Inderdaad..quote:Op maandag 10 december 2007 13:08 schreef M0NTANA het volgende:
Herkenbaar, die TT. Vaak neem ik me voor om een bepaalde tijd te stoppen, maar het wordt vaak een uur later.
Probeer het nu nog eens, je moet de " niet gebruiken in de links.quote:Op maandag 10 december 2007 13:31 schreef Zinton het volgende:
Ik krijg die links in de OP niet goed trouwens, hij is letterlijk gekopieerd uit de Wikipost maar hij komt maar niet correct...
En wel een herkenbare TT he?Precies wat Montana zegt!
De jeugdspeler in kwestie aanklikken. En dan via spelers communicatie.quote:Op maandag 10 december 2007 16:32 schreef Ordinair het volgende:
Hoe laat ik een speler begeleiden door een andere speler?
Doudin als spits.quote:Op maandag 10 december 2007 16:36 schreef Rorata het volgende:
Weet iemand een goede spits en vleugelverdediger links/rechts voor Leeds United? En betaalbaar natuurlijk
Aan het begin van het spel zijn Quinton Fortune en Hatem Trabelsi transfervrij. Of ze ook naar Leeds willen betwijfel ik alleen.quote:Op maandag 10 december 2007 16:36 schreef Rorata het volgende:
Weet iemand een goede spits en vleugelverdediger links/rechts voor Leeds United? En betaalbaar natuurlijk
Je geeft al 2 redenen aan.quote:Op maandag 10 december 2007 17:59 schreef de_boswachter het volgende:
Even een vraagje he.
Werd gisteren ineens bij MVV ontslagen, zonder waarschuwing van het bestuur of iets. Stond 13e na 21 wedstrijden, op respectabele afstand van de nummer 8.
Hoe kan dit ineens ? Mijn wage was iets hoger dan toegestaan, maar ben daar niet voor gewaarschuwd.
Iemand een idee ?!?!?!
Ja maar zonder waarschuwing van het bestuur uit ?!? Bij de vorige FM'en kreeg je dan een bericht dat je prestaties ondermaats waren en dat je op moest passen om je baan te verliezen. Nu hoor ik helemaal niks.quote:
Vast wel, bij elke maandelijkse summary.quote:Op maandag 10 december 2007 18:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja maar zonder waarschuwing van het bestuur uit ?!? Bij de vorige FM'en kreeg je dan een bericht dat je prestaties ondermaats waren en dat je op moest passen om je baan te verliezen. Nu hoor ik helemaal niks.
Beetje wazig
Kardec gaat er in de toekomst leuk uitzienquote:Op maandag 10 december 2007 18:14 schreef stefmans het volgende:
Ben met Man utd begonnen, en ik heb alleen kardec en lulinha gehaald voor de toekomst
Ik heb hem uitgeleend aan Sheffield utd en daar heeft hij 19 gescoord in 15 wedstrijdenquote:Op maandag 10 december 2007 18:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Kardec gaat er in de toekomst leuk uitzien
[ afbeelding ]
Ja maar goed. Nu sta ik met Heerenveen 4e in de Eredivisie, heb poulefase UEFAcup bereikt door van Genk te winnen en zojuist eerste wedstrijd tegen Fiorentina met 2-1 gewonnen.quote:Op maandag 10 december 2007 18:15 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Vast wel, bij elke maandelijkse summary.
Hij is bij mij al 3 seizoenen achter elkaar speler van het jaar van Hull geworden.quote:Op maandag 10 december 2007 18:22 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ik heb hem uitgeleend aan Sheffield utd en daar heeft hij 19 gescoord in 15 wedstrijden
Is dat de standaardskin of een andere? Vind dat met de stats er wel goed uitzien.quote:Op maandag 10 december 2007 18:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Kardec gaat er in de toekomst leuk uitzien
[ afbeelding ]
Het is de standaard skin, maar de kleuren van de stats heb ik zelf aangepast, vind het zo makkelijker om te zien of iemand goed is of niet.quote:Op maandag 10 december 2007 18:59 schreef Happel het volgende:
[..]
Is dat de standaardskin of een andere? Vind dat met de stats er wel goed uitzien.
En hoe verander je die kleurtjes??quote:Op maandag 10 december 2007 18:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het is de standaard skin, maar de kleuren van de stats heb ik zelf aangepast, vind het zo makkelijker om te zien of iemand goed is of niet.
C:\Documents and Settings\[insert]naam[/insert]\Mijn documenten\Sports Interactive\Football Manager 2008\skins\fm08mod\settings\fm colours.xmlquote:Op maandag 10 december 2007 19:05 schreef Coencordia het volgende:
[..]
En hoe verander je die kleurtjes??
Ik mag dat wel.
Leuke uitdaging.quote:Op maandag 10 december 2007 22:12 schreef Adothehague het volgende:
ik ga Torpedo Moskou terug naar de top brengen. Ik hou jullie op de hoogte. Ze spelen nu Russische 2e divisie.
Laat Wijnaldum 'm maar opvolgen ja, is 'n leuk talent hoorquote:Op maandag 10 december 2007 19:05 schreef Coencordia het volgende:
[..]
En hoe verander je die kleurtjes??
Ik mag dat wel.
Iemand nog een goede directe vevanger voor de Guzman? Liefst Nederlands.
De voorzitter vond 27 miljoen te goed om te laten schieten.
In de winterstop komt Breno en aan het einde van het seizoen komt Lulinha.
Misschien moet ik wijnaldum maar in het 1e zetten.
heeft een vrij hoge PA, 9/10 volgens mijquote:Op maandag 10 december 2007 23:15 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Laat Wijnaldum 'm maar opvolgen ja, is 'n leuk talent hoor
Dat kan wel de reden zijn. Dat ligt aan de doelstellingen van het bestuur en de doelstellingen die jij aan het begin van het seizoen hebt aangegeven bij het kiezen van je budget.quote:Op maandag 10 december 2007 18:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja maar goed. Nu sta ik met Heerenveen 4e in de Eredivisie, heb poulefase UEFAcup bereikt door van Genk te winnen en zojuist eerste wedstrijd tegen Fiorentina met 2-1 gewonnen.
En nog zeggen ze dat de prestaties ondermaats zijnWat willen ze nu eigenlijk. Ok ben wel uitgeschakeld in de beker, maar dat kan toch niet de reden zijn.
Ja heb patch geinstalleerd.
Trouwens mooie 4-5-1 taktiek van managersunited geplukt
Welk seizoen? Eerste seizoen speelt hij bij mij meestal matig.quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:49 schreef JantjeW het volgende:
Charles-André Doudin, wat een held. Staat 3 dagen onder contract bij Swansea en knalt er in zijn eeste wedstrijd doodleuk 3 in
Hier net hetzelfde mee gemaakt. Alleen dan met Altidore, 5 dagen onder contract en maakt 3 belangrijke treffers in een bekerwedstrijd.. Stond 2-0 achter..quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:49 schreef JantjeW het volgende:
Charles-André Doudin, wat een held. Staat 3 dagen onder contract bij Swansea en knalt er in zijn eeste wedstrijd doodleuk 3 in
Helaas over 2 wedstrijden met 2-1 verloren van Twente.quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:15 schreef EnGCatjuh het volgende:
In mijn 4e seizoen met Telstar (2e in de Eredivisie) 7e geworden en de halve finale van de beker gehaald. Nu Playoffs om de UEFA Cup.
Heb het idee dat de loonlasten bij elke club, in verhouding met de inkomsten, veel te hoog liggen. Ik moet om de zoveel tijd een bepaald bedrag verdiend hebben aan transfers anders kom ik niet meer uit de rode cijfers.quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:17 schreef de_boswachter het volgende:
Hoe krijg je het probleem opgelost dat je maand in maand uit verlies draait ?!?
Had ik bij Mvv dat probleem en nu bij Heerenveen.
Iemand tips voor inkomsten te genereren naast transfers en wedstrijden winnen ?
Wijnaldum zit bij Feyenoord er standaard bij (de Guzman ging weg). Mijn jeugd is volgens mij wel ok als ik de as zie: J Buijs, Wijnaldum, Zeefuik (bij PSV weggekaapt).quote:Op dinsdag 11 december 2007 00:17 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
heeft een vrij hoge PA, 9/10 volgens mij
alleen doe geen moeite om hem in seizoen 1 te kopen, wacht tot Wijnaldum 17/18 is
Anders speel je eerst een seizoen of 3 met een grote club en daarna iets als AGOVV of Zwolle.quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:00 schreef Happel het volgende:
Zwolle wordt mijn volgende uitdaging.
Vind het niet leuk om te spelen met grote ploegen. Klooi liever wat aan met lagere teams.quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:37 schreef stefmans het volgende:
[..]
Anders speel je eerst een seizoen of 3 met een grote club en daarna iets als AGOVV of Zwolle.
Ik weet het niet, maar volgens mij is dit toch een soort van kleine bug. Heb dit zo en zovaak he ondanks mijn kwalitatief goede spitsen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:48 schreef Zinton het volgende:
Zeker een kutspel soms....laat gewoon 2 kostbare punten liggen in WEDEROM een gelijkspel, ik weet het niet maargoed....als je 16 schoten kan doen en er geen één in kan knallen dan zit er iets niet goed denk
[ afbeelding ]
Wordt veel over geklaagd op het SI-forum. Heb er zelf ook regelmatig last van. Mijn team schiet bijvoorbeeld twintig keer op goal en scoort niet en de tegenstander schiet drie keer en scoort er ook drie. Echt frustrerend.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar volgens mij is dit toch een soort van kleine bug. Heb dit zo en zovaak he ondanks mijn kwalitatief goede spitsen.
Bij mij nog niet.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:12 schreef EnGCatjuh het volgende:
Boswachter, Matusiak is echt een god in FM.
Ik zie het al, manager zijn ligt je niet wanneer kom je weer gokkenquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Bij mij nog niet.
Heb hem nu gewisseld voor Sulumanjani (ofzoiets) in de spits. Die Pool is veel te wisselvallig.
Precies wat je zegt....Ik win uit bij Chelsea met 3-1, speel tegen Man.utd 1-1 gelijk en daarna een verlies tegen Birmingham. Maargoed, dan win je wel weer van Shaktar Donetsk en Arsenal thuis met 3-0 en 2-0. Structuur zit er nog neit echt in!quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:09 schreef de_boswachter het volgende:
Nu met Heerenveen:
Een supermaand December achter de rug met overwinningen op PSV thuis en Feyenoord uit.
In Januari is het dan weer helemaal pet. 4 Nederlagen op rij in wedstrijden waar ik 2x zoveel kansen heb als de tegenstander. Nu beginnen de fans ineens te klagen over de 4-5-1 taktiek etc. . .
Heb Alves verkocht. Scoorde bij mij niet zo vaak, maar nu moet ik zoeken naar een goede oplossing in de spits.
Verder ben ik net 1 wedstrijd geschorst geweest door de bond vanwege mijn uitlatingen
Overigens af en toe best een wazig en frustrerend spel. Je kunt niet constant blijven presteren. Zo win je van een topper. Zo ga je er de wedstrijd erna af tegen de nummer 18 in de Eredivisie.
Uitslag? 0-1?quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:26 schreef Zinton het volgende:
Werkelijk een prachtig spel!![]()
[ afbeelding ]
Echt super frustrerend!
Dat is toch die 'nieuwe Zlatan'?quote:Op woensdag 12 december 2007 11:20 schreef Wurdsje het volgende:
Supertalent (Albin Ekdahl) verkiest Juventus boven Ajax
het eerste talent dat ik in deze editie van FM ontdekte en ik haal em standaard.. toch wel weer grappig om te zien dat ze het weer goed gezien hebben bij FM..
Inderdaad mooi gezien, dat was toendertijd met Rio Ferdinand ook en 'n paar jaar terug met Kerlon, Gago en Higuain. Die zie je nu doorbrekenquote:Op woensdag 12 december 2007 11:20 schreef Wurdsje het volgende:
Supertalent (Albin Ekdahl) verkiest Juventus boven Ajax
het eerste talent dat ik in deze editie van FM ontdekte en ik haal em standaard.. toch wel weer grappig om te zien dat ze het weer goed gezien hebben bij FM..
Jammer dat Peter Prospar nooit echt is doorgebroken.quote:Op woensdag 12 december 2007 12:23 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Inderdaad mooi gezien, dat was toendertijd met Rio Ferdinand ook en 'n paar jaar terug met Kerlon, Gago en Higuain. Die zie je nu doorbreken
Laat wel 't realisme van 't spel zienIk raad daarom de technische staf van profclubs aan om te FM-en
Ik heb hem bij RC Lens gehaald en hij doet het inderdaad erg goed. Bij mij is hij nog 17 en speelt voor zover zijn conditie het trekt. En hij heeft nog niet lager dan een 7 gehaald. Echt prima, daar ga ik veel lol van beleven / geld aan verdienenquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:29 schreef Ordinair het volgende:
Gabriel Torje doet het trouwens ook geweldig! Als een 18 jarig ventje elke wedstrijd in de basis staan en een wedstrijd gemiddelde hebben van een 7 vind ik toch redelijk goed!
mja of Krasen Trifonov uit een paar edities terug.. Geweldige AM FL was dat.. tegenwoordig is ie nergens meer te vinden in FM..quote:Op woensdag 12 december 2007 12:24 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Jammer dat Peter Prospar nooit echt is doorgebroken.
Ik zou niet durven zeggen dat Kerlon is doorgebroken hoorquote:Op woensdag 12 december 2007 12:23 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Inderdaad mooi gezien, dat was toendertijd met Rio Ferdinand ook en 'n paar jaar terug met Kerlon, Gago en Higuain. Die zie je nu doorbreken
Laat wel 't realisme van 't spel zienIk raad daarom de technische staf van profclubs aan om te FM-en
Dat vroeg ik mij ook al af..quote:Op woensdag 12 december 2007 14:05 schreef Blight het volgende:
Het zal wel een vraag zijn die al duizend keer is gesteld, maar; waarom is Aaritalo verdwenen na de patch?
Ik zat er zelf ook al aan te denken en inderdaad, ik heb een DMC naar de AMC verschoven en daar Babel neergezet en ik speel Crystal Palace met 0-5 van de matquote:Op woensdag 12 december 2007 13:44 schreef Crack_david het volgende:
waarschijnlijk omdat de kleinere ploegen jou het spel laten maken, en jij verdedigend en counterend ingesteld bent. Dan krijg je wedstrijden van niks. Ik zou een iets meer aanvallende strategie maken voor tegen zulke ploegen.
(ik speel trouwens bijna net zo, alleen dan met een DMC, MC en AMC, als ik aanvallender wil werk ik met een 4-4-2 met opkomende back en middenvelders, of met 2 MC's en 1 AMC, en dan de middenvelders verder door)
Hij is er nog wel, maar dan moet je alle Finse spelers meeladen wanneer je een nieuw spel aanmaakt. Hij is trouwens ook slechter geworden, dus zo'n groot gemis is het niet.quote:Op woensdag 12 december 2007 14:05 schreef Blight het volgende:
Het zal wel een vraag zijn die al duizend keer is gesteld, maar; waarom is Aaritalo verdwenen na de patch?
Okay, vandaar. Het was ook meer een vraag uit nieuwsgierigheid, want elke keer dezelfde spelers halen is sowieso weinig lol aan.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:33 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Hij is er nog wel, maar dan moet je alle Finse spelers meeladen wanneer je een nieuw spel aanmaakt. Hij is trouwens ook slechter geworden, dus zo'n groot gemis is het niet.
Die Fin was in FM07 al een held in mijn Preston game.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:41 schreef Blight het volgende:
[..]
Okay, vandaar. Het was ook meer een vraag uit nieuwsgierigheid, want elke keer dezelfde spelers halen is sowieso weinig lol aan.
JA!quote:Op woensdag 12 december 2007 17:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
Die FREDs hè, die gaan wel eens naar de kapper.
Zo'n gozert met een rasta was bij mij opeens bijna kaalquote:Op woensdag 12 december 2007 19:19 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
JA!
Ik dacht al dat ik gek werd, maar een braziliaan die eerst een grote bos haar had, kwam ineens opdagen met dreads..
mijn vriend babel:(quote:Op woensdag 12 december 2007 22:41 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik ga morgen maar eens beginnen met liverpool en mn plan voor world domination opzetten.
Ik verkoop iig direct
Torres.
Kuyt.
Crouch.
Babel
En koop uiteraard direct mn holmaatje
B.Sharp
tot morgen
Sharp wil toch niet bij Sheffield weg..quote:Op woensdag 12 december 2007 22:41 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik ga morgen maar eens beginnen met liverpool en mn plan voor world domination opzetten.
Ik verkoop iig direct
Torres.
Kuyt.
Crouch.
Babel
En koop uiteraard direct mn holmaatje
B.Sharp
tot morgen
Dat gaan wij nu eens even bekijken .. net een game met liverpool opgestartquote:Op donderdag 13 december 2007 13:50 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Sharp wil toch niet bij Sheffield weg..
Uhm ik weet niet waar je het over hebt? Maar mijn holmaatje Billy Sharp komt dus wel ehquote:Op donderdag 13 december 2007 13:50 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Naar PSG wilde hij niet komen als topspeler..quote:Op donderdag 13 december 2007 21:11 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Uhm ik weet niet waar je het over hebt? Maar mijn holmaatje Billy Sharp komt dus wel eh![]()
Hij wou niet als reserve speler komen naar liverpool, wel als topspeler
Torres en Kuyt net verkocht. Nu babel nog
16 graden in januari is tegenwoordig zo raar nietquote:Op vrijdag 14 december 2007 00:14 schreef Lubricalia het volgende:
Het valt me wel op dat ik sinds de nieuwe patch eigenlijk altijd in de regen speel in de Nederlandse competitie, maakt niet uit of het zomer of winter is. En de temperaturen zijn een beetje raar, ik had toestraks 16 graden in januari.
Idd hij wilde niet naar PSV..quote:Op donderdag 13 december 2007 13:50 schreef Ordinair het volgende:
[..]
dat had ik ook voor de patch.. 20 graden op 3 januari of zo.. heel vaag..quote:Op vrijdag 14 december 2007 00:14 schreef Lubricalia het volgende:
Het valt me wel op dat ik sinds de nieuwe patch eigenlijk altijd in de regen speel in de Nederlandse competitie, maakt niet uit of het zomer of winter is. En de temperaturen zijn een beetje raar, ik had toestraks 16 graden in januari.
Ik kon hem naar Man UTD halen als speler in rotatie systeemquote:Op donderdag 13 december 2007 13:50 schreef Ordinair het volgende:
[..]
herken ik wel, ik ben ook doorgegaan met mn beste game waarvan ik d8 dat ik het beste team uit de wereld had geschapen, het laatste seizoen alles gepakt wat ik kon winnen. En toen naar een andere club om te zien hoe mijn oude club het doet en welke spelers ze weg doen enzoquote:Op zaterdag 15 december 2007 13:24 schreef GeneraalUli het volgende:
Effe een update wat betreft mijn Arsenal game:
Ben nu in het seizoen 2017/2018. Het Emirates Stadium is inmiddels uitgebreid tot 95395 plaatsen, en brengt ongeveer 5,5 miljoen per thuiswedstrijd op.
Heb nu de volgende selectie, met een flink aantal standaardtalenten.
[ afbeelding ]
Sergio Aguëro speelt al seizoenen lang al erg goed! Heb hem in 2008/2009 gekocht en speelt sindsdien bijna onafgebroken in de spits, eerst naast Adebayor, toen naast Alan Kardec en nu naast Gafarov (FRED).
Totaal aantal doelpunten (Competitie, beker, continentaal) = 345 goals. Deze maakte hij in 380 (46) wedstrijden.
Hij loopt dus niet 1 op 1, maargoed ik vind dit toch een aardig moyenne, aangezien de spits naast Aguëro ook veel goals maakt.
Heb 9 keer de Premier League gewonnen, 4 keer de FA Cup, 3 keer de League Cup, 9 Community Shields (), 6 CL's,
6 Europese Supercups, en 5 keer het WK voor clubs.
Wilde eigenlijk al een tijdje stoppen, maar ben toch benieuwd hoe ik me kan redden met alleen maar FREDs in een game, dus ik zet nog effe door..
EDIT: Ook grappig hoe sommige clubs helemaal in verval kunnen raken na verloop van tijd. Zo is Liverpool nu een ontzettend matige ploeg die vorig seizoen (2016/2017) 17e is geëindigd..
Dat heb ik juist met Chelseaquote:Op maandag 17 december 2007 01:49 schreef Zinton het volgende:
Heeft er hier weleens iemand in competitieverband van Man. Utd gewonnen? Ik in al de tijd dat ik FM08 speel nog geen één keer, net weer in de laatste minuut de gelijkmaker tegenEcht irritant!
Wie? Elliot Ward is een leuke speler, maar verder valt de selectie wel tegen. Maar goed, ik sta nog steeds eerste.quote:Op zondag 16 december 2007 19:08 schreef de_boswachter het volgende:
Ben sinds vrijdag aan de gang bij WEST BROMWICH ALBION
Na een ultiem slechte start in de eerste maanden van het eerste seizoen dankzij topspeler Beattie alsnog 5e geworden in de Championship. Mijn dubbele confrontatie tegen Q.P.R. won ik makkelijk waardoor ik de finale in een uitverkocht Wembley mocht spelen. Helaas dolf ik hier het onderspit met 0-2 tegen Plymouth.
Het seizoen erop ben ik in de zomer begonnen met het aanpassen van mijn elftal. Aantal onbruikbare spelers konden vertrekken en heb o.a. Patrick Pauwe, een topverdediger van Coventry en Bas Roorda als reservekeeper gehaald. Na 10 wedstrijden draai ik lekker bovenin mee (5e), maar het verschil met de 3 topteams in de Championship (gedegradeerde Premier League Clubs Fulham, Middlesborough en nog ene) is toch al wat groter.
Gelukkig is het bestuur tevreden tot nu toe.
Haha, hoe dat zo? Gedegradeerd door die schuld?quote:Op zondag 16 december 2007 01:14 schreef Knoekie het volgende:
In mijn game is Manchester United gedegradeerd met een schuld van bijna 1 miljard euro.![]()
Ze zijn het seizoen erop in ieder geval wel meteen gepromoveerd.
Wat is jouw opstelling? Ben zelf ook met Manchester United begonnen, gaat op zich best aardig.quote:Op zondag 16 december 2007 21:39 schreef Eric_Cantona het volgende:
Na Liverpool (3-0 en 0-2) mag ik Chelsea uit gaan schakelen in de CL kwartfinaleM'n aanvallers Rooney en Ronaldo (geweldig dynamisch spitsenduo) zijn dodelijk efficiënt
Zware puntenaftrek lijkt me.quote:Op maandag 17 december 2007 13:57 schreef m0ri het volgende:
[..]
Haha, hoe dat zo? Gedegradeerd door die schuld?
Ik voetbal met de volgende formatie:quote:Op maandag 17 december 2007 14:24 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wat is jouw opstelling? Ben zelf ook met Manchester United begonnen, gaat op zich best aardig.
Community Shield met 2-1 verloren van Chelsea, had toen nog veel blessures. In de competitie gaat het nog prima, slechts tweemaal puntverlies (1-1 uit bij LFC en 3-3 uit bij AFC) en verder alles gewonnen.
Elliot Ward jaquote:Op maandag 17 december 2007 11:23 schreef Blight het volgende:
[..]
Wie? Elliot Ward is een leuke speler, maar verder valt de selectie wel tegen. Maar goed, ik sta nog steeds eerste..
Hier staan kitpacks van echt alle landen, waaronder die van Nederland (Eredivisie en Jupiler League)quote:Op maandag 17 december 2007 13:56 schreef Harmen1984 het volgende:
Waarom zitten de shirts van Excelsior er niet in
Bij nader inzien niet zo'n handige skin. Werkt niet echt fijn. Maar wil de skin wel uploaden als je um echt wil.quote:
Never mind dan..quote:Op maandag 17 december 2007 19:41 schreef andre347 het volgende:
[..]
Bij nader inzien niet zo'n handige skin. Werkt niet echt fijn. Maar wil de skin wel uploaden als je um echt wil.
In ieder geval de laatste patch downloaden van SI. Anders maak je jezelf gek met buitenspel doelpunten, een gatenkaas bij pressing play en allerlei andere kleine foutjes. Verder moet het allemaal wel lukken.quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik ga er ook eindelijk weer eens aan beginnen. De hele CM serie compleet kapot gespeeld. Begonnen aan de eerste FM en daarna niet echt meer gespeeld.
Ben benieuwd of ik het nog echt leuk ga vinden. Zijn er nog dingen die ik moet weten qua versies/patches/etc?.
Ziet er tof uit, thanks.quote:Op maandag 17 december 2007 18:56 schreef Happel het volgende:
[..]
Hier staan kitpacks van echt alle landen, waaronder die van Nederland (Eredivisie en Jupiler League)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik dank u zeer, die kende ik nog helemaal niet! Er zijn sowieso echt hele mooie skins voor fm 2008.quote:
Die gast is dodelijk, elk jaar tering veel assists en goalsquote:Op dinsdag 18 december 2007 18:34 schreef Joe. het volgende:
Petrov moet je verkopen man!
Die is tegen die tijd antiek, kan je mooi duiten vangen
Zodra ze genoeg interlands hebbeng espeeld of zodra ze een 2e nationaliteit krijgen die EU is.quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:03 schreef M0NTANA het volgende:
Twee nieuwe spelers van me hebben "Wp" bij hun naam staan, wanneer kan ik ze gaan opstellen?
Wanneer ze een work permit krijgenquote:Op dinsdag 18 december 2007 23:03 schreef M0NTANA het volgende:
Twee nieuwe spelers van me hebben "Wp" bij hun naam staan, wanneer kan ik ze gaan opstellen?
In de Toy's Rus in Rotterdam hadden ze hem wel iig. Denk dat ze hem in Eindhoven ook wel zullen hebben.quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:03 schreef Yourski het volgende:
Bedankt voor je korte maar bondige antwoorden Knoekie, zaterdag maar eens naar Toy's Rus gaan en daarna beginnen met Feyenoord.
Als ik ze bij mijn club houd, kan ik het dus schudden?quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zodra ze genoeg interlands hebbeng espeeld of zodra ze een 2e nationaliteit krijgen die EU is.
Dat kan je doen door ze naar een feeder club te sturen.
Joh.quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:05 schreef Happel het volgende:
[..]
Wanneer ze een work permit krijgen
Meestal wel, enige uitzondering is dat als hij bij jou niet speelt wel gewoon opgeroepen wordt voor zijn nationale team.quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:09 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als ik ze bij mijn club houd, kan ik het dus schudden?
[..]
Heb ze meteen, een week na hun komst, een nieuw contract aangeboden en inderdaad, na de ondertekening zijn ze gewoon beschikbaar. Bedankt voor de tip!quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
Meestal wel, enige uitzondering is dat als hij bij jou niet speelt wel gewoon opgeroepen wordt voor zijn nationale team.
Als hij dan binnen een jaar 75% van de gespeelde interlands heeft gespeeld kan je hem een nieuw contract aanbieden en zal hij een werkvergunning krijgen.
De beste oplossing is hem 3 jaar uit te lenen aan een poolse of belgische feederclub.
Na 3 jaar krijgt hij die nationaliteit en mag hij voor je team spelen.
Soms in de tussentijd kan je hem al een nieuw contract aanbieden omdat hij in Polen of Belgie goed speelt en in de nationale selectie komt.
Als hij dan een nieuw contract ondertekend krijgt hij ook een werkvergunning maar dit komt maar zelden voor.
Dit was 'n soort bug in FM 2007 volgens mij en dit kan dus in 2008 weer, gewoon 'n week uitlenen en dan 'n nieuw contract aanbieden. Terughalen en fijn laten spelenquote:Op dinsdag 18 december 2007 23:24 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Heb ze meteen, een week na hun komst, een nieuw contract aangeboden en inderdaad, na de ondertekening zijn ze gewoon beschikbaar. Bedankt voor de tip!
Had ze beide nog niet eens uitgeleend, gewoon even naar reservers en nieuw contract aangeboden.quote:Op woensdag 19 december 2007 07:31 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Dit was 'n soort bug in FM 2007 volgens mij en dit kan dus in 2008 weer, gewoon 'n week uitlenen en dan 'n nieuw contract aanbieden. Terughalen en fijn laten spelen
Je moet wel even de default-kits installeren voor je kitpacks, anders ziet het er niet uitquote:Op maandag 17 december 2007 14:02 schreef Zinton het volgende:
Vagner Love gratis overgenomen en uit bij Werder Bremen maar een keer gebracht ipv Torres![]()
[ afbeelding ]
Kuyt heeft er een grote concurrent bij!
West Bromwich uit, altijd lastig? Ik dacht het niet.quote:Op maandag 17 december 2007 21:28 schreef Blight het volgende:.
Ik stond 7 punten los van de nummer 2, West Bromwich.. Speel ik in de laatste 4 wedstrijden 2 keer gelijk, en verlies ik een thuiswedstrijd tegen de nummer 14. Nu sta ik weer eerste op 'slechts' het doelsaldo.
Ik moet de volgende wedstrijd tegen West Bromwich zelf, maar ik ben even gestopt met spelen omdat ik woest word als die match fout gaat..
Wie heb je voor Evra in plaats dan? Ik heb 'm nu ook verkocht aan AC Milan (25 mln) en daarvoor komt Christian Pander transfervrij over van Schalke (bijna altijd na seizoen 1 transfervrij).quote:Op woensdag 19 december 2007 08:27 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Had ze beide nog niet eens uitgeleend, gewoon even naar reservers en nieuw contract aangeboden.
Maar goed, gelukkig maar. Verkocht eind januari Patrice Evra voor 20 miljoen euro en ineens bleek zijn vervanger niet speelgerechtigd, zou toch een probleem opgeleverd hebben.
Gaat overigens meer dan prima met Manchester United, sta eerste met acht punten voorsprong op Newcastle United en nog actief in CL en FA Cup. Stond uit bij AC Milan bij rust met 0-3 voor, drie treffers van Wayne Rooney, maar Kaká zorgde met een hattrick voor een achteraf toch teleurstellende uitslag.
Guilherme. een Braziliaanse linksback die het minstens zo goed doet, had alleen even wat problemen met work permit. Verder is ook Gerard Piqué verkocht, voor 18 miljoen euro naar Arsenal, terwijl hij bij mij in de reserves voetbalde.quote:Op woensdag 19 december 2007 12:29 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Wie heb je voor Evra in plaats dan? Ik heb 'm nu ook verkocht aan AC Milan (25 mln) en daarvoor komt Christian Pander transfervrij over van Schalke (bijna altijd na seizoen 1 transfervrij).
Inderdaad, die wordt ook telkens aangedragen door mijn scouts.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:02 schreef Sloggi het volgende:
Guilherme is echt een fantastische voetballer. Een andere Guilherme (door mij tot Guilherme II gedoopt), is ook erg goed, een aanvallende middenvelder / spits.
Precies wat Sloggi zegt.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:36 schreef Lyzio het volgende:
Ik krijg dit magnifieke spelletje voor kerst. Ik heb nog nooit een FM gespeeld, dus dit wordt mijn ontmaagding. Volgens mij ga ik hier veel plezier aan beleven. Gaat natuurlijk veel op je afkomen als je het voor de eerste keer speelt, maar dat mag de pret niet drukken!
Inderdaad. Ik weet dat ik, eigenlijk veel te jong, begon met CM.. Ik had meer een simpele game a la FIFA Manager verwacht, maar er kwam van alles op me af. In het begin verloor ik ook altijd erg veel en werd ik snel ontslagen, maar nu gaat het meestal erg goed en kan ik er geen genoeg van krijgen.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Precies wat Sloggi zegt.
Je moet even doorbijten, het is ook behoorlijk anders dan alle andere spelletjes, maar als je eenmaal beset bent... dan is er geen houden meer aan.
Kwam pas op mijn PC ook nog een mapje tegen met schermafbeeldingen van oude CM-edities, leuk om terug te zien!quote:Op woensdag 19 december 2007 13:52 schreef Blight het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik weet dat ik, eigenlijk veel te jong, begon met CM.. Ik had meer een simpele game a la FIFA Manager verwacht, maar er kwam van alles op me af. In het begin verloor ik ook altijd erg veel en werd ik snel ontslagen, maar nu gaat het meestal erg goed en kan ik er geen genoeg van krijgen..
[ afbeelding ]
De nostalgie..
Die heb ik ook grijs gespeeld jaquote:Op woensdag 19 december 2007 13:52 schreef Blight het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik weet dat ik, eigenlijk veel te jong, begon met CM.. Ik had meer een simpele game a la FIFA Manager verwacht, maar er kwam van alles op me af. In het begin verloor ik ook altijd erg veel en werd ik snel ontslagen, maar nu gaat het meestal erg goed en kan ik er geen genoeg van krijgen..
[ afbeelding ]
De nostalgie..
Peter Prospar was er ook zo één.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:01 schreef Blight het volgende:
Over vervlogen talenten gesproken trouwens: Lebohang Mokoena is het ook niet meer geworden.
Pique had je nooit weg moeten doen joh.quote:Op woensdag 19 december 2007 12:57 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Guilherme. een Braziliaanse linksback die het minstens zo goed doet, had alleen even wat problemen met work permit. Verder is ook Gerard Piqué verkocht, voor 18 miljoen euro naar Arsenal, terwijl hij bij mij in de reserves voetbalde.
Goran Pandev is geweldig goed in het spel, evenals zijn maatje Tomasso Rocchi. Lazio is echt zo'n team dat het te goed doet, als je het vergelijkt met de werkelijkheid. Het lijkt er dan ook op alsof je ze altijd tegenkomt, in CL-lotingen bijvoorbeeld en je hebt er dan ook altijd héél veel moeite mee.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:07 schreef Eric_Cantona het volgende:
De hele Europese top zit nu achter Pandev aan, dus ik ga 't ook maar proberen. Heb nu 20 mln en Fletcher en O'shea staan op 't punt verkocht te worden voor ieder zo'n 10 mln. Ik hoop dat ik genoeg heb
Blijft altijd een afweging, op dat moment speelde hij nog bij reserves en leverde hij veel geld op. Zelf moest ik het in de winterstop doen met een transferbudget van 9,75 miljoen euro en aangezien ik iedere game begin zónder transferbudget, wilde ik nu wel wat te besteden hebben.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
Pique had je nooit weg moeten doen joh.
Bij mij bij Hull City is hij in het jaar 2014/15 echt de uitblinker en hoort hij bij de 3 beste voetballers van de wereld.
Vilakazi is in het spel in Denemarken te vinden en lebohang Moekoena zit ook gewoon nog in het spel.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:04 schreef Sloggi het volgende:
Nee, en Freddy William Thompson en ene Vilakazi zijn ook nergens meer terug te vinden...
tegen Reading heb ik het ook altijd moeilijk.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:12 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Goran Pandev is geweldig goed in het spel, evenals zijn maatje Tomasso Rocchi. Lazio is echt zo'n team dat het te goed doet, als je het vergelijkt met de werkelijkheid. Het lijkt er dan ook op alsof je ze altijd tegenkomt, in CL-lotingen bijvoorbeeld en je hebt er dan ook altijd héél veel moeite mee.
In het spel heb ik overigens ook altijd heel veel moeite met Reading, met wel team ik ook tegen ze speel, ze maken het me altijd lastig. Leroy Lita weet dan ook haast altijd het net te vinden tegen me, ongelovelijk!
Ik heb hem in mijn Atletico Madrid game, en daar was hij in het tweede seizoen al een absolute meerwaarde. Pique en Kompany als centraal duo achterin..quote:Op woensdag 19 december 2007 14:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
Pique had je nooit weg moeten doen joh.
Bij mij bij Hull City is hij in het jaar 2014/15 echt de uitblinker en hoort hij bij de 3 beste voetballers van de wereld.
Dat zal dan wel aan mijn database liggen.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
Vilakazi is in het spel in Denemarken te vinden en lebohang Moekoena zit ook gewoon nog in het spel.
Ik heb hem afgelopen seizoen voor 44 miljoen euro gekocht van Valencia.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:15 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Blijft altijd een afweging, op dat moment speelde hij nog bij reserves en leverde hij veel geld op. Zelf moest ik het in de winterstop doen met een transferbudget van 9,75 miljoen euro en aangezien ik iedere game begin zónder transferbudget, wilde ik nu wel wat te besteden hebben.
Wat een slechte free kicks.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb hem afgelopen seizoen voor 44 miljoen euro gekocht van Valencia.
Zo ziet hij er nu bij mij uit:
[ afbeelding ]
Mokoena zit er ook nog wel bij in mijn game, maar ik bedoelde te zeggen dat hij tegenwoordig helemaal niet zo fantastisch meer is als een paar jaar geleden.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:22 schreef sjimz het volgende:
Vilakazi is in het spel in Denemarken te vinden en lebohang Moekoena zit ook gewoon nog in het spel.
Kan ook te maken hebben met welke competitie's je hebt geladen.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:24 schreef Sloggi het volgende:
Dat zal dan wel aan mijn database liggen.
Ik heb bij Atletico Madrid Matthieu Flamini en Thiago Motta nog voor de DM positie, maar ik had niet zo gek veel goede DC's. Vandaar dat Pique daar speelt. Maar goed, die game dateert nog van voor de patch, dus ik heb 'm al tijden niet meer gebruikt.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:28 schreef sjimz het volgende:
Ik zet hem meestal als DM en soms als DC.
Mijn 2 DC's zijn beide Engels International waarvan er 1 uit mijn eigen jeugdopleiding komt een een wonderkid is
Sommige spelers hebben dan nog een contract dat langer dan een half jaar doorloopt, sommige spelers in bijvoorbeeld Rusland en Oekraine kan je niet approachen ook al hebben ze nog een contract voor minder dan een half jaar en in Engeland telt dat ook met speler tot 24 jaar ofzo.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:46 schreef m0ri het volgende:
Zeg jongens, even een vraagje, ik zit nu zo rond de jaarwisseling, en de tijd is aangebroken dat ik overal gratisch spelers weg hoor kunnen te snaaien, maar wanneer ik wat spelers bekijk, en ik zie dat het contract afloopt, kan ik bij sommigen gewoon geen Approach to Sign doen?
Iemand een ophelderend antwoord?
Wat Sjimz zegtquote:Op woensdag 19 december 2007 14:46 schreef m0ri het volgende:
Zeg jongens, even een vraagje, ik zit nu zo rond de jaarwisseling, en de tijd is aangebroken dat ik overal gratisch spelers weg hoor kunnen te snaaien, maar wanneer ik wat spelers bekijk, en ik zie dat het contract afloopt, kan ik bij sommigen gewoon geen Approach to Sign doen?
Iemand een ophelderend antwoord?
Instellingen--->Skin Cache aan en uit vinkenquote:Op woensdag 19 december 2007 14:50 schreef andre347 het volgende:
Hoe kan het dat bij al mijn skins de letters zwart zijn. Zelfs bij de Steklo Black skin. Die normaal gesproken gewoon witte letters heeft
Voorbeeldje: [ afbeelding ]
Gedaan. Werkt niet.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:55 schreef Joe. het volgende:
[..]
Instellingen--->Skin Cache aan en uit vinken
Aah kijk, daar kan ik wat mee :p Staan deze regels ook nog ergens zwart op wit? Ergens ingame?quote:Op woensdag 19 december 2007 14:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Sommige spelers hebben dan nog een contract dat langer dan een half jaar doorloopt, sommige spelers in bijvoorbeeld Rusland en Oekraine kan je niet approachen ook al hebben ze nog een contract voor minder dan een half jaar en in Engeland telt dat ook met speler tot 24 jaar ofzo.
Pin me er niet helemaal op vast hoor.
Volgens mij weet de maker wel waar die mee bezig was hequote:Op woensdag 19 december 2007 15:17 schreef EnGCatjuh het volgende:
Is er niet zo'n .xml bestandje waarin je de kleur van de stats kan veranderen? Misschien is daar iets fout gegaan.
Ik zoek het even voor je op!quote:Op woensdag 19 december 2007 15:05 schreef andre347 het volgende:
[..]
Gedaan. Werkt niet.
Doe eerst: Skin laden --> Skin Cache uitvinken.
Dat kan je ook zelf wijzigen.quote:Op woensdag 19 december 2007 15:19 schreef Joe. het volgende:
[..]
Volgens mij weet de maker wel waar die mee bezig was he
[..]
Ik zoek het even voor je op!
quote:
Hmm, misschien wel. Wil je die eens uploaden?quote:Op woensdag 19 december 2007 15:17 schreef EnGCatjuh het volgende:
Is er niet zo'n .xml bestandje waarin je de kleur van de stats kan veranderen? Misschien is daar iets fout gegaan.
Een linkje over hoe dat kan, waar het staat etc staat in dit topic of in het vorige topic.quote:Op woensdag 19 december 2007 15:27 schreef andre347 het volgende:
[..]
Hmm, misschien wel. Wil je die eens uploaden?
Het spel opnieuw installerenquote:Op woensdag 19 december 2007 16:01 schreef andre347 het volgende:
De kleuren van de tekst en alles is gewoon zwart
Weet zo niet wat ik doen moet...
Is wel wat extreem, je kan ook de skin verwijderen en opnieuw installeren. Met andere skins heb je hier ook last van?quote:
Ja, met andere skins heb ik er ook last van. Na het verwijderen van alle skins en opnieuw installeren van de skins heb ik nog steeds hetzelfde probleem.quote:Op woensdag 19 december 2007 17:04 schreef JantjeW het volgende:
[..]
Is wel wat extreem, je kan ook de skin verwijderen en opnieuw installeren. Met andere skins heb je hier ook last van?
Het spel opnieuw installeren dus.quote:Op woensdag 19 december 2007 17:16 schreef andre347 het volgende:
[..]
Ja, met andere skins heb ik er ook last van. Na het verwijderen van alle skins en opnieuw installeren van de skins heb ik nog steeds hetzelfde probleem.
Ik denk dat dat de kortste klap is.quote:Op woensdag 19 december 2007 17:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het spel opnieuw installeren dus.
Dat je te vaak van team verwisselt, dat je ze geen vertrouwen geeft, dat je geen goede toespraken houdt.quote:Op woensdag 19 december 2007 17:59 schreef M0NTANA het volgende:
Bij twee spelers (Cristiano Ronaldo en Ryan Giggs) staat:
"Worried by the lack of managerial discipline"
Wat kan hieraan ten grondslag hebben gelegen?
En hoe krijg ik dit weer goedgemaakt?
In het seizoen 2014/2015.quote:Op woensdag 19 december 2007 18:28 schreef m0ri het volgende:
Haha, heerlijk, met Hull Barcelona 2x op de mat gelegd?
Welk jaar zit je?
Bij mij heeft één speler het, omdat ik een andere speler geen boete/waarschuwing gaf na het behalen van een onbesuisde rode kaart.quote:Op woensdag 19 december 2007 18:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat je te vaak van team verwisselt, dat je ze geen vertrouwen geeft, dat je geen goede toespraken houdt.
Die Guilherme wordt door m'n scouts maar als matig bestempeld, heeft ie toevallig 'n willekeurige potential ability?quote:Op woensdag 19 december 2007 13:05 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Inderdaad, die wordt ook telkens aangedragen door mijn scouts.
In eerste instantie ging ik voor Marcelo (Real Madrid), maar deze koos voor AC Milan. Achteraf ben ik blij dat Guilherme mijn nieuwe linksback is geworden, een geweldenaar.
In wat voor opzicht?quote:Op woensdag 19 december 2007 19:45 schreef M0NTANA het volgende:
Heb jij dat niet, dat als je met Ajax bezig bent, je veel teveel rekening houdt met Ajax IRL?
Dat je teveel rekening houdt met wie er in het echt spelen, wie je in het echt het liefst ziet spelen, wie je in het echt het liefst wel of niet ziet komen en welke tactiek je het liefst hebt dat Ajax speelt.quote:
Tactiek, basis-elf...quote:
Dat had ik ook met Ajax daarom speel ik nu niet meer met Ajax.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:25 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat je teveel rekening houdt met wie er in het echt spelen, wie je in het echt het liefst ziet spelen, wie je in het echt het liefst wel of niet ziet komen en welke tactiek je het liefst hebt dat Ajax speelt.
Mja ik heb dat met PSV.. zo wil ik eigenlijk dat Simons en (John) de Jong altijd spelen.. terwijl ik na verloop van tijd eigenlijk spelers heb die veel beter zijn..quote:Op woensdag 19 december 2007 20:25 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat je teveel rekening houdt met wie er in het echt spelen, wie je in het echt het liefst ziet spelen, wie je in het echt het liefst wel of niet ziet komen en welke tactiek je het liefst hebt dat Ajax speelt.
Klopt, daarbij is Cristiano Ronaldo zó fuckin' goed! Ryan Giggs en Gary Neville speelden ook prima, alleen Paul Scholes viel nogal tegen. Overigens werd Carlos Tevez Europees topscorer, scoorde Wayne Rooney in 39 wedstrijden 41 keer en zat ook Cristiano Ronaldo tegen de veertig doelpunten aan, heel doeltreffend dus!quote:Op donderdag 20 december 2007 10:54 schreef Eric_Cantona het volgende:
Gewoon veel laten voetballen en af en toe 'n compliment er tegenaan. Je gooit wel 3/4 spelers uit eigen opleiding weg en daar heb je niet zomaar jeugd voor terug
Mwah. Het valt mee. Niet heel erg meer dan bij een andere club; je hebt bij elke club die je doet toch wel voorkeuren voor spelers enzo. Maar Colin, Delorge en dat soort ongein zijn inderdaad wel direct naar de reserves te gaan zonder echt te testenquote:Op woensdag 19 december 2007 20:25 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Begin met een grote rijke club en niet direct met een laagvlieger uit de conference southquote:Op woensdag 19 december 2007 13:36 schreef Lyzio het volgende:
Ik krijg dit magnifieke spelletje voor kerst. Ik heb nog nooit een FM gespeeld, dus dit wordt mijn ontmaagding. Volgens mij ga ik hier veel plezier aan beleven. Gaat natuurlijk veel op je afkomen als je het voor de eerste keer speelt, maar dat mag de pret niet drukken!
dat klopt, maar doordat je technisch en tactisch veel betere spelers hebt passen ze zich makkelijker aan in een tactiek. je hoeft veel minder instructies per speler mee te geven e.d.quote:Op donderdag 20 december 2007 13:01 schreef Lyzio het volgende:
Dus gewoon beginnen met een Real Madrid, AC Milan, Manchester United of Bayern München ofzo.
Ik vraag me af of dat makkelijker is, want logischerwijs zijn bij die clubs de doelstellingen vele malen hoger dan bijvoorbeeld bij MVV. Daar mag je wel eens wat verliezen.
Kan zijn dat ik onzin brazel
ach.. ik heb al maanden veel te weinig tijd voor FM..quote:
Ik heb ook weinig tijd al valt er best wat moois op te bouwen als ik toch speel, een kleine club naar boven brengen is het mooist maar daar gaat veel tijd in steken vandaar dat ik het ook een beetje wegschuif.quote:Op donderdag 20 december 2007 13:38 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
ach.. ik heb al maanden veel te weinig tijd voor FM..das nog veel erger
Als ik eindelijk mn eerste seizoen afheb kan ik niet meer verder spelen.quote:Op donderdag 20 december 2007 13:38 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
ach.. ik heb al maanden veel te weinig tijd voor FM..das nog veel erger
En een Nederlander. Hij heeft tot zijn zesde (?) in Zwitserland gewoond.quote:
Zijn pa werkte bij de volleybalbond ofzo.quote:Op donderdag 20 december 2007 15:01 schreef Blight het volgende:
[..]
En een Nederlander. Hij heeft tot zijn zesde (?) in Zwitserland gewoond.
mja dat is inderdaad wel een schande..quote:Op donderdag 20 december 2007 14:45 schreef huijs het volgende:
[..]
Als ik eindelijk mn eerste seizoen afheb kan ik niet meer verder spelen.
das pas erg
Hij praat wel met een raar accent iigquote:Op donderdag 20 december 2007 15:01 schreef Blight het volgende:
[..]
En een Nederlander. Hij heeft tot zijn zesde (?) in Zwitserland gewoond.
Pablo voor het centrum.quote:Op donderdag 20 december 2007 16:46 schreef Mr-Sander het volgende:
Goed, ik ben op zoek naar een goede Spaanse links- en centrumback voor mijn Valencia (2007/2008)-game. De linksback is vooral een prioriteit. Pernía heb ik al in mijn gelederen. Ik heb 16M te besteden, maar kan hier meer van maken door spelers te verkopen.
Da's m'n tweede keusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |