abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55193680
Opnieuw begonnen met Liverpool en besloten om meteen een paar gasten op de transferlijst te gooien en te verkopen en flink wat in te kopen.

Gyan en Fernandez als wingers want Babel heeft 9 van de 10 keer een slecht moreel en verder heb ik weinig goeds, Leto is een goede backup voor Fernandez links en dan Pennant als backup voor Gyan....Behalve als ik Babel verkocht krijg natuurlijk, anders blijft hij de backup

VDBorre komt er ook aan, want Finnan kon vertrekken dus meteen maar gedaan, begint ook al erg oud te worden
pi_55193925
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 14:49 schreef JantjeW het volgende:
Charles-André Doudin, wat een held. Staat 3 dagen onder contract bij Swansea en knalt er in zijn eeste wedstrijd doodleuk 3 in
Hier net hetzelfde mee gemaakt. Alleen dan met Altidore, 5 dagen onder contract en maakt 3 belangrijke treffers in een bekerwedstrijd.. Stond 2-0 achter..
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_55194159
2de seizoen. Speelde bij Bochum en stond in de reserves. Bood een leuk bedragje en hij wou komen
pi_55194386
Damn, VDBorre wil niet komen! Ik heb nu Clerk op het oog van Lyon....vraagprijs is me alleen nog iets te hoog
pi_55194424
In mijn 4e seizoen met Telstar (2e in de Eredivisie) 7e geworden en de halve finale van de beker gehaald. Nu Playoffs om de UEFA Cup.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_55194468
Godverdomme! Is mijn hele selectie niet speel gerechtigd net als ik de kans heb om de 2e plek over te nemen! Krijg ik weer zo'n elftal van tempoteam!

- Godverdomme ja heh! Nu sta ik verdomme 4e terwijl het net lekker ging helaas gaat het ook met mijn achtervolgers goed! Weg kans op 2e plek! Ik hoop dat ik die nog krijg, kan ik CL spelen!

[ Bericht 16% gewijzigd door Ordinair op 11-12-2007 16:23:01 ]
AFC Ajax - SS Lazio
pi_55194800
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 16:15 schreef EnGCatjuh het volgende:
In mijn 4e seizoen met Telstar (2e in de Eredivisie) 7e geworden en de halve finale van de beker gehaald. Nu Playoffs om de UEFA Cup.
Helaas over 2 wedstrijden met 2-1 verloren van Twente.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_55195867
Hoe krijg je het probleem opgelost dat je maand in maand uit verlies draait ?!?

Had ik bij Mvv dat probleem en nu bij Heerenveen.

Iemand tips voor inkomsten te genereren naast transfers en wedstrijden winnen ?
U MAD?
pi_55196778
Net de koploper Lyon ingemaakt met 2-1.. Gaat lekker en sta weer 3e.
AFC Ajax - SS Lazio
pi_55197243
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 17:17 schreef de_boswachter het volgende:
Hoe krijg je het probleem opgelost dat je maand in maand uit verlies draait ?!?

Had ik bij Mvv dat probleem en nu bij Heerenveen.

Iemand tips voor inkomsten te genereren naast transfers en wedstrijden winnen ?
Heb het idee dat de loonlasten bij elke club, in verhouding met de inkomsten, veel te hoog liggen. Ik moet om de zoveel tijd een bepaald bedrag verdiend hebben aan transfers anders kom ik niet meer uit de rode cijfers.
Ik leef ook alleen op transfervrije spelers, al zon 7 jaar lang. Mijn 1e echte aankoop waar ik geld voor heb uitgegeven was Marcellis, 50k

Gelukkig wel een nieuw stadion over een seizoen, ben benieuwd of dat de inkomsten een flinke boost gaat geven
Patat Friet
pi_55197274
Ik heb ook bij heel veel clubs gezien dat ze een hele dikke lening nog hebben openstaan, die wordt elke maand afbetaald, dus daar raak je ook erg veel geld aan kwijt!
pi_55197804
Op Anfield Road kwam ik niet verder dan een beschamende 1-1 maar Uit kwam het helemaal goed!

De ene keer legt Kuyt er 3 in en de andere wedstrijd steelt Torres de show, 2 prima spitsen!

Net Clerk aangetrokken van Lyon, prima opkomende rechts-back!

pi_55198690
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 00:17 schreef Deoxyribonucleic het volgende:

[..]

heeft een vrij hoge PA, 9/10 volgens mij

alleen doe geen moeite om hem in seizoen 1 te kopen, wacht tot Wijnaldum 17/18 is
Wijnaldum zit bij Feyenoord er standaard bij (de Guzman ging weg). Mijn jeugd is volgens mij wel ok als ik de as zie: J Buijs, Wijnaldum, Zeefuik (bij PSV weggekaapt).
wie het kleine niet eert is ambitieus
pi_55199179
Ik ga maar eens op zoek naar een nieuwe baan als coach. Voorlopig is er nog niemand ontslagen...
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_55199256
Wat een k*t spel is dit soms
Heb een lekkere tactic die ik kan gebruiken tegen de wat sterkere tegenstanders maar een echt goeie 'dominerende' tactic heb ik nog niet gevonden
pi_55199812
Zwolle wordt mijn volgende uitdaging.
Elite
Tegen TTIP
  dinsdag 11 december 2007 @ 20:37:05 #67
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_55201013
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 20:00 schreef Happel het volgende:
Zwolle wordt mijn volgende uitdaging.
Anders speel je eerst een seizoen of 3 met een grote club en daarna iets als AGOVV of Zwolle.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_55201300
Zeker een kutspel soms....laat gewoon 2 kostbare punten liggen in WEDEROM een gelijkspel, ik weet het niet maargoed....als je 16 schoten kan doen en er geen één in kan knallen dan zit er iets niet goed denk

pi_55201595
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 20:37 schreef stefmans het volgende:

[..]

Anders speel je eerst een seizoen of 3 met een grote club en daarna iets als AGOVV of Zwolle.
Vind het niet leuk om te spelen met grote ploegen. Klooi liever wat aan met lagere teams.

Eerste wedstrijd met 4-0 van RBC gewonnen. Santy Hulst is de grote man bij Zwolle.

Chaiat (Volendam) en Ozcelik (Feijenoord) vastgelegd voor aankomend seizoen.
Elite
Tegen TTIP
pi_55201617
Ik ben net begonnen met RC Lens. De franse competitie is toch wel leuk. Na een paar wedstrijden ze wat aan het voetballen gekregen, doe nu redelijk mee in de top. Dit worden weer lange nachten

edit: de topscoorder van de competitie

[ Bericht 18% gewijzigd door Crack_david op 11-12-2007 21:11:47 ]
Hajeto!
pi_55201871
Nu met Heerenveen:

Een supermaand December achter de rug met overwinningen op PSV thuis en Feyenoord uit.

In Januari is het dan weer helemaal pet. 4 Nederlagen op rij in wedstrijden waar ik 2x zoveel kansen heb als de tegenstander. Nu beginnen de fans ineens te klagen over de 4-5-1 taktiek etc. . .

Heb Alves verkocht. Scoorde bij mij niet zo vaak, maar nu moet ik zoeken naar een goede oplossing in de spits.
Verder ben ik net 1 wedstrijd geschorst geweest door de bond vanwege mijn uitlatingen

Overigens af en toe best een wazig en frustrerend spel. Je kunt niet constant blijven presteren. Zo win je van een topper. Zo ga je er de wedstrijd erna af tegen de nummer 18 in de Eredivisie.
U MAD?
pi_55201909
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 20:48 schreef Zinton het volgende:
Zeker een kutspel soms....laat gewoon 2 kostbare punten liggen in WEDEROM een gelijkspel, ik weet het niet maargoed....als je 16 schoten kan doen en er geen één in kan knallen dan zit er iets niet goed denk

[ afbeelding ]
Ik weet het niet, maar volgens mij is dit toch een soort van kleine bug. Heb dit zo en zovaak he ondanks mijn kwalitatief goede spitsen.

Is er iets bekend van een nieuwe update m.b.t. patch en wat ze erin gaan verwerken ?
U MAD?
pi_55201917
Stormvogels Telstar krijgt een nieuw stadion!!

Het Simon Kistemaker Stadion zal 8 juli 2013 klaar zijn (het is nu mei 2011) en zal plaats bieden aan 22161 toeschouwers en voorzien zijn van undersoil heating.

Geweldig nieuws dit

Veel beter dan mijn huidige 3250 plaatsen, waarvan 1250 stoeltjes
pi_55201942
Boswachter, Matusiak is echt een god in FM.
  dinsdag 11 december 2007 @ 21:18:54 #75
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55202126
Fuck! Chelsea biedt 37 miljoen euro voor Micah Richards, ik vraag 60 miljoen euro en nadat Chelsea dat ook biedt, besluit mijn voorzitter het bod te accepteren.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_55202204
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 21:11 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Ik weet het niet, maar volgens mij is dit toch een soort van kleine bug. Heb dit zo en zovaak he ondanks mijn kwalitatief goede spitsen.
Wordt veel over geklaagd op het SI-forum. Heb er zelf ook regelmatig last van. Mijn team schiet bijvoorbeeld twintig keer op goal en scoort niet en de tegenstander schiet drie keer en scoort er ook drie. Echt frustrerend.
Elite
Tegen TTIP
pi_55202206
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 21:12 schreef EnGCatjuh het volgende:
Boswachter, Matusiak is echt een god in FM.
Bij mij nog niet.
Heb hem nu gewisseld voor Sulumanjani (ofzoiets) in de spits. Die Pool is veel te wisselvallig.
U MAD?
pi_55202434
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 21:22 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Bij mij nog niet.
Heb hem nu gewisseld voor Sulumanjani (ofzoiets) in de spits. Die Pool is veel te wisselvallig.
Ik zie het al, manager zijn ligt je niet wanneer kom je weer gokken
pi_55202985
Net een aanbieding gekregen van Lierse SK (14e in de Belgische competitie), maar daar ging ik natuurlijk niet op in.
pi_55203271
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 21:09 schreef de_boswachter het volgende:
Nu met Heerenveen:

Een supermaand December achter de rug met overwinningen op PSV thuis en Feyenoord uit.

In Januari is het dan weer helemaal pet. 4 Nederlagen op rij in wedstrijden waar ik 2x zoveel kansen heb als de tegenstander. Nu beginnen de fans ineens te klagen over de 4-5-1 taktiek etc. . .

Heb Alves verkocht. Scoorde bij mij niet zo vaak, maar nu moet ik zoeken naar een goede oplossing in de spits.
Verder ben ik net 1 wedstrijd geschorst geweest door de bond vanwege mijn uitlatingen

Overigens af en toe best een wazig en frustrerend spel. Je kunt niet constant blijven presteren. Zo win je van een topper. Zo ga je er de wedstrijd erna af tegen de nummer 18 in de Eredivisie.
Precies wat je zegt....Ik win uit bij Chelsea met 3-1, speel tegen Man.utd 1-1 gelijk en daarna een verlies tegen Birmingham. Maargoed, dan win je wel weer van Shaktar Donetsk en Arsenal thuis met 3-0 en 2-0. Structuur zit er nog neit echt in!
pi_55203869
ik speel altijd gelijk tegne blackburn rovers en wordt altijd snoeihard gecounterd door reading
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_55204203
Altidore loopt 1 op 1 in de franse competitie bij mij in het eerste seizoen. Wel pas 14 wedstrijden gespeeld door hem. (Hij is in de winterstop gekomen.)

En ik sta nog steeds 3e met PSG! Gabriel Torje doet het trouwens ook geweldig! Als een 18 jarig ventje elke wedstrijd in de basis staan en een wedstrijd gemiddelde hebben van een 7 vind ik toch redelijk goed!
AFC Ajax - SS Lazio
pi_55205202
Mijn voorzitter accepteert een bod van 300k op een speler met waarde van 1.4M

En ik heb nu een lening van 36M erbij door de bouw van het nieuwe stadion. Kost me 450k in de maand
pi_55205906
Werkelijk een prachtig spel!

Echt super frustrerend!
pi_55206416
Ik ben 4e geworden met PSG. Verder doe ik geen aankopen tenzij ik Banega kwijt kan.. Slecht moreel al sinds dat hij gekomen is. Dan heb ik liever Hamsik!
AFC Ajax - SS Lazio
pi_55206945
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 23:26 schreef Zinton het volgende:
Werkelijk een prachtig spel!

[ afbeelding ]

Echt super frustrerend!
Uitslag? 0-1?
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_55207391
Kuijt stopt er tijdens een WK mee. Tijdens, niet er na of er voor, maar 1 dag voor de finale!
pi_55212343
Supertalent (Albin Ekdahl) verkiest Juventus boven Ajax

het eerste talent dat ik in deze editie van FM ontdekte en ik haal em standaard.. toch wel weer grappig om te zien dat ze het weer goed gezien hebben bij FM..
pi_55212377
quote:
Op woensdag 12 december 2007 11:20 schreef Wurdsje het volgende:

het eerste talent dat ik in deze editie van FM ontdekte en ik haal em standaard.. toch wel weer grappig om te zien dat ze het weer goed gezien hebben bij FM..
Dat is toch die 'nieuwe Zlatan'?
AFC Ajax - SS Lazio
pi_55214009
quote:
Op woensdag 12 december 2007 11:20 schreef Wurdsje het volgende:

Inderdaad mooi gezien, dat was toendertijd met Rio Ferdinand ook en 'n paar jaar terug met Kerlon, Gago en Higuain. Die zie je nu doorbreken

Laat wel 't realisme van 't spel zien Ik raad daarom de technische staf van profclubs aan om te FM-en
"If you're not a manc, you're a wank"
  woensdag 12 december 2007 @ 12:24:44 #91
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55214045
quote:
Op woensdag 12 december 2007 12:23 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Inderdaad mooi gezien, dat was toendertijd met Rio Ferdinand ook en 'n paar jaar terug met Kerlon, Gago en Higuain. Die zie je nu doorbreken

Laat wel 't realisme van 't spel zien Ik raad daarom de technische staf van profclubs aan om te FM-en
Jammer dat Peter Prospar nooit echt is doorgebroken.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_55214518
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 22:29 schreef Ordinair het volgende:
Gabriel Torje doet het trouwens ook geweldig! Als een 18 jarig ventje elke wedstrijd in de basis staan en een wedstrijd gemiddelde hebben van een 7 vind ik toch redelijk goed!
Ik heb hem bij RC Lens gehaald en hij doet het inderdaad erg goed. Bij mij is hij nog 17 en speelt voor zover zijn conditie het trekt. En hij heeft nog niet lager dan een 7 gehaald. Echt prima, daar ga ik veel lol van beleven / geld aan verdienen
Hajeto!
pi_55214891
quote:
Op woensdag 12 december 2007 12:24 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Jammer dat Peter Prospar nooit echt is doorgebroken.
mja of Krasen Trifonov uit een paar edities terug.. Geweldige AM FL was dat.. tegenwoordig is ie nergens meer te vinden in FM..
pi_55215801
Ben alweer een half seizoen onderweg met Liverpool en ik sta 2e met 4 punten achterstand op Man. Utd, helemaal nog niet zo slecht dus! Maar mijn probleem is eigenlijk dat ik het "heel" goed doe tegen sterke clubs, maar tegen mindere clubs kom ik gewoon niet tot score en speel ik te vaak gelijk of win ik net met 1-0 ofzo...

Ik speel in deze formatie met deze spelers!

En met deze teaminstellingen (eigenlijk altijd op deze manier, behalve als ik achter kom te staan, dan verander ik die pijltjes van de MR en de ML, dan maak ik ze langer.

Tegen Arsenal uit win ik bijvoorbeeld met 1-3 maar dan verlies ik wel weer van Birmingham City

Erg frustrerend!
pi_55216224
waarschijnlijk omdat de kleinere ploegen jou het spel laten maken, en jij verdedigend en counterend ingesteld bent. Dan krijg je wedstrijden van niks. Ik zou een iets meer aanvallende strategie maken voor tegen zulke ploegen.
(ik speel trouwens bijna net zo, alleen dan met een DMC, MC en AMC, als ik aanvallender wil werk ik met een 4-4-2 met opkomende back en middenvelders, of met 2 MC's en 1 AMC, en dan de middenvelders verder door)
Hajeto!
pi_55216579
quote:
Op woensdag 12 december 2007 12:23 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Ik zou niet durven zeggen dat Kerlon is doorgebroken hoor Hij was een hype met zn dribbels, maar maakt verder niks klaar.

Guarin is wel een goed voorbeeld imo.
pi_55216772
Het zal wel een vraag zijn die al duizend keer is gesteld, maar; waarom is Aaritalo verdwenen na de patch?
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_55217141
quote:
Op woensdag 12 december 2007 14:05 schreef Blight het volgende:
Het zal wel een vraag zijn die al duizend keer is gesteld, maar; waarom is Aaritalo verdwenen na de patch?
Dat vroeg ik mij ook al af..
AFC Ajax - SS Lazio
pi_55218487
quote:
Op woensdag 12 december 2007 13:44 schreef Crack_david het volgende:
waarschijnlijk omdat de kleinere ploegen jou het spel laten maken, en jij verdedigend en counterend ingesteld bent. Dan krijg je wedstrijden van niks. Ik zou een iets meer aanvallende strategie maken voor tegen zulke ploegen.
(ik speel trouwens bijna net zo, alleen dan met een DMC, MC en AMC, als ik aanvallender wil werk ik met een 4-4-2 met opkomende back en middenvelders, of met 2 MC's en 1 AMC, en dan de middenvelders verder door)
Ik zat er zelf ook al aan te denken en inderdaad, ik heb een DMC naar de AMC verschoven en daar Babel neergezet en ik speel Crystal Palace met 0-5 van de mat

Kan natuurlijk toeval zijn maar ik had 36 schoten op doel

En dan weer zoiets

0-0

Opzich niet verkeerd, uit bij de Spurs maargoed, gezien het wedstrijd verloop wel

[ Bericht 23% gewijzigd door Zinton op 12-12-2007 15:28:51 ]
pi_55218883
quote:
Op woensdag 12 december 2007 14:05 schreef Blight het volgende:
Hij is er nog wel, maar dan moet je alle Finse spelers meeladen wanneer je een nieuw spel aanmaakt. Hij is trouwens ook slechter geworden, dus zo'n groot gemis is het niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')