Moet je sowieso doen. Is een leuk programma.quote:
Hulde. Hup Vergoossen: aan de slag! Wouters maar weer snel degraderen tot lijntrekker en Perez in de basis zetten!quote:Sef Vergoossen popelt om bij PSV aan de slag te gaan
17 december 2007 10:00
Sef Vergoossen keerde zondag terug in Europa. De 60-jarige trainer kwam rond de klok van 18.00 uur aan op de luchthaven van Düsseldorf. Vergoossen liet na aankomst weten er enorm naar uit te kijken bij PSV aan de slag te gaan. “Gelukkig heb ik de tijd om me te oriënteren en in te leven hoe de zaken er voor staan.”
Interview PSV TV
PSV TV was in Düsseldorf en ving Vergoossen op die met zijn hele hebben en houwen uit het Japanse Nagoya was gekomen, op weg naar zijn woonplaats in Limburg. Natuurlijk gingen de vragen over het niet doorgaan van de wedstrijd tegen Ajax (‘in Japan moesten ze er hartelijk om lachen’) en uiteraard over het verlengen van Gomes en nog enkele andere bepalende spelers. “Het is een goede zaak voor het Nederlandse voetbal en zeker voor PSV. Als je spelers als Gomes, Afellay, Simons en Salcido kunt behouden dan is PSV zeker op de goede weg en is dat bepalend voor de toekomst van de club”, aldus Vergoossen. Klik hieronder voor het volledige interview van PSV TV.
http://www.psv.tv/index.php?item=if&content=player&ProductID=5528
(PSV Netwerk)quote:17/12/2007 - Woensdag 30 januari wellicht optie voor Ajax-PSV
Ajax coach Adrie Koster suggereerde in het programma Voetbal Insite zondagavond dat woensdag 30 januari nu toch onderzocht wordt als optie als datum om Ajax-PSV in te halen. De gemeente zal daarvoor de eis moeten laten vallen dat risicowedstrijden op zondag gespeeld worden. De wedstrijd zou in dat geval in een midweek tussen de thuiswedstrijd tegen Excelsior (26/1) en de uitwedstrijd tegen AZ (2/2) komen te vallen. Het is bijna de enige mogelijke overgebleven datum om de wedstrijd toch in Amsterdam te kunnen laten spelen.
Zou een behoorlijke kutdag zijn. Zou betekenen dat wij eerst tegen Vitesse mogen daarna tegen jullie om vervolgens Feyenoord te ontvangen..quote:Op maandag 17 december 2007 18:48 schreef MaatjeTho het volgende:
[..]
(PSV Netwerk)
Godver dat zou echt kut zijn, op een woensdag én voor een topper die notabene nog op een zaterdag valt ook. Gelukje dat AZ niet meer de uitdaging is die het ooit was.
Maar veel anders zit er niet op volgens mij.
Dus als jullie slim zijn gewoon 3 regelementaire punten voor onsquote:Op maandag 17 december 2007 18:58 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zou een behoorlijke kutdag zijn. Zou betekenen dat wij eerst tegen Vitesse mogen daarna tegen jullie om vervolgens Feyenoord te ontvangen..
quote:De laatste optie, als het duel niet in Amsterdam gespeeld kan worden is een reglementaire nederlaag voor Ajax van 0-1.
Ik heb het even gevisualiseerd, voor het geval wouters liever naar plaatjes kijkt:quote:Op maandag 17 december 2007 01:21 schreef Radegast het volgende:
Wat denken jullie van Edison Mendez? Strik erom en terug naar Ecuador?
quote:Op maandag 17 december 2007 21:08 schreef WooZ het volgende:
[..]
Ik heb het even gevisualiseerd, voor het geval wouters liever naar plaatjes kijkt:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 december 2007 21:08 schreef WooZ het volgende:
[..]
Ik heb het even gevisualiseerd, voor het geval wouters liever naar plaatjes kijkt:
[ afbeelding ]
Daar hoort deze ook wel enigszins bijquote:Op maandag 17 december 2007 21:34 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik blijf dit een prachtig fragment vinden
quote:Op maandag 17 december 2007 21:47 schreef MaatjeTho het volgende:
[..]
Daar hoort deze ook wel enigszins bij
Die is echt te droogquote:Op maandag 17 december 2007 21:47 schreef MaatjeTho het volgende:
[..]
Daar hoort deze ook wel enigszins bij
och dat hebben we zo vaak gehad de laatste jaren, een druk schema met belangrijke wedstrijden.quote:Op maandag 17 december 2007 18:58 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zou een behoorlijke kutdag zijn. Zou betekenen dat wij eerst tegen Vitesse mogen daarna tegen jullie om vervolgens Feyenoord te ontvangen..
Die kans is inderdaad levensgroot ja.quote:Op dinsdag 18 december 2007 08:21 schreef ruud.nl het volgende:
Jan Reker over Mendez: " Hij heeft ons verteld dat hij zijn zieke moeder wil bijstaan. Het zou kunnen zijn dat Méndez tijdelijk vertrekt, maar de kans bestaat ook dat hij voorgoed terugkeert. Daarover zullen we deze week met hem in gesprek gaan".
Die vertrekt dus sowieso in de winterstop.
Ik zal hem niet missenquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:26 schreef PyTh het volgende:
[..]
Die kans is inderdaad levensgroot ja.
(PSV Netwerk)quote:Valckx: PSV wil transferbedrag Mendez minimaal terug
Stan Valckx gaf in het De Telegraaf iets meer duidelijkheid over de voorwaarden die PSV stelt bij een eventueel vertrek van Edison Mendez. Gezien de persoonljke situatie van de middenvelder wil PSV wel meewerken, maar dan alleen als het minimaal dezelfde transfersom terugkrijgt als dat het nu zo'n jaar geleden aan LDU Quito betaalde.
vergeet vitesse uit nietquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:52 schreef MaatjeTho het volgende:
[..]
(PSV Netwerk)
Volgens een van de reacties op Netwerk was dat bedrag destrijds rond de 3 miljoen euro, kan iemand dat bevestigen/ontkennen? Wat mij betreft strikje erom, en nog bedankt voor die goal tegen Arsenal.
Hmmm hij heeft er toch nog 5 competitiedoelpunten ingemikt vorig seizoen en is dus mede doorslaggevend geweest voor nummer 20 in onze prijzenkastquote:
PSV verder ook niet, gewoon weer een zelfde bedrag beuren en verder speuren op de markt naar een alternatief.quote:
quote:Ibrahim Afellay staat volgens de papieren uitgave van Sportweek nog steeds in de belangstelling van Arsenal. De 21-jarige middenvelder, die voor zijn recente contractverlenging bij PSV nadrukkelijk in verband gebracht werd met de Londense topclub, heeft in zijn nieuwe contract een hogere afkoopsom staan.
Arsenal betreurt het dat Afellay zijn contract heeft opengebroken en verlengd tot 2011. De Engelse topclub heeft de teleurstelling weggeslikt en is voornemens Afellay naar de Premier League te halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |