, nu spreekt hij dus toch de intentie uit om over 2,5 jaar te vertrekken.
dan heeft ie 6 jaar hier gezeten, dan mag je echt afkloppen hoor.
pi_55291497
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 14:05 schreef pascalheister het volgende:

[..]

dan heeft ie 6 jaar hier gezeten, dan mag je echt afkloppen hoor.
O dat is ook zo, ben er ook superblij mee, maar ik meen me te herinneren dat hij na PSV weer terug naar Brazilië zou willen.
pi_55292026
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 00:24 schreef rubbereend het volgende:

[..]

die was best haalbaar als je geen 14 miljoen investeerd in 2 aanvallers die zelden samenspelen, oftwel 14 miljoen voor 1 positie. DAt Hiddink de ruif volgens jou had leeggegeten weten we nu wel, wat gewoon niet waar is.
[..]

ondanks? Er was een hartstikke goed financieel perspectief. Zie de jaarcijfers.
Deze reacties vallen onder één noemer: korte-termijns-geheugen!
pi_55292092
Oh en voor de duidelijkheid, er was onder Hiddink en Van Raaij veel meer geld uitgegaan dan er binnenkwam. Verder was er de hypotheek, het spelersfonds en de parkeerplaats, maar vlak zeker die eerste niet uit.

14 miljoen voor één speler is er nooit geweest en valt ook niet uit het beleidsplan op te maken. Zijnde een onverantwoorde investering, naar begroting PSV.
pi_55292409
Nou had ik me er zo op verheugd dat Ajax PSV onder deze omstandigheden morgen op de knieën zou kunnen krijgen, maar die tyfushonden moeten er weer een stokje voor steken hoor
pi_55292531
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 16:13 schreef Cyberia18 het volgende:
Nou had ik me er zo op verheugd dat Ajax PSV onder deze omstandigheden morgen op de knieën zou kunnen krijgen, maar die tyfushonden moeten er weer een stokje voor steken hoor
Goede contacten van Philips met de bonden zeker .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_55292667
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 16:13 schreef Cyberia18 het volgende:
*proest
pi_55292694
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 16:21 schreef du_ke het volgende:

[..]

Goede contacten van Philips met de bonden zeker .
Omkooppraktijken dus hé? Deze zaak zal nog een staartje krijgen, en een flinke ook.
pi_55292701
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 16:29 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

*proest
Lekker veelzeggende opmerking ja.
pi_55292737
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 16:31 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Omkooppraktijken dus hé? Deze zaak zal nog een staartje krijgen, en een flinke ook.
Ja een ruime winst in februari tijdens de inhaalwedstrijd.

Of een regelementaire 0-3 overwinning ook prima
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_55292804
pi_55293031
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 17:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Morgen FC Den Bosch A1 - PSV A1 voor de beker
1-2, leuke wedstrijd. Gelijkspel was terecht geweest.
  zaterdag 15 december 2007 @ 17:29:47 #169
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_55293867
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 16:50 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

1-2, leuke wedstrijd. Gelijkspel was terecht geweest.
Weet je toevallig wie er gescoort heeft voor psv?
A little knowledge is a dangerous thing.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 15 december 2007 @ 19:50:30 #170
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_55297082
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 15:50 schreef okee6 het volgende:
Oh en voor de duidelijkheid, er was onder Hiddink en Van Raaij veel meer geld uitgegaan dan er binnenkwam. Verder was er de hypotheek, het spelersfonds en de parkeerplaats, maar vlak zeker die eerste niet uit.

14 miljoen voor één speler is er nooit geweest en valt ook niet uit het beleidsplan op te maken. Zijnde een onverantwoorde investering, naar begroting PSV.
onder van Raaij is er in totaal gewoon winst gemaakt. De hypotheek was er altijd al
het spelersfonds is dankzij meneer Westerhof omgeet in een lening...... zo kan je wel verlies maken ja!
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_55299596
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 17:29 schreef -SG- het volgende:

[..]

Weet je toevallig wie er gescoort heeft voor psv?
http://www.psvjeugd.nl/wedstrijd/2044
pi_55300384
quote:
Volgens de competitieleider moet Ajax-PSV volgens de reglementen binnen 8 weken ingehaald worden, uiterlijk het weekend van 10 februari. Tot die tijd zijn er echter geen zondagen beschikbaar. Indien er niet in Amsterdam gespeeld kan worden voor die tijd, kunnen de wedstrijden tussen Ajax en PSV omgedraaid worden en speelt PSV wellicht eerst thuis. Als dat ook niet kan is een duel zonder publiek een optie. De laatste optie, als het duel niet in Amsterdam gespeeld kan worden is een reglementaire nederlaag voor Ajax van 0-1. Volgens de competitieleider zal er alles aan gedaan worden om dat te voorkomen.
  zaterdag 15 december 2007 @ 22:15:34 #173
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_55301351
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 21:41 schreef WooZ het volgende:

[..]

Met 0-1 komen ze er dan mooi vanaf ja

Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  zondag 16 december 2007 @ 00:28:09 #174
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_55305231
Rijkaard wint ruim van Koeman
Bron
quote:
VALENCIA - Het blijven moeilijke tijden voor Ronald Koeman bij Valencia. Na de uitschakeling op Europees gebied verloor Koeman zaterdagavond voor eigen publiek ook de topper tegen Barcelona.

De voetbalploeg van Frank Rijkaard won het duel der Nederlandse trainers onder aanvoering van een excellerende Samuel Eto'o met 3-0.
Muwahaha
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_55305271

pi_55305495
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 21:41 schreef WooZ het volgende:

[..]

Is dat ooit wel eens gebeurd?
pi_55305565
quote:
Op zondag 16 december 2007 00:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Is dat ooit wel eens gebeurd?
Ja, vorig jaar won psv nog met 0-1
pi_55311097
quote:
Op zondag 16 december 2007 00:43 schreef WooZ het volgende:

[..]

Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_55312295
quote:
Op zondag 16 december 2007 00:43 schreef WooZ het volgende:

[..]

pi_55321763
Net op youtube wat beelden van PSV bekeken van een paar jaar terug. Leuk om terug te zien. Vooral die goal van Kezman tegen Man. utd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')