Liever niet in de eerste knock-out ronde. Maar ik vroeg me ook al af of een verlies van AZ financiële voordelen voor PSV heeft?quote:Op donderdag 20 december 2007 20:57 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Juist mooi man tegen de Spurs.
Overdrijven is ook een vakquote:Op donderdag 20 december 2007 22:39 schreef WooZ het volgende:
tering zeg wat een hoop nietszeggende ploegen zijn er 2e in de poule geworden
nee omdat in de UEFA cup alleen de finale en de halve finale centraal verkocht wordt verder is er geen marketingpoulequote:Op donderdag 20 december 2007 21:10 schreef MaatjeTho het volgende:
[..]
Liever niet in de eerste knock-out ronde. Maar ik vroeg me ook al af of een verlies van AZ financiële voordelen voor PSV heeft?
ik vrees dat deze clubs dat ook van ons denkenquote:Op donderdag 20 december 2007 22:55 schreef mcyodogg het volgende:
maar ook niet echt een doelpuntenmachine.
6 miljoen?! Ik ken hem niet dus kan er niet over oordelen, maar Bild, das geloof ik een beetje The Sun van Duitsland dus ik neem het met een korrel zout.quote:21/12/2007 - Bild: PSV wil Raffael
BRON: Bild
Volgens de Duitse krant Bild heeft PSV belangstelling voor de Braziliaanse spits Raffael de Araújo van FC Zürich. PSV zou daarmee de transferonderhandelingen van Hertha BSC frustreren. Die club wil de Braziliaan al langere tijd halen en sprak gisteren weer tevergeefs met FC Zürich. Hertha zou 4,5 miljoen euro hebben geboden en extra premies bij succes van de club en Raffael bij Hertha. FC Zürich houdt echter vast aan een directe betaling van 6 miljoen euro. PSV zou dat bedrag volgens Bild wel willen betalen. Hertha wil hem al in de winterstop, het is maar zeer de vraag of PSV hem dan ook al wil, als de interesse inderdaad op waarheid berust.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:45 schreef ruud.nl het volgende:
Die Rodriguez komt in ieder geval (voorlopig) niet, op voorspraak van Stevens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |