Hier net hetzelfde mee gemaakt. Alleen dan met Altidore, 5 dagen onder contract en maakt 3 belangrijke treffers in een bekerwedstrijd.. Stond 2-0 achter..quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:49 schreef JantjeW het volgende:
Charles-André Doudin, wat een held. Staat 3 dagen onder contract bij Swansea en knalt er in zijn eeste wedstrijd doodleuk 3 in
Helaas over 2 wedstrijden met 2-1 verloren van Twente.quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:15 schreef EnGCatjuh het volgende:
In mijn 4e seizoen met Telstar (2e in de Eredivisie) 7e geworden en de halve finale van de beker gehaald. Nu Playoffs om de UEFA Cup.
Heb het idee dat de loonlasten bij elke club, in verhouding met de inkomsten, veel te hoog liggen. Ik moet om de zoveel tijd een bepaald bedrag verdiend hebben aan transfers anders kom ik niet meer uit de rode cijfers.quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:17 schreef de_boswachter het volgende:
Hoe krijg je het probleem opgelost dat je maand in maand uit verlies draait ?!?
Had ik bij Mvv dat probleem en nu bij Heerenveen.
Iemand tips voor inkomsten te genereren naast transfers en wedstrijden winnen ?
Wijnaldum zit bij Feyenoord er standaard bij (de Guzman ging weg). Mijn jeugd is volgens mij wel ok als ik de as zie: J Buijs, Wijnaldum, Zeefuik (bij PSV weggekaapt).quote:Op dinsdag 11 december 2007 00:17 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
heeft een vrij hoge PA, 9/10 volgens mij
alleen doe geen moeite om hem in seizoen 1 te kopen, wacht tot Wijnaldum 17/18 is
Anders speel je eerst een seizoen of 3 met een grote club en daarna iets als AGOVV of Zwolle.quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:00 schreef Happel het volgende:
Zwolle wordt mijn volgende uitdaging.
Vind het niet leuk om te spelen met grote ploegen. Klooi liever wat aan met lagere teams.quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:37 schreef stefmans het volgende:
[..]
Anders speel je eerst een seizoen of 3 met een grote club en daarna iets als AGOVV of Zwolle.
Ik weet het niet, maar volgens mij is dit toch een soort van kleine bug. Heb dit zo en zovaak he ondanks mijn kwalitatief goede spitsen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:48 schreef Zinton het volgende:
Zeker een kutspel soms....laat gewoon 2 kostbare punten liggen in WEDEROM een gelijkspel, ik weet het niet maargoed....als je 16 schoten kan doen en er geen één in kan knallen dan zit er iets niet goed denk
[ afbeelding ]
Wordt veel over geklaagd op het SI-forum. Heb er zelf ook regelmatig last van. Mijn team schiet bijvoorbeeld twintig keer op goal en scoort niet en de tegenstander schiet drie keer en scoort er ook drie. Echt frustrerend.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar volgens mij is dit toch een soort van kleine bug. Heb dit zo en zovaak he ondanks mijn kwalitatief goede spitsen.
Bij mij nog niet.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:12 schreef EnGCatjuh het volgende:
Boswachter, Matusiak is echt een god in FM.
Ik zie het al, manager zijn ligt je niet wanneer kom je weer gokkenquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Bij mij nog niet.
Heb hem nu gewisseld voor Sulumanjani (ofzoiets) in de spits. Die Pool is veel te wisselvallig.
Precies wat je zegt....Ik win uit bij Chelsea met 3-1, speel tegen Man.utd 1-1 gelijk en daarna een verlies tegen Birmingham. Maargoed, dan win je wel weer van Shaktar Donetsk en Arsenal thuis met 3-0 en 2-0. Structuur zit er nog neit echt in!quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:09 schreef de_boswachter het volgende:
Nu met Heerenveen:
Een supermaand December achter de rug met overwinningen op PSV thuis en Feyenoord uit.
In Januari is het dan weer helemaal pet. 4 Nederlagen op rij in wedstrijden waar ik 2x zoveel kansen heb als de tegenstander. Nu beginnen de fans ineens te klagen over de 4-5-1 taktiek etc. . .
Heb Alves verkocht. Scoorde bij mij niet zo vaak, maar nu moet ik zoeken naar een goede oplossing in de spits.
Verder ben ik net 1 wedstrijd geschorst geweest door de bond vanwege mijn uitlatingen
Overigens af en toe best een wazig en frustrerend spel. Je kunt niet constant blijven presteren. Zo win je van een topper. Zo ga je er de wedstrijd erna af tegen de nummer 18 in de Eredivisie.
Uitslag? 0-1?quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:26 schreef Zinton het volgende:
Werkelijk een prachtig spel!![]()
[ afbeelding ]
Echt super frustrerend!
Dat is toch die 'nieuwe Zlatan'?quote:Op woensdag 12 december 2007 11:20 schreef Wurdsje het volgende:
Supertalent (Albin Ekdahl) verkiest Juventus boven Ajax
het eerste talent dat ik in deze editie van FM ontdekte en ik haal em standaard.. toch wel weer grappig om te zien dat ze het weer goed gezien hebben bij FM..
Inderdaad mooi gezien, dat was toendertijd met Rio Ferdinand ook en 'n paar jaar terug met Kerlon, Gago en Higuain. Die zie je nu doorbrekenquote:Op woensdag 12 december 2007 11:20 schreef Wurdsje het volgende:
Supertalent (Albin Ekdahl) verkiest Juventus boven Ajax
het eerste talent dat ik in deze editie van FM ontdekte en ik haal em standaard.. toch wel weer grappig om te zien dat ze het weer goed gezien hebben bij FM..
Jammer dat Peter Prospar nooit echt is doorgebroken.quote:Op woensdag 12 december 2007 12:23 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Inderdaad mooi gezien, dat was toendertijd met Rio Ferdinand ook en 'n paar jaar terug met Kerlon, Gago en Higuain. Die zie je nu doorbreken
Laat wel 't realisme van 't spel zienIk raad daarom de technische staf van profclubs aan om te FM-en
Ik heb hem bij RC Lens gehaald en hij doet het inderdaad erg goed. Bij mij is hij nog 17 en speelt voor zover zijn conditie het trekt. En hij heeft nog niet lager dan een 7 gehaald. Echt prima, daar ga ik veel lol van beleven / geld aan verdienenquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:29 schreef Ordinair het volgende:
Gabriel Torje doet het trouwens ook geweldig! Als een 18 jarig ventje elke wedstrijd in de basis staan en een wedstrijd gemiddelde hebben van een 7 vind ik toch redelijk goed!
mja of Krasen Trifonov uit een paar edities terug.. Geweldige AM FL was dat.. tegenwoordig is ie nergens meer te vinden in FM..quote:Op woensdag 12 december 2007 12:24 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Jammer dat Peter Prospar nooit echt is doorgebroken.
Ik zou niet durven zeggen dat Kerlon is doorgebroken hoorquote:Op woensdag 12 december 2007 12:23 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Inderdaad mooi gezien, dat was toendertijd met Rio Ferdinand ook en 'n paar jaar terug met Kerlon, Gago en Higuain. Die zie je nu doorbreken
Laat wel 't realisme van 't spel zienIk raad daarom de technische staf van profclubs aan om te FM-en
Dat vroeg ik mij ook al af..quote:Op woensdag 12 december 2007 14:05 schreef Blight het volgende:
Het zal wel een vraag zijn die al duizend keer is gesteld, maar; waarom is Aaritalo verdwenen na de patch?
Ik zat er zelf ook al aan te denken en inderdaad, ik heb een DMC naar de AMC verschoven en daar Babel neergezet en ik speel Crystal Palace met 0-5 van de matquote:Op woensdag 12 december 2007 13:44 schreef Crack_david het volgende:
waarschijnlijk omdat de kleinere ploegen jou het spel laten maken, en jij verdedigend en counterend ingesteld bent. Dan krijg je wedstrijden van niks. Ik zou een iets meer aanvallende strategie maken voor tegen zulke ploegen.
(ik speel trouwens bijna net zo, alleen dan met een DMC, MC en AMC, als ik aanvallender wil werk ik met een 4-4-2 met opkomende back en middenvelders, of met 2 MC's en 1 AMC, en dan de middenvelders verder door)
Hij is er nog wel, maar dan moet je alle Finse spelers meeladen wanneer je een nieuw spel aanmaakt. Hij is trouwens ook slechter geworden, dus zo'n groot gemis is het niet.quote:Op woensdag 12 december 2007 14:05 schreef Blight het volgende:
Het zal wel een vraag zijn die al duizend keer is gesteld, maar; waarom is Aaritalo verdwenen na de patch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |