abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55410841
Hetzelfde met Delorge, niet willen opstellen terwijl hij redelijk goed is.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
  donderdag 20 december 2007 @ 10:49:05 #277
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55410994
Eerste jaar met Manchester United ben ik kampioen geworden, heb ik de halve finale van de FA Cup bereikt en de kwartfinale van de CL. Vooralsnog enkel aankopen voor de breedte gedaan, al heb ik nog zeventig miljoen euro te besteden en wil ik nog minimaal één topper aan mijn selectie toevoegen. Vier potentiële basisspelers (Gary Neville, Paul Scholes, Ryan Giggs en Cristiano Ronaldo) hebben nog altijd "Worried by the lack of managerial discipline" staan, dus ik denk dat het beter is om deze een soort van weg te saneren?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_55411130
Gewoon veel laten voetballen en af en toe 'n compliment er tegenaan. Je gooit wel 3/4 spelers uit eigen opleiding weg en daar heb je niet zomaar jeugd voor terug
"If you're not a manc, you're a wank"
  donderdag 20 december 2007 @ 11:00:50 #279
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55411289
quote:
Op donderdag 20 december 2007 10:54 schreef Eric_Cantona het volgende:
Gewoon veel laten voetballen en af en toe 'n compliment er tegenaan. Je gooit wel 3/4 spelers uit eigen opleiding weg en daar heb je niet zomaar jeugd voor terug
Klopt, daarbij is Cristiano Ronaldo zó fuckin' goed! Ryan Giggs en Gary Neville speelden ook prima, alleen Paul Scholes viel nogal tegen. Overigens werd Carlos Tevez Europees topscorer, scoorde Wayne Rooney in 39 wedstrijden 41 keer en zat ook Cristiano Ronaldo tegen de veertig doelpunten aan, heel doeltreffend dus!

In mijn B-team heb ik o.a. Breno, Lulinha en Mota voetballen, met de toekomst zit het dus ook wel goed!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_55411764
Ik wil een nieuwe carriere starten, maar ik twijfel over 07 of 08! 08 schijnt nog wel wat probleempjes te hebben na de patch, zoals veel 1 op 1 kansen die niet worden afgemaakt en lage fysisiche stats bij regens.
pi_55412921
quote:
Op woensdag 19 december 2007 20:25 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Dat je teveel rekening houdt met wie er in het echt spelen, wie je in het echt het liefst ziet spelen, wie je in het echt het liefst wel of niet ziet komen en welke tactiek je het liefst hebt dat Ajax speelt.
Mwah. Het valt mee. Niet heel erg meer dan bij een andere club; je hebt bij elke club die je doet toch wel voorkeuren voor spelers enzo. Maar Colin, Delorge en dat soort ongein zijn inderdaad wel direct naar de reserves te gaan zonder echt te testen .

Seizoen zit er op . Het ging iets sneller dan ik had gedacht . Uiteindelijk kampioen geworden met 24 overwinningen, 7 gelijkspelen en 3 nederlagen. Uitgeschakeld door Arsenal in de eerste KO ronde van de CL en in de beker eruit tegen Vitesse in de verlenging in de 4de ronde. Overall wel tevreden, alleen jammer van de beker.

Nog twee aankopen gedaan; Omar Esparza en Damir Kahriman. Leonardo is al verkocht, Kennedy, Krohn Deli en Colin volgen. Contracten van Davids en Urzaiz ga ik niet verlengen. Ik zit nog te twijfelen om nog een seizoen met Suarez/Luque te doen, of een echte spits voor de basis te halen. Sowieso moeten er nog wat breedteaankopen komen. Mijn vaste kern ligt in ieder geval tot 2013 vast, zonder irritante clausules. Er wordt nu wel op Huntelaar geboden, maar die blijft mooi waar die is.
  donderdag 20 december 2007 @ 12:32:38 #282
122179 m0ri
Ik kwam, ik zag, ik faalde.
pi_55413420
Met Crewe even wat ervaring binnengehaald,
Mifsud - International Malta
Diawara - Oud-jong-international Frankrijk
Cesnauskis - International Litouwen

Daarnaast superspits Jeroen Fühler 2 meter lange targetman, 15 goals en 8 assists in 21 wedstrijden, plus wat invalbeurtjes
kutg0thics ook altijd.
pi_55413723
quote:
Op woensdag 19 december 2007 13:36 schreef Lyzio het volgende:
Ik krijg dit magnifieke spelletje voor kerst. Ik heb nog nooit een FM gespeeld, dus dit wordt mijn ontmaagding. Volgens mij ga ik hier veel plezier aan beleven. Gaat natuurlijk veel op je afkomen als je het voor de eerste keer speelt, maar dat mag de pret niet drukken!
Begin met een grote rijke club en niet direct met een laagvlieger uit de conference south

Sta nog steeds 2e met Vitesse in m'n eerste seizoen, maar inmiddels begint m'n ploeg wel af en toe punten te verspelen. Maar de eerste 5 gaat me wel lukken denk ik.

Kijk je mee Aad?
Woo-loo-loo!
pi_55414010
ik zit al maanden te kloten met FM
  donderdag 20 december 2007 @ 13:01:40 #285
188728 Lyzio
why do we fall
pi_55414099
Dus gewoon beginnen met een Real Madrid, AC Milan, Manchester United of Bayern München ofzo.
Ik vraag me af of dat makkelijker is, want logischerwijs zijn bij die clubs de doelstellingen vele malen hoger dan bijvoorbeeld bij MVV. Daar mag je wel eens wat verliezen.

Kan zijn dat ik onzin brazel
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_55414656
quote:
Op donderdag 20 december 2007 13:01 schreef Lyzio het volgende:
Dus gewoon beginnen met een Real Madrid, AC Milan, Manchester United of Bayern München ofzo.
Ik vraag me af of dat makkelijker is, want logischerwijs zijn bij die clubs de doelstellingen vele malen hoger dan bijvoorbeeld bij MVV. Daar mag je wel eens wat verliezen.

Kan zijn dat ik onzin brazel
dat klopt, maar doordat je technisch en tactisch veel betere spelers hebt passen ze zich makkelijker aan in een tactiek. je hoeft veel minder instructies per speler mee te geven e.d.
Hajeto!
pi_55414973
Manchester united heeft een fantastische jonge voorhoede IMO
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_55415079
quote:
Op donderdag 20 december 2007 12:57 schreef AminBen het volgende:
ik zit al maanden te kloten met FM
ach.. ik heb al maanden veel te weinig tijd voor FM.. das nog veel erger
pi_55416801
quote:
Op donderdag 20 december 2007 13:38 schreef Wurdsje het volgende:

[..]

Ik heb ook weinig tijd al valt er best wat moois op te bouwen als ik toch speel, een kleine club naar boven brengen is het mooist maar daar gaat veel tijd in steken vandaar dat ik het ook een beetje wegschuif.

Tot nu toe was ik niet verder gekomen dan november 2009, met mijn Nederlands elftal spel.

Duitsland gaat trouwens niet naar het WK, laatste speeldag in Groep 1:

Zonder die goal van Bojinov waren ze gewoon eerste. Dit verzin je niet
pi_55416923
quote:
Op donderdag 20 december 2007 13:38 schreef Wurdsje het volgende:

[..]

Als ik eindelijk mn eerste seizoen afheb kan ik niet meer verder spelen.

das pas erg
pi_55417068
Is Siem de Jong een Zwitser?
Patat Friet
pi_55417090
Ik ga weer eens spelen .
pi_55417334
quote:
Op donderdag 20 december 2007 14:51 schreef ganzenherder het volgende:
Is Siem de Jong een Zwitser?
En een Nederlander. Hij heeft tot zijn zesde (?) in Zwitserland gewoond.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_55417585
quote:
Op donderdag 20 december 2007 15:01 schreef Blight het volgende:

[..]

Zijn pa werkte bij de volleybalbond ofzo.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_55418320
Ik ben nog op zoek naar een grote (kop)sterke en balvaste targetman voor Vitesse. Ik zit in m'n eerste seizoen en wil er niet meer dan een miljoen aan besteden. Iemand een idee?
Woo-loo-loo!
pi_55418400
quote:
Op donderdag 20 december 2007 14:45 schreef huijs het volgende:

[..]

Als ik eindelijk mn eerste seizoen afheb kan ik niet meer verder spelen.

das pas erg
mja dat is inderdaad wel een schande..
  donderdag 20 december 2007 @ 16:46:17 #297
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_55419828
Goed, ik ben op zoek naar een goede Spaanse links- en centrumback voor mijn Valencia (2007/2008)-game. De linksback is vooral een prioriteit. Pernía heb ik al in mijn gelederen. Ik heb 16M te besteden, maar kan hier meer van maken door spelers te verkopen.
-link verwijderd, niet terugplaatsen-
pi_55419893
quote:
Op donderdag 20 december 2007 15:01 schreef Blight het volgende:

[..]

Hij praat wel met een raar accent iig
pi_55420060
quote:
Op donderdag 20 december 2007 16:46 schreef Mr-Sander het volgende:
Goed, ik ben op zoek naar een goede Spaanse links- en centrumback voor mijn Valencia (2007/2008)-game. De linksback is vooral een prioriteit. Pernía heb ik al in mijn gelederen. Ik heb 16M te besteden, maar kan hier meer van maken door spelers te verkopen.
Pablo voor het centrum. .
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  donderdag 20 december 2007 @ 17:02:59 #300
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_55420351
quote:
Op donderdag 20 december 2007 16:53 schreef Blight het volgende:

[..]

Pablo voor het centrum. .
Da's m'n tweede keus Ik ben nu bezig met Piqué. Denk alleen dat 12 miljoen niet genoeg zal zijn om hem los te weken
-link verwijderd, niet terugplaatsen-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')