Die gast is dodelijk, elk jaar tering veel assists en goalsquote:Op dinsdag 18 december 2007 18:34 schreef Joe. het volgende:
Petrov moet je verkopen man!
Die is tegen die tijd antiek, kan je mooi duiten vangen
Zodra ze genoeg interlands hebbeng espeeld of zodra ze een 2e nationaliteit krijgen die EU is.quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:03 schreef M0NTANA het volgende:
Twee nieuwe spelers van me hebben "Wp" bij hun naam staan, wanneer kan ik ze gaan opstellen?
Wanneer ze een work permit krijgenquote:Op dinsdag 18 december 2007 23:03 schreef M0NTANA het volgende:
Twee nieuwe spelers van me hebben "Wp" bij hun naam staan, wanneer kan ik ze gaan opstellen?
In de Toy's Rus in Rotterdam hadden ze hem wel iig. Denk dat ze hem in Eindhoven ook wel zullen hebben.quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:03 schreef Yourski het volgende:
Bedankt voor je korte maar bondige antwoorden Knoekie, zaterdag maar eens naar Toy's Rus gaan en daarna beginnen met Feyenoord.
Als ik ze bij mijn club houd, kan ik het dus schudden?quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zodra ze genoeg interlands hebbeng espeeld of zodra ze een 2e nationaliteit krijgen die EU is.
Dat kan je doen door ze naar een feeder club te sturen.
Joh.quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:05 schreef Happel het volgende:
[..]
Wanneer ze een work permit krijgen
Meestal wel, enige uitzondering is dat als hij bij jou niet speelt wel gewoon opgeroepen wordt voor zijn nationale team.quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:09 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als ik ze bij mijn club houd, kan ik het dus schudden?
[..]
Heb ze meteen, een week na hun komst, een nieuw contract aangeboden en inderdaad, na de ondertekening zijn ze gewoon beschikbaar. Bedankt voor de tip!quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
Meestal wel, enige uitzondering is dat als hij bij jou niet speelt wel gewoon opgeroepen wordt voor zijn nationale team.
Als hij dan binnen een jaar 75% van de gespeelde interlands heeft gespeeld kan je hem een nieuw contract aanbieden en zal hij een werkvergunning krijgen.
De beste oplossing is hem 3 jaar uit te lenen aan een poolse of belgische feederclub.
Na 3 jaar krijgt hij die nationaliteit en mag hij voor je team spelen.
Soms in de tussentijd kan je hem al een nieuw contract aanbieden omdat hij in Polen of Belgie goed speelt en in de nationale selectie komt.
Als hij dan een nieuw contract ondertekend krijgt hij ook een werkvergunning maar dit komt maar zelden voor.
Dit was 'n soort bug in FM 2007 volgens mij en dit kan dus in 2008 weer, gewoon 'n week uitlenen en dan 'n nieuw contract aanbieden. Terughalen en fijn laten spelenquote:Op dinsdag 18 december 2007 23:24 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Heb ze meteen, een week na hun komst, een nieuw contract aangeboden en inderdaad, na de ondertekening zijn ze gewoon beschikbaar. Bedankt voor de tip!
Had ze beide nog niet eens uitgeleend, gewoon even naar reservers en nieuw contract aangeboden.quote:Op woensdag 19 december 2007 07:31 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Dit was 'n soort bug in FM 2007 volgens mij en dit kan dus in 2008 weer, gewoon 'n week uitlenen en dan 'n nieuw contract aanbieden. Terughalen en fijn laten spelen
Je moet wel even de default-kits installeren voor je kitpacks, anders ziet het er niet uitquote:Op maandag 17 december 2007 14:02 schreef Zinton het volgende:
Vagner Love gratis overgenomen en uit bij Werder Bremen maar een keer gebracht ipv Torres![]()
[ afbeelding ]
Kuyt heeft er een grote concurrent bij!
West Bromwich uit, altijd lastig? Ik dacht het niet.quote:Op maandag 17 december 2007 21:28 schreef Blight het volgende:.
Ik stond 7 punten los van de nummer 2, West Bromwich.. Speel ik in de laatste 4 wedstrijden 2 keer gelijk, en verlies ik een thuiswedstrijd tegen de nummer 14. Nu sta ik weer eerste op 'slechts' het doelsaldo.
Ik moet de volgende wedstrijd tegen West Bromwich zelf, maar ik ben even gestopt met spelen omdat ik woest word als die match fout gaat..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |