Okay, vandaar. Het was ook meer een vraag uit nieuwsgierigheid, want elke keer dezelfde spelers halen is sowieso weinig lol aan.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:33 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Hij is er nog wel, maar dan moet je alle Finse spelers meeladen wanneer je een nieuw spel aanmaakt. Hij is trouwens ook slechter geworden, dus zo'n groot gemis is het niet.
Die Fin was in FM07 al een held in mijn Preston game.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:41 schreef Blight het volgende:
[..]
Okay, vandaar. Het was ook meer een vraag uit nieuwsgierigheid, want elke keer dezelfde spelers halen is sowieso weinig lol aan.
JA!quote:Op woensdag 12 december 2007 17:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
Die FREDs hè, die gaan wel eens naar de kapper.
Zo'n gozert met een rasta was bij mij opeens bijna kaalquote:Op woensdag 12 december 2007 19:19 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
JA!
Ik dacht al dat ik gek werd, maar een braziliaan die eerst een grote bos haar had, kwam ineens opdagen met dreads..
mijn vriend babel:(quote:Op woensdag 12 december 2007 22:41 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik ga morgen maar eens beginnen met liverpool en mn plan voor world domination opzetten.
Ik verkoop iig direct
Torres.
Kuyt.
Crouch.
Babel
En koop uiteraard direct mn holmaatje
B.Sharp
tot morgen
Sharp wil toch niet bij Sheffield weg..quote:Op woensdag 12 december 2007 22:41 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik ga morgen maar eens beginnen met liverpool en mn plan voor world domination opzetten.
Ik verkoop iig direct
Torres.
Kuyt.
Crouch.
Babel
En koop uiteraard direct mn holmaatje
B.Sharp
tot morgen
Dat gaan wij nu eens even bekijken .. net een game met liverpool opgestartquote:Op donderdag 13 december 2007 13:50 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Sharp wil toch niet bij Sheffield weg..
Uhm ik weet niet waar je het over hebt? Maar mijn holmaatje Billy Sharp komt dus wel ehquote:Op donderdag 13 december 2007 13:50 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Sharp wil toch niet bij Sheffield weg..
Naar PSG wilde hij niet komen als topspeler..quote:Op donderdag 13 december 2007 21:11 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Uhm ik weet niet waar je het over hebt? Maar mijn holmaatje Billy Sharp komt dus wel eh![]()
Hij wou niet als reserve speler komen naar liverpool, wel als topspeler
Torres en Kuyt net verkocht. Nu babel nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |