abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55166720
SI Games FM2008 @ Wikipedia [EN]FM2008 TrailerFM Live [verwacht in 2008]

• FMinside [NL]
  • ManagersUnited [NL]
  • Fuck The Ref [NL]
  • FMforum[ EN]
  • Sortitoutsi [EN]

Patch 8.0.1 PC Boxed - Mirror - Torrent Mac Boxed - Torrent

Changelist

FM Genie Scout

| 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 |

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Vergeet ook de link naar het vorige topic niet. Wijzigingen/toevoegingen op deze OP zijn welkom! Stuur deze dan naar het mailadres/PM van het profiel van donroyco. donroyco (met dank aan sjimz, EnGCatjuh en al die anderen)

[ Bericht 2% gewijzigd door Zinton op 10-12-2007 14:04:52 ]
  • pi_55166758
    tvp
    AFC Ajax - SS Lazio
    29 Aug. Mystery Land 2009
      maandag 10 december 2007 @ 13:08:11 #3
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_55166816
    Herkenbaar, die TT. Vaak neem ik me voor om een bepaalde tijd te stoppen, maar het wordt vaak een uur later.
    I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
    A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
    pi_55166863
    quote:
    Op maandag 10 december 2007 13:08 schreef M0NTANA het volgende:
    Herkenbaar, die TT. Vaak neem ik me voor om een bepaalde tijd te stoppen, maar het wordt vaak een uur later.
    Inderdaad..
    AFC Ajax - SS Lazio
    pi_55166922
    Don't forget to eat and drink.
    I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
    pi_55167198
    Ik moet de pizza in de oven gooien
    "If you're not a manc, you're a wank"
    pi_55167295
    Ik krijg die links in de OP niet goed trouwens, hij is letterlijk gekopieerd uit de Wikipost maar hij komt maar niet correct...

En wel een herkenbare TT he? Precies wat Montana zegt!
      maandag 10 december 2007 @ 13:38:34 #8
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_55167448
    quote:
    Op maandag 10 december 2007 13:31 schreef Zinton het volgende:
    Ik krijg die links in de OP niet goed trouwens, hij is letterlijk gekopieerd uit de Wikipost maar hij komt maar niet correct...

En wel een herkenbare TT he? Precies wat Montana zegt!
    Probeer het nu nog eens, je moet de " niet gebruiken in de links.
    A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
    pi_55167470
    Je moet de " tekens even uit de URL's halen.
    I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
    pi_55167485
    Wat M0NTANA zegt. Is fout bewerkt in de wiki-pagina.

@ Laatste post #9: Ja, dat slaat op de leeftijd.
    There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
    The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
      maandag 10 december 2007 @ 13:42:59 #11
    108558 Messenga
    goeiendag wat een geheel!
    pi_55167537
    Ik denk dat ik in de vakantie eens met City begin.
      Redactie Games maandag 10 december 2007 @ 14:01:55 #12
    23535 crew  Fathom
    LeChuck
    pi_55167924
    Begonnen met Omniworld. Na me 1e seizoen 6e geworden. Financieel is het slecht heir
    LeChuck: I-- --am your brother!
    Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
    LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
    Guybrush: Noooooooo!!!!
    pi_55168274
    Ik denk dat ik wederom opnieuw begin met Liverpool, ik vind het toch echt een hele mooie club, ik ga vanaf het begin nu wel mensen buitenzetten en meteen goede vervangers aankopen, vorige keer wachtte ik te lang met de verkoop van spelers en konden ze bijna voor niks weg omdat ze heel lang niet hadden gespeeld.

Was doorgegaan met Zwitserland maar in de kwalificatiewedstrijd eruit gegooid door Bulgarije met 2-1 en 0-1....Dusja, om daar nou nog lang te zitten zonder te spelen vind ik nou neit echt boeiend
    pi_55169582
    TVP.
      Redactie Games maandag 10 december 2007 @ 15:46:19 #15
    23535 crew  Fathom
    LeChuck
    pi_55170254
    Ik heb met die data editor ajax 95/96 gemaakt hoe laat ik die db in een nieuwe game?
    pi_55171377
    Hoe laat ik een speler begeleiden door een andere speler?
    AFC Ajax - SS Lazio
    pi_55171452
    Weet iemand een goede spits en vleugelverdediger links/rechts voor Leeds United? En betaalbaar natuurlijk
      Redactie Games maandag 10 december 2007 @ 16:36:46 #18
    23535 crew  Fathom
    LeChuck
    pi_55171455
    quote:
    Op maandag 10 december 2007 16:32 schreef Ordinair het volgende:
    Hoe laat ik een speler begeleiden door een andere speler?
    De jeugdspeler in kwestie aanklikken. En dan via spelers communicatie.
    pi_55171559
    quote:
    Op maandag 10 december 2007 16:36 schreef Rorata het volgende:
    Weet iemand een goede spits en vleugelverdediger links/rechts voor Leeds United? En betaalbaar natuurlijk
    Doudin als spits.
    AFC Ajax - SS Lazio
    pi_55171625
    tvp
    pi_55171673
    quote:
    Op maandag 10 december 2007 16:36 schreef Rorata het volgende:
    Aan het begin van het spel zijn Quinton Fortune en Hatem Trabelsi transfervrij. Of ze ook naar Leeds willen betwijfel ik alleen.
      Redactie Games maandag 10 december 2007 @ 16:51:00 #22
    23535 crew  Fathom
    LeChuck
    pi_55171755
    Hoe moeilijk kan het zijn om een custom databse te openen
    whahaha ben nu al een uur aan eht zoeken.
    pi_55171903
    In het nieuwe seizoen met 3-1 van Manchester United de Community Shield gewonnen.
    Dit jaar met Hull City de CL in
    Heb nog ruim 70 miljoen transfergeld.
    pi_55173066
    Even een vraagje he.

Werd gisteren ineens bij MVV ontslagen, zonder waarschuwing van het bestuur of iets. Stond 13e na 21 wedstrijden, op respectabele afstand van de nummer 8.

Hoe kan dit ineens ? Mijn wage was iets hoger dan toegestaan, maar ben daar niet voor gewaarschuwd.

Iemand een idee ?!?!?!
    U MAD?
    pi_55173121
    quote:
    Op maandag 10 december 2007 17:59 schreef de_boswachter het volgende:
    Even een vraagje he.

Werd gisteren ineens bij MVV ontslagen, zonder waarschuwing van het bestuur of iets. Stond 13e na 21 wedstrijden, op respectabele afstand van de nummer 8.

Hoe kan dit ineens ? Mijn wage was iets hoger dan toegestaan, maar ben daar niet voor gewaarschuwd.

Iemand een idee ?!?!?!
    Je geeft al 2 redenen aan.
    1+1 = 2
    pi_55173317
    quote:
    Op maandag 10 december 2007 18:01 schreef sjimz het volgende:

[..]

Je geeft al 2 redenen aan.
    1+1 = 2
    Ja maar zonder waarschuwing van het bestuur uit ?!? Bij de vorige FM'en kreeg je dan een bericht dat je prestaties ondermaats waren en dat je op moest passen om je baan te verliezen. Nu hoor ik helemaal niks.

Beetje wazig
    U MAD?
      maandag 10 december 2007 @ 18:14:19 #27
    125053 stefmans
    Ze winnen nooit van de Joden.
    pi_55173435
    Ben met Man utd begonnen, en ik heb alleen kardec en lulinha gehaald voor de toekomst
    ''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
    pi_55173466
    quote:
    Op maandag 10 december 2007 18:09 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Ja maar zonder waarschuwing van het bestuur uit ?!? Bij de vorige FM'en kreeg je dan een bericht dat je prestaties ondermaats waren en dat je op moest passen om je baan te verliezen. Nu hoor ik helemaal niks.

Beetje wazig
    Vast wel, bij elke maandelijkse summary.
    There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    pi_55173516
    quote:
    Op maandag 10 december 2007 18:14 schreef stefmans het volgende:
    Ben met Man utd begonnen, en ik heb alleen kardec en lulinha gehaald voor de toekomst
    Kardec gaat er in de toekomst leuk uitzien
      maandag 10 december 2007 @ 18:22:46 #30
    125053 stefmans
    pi_55173628
    quote:
    Op maandag 10 december 2007 18:16 schreef sjimz het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
    Ik heb hem uitgeleend aan Sheffield utd en daar heeft hij 19 gescoord in 15 wedstrijden
    ''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
    pi_55173738
    quote:
    Op maandag 10 december 2007 18:15 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Vast wel, bij elke maandelijkse summary.
    Ja maar goed. Nu sta ik met Heerenveen 4e in de Eredivisie, heb poulefase UEFAcup bereikt door van Genk te winnen en zojuist eerste wedstrijd tegen Fiorentina met 2-1 gewonnen.
    En nog zeggen ze dat de prestaties ondermaats zijn Wat willen ze nu eigenlijk. Ok ben wel uitgeschakeld in de beker, maar dat kan toch niet de reden zijn.

Ja heb patch geinstalleerd.

Trouwens mooie 4-5-1 taktiek van managersunited geplukt
    U MAD?
    pi_55173752
    quote:
    Op maandag 10 december 2007 18:22 schreef stefmans het volgende:

[..]

Ik heb hem uitgeleend aan Sheffield utd en daar heeft hij 19 gescoord in 15 wedstrijden
    Hij is bij mij al 3 seizoenen achter elkaar speler van het jaar van Hull geworden.
    Hij is ook al 3 seizoenen achter elkaar topschutter van de premier League geworden.
    Vorig jaar is hij Europees voetballer van het jaar geworden, Europees aanvaller van het jaar en voetballer van het jaar in de Premier League geworden.

En hij blijft maar genegeerd worden door de bondscoach van Brazilie.
    Ben benieuwd of hij in de toekomst voor Engeland uit gaat komen.
    pi_55174093
    Ben nu met PSG begonnen en gaat lekker. Vanavond show ik wel even mijn team enz..
    AFC Ajax - SS Lazio
    pi_55174360
    quote:
    Op maandag 10 december 2007 18:16 schreef sjimz het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
    Is dat de standaardskin of een andere? Vind dat met de stats er wel goed uitzien.
    Elite
    Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
    Tegen TTIP
    pi_55174378
    quote:
    Op maandag 10 december 2007 18:59 schreef Happel het volgende:

[..]

Is dat de standaardskin of een andere? Vind dat met de stats er wel goed uitzien.
    Het is de standaard skin, maar de kleuren van de stats heb ik zelf aangepast, vind het zo makkelijker om te zien of iemand goed is of niet.
    pi_55174496
    quote:
    Op maandag 10 december 2007 18:59 schreef sjimz het volgende:

[..]

Het is de standaard skin, maar de kleuren van de stats heb ik zelf aangepast, vind het zo makkelijker om te zien of iemand goed is of niet.
    En hoe verander je die kleurtjes??
    Ik mag dat wel.

Iemand nog een goede directe vevanger voor de Guzman? Liefst Nederlands.
    De voorzitter vond 27 miljoen te goed om te laten schieten.

In de winterstop komt Breno en aan het einde van het seizoen komt Lulinha.
    Misschien moet ik wijnaldum maar in het 1e zetten.
    wie het kleine niet eert is ambitieus
    pi_55174905
    quote:
    Op maandag 10 december 2007 19:05 schreef Coencordia het volgende:

[..]

Ik mag dat wel.
    C:\Documents and Settings\[insert]naam[/insert]\Mijn documenten\Sports Interactive\Football Manager 2008\skins\fm08mod\settings\fm colours.xml
    Elite
    Tegen TTIP
    pi_55175118
    TVP..
    pi_55177724
    Hier staat alles helemaal uitgelegd over profielkleuren.

Met Swansea gaat alles boven verwachting in de Championship. Verwachting is dat ik 17de word en op het moment sta ik 2 punten verwijderd van een play-off plaats Hoe ik daar kom verdient de schoonheidsprijs niet, dat moet ik er wel bij zeggen. 0-1 overwinning op Southampton in een wedstrijd waar ik 3 schoten op doel had en hun 14 Maar goed, mij hoor je niet klagen. In de tussentijd nog wat leuke transfers gedaan. Zo komt Doudin in Januari over van Bochum, Robert Georgescu regen en topscorer van Poli 1921 en Jukka Lehtovaraa van Turrun Palloseura, Finse keeper met aardig wat talent.
    pi_55179262
    ik ga Torpedo Moskou terug naar de top brengen. Ik hou jullie op de hoogte. Ze spelen nu Russische 2e divisie.
    pi_55180924
    quote:
    Op maandag 10 december 2007 22:12 schreef Adothehague het volgende:
    ik ga Torpedo Moskou terug naar de top brengen. Ik hou jullie op de hoogte. Ze spelen nu Russische 2e divisie.
    Leuke uitdaging. Ik sta nu derde in het eerste seizoen met PSG. Verwachting was 10e. Maar zit ook pas in december.
    AFC Ajax - SS Lazio
    pi_55181111
    quote:
    Op maandag 10 december 2007 19:05 schreef Coencordia het volgende:

[..]

Ik mag dat wel.

Iemand nog een goede directe vevanger voor de Guzman? Liefst Nederlands.
    De voorzitter vond 27 miljoen te goed om te laten schieten.

In de winterstop komt Breno en aan het einde van het seizoen komt Lulinha.
    Misschien moet ik wijnaldum maar in het 1e zetten.
    Laat Wijnaldum 'm maar opvolgen ja, is 'n leuk talent hoor
    pi_55181277
    Helaas met 1-0 verloren van Vitesse in de halve finale van de beker, met Telstar.
    pi_55181480
    Ontslagen in mijn derde seizoen met Agovv. Zit er sterk aan te denken om dit spel weg te gooien. Begin er echt een bloedhekel aan te krijgen.
    Elite
    Tegen TTIP
      maandag 10 december 2007 @ 23:56:51 #45
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_55182149
    Dit is mijn team aan het begin van mijn tweede seizoen:

Ben eigenlijk nog op zoek naar een (goedkope) back-up voor Micah Richards.
    pi_55182660
    quote:
    Op maandag 10 december 2007 23:15 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Laat Wijnaldum 'm maar opvolgen ja, is 'n leuk talent hoor
    heeft een vrij hoge PA, 9/10 volgens mij

alleen doe geen moeite om hem in seizoen 1 te kopen, wacht tot Wijnaldum 17/18 is
    trotse eigenaar van post nr. 52m
    Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
    Mods met een x zijn tof.
    pi_55192277
    Charles-André Doudin, wat een held. Staat 3 dagen onder contract bij Swansea en knalt er in zijn eeste wedstrijd doodleuk 3 in
    pi_55192324
    quote:
    Op maandag 10 december 2007 18:28 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Ja maar goed. Nu sta ik met Heerenveen 4e in de Eredivisie, heb poulefase UEFAcup bereikt door van Genk te winnen en zojuist eerste wedstrijd tegen Fiorentina met 2-1 gewonnen.
    En nog zeggen ze dat de prestaties ondermaats zijn Wat willen ze nu eigenlijk. Ok ben wel uitgeschakeld in de beker, maar dat kan toch niet de reden zijn.

Ja heb patch geinstalleerd.

Trouwens mooie 4-5-1 taktiek van managersunited geplukt
    Dat kan wel de reden zijn. Dat ligt aan de doelstellingen van het bestuur en de doelstellingen die jij aan het begin van het seizoen hebt aangegeven bij het kiezen van je budget.
    pi_55192341
    quote:
    Op dinsdag 11 december 2007 14:49 schreef JantjeW het volgende:
    Charles-André Doudin, wat een held. Staat 3 dagen onder contract bij Swansea en knalt er in zijn eeste wedstrijd doodleuk 3 in
    Welk seizoen? Eerste seizoen speelt hij bij mij meestal matig.

Net met PSG Auxerre verslagen die koppositie had. Nu Lyon en Auxerre nog steeds boven mij. Maar de 3e plek is een geweldige plek voor PSG voor de kenners, prognose was dat ik 10e zou worden. De vraag is hoelang ik deze geweldige vorm kan behouden. De pers spreekt nu over mij als titelkandidaat.
    AFC Ajax - SS Lazio
    pi_55192445
    Ik ben weer begonnen met Man U, ik kon 't niet laten. Na 'n 1-1 tegen Chelsea in de Community Shield en verlies na strafschoppen mocht ik de eerste PL-wedstrijd tegen Newcastle aantreden op Old Trafford, m'n spelers maken meteen indruk door 'n 6-1 overwinning.

Aankopen tot nu toe zijn geen directe toppers, de standaard talenten eigenlijk: Lulinha, Kardec (nog niet mee gevoetbald, dus ik wil 'm ook eens bekijken), Ninis en Wijnaldum en Parez Karim van Feyenoord. Ik hoop dat ze zich heel goed ontwikkelen en dat ik dan de opleiding verzorgd heb, zodat ze meegerekend worden bij toekomstige CL-telling tijdens de selectie
    pi_55193680
    Opnieuw begonnen met Liverpool en besloten om meteen een paar gasten op de transferlijst te gooien en te verkopen en flink wat in te kopen.

Gyan en Fernandez als wingers want Babel heeft 9 van de 10 keer een slecht moreel en verder heb ik weinig goeds, Leto is een goede backup voor Fernandez links en dan Pennant als backup voor Gyan....Behalve als ik Babel verkocht krijg natuurlijk, anders blijft hij de backup

VDBorre komt er ook aan, want Finnan kon vertrekken dus meteen maar gedaan, begint ook al erg oud te worden
    pi_55193925
    quote:
    Op dinsdag 11 december 2007 14:49 schreef JantjeW het volgende:
    Hier net hetzelfde mee gemaakt. Alleen dan met Altidore, 5 dagen onder contract en maakt 3 belangrijke treffers in een bekerwedstrijd.. Stond 2-0 achter..
    AFC Ajax - SS Lazio
    pi_55194159
    2de seizoen. Speelde bij Bochum en stond in de reserves. Bood een leuk bedragje en hij wou komen
    pi_55194386
    Damn, VDBorre wil niet komen! Ik heb nu Clerk op het oog van Lyon....vraagprijs is me alleen nog iets te hoog
    pi_55194424
    In mijn 4e seizoen met Telstar (2e in de Eredivisie) 7e geworden en de halve finale van de beker gehaald. Nu Playoffs om de UEFA Cup.
    pi_55194468
    Godverdomme! Is mijn hele selectie niet speel gerechtigd net als ik de kans heb om de 2e plek over te nemen! Krijg ik weer zo'n elftal van tempoteam!

- Godverdomme ja heh! Nu sta ik verdomme 4e terwijl het net lekker ging helaas gaat het ook met mijn achtervolgers goed! Weg kans op 2e plek! Ik hoop dat ik die nog krijg, kan ik CL spelen!

[ Bericht 16% gewijzigd door Ordinair op 11-12-2007 16:23:01 ]
    AFC Ajax - SS Lazio
    pi_55194800
    quote:
    Op dinsdag 11 december 2007 16:15 schreef EnGCatjuh het volgende:
    In mijn 4e seizoen met Telstar (2e in de Eredivisie) 7e geworden en de halve finale van de beker gehaald. Nu Playoffs om de UEFA Cup.
    Helaas over 2 wedstrijden met 2-1 verloren van Twente.
    pi_55195867
    Hoe krijg je het probleem opgelost dat je maand in maand uit verlies draait ?!?

Had ik bij Mvv dat probleem en nu bij Heerenveen.

Iemand tips voor inkomsten te genereren naast transfers en wedstrijden winnen ?
    U MAD?
    pi_55196778
    Net de koploper Lyon ingemaakt met 2-1.. Gaat lekker en sta weer 3e.
    AFC Ajax - SS Lazio
    pi_55197243
    quote:
    Op dinsdag 11 december 2007 17:17 schreef de_boswachter het volgende:
    Hoe krijg je het probleem opgelost dat je maand in maand uit verlies draait ?!?

Had ik bij Mvv dat probleem en nu bij Heerenveen.

Iemand tips voor inkomsten te genereren naast transfers en wedstrijden winnen ?
    Heb het idee dat de loonlasten bij elke club, in verhouding met de inkomsten, veel te hoog liggen. Ik moet om de zoveel tijd een bepaald bedrag verdiend hebben aan transfers anders kom ik niet meer uit de rode cijfers.
    Ik leef ook alleen op transfervrije spelers, al zon 7 jaar lang. Mijn 1e echte aankoop waar ik geld voor heb uitgegeven was Marcellis, 50k

Gelukkig wel een nieuw stadion over een seizoen, ben benieuwd of dat de inkomsten een flinke boost gaat geven
    Patat Friet
    pi_55197274
    Ik heb ook bij heel veel clubs gezien dat ze een hele dikke lening nog hebben openstaan, die wordt elke maand afbetaald, dus daar raak je ook erg veel geld aan kwijt!
    pi_55197804
    Op Anfield Road kwam ik niet verder dan een beschamende 1-1 maar Uit kwam het helemaal goed!

De ene keer legt Kuyt er 3 in en de andere wedstrijd steelt Torres de show, 2 prima spitsen!

Net Clerk aangetrokken van Lyon, prima opkomende rechts-back!

pi_55198690
    quote:
    Op dinsdag 11 december 2007 00:17 schreef Deoxyribonucleic het volgende:

[..]

heeft een vrij hoge PA, 9/10 volgens mij

alleen doe geen moeite om hem in seizoen 1 te kopen, wacht tot Wijnaldum 17/18 is
    Wijnaldum zit bij Feyenoord er standaard bij (de Guzman ging weg). Mijn jeugd is volgens mij wel ok als ik de as zie: J Buijs, Wijnaldum, Zeefuik (bij PSV weggekaapt).
    wie het kleine niet eert is ambitieus
    pi_55199179
    Ik ga maar eens op zoek naar een nieuwe baan als coach. Voorlopig is er nog niemand ontslagen...
    Elite
    Tegen TTIP
    pi_55199256
    Wat een k*t spel is dit soms
    Heb een lekkere tactic die ik kan gebruiken tegen de wat sterkere tegenstanders maar een echt goeie 'dominerende' tactic heb ik nog niet gevonden
    pi_55199812
    Zwolle wordt mijn volgende uitdaging.
    Elite
    Tegen TTIP
      dinsdag 11 december 2007 @ 20:37:05 #67
    125053 stefmans
    pi_55201013
    quote:
    Op dinsdag 11 december 2007 20:00 schreef Happel het volgende:
    Zwolle wordt mijn volgende uitdaging.
    Anders speel je eerst een seizoen of 3 met een grote club en daarna iets als AGOVV of Zwolle.
    pi_55201300
    Zeker een kutspel soms....laat gewoon 2 kostbare punten liggen in WEDEROM een gelijkspel, ik weet het niet maargoed....als je 16 schoten kan doen en er geen één in kan knallen dan zit er iets niet goed denk

pi_55201595
    quote:
    Op dinsdag 11 december 2007 20:37 schreef stefmans het volgende:

[..]

Anders speel je eerst een seizoen of 3 met een grote club en daarna iets als AGOVV of Zwolle.
    Vind het niet leuk om te spelen met grote ploegen. Klooi liever wat aan met lagere teams.

Eerste wedstrijd met 4-0 van RBC gewonnen. Santy Hulst is de grote man bij Zwolle.

Chaiat (Volendam) en Ozcelik (Feijenoord) vastgelegd voor aankomend seizoen.
    Elite
    Tegen TTIP
    pi_55201617
    Ik ben net begonnen met RC Lens. De franse competitie is toch wel leuk. Na een paar wedstrijden ze wat aan het voetballen gekregen, doe nu redelijk mee in de top. Dit worden weer lange nachten

edit: de topscoorder van de competitie

[ Bericht 18% gewijzigd door Crack_david op 11-12-2007 21:11:47 ]
    Hajeto!
    pi_55201871
    Nu met Heerenveen:

Een supermaand December achter de rug met overwinningen op PSV thuis en Feyenoord uit.

In Januari is het dan weer helemaal pet. 4 Nederlagen op rij in wedstrijden waar ik 2x zoveel kansen heb als de tegenstander. Nu beginnen de fans ineens te klagen over de 4-5-1 taktiek etc. . .

Heb Alves verkocht. Scoorde bij mij niet zo vaak, maar nu moet ik zoeken naar een goede oplossing in de spits.
    Verder ben ik net 1 wedstrijd geschorst geweest door de bond vanwege mijn uitlatingen

Overigens af en toe best een wazig en frustrerend spel. Je kunt niet constant blijven presteren. Zo win je van een topper. Zo ga je er de wedstrijd erna af tegen de nummer 18 in de Eredivisie.
    U MAD?
    pi_55201909
    quote:
    Op dinsdag 11 december 2007 20:48 schreef Zinton het volgende:
    Zeker een kutspel soms....laat gewoon 2 kostbare punten liggen in WEDEROM een gelijkspel, ik weet het niet maargoed....als je 16 schoten kan doen en er geen één in kan knallen dan zit er iets niet goed denk

[ afbeelding ]
    Ik weet het niet, maar volgens mij is dit toch een soort van kleine bug. Heb dit zo en zovaak he ondanks mijn kwalitatief goede spitsen.

Is er iets bekend van een nieuwe update m.b.t. patch en wat ze erin gaan verwerken ?
    U MAD?
    pi_55201917
    Stormvogels Telstar krijgt een nieuw stadion!!

Het Simon Kistemaker Stadion zal 8 juli 2013 klaar zijn (het is nu mei 2011) en zal plaats bieden aan 22161 toeschouwers en voorzien zijn van undersoil heating.

Geweldig nieuws dit

Veel beter dan mijn huidige 3250 plaatsen, waarvan 1250 stoeltjes
    pi_55201942
    Boswachter, Matusiak is echt een god in FM.
      dinsdag 11 december 2007 @ 21:18:54 #75
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_55202126
    Fuck! Chelsea biedt 37 miljoen euro voor Micah Richards, ik vraag 60 miljoen euro en nadat Chelsea dat ook biedt, besluit mijn voorzitter het bod te accepteren.
    pi_55202204
    quote:
    Op dinsdag 11 december 2007 21:11 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Ik weet het niet, maar volgens mij is dit toch een soort van kleine bug. Heb dit zo en zovaak he ondanks mijn kwalitatief goede spitsen.
    Wordt veel over geklaagd op het SI-forum. Heb er zelf ook regelmatig last van. Mijn team schiet bijvoorbeeld twintig keer op goal en scoort niet en de tegenstander schiet drie keer en scoort er ook drie. Echt frustrerend.
    Elite
    Tegen TTIP
    pi_55202206
    quote:
    Op dinsdag 11 december 2007 21:12 schreef EnGCatjuh het volgende:
    Boswachter, Matusiak is echt een god in FM.
    Bij mij nog niet.
    Heb hem nu gewisseld voor Sulumanjani (ofzoiets) in de spits. Die Pool is veel te wisselvallig.
    U MAD?
    pi_55202434
    quote:
    Op dinsdag 11 december 2007 21:22 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Bij mij nog niet.
    Heb hem nu gewisseld voor Sulumanjani (ofzoiets) in de spits. Die Pool is veel te wisselvallig.
    Ik zie het al, manager zijn ligt je niet wanneer kom je weer gokken
    pi_55202985
    Net een aanbieding gekregen van Lierse SK (14e in de Belgische competitie), maar daar ging ik natuurlijk niet op in.
    pi_55203271
    quote:
    Op dinsdag 11 december 2007 21:09 schreef de_boswachter het volgende:
    Nu met Heerenveen:

Een supermaand December achter de rug met overwinningen op PSV thuis en Feyenoord uit.

In Januari is het dan weer helemaal pet. 4 Nederlagen op rij in wedstrijden waar ik 2x zoveel kansen heb als de tegenstander. Nu beginnen de fans ineens te klagen over de 4-5-1 taktiek etc. . .

Heb Alves verkocht. Scoorde bij mij niet zo vaak, maar nu moet ik zoeken naar een goede oplossing in de spits.
    Verder ben ik net 1 wedstrijd geschorst geweest door de bond vanwege mijn uitlatingen

Overigens af en toe best een wazig en frustrerend spel. Je kunt niet constant blijven presteren. Zo win je van een topper. Zo ga je er de wedstrijd erna af tegen de nummer 18 in de Eredivisie.
    Precies wat je zegt....Ik win uit bij Chelsea met 3-1, speel tegen Man.utd 1-1 gelijk en daarna een verlies tegen Birmingham. Maargoed, dan win je wel weer van Shaktar Donetsk en Arsenal thuis met 3-0 en 2-0. Structuur zit er nog neit echt in!
    pi_55203869
    ik speel altijd gelijk tegne blackburn rovers en wordt altijd snoeihard gecounterd door reading
    Mods met een x zijn tof.
    pi_55204203
    Altidore loopt 1 op 1 in de franse competitie bij mij in het eerste seizoen. Wel pas 14 wedstrijden gespeeld door hem. (Hij is in de winterstop gekomen.)

En ik sta nog steeds 3e met PSG! Gabriel Torje doet het trouwens ook geweldig! Als een 18 jarig ventje elke wedstrijd in de basis staan en een wedstrijd gemiddelde hebben van een 7 vind ik toch redelijk goed!
    AFC Ajax - SS Lazio
    pi_55205202
    Mijn voorzitter accepteert een bod van 300k op een speler met waarde van 1.4M

En ik heb nu een lening van 36M erbij door de bouw van het nieuwe stadion. Kost me 450k in de maand
    pi_55205906
    Werkelijk een prachtig spel!

Echt super frustrerend!
    pi_55206416
    Ik ben 4e geworden met PSG. Verder doe ik geen aankopen tenzij ik Banega kwijt kan.. Slecht moreel al sinds dat hij gekomen is. Dan heb ik liever Hamsik!
    AFC Ajax - SS Lazio
    pi_55206945
    quote:
    Op dinsdag 11 december 2007 23:26 schreef Zinton het volgende:
    Werkelijk een prachtig spel!

[ afbeelding ]

Echt super frustrerend!
    Uitslag? 0-1?
    Vincent zag het koren
    Einstein het getal
    Zeppelin de Zeppelin
    En Johan zag de bal
    pi_55207391
    Kuijt stopt er tijdens een WK mee. Tijdens, niet er na of er voor, maar 1 dag voor de finale!
    pi_55212343
    Supertalent (Albin Ekdahl) verkiest Juventus boven Ajax

het eerste talent dat ik in deze editie van FM ontdekte en ik haal em standaard.. toch wel weer grappig om te zien dat ze het weer goed gezien hebben bij FM..
    pi_55212377
    quote:
    Op woensdag 12 december 2007 11:20 schreef Wurdsje het volgende:

het eerste talent dat ik in deze editie van FM ontdekte en ik haal em standaard.. toch wel weer grappig om te zien dat ze het weer goed gezien hebben bij FM..
    Dat is toch die 'nieuwe Zlatan'?
    AFC Ajax - SS Lazio
    pi_55214009
    quote:
    Op woensdag 12 december 2007 11:20 schreef Wurdsje het volgende:

Inderdaad mooi gezien, dat was toendertijd met Rio Ferdinand ook en 'n paar jaar terug met Kerlon, Gago en Higuain. Die zie je nu doorbreken

Laat wel 't realisme van 't spel zien Ik raad daarom de technische staf van profclubs aan om te FM-en
      woensdag 12 december 2007 @ 12:24:44 #91
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_55214045
    quote:
    Op woensdag 12 december 2007 12:23 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Inderdaad mooi gezien, dat was toendertijd met Rio Ferdinand ook en 'n paar jaar terug met Kerlon, Gago en Higuain. Die zie je nu doorbreken

Laat wel 't realisme van 't spel zien Ik raad daarom de technische staf van profclubs aan om te FM-en
    Jammer dat Peter Prospar nooit echt is doorgebroken.
    pi_55214518
    quote:
    Op dinsdag 11 december 2007 22:29 schreef Ordinair het volgende:
    Gabriel Torje doet het trouwens ook geweldig! Als een 18 jarig ventje elke wedstrijd in de basis staan en een wedstrijd gemiddelde hebben van een 7 vind ik toch redelijk goed!
    Ik heb hem bij RC Lens gehaald en hij doet het inderdaad erg goed. Bij mij is hij nog 17 en speelt voor zover zijn conditie het trekt. En hij heeft nog niet lager dan een 7 gehaald. Echt prima, daar ga ik veel lol van beleven / geld aan verdienen
    Hajeto!
    pi_55214891
    quote:
    Op woensdag 12 december 2007 12:24 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Jammer dat Peter Prospar nooit echt is doorgebroken.
    mja of Krasen Trifonov uit een paar edities terug.. Geweldige AM FL was dat.. tegenwoordig is ie nergens meer te vinden in FM..
    pi_55215801
    Ben alweer een half seizoen onderweg met Liverpool en ik sta 2e met 4 punten achterstand op Man. Utd, helemaal nog niet zo slecht dus! Maar mijn probleem is eigenlijk dat ik het "heel" goed doe tegen sterke clubs, maar tegen mindere clubs kom ik gewoon niet tot score en speel ik te vaak gelijk of win ik net met 1-0 ofzo...

Ik speel in deze formatie met deze spelers!

En met deze teaminstellingen (eigenlijk altijd op deze manier, behalve als ik achter kom te staan, dan verander ik die pijltjes van de MR en de ML, dan maak ik ze langer.

Tegen Arsenal uit win ik bijvoorbeeld met 1-3 maar dan verlies ik wel weer van Birmingham City

Erg frustrerend!
    pi_55216224
    waarschijnlijk omdat de kleinere ploegen jou het spel laten maken, en jij verdedigend en counterend ingesteld bent. Dan krijg je wedstrijden van niks. Ik zou een iets meer aanvallende strategie maken voor tegen zulke ploegen.
    (ik speel trouwens bijna net zo, alleen dan met een DMC, MC en AMC, als ik aanvallender wil werk ik met een 4-4-2 met opkomende back en middenvelders, of met 2 MC's en 1 AMC, en dan de middenvelders verder door)
    Hajeto!
    pi_55216579
    quote:
    Op woensdag 12 december 2007 12:23 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Ik zou niet durven zeggen dat Kerlon is doorgebroken hoor Hij was een hype met zn dribbels, maar maakt verder niks klaar.

Guarin is wel een goed voorbeeld imo.
    pi_55216772
    Het zal wel een vraag zijn die al duizend keer is gesteld, maar; waarom is Aaritalo verdwenen na de patch?
    pi_55217141
    quote:
    Op woensdag 12 december 2007 14:05 schreef Blight het volgende:
    Het zal wel een vraag zijn die al duizend keer is gesteld, maar; waarom is Aaritalo verdwenen na de patch?
    Dat vroeg ik mij ook al af..
    AFC Ajax - SS Lazio
    pi_55218487
    quote:
    Op woensdag 12 december 2007 13:44 schreef Crack_david het volgende:
    waarschijnlijk omdat de kleinere ploegen jou het spel laten maken, en jij verdedigend en counterend ingesteld bent. Dan krijg je wedstrijden van niks. Ik zou een iets meer aanvallende strategie maken voor tegen zulke ploegen.
    (ik speel trouwens bijna net zo, alleen dan met een DMC, MC en AMC, als ik aanvallender wil werk ik met een 4-4-2 met opkomende back en middenvelders, of met 2 MC's en 1 AMC, en dan de middenvelders verder door)
    Ik zat er zelf ook al aan te denken en inderdaad, ik heb een DMC naar de AMC verschoven en daar Babel neergezet en ik speel Crystal Palace met 0-5 van de mat

Kan natuurlijk toeval zijn maar ik had 36 schoten op doel

En dan weer zoiets

0-0

Opzich niet verkeerd, uit bij de Spurs maargoed, gezien het wedstrijd verloop wel

[ Bericht 23% gewijzigd door Zinton op 12-12-2007 15:28:51 ]
    pi_55218883
    quote:
    Op woensdag 12 december 2007 14:05 schreef Blight het volgende:
    Hij is er nog wel, maar dan moet je alle Finse spelers meeladen wanneer je een nieuw spel aanmaakt. Hij is trouwens ook slechter geworden, dus zo'n groot gemis is het niet.
      woensdag 12 december 2007 @ 15:34:39 #101
    117813 Mr-Sander
    Check m'n signature
    pi_55218924
    Van de held Sergey Kisliy hoor je ook helemaal niks meer
    -link verwijderd, niet terugplaatsen-
      woensdag 12 december 2007 @ 15:41:43 #102
    52871 Blight
    Supersized.
    pi_55219089
    quote:
    Op woensdag 12 december 2007 15:33 schreef Nywuob het volgende:

[..]

Hij is er nog wel, maar dan moet je alle Finse spelers meeladen wanneer je een nieuw spel aanmaakt. Hij is trouwens ook slechter geworden, dus zo'n groot gemis is het niet.
    Okay, vandaar. Het was ook meer een vraag uit nieuwsgierigheid, want elke keer dezelfde spelers halen is sowieso weinig lol aan.
    pi_55219591
    quote:
    Op woensdag 12 december 2007 15:41 schreef Blight het volgende:

[..]

Okay, vandaar. Het was ook meer een vraag uit nieuwsgierigheid, want elke keer dezelfde spelers halen is sowieso weinig lol aan.
    Die Fin was in FM07 al een held in mijn Preston game.
    pi_55221422
    Die FREDs hè, die gaan wel eens naar de kapper.
      woensdag 12 december 2007 @ 19:17:36 #105
    152771 GooseFM
    Sleep is good books are better
    pi_55224755
    Ik ben ook maar weer eens gaan spelen. Begonnen met Bradford City, sta nu na 32 wedstrijden gespeeld te hebben bovenaan in de Coca-Cola League 2 met geen enkele verliespartij. (21 winst, 11 gelijk, 1e seizoen).
    pics:
    Transfers: (Ehui is trouwens een aanrader (y))

mijn opstelling en tactiek:

Speel dadelijk de finale van de johnstone paint trophy, ben helaas al wel voor de league cup en fa cup uitgeschakeld

edit: En ik ben net gevraagd voor het bondcoachschap van Marokko

[ Bericht 10% gewijzigd door GooseFM op 12-12-2007 19:33:51 ]
    || “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||
    pi_55224820
    quote:
    Op woensdag 12 december 2007 17:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
    Die FREDs hè, die gaan wel eens naar de kapper.
    JA!

Ik dacht al dat ik gek werd, maar een braziliaan die eerst een grote bos haar had, kwam ineens opdagen met dreads. .
    - link verwijderd. niet terugplaatsen! -
    pi_55226976
    quote:
    Op woensdag 12 december 2007 19:19 schreef GeneraalUli het volgende:

[..]

JA!

Ik dacht al dat ik gek werd, maar een braziliaan die eerst een grote bos haar had, kwam ineens opdagen met dreads. .
    Zo'n gozert met een rasta was bij mij opeens bijna kaal
    pi_55227156
    M'n Man U game gaat redelijk, sta 3e binnen redelijke afstand (4 punten) van nummer 1 Chelsea. Na 4 wedstrijden al gekwalificeerd in de CL, terwijl ik vooraf bang moest zijn volgens de media omdat ik in de poule des doods zat

M'n tactiek begint in de ploeg geslepen te zitten, hopelijk kan ik nog wat moois waarmaken dit seizoen
    pi_55230923
    Ik ga morgen maar eens beginnen met liverpool en mn plan voor world domination opzetten.

Ik verkoop iig direct

Torres.
    Kuyt.
    Crouch.
    Babel

En koop uiteraard direct mn holmaatje
    B.Sharp

tot morgen
    People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
    Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
    pi_55231336
    quote:
    Op woensdag 12 december 2007 22:41 schreef sitting_elfling het volgende:
    Ik ga morgen maar eens beginnen met liverpool en mn plan voor world domination opzetten.

Ik verkoop iig direct

Torres.
    Kuyt.
    Crouch.
    Babel

B.Sharp

tot morgen
    mijn vriend babel:(
    pi_55232515
    tvp
    pi_55235197
    Nog zo'n FM-talentje dat gaat doorbreken.

http://www.vi.nl/NieuwsIt(...)MexicaanVanPumas.htm

Was in FM07 iig een goed talent.
    pi_55239315
    Ik ben opnieuw begonnen met Coventry City, omdat mijn vorige game nog dateerde van voor de patch. Het gaat nu fantastisch. Ik sta strak bovenaan in de Championship met 2 punten meer dan West Bromwich Albion. De rest van de ploegen staat op een flinke achterstand van ons: met de nummer drie heb ik een gat geslagen van 12 punten, na 18 speelrondes. De League Cup ging echter wat minder goed.. Daar heb ik al in de derde ronde afscheid van moeten nemen.
    pi_55242363
    Eindelijk mn eerste seizoen afgerond met Man city

maar nu kan ik niet aan het 2e seizoen beginnen, op 18 juli (of juni) knalt ie er de hele tijd uit

opt SI forum zegge ze: opnieuw installere, gedaan en weer precies hetzelfde

beetje jammer om de hele tijd maar 1 seizoen te kunne spele
    pi_55243769
    quote:
    Op woensdag 12 december 2007 22:41 schreef sitting_elfling het volgende:

Ik verkoop iig direct

Torres.
    Kuyt.
    Crouch.
    Babel

B.Sharp

tot morgen
    Sharp wil toch niet bij Sheffield weg..
    AFC Ajax - SS Lazio
    pi_55253337
    Iedereen het spel uit de ramen getieft?
    AFC Ajax - SS Lazio
    pi_55253579
    Neehoor.
    pi_55254259
    Nope.

Alhoewel ik het net bijna had gedaan.

6e worden met Heerenveen op gescoorde goals. Als ik 5e was geworden had ik UEFA gehad. Nu wordt ik met 3-0 en 0-0 van de mat geveegd van Vitesse en speel ik niks meer volgens seizoen.

Ik ga een andere uitdaging beginnen

Iemand een tip waar ik goede tactics kan loaden ?
    U MAD?
    pi_55254413
    Zo. Even pauze nu ik precies op de helft van de competitie ben met Coventry. Na 23 speelrondes sta ik 7 punten los van de nummer 2. Yay!
    pi_55254584
    quote:
    Op donderdag 13 december 2007 13:50 schreef Ordinair het volgende:

[..]

Dat gaan wij nu eens even bekijken .. net een game met liverpool opgestart
    Ik verkoop bijna direct al mn aanvallers hehe als dat lukt iig
    People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
    pi_55254625
    quote:

[..]

Uhm ik weet niet waar je het over hebt? Maar mijn holmaatje Billy Sharp komt dus wel eh
    Hij wou niet als reserve speler komen naar liverpool, wel als topspeler

Torres en Kuyt net verkocht. Nu babel nog
    pi_55254676
    quote:
    Op donderdag 13 december 2007 21:11 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Uhm ik weet niet waar je het over hebt? Maar mijn holmaatje Billy Sharp komt dus wel eh
    Hij wou niet als reserve speler komen naar liverpool, wel als topspeler

Torres en Kuyt net verkocht. Nu babel nog
    Naar PSG wilde hij niet komen als topspeler..
    AFC Ajax - SS Lazio
    pi_55254678
    Jaaaa Billy Sharp is binnen
      donderdag 13 december 2007 @ 22:13:38 #124
    108558 Messenga
    goeiendag wat een geheel!
    pi_55256102
    Nu maar hopen dat ie met Sharp schiet.
    pi_55256228
    te slecht
    Hajeto!
    pi_55256836
    ik wil me game updaten, zegt ie : ja er is een update, maar we kunnen hem niet op de site vinden :/
    en heb toenstraks 8.0.1 installed uit de OP..
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
    Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
    pi_55259113
    Het valt me wel op dat ik sinds de nieuwe patch eigenlijk altijd in de regen speel in de Nederlandse competitie, maakt niet uit of het zomer of winter is. En de temperaturen zijn een beetje raar, ik had toestraks 16 graden in januari.
    I like work. It fascinates me. I can sit and look at it for hours.
      vrijdag 14 december 2007 @ 00:15:36 #128
    189649 fjetz
    1337 h4x0r n1nj4
    pi_55259138
    quote:
    Op vrijdag 14 december 2007 00:14 schreef Lubricalia het volgende:
    Het valt me wel op dat ik sinds de nieuwe patch eigenlijk altijd in de regen speel in de Nederlandse competitie, maakt niet uit of het zomer of winter is. En de temperaturen zijn een beetje raar, ik had toestraks 16 graden in januari.
    16 graden in januari is tegenwoordig zo raar niet
    Heeuuhhh! Neem er nog 1!
    pi_55265818
    quote:

[..]

Idd hij wilde niet naar PSV..
    quote:
    Op vrijdag 14 december 2007 00:14 schreef Lubricalia het volgende:
    dat had ik ook voor de patch.. 20 graden op 3 januari of zo.. heel vaag..
      vrijdag 14 december 2007 @ 13:53:13 #130
    125053 stefmans
    pi_55269078
    quote:

[..]

Ik kon hem naar Man UTD halen als speler in rotatie systeem
    pi_55269081
    Ik heb C. Ronaldo tijdelijk in de spits staan omdat Saha, Rooney en Tevez geblesseerd zijn. Hij scoort nog aardig wat ook
      vrijdag 14 december 2007 @ 14:28:19 #132
    122179 m0ri
    Ik kwam, ik zag, ik faalde.
    pi_55269978
    Even wat begonnen met Crewe Alexandra, op random

Ik voel al aan mn water dat dit niks wordt
    kutg0thics ook altijd.
    pi_55270333
    en onderweg met PSG
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
    Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
    pi_55270540
    Carrick loopt voor 30 mln de deur uit De board heeft ingegrepen, niet dat ie verzekerd was van 'n basisplaats .. Nu Riquelme en Mikel losweken ..
    pi_55275128
    In mijn Sheffield United game zit de selectie van Ajax er wel erg lekker uit dus ik denk dat ik maar een nieuwe manager ga toevoegen
    Edit: Sta wel erg lekker in het Rood
    pi_55289677
    Effe een update wat betreft mijn Arsenal game:

Ben nu in het seizoen 2017/2018. Het Emirates Stadium is inmiddels uitgebreid tot 95395 plaatsen, en brengt ongeveer 5,5 miljoen per thuiswedstrijd op.

Heb nu de volgende selectie, met een flink aantal standaardtalenten.

Sergio Aguëro speelt al seizoenen lang al erg goed! Heb hem in 2008/2009 gekocht en speelt sindsdien bijna onafgebroken in de spits, eerst naast Adebayor, toen naast Alan Kardec en nu naast Gafarov (FRED).
    Totaal aantal doelpunten (Competitie, beker, continentaal) = 345 goals. Deze maakte hij in 380 (46) wedstrijden.
    Hij loopt dus niet 1 op 1, maargoed ik vind dit toch een aardig moyenne, aangezien de spits naast Aguëro ook veel goals maakt.

Heb 9 keer de Premier League gewonnen, 4 keer de FA Cup, 3 keer de League Cup, 9 Community Shields ( ), 6 CL's,
    6 Europese Supercups, en 5 keer het WK voor clubs.
    Wilde eigenlijk al een tijdje stoppen, maar ben toch benieuwd hoe ik me kan redden met alleen maar FREDs in een game, dus ik zet nog effe door. .

EDIT: Ook grappig hoe sommige clubs helemaal in verval kunnen raken na verloop van tijd. Zo is Liverpool nu een ontzettend matige ploeg die vorig seizoen (2016/2017) 17e is geëindigd. .
    pi_55304130
    Heb met Telstar nu een feederclub in Trinidad en Tobago. Aardige jeugd met jeugdopleiding, dus ik ben benieuwd. Kon ook een club uit Oman kiezen of een ploeg uit een lage divisie in Turkije.
    pi_55304762
    quote:
    Op zaterdag 15 december 2007 13:24 schreef GeneraalUli het volgende:
    Effe een update wat betreft mijn Arsenal game:

Ben nu in het seizoen 2017/2018. Het Emirates Stadium is inmiddels uitgebreid tot 95395 plaatsen, en brengt ongeveer 5,5 miljoen per thuiswedstrijd op.

Heb nu de volgende selectie, met een flink aantal standaardtalenten.
    [ afbeelding ]

Sergio Aguëro speelt al seizoenen lang al erg goed! Heb hem in 2008/2009 gekocht en speelt sindsdien bijna onafgebroken in de spits, eerst naast Adebayor, toen naast Alan Kardec en nu naast Gafarov (FRED).
    Totaal aantal doelpunten (Competitie, beker, continentaal) = 345 goals. Deze maakte hij in 380 (46) wedstrijden.
    Hij loopt dus niet 1 op 1, maargoed ik vind dit toch een aardig moyenne, aangezien de spits naast Aguëro ook veel goals maakt.

Heb 9 keer de Premier League gewonnen, 4 keer de FA Cup, 3 keer de League Cup, 9 Community Shields ( ), 6 CL's,
    6 Europese Supercups, en 5 keer het WK voor clubs.
    Wilde eigenlijk al een tijdje stoppen, maar ben toch benieuwd hoe ik me kan redden met alleen maar FREDs in een game, dus ik zet nog effe door. .

EDIT: Ook grappig hoe sommige clubs helemaal in verval kunnen raken na verloop van tijd. Zo is Liverpool nu een ontzettend matige ploeg die vorig seizoen (2016/2017) 17e is geëindigd. .
    herken ik wel, ik ben ook doorgegaan met mn beste game waarvan ik d8 dat ik het beste team uit de wereld had geschapen, het laatste seizoen alles gepakt wat ik kon winnen. En toen naar een andere club om te zien hoe mijn oude club het doet en welke spelers ze weg doen enzo
    pi_55306142
    In mijn game is Manchester United gedegradeerd met een schuld van bijna 1 miljard euro.

Ze zijn het seizoen erop in ieder geval wel meteen gepromoveerd.
    pi_55312497
    hoe kan ik skins toevoegen in de MAC-versie ?
    pi_55318268
    Ben sinds vrijdag aan de gang bij WEST BROMWICH ALBION

Na een ultiem slechte start in de eerste maanden van het eerste seizoen dankzij topspeler Beattie alsnog 5e geworden in de Championship. Mijn dubbele confrontatie tegen Q.P.R. won ik makkelijk waardoor ik de finale in een uitverkocht Wembley mocht spelen. Helaas dolf ik hier het onderspit met 0-2 tegen Plymouth.

Het seizoen erop ben ik in de zomer begonnen met het aanpassen van mijn elftal. Aantal onbruikbare spelers konden vertrekken en heb o.a. Patrick Pauwe, een topverdediger van Coventry en Bas Roorda als reservekeeper gehaald. Na 10 wedstrijden draai ik lekker bovenin mee (5e), maar het verschil met de 3 topteams in de Championship (gedegradeerde Premier League Clubs Fulham, Middlesborough en nog ene ) is toch al wat groter.

Gelukkig is het bestuur tevreden tot nu toe.
    U MAD?
    pi_55321823
    quote:
    Op vrijdag 14 december 2007 14:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
    en onderweg met PSG
    Is wel iets van te maken! Succes!
    AFC Ajax - SS Lazio
    pi_55322005
    Na Liverpool (3-0 en 0-2) mag ik Chelsea uit gaan schakelen in de CL kwartfinale M'n aanvallers Rooney en Ronaldo (geweldig dynamisch spitsenduo) zijn dodelijk efficiënt
    pi_55326419
    Eerste seizoen gespeeld met Liverpool en 2e geworden met 3 punten achterstand op Man.utd, CL in de halve finale eruit tegen Inter en in de FA en League Cup niet veel klaargemaakt, halve finale en 4e ronde geloof ik.

Vagner Love net gratis kunnen aantrekken en Lulinha komt er ook aan! Verder Passanen en nog een Turkse speler aangetrokken als backup voor de verdediging, kwam erachter dat ik te vaak weinig man had rondlopen als vervanging....
    pi_55327794
    Heeft er hier weleens iemand in competitieverband van Man. Utd gewonnen? Ik in al de tijd dat ik FM08 speel nog geen één keer, net weer in de laatste minuut de gelijkmaker tegen Echt irritant!
      maandag 17 december 2007 @ 11:19:08 #146
    125053 stefmans
    pi_55331928
    quote:
    Op maandag 17 december 2007 01:49 schreef Zinton het volgende:
    Heeft er hier weleens iemand in competitieverband van Man. Utd gewonnen? Ik in al de tijd dat ik FM08 speel nog geen één keer, net weer in de laatste minuut de gelijkmaker tegen Echt irritant!
    Dat heb ik juist met Chelsea
      maandag 17 december 2007 @ 11:23:08 #147
    52871 Blight
    Supersized.
    pi_55331997
    quote:
    Op zondag 16 december 2007 19:08 schreef de_boswachter het volgende:
    Ben sinds vrijdag aan de gang bij WEST BROMWICH ALBION

Na een ultiem slechte start in de eerste maanden van het eerste seizoen dankzij topspeler Beattie alsnog 5e geworden in de Championship. Mijn dubbele confrontatie tegen Q.P.R. won ik makkelijk waardoor ik de finale in een uitverkocht Wembley mocht spelen. Helaas dolf ik hier het onderspit met 0-2 tegen Plymouth.

Het seizoen erop ben ik in de zomer begonnen met het aanpassen van mijn elftal. Aantal onbruikbare spelers konden vertrekken en heb o.a. Patrick Pauwe, een topverdediger van Coventry en Bas Roorda als reservekeeper gehaald. Na 10 wedstrijden draai ik lekker bovenin mee (5e), maar het verschil met de 3 topteams in de Championship (gedegradeerde Premier League Clubs Fulham, Middlesborough en nog ene ) is toch al wat groter.

Gelukkig is het bestuur tevreden tot nu toe.
    Wie? Elliot Ward is een leuke speler, maar verder valt de selectie wel tegen. Maar goed, ik sta nog steeds eerste. .
      maandag 17 december 2007 @ 13:52:46 #148
    122179 m0ri
    pi_55335426
    Pre-season odds waren 40-1, toch al een poosje eerste gestaan. Media prediction was 12e

kutg0thics ook altijd.
    pi_55335527
    Waarom zitten de shirts van Excelsior er niet in
    Xbox Live Gamertag: Harmen84
      maandag 17 december 2007 @ 13:57:52 #150
    122179 m0ri
    pi_55335566
    quote:
    Op zondag 16 december 2007 01:14 schreef Knoekie het volgende:
    In mijn game is Manchester United gedegradeerd met een schuld van bijna 1 miljard euro.

Ze zijn het seizoen erop in ieder geval wel meteen gepromoveerd.
    Haha, hoe dat zo? Gedegradeerd door die schuld?
    kutg0thics ook altijd.
    pi_55335686
    Vagner Love gratis overgenomen en uit bij Werder Bremen maar een keer gebracht ipv Torres

Kuyt heeft er een grote concurrent bij!
      maandag 17 december 2007 @ 14:24:08 #152
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_55336218
    quote:
    Op zondag 16 december 2007 21:39 schreef Eric_Cantona het volgende:
    Na Liverpool (3-0 en 0-2) mag ik Chelsea uit gaan schakelen in de CL kwartfinale M'n aanvallers Rooney en Ronaldo (geweldig dynamisch spitsenduo) zijn dodelijk efficiënt
    Wat is jouw opstelling? Ben zelf ook met Manchester United begonnen, gaat op zich best aardig.

Community Shield met 2-1 verloren van Chelsea, had toen nog veel blessures. In de competitie gaat het nog prima, slechts tweemaal puntverlies (1-1 uit bij LFC en 3-3 uit bij AFC) en verder alles gewonnen.
    pi_55336682
    quote:
    Op maandag 17 december 2007 13:57 schreef m0ri het volgende:

[..]

Haha, hoe dat zo? Gedegradeerd door die schuld?
    Zware puntenaftrek lijkt me.
    pi_55337235
    quote:
    Op maandag 17 december 2007 14:24 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Wat is jouw opstelling? Ben zelf ook met Manchester United begonnen, gaat op zich best aardig.

Community Shield met 2-1 verloren van Chelsea, had toen nog veel blessures. In de competitie gaat het nog prima, slechts tweemaal puntverlies (1-1 uit bij LFC en 3-3 uit bij AFC) en verder alles gewonnen.
    Ik voetbal met de volgende formatie:

Ronaldo in de punt en Rooney er omheen. Omdat ik veel AMC's heb (Anderson, Nani, Scholes, Joao Moutinho) en 'n paar degelijke MC's (Fletcher, Hargreaves, Miguel Veloso) kan ik goed in deze formatie voetballen. Erg dynamisch en met Ronaldo en Rooney klikt 't goed en er komen redelijk wat doelpunten.

Toch loopt 't de laatste tijd niet geweldig meer. Ik sta gedeeld 1e met Arsenal en Chelsea, met nog 3 wedstrijden te gaan.
    Zojuist Chelsea in de halve finale CL verslagen (1-2 en 2-1, op penalty's door). De CL-finale tegen Arsenal zal ook wel weer 'n kraker worden De FA-cup mag ik tegen stadsgenoot City aantreden
    pi_55339750

M'n 11e seizoen met Arsenal is m'n allereerste ongeslagen seizoen in de competitie (Verlies altijd wel een keer tijdens het seizoen.) !

-edit: en Akinfeev had ook nog z'n been gebroken in september, dus grotendeels zonder m'n 1e keep gespeeld-

[ Bericht 17% gewijzigd door GeneraalUli op 17-12-2007 17:01:43 ]
    pi_55339846
    quote:
    Op maandag 17 december 2007 11:23 schreef Blight het volgende:

[..]

Wie? Elliot Ward is een leuke speler, maar verder valt de selectie wel tegen. Maar goed, ik sta nog steeds eerste. .
    Elliot Ward ja
    Al een aantal keren gescoord bij corners.

Sta na 27 wedstrijden nu 2e in de Coca Cola Championship op 15 punten!!! van de nummer 1 Porthsmouth die pas 6 verliespunten hebben.

Heb Manchester United gecharterd als moederclub waardoor er wat talentjes mijn kant op komen. Ik heb hun spits Duang (chinees) gehuurd en die scoort echt aan de lopende band zeg

Enige probleem bij FM2008 is dat je niet echt kunt bouwen op je resultaten. Zo een reeks van 8 ongeslagen wedstrijden en zo ga je thuis onderuit met 1-3 tegen de nummer voorlaatst.
    U MAD?
    pi_55339885
    Helaas 3e geworden door 'n bloedeloos gelijkspel tegen Middlesbrough terwijl concurrenten wonnen in de voorlaatste wedstrijd. De laatste speelronde werden geen fouten meer gemaakt

Dan de CL en FA-cup maar binnenhalen ..
    pi_55341977
    Dit is wel een lekkere skin
      maandag 17 december 2007 @ 18:56:35 #159
    163768 Happel
    Je Suis Roi
    pi_55342430
    quote:
    Op maandag 17 december 2007 13:56 schreef Harmen1984 het volgende:
    Waarom zitten de shirts van Excelsior er niet in
    Hier staan kitpacks van echt alle landen, waaronder die van Nederland (Eredivisie en Jupiler League)

Elite
    Tegen TTIP
    pi_55343368
    quote:
    Op maandag 17 december 2007 18:38 schreef andre347 het volgende:
    Kan je die zelf even mirroren?
    AFC Ajax - SS Lazio
    pi_55343495
    quote:
    Op maandag 17 december 2007 19:36 schreef Ordinair het volgende:

[..]

Kan je die zelf even mirroren?
    Bij nader inzien niet zo'n handige skin. Werkt niet echt fijn. Maar wil de skin wel uploaden als je um echt wil.
    pi_55343557
    quote:
    Op maandag 17 december 2007 19:41 schreef andre347 het volgende:

[..]

Bij nader inzien niet zo'n handige skin. Werkt niet echt fijn. Maar wil de skin wel uploaden als je um echt wil.
    Never mind dan..
    AFC Ajax - SS Lazio
    pi_55343828
    Hoe kan ik trouwens de kleuren van letters van een bepaalde skin veranderen? Ik heb nu een leuke achtergrond maar de Steklo Skin Black heeft donkere letters waardoor ik de tekst bijna niet kan lezen
    pi_55344170
    Hoi iedereen,

Ik volg dit topic al een tijdje en speel het spel zelf ook als ik tijd heb af en toe. Het gaat echter niet supergoed bij mij. Hebben jullie misschien wat tips waar je op moet letten? Of hoe jullie het zelf altijd aanpakken?

Ik speel met PSV en zit nu in mijn tweede seizoen.

Bedankt.
    Thats the sound of your brain cracking
    pi_55344187
    FA-cup op penalty's gewonnen van City (na 2-0 voorgestaan te hebben ) en de CL op pingels binnengehaald tegen Arsenal.

Dus toch 'n redelijke score na seizoen 1, alleen ben ik bang dat men niet zo blij is met de 3e plaats ondanks dat ik tot 't einde heb meegespeeld voor de titel
    pi_55345962

Ajax wordt nog een zware dobber.
      maandag 17 december 2007 @ 21:28:23 #167
    52871 Blight
    Supersized.
    pi_55346163
    .

Ik stond 7 punten los van de nummer 2, West Bromwich.. Speel ik in de laatste 4 wedstrijden 2 keer gelijk, en verlies ik een thuiswedstrijd tegen de nummer 14. Nu sta ik weer eerste op 'slechts' het doelsaldo.

Ik moet de volgende wedstrijd tegen West Bromwich zelf, maar ik ben even gestopt met spelen omdat ik woest word als die match fout gaat. .
    pi_55346843
    Ajax - Telstar 3-1
    Telstar - Ajax 2-4

Dan maar voor UEFA Cup.
    pi_55354619
    Ik ga er ook eindelijk weer eens aan beginnen. De hele CM serie compleet kapot gespeeld. Begonnen aan de eerste FM en daarna niet echt meer gespeeld.

Ben benieuwd of ik het nog echt leuk ga vinden. Zijn er nog dingen die ik moet weten qua versies/patches/etc? .
    pi_55354671
    Ja de officiele patch zou ik even instaleren. Staat in de OP.
    AFC Ajax - SS Lazio
      dinsdag 18 december 2007 @ 09:55:11 #171
    52871 Blight
    Supersized.
    pi_55354792
    quote:
    Op dinsdag 18 december 2007 09:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
    Ik ga er ook eindelijk weer eens aan beginnen. De hele CM serie compleet kapot gespeeld. Begonnen aan de eerste FM en daarna niet echt meer gespeeld.

Ben benieuwd of ik het nog echt leuk ga vinden. Zijn er nog dingen die ik moet weten qua versies/patches/etc? .
    In ieder geval de laatste patch downloaden van SI. Anders maak je jezelf gek met buitenspel doelpunten, een gatenkaas bij pressing play en allerlei andere kleine foutjes. Verder moet het allemaal wel lukken.
    pi_55355004
    quote:
    Op maandag 17 december 2007 18:56 schreef Happel het volgende:

[..]

Hier staan kitpacks van echt alle landen, waaronder die van Nederland (Eredivisie en Jupiler League)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
    Ziet er tof uit, thanks.
    pi_55361868
    quote:
    Op maandag 17 december 2007 18:38 schreef andre347 het volgende:
    Ik dank u zeer, die kende ik nog helemaal niet! Er zijn sowieso echt hele mooie skins voor fm 2008.
    pi_55362111
    Ben ook maar weer eens begonnen

Ben gestart met Vitesse. Meteen even wat dure spelers laten gaan, om m'n miljoenenschuld een beetje te verminderen en heb er een paar talenten voor in de plaats gehaald. te weten Dsudzak, Albin Ekdahl en Jozy Altidore (die komt pas in januari van het nieuwe jaar). En verder heb ik Dirk Marcellis gehuurd van PSV.

De doelstelling van de club is in het linker rijtje eindigen en ik sta na zeven wedstrijden op een 2e plaats. Zojuist Ajax verslagen met 3-0, dus het gaat prima
    Woo-loo-loo!
    pi_55364223
    Het gaat echt vreselijk bij met met PSG het 2e seizoen. Ik sta 12e net voor de winterstop terwijl ik een super selectie heb. Maar het wil gewoon niet. Het team is heel wisselvallig in de competitie terwijl ze in de UEFA wel de sterren van de hemel spelen.
    AFC Ajax - SS Lazio
      dinsdag 18 december 2007 @ 18:18:03 #176
    197512 Joe.
    Super Joe.
    pi_55366901
    Gister met Frankfurt begonnen.

Wat overbodige spelers verkocht en Damian Escudero gehaald.

Eerste wedstrijden gewonnen van Gera (0-7) en Bayern (2-0), daarna ging het wat minder. Heb nu 5 uit 5
    Spider Pig, Spider Pig. Does whatever a Spider Pig does
    Can he swing, From a web? No he can't. He's a pig.
    Look out! He's a Spider Pig!
    pi_55367263
    Zit in 4e seizoen met Rangers, 1e 2 simpel kampioen, 3e seizoen 2e na Celtic, omdat ik 3x door hung ebeat word in de laatste 5 minuten net het puntverschil

Europees elk jaar overwinterd maar heb moeite met scoren

League CUP 3x, die andere 2x, opzich gaat het wel aardig, heb Martin Petrov en Motta oa in me selectie, best een lekker team.
      dinsdag 18 december 2007 @ 18:34:44 #178
    197512 Joe.
    Super Joe.
    pi_55367327
    Petrov moet je verkopen man!

Die is tegen die tijd antiek, kan je mooi duiten vangen
    pi_55367366
    quote:
    Op dinsdag 18 december 2007 18:34 schreef Joe. het volgende:
    Petrov moet je verkopen man!

Die is tegen die tijd antiek, kan je mooi duiten vangen
    Die gast is dodelijk, elk jaar tering veel assists en goals

Hem hem nu 2 seizoenen al, na seizoen 1 dus, en is echt een wereldlinksmidden(buiten,nummer 10)
    pi_55369970
    Hoe kan het dat in elke skin die ik laad (bijna) alle letters zwart zijn zodat ik niet veel kan lezen. Zelfs in de Steklo skin is dat nu.
    pi_55372571
    Het ene moment speel ik tegen de nummer 1 en heb ik de kans om de top 10 weer binnen te dringen verlies ik de de keer erop met 5-0 van een degradatie kandidaat. Terwijl het eerste seizoen van PSG super ging! Damn wat een kk irritant spel!
    AFC Ajax - SS Lazio
    pi_55372928
    Krijg het spel pas zaterdag, als ik geluk heb donderdag of vrijdag.
    Weet iemand of Toy's Rus in Eindhoven dit spel heeft?
    Ik heb trouwens een mac, gaan alle FM 2008's hierop?
    En zijn er ook patches,skins etcetera die je gemakkelijk met de Mac kan downloaden en weet iemand hoe dat moet?
    Alvast bedankt
    pi_55372970
    Ja
    Ja
    Ja
    pi_55373914
    quote:
    Op dinsdag 18 december 2007 22:02 schreef Knoekie het volgende:
    Ja
    Ja
    Ja
      dinsdag 18 december 2007 @ 23:03:00 #185
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_55374975
    Twee nieuwe spelers van me hebben "Wp" bij hun naam staan, wanneer kan ik ze gaan opstellen?
    pi_55375010
    Bedankt voor je korte maar bondige antwoorden Knoekie, zaterdag maar eens naar Toy's Rus gaan en daarna beginnen met Feyenoord.
    pi_55375039
    quote:
    Op dinsdag 18 december 2007 23:03 schreef M0NTANA het volgende:
    Twee nieuwe spelers van me hebben "Wp" bij hun naam staan, wanneer kan ik ze gaan opstellen?
    Zodra ze genoeg interlands hebbeng espeeld of zodra ze een 2e nationaliteit krijgen die EU is.
    Dat kan je doen door ze naar een feeder club te sturen.
      dinsdag 18 december 2007 @ 23:05:35 #188
    163768 Happel
    Je Suis Roi
    pi_55375081
    quote:
    Op dinsdag 18 december 2007 23:03 schreef M0NTANA het volgende:
    Wanneer ze een work permit krijgen
    Elite
    Tegen TTIP
    pi_55375142
    quote:
    Op dinsdag 18 december 2007 23:03 schreef Yourski het volgende:
    Bedankt voor je korte maar bondige antwoorden Knoekie, zaterdag maar eens naar Toy's Rus gaan en daarna beginnen met Feyenoord.
    In de Toy's Rus in Rotterdam hadden ze hem wel iig. Denk dat ze hem in Eindhoven ook wel zullen hebben.

Feyenoord
      dinsdag 18 december 2007 @ 23:09:54 #190
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_55375249
    quote:
    Op dinsdag 18 december 2007 23:04 schreef sjimz het volgende:

[..]

Zodra ze genoeg interlands hebbeng espeeld of zodra ze een 2e nationaliteit krijgen die EU is.
    Dat kan je doen door ze naar een feeder club te sturen.
    Als ik ze bij mijn club houd, kan ik het dus schudden?
    quote:
    Op dinsdag 18 december 2007 23:05 schreef Happel het volgende:

[..]

Wanneer ze een work permit krijgen
    Joh.

Zal de vraag voortaan duidelijker stellen: wanneer krijgen ze een work permit, zodat ze kunnen spelen?
    pi_55375284
    Heb jij ook een MAc Knoekie en zo ja bevalt het spel je op de Mac?
    pi_55375325
    Tuurlijk heb ik een Mac.

Alles werkt beter op een Mac
    pi_55375341
    Vorig seizoen in de competitie 17 goals uit corners gescoord
    pi_55375369
    quote:
    Op dinsdag 18 december 2007 23:09 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Als ik ze bij mijn club houd, kan ik het dus schudden?
    [..]
    Meestal wel, enige uitzondering is dat als hij bij jou niet speelt wel gewoon opgeroepen wordt voor zijn nationale team.
    Als hij dan binnen een jaar 75% van de gespeelde interlands heeft gespeeld kan je hem een nieuw contract aanbieden en zal hij een werkvergunning krijgen.
    De beste oplossing is hem 3 jaar uit te lenen aan een poolse of belgische feederclub.
    Na 3 jaar krijgt hij die nationaliteit en mag hij voor je team spelen.
    Soms in de tussentijd kan je hem al een nieuw contract aanbieden omdat hij in Polen of Belgie goed speelt en in de nationale selectie komt.
    Als hij dan een nieuw contract ondertekend krijgt hij ook een werkvergunning maar dit komt maar zelden voor.
      dinsdag 18 december 2007 @ 23:24:46 #195
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_55375716
    quote:
    Op dinsdag 18 december 2007 23:14 schreef sjimz het volgende:

[..]

Meestal wel, enige uitzondering is dat als hij bij jou niet speelt wel gewoon opgeroepen wordt voor zijn nationale team.
    Als hij dan binnen een jaar 75% van de gespeelde interlands heeft gespeeld kan je hem een nieuw contract aanbieden en zal hij een werkvergunning krijgen.
    De beste oplossing is hem 3 jaar uit te lenen aan een poolse of belgische feederclub.
    Na 3 jaar krijgt hij die nationaliteit en mag hij voor je team spelen.
    Soms in de tussentijd kan je hem al een nieuw contract aanbieden omdat hij in Polen of Belgie goed speelt en in de nationale selectie komt.
    Als hij dan een nieuw contract ondertekend krijgt hij ook een werkvergunning maar dit komt maar zelden voor.
    Heb ze meteen, een week na hun komst, een nieuw contract aangeboden en inderdaad, na de ondertekening zijn ze gewoon beschikbaar. Bedankt voor de tip!
    pi_55376725

Had vooraf wat meer schrik voor de poule in de CL.
    pi_55379436
    quote:
    Op dinsdag 18 december 2007 23:24 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Heb ze meteen, een week na hun komst, een nieuw contract aangeboden en inderdaad, na de ondertekening zijn ze gewoon beschikbaar. Bedankt voor de tip!
    Dit was 'n soort bug in FM 2007 volgens mij en dit kan dus in 2008 weer, gewoon 'n week uitlenen en dan 'n nieuw contract aanbieden. Terughalen en fijn laten spelen
      woensdag 19 december 2007 @ 08:27:43 #198
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_55379764
    quote:
    Op woensdag 19 december 2007 07:31 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Dit was 'n soort bug in FM 2007 volgens mij en dit kan dus in 2008 weer, gewoon 'n week uitlenen en dan 'n nieuw contract aanbieden. Terughalen en fijn laten spelen
    Had ze beide nog niet eens uitgeleend, gewoon even naar reservers en nieuw contract aangeboden.

Maar goed, gelukkig maar. Verkocht eind januari Patrice Evra voor 20 miljoen euro en ineens bleek zijn vervanger niet speelgerechtigd, zou toch een probleem opgeleverd hebben.

Gaat overigens meer dan prima met Manchester United, sta eerste met acht punten voorsprong op Newcastle United en nog actief in CL en FA Cup. Stond uit bij AC Milan bij rust met 0-3 voor, drie treffers van Wayne Rooney, maar Kaká zorgde met een hattrick voor een achteraf toch teleurstellende uitslag.
      woensdag 19 december 2007 @ 11:22:29 #199
    100191 PirE
    Geaux Tigers
    pi_55382777
    quote:
    Op maandag 17 december 2007 14:02 schreef Zinton het volgende:
    Vagner Love gratis overgenomen en uit bij Werder Bremen maar een keer gebracht ipv Torres

[ afbeelding ]

Kuyt heeft er een grote concurrent bij!
    Je moet wel even de default-kits installeren voor je kitpacks, anders ziet het er niet uit
    “Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
      woensdag 19 december 2007 @ 11:55:26 #200
    52871 Blight
    Supersized.
    pi_55383635
    quote:
    Op maandag 17 december 2007 21:28 schreef Blight het volgende:
    .

Ik stond 7 punten los van de nummer 2, West Bromwich.. Speel ik in de laatste 4 wedstrijden 2 keer gelijk, en verlies ik een thuiswedstrijd tegen de nummer 14. Nu sta ik weer eerste op 'slechts' het doelsaldo.

Ik moet de volgende wedstrijd tegen West Bromwich zelf, maar ik ben even gestopt met spelen omdat ik woest word als die match fout gaat. .
    West Bromwich uit, altijd lastig? Ik dacht het niet. . Ik sta weer drie punten los.

Oh, en sjimz: Hull City hield mij heel frustrerend en irritant op 0 - 0. .
    pi_55384374
    quote:
    Op woensdag 19 december 2007 08:27 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Had ze beide nog niet eens uitgeleend, gewoon even naar reservers en nieuw contract aangeboden.

Maar goed, gelukkig maar. Verkocht eind januari Patrice Evra voor 20 miljoen euro en ineens bleek zijn vervanger niet speelgerechtigd, zou toch een probleem opgeleverd hebben.

Gaat overigens meer dan prima met Manchester United, sta eerste met acht punten voorsprong op Newcastle United en nog actief in CL en FA Cup. Stond uit bij AC Milan bij rust met 0-3 voor, drie treffers van Wayne Rooney, maar Kaká zorgde met een hattrick voor een achteraf toch teleurstellende uitslag.
    Wie heb je voor Evra in plaats dan? Ik heb 'm nu ook verkocht aan AC Milan (25 mln) en daarvoor komt Christian Pander transfervrij over van Schalke (bijna altijd na seizoen 1 transfervrij).
      woensdag 19 december 2007 @ 12:38:48 #202
    181796 Prik0
    T o i v o n e n !
    pi_55384628

Vijf keer op rij maakt mij pas blij!
      woensdag 19 december 2007 @ 12:57:00 #203
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_55385166
    quote:
    Op woensdag 19 december 2007 12:29 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Wie heb je voor Evra in plaats dan? Ik heb 'm nu ook verkocht aan AC Milan (25 mln) en daarvoor komt Christian Pander transfervrij over van Schalke (bijna altijd na seizoen 1 transfervrij).
    Guilherme. een Braziliaanse linksback die het minstens zo goed doet, had alleen even wat problemen met work permit. Verder is ook Gerard Piqué verkocht, voor 18 miljoen euro naar Arsenal, terwijl hij bij mij in de reserves voetbalde.
    pi_55385320
    Guilherme is echt een fantastische voetballer. Een andere Guilherme (door mij tot Guilherme II gedoopt), is ook erg goed, een aanvallende middenvelder / spits.
      woensdag 19 december 2007 @ 13:05:10 #205
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_55385387
    quote:
    Op woensdag 19 december 2007 13:02 schreef Sloggi het volgende:
    Guilherme is echt een fantastische voetballer. Een andere Guilherme (door mij tot Guilherme II gedoopt), is ook erg goed, een aanvallende middenvelder / spits.
    Inderdaad, die wordt ook telkens aangedragen door mijn scouts.

In eerste instantie ging ik voor Marcelo (Real Madrid), maar deze koos voor AC Milan. Achteraf ben ik blij dat Guilherme mijn nieuwe linksback is geworden, een geweldenaar.
    pi_55385632
    Ook eens naar kijken dan Al heb ik niet veel transferbudget meer.

Hij is naar Ajax, dus moet ik 'm daar gaan losweken. Es kijken of 't lukt
      woensdag 19 december 2007 @ 13:36:21 #207
    188728 Lyzio
    why do we fall
    pi_55386472
    Ik krijg dit magnifieke spelletje voor kerst. Ik heb nog nooit een FM gespeeld, dus dit wordt mijn ontmaagding. Volgens mij ga ik hier veel plezier aan beleven. Gaat natuurlijk veel op je afkomen als je het voor de eerste keer speelt, maar dat mag de pret niet drukken!
    live as if you'll die today
    dream as if you'll live forever
    - james 'jimmy' dean
    pi_55386610
    Sterkte dan! Laat je niet ontmoedigen door de moeilijkheidsgraad voor de beginnende speler.
    pi_55386809
    quote:
    Op woensdag 19 december 2007 13:36 schreef Lyzio het volgende:
    Ik krijg dit magnifieke spelletje voor kerst. Ik heb nog nooit een FM gespeeld, dus dit wordt mijn ontmaagding. Volgens mij ga ik hier veel plezier aan beleven. Gaat natuurlijk veel op je afkomen als je het voor de eerste keer speelt, maar dat mag de pret niet drukken!
    Precies wat Sloggi zegt.

Je moet even doorbijten, het is ook behoorlijk anders dan alle andere spelletjes, maar als je eenmaal beset bent... dan is er geen houden meer aan.
      woensdag 19 december 2007 @ 13:52:40 #210
    52871 Blight
    Supersized.
    pi_55386933
    quote:
    Op woensdag 19 december 2007 13:47 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Precies wat Sloggi zegt.

Je moet even doorbijten, het is ook behoorlijk anders dan alle andere spelletjes, maar als je eenmaal beset bent... dan is er geen houden meer aan.
    Inderdaad. Ik weet dat ik, eigenlijk veel te jong, begon met CM.. Ik had meer een simpele game a la FIFA Manager verwacht, maar er kwam van alles op me af. In het begin verloor ik ook altijd erg veel en werd ik snel ontslagen, maar nu gaat het meestal erg goed en kan ik er geen genoeg van krijgen. .

De nostalgie. .
      woensdag 19 december 2007 @ 13:57:23 #211
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_55387068
    quote:
    Op woensdag 19 december 2007 13:52 schreef Blight het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik weet dat ik, eigenlijk veel te jong, begon met CM.. Ik had meer een simpele game a la FIFA Manager verwacht, maar er kwam van alles op me af. In het begin verloor ik ook altijd erg veel en werd ik snel ontslagen, maar nu gaat het meestal erg goed en kan ik er geen genoeg van krijgen. .

[ afbeelding ]

De nostalgie. .
    Kwam pas op mijn PC ook nog een mapje tegen met schermafbeeldingen van oude CM-edities, leuk om terug te zien!
    pi_55387151
    quote:
    Op woensdag 19 december 2007 13:52 schreef Blight het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

De nostalgie. .
    Die heb ik ook grijs gespeeld ja
      woensdag 19 december 2007 @ 14:01:19 #213
    52871 Blight
    Supersized.
    pi_55387166
    Ja, ik heb ook nog screenshots van mijn selectie en resultaten met Manchester City, uit 2001. Florian Kringe was destijds een groot talent en was één van mijn beste aankopen/spelers. Als ik zijn stats van tegenwoordig dan in FM zie..

Over vervlogen talenten gesproken trouwens: Lebohang Mokoena is het ook niet meer geworden.
    pi_55387231
    Nee, en Freddy William Thompson en ene Vilakazi zijn ook nergens meer terug te vinden...
      woensdag 19 december 2007 @ 14:06:03 #215
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_55387280
    quote:
    Op woensdag 19 december 2007 14:01 schreef Blight het volgende:
    Over vervlogen talenten gesproken trouwens: Lebohang Mokoena is het ook niet meer geworden.
    Peter Prospar was er ook zo één.

Aan de andere kant, kocht ik Walter Samuel, Javier Saviola, Pablo Aimar, Juan Roman Riquelme, Carlos Tevez en Martin Palermo ook vaak met groot succes weg uit Argentinië, blijft een heerlijk spel.
    pi_55387321
    De hele Europese top zit nu achter Pandev aan, dus ik ga 't ook maar proberen. Heb nu 20 mln en Fletcher en O'shea staan op 't punt verkocht te worden voor ieder zo'n 10 mln. Ik hoop dat ik genoeg heb
      woensdag 19 december 2007 @ 14:10:42 #217
    188728 Lyzio
    why do we fall
    pi_55387409
    Dus in het begin heb je zoiets van wtfux is dit!? Weggooien dat spel. Gewoon stug doorbijten is de remedie, en natuurlijk op dit forum blijven neuzen
    - james 'jimmy' dean
    pi_55387459
    Zeker doorbijten, of je moet niet verslaafd willen worden. Dan zou ik nu nog stoppen als 't kan

Nu beginnen 'n aantal clubs aan v. Persie te trekken, ook 'n gewilde speler voor mij Ik heb niet genoeg geld
    pi_55387466
    quote:
    Op woensdag 19 december 2007 12:57 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Guilherme. een Braziliaanse linksback die het minstens zo goed doet, had alleen even wat problemen met work permit. Verder is ook Gerard Piqué verkocht, voor 18 miljoen euro naar Arsenal, terwijl hij bij mij in de reserves voetbalde.
    Pique had je nooit weg moeten doen joh.
    Bij mij bij Hull City is hij in het jaar 2014/15 echt de uitblinker en hoort hij bij de 3 beste voetballers van de wereld.
      woensdag 19 december 2007 @ 14:12:55 #220
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_55387470
    quote:
    Op woensdag 19 december 2007 14:07 schreef Eric_Cantona het volgende:
    De hele Europese top zit nu achter Pandev aan, dus ik ga 't ook maar proberen. Heb nu 20 mln en Fletcher en O'shea staan op 't punt verkocht te worden voor ieder zo'n 10 mln. Ik hoop dat ik genoeg heb
    Goran Pandev is geweldig goed in het spel, evenals zijn maatje Tomasso Rocchi. Lazio is echt zo'n team dat het te goed doet, als je het vergelijkt met de werkelijkheid. Het lijkt er dan ook op alsof je ze altijd tegenkomt, in CL-lotingen bijvoorbeeld en je hebt er dan ook altijd héél veel moeite mee.

In het spel heb ik overigens ook altijd heel veel moeite met Reading, met wel team ik ook tegen ze speel, ze maken het me altijd lastig. Leroy Lita weet dan ook haast altijd het net te vinden tegen me, ongelovelijk!
      woensdag 19 december 2007 @ 14:15:49 #221
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_55387559
    quote:
    Op woensdag 19 december 2007 14:12 schreef sjimz het volgende:

[..]

Bij mij bij Hull City is hij in het jaar 2014/15 echt de uitblinker en hoort hij bij de 3 beste voetballers van de wereld.
    Blijft altijd een afweging, op dat moment speelde hij nog bij reserves en leverde hij veel geld op. Zelf moest ik het in de winterstop doen met een transferbudget van 9,75 miljoen euro en aangezien ik iedere game begin zónder transferbudget, wilde ik nu wel wat te besteden hebben.
    pi_55387682
    Met Liverpool even een matige periode achter de rug maargoed, gewoon doorgaan!

Net Billy Sharp gekocht en Kuyt verkocht, kijken of die man het ook bij mij kan waarmaken
    pi_55387691
    quote:
    Op woensdag 19 december 2007 14:04 schreef Sloggi het volgende:
    Nee, en Freddy William Thompson en ene Vilakazi zijn ook nergens meer terug te vinden...
    Vilakazi is in het spel in Denemarken te vinden en lebohang Moekoena zit ook gewoon nog in het spel.
    pi_55387738
    quote:
    Op woensdag 19 december 2007 14:12 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Goran Pandev is geweldig goed in het spel, evenals zijn maatje Tomasso Rocchi. Lazio is echt zo'n team dat het te goed doet, als je het vergelijkt met de werkelijkheid. Het lijkt er dan ook op alsof je ze altijd tegenkomt, in CL-lotingen bijvoorbeeld en je hebt er dan ook altijd héél veel moeite mee.

In het spel heb ik overigens ook altijd heel veel moeite met Reading, met wel team ik ook tegen ze speel, ze maken het me altijd lastig. Leroy Lita weet dan ook haast altijd het net te vinden tegen me, ongelovelijk!
    tegen Reading heb ik het ook altijd moeilijk.
    en idd scoort Lita altijd
      woensdag 19 december 2007 @ 14:23:50 #225
    52871 Blight
    Supersized.
    pi_55387739
    quote:
    Op woensdag 19 december 2007 14:12 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik heb hem in mijn Atletico Madrid game, en daar was hij in het tweede seizoen al een absolute meerwaarde. Pique en Kompany als centraal duo achterin.. .
    pi_55387760
    quote:
    Op woensdag 19 december 2007 14:22 schreef sjimz het volgende:

[..]

Vilakazi is in het spel in Denemarken te vinden en lebohang Moekoena zit ook gewoon nog in het spel.
    Dat zal dan wel aan mijn database liggen.
    pi_55387761
    quote:
    Op woensdag 19 december 2007 14:15 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Blijft altijd een afweging, op dat moment speelde hij nog bij reserves en leverde hij veel geld op. Zelf moest ik het in de winterstop doen met een transferbudget van 9,75 miljoen euro en aangezien ik iedere game begin zónder transferbudget, wilde ik nu wel wat te besteden hebben.
    Ik heb hem afgelopen seizoen voor 44 miljoen euro gekocht van Valencia.
    Zo ziet hij er nu bij mij uit:
      woensdag 19 december 2007 @ 14:27:02 #228
    52871 Blight
    Supersized.
    pi_55387818
    quote:
    Op woensdag 19 december 2007 14:24 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik heb hem afgelopen seizoen voor 44 miljoen euro gekocht van Valencia.
    Zo ziet hij er nu bij mij uit:
    [ afbeelding ]
    Wat een slechte free kicks.
    pi_55387839
    Je kan 'm dus ook gewoon in de spits zetten .
    pi_55387860
    Ik zet hem meestal als DM en soms als DC.
    Mijn 2 DC's zijn beide Engels International waarvan er 1 uit mijn eigen jeugdopleiding komt een een wonderkid is
      woensdag 19 december 2007 @ 14:29:29 #231
    52871 Blight
    Supersized.
    pi_55387872
    quote:
    Op woensdag 19 december 2007 14:22 schreef sjimz het volgende:
    Mokoena zit er ook nog wel bij in mijn game, maar ik bedoelde te zeggen dat hij tegenwoordig helemaal niet zo fantastisch meer is als een paar jaar geleden.
    quote:
    Op woensdag 19 december 2007 14:24 schreef Sloggi het volgende:
    Dat zal dan wel aan mijn database liggen.
    Kan ook te maken hebben met welke competitie's je hebt geladen.
      woensdag 19 december 2007 @ 14:30:41 #232
    52871 Blight
    Supersized.
    pi_55387907
    quote:
    Op woensdag 19 december 2007 14:28 schreef sjimz het volgende:
    Ik zet hem meestal als DM en soms als DC.
    Mijn 2 DC's zijn beide Engels International waarvan er 1 uit mijn eigen jeugdopleiding komt een een wonderkid is
    Ik heb bij Atletico Madrid Matthieu Flamini en Thiago Motta nog voor de DM positie, maar ik had niet zo gek veel goede DC's. Vandaar dat Pique daar speelt. Maar goed, die game dateert nog van voor de patch, dus ik heb 'm al tijden niet meer gebruikt.
      woensdag 19 december 2007 @ 14:46:06 #233
    122179 m0ri
    pi_55388302
    Zeg jongens, even een vraagje, ik zit nu zo rond de jaarwisseling, en de tijd is aangebroken dat ik overal gratisch spelers weg hoor kunnen te snaaien, maar wanneer ik wat spelers bekijk, en ik zie dat het contract afloopt, kan ik bij sommigen gewoon geen Approach to Sign doen?
    Iemand een ophelderend antwoord?
    kutg0thics ook altijd.
    pi_55388337
    quote:
    Op woensdag 19 december 2007 14:46 schreef m0ri het volgende:
    Zeg jongens, even een vraagje, ik zit nu zo rond de jaarwisseling, en de tijd is aangebroken dat ik overal gratisch spelers weg hoor kunnen te snaaien, maar wanneer ik wat spelers bekijk, en ik zie dat het contract afloopt, kan ik bij sommigen gewoon geen Approach to Sign doen?
    Sommige spelers hebben dan nog een contract dat langer dan een half jaar doorloopt, sommige spelers in bijvoorbeeld Rusland en Oekraine kan je niet approachen ook al hebben ze nog een contract voor minder dan een half jaar en in Engeland telt dat ook met speler tot 24 jaar ofzo.
    Pin me er niet helemaal op vast hoor.
      woensdag 19 december 2007 @ 14:49:15 #235
    197512 Joe.
    Super Joe.
    pi_55388382
    quote:
    Op woensdag 19 december 2007 14:46 schreef m0ri het volgende:
    Wat Sjimz zegt
    pi_55388421
    Hoe kan het dat bij al mijn skins de letters zwart zijn. Zelfs bij de Steklo Black skin. Die normaal gesproken gewoon witte letters heeft
    Voorbeeldje:
    pi_55388558
    Pique stond bij mij in seizoen 1 al in de basis, aangezien Vidic vertrok. Daarbij heb je ook nog Jonathan Evans achter de hand die ook gewoon tot één van de betere DC's in Engeland/Wereld uit kan groeien Ook heb ik Miguel Veloso aangetrokken, dus voor de toekomst zit 't centraal achterin/middenveld wel goed. Hargreaves en Mascherano die de as op 't middenveld bewaken erbij en 't staat degelijk
      woensdag 19 december 2007 @ 14:55:13 #238
    197512 Joe.
    Super Joe.
    pi_55388562
    quote:
    Op woensdag 19 december 2007 14:50 schreef andre347 het volgende:
    Hoe kan het dat bij al mijn skins de letters zwart zijn. Zelfs bij de Steklo Black skin. Die normaal gesproken gewoon witte letters heeft
    Voorbeeldje: [ afbeelding ]
    Instellingen--->Skin Cache aan en uit vinken
    pi_55388771
    quote:
    Op woensdag 19 december 2007 14:55 schreef Joe. het volgende:

[..]

Instellingen--->Skin Cache aan en uit vinken
    Gedaan. Werkt niet.
    Doe eerst: Skin laden --> Skin Cache uitvinken.
    pi_55388973
    Is er niet zo'n .xml bestandje waarin je de kleur van de stats kan veranderen? Misschien is daar iets fout gegaan.
      woensdag 19 december 2007 @ 15:19:06 #241
    122179 m0ri
    pi_55389034
    quote:
    Op woensdag 19 december 2007 14:47 schreef sjimz het volgende:

[..]

Sommige spelers hebben dan nog een contract dat langer dan een half jaar doorloopt, sommige spelers in bijvoorbeeld Rusland en Oekraine kan je niet approachen ook al hebben ze nog een contract voor minder dan een half jaar en in Engeland telt dat ook met speler tot 24 jaar ofzo.
    Pin me er niet helemaal op vast hoor.
    Aah kijk, daar kan ik wat mee :p Staan deze regels ook nog ergens zwart op wit? Ergens ingame?
    kutg0thics ook altijd.
      woensdag 19 december 2007 @ 15:19:11 #242
    197512 Joe.
    Super Joe.
    pi_55389037
    quote:
    Op woensdag 19 december 2007 15:17 schreef EnGCatjuh het volgende:
    Is er niet zo'n .xml bestandje waarin je de kleur van de stats kan veranderen? Misschien is daar iets fout gegaan.
    Volgens mij weet de maker wel waar die mee bezig was he
    quote:
    Op woensdag 19 december 2007 15:05 schreef andre347 het volgende:

[..]

Gedaan. Werkt niet.
    Doe eerst: Skin laden --> Skin Cache uitvinken.
    Ik zoek het even voor je op!
    pi_55389085
    quote:
    Op woensdag 19 december 2007 15:19 schreef Joe. het volgende:

[..]

Volgens mij weet de maker wel waar die mee bezig was he
    [..]

Ik zoek het even voor je op!
    Dat kan je ook zelf wijzigen.
      woensdag 19 december 2007 @ 15:26:39 #244
    197512 Joe.
    Super Joe.
    pi_55389198
    quote:
    Op woensdag 19 december 2007 15:21 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Dat kan je ook zelf wijzigen.

Leg uit dan
    pi_55389214
    quote:
    Op woensdag 19 december 2007 15:17 schreef EnGCatjuh het volgende:
    Hmm, misschien wel. Wil je die eens uploaden?
      woensdag 19 december 2007 @ 15:27:51 #246
    197512 Joe.
    Super Joe.
    pi_55389217
    http://fm.manutd.nl/content/view/1123/208/

Misschien kan je hier wat mee.
    pi_55389316
    quote:
    Op woensdag 19 december 2007 15:27 schreef andre347 het volgende:

[..]

Hmm, misschien wel. Wil je die eens uploaden?
    Een linkje over hoe dat kan, waar het staat etc staat in dit topic of in het vorige topic.

Ik weet ook niet hoe het moet, alleen dat het kán

Linkje is die hierboven idd.
    pi_55389579
    De motivatie is me nu echt diep in de schoenen gezakt.
    AFC Ajax - SS Lazio
    pi_55389599
    Is het trouwens op een één of andere manier logisch om je eigen team te maken enzo? En om eigen spelers te maken. Zoja, hoe?
    AFC Ajax - SS Lazio
    pi_55390002
    De kleuren van de tekst en alles is gewoon zwart
    Weet zo niet wat ik doen moet...
    pi_55390035
    quote:
    Op woensdag 19 december 2007 16:01 schreef andre347 het volgende:
    De kleuren van de tekst en alles is gewoon zwart
    Weet zo niet wat ik doen moet...
    Het spel opnieuw installeren
    pi_55391649

pi_55391875
    quote:
    Op woensdag 19 december 2007 16:02 schreef sjimz het volgende:

[..]

Het spel opnieuw installeren
    Is wel wat extreem, je kan ook de skin verwijderen en opnieuw installeren. Met andere skins heb je hier ook last van?
    pi_55392238
    quote:
    Op woensdag 19 december 2007 17:04 schreef JantjeW het volgende:

[..]

Is wel wat extreem, je kan ook de skin verwijderen en opnieuw installeren. Met andere skins heb je hier ook last van?
    Ja, met andere skins heb ik er ook last van. Na het verwijderen van alle skins en opnieuw installeren van de skins heb ik nog steeds hetzelfde probleem.
    pi_55392465
    quote:
    Op woensdag 19 december 2007 17:16 schreef andre347 het volgende:

[..]

Ja, met andere skins heb ik er ook last van. Na het verwijderen van alle skins en opnieuw installeren van de skins heb ik nog steeds hetzelfde probleem.
    Het spel opnieuw installeren dus.
    pi_55392775
    quote:
    Op woensdag 19 december 2007 17:22 schreef sjimz het volgende:

[..]

Het spel opnieuw installeren dus.
    Ik denk dat dat de kortste klap is.
      woensdag 19 december 2007 @ 17:59:36 #257
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_55393494
    Bij twee spelers (Cristiano Ronaldo en Ryan Giggs) staat:

"Worried by the lack of managerial discipline"

Wat kan hieraan ten grondslag hebben gelegen?

En hoe krijg ik dit weer goedgemaakt?
    pi_55393541
    quote:
    Op woensdag 19 december 2007 17:59 schreef M0NTANA het volgende:
    Bij twee spelers (Cristiano Ronaldo en Ryan Giggs) staat:

"Worried by the lack of managerial discipline"

Wat kan hieraan ten grondslag hebben gelegen?

En hoe krijg ik dit weer goedgemaakt?
    Dat je te vaak van team verwisselt, dat je ze geen vertrouwen geeft, dat je geen goede toespraken houdt.
    pi_55393776
    Ik krijg van 't bestuur te horen dat ik de ambities van de club niet nastreef De CL en de FA-cup binnengehaald en op de laatste dag 3e geworden

Overigens, Eindhoven heeft de JC-schaal van PSV gewonnen met 1-0
      woensdag 19 december 2007 @ 18:17:39 #260
    122179 m0ri
    pi_55393858
    Ow heerlijk, 4-4 thuis gelijk tegen Leeds met Crewe, zelf 2 goals afgekeurd, zij een buitenspelgoal, ik 2 ballen op de lat en 1 op de paal.

Heerlijk rechtvaardig, dit spel.
    kutg0thics ook altijd.
    pi_55393922
    Ben de groepsronde van de CL glansrijk doorgekomen:
      woensdag 19 december 2007 @ 18:28:59 #262
    122179 m0ri
    pi_55394091
    Haha, heerlijk, met Hull Barcelona 2x op de mat gelegd?
    Welk jaar zit je?
    kutg0thics ook altijd.
    pi_55394147
    quote:
    Op woensdag 19 december 2007 18:28 schreef m0ri het volgende:
    Haha, heerlijk, met Hull Barcelona 2x op de mat gelegd?
    Welk jaar zit je?
    In het seizoen 2014/2015.
      woensdag 19 december 2007 @ 18:36:20 #264
    52871 Blight
    Supersized.
    pi_55394249
    quote:
    Op woensdag 19 december 2007 18:01 schreef sjimz het volgende:

[..]

Dat je te vaak van team verwisselt, dat je ze geen vertrouwen geeft, dat je geen goede toespraken houdt.
    Bij mij heeft één speler het, omdat ik een andere speler geen boete/waarschuwing gaf na het behalen van een onbesuisde rode kaart.
    pi_55394383
    quote:
    Op woensdag 19 december 2007 13:05 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Inderdaad, die wordt ook telkens aangedragen door mijn scouts.

In eerste instantie ging ik voor Marcelo (Real Madrid), maar deze koos voor AC Milan. Achteraf ben ik blij dat Guilherme mijn nieuwe linksback is geworden, een geweldenaar.
    Die Guilherme wordt door m'n scouts maar als matig bestempeld, heeft ie toevallig 'n willekeurige potential ability?

Marcelo is voor 8 mln te halen, Veloso kan als stand-in voor Pander ook nog op die plek aan de gang. Verder heb ik Kieran Lee en Fabio nog. Ik kan 't geld ook "sparen" en later voor 'n grote aankoop gaan. Ik weet 't niet
    pi_55396148
    Ben bij de winterstop van mijn eerste seizoen beland. Gisteren zoals gezegd sinds tijden (volgens mij dat het van CM naar FM ging) weer gespeeld. In het begin totaal geen zin gehad . Ajax een kwartier aangekeken, Tottenham een keer geprobeerd, United, Barcelona, AC Milan.. Ik had nergens trek in. Uiteindelijk toch maar met Ajax begonnen.

Niemand verkocht; wel Paulinho Dias en Gojko Kacar gehaald voor respectievelijk 4.4m en 3.7m (incl allerlei clausules), breedte-aankopen. Ook uit wanhoop eigenlijk Marcus Berg van Groningen een contract aangeboden en die zou per 2.12 naar Amsterdam komen. Nou, een beetje friendly's gespeeld, blabla. De Super Cup met 0-2 verloren, lekker belangrijk. De eerste echte test tegen Slavia Praag voor de voorronde CL doorstaan met glans . Het bracht mij in een poule met Barcelona, Marseille en Werder Bremen .

Competitie ging ook allemaal relatief voortvarend, geen hele bijzondere dingen. Op dit moment, met nog 1 speelronde te gaan voor de winterstop, sta ik eerste met 12 gewonnen, 5 gelijk en 1 verloren. Utrecht staat tweede met 1 wedstrijd meer verloren en 1 minder gelijk. Wonder boven wonder won ik mijn laatste twee CL-groepswedstrijden en ging nog door in de CL ook. Ik stond na 4 wedstrijden laatste in de poule met 1 overwinning en 3 nederlagen, dus ik was lekker wat anders gaan doen tijdens die wedstrijden . Laatste gespeelde wedstrijd was PSV thuis, die glansrijk met 4-1 gewonnen werd, mede dankzij drie goals van Marcus Berg.

Wat mij, als het iemand nog boeit, brengt tot de prestaties van de spelers. Marcus Berg kwam zoals ik zei, als wanhoopsoptie als 2e spits. Tijdens het seizoen ben ik van 433 naar 343 gegaan, met drie centrale spitsen. Suarez was geblesseerd, dus ik was blij met de komst van Berg. Hij was gelijk goed voor 5 goals in 2 wedstrijden. Na 5 wedstrijden is meneer goed voor 9 goals en een rating van 7.80. Verder goed presterende spelers zijn Stekelenburg (7.29 over 28 wedstrijden), Vermaelen (7.19 over 27), Huntelaar (17 goals in 27 wedstrijden, 7.19 gemiddeld).

Mijn plan voor nu is om overbodige spelers te lozen. Ik heb niet alle Delorges, Kennedy's, Mitea's, Leonardo's en Rommedahl's nodig, al is die laatste een verdomd goede invaller. Dus ik moet even kijken wie ik wil houden. In de komende jaren wil ik mijn elftal om Stekelenburg, Heitinga, Vermaelen, Maduro, Urby en Huntelaar heen bouwen.

Ik ben er na 1 dag weer helemaal terug in . Ik erger me trouwens strontziek aan spelers die 'back-up' als status hebben en dan lopen te zeuren dat ze niet aan spelen toekomen. Je bent mijn tweede keeper, wat verwacht je? . Het leukste vind ik nog dat ik er echt compleet uit ben geweest dus ook alle talenten niet meer echt ken en echt weer moet gaan scouten en zoeken en doen .
      woensdag 19 december 2007 @ 19:45:44 #267
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_55396356
    Heb jij dat niet, dat als je met Ajax bezig bent, je veel teveel rekening houdt met Ajax IRL?
    pi_55396990
    quote:
    Op woensdag 19 december 2007 19:45 schreef M0NTANA het volgende:
    Heb jij dat niet, dat als je met Ajax bezig bent, je veel teveel rekening houdt met Ajax IRL?
    In wat voor opzicht?
      woensdag 19 december 2007 @ 20:07:57 #269
    122179 m0ri
    pi_55397132
    kutspel, onterecht buitenspelgoal afgekeurd, heel overduidelijk geen buitenspel, reageer ik er na de wedstrijd op, fined lekker n wedstrijdje op de tribune vertoefen...
    kutg0thics ook altijd.
      woensdag 19 december 2007 @ 20:25:32 #270
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_55397767
    quote:
    Op woensdag 19 december 2007 20:03 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

In wat voor opzicht?
    Dat je teveel rekening houdt met wie er in het echt spelen, wie je in het echt het liefst ziet spelen, wie je in het echt het liefst wel of niet ziet komen en welke tactiek je het liefst hebt dat Ajax speelt.
      woensdag 19 december 2007 @ 20:27:31 #271
    197512 Joe.
    Super Joe.
    pi_55397839
    quote:
    Op woensdag 19 december 2007 20:03 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

In wat voor opzicht?
    Tactiek, basis-elf...

In FM zijn Luque, Gabri en Suarez maar magertjes. Maar toch wil ik ze altijd opstellen. En dat gaat ten koste van de prestaties...
    pi_55399930
    quote:
    Op woensdag 19 december 2007 20:25 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Dat je teveel rekening houdt met wie er in het echt spelen, wie je in het echt het liefst ziet spelen, wie je in het echt het liefst wel of niet ziet komen en welke tactiek je het liefst hebt dat Ajax speelt.
    Dat had ik ook met Ajax daarom speel ik nu niet meer met Ajax. Gabri wilde ik altijd in de basis 11 hebben terwijl Kennedy beter is. Hetzelfde als Krohn-Dehli en Colin, beiden in Jong Ajax gedouwd terwijl ze goed genoeg zijn voor het eerste.
    AFC Ajax - SS Lazio
    pi_55400256
    Goddomme, seizoen 2 is begonnen. Community Shield tegen Arsenal en van de eerste 5 wedstrijden tegen Liverpool, Chelsea en wederom Arsenal. Gelukkig zijn de andere 2 wedstrijden tegen Bolton en Sheffield

En dat zonder Ronaldo, Pique, Nani, Veloso, Moutinho en Kardec 'n Totaal niet ingespeeld team bij elkaar moeten zetten waarvan de gemiddelde leeftijd net boven de 20 uitkomt

Uitslagen: CS: 2-2 (verloren op pingels), Liverpool 3-0 (rood Pennant), Chelsea 0-0, Bolton 1-1, Sheffield 0-0 en nu Arsenal ..
    pi_55401162
    3-3 (wel na 3-0 achterstand). Maar goed, de basis komt langzaamaan terug van internationaal voetbal ..

Oh, Spurs sluit achteraan in de rij

[edit] 1-4 met iedereen weer op honk

[ Bericht 21% gewijzigd door Eric_Cantona op 19-12-2007 22:39:02 ]
    pi_55402180
    quote:

[..]

Mja ik heb dat met PSV.. zo wil ik eigenlijk dat Simons en (John) de Jong altijd spelen.. terwijl ik na verloop van tijd eigenlijk spelers heb die veel beter zijn..
    pi_55410841
    Hetzelfde met Delorge, niet willen opstellen terwijl hij redelijk goed is.
    AFC Ajax - SS Lazio
      donderdag 20 december 2007 @ 10:49:05 #277
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_55410994
    Eerste jaar met Manchester United ben ik kampioen geworden, heb ik de halve finale van de FA Cup bereikt en de kwartfinale van de CL. Vooralsnog enkel aankopen voor de breedte gedaan, al heb ik nog zeventig miljoen euro te besteden en wil ik nog minimaal één topper aan mijn selectie toevoegen. Vier potentiële basisspelers (Gary Neville, Paul Scholes, Ryan Giggs en Cristiano Ronaldo) hebben nog altijd "Worried by the lack of managerial discipline" staan, dus ik denk dat het beter is om deze een soort van weg te saneren?
    pi_55411130
    Gewoon veel laten voetballen en af en toe 'n compliment er tegenaan. Je gooit wel 3/4 spelers uit eigen opleiding weg en daar heb je niet zomaar jeugd voor terug
      donderdag 20 december 2007 @ 11:00:50 #279
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_55411289
    quote:
    Op donderdag 20 december 2007 10:54 schreef Eric_Cantona het volgende:
    Gewoon veel laten voetballen en af en toe 'n compliment er tegenaan. Je gooit wel 3/4 spelers uit eigen opleiding weg en daar heb je niet zomaar jeugd voor terug
    Klopt, daarbij is Cristiano Ronaldo zó fuckin' goed! Ryan Giggs en Gary Neville speelden ook prima, alleen Paul Scholes viel nogal tegen. Overigens werd Carlos Tevez Europees topscorer, scoorde Wayne Rooney in 39 wedstrijden 41 keer en zat ook Cristiano Ronaldo tegen de veertig doelpunten aan, heel doeltreffend dus!

In mijn B-team heb ik o.a. Breno, Lulinha en Mota voetballen, met de toekomst zit het dus ook wel goed!
    pi_55411764
    Ik wil een nieuwe carriere starten, maar ik twijfel over 07 of 08! 08 schijnt nog wel wat probleempjes te hebben na de patch, zoals veel 1 op 1 kansen die niet worden afgemaakt en lage fysisiche stats bij regens.
    pi_55412921
    quote:

[..]

Mwah. Het valt mee. Niet heel erg meer dan bij een andere club; je hebt bij elke club die je doet toch wel voorkeuren voor spelers enzo. Maar Colin, Delorge en dat soort ongein zijn inderdaad wel direct naar de reserves te gaan zonder echt te testen .

Seizoen zit er op . Het ging iets sneller dan ik had gedacht . Uiteindelijk kampioen geworden met 24 overwinningen, 7 gelijkspelen en 3 nederlagen. Uitgeschakeld door Arsenal in de eerste KO ronde van de CL en in de beker eruit tegen Vitesse in de verlenging in de 4de ronde. Overall wel tevreden, alleen jammer van de beker.

Nog twee aankopen gedaan; Omar Esparza en Damir Kahriman. Leonardo is al verkocht, Kennedy, Krohn Deli en Colin volgen. Contracten van Davids en Urzaiz ga ik niet verlengen. Ik zit nog te twijfelen om nog een seizoen met Suarez/Luque te doen, of een echte spits voor de basis te halen. Sowieso moeten er nog wat breedteaankopen komen. Mijn vaste kern ligt in ieder geval tot 2013 vast, zonder irritante clausules. Er wordt nu wel op Huntelaar geboden, maar die blijft mooi waar die is.
      donderdag 20 december 2007 @ 12:32:38 #282
    122179 m0ri
    pi_55413420
    Met Crewe even wat ervaring binnengehaald,
    Mifsud - International Malta
    Diawara - Oud-jong-international Frankrijk
    Cesnauskis - International Litouwen

Daarnaast superspits Jeroen Fühler 2 meter lange targetman, 15 goals en 8 assists in 21 wedstrijden, plus wat invalbeurtjes
    kutg0thics ook altijd.
    pi_55413723
    quote:
    Op woensdag 19 december 2007 13:36 schreef Lyzio het volgende:
    Begin met een grote rijke club en niet direct met een laagvlieger uit de conference south

Sta nog steeds 2e met Vitesse in m'n eerste seizoen, maar inmiddels begint m'n ploeg wel af en toe punten te verspelen. Maar de eerste 5 gaat me wel lukken denk ik.

Kijk je mee Aad?
    Woo-loo-loo!
    pi_55414010
    ik zit al maanden te kloten met FM
      donderdag 20 december 2007 @ 13:01:40 #285
    188728 Lyzio
    why do we fall
    pi_55414099
    Dus gewoon beginnen met een Real Madrid, AC Milan, Manchester United of Bayern München ofzo.
    Ik vraag me af of dat makkelijker is, want logischerwijs zijn bij die clubs de doelstellingen vele malen hoger dan bijvoorbeeld bij MVV. Daar mag je wel eens wat verliezen.

Kan zijn dat ik onzin brazel
    - james 'jimmy' dean
    pi_55414656
    quote:
    Op donderdag 20 december 2007 13:01 schreef Lyzio het volgende:
    Dus gewoon beginnen met een Real Madrid, AC Milan, Manchester United of Bayern München ofzo.
    Ik vraag me af of dat makkelijker is, want logischerwijs zijn bij die clubs de doelstellingen vele malen hoger dan bijvoorbeeld bij MVV. Daar mag je wel eens wat verliezen.

Kan zijn dat ik onzin brazel
    dat klopt, maar doordat je technisch en tactisch veel betere spelers hebt passen ze zich makkelijker aan in een tactiek. je hoeft veel minder instructies per speler mee te geven e.d.
    Hajeto!
    pi_55414973
    Manchester united heeft een fantastische jonge voorhoede IMO
    Mods met een x zijn tof.
    pi_55415079
    quote:
    Op donderdag 20 december 2007 12:57 schreef AminBen het volgende:
    ik zit al maanden te kloten met FM
    ach.. ik heb al maanden veel te weinig tijd voor FM.. das nog veel erger
    pi_55416801
    quote:
    Op donderdag 20 december 2007 13:38 schreef Wurdsje het volgende:

[..]

Ik heb ook weinig tijd al valt er best wat moois op te bouwen als ik toch speel, een kleine club naar boven brengen is het mooist maar daar gaat veel tijd in steken vandaar dat ik het ook een beetje wegschuif.

Tot nu toe was ik niet verder gekomen dan november 2009, met mijn Nederlands elftal spel.

Duitsland gaat trouwens niet naar het WK, laatste speeldag in Groep 1:

Zonder die goal van Bojinov waren ze gewoon eerste. Dit verzin je niet
    pi_55416923
    quote:
    Op donderdag 20 december 2007 13:38 schreef Wurdsje het volgende:

[..]

Als ik eindelijk mn eerste seizoen afheb kan ik niet meer verder spelen.

das pas erg
    pi_55417068
    Is Siem de Jong een Zwitser?
    Patat Friet
    pi_55417090
    Ik ga weer eens spelen .
    pi_55417334
    quote:
    Op donderdag 20 december 2007 14:51 schreef ganzenherder het volgende:
    Is Siem de Jong een Zwitser?
    En een Nederlander. Hij heeft tot zijn zesde (?) in Zwitserland gewoond.
    pi_55417585
    quote:
    Op donderdag 20 december 2007 15:01 schreef Blight het volgende:

[..]

Zijn pa werkte bij de volleybalbond ofzo.
    pi_55418320
    Ik ben nog op zoek naar een grote (kop)sterke en balvaste targetman voor Vitesse. Ik zit in m'n eerste seizoen en wil er niet meer dan een miljoen aan besteden. Iemand een idee?
    Woo-loo-loo!
    pi_55418400
    quote:
    Op donderdag 20 december 2007 14:45 schreef huijs het volgende:

[..]

Als ik eindelijk mn eerste seizoen afheb kan ik niet meer verder spelen.

das pas erg
    mja dat is inderdaad wel een schande..
      donderdag 20 december 2007 @ 16:46:17 #297
    117813 Mr-Sander
    Check m'n signature
    pi_55419828
    Goed, ik ben op zoek naar een goede Spaanse links- en centrumback voor mijn Valencia (2007/2008)-game. De linksback is vooral een prioriteit. Pernía heb ik al in mijn gelederen. Ik heb 16M te besteden, maar kan hier meer van maken door spelers te verkopen.
    pi_55419893
    quote:
    Op donderdag 20 december 2007 15:01 schreef Blight het volgende:

[..]

Hij praat wel met een raar accent iig
    pi_55420060
    quote:
    Op donderdag 20 december 2007 16:46 schreef Mr-Sander het volgende:
    Goed, ik ben op zoek naar een goede Spaanse links- en centrumback voor mijn Valencia (2007/2008)-game. De linksback is vooral een prioriteit. Pernía heb ik al in mijn gelederen. Ik heb 16M te besteden, maar kan hier meer van maken door spelers te verkopen.
    Pablo voor het centrum. .
      donderdag 20 december 2007 @ 17:02:59 #300
    117813 Mr-Sander
    Check m'n signature
    pi_55420351
    quote:
    Op donderdag 20 december 2007 16:53 schreef Blight het volgende:

[..]

Pablo voor het centrum. .
    Da's m'n tweede keus Ik ben nu bezig met Piqué. Denk alleen dat 12 miljoen niet genoeg zal zijn om hem los te weken
    pi_55420437
    Pique is inderdaad beter, en inderdaad duurder. .

Football Manager 2008 #11: Real football managers don't need food
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')