Klopt, daarbij is Cristiano Ronaldo zó fuckin' goed! Ryan Giggs en Gary Neville speelden ook prima, alleen Paul Scholes viel nogal tegen. Overigens werd Carlos Tevez Europees topscorer, scoorde Wayne Rooney in 39 wedstrijden 41 keer en zat ook Cristiano Ronaldo tegen de veertig doelpunten aan, heel doeltreffend dus!quote:Op donderdag 20 december 2007 10:54 schreef Eric_Cantona het volgende:
Gewoon veel laten voetballen en af en toe 'n compliment er tegenaan. Je gooit wel 3/4 spelers uit eigen opleiding weg en daar heb je niet zomaar jeugd voor terug
Mwah. Het valt mee. Niet heel erg meer dan bij een andere club; je hebt bij elke club die je doet toch wel voorkeuren voor spelers enzo. Maar Colin, Delorge en dat soort ongein zijn inderdaad wel direct naar de reserves te gaan zonder echt te testenquote:Op woensdag 19 december 2007 20:25 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat je teveel rekening houdt met wie er in het echt spelen, wie je in het echt het liefst ziet spelen, wie je in het echt het liefst wel of niet ziet komen en welke tactiek je het liefst hebt dat Ajax speelt.
Begin met een grote rijke club en niet direct met een laagvlieger uit de conference southquote:Op woensdag 19 december 2007 13:36 schreef Lyzio het volgende:
Ik krijg dit magnifieke spelletje voor kerst. Ik heb nog nooit een FM gespeeld, dus dit wordt mijn ontmaagding. Volgens mij ga ik hier veel plezier aan beleven. Gaat natuurlijk veel op je afkomen als je het voor de eerste keer speelt, maar dat mag de pret niet drukken!
dat klopt, maar doordat je technisch en tactisch veel betere spelers hebt passen ze zich makkelijker aan in een tactiek. je hoeft veel minder instructies per speler mee te geven e.d.quote:Op donderdag 20 december 2007 13:01 schreef Lyzio het volgende:
Dus gewoon beginnen met een Real Madrid, AC Milan, Manchester United of Bayern München ofzo.
Ik vraag me af of dat makkelijker is, want logischerwijs zijn bij die clubs de doelstellingen vele malen hoger dan bijvoorbeeld bij MVV. Daar mag je wel eens wat verliezen.
Kan zijn dat ik onzin brazel
ach.. ik heb al maanden veel te weinig tijd voor FM..quote:
Ik heb ook weinig tijd al valt er best wat moois op te bouwen als ik toch speel, een kleine club naar boven brengen is het mooist maar daar gaat veel tijd in steken vandaar dat ik het ook een beetje wegschuif.quote:Op donderdag 20 december 2007 13:38 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
ach.. ik heb al maanden veel te weinig tijd voor FM..das nog veel erger
Als ik eindelijk mn eerste seizoen afheb kan ik niet meer verder spelen.quote:Op donderdag 20 december 2007 13:38 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
ach.. ik heb al maanden veel te weinig tijd voor FM..das nog veel erger
En een Nederlander. Hij heeft tot zijn zesde (?) in Zwitserland gewoond.quote:
Zijn pa werkte bij de volleybalbond ofzo.quote:Op donderdag 20 december 2007 15:01 schreef Blight het volgende:
[..]
En een Nederlander. Hij heeft tot zijn zesde (?) in Zwitserland gewoond.
mja dat is inderdaad wel een schande..quote:Op donderdag 20 december 2007 14:45 schreef huijs het volgende:
[..]
Als ik eindelijk mn eerste seizoen afheb kan ik niet meer verder spelen.
das pas erg
Hij praat wel met een raar accent iigquote:Op donderdag 20 december 2007 15:01 schreef Blight het volgende:
[..]
En een Nederlander. Hij heeft tot zijn zesde (?) in Zwitserland gewoond.
Pablo voor het centrum.quote:Op donderdag 20 december 2007 16:46 schreef Mr-Sander het volgende:
Goed, ik ben op zoek naar een goede Spaanse links- en centrumback voor mijn Valencia (2007/2008)-game. De linksback is vooral een prioriteit. Pernía heb ik al in mijn gelederen. Ik heb 16M te besteden, maar kan hier meer van maken door spelers te verkopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |