Dat zal dan wel aan mijn database liggen.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
Vilakazi is in het spel in Denemarken te vinden en lebohang Moekoena zit ook gewoon nog in het spel.
Ik heb hem afgelopen seizoen voor 44 miljoen euro gekocht van Valencia.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:15 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Blijft altijd een afweging, op dat moment speelde hij nog bij reserves en leverde hij veel geld op. Zelf moest ik het in de winterstop doen met een transferbudget van 9,75 miljoen euro en aangezien ik iedere game begin zónder transferbudget, wilde ik nu wel wat te besteden hebben.
Wat een slechte free kicks.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb hem afgelopen seizoen voor 44 miljoen euro gekocht van Valencia.
Zo ziet hij er nu bij mij uit:
[ afbeelding ]
Mokoena zit er ook nog wel bij in mijn game, maar ik bedoelde te zeggen dat hij tegenwoordig helemaal niet zo fantastisch meer is als een paar jaar geleden.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:22 schreef sjimz het volgende:
Vilakazi is in het spel in Denemarken te vinden en lebohang Moekoena zit ook gewoon nog in het spel.
Kan ook te maken hebben met welke competitie's je hebt geladen.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:24 schreef Sloggi het volgende:
Dat zal dan wel aan mijn database liggen.
Ik heb bij Atletico Madrid Matthieu Flamini en Thiago Motta nog voor de DM positie, maar ik had niet zo gek veel goede DC's. Vandaar dat Pique daar speelt. Maar goed, die game dateert nog van voor de patch, dus ik heb 'm al tijden niet meer gebruikt.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:28 schreef sjimz het volgende:
Ik zet hem meestal als DM en soms als DC.
Mijn 2 DC's zijn beide Engels International waarvan er 1 uit mijn eigen jeugdopleiding komt een een wonderkid is
Sommige spelers hebben dan nog een contract dat langer dan een half jaar doorloopt, sommige spelers in bijvoorbeeld Rusland en Oekraine kan je niet approachen ook al hebben ze nog een contract voor minder dan een half jaar en in Engeland telt dat ook met speler tot 24 jaar ofzo.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:46 schreef m0ri het volgende:
Zeg jongens, even een vraagje, ik zit nu zo rond de jaarwisseling, en de tijd is aangebroken dat ik overal gratisch spelers weg hoor kunnen te snaaien, maar wanneer ik wat spelers bekijk, en ik zie dat het contract afloopt, kan ik bij sommigen gewoon geen Approach to Sign doen?
Iemand een ophelderend antwoord?
Wat Sjimz zegtquote:Op woensdag 19 december 2007 14:46 schreef m0ri het volgende:
Zeg jongens, even een vraagje, ik zit nu zo rond de jaarwisseling, en de tijd is aangebroken dat ik overal gratisch spelers weg hoor kunnen te snaaien, maar wanneer ik wat spelers bekijk, en ik zie dat het contract afloopt, kan ik bij sommigen gewoon geen Approach to Sign doen?
Iemand een ophelderend antwoord?
Instellingen--->Skin Cache aan en uit vinkenquote:Op woensdag 19 december 2007 14:50 schreef andre347 het volgende:
Hoe kan het dat bij al mijn skins de letters zwart zijn. Zelfs bij de Steklo Black skin. Die normaal gesproken gewoon witte letters heeft
Voorbeeldje: [ afbeelding ]
Gedaan. Werkt niet.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:55 schreef Joe. het volgende:
[..]
Instellingen--->Skin Cache aan en uit vinken
Aah kijk, daar kan ik wat mee :p Staan deze regels ook nog ergens zwart op wit? Ergens ingame?quote:Op woensdag 19 december 2007 14:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Sommige spelers hebben dan nog een contract dat langer dan een half jaar doorloopt, sommige spelers in bijvoorbeeld Rusland en Oekraine kan je niet approachen ook al hebben ze nog een contract voor minder dan een half jaar en in Engeland telt dat ook met speler tot 24 jaar ofzo.
Pin me er niet helemaal op vast hoor.
Volgens mij weet de maker wel waar die mee bezig was hequote:Op woensdag 19 december 2007 15:17 schreef EnGCatjuh het volgende:
Is er niet zo'n .xml bestandje waarin je de kleur van de stats kan veranderen? Misschien is daar iets fout gegaan.
Ik zoek het even voor je op!quote:Op woensdag 19 december 2007 15:05 schreef andre347 het volgende:
[..]
Gedaan. Werkt niet.
Doe eerst: Skin laden --> Skin Cache uitvinken.
Dat kan je ook zelf wijzigen.quote:Op woensdag 19 december 2007 15:19 schreef Joe. het volgende:
[..]
Volgens mij weet de maker wel waar die mee bezig was he
[..]
Ik zoek het even voor je op!
quote:
Hmm, misschien wel. Wil je die eens uploaden?quote:Op woensdag 19 december 2007 15:17 schreef EnGCatjuh het volgende:
Is er niet zo'n .xml bestandje waarin je de kleur van de stats kan veranderen? Misschien is daar iets fout gegaan.
Een linkje over hoe dat kan, waar het staat etc staat in dit topic of in het vorige topic.quote:Op woensdag 19 december 2007 15:27 schreef andre347 het volgende:
[..]
Hmm, misschien wel. Wil je die eens uploaden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |