abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55256836
ik wil me game updaten, zegt ie : ja er is een update, maar we kunnen hem niet op de site vinden :/
en heb toenstraks 8.0.1 installed uit de OP..
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_55259113
Het valt me wel op dat ik sinds de nieuwe patch eigenlijk altijd in de regen speel in de Nederlandse competitie, maakt niet uit of het zomer of winter is. En de temperaturen zijn een beetje raar, ik had toestraks 16 graden in januari.
I like work. It fascinates me. I can sit and look at it for hours.
  vrijdag 14 december 2007 @ 00:15:36 #128
189649 fjetz
1337 h4x0r n1nj4
pi_55259138
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 00:14 schreef Lubricalia het volgende:
Het valt me wel op dat ik sinds de nieuwe patch eigenlijk altijd in de regen speel in de Nederlandse competitie, maakt niet uit of het zomer of winter is. En de temperaturen zijn een beetje raar, ik had toestraks 16 graden in januari.
16 graden in januari is tegenwoordig zo raar niet
Heeuuhhh! Neem er nog 1!
pi_55265818
quote:
Op donderdag 13 december 2007 13:50 schreef Ordinair het volgende:

[..]

Sharp wil toch niet bij Sheffield weg..
Idd hij wilde niet naar PSV..
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 00:14 schreef Lubricalia het volgende:
dat had ik ook voor de patch.. 20 graden op 3 januari of zo.. heel vaag..
  vrijdag 14 december 2007 @ 13:53:13 #130
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_55269078
quote:
Op donderdag 13 december 2007 13:50 schreef Ordinair het volgende:

[..]

Sharp wil toch niet bij Sheffield weg..
Ik kon hem naar Man UTD halen als speler in rotatie systeem
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_55269081
Ik heb C. Ronaldo tijdelijk in de spits staan omdat Saha, Rooney en Tevez geblesseerd zijn. Hij scoort nog aardig wat ook
"If you're not a manc, you're a wank"
  vrijdag 14 december 2007 @ 14:28:19 #132
122179 m0ri
Ik kwam, ik zag, ik faalde.
pi_55269978
Even wat begonnen met Crewe Alexandra, op random

Ik voel al aan mn water dat dit niks wordt
kutg0thics ook altijd.
pi_55270333
en onderweg met PSG
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_55270540
Carrick loopt voor 30 mln de deur uit De board heeft ingegrepen, niet dat ie verzekerd was van 'n basisplaats .. Nu Riquelme en Mikel losweken ..
pi_55275128
In mijn Sheffield United game zit de selectie van Ajax er wel erg lekker uit dus ik denk dat ik maar een nieuwe manager ga toevoegen
Edit: Sta wel erg lekker in het Rood
pi_55289677
Effe een update wat betreft mijn Arsenal game:

Ben nu in het seizoen 2017/2018. Het Emirates Stadium is inmiddels uitgebreid tot 95395 plaatsen, en brengt ongeveer 5,5 miljoen per thuiswedstrijd op.

Heb nu de volgende selectie, met een flink aantal standaardtalenten.

Sergio Aguëro speelt al seizoenen lang al erg goed! Heb hem in 2008/2009 gekocht en speelt sindsdien bijna onafgebroken in de spits, eerst naast Adebayor, toen naast Alan Kardec en nu naast Gafarov (FRED).
Totaal aantal doelpunten (Competitie, beker, continentaal) = 345 goals. Deze maakte hij in 380 (46) wedstrijden.
Hij loopt dus niet 1 op 1, maargoed ik vind dit toch een aardig moyenne, aangezien de spits naast Aguëro ook veel goals maakt.

Heb 9 keer de Premier League gewonnen, 4 keer de FA Cup, 3 keer de League Cup, 9 Community Shields ( ), 6 CL's,
6 Europese Supercups, en 5 keer het WK voor clubs.
Wilde eigenlijk al een tijdje stoppen, maar ben toch benieuwd hoe ik me kan redden met alleen maar FREDs in een game, dus ik zet nog effe door. .

EDIT: Ook grappig hoe sommige clubs helemaal in verval kunnen raken na verloop van tijd. Zo is Liverpool nu een ontzettend matige ploeg die vorig seizoen (2016/2017) 17e is geëindigd. .
- link verwijderd. niet terugplaatsen! -
pi_55304130
Heb met Telstar nu een feederclub in Trinidad en Tobago. Aardige jeugd met jeugdopleiding, dus ik ben benieuwd. Kon ook een club uit Oman kiezen of een ploeg uit een lage divisie in Turkije.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_55304762
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 13:24 schreef GeneraalUli het volgende:
Effe een update wat betreft mijn Arsenal game:

Ben nu in het seizoen 2017/2018. Het Emirates Stadium is inmiddels uitgebreid tot 95395 plaatsen, en brengt ongeveer 5,5 miljoen per thuiswedstrijd op.

Heb nu de volgende selectie, met een flink aantal standaardtalenten.
[ afbeelding ]

Sergio Aguëro speelt al seizoenen lang al erg goed! Heb hem in 2008/2009 gekocht en speelt sindsdien bijna onafgebroken in de spits, eerst naast Adebayor, toen naast Alan Kardec en nu naast Gafarov (FRED).
Totaal aantal doelpunten (Competitie, beker, continentaal) = 345 goals. Deze maakte hij in 380 (46) wedstrijden.
Hij loopt dus niet 1 op 1, maargoed ik vind dit toch een aardig moyenne, aangezien de spits naast Aguëro ook veel goals maakt.

Heb 9 keer de Premier League gewonnen, 4 keer de FA Cup, 3 keer de League Cup, 9 Community Shields ( ), 6 CL's,
6 Europese Supercups, en 5 keer het WK voor clubs.
Wilde eigenlijk al een tijdje stoppen, maar ben toch benieuwd hoe ik me kan redden met alleen maar FREDs in een game, dus ik zet nog effe door. .

EDIT: Ook grappig hoe sommige clubs helemaal in verval kunnen raken na verloop van tijd. Zo is Liverpool nu een ontzettend matige ploeg die vorig seizoen (2016/2017) 17e is geëindigd. .
herken ik wel, ik ben ook doorgegaan met mn beste game waarvan ik d8 dat ik het beste team uit de wereld had geschapen, het laatste seizoen alles gepakt wat ik kon winnen. En toen naar een andere club om te zien hoe mijn oude club het doet en welke spelers ze weg doen enzo
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_55306142
In mijn game is Manchester United gedegradeerd met een schuld van bijna 1 miljard euro.

Ze zijn het seizoen erop in ieder geval wel meteen gepromoveerd.
pi_55312497
hoe kan ik skins toevoegen in de MAC-versie ?
pi_55318268
Ben sinds vrijdag aan de gang bij WEST BROMWICH ALBION

Na een ultiem slechte start in de eerste maanden van het eerste seizoen dankzij topspeler Beattie alsnog 5e geworden in de Championship. Mijn dubbele confrontatie tegen Q.P.R. won ik makkelijk waardoor ik de finale in een uitverkocht Wembley mocht spelen. Helaas dolf ik hier het onderspit met 0-2 tegen Plymouth.

Het seizoen erop ben ik in de zomer begonnen met het aanpassen van mijn elftal. Aantal onbruikbare spelers konden vertrekken en heb o.a. Patrick Pauwe, een topverdediger van Coventry en Bas Roorda als reservekeeper gehaald. Na 10 wedstrijden draai ik lekker bovenin mee (5e), maar het verschil met de 3 topteams in de Championship (gedegradeerde Premier League Clubs Fulham, Middlesborough en nog ene ) is toch al wat groter.

Gelukkig is het bestuur tevreden tot nu toe.
U MAD?
pi_55321823
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 14:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
en onderweg met PSG
Is wel iets van te maken! Succes!
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_55322005
Na Liverpool (3-0 en 0-2) mag ik Chelsea uit gaan schakelen in de CL kwartfinale M'n aanvallers Rooney en Ronaldo (geweldig dynamisch spitsenduo) zijn dodelijk efficiënt
pi_55326419
Eerste seizoen gespeeld met Liverpool en 2e geworden met 3 punten achterstand op Man.utd, CL in de halve finale eruit tegen Inter en in de FA en League Cup niet veel klaargemaakt, halve finale en 4e ronde geloof ik.

Vagner Love net gratis kunnen aantrekken en Lulinha komt er ook aan! Verder Passanen en nog een Turkse speler aangetrokken als backup voor de verdediging, kwam erachter dat ik te vaak weinig man had rondlopen als vervanging....
pi_55327794
Heeft er hier weleens iemand in competitieverband van Man. Utd gewonnen? Ik in al de tijd dat ik FM08 speel nog geen één keer, net weer in de laatste minuut de gelijkmaker tegen Echt irritant!
  maandag 17 december 2007 @ 11:19:08 #146
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_55331928
quote:
Op maandag 17 december 2007 01:49 schreef Zinton het volgende:
Heeft er hier weleens iemand in competitieverband van Man. Utd gewonnen? Ik in al de tijd dat ik FM08 speel nog geen één keer, net weer in de laatste minuut de gelijkmaker tegen Echt irritant!
Dat heb ik juist met Chelsea
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  maandag 17 december 2007 @ 11:23:08 #147
52871 Blight
Supersized.
pi_55331997
quote:
Op zondag 16 december 2007 19:08 schreef de_boswachter het volgende:
Ben sinds vrijdag aan de gang bij WEST BROMWICH ALBION

Na een ultiem slechte start in de eerste maanden van het eerste seizoen dankzij topspeler Beattie alsnog 5e geworden in de Championship. Mijn dubbele confrontatie tegen Q.P.R. won ik makkelijk waardoor ik de finale in een uitverkocht Wembley mocht spelen. Helaas dolf ik hier het onderspit met 0-2 tegen Plymouth.

Het seizoen erop ben ik in de zomer begonnen met het aanpassen van mijn elftal. Aantal onbruikbare spelers konden vertrekken en heb o.a. Patrick Pauwe, een topverdediger van Coventry en Bas Roorda als reservekeeper gehaald. Na 10 wedstrijden draai ik lekker bovenin mee (5e), maar het verschil met de 3 topteams in de Championship (gedegradeerde Premier League Clubs Fulham, Middlesborough en nog ene ) is toch al wat groter.

Gelukkig is het bestuur tevreden tot nu toe.
Wie? Elliot Ward is een leuke speler, maar verder valt de selectie wel tegen. Maar goed, ik sta nog steeds eerste. .
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  maandag 17 december 2007 @ 13:52:46 #148
122179 m0ri
pi_55335426
Pre-season odds waren 40-1, toch al een poosje eerste gestaan. Media prediction was 12e

kutg0thics ook altijd.
pi_55335527
Waarom zitten de shirts van Excelsior er niet in
Xbox Live Gamertag: Harmen84
  maandag 17 december 2007 @ 13:57:52 #150
122179 m0ri
pi_55335566
quote:
Op zondag 16 december 2007 01:14 schreef Knoekie het volgende:
In mijn game is Manchester United gedegradeerd met een schuld van bijna 1 miljard euro.

Ze zijn het seizoen erop in ieder geval wel meteen gepromoveerd.
Haha, hoe dat zo? Gedegradeerd door die schuld?
kutg0thics ook altijd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')