abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54881968
Ik ben al 6 jaar samen met mijn lieve leuke vriend. Ik hou heel erg veel van hem maar zijn ouders halen echt het bloed onder mijn nagels vandaan. Die teringlijder van een vader van hem was 3 jaar geleden geëmigreerd, het ging niet zo goed in het buitenland en zijn vrouw en kinderen zijn weer terug in Nederland. Omdat die kut geen huis heeft is ze in mijn huis komen wonen met haar kinderen en ben ik naar mijn ouders gegaan. In die 2 maanden dat ze in mijn huis zat heeft ze mijn mooie dure spullen letterlijk kapot gemaakt (mijn arme tefal pannen!!) en niet eens voor betaalt. Mijn vriend vroeg onder mijn gezeur of ze de huur en eten kon betalen anders dat ze eruit zou gaan. Heeft die kut de politie gebeld!!wtf!!!
Ze negeert haar eigen zoon, sluit zichzelf op in mijn slaapkamer!! Geeft haar 2 kleine kinderen geen eten. Dat mag ik of mijn vriend gaan doen.
Nu is ze eindelijk weg en heeft een huisje gevonden, schuin tegenover ons!!! En nog steeds komen haar kinderen mijn kasten plunderen. Ik betaal en zij vreten en maken mijn eettafel kapot, kachel kapot, stofzuiger kapot en ga maar door.
Die vieze trut is gekomen om mijn leven te verpesten.. Maar mijn vriend heeft een heel goed hart en hij vergeeft alles. Mijn angst is nu dat mijn haat jegens zijn ouders en broertjes van hem zo groot wordt dat ik er blind van wordt. Ik ben bang dat ik niet meer van hem ga houden. Die sloeber ouders van hem zijn gekomen om mij uit te buiten!! Ze betalen geen cent. Ik heb haar 3 jaar niet gezien neemt ze een cadeau mee, nml het volgende: een dun metalen draad met gare dunne plastic rondjes, zogenaamde ketting, in en boterhamzakje!! Nooit hebben ze wat voor hun zoon gedaan, hem gewoon in de steek gelaten toen ze vertrokken. Zonder mij was hij in de goot beland. Ik heb hem geholpen omdat ik heel erg veel van hem hield, nog steeds. Maar de situatie met zijn ouders maakt me echt gek. Ik wil hem niet kwetsen maar ik zou dat kutwijf echt een kopstoot willen geven. Ik weet dat die kinderen onschuldig zijn en zo jong, maar het is het gebroed van dat gare wijf. En ze hebben geen respect voor andermans spullen. Ik heb me rot gewerkt voor die spullen.
Al met al haat, ik haat, ik haat mijn schoonouders!! Maar ik hou van mijn vriend. Wat nu…?
  woensdag 28 november 2007 @ 00:33:47 #2
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_54882027
Schopje R&P?
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_54882064
quote:
Omdat die kut geen huis heeft is ze in mijn huis komen wonen met haar kinderen en ben ik naar mijn ouders gegaan
wtf....
  woensdag 28 november 2007 @ 00:37:42 #4
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_54882134
quote:
Op woensdag 28 november 2007 00:33 schreef donroyco het volgende:
Schopje R&P?
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  woensdag 28 november 2007 @ 00:38:56 #5
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_54882158
Hoe achterlijk ben je om je huis weg te geven? Heb je toevallig een relatie met een niet-westerse allochtoon, met bijbehorende machtsverhoudingen?
pi_54882163
vrouwen waar is de logica. niets dat een ferme klap niet kan oplossen.
pi_54882172
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_54882213
Wat een frustratie.
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
  woensdag 28 november 2007 @ 00:41:29 #9
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_54882218
terchte klacht.

zulke mensen mag je van mij in hun gezicht spugen
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
pi_54882230
Al eens aan gedacht om je openingspost aan je vriend te laten lezen om te laten zien hoe je er oprecht over denk?
Uiteraard de 'kut' woorden vervangen...

..of niet.
  woensdag 28 november 2007 @ 00:43:51 #11
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_54882284
leef met je mee. Maar volgens mij kun je wel een goede nachtrust gebruiken.
*Hosselcopter*
  woensdag 28 november 2007 @ 00:51:49 #12
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_54882409
Je ouders kan je niet kiezen , je schoonouders wél ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  woensdag 28 november 2007 @ 00:52:54 #13
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_54882432
quote:
Op woensdag 28 november 2007 00:51 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Je ouders kan je niet kiezen , je schoonouders wél ...
cryptisch
*Hosselcopter*
pi_54882444
lijk me vreselijk om het mee te maken, sterkte kind
en evt rip schoonmoeder
pi_54882539
uitmaken en een vriend met normale familie zoeken, je vriend is nu nog normaal maar wacht maar tot die het zelfde word als zijn ouders
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
pi_54882552
Maak een lijstje van de schade die de schoonouders hebben veroorzaakt. Vraag hen deze binnen 14 dagen te voldoen, kunnen zij dit niet probeer dan een regeling te treffen. Willen zij dat niet dan kun je de schade via een juridische weg gaan verhalen, er zijn vast mogelijkheden om beslag te leggen op rekeningen etc. Wellicht is het handig een deskundige op dit gebied in de arm te nemen. Je moet er wel wat tijd en geduld in stoppen maar hiermee kun je wel resultaten bereiken, elkaar boos aankijken heeft weinig zin.

[ Bericht 7% gewijzigd door Bolkesteijn op 28-11-2007 01:16:38 ]
pi_54882555
quote:
Op woensdag 28 november 2007 00:43 schreef Dibble het volgende:
leef met je mee. Maar volgens mij kun je wel een goede nachtrust gebruiken.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
pi_54882675
of vraag een straatverbod aan voor moeder + kinderen, je kan ook een pool inhuren die ze voor paar 100 euro uit de weg ruimt
  woensdag 28 november 2007 @ 01:09:38 #19
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_54882704
Volgens mij ís die moeder juist een Pool..
pi_54882738
Misschien keiharde afspraken met je vriend en zijn familie maken over wanneer zij op bezoek kunnen komen, bijvoorbeeld zaterdagochtend en buiten deze dag en tijd geen bezoek. Kinderen laten vragen als ze eten willen hebben en dan niet zelf laten pakken, maar zelf pakken en geven. Geen gebruik van spullen van jou en/ of het uitlenen daarvan nog langer toestaan. Gezien de kapotte zaken heb je daar goede en sterke argumenten voor. Vriend kan ook naar het huis van zijn familie gaan als hij ze vaker wil zien.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
  † In Memoriam † woensdag 28 november 2007 @ 01:14:28 #21
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_54882761
quote:
Op woensdag 28 november 2007 00:30 schreef lancome het volgende:
neemt ze een cadeau mee, nml het volgende: een dun metalen draad met gare dunne plastic rondjes, zogenaamde ketting, in en boterhamzakje!!
Dat is erg attent van haar !
quote:
En nog steeds komen haar kinderen mijn kasten plunderen. Ik betaal en zij vreten
Elke dag lekkere soep met veel wonderolie en ze koment gegarandeerd nooit meer bij je eten.
  woensdag 28 november 2007 @ 01:16:15 #22
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_54882787
quote:
Op woensdag 28 november 2007 01:00 schreef Bolkesteijn het volgende:
Hoe je de schoonouders het huis uit kunt krijgen weet ik niet,
Maak een zin met "buiten" "schop" en "vriend" "keuze" "stel" "voor" ...

Dat lijkt mij trouwens een belangrijke vraag. Hoe denkt hij zelf over z'n ouders ... ? Daar kun je ook al veel uit afleiden voor de toekomst ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_54882813
quote:
Op woensdag 28 november 2007 01:12 schreef rutger05 het volgende:
Misschien keiharde afspraken met je vriend en zijn familie maken over wanneer zij op bezoek kunnen komen, bijvoorbeeld zaterdagochtend en buiten deze dag en tijd geen bezoek. Kinderen laten vragen als ze eten willen hebben en dan niet zelf laten pakken, maar zelf pakken en geven. Geen gebruik van spullen van jou en/ of het uitlenen daarvan nog langer toestaan. Gezien de kapotte zaken heb je daar goede en sterke argumenten voor. Vriend kan ook naar het huis van zijn familie gaan als hij ze vaker wil zien.
hallo zeg doe normaal joh, tis niet de ts die zich moet aanpassen, het is die schoonfamilie die gewoon moet oprotten....

maar voor de ts ik heb het idee dat je vriend er erg weinig aan doet, ik zou je relatie toch nog een goed overwegen en bekijken of het uberhaupt wel beter kan gaan worden....
pi_54882890
Zo veel haten is niet gezond. Je moet vakantie nemen van deze problematiek.
  woensdag 28 november 2007 @ 01:27:20 #25
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_54882925
quote:
Op woensdag 28 november 2007 00:53 schreef broodjekipkerrie het volgende:
lijk me vreselijk om het mee te maken, sterkte kind
en evt rip schoonmoeder

Sorry, enough said
pi_54883206
Bel SBS, kan je nog iets verdienen aan deze trieste situatie.
  woensdag 28 november 2007 @ 02:09:15 #27
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_54883404
keihard op de bek klappen met een stoeptegel da gekkehuis !
La ze zelf maar voelen wadda met je doet als ge de wereld op d'n kop valt !
Eigen huis voor eigen huis en niet voor die kut dus klap derop !
zzz
pi_54883892
Wat een verhaal, zeker van die Marokkaanse schoonouders

Sterkte! De wereld bestaat niet alleen uit 1 persoon en als hij al partij voor hen kiest/niets ervan zegt, moet je jezelf es ff goed achter de oren krabben of hij wel de juiste persoon voor je is.

Doet pijn om het te stoppen omdat je zoveel van hem houdt, maar later zul je daar met een veel beter gevoel op terug kijken
  woensdag 28 november 2007 @ 08:48:12 #29
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_54884770
Zoek een nieuwe vriend. Overleef je ook wel weer.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  woensdag 28 november 2007 @ 08:58:25 #30
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_54884893
Ik zou ten eerste eens met je vriend praten. Uitleggen, dat jij dit niet meer trekt.

Vervolgens, zou ik met die vrouw om tafel. Even duidelijk maken, dat jij hard werkt voor je geld/spullen en je het niet waardeerd, dat je spullen kapot zijn, je kast steeds leeggehaald word, en dat je er niets voor terug ziet.

Een juridische stap komt, daarna. Als er gewoon niet op gereageerd wordt.
Maar, regel dan ieamand die verstand heeft van zaken, zodat alles zo snel mogelijk geregeld wordt.
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
  woensdag 28 november 2007 @ 09:04:56 #31
166742 falloutboy
Famous, Not Just a Fall Out
pi_54884980
quote:
Schopje R&P?
Duidelijk
Carpe diem. Seize the day, boys. Make your lives extraordinary.
  woensdag 28 november 2007 @ 09:19:16 #32
118413 Dickbride
Hilarisch. Nee, echt.
pi_54885194
Meid, jij moet duidelijk voor jezelluf kiezen. Dus dumpen die gast, bel de politie zodat dat kutwijf uit je huis wordt getrapt (het is toch nog steeds JOUW huis of niet?) , en ga verder met je leven
Cheeex with deeeex: hoeiboei! -Sandstorm- schreef: Koop je toch een spiraal, kut. Biogarde schreef: Moet het topic weer open? Foto's van je kut en tieten naar -mailadres weg-
pi_54885216
Ik krijg een beetje een "zigeuner" gevoel bij je verhaal

Dat jij zo over je heen laat lopen zeg, heb jij geen gevoel voor eigenwaarde? Laat die ouders optyfen en zeg duidelijk tegen je vriend dat je er zo geen zin in hebt, hij heeft zo te horen ook totaal geen ruggegraad dat hij telkens maar weer alles vergeeft. Zo word je toch niet gelukkig?

/phill out
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_54885224
Laat die vriend maar kiezen, of zijn ouders of jou, lijkt mij een erg duidelijke keuze.

(verpakte tvp )
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
pi_54885245
quote:
Op woensdag 28 november 2007 09:20 schreef deepart het volgende:

Dat jij zo over je heen laat lopen zeg, heb jij geen gevoel voor eigenwaarde? Laat die ouders optyfen en zeg duidelijk tegen je vriend dat je er zo geen zin in hebt, hij heeft zo te horen ook totaal geen ruggegraad dat hij telkens maar weer alles vergeeft. Zo word je toch niet gelukkig?

/phill out
Ze wonen tegenover elkaar in een woonwagen. Ik vind dat inderdaad ook behoorlijk passen.
  woensdag 28 november 2007 @ 09:28:58 #36
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54885373
quote:
Op woensdag 28 november 2007 09:20 schreef deepart het volgende:

/phill out
Eens, maar dan met ruggengraat.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_54885484
quote:
Op woensdag 28 november 2007 00:41 schreef -td6d- het volgende:
Al eens aan gedacht om je openingspost aan je vriend te laten lezen om te laten zien hoe je er oprecht over denk?
Uiteraard de 'kut' woorden vervangen...

..of niet.
Ik heb het hem al vaak genoeg gezegd, maar het zijn volges hem zijn ouders en hij houdt van ze. Ik zal me er overheen moeten zetten. Maar dat lukt me echt niet.
Geloof me ik heb er vaak genoeg met hem ruzie over gemaakt, maa hij luistert niet. Dit is gewoon mijn dilemma...
Hij mist zijn broertjes...ik gooi ze er liever allemaal eruit...en zou ze nooit meer in mijn leven willen zien. Hij zegt dat ik dan mijn ouders niet meer moet zien. Terwijl mijn ouders meer voor hem hebben gedaan dan zijn bloed eigen ouders...
Ik baal heel erg van deze situatie, omdat ik er ook niets aan kan doen. Ik hou eenmaal heel veel van hem..
pi_54885535
Ik heb ook zo'n schoonmonster.
Maar ik heb het gelukkig voor elkaar dat ik die mensen niet meer zie.
Ze heeft 1 keer gebeld om te vragen of ik nog wist wie ze was en dat was het.

Je zit er maar mee opgescheept, je krijgt het er allemaal gratis bij :S
Fuck with a Hooker, get rucked.
pi_54885559
quote:
Op woensdag 28 november 2007 09:35 schreef lancome het volgende:

[..]

Ik heb het hem al vaak genoeg gezegd, maar het zijn volges hem zijn ouders en hij houdt van ze. Ik zal me er overheen moeten zetten. Maar dat lukt me echt niet.
Geloof me ik heb er vaak genoeg met hem ruzie over gemaakt, maa hij luistert niet. Dit is gewoon mijn dilemma...
Hij mist zijn broertjes...ik gooi ze er liever allemaal eruit...en zou ze nooit meer in mijn leven willen zien. Hij zegt dat ik dan mijn ouders niet meer moet zien. Terwijl mijn ouders meer voor hem hebben gedaan dan zijn bloed eigen ouders...
Ik baal heel erg van deze situatie, omdat ik er ook niets aan kan doen. Ik hou eenmaal heel veel van hem..
Serieus, wakeup!

Volgensmij heeft je vriend een paar nare eigenschappen meegekregen van zijn ouders.
Diepzinnige deepart.
pi_54885583
Beetje erg kinderachtig van je vriend. "Als ik mijn ouders niet mag zien mag jij jou ouders ook niet zien", als hij met dat soort opmerkingen aan komt zetten vraag ik me af hoeveel hij dan van jou houd. Zeker als hij van mening is dat dit alleen maar jouw dilemma is. Hij is toch zeker jou vriend en het zijn toch zijn ouders. Dan is het toch ook zijn probleem?
Zoals in dit topic al vele malen vaker is gezegd, ik zal je nog wel eens goed achter je oren krabben of je relatie dit wel waard is, temeer omdat de kans dat de situatie in de toekomst waarschijnlijk toch niet zal veranderen en je je alleen maar kutter zal gaan voelen. Kies voor jezelf.
[..]
pi_54885603
quote:
Op woensdag 28 november 2007 00:35 schreef Sputnik het volgende:

[..]

wtf....
idd.. WTF heb je je laten aandoen ?!?! hier ging het dus al mis...

Oplossing. overal nieuwe sloten op en alleen jij de sleutel
He's a Monday morning lunatic
Disturbed from time to time
Lost within himself
In his solitary shell
pi_54885772
quote:
Op woensdag 28 november 2007 09:40 schreef Zotheid het volgende:
Beetje erg kinderachtig van je vriend. "Als ik mijn ouders niet mag zien mag jij jou ouders ook niet zien", als hij met dat soort opmerkingen aan komt zetten vraag ik me af hoeveel hij dan van jou houd. Zeker als hij van mening is dat dit alleen maar jouw dilemma is. Hij is toch zeker jou vriend en het zijn toch zijn ouders. Dan is het toch ook zijn probleem?
Zoals in dit topic al vele malen vaker is gezegd, ik zal je nog wel eens goed achter je oren krabben of je relatie dit wel waard is, temeer omdat de kans dat de situatie in de toekomst waarschijnlijk toch niet zal veranderen en je je alleen maar kutter zal gaan voelen. Kies voor jezelf.
Geloof me, mijn relatie is alles waard. Ik ben erg tevreden met mijn relatie al bijna 6 jaar lang!! Totdat die kuttekop kwam tenminste en we maken wel vaker ruzie over. Hij vind t ook niet leuk wat die gare ouders doen. Maar hij mist zijn broertjes, hij had ze al 3 jaar niet gezien. Het is toch wel je familie weet je. Maar ik heb totaal geen respect voor ze. Ik wil ze gewoon niet meer zien. Ik heb ook liever dat hij daar naar hun huis gaat om ze te zien. Maar die kut heeft geen koelkast omdat ze net verhuist is, dus komt ze langs wanneer ze maar wil en natuurlijk mijn nieuwe spullen komen bekijken. Mijn hart trilt van de angst van wat is het volgende dat verrot gaat! Die kinderen vervelen zich rot in dat huis omdat er geen televisie is, dus komen ze wanneer ze maar willen. Het komt me echt mijn neus uit!!
Hij vindt het ook niet leuk maar ik kan wel begrijpen dat het moeilijk is je familie de deur te wijzen.
Toen ze 3 maanden geleden van plan waren hiernaartoe te komen heb ik me als een gek verzet, maar die ouders hingen de telefoon op en hebben niet eens naar onze ontkenningen geluistert en zijn gewoon gekomen. Hij is ze zelfs van het vliegveld gaan halen. Hij vindt het gewoon heel erg voor die kinderen.
Ik heb ook tegen hem gezegt of je ouders of ik, maar dan is het chantage en hij wilde niet kiezen en allebei hebben..Ik heb wel sterk he gevoel dat hij voor zijn familie zou kiezen. Hij houdt teveel van zijn broertjes, het zijn jonge kleine kinderen. Soms heb ik ook wel eens medelijden met die kinderen dat ze zulke gare ouders hebben. Het is gewoon kut!
Mijn enige hoop is dat ze binnen 2 weken weer verhuist. Het nieuwe huis is een stuk verder op. Ik hoop dat het dan wat zal verbeteren.
  woensdag 28 november 2007 @ 09:57:29 #43
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54885906
Nou ja, als die relatie je alles waard is dan is het dus ook je constant aanwezige schoonfamilie waard. Of je eigen familie nooit meer zien waard. Je blijft zelf in de situatie zitten tenslotte, omdat deze relatie zo hemels is.
pi_54885997
Beetje vreemd verhaal.

Oplossing:

1.) Verban je vriend naar het 'ouderlijk huis'.
2.) Verander de sloten.
3.) Neem juridische maatregelen tegen de ouders.
pi_54886121
Je bent gek dat je ze nog binnen laat. Eigen schuld hoor.
pi_54886263
Het lijkt mij sterk dat hij echt zoveel van jou houd als hij je zoveel pijn doet door de huidige situatie te handhaven. Waarom zou hij dan niet naar haar huis toe gaan, jullie wonen schuin tegenover elkaar dat zou jou een hoop schelen. Zo perfect is je vriend dus kennelijk ook niet. Maarja, aan de ene kant ook wel begrijpelijk dat je dat niet ziet / wilt zien. Het is natuurlijk makkelijker om aan iets vertrouwds vast te houden, ook al doet dat pijn.

Mag ik trouwens vragen hoe oud de kinderen van haar zijn?
[..]
  woensdag 28 november 2007 @ 10:15:59 #47
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_54886294
Uitmaken die hap.

Als jouw vriend toelaat dat zijn broertjes en moeder jouw huis verpauperen, is hij zelf net zo'n pauper.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_54886345
Schop ze gewoon ALLEMAAL eruit, ook je softe vriend, en ga eens aan jezelf denken.
pi_54886362
Ik denk dat die vriend juist degene is die zich zorgen moet maken dat jij niks meer voor hem gaat voelen. Hij stelt het geluk van zijn familie immers duidelijk boven dat van jou.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
  woensdag 28 november 2007 @ 10:19:58 #50
10024 Barachem
Heb ik zelf in elkaar geflanst
pi_54886383
Ik denk dat dit het breekpunt van jullie relatie gaat worden.
Je hebt zo'n bloedhekel aan dat paupervolk van hem en hij ten dele ook.
Toch verdedigd die lamlul zijn eigen familie tegenover jou.
Voor mij als man tekenen genoeg dat jij misschien niet het belangrijkste in zijn leven bent en dat meneertje sentimentaliteit en 'familiezin' voor liefde en goede vriendschap stelt.

Ja, familie is familie, maar als het asos zijn en de heleboel lopen te verstieren, dan moet er gewoon een streep getrokken worden.
Ik heb een soortgelijke situatie met mijn stiefvader, waardoor ik niet meer daar kom omdat het een klinische psychopaat is die je voor geen plancklengte kunt vertrouwen.
Dat ik mijn brortjes en mijn zusje al 2,5 jaar niet meer gezien heb, ligt wel aan mij, maar dat moet ik maar eens gaan regelen.
Daarnaast ga ik ook niet meer om met mijn oudste tante, puur omdat ze tegen me gelogen heeft en op zich al een secreet was.

Dat je vriend eist dat je ouders niet meer mogen komen als de zijne niet meer mogen komen is absurd omdat je ouders hem wel geholpen hebben.
Vraag hem maar eens of hij problemen met zijn ouders heeft en ook of hij problemen met jouw ouders heeft.
En dan vraag hem als hij dan wel problemen met zijn ouders heeft en niet met de jouwe, waarom hij dan eist dat jouw ouders niet mogen komen als de zijne ook niet mogen komen.
Zeg hem dat je hun er niet in wilt hebben omdat hun gedrag meer dan onacceptabel vindt en dat het vreselijk is dat zijn broetjes alsmaar stelen, vernielen en eten opeten zonder te vragen.
En dat als jouw ouders ook zo zouden doen, dat jij ze er ook buiten de deur houdt.
Zeg hem dat het jouw huis is en dat jij graag veilig en wel in huis wilt voelen, maar dat helemaal niet kunt als elke keer die familie van hem komt en jou en ook hem gaat terroriseren, dat je vindt dat hij je niet tegen zijn familie wilt beschermen. [Dit is ook inderdaad ook zo.]
Ga niet ruzien, maar ga wenen, appeleer op zijn beschermingsgevoel, maak hem duidelijk dat het jullie woning is en dat hij jullie recht op vrede en geluk hoort te verdedigen, ook tegen familie die in egoisme andermans geluk wil vernielen.
Zeg dat je denkt dat zijn familie jullie uit elkaar willen halen en dat ze daarom zo naar tegen jou en hem doen.
Vertel hem dat je snapt dat het familie van hem is, maar dat er grenzen moeten zijn in wat ze wel en niet mogen doen en dat ze binnen jouw huis maar horen te luisteren naar jou en hem en als ze dat niet doen, dat ze dan gewoonweg niet welkom zijn.
Het is de woning waar jullie wonen en daar horen anderen, ook familie, naar jullie te luisteren.

Meer dan dat advies kan ik je niet geven.
Die ouders van hem zullen waarschijnlijk nooit meer veranderen.
Wat de broertjes betreft, die zullen waarschijnlijk als ze op zich zelf wonen beter met jullie omgaan.
Success ermee.
The taming and domestication of religion is one of the unceasing chores of civilization. - Christopher Hitchens
pi_54887073
Tja, je bent het zelf schuld doordat je door je emoties (en die van je vriend) volledig laat besturen. Je bent toch krankjorem als je je huis gewoon weg geeft?

En ja, al die mooie "Maar het blijven toch mijn ouders!" / "Maar het is familie!" ken ik onderhand wel, maar dat wil niet zeggen dat je alles maar voor die mensen moet doen, en alles van ze moet pikken. Ook familie moet maar zorgen dat ze hun zaken in orde hebben, dat is JOUW verantwoordelijkheid niet.
pi_54887094
En wat voor afkomst heeft die schoonfamilie van je? Just curious...
pi_54887683
quote:
Op woensdag 28 november 2007 10:53 schreef Tuvai.net het volgende:
Ik wil dat ook graag weten om mijn vooroordeel de wereld uit te helpen.
  woensdag 28 november 2007 @ 11:24:15 #54
10024 Barachem
Heb ik zelf in elkaar geflanst
pi_54887851
Volgens mij zijn het gewoon autochtone tokkies...
The taming and domestication of religion is one of the unceasing chores of civilization. - Christopher Hitchens
pi_54889158
quote:
Op woensdag 28 november 2007 11:24 schreef Barachem het volgende:
volgens mij is de ts zelf ook zo'n tokkie. Alleen maar stoere taal met 'kut' en 'godverdomme' etc. maar gewoon eens actie ondernemen is er niet bij. Blijf maar lekker klagen
pi_54889173
schoonouders zijn over het algemeen niet de leukste mensen nee
[quote]Op maandag 29 september 2008 20:56 schreef santax het volgende:
Hoewel ik je moet meegeven dat je karakter toonde door het in elk geval te zeggen hier dat jij de dader had kunnen zijn.
[/quote]
  Moderator / Redactie FP woensdag 28 november 2007 @ 12:28:03 #57
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_54889473
Tijd voor de FOK!Knokploeg denk ik zo
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 28 november 2007 @ 12:54:00 #58
160473 Rossoneri
Daar hoorden zij engelen zinge
pi_54890092
quote:
Op woensdag 28 november 2007 10:53 schreef Tuvai.net het volgende:
De stilte zegt genoeg
AJAX AJAX AJAX!!
PSN: Rossoneri15
pi_54890298
quote:
Op woensdag 28 november 2007 09:50 schreef lancome het volgende:

[..]

Geloof me, mijn relatie is alles waard. Ik ben erg tevreden met mijn relatie al bijna 6 jaar lang!!
Totdat blijkt dat:
quote:
Totdat die kuttekop kwam tenminste en we maken wel vaker ruzie over. Hij vind t ook niet leuk wat die gare ouders doen. Maar hij mist zijn broertjes, hij had ze al 3 jaar niet gezien. Het is toch wel je familie weet je. Maar ik heb totaal geen respect voor ze. Ik wil ze gewoon niet meer zien. Ik heb ook liever dat hij daar naar hun huis gaat om ze te zien. Maar die kut heeft geen koelkast omdat ze net verhuist is, dus komt ze langs wanneer ze maar wil en natuurlijk mijn nieuwe spullen komen bekijken. Mijn hart trilt van de angst van wat is het volgende dat verrot gaat! Die kinderen vervelen zich rot in dat huis omdat er geen televisie is, dus komen ze wanneer ze maar willen. Het komt me echt mijn neus uit!!
Hij vindt het ook niet leuk maar ik kan wel begrijpen dat het moeilijk is je familie de deur te wijzen.
Toen ze 3 maanden geleden van plan waren hiernaartoe te komen heb ik me als een gek verzet, maar die ouders hingen de telefoon op en hebben niet eens naar onze ontkenningen geluistert en zijn gewoon gekomen. Hij is ze zelfs van het vliegveld gaan halen. Hij vindt het gewoon heel erg voor die kinderen.
Um pardon? Dus jouw woord telt niet?
quote:
Ik heb ook tegen hem gezegt of je ouders of ik, maar dan is het chantage en hij wilde niet kiezen en allebei hebben..Ik heb wel sterk he gevoel dat hij voor zijn familie zou kiezen. Hij houdt teveel van zijn broertjes, het zijn jonge kleine kinderen. Soms heb ik ook wel eens medelijden met die kinderen dat ze zulke gare ouders hebben. Het is gewoon kut!
Mijn enige hoop is dat ze binnen 2 weken weer verhuist. Het nieuwe huis is een stuk verder op. Ik hoop dat het dan wat zal verbeteren.
Kortom: zolang ergeen dingen spelen waarin jouw stem gehoord moet worden is jouw relatie fantastisch. Lekker idee zeg, dat je er zelf geen enkele invloed op hebt. Je hóópt dat ze vanzelf weggaan. Jouw vriend gaat ze immers niet uit de weg. Sterker nog, als jij zijn profiterende familie op afstand wilt houden, dreigt hij ermee dat jij jouw familie ook maar niet meer mag zien.
Zie dat eens onder ogen, en sterkte verder...
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_54890305
Tja, wil weten of mijn vooroordelen weer eens correct zijn.

En in 'bepaalde culturen' is het nou eenmaal zo dat je ten koste van alle andere dingen je familie maar moet steunen en pikken. Komt alleen narigheid van als je je met zoiets opzadelt.
  woensdag 28 november 2007 @ 13:07:17 #61
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_54890395
quote:
Op woensdag 28 november 2007 09:50 schreef lancome het volgende:

[..]

Ik heb ook tegen hem gezegt of je ouders of ik, maar dan is het chantage en hij wilde niet kiezen en allebei hebben. Ik heb wel sterk he gevoel dat hij voor zijn familie zou kiezen. Hij houdt teveel van zijn broertjes, het zijn jonge kleine kinderen. Soms heb ik ook wel eens medelijden met die kinderen dat ze zulke gare ouders hebben. Het is gewoon kut!
Op een gegeven moment zullen bij jouw ook de stoppen door en maak jij de keuze voor hem/sla je de boel kort en klein of haar en dat is ook iets wat je vriend moet inzien. Inzien dat dit niet eeuwig kan door gaan en dat er straks wat moet gebeuren (heb het idee dat daar niet veel meer voor nodig is). Waarom geef je hem niet de keuze om er iets aan te doen en jouw te houden of niks te doen en je kwijt te raken?
phluphy for president!
pi_54892315
Verkapt ik-heb-een-vriendin-topic
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  woensdag 28 november 2007 @ 14:14:44 #63
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54892409
quote:
Op woensdag 28 november 2007 14:11 schreef Me_Wesley het volgende:
Verkapt ik-heb-een-vriendin-topic
Onverkapte Ik-kan-mannen-en-vrouwen-niet-uit-elkaar-houden-post?
pi_54894312
Dit topic met uber reacties.

Heeft Ts trouwens al iets naar de overkant van de straat geflikkerd? xD
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Vivamus posuere.
Fusce vulputate dolor id augue. Maecenas sapien metus, consectetuer quis,
commodo eget, vehicula sed, elit.
  woensdag 28 november 2007 @ 15:29:59 #65
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_54894622
quote:
Op woensdag 28 november 2007 15:19 schreef Suga_Mama het volgende:
Heeft Ts trouwens al iets naar de overkant van de straat geflikkerd? xD
* WyriHaximus is ook geintereseerd
phluphy for president!
pi_54894883
Je kan je vriend niet dwingen zijn familie niet meer te zien, maar je kan zijn familie wel te toegang ontzeggen tot jouw huis. Of is het 't huis van je vriend?
Zeg tegen je vriend dat zijn moeder en zijn broertjes niet meer welkom zijn tot ze zich weten te gedragen. Gaat je vriend trammelant maken, dan zeg je dat je het lang genoeg aan hebt moeten zien hoe jouw eten opgegeten wordt, jouw spullen kapot gemaakt worden, en je notabene voor hén tijdelijk je huis uit bent gegaan zodat zij ergens konden wonen. Het houdt ééns op, TS. Je hebt al genoeg (veel te veel, zelfs) geslikt om wille van zijn familie.
(Un)masking for the greater good.
  woensdag 28 november 2007 @ 15:52:08 #67
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_54895238
quote:
Op woensdag 28 november 2007 11:24 schreef Barachem het volgende:
Hmmm die kunnen over het algemeen niet emigreren die zijn namelijk nergens welkom

Als TS zo graag haar relatie en haar huis wil houden lijkt het mij de beste oplossing dat ze gaat verhuizen naar een andere plaats.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  woensdag 28 november 2007 @ 15:58:48 #68
138448 PeZu
Suspended animation
pi_54895432
quote:
Op woensdag 28 november 2007 15:52 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Hmmm die kunnen over het algemeen niet emigreren die zijn namelijk nergens welkom

Als TS zo graag haar relatie en haar huis wil houden lijkt het mij de beste oplossing dat ze gaat verhuizen naar een andere plaats.
ja of boodschappen gaan doen in een 100% biologische winkel _!
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
pi_54895811
Wat een kuthoer Die vriend van je moet zijn moeder maar weer eens terug op aarde zetten d.m.v. een paar klappen
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  woensdag 28 november 2007 @ 16:32:37 #70
169335 Cypress_Hill
Back again motherfuckers
pi_54896353
Ik zou die "vriend" op laten tiefen en bij zijn tokkie ouders laten wonen. En natuurlijk de sloten veranderen.
"Unless you have an IQ higher than mine, I’m not interested in what you think."
Dr. Walter Bishop
pi_54896818
Sorry dak het zeg..maar ik vind die vriend van jou maar een slappe zak als ik het zo hoor...
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  woensdag 28 november 2007 @ 17:06:40 #72
81894 godigita
Trollercoaster
pi_54897305
Sloten veranderen, en niet meer open doen? Is maar een suggestie.
  woensdag 28 november 2007 @ 19:55:56 #73
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_54901710
>> R&P ?
Tics van je petten.
  woensdag 28 november 2007 @ 22:00:46 #74
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_54905893
Shut the fuck up en doe er wat aan.

Het leven is keuzes maken. Je kunt nu eenmaal niet alles hebben. Maak een keuze waardoor je gelukkiger bent dan nu in plaats van erover gaan zeuren. Er zijn genoeg dingen in het leven waar je wel iets aan kan doen en dit is er 1 van.
Horrible Cunt!
pi_54906507
Een paar vraagjes TS: is het een huurhuis?
Zijn jullie beide hoofdhuurder of hij?
Is er een samenlevingscontract opgemaakt toen jullie gingen samenwonen?

Zo niet; maak dat je wegkomt, dit gaat gegarandeerd fout !!
En doe aangifte wegens huisvredebreuk tegen ma en kinderen.
FOK!'s rode weduwe.
pi_54908451
quote:
Op woensdag 28 november 2007 10:08 schreef OxygeneFRL het volgende:
Je bent gek dat je ze nog binnen laat. Eigen schuld hoor.
Ik wilde ze niet binnen laten. We hadden geen keus. Moesten ze dan op straat slapen? Het ene kind is 10 en het andere is 14. Zou jij ze de deur wijzen?
  woensdag 28 november 2007 @ 23:24:25 #77
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_54908720
Die schoonmoeder klinkt (serieus) als een verslaafde of ex-verslaafde. En/of iemand die mentaal niet helemaal in orde is. Of een IQ van 60 heeft. Waarom is zij eigenlijk in haar eentje naar NL terug gekomen? Waar is haar man?
pi_54909013
quote:
Op woensdag 28 november 2007 10:19 schreef Barachem het volgende:
Ik denk dat dit het breekpunt van jullie relatie gaat worden.
Je hebt zo'n bloedhekel aan dat paupervolk van hem en hij ten dele ook.
Toch verdedigd die lamlul zijn eigen familie tegenover jou.
Voor mij als man tekenen genoeg dat jij misschien niet het belangrijkste in zijn leven bent en dat meneertje sentimentaliteit en 'familiezin' voor liefde en goede vriendschap stelt.

Ja, familie is familie, maar als het asos zijn en de heleboel lopen te verstieren, dan moet er gewoon een streep getrokken worden.
Ik heb een soortgelijke situatie met mijn stiefvader, waardoor ik niet meer daar kom omdat het een klinische psychopaat is die je voor geen plancklengte kunt vertrouwen.
Dat ik mijn brortjes en mijn zusje al 2,5 jaar niet meer gezien heb, ligt wel aan mij, maar dat moet ik maar eens gaan regelen.
Daarnaast ga ik ook niet meer om met mijn oudste tante, puur omdat ze tegen me gelogen heeft en op zich al een secreet was.

Dat je vriend eist dat je ouders niet meer mogen komen als de zijne niet meer mogen komen is absurd omdat je ouders hem wel geholpen hebben.
Vraag hem maar eens of hij problemen met zijn ouders heeft en ook of hij problemen met jouw ouders heeft.
En dan vraag hem als hij dan wel problemen met zijn ouders heeft en niet met de jouwe, waarom hij dan eist dat jouw ouders niet mogen komen als de zijne ook niet mogen komen.
Zeg hem dat je hun er niet in wilt hebben omdat hun gedrag meer dan onacceptabel vindt en dat het vreselijk is dat zijn broetjes alsmaar stelen, vernielen en eten opeten zonder te vragen.
En dat als jouw ouders ook zo zouden doen, dat jij ze er ook buiten de deur houdt.
Zeg hem dat het jouw huis is en dat jij graag veilig en wel in huis wilt voelen, maar dat helemaal niet kunt als elke keer die familie van hem komt en jou en ook hem gaat terroriseren, dat je vindt dat hij je niet tegen zijn familie wilt beschermen. [Dit is ook inderdaad ook zo.]
Ga niet ruzien, maar ga wenen, appeleer op zijn beschermingsgevoel, maak hem duidelijk dat het jullie woning is en dat hij jullie recht op vrede en geluk hoort te verdedigen, ook tegen familie die in egoisme andermans geluk wil vernielen.
Zeg dat je denkt dat zijn familie jullie uit elkaar willen halen en dat ze daarom zo naar tegen jou en hem doen.
Vertel hem dat je snapt dat het familie van hem is, maar dat er grenzen moeten zijn in wat ze wel en niet mogen doen en dat ze binnen jouw huis maar horen te luisteren naar jou en hem en als ze dat niet doen, dat ze dan gewoonweg niet welkom zijn.
Het is de woning waar jullie wonen en daar horen anderen, ook familie, naar jullie te luisteren.

Meer dan dat advies kan ik je niet geven.
Die ouders van hem zullen waarschijnlijk nooit meer veranderen.
Wat de broertjes betreft, die zullen waarschijnlijk als ze op zich zelf wonen beter met jullie omgaan.
Success ermee.
Ik heb mijn vriend vaak genoeg duidelijk gemaakt dat ik die mongolen niet wil zien. Ze komen nu langs als ik niet thuis ben en als er nu iets kapot zou gaan krijgt hij de wind van voren. Ik begrijp wel dat hij het contact met die broertjes wil behouden en omdat die kinderen niets krijgen van de moeder geeft hij ze stiekem aan ze. Ik heb het heus wel door. Maar het is toch niet fijn om te weten dat je partner bang is voor je en verbergt dat ie zijn broertjes eten geeft. Ik voel me nu echt een gemene heks. Die kinderen kunnen er niets aan doen. Die ouders van hem zijn mongolen. Ik haat ze maar het zijn zijn ouders weet je. Het moet toch moeilijk zijn voor iemand dat je genaaid wordt door je eigen ouders. Ik zou het fijn vinden als hij geen contact meer opneemt met zijn ouders, maar dat kan ik hem niet vragen en eerlijk gezegd weet ik al wat hij gaat zeggen. Mijn relatie is gewoon heel goed, we hebben het goed en gaan een goede toekomst tegemoet maar voor mij zonder die mongolen. Ik wil ze nooit in mijn leven zien. Dan maar geen bruiloft. Ik schaam me diep om zijn ouders aan mijn ouders voor te stellen. Mijn ouders zouden me verrot uitschelden.
Het is trouwens ons huis, maar ik heb het meeste geld uitgegeven aan alle meubilair en spullen.
Huilen helpt niet bij deze gozer. Ik ben ook een grote jankerd hoor, hij is t al gewend.
Ik heb hem al vaak genoeg gezegd dat die kut is gekomen om ons leven te verpesten, dan zeg ik het ook zo grof. Normaal scheld ik niet maar ze maakt me gewoon woest!
Wel super bedankt voor je advies. Ik zal proberen met hem hierover te praten.
pi_54909036
Jezus wat een paupers. Nekschot is wel op z'n plek in dit geval. Wat een stel bietsers.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_54909268
quote:
Op woensdag 28 november 2007 12:54 schreef Rossoneri het volgende:

[..]

De stilte zegt genoeg
gewoon nederlands.Helaas zit ik niet de hele dag achter mijn pc om alle vragen te kunnen beantwoorden.
pi_54909366
quote:
Op woensdag 28 november 2007 15:29 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

* WyriHaximus is ook geintereseerd
nee nog niet nee...
pi_54909473
quote:
Op woensdag 28 november 2007 15:52 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Daar dacht ik ook aan. Ik ben bijna klaar met mijn studie, dan ga ik meteen een huis kopen hier heeel ver vandaan!!
pi_54909688
quote:
Op woensdag 28 november 2007 23:24 schreef Aventura het volgende:
Die schoonmoeder klinkt (serieus) als een verslaafde of ex-verslaafde. En/of iemand die mentaal niet helemaal in orde is. Of een IQ van 60 heeft. Waarom is zij eigenlijk in haar eentje naar NL terug gekomen? Waar is haar man?
Ze is zeker niet mentaal in orde. Gestoord wijf is het daarom haat ik haar! Mijn vriend en ik zijn allebij bijna klaar met onze studie en gaan een goede baan krijgen. Ik ben bang dat hij die door die kutwijf straks een strafblad krijgt ofzo. Die kut had de politie gebeld omdat hij haar eruit wilde gooien omdat zij de huur en eten niet wilde betalen. Wat als ze gelogen had tegen de politie en had gezegd dat hij haar had geslagen!! Dan kun je je mooie baan vergeten!!
Die man van haar is helemaal een loser. Hij kan geen werk vinden, in het buitenland heeft ie een gaar baantje en kan zijn gezin niet onderhouden. Die kut heeft hier een uitkering aangevraagd waarmee ze haar kinderen niet eens eten geeft! Haat haar!
pi_54909782
quote:
Op woensdag 28 november 2007 23:53 schreef lancome het volgende:

[..]

Ze is zeker niet mentaal in orde. Gestoord wijf is het daarom haat ik haar! Mijn vriend en ik zijn allebij bijna klaar met onze studie en gaan een goede baan krijgen. Ik ben bang dat hij die door die kutwijf straks een strafblad krijgt ofzo. Die kut had de politie gebeld omdat hij haar eruit wilde gooien omdat zij de huur en eten niet wilde betalen. Wat als ze gelogen had tegen de politie en had gezegd dat hij haar had geslagen!! Dan kun je je mooie baan vergeten!!
Die man van haar is helemaal een loser. Hij kan geen werk vinden, in het buitenland heeft ie een gaar baantje en kan zijn gezin niet onderhouden. Die kut heeft hier een uitkering aangevraagd waarmee ze haar kinderen niet eens eten geeft! Haat haar!
Waarom haat je iemand die duidelijk niet verantwoordelijk is voor haar eigen acties? Ik kan me voorstellen dat zo'n persoon je tot op jet bot irriteert, maar haten? Ik zou eerder medelijden hebben.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_54910286
quote:
Op woensdag 28 november 2007 23:56 schreef Seneca het volgende:

[..]

Waarom haat je iemand die duidelijk niet verantwoordelijk is voor haar eigen acties? Ik kan me voorstellen dat zo'n persoon je tot op jet bot irriteert, maar haten? Ik zou eerder medelijden hebben.
Ik haat haar omdat door haar ik ruzie maak met mijn vriend. Ik haat ze omdat ze elke keer mij geld, tranen en moeite kosten. Ik weet niet hoelang ik dat nog ga volhouden.Ik hou echt ongelooflijk veel van hem maar ik kan me hier niet overheen zetten..ik kan niet ergeten wat ze allemaal wel niet gedaan hebben, maar hij kan het wel heel makkelijk vergeten en doen alsof er niets gebeurd is...Ik wou dat ze er gewoon niet waren...
pi_54910342
quote:
Op donderdag 29 november 2007 00:01 schreef paradoXical het volgende:
Je hebt je studie afgerond en zegt dat je een goede baan gaat krijgen, maar het enige wat ik lees is "die kut hier, die kut daar". Welke studie als ik vragen mag, LTS zwakstroom.
Zo gek maakt ze mij dat ik zo begin te schelden. Zo ben ik normaal gesproken echt niet. Ik studeer op academisch niveau en ben bijna klaar met mijn studie..
pi_54910437
quote:
Op donderdag 29 november 2007 00:19 schreef lancome het volgende:

[..]

Zo gek maakt ze mij dat ik zo begin te schelden. Zo ben ik normaal gesproken echt niet. Ik studeer op academisch niveau en ben bijna klaar met mijn studie..
Dan rest je 1 ding; verhuis snel en naar een dure buurt (liefst nog even wachten tot de dollar het begeeft, scheelt weer in de kosten).
When I win, I win. When i loose? I still win..
pi_54910594
quote:
Op donderdag 29 november 2007 00:16 schreef lancome het volgende:

[..]

Ik haat haar omdat door haar ik ruzie maak met mijn vriend. Ik haat ze omdat ze elke keer mij geld, tranen en moeite kosten. Ik weet niet hoelang ik dat nog ga volhouden.Ik hou echt ongelooflijk veel van hem maar ik kan me hier niet overheen zetten..ik kan niet ergeten wat ze allemaal wel niet gedaan hebben, maar hij kan het wel heel makkelijk vergeten en doen alsof er niets gebeurd is...Ik wou dat ze er gewoon niet waren...
Dat is niet waar. Bij je schoonmoeder is iets niet in orde volgens jou, dus ze is niet verantwoordelijk voor haar daden. Jouw vriend KIEST er echter voor om partij voor zijn moeder te kiezen ipv voor jou, en JIJ kiest er voor om daarover te ruzien met je vriend.
pi_54910734
quote:
Op donderdag 29 november 2007 00:31 schreef Seneca het volgende:

[..]

Dat is niet waar. Bij je schoonmoeder is iets niet in orde volgens jou, dus ze is niet verantwoordelijk voor haar daden. Jouw vriend KIEST er echter voor om partij voor zijn moeder te kiezen ipv voor jou, en JIJ kiest er voor om daarover te ruzien met je vriend.

Zo heb ik er niet over nagedacht. Daar zit wel iets in. Je doet je naam eer aan Seneca.
  donderdag 29 november 2007 @ 00:42:20 #90
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_54910762
tvp, want menselijk leed is tof (mits er iets aan gedaan wordt)
pi_54910780
quote:

[..]

Je bent wel een beetje uit de hoogte..

Ze zijn blijkbaar ver onder jou stand en brengen jouw ''stand'' in gevaar. Jou geluk, je bent toch zeker ook wel een beetje egoistisch maar blijkbaar was je toch wel zo zwak dat je ze in jou huis laat, zo sterk ben je dan ook weer niet.
Maar ik zou zeggen; maak je woorden waar- zeg tegen zijn moeder wat op je hart is: dat je ze haat en dat je ze niet wilt zien. Ben je tenminste eerlijk en ja dan moet jou vriend een keuze maken, jij of familie. Want het gaat nu in elk geval niet door 1 deur.

''play it hard, get it hard''.

[ Bericht 1% gewijzigd door Aasgier op 29-11-2007 01:00:15 ]
pi_54910979
quote:

[..]

Sorry, maar hier geloof ik vrij weinig van. Op de een of andere manier heb je een bepaalde zinsstructuur die mij meer aan een vmbo alloctoon doen denken, sorry.
[..]
pi_54910995
Lol @ Aasgier.

Toepasselijke naam.

P.s. Het is "jouw" in plaats van "jou".
pi_54911006
quote:
Op donderdag 29 november 2007 00:58 schreef Zotheid het volgende:

[..]

Sorry, maar hier geloof ik vrij weinig van. Op de een of andere manier heb je een bepaalde zinsstructuur die mij meer aan een vmbo alloctoon doen denken, sorry.
Gelukkig ben jij wel erg bedreven in het correct spellen van "allochtoon".
pi_54911121
quote:

[..]

Oh, valt iemands opleiding nu ook al af te leiden aan iemands taalgebruik? Een vriendin van me hanteert ook dat straattaaltje wat we vaak associeren met VMBO'ers, maar ze doet toch echt een Universitaire opleiding. Een dergelijke visie op de wereld is zo beperkt dat ik me bijna ga afvragen of je zelf geen VMBO doet
pi_54911198
quote:
Op donderdag 29 november 2007 00:59 schreef SuperHarregarre het volgende:
Lol @ Aasgier.

Toepasselijke naam.

P.s. Het is "jouw" in plaats van "jou".
Ja, heb dan ook vmbo gedaan...

Niet omdat ik nu zo dom ben, maar omdat ik tenminste eerlijk ben; schijt aan school.
pi_54911275
quote:
Op donderdag 29 november 2007 01:16 schreef Aasgier het volgende:

[..]

Ja, heb dan ook vmbo gedaan...

Niet omdat ik nu zo dom ben, maar omdat ik tenminste eerlijk ben; schijt aan school.
Ik weet niet of je daar nou zo trots op moet zijn. Ik heb meer respect voor mensen die dom zijn en hard hun best doen, dan voor mensen met capaciteiten die te lui zijn om er gebruik van te maken.
pi_54911330
quote:
Op donderdag 29 november 2007 01:26 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Ik weet niet of je daar nou zo trots op moet zijn. Ik heb meer respect voor mensen die dom zijn en hard hun best doen, dan voor mensen met capaciteiten die te lui zijn om er gebruik van te maken.
Zeg dan ook niet dat ik er trots op ben? Ik aanvaard de gevolgen. Het is zeg maar het accepteren van een stempel dat je op je krijgt door anderen bepaalde (ver)oordelen/vooroordelingen.
pi_54911356
Vooroordelen? Je hebt het er toch zelf naar gemaakt. Ik denk gewoon dat mensen een juiste inschatting maken van jouw klaarblijkelijk droevige inzet. Droeftoeters alom.
pi_54911384
quote:
Op donderdag 29 november 2007 01:33 schreef SuperHarregarre het volgende:
Vooroordelen? Je hebt het er toch zelf naar gemaakt. Ik denk gewoon dat mensen een juiste inschatting maken van jouw klaarblijkelijk droevige inzet. Droeftoeters alom.
umm ik zit er niet mee verder.
heb werk, geld en eten.

Maar nogmaals, blijkbaar is het iets ergs!!!
OH OH OH>
pi_54911506
Ik zit er ook niet mee hoor. Wat mij betreft vergooi je lekker je kwaliteiten. Het zal mij een zorg zijn.
pi_54911672
quote:
Op donderdag 29 november 2007 02:09 schreef Seneca het volgende:

[..]

Het is gewoon verspilling van potentie.
Misschien.
Toch vind ik scholen veel te ''kort door de bocht'', mensen in een systeem plaatsen waar velen gewoon niet in passen. Als je de oorsprong van scholen begrijpt dan verklaart dat veel.
Het maakt niet uit of je een ''inboorling'' bent ergens in een ''stam''. Bij definitie ben je dan al een minder ''mens'', volgens onze westerse standaarden.
  donderdag 29 november 2007 @ 07:50:56 #103
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_54912287
Ah, weer zo'n geloofwaardig lancome-topic. Hoe is het afgelopen met die professor waar je het mee aan de stok had, omdat hij je terecht van plagiaat beschuldigde? .
pi_54912336
quote:
Op donderdag 29 november 2007 01:10 schreef Seneca het volgende:

[..]

Oh, valt iemands opleiding nu ook al af te leiden aan iemands taalgebruik? Een vriendin van me hanteert ook dat straattaaltje wat we vaak associeren met VMBO'ers, maar ze doet toch echt een Universitaire opleiding. Een dergelijke visie op de wereld is zo beperkt dat ik me bijna ga afvragen of je zelf geen VMBO doet
Ja, over het algemeen wel en de uitzondering bevestigt de regel.
  donderdag 29 november 2007 @ 16:24:51 #105
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_54922166
Als ik dit allemaal zo lees zou ik me niet al te veel illusies maken over die "vriend" van je.
  † In Memoriam † donderdag 29 november 2007 @ 16:47:42 #106
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_54922681
quote:

dat hij die door die kutwijf straks een strafblad krijgt ofzo.
Hoe oud ben je?
quote:

[..]

Sorry, maar hier geloof ik vrij weinig van. Op de een of andere manier heb je een bepaalde zinsstructuur die mij meer aan een vmbo allochtoon doen denken, sorry.
Bingo denk ik
pi_54924646
Heb je geen slot op de deur ofzo?
  donderdag 29 november 2007 @ 18:54:41 #108
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_54925470
quote:
Op woensdag 28 november 2007 00:35 schreef Sputnik het volgende:

[..]

wtf....
Idd ja. Anders laat je je niet wegjagen uit je eigen huis.

Oplossingen:
1) ver weg verhuizen.
2) relatie verbreken
3) iedereen overhoop knallen

take your pick.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_54929390
Ik heb het even aangekeken, maar
quote:
Schopje R&P?
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
pi_54929512
Ben ik de enige die TS niet echt vredelievend over vind komen met al dat gescheld?
pi_54930446
Een front vormen met je vriend. Zolang hij alles min of meer blijft pikken zal het doorgaan.
Carry on my wayward son
There'll be peace when you are done
Lay your weary head to rest
Don't you cry no more.
pi_54932026
waarom bel je niet gewoon jeugdzorg en laat je die kinders uit huis plaatsen?
pi_54933491
quote:
Op donderdag 29 november 2007 22:23 schreef Ratt het volgende:
waarom bel je niet gewoon jeugdzorg en laat je die kinders uit huis plaatsen?
Vandaag voor 21.00 gebeld, morgen al geregeld!
Carry on my wayward son
There'll be peace when you are done
Lay your weary head to rest
Don't you cry no more.
pi_54937845
Volgens mij heb je een beetje een lagen eigenwaarden, je denkt dat je niet beter verdient als je waardeloze vriend en zijn familie. grappig kun je doen wat iedereen denkt het hele zooitje eruit trappen of een real life soap maken daar hebben we wat aan.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_54938044
quote:

[..]

Ik help het je hopen dat jullie beiden een goede baan zullen vinden, maar daarmee los je niet alle problemen op. Je partner zal waarschijnlijk toch zijn familie willen blijven zien. Ik heb de indruk dat je de haat voor je schoonmoeder een allesoverheersende rol in je leven laat spelen. Daardoor kom je over als een enigszins labiele persoonlijkheid die niet in staat is rationeel te denken, terwijl je een opleiding hebt op academisch niveau. Gebruik je probleemoplossend vermogen om deze situatie het hoofd te bieden. Verteer jezelf niet door deze haat en verlaag jezelf niet tot het Tokkie niveau. Het zal je relatie ten gronde richten. Je vriend zal ondanks alle ellende die deze mensen hebben veroorzaakt in zijn leven toch loyaal blijven aan zijn ouders wannneer jij je over hen uitlaat op de wijze die jij omschrijft. Niemand hoort graag dat zijn partner zijn moeder "kutwijf" noemt en dat soort kreten, ook al heeft zo'n persoon zich niet bewezen als goede ouder vanwege haar geestelijke beperkingen. Hij zal hoe dan ook in de verdediging schieten en jou achterlaten met het gevoel dat je alle grip kwijt raakt op de situatie. Wil je deze relatie voortzetten, dan zul je een andere strategie moeten bedenken, of als je de situatie zo onhoudbaar vindt, kunnen overwegen in je eentje verder te gaan. De spullen die stuk zijn in je huis kun je later weer vervangen als je geld verdient, de brokstukken van je relatie zijn moeilijk te lijmen.
  vrijdag 30 november 2007 @ 08:42:07 #116
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_54938484
Uit de OP.
quote:
Ik betaal en zij vreten en maken mijn eettafel kapot, kachel kapot, stofzuiger kapot en ga maar door.
En je vriend? Zit de hele dag thuis? Werkeloos? Doet niets behalve stiekem z'n moeder en broertjes eten geven van jou zuurverdiende geld? Kortom heeft trekjes van zijn vader/moeder?

Verder moet je blij zijn, ze stofzuigen iig nog!
quote:
Kuttekop, weet je, mongolen, weet je, mijn spullen, weet je, mijn geld, weet je, het komt me mijn neus uit, weet je, die kut is gekomen om mijn leven te verpesten, weet je.
Gewoon wat willekeurige quotes uit je verhaal...

Wij weten het nu wel, weten je vriend en schoonouders dat je er zo over denkt?

Weet je vriend ook dat hij een narcistisch en egoistisch takke wijf als vriendin heeft, weet je? Die het veel te ver heeft laten komen, weet je, en nu op een forum haar gal spuwt, weet je, en alles en iedereen in haar omgeveing ongenadig afzeikt, weet je.

Laat hem dit topic eens lezen! 10 tegen 1 dat je dan van al het gezeik af bent, weet je.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_54940399
Je vriend is een slappe gast, en jij bent de pineut.

Denk even die zes jaar weg en kijk met een neutrale bril naar je vriend. Hij is de spil, het centrum en de oorzaak van je problemen met je schoonfamilie. Zolang je zijn gedrag en gebrek aan keuze met de mantel der liefde bedekt zal het probleem niet verdwijnen. Hij moet kiezen en als jij hem daar niet toe dwingt hou je zelf het probleem in stand.
twee violen en een trommel en een fluit
pi_54941507
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 07:25 schreef vipergts het volgende:
een lagen eigenwaarden,
!
  vrijdag 30 november 2007 @ 11:39:59 #119
12302 Principessa
zoekt haar kikker
pi_54942036
Mijn eigenwaarden waren vanochtend ook laag, toch die kater he..

Ontopic:

Ik geloof er geen reet van.
En ze leefden nog lang en gelukkig
pi_54942330
Korte samenvatting:
Dumpen schoonouders...
Dumpen vriend...
  vrijdag 30 november 2007 @ 12:05:24 #121
164931 Houtspeer
Jealous Of Your Cigarette
pi_54942664
quote:
Op donderdag 29 november 2007 21:08 schreef MLI het volgende:
Ben ik de enige die TS niet echt vredelievend over vind komen met al dat gescheld?
Gezien haar situatie is het niet zo raar dat ze zich zo uit.
And all the things you do with it
pi_54942866
quote:
TS schreef:
Ik heb mijn vriend vaak genoeg duidelijk gemaakt dat ik die mongolen niet wil zien. Ze komen nu langs als ik niet thuis ben en als er nu iets kapot zou gaan krijgt hij de wind van voren.
Dat lees ik in bijna alle posts van TS.
Schoonfamilie doet dingen die niet kunnen, en TS plaatst zichzelf in een machteloze positie door zich achter haar vriend te verschuilen.
Haar vriend moet actie ondernemen, want zelf doet ze het niet, of wordt ze niet serieus genomen.
Haar vriend moet precies doen wat TS wil. Zelf doet TS niets, of het haalt niets uit.

De schoonfamilie gaat inderdaad tever, maar TS laat zich opnaaien en verwacht dan dat haar vriend er iets aan gaat doen.

Nee trut! Het is jouw huis, dus jouw regels gelden. Houd op met je achter je vriend te verschuilen.
Advies: Stel een paar normale regels op en zorg ten koste van alles dat die gehandhaafd blijven.
Voorbeeld: Vriend mag familie nooit meer zien = totaal onredelijk.
Wel redelijk: Je mag de familie de deur wijzen als je zit te eten. "Sorry we zijn aan het eten". Familie krijgt ook geen sleutel (klinkt alsof ze die wel hebben) en komt bijvoorbeeld maar 1x in de 3 dagen langs om TV te kijken en komt al helemaal niet in de koelkast.

Zorg ten eerste dat je een paar regels afspreekt met je vriend. Gewoon fatsoenlijke regels.
Zorg ten tweede dat hij weet dat jij volledig flipt als hij zich niet aan de regels houdt. Samen een lijn trekken dus, en niet jouw lijn.
pi_54943092
Hahaha wat een tokkie die TS. Sorry hoor maar je bent net zo erg als die ouders. Je kan nog geen zin typen zonder de woorden 'kut', 'kutwijf', of 'mongolen'. Dus wat dat betreft lijk je er goed bij te passen.

Verder is het natuurlijk gewoon je eigen schuld. Ten eerst begin je al een relatie met een buitenlander. Ten tweede laat je vervolgens over je heen lopen. Je laat mensen in je huis wonen en jezelf verjagen, je laat kinderen in je huis, die vervolgens je koelkast leegroven en spullen kapot maken. Wie is er nou dom bezig?
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  vrijdag 30 november 2007 @ 12:29:56 #124
164931 Houtspeer
pi_54943179
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 12:25 schreef American_Nightmare het volgende:
Hahaha wat een tokkie die TS. Sorry hoor maar je bent net zo erg als die ouders. Je kan nog geen zin typen zonder de woorden 'kut', 'kutwijf', of 'mongolen'. Dus wat dat betreft lijk je er goed bij te passen.
....
Kan je daar niet even door heen kijken? Het is logisch dat ze erg emotioneel is en dan wil je wel eens vloeken.
pi_54943340
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 12:29 schreef Houtspeer het volgende:

[..]

Kan je daar niet even door heen kijken? Het is logisch dat ze erg emotioneel is en dan wil je wel eens vloeken.
Nee zelfs als je kwaad bent dien je je nog beschaafd te gedragen. Iemand consequent 'kutwijf' noemen is niet bepaald respectvol of beschaafd. Ik kan me zelfs niet eens voorstellen dat mijn vriendin een dergelijke post zou plaatsen, gelukkig niet Maar wij zijn dan gelukkig ook een totaal ander slag mensen.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  vrijdag 30 november 2007 @ 12:37:50 #126
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_54943342
quote:
Ik heb haar 3 jaar niet gezien neemt ze een cadeau mee, nml het volgende: een dun metalen draad met gare dunne plastic rondjes, zogenaamde ketting, in en boterhamzakje!!
Dat is een wurgkoordje
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
  vrijdag 30 november 2007 @ 12:38:57 #127
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_54943364
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 12:25 schreef American_Nightmare het volgende:

Verder is het natuurlijk gewoon je eigen schuld. Ten eerst begin je al een relatie met een buitenlander. Ten tweede laat je vervolgens over je heen lopen. Je laat mensen in je huis wonen en jezelf verjagen, je laat kinderen in je huis, die vervolgens je koelkast leegroven en spullen kapot maken. Wie is er nou dom bezig?
quote:
Op woensdag 28 november 2007 23:41 schreef lancome het volgende:

[..]

gewoon nederlands.Helaas zit ik niet de hele dag achter mijn pc om alle vragen te kunnen beantwoorden.
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
  vrijdag 30 november 2007 @ 12:40:27 #128
164931 Houtspeer
pi_54943407
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 12:37 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Nee zelfs als je kwaad bent dien je je nog beschaafd te gedragen. Iemand consequent 'kutwijf' noemen is niet bepaald respectvol of beschaafd. Ik kan me zelfs niet eens voorstellen dat mijn vriendin een dergelijke post zou plaatsen, gelukkig niet Maar wij zijn dan gelukkig ook een totaal ander slag mensen.
Dit is gewoon een anonieme forum wat TS gebruikt als uitlaatklep. Volgens mij had ze helemaal niet verwacht dat er zoveel mensen op zouden reageren.
Iemand kutwijf noemen is niet beschaafd nee, maar dat is de kutwijf in kwestie blijkbaar ook niet.
pi_54943579
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 12:29 schreef Houtspeer het volgende:

[..]

Het is anders niet of ze al pratend over haar woorden struikelt. Toegegeven, als je praat floept er weleens wat uit. Als je schrijft floept er niks uit, zo snel schrijft een mens niet dat dat door emoties gestuurd is. TS schrijft als een universitaire Tokkie.

Haar probleem is heel begrijpelijk, maar de manier waarop ze het opschrijft vertelt (naast het feit dat ze zich als willoos slachtoffer achter haar vriend verschuilt) de lezer ook iets over haarzelf. Het is lang niet voor iedereen logisch om bij boosheid of frustratie dit soort pennevruchten vol kaffertaal te produceren.
pi_54943634
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 12:40 schreef Houtspeer het volgende:

[..]

Dit is gewoon een anonieme forum wat TS gebruikt als uitlaatklep. Volgens mij had ze helemaal niet verwacht dat er zoveel mensen op zouden reageren.
Iemand kutwijf noemen is niet beschaafd nee, maar dat is de kutwijf in kwestie blijkbaar ook niet.
Daarom zeg ik ook.. het is waarschijnlijk allemaal kampvolk
pi_54943679
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 12:40 schreef Houtspeer het volgende:

[..]

Een anoniem forum. Het kutwijf.

En "gebrek aan beschaving" is toch gewoon een andere formulering voor "Tokkie"?
  vrijdag 30 november 2007 @ 12:54:34 #132
164931 Houtspeer
pi_54943755
Jaja kampvolk, tokkie, kaffertaal... Jullie kunnen haar natuurlijk nog wel helpen met tips of morele steun. Waarom zou je iemand in haar situatie moeten verbeteren op haar taalgebruik?

Als een client naar een psycholoog gaat, zegt de psycholoog ook niet: "kan je even dimmen? anders ga je maar weg"
  vrijdag 30 november 2007 @ 12:56:20 #133
164931 Houtspeer
pi_54943796
Hou maar op gast
Met jou kan je niet normaal praten. Je wordt verbeterd op punten wat niet eens nodig is op dit moment.
  vrijdag 30 november 2007 @ 13:01:18 #134
163382 Inekris
Keeper of The Kangal
pi_54943887
TS:
Je zal toch een daad moeten stellen. Klagen bij jouw vriend werkt niet, dan zal jij toch een stap verder moeten gaan. Zoals jij het beschrijft, wordt er continue over jouw grenzen heengegaan, zonder dat jij de grens aangeeft. Vervolgens neem jij dat die mensen kwalijk. Klaarblijkelijk vindt jouw vriend dat het gedrag van zijn familie wel door de beugel kan. In ieder geval wil hij niet ingrijpen.

Het zijn jouw grenzen, jij moet die bewaken. Niet iemand anders. Zeg het eens tegen jouw schoonmoeder, of schoonvader. Vet kans dat zij niet eens in de gaten hebben dat jij je zo ergert. Mensen zijn nu eenmaal niet helderziend.

Het helpt wel trouwens als jij jouw schoonfamilie niet meer beschrijft in scheldwoorden, hoe begrijpelijk dat ook mag zijn. Daardoor stel jij jezelf boven hen, en kan er van een gesprek geen sprake zijn. Bovendien doe jij dan precies dat wat jou zo ergert aan je schoonfamilie; jij stelt je respectloos op.
Op donderdag 17 januari 2008 15:49 schreef Burdie het volgende: Je bent in elk geval niet zo'n ingelikt en opgeschoten pubertje die wel even de wijsneus uit gaat hangen
  vrijdag 30 november 2007 @ 13:02:42 #135
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_54943913
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
pi_54944859
quote:
Op woensdag 28 november 2007 09:35 schreef lancome het volgende:

[..]

Ik baal heel erg van deze situatie, omdat ik er ook niets aan kan doen. Ik hou eenmaal heel veel van hem.
Hij luistert niet naar jouw gevoelens. Dat vind even erg als die familieproblemen.

edit: ik heb het topic verdergelezen en vind TS plots minder sympathiek...

[ Bericht 5% gewijzigd door katerwater op 30-11-2007 13:55:02 ]
pi_54945792
is het echt zo'n tokkie familie?
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
pi_54945898
Wat een tokkie-topic
Stel paupers
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_54945916
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 14:17 schreef roburt het volgende:
is het echt zo'n tokkie familie?
Ow ik had toch de laaste post ff moeten lezen zo te zien
Ach ja het blijven pauper tokkies
pi_54946769
quote:
Op donderdag 29 november 2007 00:16 schreef lancome het volgende:
[..]
Ik haat haar omdat door haar ik ruzie maak met mijn vriend. Ik haat ze omdat ze elke keer mij geld, tranen en moeite kosten.
[...]
Dus ALLES wat fout gaat, inclusief ALLES wat JIJ fout doet (ruzie maken, schelden), is via een klein omweggetje HAAR schuld.
Jij kunt er niets aan doen. Jouw eigen vrije wil is verdwenen, je kunt niet meer kiezen wat je wel of niet doet; jij bent volledig onderworpen aan de tirannie van je schoonmoeder en zij is verantwoordelijk voor ALLES wat jij doet.

Leuke insteek om problemen op te lossen.
  vrijdag 30 november 2007 @ 14:58:26 #141
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_54946887
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 14:54 schreef mgerben het volgende:
Leuke insteek om problemen op te lossen.
Academisch denk niveau'tje he, gaat mijn pet ook te boven hoor!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_54954846
quote:
Op woensdag 28 november 2007 23:16 schreef lancome het volgende:

[..]

Zou jij ze de deur wijzen?
Ja. En jij bent gek dat je niet hetzelfde hebt gedaan.
pi_54955490

[ Bericht 51% gewijzigd door lancome op 30-11-2007 21:22:17 ]
pi_54955586
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 21:11 schreef lancome het volgende:
we zouden gaan trouwen. Mijn jurk ligt hier
the plot thickens
pi_54955794
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 21:17 schreef liefie_ het volgende:

[..]

the plot thickens
Ik vind het niet netjes van je. Voor mij is het een uiterst gevoelige kwestie en jij zit er zulke grappen over te maken.
pi_54955824
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 21:24 schreef lancome het volgende:

[..]

Ik vind het niet netjes van je. Voor mij is het een uiterst gevoelige kwestie en jij zit er zulke grappen over te maken.
Welkom op fok

Maar nu we het toch over niet netjes hebben: Ik vind de taal die jij uitslaat niet netjes en ik vind het niet netjes dat jij je achter zo ongeveer alles en iedereen verschuilt
  vrijdag 30 november 2007 @ 21:29:14 #147
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_54955909
quote:
Op woensdag 28 november 2007 00:59 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
uitmaken en een vriend met normale familie zoeken, je vriend is nu nog normaal maar wacht maar tot die het zelfde word als zijn ouders
Ik denk niet dat TS veel kan zeggen over "normaal" dat is zij imo absoluut niet...
I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
pi_54955944
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 21:26 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Welkom op fok

Maar nu we het toch over niet netjes hebben: Ik vind de taal die jij uitslaat niet netjes en ik vind het niet netjes dat jij je achter zo ongeveer alles en iedereen verschuilt
Als jij zoiets zou meemaken zou je nog ergere dingen zeggen dan ik dat heb gedaan. Ik kan t aan niemand vertellen en het gevoel blijft zich opborrelen. Ik moest t er even uitgooien. Verder ben ik het niet eens met je dat ik me achter alles en iedereen verschuil. Er zijn bepaalde omstandigheden waar ik niets aan kan doen
  vrijdag 30 november 2007 @ 21:30:54 #149
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_54955956
toch gedaan

[ Bericht 81% gewijzigd door JamesBrownie op 30-11-2007 21:45:46 ]
pi_54955971
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 21:29 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]

Ik denk niet dat TS veel kan zeggen over "normaal" dat is zij imo absoluut niet...
en jij kan dat weten...
  vrijdag 30 november 2007 @ 21:34:57 #151
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_54956067
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 21:31 schreef lancome het volgende:

[..]

en jij kan dat weten...
Als je niets anders kan zeggen dan kuttekop en kutwijf, kom je niet over als een normaal denkend mens waarmee te praten valt.
Ik kan me voorstellen dat de situatie klote is, maar als je het op een normale manier brengt, komt het beter over dan nu.
Ik hoop zo dat dit gewoon onzin is en dat je niet echt zo bent.(voor jou)
pi_54956101
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 21:30 schreef lancome het volgende:

[..]

Als jij zoiets zou meemaken zou je nog ergere dingen zeggen dan ik dat heb gedaan. Ik kan t aan niemand vertellen en het gevoel blijft zich opborrelen. Ik moest t er even uitgooien. Verder ben ik het niet eens met je dat ik me achter alles en iedereen verschuil. Er zijn bepaalde omstandigheden waar ik niets aan kan doen
Nee hoor want ik ben geen tokkie
  vrijdag 30 november 2007 @ 21:38:44 #153
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_54956180
quote:
Op woensdag 28 november 2007 23:33 schreef lancome het volgende:

[..]

Ik heb mijn vriend vaak genoeg duidelijk gemaakt dat ik die mongolen niet wil zien. Ze komen nu langs als ik niet thuis ben en als er nu iets kapot zou gaan krijgt hij de wind van voren. Ik begrijp wel dat hij het contact met die broertjes wil behouden en omdat die kinderen niets krijgen van de moeder geeft hij ze stiekem aan ze. Ik heb het heus wel door. Maar het is toch niet fijn om te weten dat je partner bang is voor je en verbergt dat ie zijn broertjes eten geeft. Ik voel me nu echt een gemene heks. Die kinderen kunnen er niets aan doen. Die ouders van hem zijn mongolen. Ik haat ze maar het zijn zijn ouders weet je. Het moet toch moeilijk zijn voor iemand dat je genaaid wordt door je eigen ouders. Ik zou het fijn vinden als hij geen contact meer opneemt met zijn ouders, maar dat kan ik hem niet vragen en eerlijk gezegd weet ik al wat hij gaat zeggen. Mijn relatie is gewoon heel goed, we hebben het goed en gaan een goede toekomst tegemoet maar voor mij zonder die mongolen. Ik wil ze nooit in mijn leven zien. Dan maar geen bruiloft. Ik schaam me diep om zijn ouders aan mijn ouders voor te stellen. Mijn ouders zouden me verrot uitschelden.
Het is trouwens ons huis, maar ik heb het meeste geld uitgegeven aan alle meubilair en spullen.
Huilen helpt niet bij deze gozer. Ik ben ook een grote jankerd hoor, hij is t al gewend.
Ik heb hem al vaak genoeg gezegd dat die kut is gekomen om ons leven te verpesten, dan zeg ik het ook zo grof. Normaal scheld ik niet maar ze maakt me gewoon woest!
Wel super bedankt voor je advies. Ik zal proberen met hem hierover te praten.
  vrijdag 30 november 2007 @ 21:43:21 #154
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_54956340
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 12:05 schreef Houtspeer het volgende:

[..]

Gezien haar situatie is het niet zo raar dat ze zich zo uit.
Ehm, jawel?
pi_54956395
Geef je skoonmoeier een jonko of een lijntje wit
Diepzinnige deepart.
pi_54956446
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 21:30 schreef JamesBrownie het volgende:
Hmm. denk niet dat ik hier verder nog ga lezen...
blijkbaar wel interessant genoeg...
pi_54956495
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 21:46 schreef lancome het volgende:

[..]

Heel veel mensen keken ook naar de tokkies ja
Altijd leuk om kanslozen mensen te begluren
pi_54956505
denken die je ook niet goed
  vrijdag 30 november 2007 @ 21:50:57 #159
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_54956587
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 21:46 schreef lancome het volgende:

[..]

Ja, ik heb iets met leedvermaak.(heb die post trouwens net ge-edit)

Maar jeetje TS, je zult afspraken moeten maken en je kunt idd niet van je vriend eisen dat ie zijn ouders niet meer ziet, dat gaat jullie relatie ook niet ten goede komen vrees ik.
Als je hem dwingt te kiezen, zal ie je dat ook kwalijk nemen en dat blijft wringen.
Tijden, dagen, afspraken, ze niet binnenlaten als ze niet op de kalender sstaan.
En ik hoop echt dat je normaal niet zo bent, anders verdien je niet beter dan die schoonouders van je.
pi_54956958

[ Bericht 100% gewijzigd door lancome op 30-11-2007 22:38:34 ]
  vrijdag 30 november 2007 @ 22:06:43 #161
138448 PeZu
Suspended animation
pi_54957078
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 22:02 schreef lancome het volgende:
We maken ook steeds meer ruzie over die ouders en broertjes van hem. Ons relatie is niet meer wat t was. Maar ik kan hem niet uit mijn hoofd zetten. Ik denk erover na om ermee te stoppen maar ik kan het niet. Ik kan volgens mij niet eens leven zonder hem. Maak ajb geen grappen hierover. Het is echt een zeer gevoelige kwestie.
herman brood, hilton, meer zeg ik niet
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
pi_54957079
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 21:50 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]

Ja, ik heb iets met leedvermaak.(heb die post trouwens net ge-edit)

Maar jeetje TS, je zult afspraken moeten maken en je kunt idd niet van je vriend eisen dat ie zijn ouders niet meer ziet, dat gaat jullie relatie ook niet ten goede komen vrees ik.
Als je hem dwingt te kiezen, zal ie je dat ook kwalijk nemen en dat blijft wringen.
Tijden, dagen, afspraken, ze niet binnenlaten als ze niet op de kalender sstaan.
En ik hoop echt dat je normaal niet zo bent, anders verdien je niet beter dan die schoonouders van je.
Ik eis niet van hem dat hij zijn ouders niet meer moet zien. Ik wil zijn ouders nooit meer zien.
pi_54957109
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 22:06 schreef PeZu het volgende:

[..]

herman brood, hilton, meer zeg ik niet
Briljant Ik zat al te wachten op de eerste leuke grap
pi_54958373
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 22:06 schreef lancome het volgende:

[..]

Ik eis niet van hem dat hij zijn ouders niet meer moet zien. Ik wil zijn ouders nooit meer zien.
Is er echt geen compromis te vinden?

Want daarop zal het uiteindelijk wel moeten eindigen, vrees ik.
een soort 'ultiem formatiegesprek'
pi_54958452
lieve meid,
ga alsjeblieft weg

Heb je geen plek PM mij maar flikker op

laat je je leven kapot maken
ga weg voor je gek wordt
pi_54959807
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 22:06 schreef lancome het volgende:
[..]
Ik vind nog steeds dat je je verschuilt - vooral achter je vriend en zijn moeder.
Jij wilt wel maaaaarrrrrr ... en dan komt het hele riedeltje weer. Maar zij doet dit maar hij doet dat.
Dit regeltje dat je hier schreef is toch een prima, prima uitgangspunt? Het grenst zelfs aan perfectie.

Jij wilt hen niet meer zien. Is de oplossing van alle problemen, en is je goed recht.
Dus zorg dat ze niet meer door de deur komen. Reageer je niet af op Fok, maar gooi moederlief hardhandig de deur uit.
Jouw lieve vriend moet duidelijk gemaakt worden dat de grens bij de voordeur ligt. Want hij loopt natuurlijk gewoon over je heen.

Jij huilt en jammert en klaagt, maar het haalt totaal niets uit. Dat komt natuurlijk vooral omdat jij met gejammer komt en niet met oplossingen.
Dus stop met klagen en doe iets. Iets redelijks. Stel de grens bij de voordeur en zorg dat zowel je vriend als zijn moeder weten dat als zij een stap over de drempel zet, zijn vriendin verandert in een feeks.
Verder, buiten de deur, is alles prima.
Wil hij mama zien - prima, mama woont vlakbij. Ze hoeft niet in jouw huis te komen. Is geen enkele noodzaak voor.

Maar ja, je zult het wel 'aan je vriend voorstellen' en hij zal wel iets brommen en je verder negeren.
Kan hij rustig doen - omdat je toch de daad niet bij het woord voegt.
pi_54960509
Toekomstig Vamilie Prama (Heb m'n mond vol. Snorrie.)
pi_54960737
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 23:52 schreef mgerben het volgende:

[..]

Ik vind nog steeds dat je je verschuilt - vooral achter je vriend en zijn moeder.
Jij wilt wel maaaaarrrrrr ... en dan komt het hele riedeltje weer. Maar zij doet dit maar hij doet dat.
Dit regeltje dat je hier schreef is toch een prima, prima uitgangspunt? Het grenst zelfs aan perfectie.

Jij wilt hen niet meer zien. Is de oplossing van alle problemen, en is je goed recht.
Dus zorg dat ze niet meer door de deur komen. Reageer je niet af op Fok, maar gooi moederlief hardhandig de deur uit.
Jouw lieve vriend moet duidelijk gemaakt worden dat de grens bij de voordeur ligt. Want hij loopt natuurlijk gewoon over je heen.

Jij huilt en jammert en klaagt, maar het haalt totaal niets uit. Dat komt natuurlijk vooral omdat jij met gejammer komt en niet met oplossingen.
Dus stop met klagen en doe iets. Iets redelijks. Stel de grens bij de voordeur en zorg dat zowel je vriend als zijn moeder weten dat als zij een stap over de drempel zet, zijn vriendin verandert in een feeks.
Verder, buiten de deur, is alles prima.
Wil hij mama zien - prima, mama woont vlakbij. Ze hoeft niet in jouw huis te komen. Is geen enkele noodzaak voor.

Maar ja, je zult het wel 'aan je vriend voorstellen' en hij zal wel iets brommen en je verder negeren.
Kan hij rustig doen - omdat je toch de daad niet bij het woord voegt.
Ik vond mijn regel ook goed, heb het hem ook voorgesteld, hij zegt dat het niet kan. Zij komt nog steeds binnen als ik er niet ben. Ik ben weinig thuis omdat ik naar de unie moet, werken enz. Ze heeft geen koelkast ik haar huis, dus gebruikt ze mijn koelkast en hij laat het natuurlijk toe. Hij zegt het ook niet zelf, als ik iets opmerk wat niet van mij is en vragen stel dan vertelt hij met irritatie in zijn gezicht dat zij is langs geweest. Dan is hij geïrriteerd van mijn reactie. Het lijkt wel een omgekeerde wereld. Ze heeft geen stofzuiger daarom leent ze die van mij zonder mijn toestemming en zoals altijd achteraf doet de stofzuiger het niet meer. Dan komt hij met argumenten van dat het een 1 jaar oude stofzuiger is en dat ie het daarom niet meer zo goed doet. Als t aan mij ligt komt ze er helemaal niet in. Hij zegt, dat ik zijn ouders nooit wil zien, niet kan en dat het onmogelijk is. Ik verstop me nergens achter. Ik zoek juist oplossingen en probeer van alles te verzinnen, maar hij wil het niet. Ik wil hem niet kwijt, maar ik wil ook niet dat ze zo over me heen lopen. Ik kan er ook voor kiezen zelf te vertrekken zodat ik ze allemaal niet hoef te zien, maar dan heb ik hem niet meer en zonder hem wil ik niet.

Ik wil ook dat de grens tot de voordeur is, dat heb ik al zovaak tegen hem gezegd. Hij zegt dat het niet kan. Als ze langskomt dan moet ze over de drempel van hem. Ik verander zovaak in een feeks. Niets helpt echt niet. Geloof me ik heb echt van alles geprobeerd. Zelfs dat hij moet kiezen tussen hen en mij, ja zo zielig was ik, maar hij wil niet kiezen en wil het allebei. Alles wat je schrijft daar ben ik het mee eens maar ik kan hem niet overtuigen.

Misschien kan ik vertrekken en dan?? Moet ik een prachtige relatie van 6 jaren weggooien vanwege zijn familie? Ik kan niet zonder hem, maar zijn familie wil ik nooit zien. Ik zit er tussen in en kan er niets mee. Er zijn geen daden die ik kan verrichten om mezelf te redden en alles te behouden wat ik wil.
pi_54960788
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 00:43 schreef lancome het volgende:

[..]

Ik vond mijn regel ook goed, heb het hem ook voorgesteld, hij zegt dat het niet kan. Zij komt nog steeds binnen als ik er niet ben. Ik ben weinig thuis omdat ik naar de unie moet, werken enz. Ze heeft geen koelkast ik haar huis, dus gebruikt ze mijn koelkast en hij laat het natuurlijk toe. Hij zegt het ook niet zelf, als ik iets opmerk wat niet van mij is en vragen stel dan vertelt hij met irritatie in zijn gezicht dat zij is langs geweest. Dan is hij geïrriteerd van mijn reactie. Het lijkt wel een omgekeerde wereld. Ze heeft geen stofzuiger daarom leent ze die van mij zonder mijn toestemming en zoals altijd achteraf doet de stofzuiger het niet meer. Dan komt hij met argumenten van dat het een 1 jaar oude stofzuiger is en dat ie het daarom niet meer zo goed doet. Als t aan mij ligt komt ze er helemaal niet in. Hij zegt, dat ik zijn ouders nooit wil zien, niet kan en dat het onmogelijk is. Ik verstop me nergens achter. Ik zoek juist oplossingen en probeer van alles te verzinnen, maar hij wil het niet. Ik wil hem niet kwijt, maar ik wil ook niet dat ze zo over me heen lopen. Ik kan er ook voor kiezen zelf te vertrekken zodat ik ze allemaal niet hoef te zien, maar dan heb ik hem niet meer en zonder hem wil ik niet.

Ik wil ook dat de grens tot de voordeur is, dat heb ik al zovaak tegen hem gezegd. Hij zegt dat het niet kan. Als ze langskomt dan moet ze over de drempel van hem. Ik verander zovaak in een feeks. Niets helpt echt niet. Geloof me ik heb echt van alles geprobeerd. Zelfs dat hij moet kiezen tussen hen en mij, ja zo zielig was ik, maar hij wil niet kiezen en wil het allebei. Alles wat je schrijft daar ben ik het mee eens maar ik kan hem niet overtuigen.

Misschien kan ik vertrekken en dan?? Moet ik een prachtige relatie van 6 jaren weggooien vanwege zijn familie? Ik kan niet zonder hem, maar zijn familie wil ik nooit zien. Ik zit er tussen in en kan er niets mee. Er zijn geen daden die ik kan verrichten om mezelf te redden en alles te behouden wat ik wil.
ja gewoon optiefen, op kamers , leven opnieuw beginnen, pm maar
ik heb het ook gedaan en het is klote, maar soms moet je het leven over een andere boeg gooien.
Hop en verder.
pi_54960805
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 00:47 schreef henkway het volgende:

[..]

ja gewoon optiefen, op kamers , leven opnieuw beginnen, pm maar
pm?
  zaterdag 1 december 2007 @ 00:52:56 #171
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54960888
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 00:48 schreef lancome het volgende:

[..]

pm?
Persoonlijk Mericht.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zaterdag 1 december 2007 @ 01:06:32 #172
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_54961063
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 21:30 schreef lancome het volgende:

[..]

Je hebt alles hier zelf aan de hand.
Hij houdt niet genoeg van je, klaar.
En jij wil dat niet inzien, dus verwijt je het iedereen maar want
A) je vriend wil dit en dat niet doen en heeft dit en dat niet voor je over.
B) Je schoonmoeder deugt niet.
C) Zijn vader is een ''lamlul''
D) Die kinderen zijn vervelend etc.
Maar wat is jouw rol in het verhaal?
Zo te lezen ben jij zelf ook geen lieverdje.
En ik vind dat je eigenlijk niet eens het recht hebt om te klagen.
Wil je verandering? Zorg er dan zelf voor.

Als je relatie écht zo goed was, dan was dit nu niet aan de hand en zat je in de eerste instantie al niet te overwegen of je wel of niet bij hem moet blijven.
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
  zaterdag 1 december 2007 @ 09:25:59 #174
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_54963144
Mag ik even zeggen dat ik het raar vind dat mensen zeggen dat haar vriend niet van haar houdt?

Als mijn vriend nu ineens zou zeggen dat ie mijn moeder nooit meer wilde zien en dat ze niet hier in huis mocht komen, zou ik ook denken: Doe normaal eikel, het is mijn moeder, ik woon hier net zo goed als jij en ze komt dus gewoon langs. Desnoods als jij er niet bent, maar ik ga haar niet zeggen dat ze niet meer binnen mag.

Aan de andere kant, als het echt heel erg was en mijn moeder dingen kapot zou maken, zou ik er zelf ws ook genoeg van krijgen na een tijdje.

Hebben jullie een gezamenlijke rekening, anders kun je hem misschien alles laten betalen?
  zaterdag 1 december 2007 @ 09:26:16 #175
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_54963146
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 09:25 schreef henkway het volgende:

[..]

Private Mail
Personal Message.
  zaterdag 1 december 2007 @ 09:41:33 #176
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_54963214
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 09:25 schreef JamesBrownie het volgende:
Mag ik even zeggen dat ik het raar vind dat mensen zeggen dat haar vriend niet van haar houdt?

Als mijn vriend nu ineens zou zeggen dat ie mijn moeder nooit meer wilde zien en dat ze niet hier in huis mocht komen, zou ik ook denken: Doe normaal eikel, het is mijn moeder, ik woon hier net zo goed als jij en ze komt dus gewoon langs. Desnoods als jij er niet bent, maar ik ga haar niet zeggen dat ze niet meer binnen mag.

Aan de andere kant, als het echt heel erg was en mijn moeder dingen kapot zou maken, zou ik er zelf ws ook genoeg van krijgen na een tijdje.

Hebben jullie een gezamenlijke rekening, anders kun je hem misschien alles laten betalen?
Ms niet niet van haar houden, maar iig niet genoeg.
Als je weet dat iemand zo gefrustreerd daardoor is geraakt, dan is het niet moeilijk om iets te PROBEREN... Een oplossing wil niet zeggen dat heel het contact verbroken moet worden, maar het zou denk ik al helpen als zij niet meer daar kwam. Hij kan zelf toch naar zijn moeder, die woont tegenover ze? Maar dat wilt ie niet.

En daarmee wilt ie imho ook het probleem niet oplossen dus tot zover het hele houden van en de perfecte relatie van die twee.
Don’t touch the girl,
and call it an accident.
  zaterdag 1 december 2007 @ 09:54:09 #177
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_54963281
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 09:41 schreef Little_Angel het volgende:

[..]

Ms niet niet van haar houden, maar iig niet genoeg.
Als je weet dat iemand zo gefrustreerd daardoor is geraakt, dan is het niet moeilijk om iets te PROBEREN... Een oplossing wil niet zeggen dat heel het contact verbroken moet worden, maar het zou denk ik al helpen als zij niet meer daar kwam. Hij kan zelf toch naar zijn moeder, die woont tegenover ze? Maar dat wilt ie niet.

En daarmee wilt ie imho ook het probleem niet oplossen dus tot zover het hele houden van en de perfecte relatie van die twee.
Ik bekijk het puur vanuit mezelf gezien, als mijn vriend nu ineens zou zeggen dat hij mijn moeder nooit meer wilde zien en dat ze niet meer in ONS huis mocht komen... Als hij ruzie met haar krijgt, is dat zijn probleem en niet het mijne, nou zal dat niet gauw gebeuren, volgens mij heeft hij de beste schoonmoeder ter wereld, maar toch.
Het is anders als hij zelf al een slechte band met haar heeft en als ze dingen kapot maakt in huis, dan zal hij idd mee moeten denken over een oplossing, maar ik moet zeggen dat ik het al heel wat zou vinden als hij zou zeggen: nou, dan hoef je haar nooit meer te zien, dan komt ze gewoon niet meer als jij er bent.

Ik zei al, als ze een gescheiden rekening hebben, moet hij maar gewoon alles betalen, laat hem een koelkast voor zijn moeder kopen, een stofzuiger,(de nieuwe zelf houden dan he) dan hoeft ze niet meer langs te komen en kan hij op bezoek bij haar.

Maar ik kan niet anders dan me storen aan TS dr praat, als je zo praat, ben je zelf ook niet echt constructief bezig(en ze zegt dat ze zo ook praat tegen haar vriend over zijn moeder, mijn vriend zou mijn moeder maar 1 keer kutwijf hoeven noemen geloof ik.)
  zaterdag 1 december 2007 @ 09:59:40 #178
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_54963314
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 09:54 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]

Ik bekijk het puur vanuit mezelf gezien, als mijn vriend nu ineens zou zeggen dat hij mijn moeder nooit meer wilde zien en dat ze niet meer in ONS huis mocht komen... Als hij ruzie met haar krijgt, is dat zijn probleem en niet het mijne, nou zal dat niet gauw gebeuren, volgens mij heeft hij de beste schoonmoeder ter wereld, maar toch.
Het is anders als hij zelf al een slechte band met haar heeft en als ze dingen kapot maakt in huis, dan zal hij idd mee moeten denken over een oplossing, maar ik moet zeggen dat ik het al heel wat zou vinden als hij zou zeggen: nou, dan hoef je haar nooit meer te zien, dan komt ze gewoon niet meer als jij er bent.

Ik zei al, als ze een gescheiden rekening hebben, moet hij maar gewoon alles betalen, laat hem een koelkast voor zijn moeder kopen, een stofzuiger,(de nieuwe zelf houden dan he) dan hoeft ze niet meer langs te komen en kan hij op bezoek bij haar.

Maar ik kan niet anders dan me storen aan TS dr praat, als je zo praat, ben je zelf ook niet echt constructief bezig(en ze zegt dat ze zo ook praat tegen haar vriend over zijn moeder, mijn vriend zou mijn moeder maar 1 keer kutwijf hoeven noemen geloof ik.)
Ja je hebt wel gelijk vind ik hoor .
Maar dat is ook voor iedereen anders, wat diegene zou doen... Ik zou zelf never nooit niet zoiets gaan claimen, want dan sta je vroeg of laat denk ik er alsnog alleen voor. Je idee vind ik trouwens wel , nu maar hopen dat ze idd een gescheiden rekening hebben!

Of haar vriend een goede band met de moeder heeft weet ik niet, ze zegt meerdere keren dat ie het alleen voor zijn broertjes doet toch?

En ik stoor me daar overigens ook erg aan, vind dat geen manier van communiceren en al helemaal dat verwijten naar iedereen slingeren niet. Het is alsof ze niet onder ogen wil zien dat zij zelf ook fout zit.
Don’t touch the girl,
and call it an accident.
pi_54964390
quote:
[..]
Ik vond mijn regel ook goed, heb het hem ook voorgesteld, hij zegt dat het niet kan. Zij komt nog steeds binnen als ik er niet ben.
Tsja, wat moet je hiermee... Je vriend is een slappe lamlul en jij ... eigenlijk ook
'kan niet' is natuurlijk de grootst mogelijke onzin. Kijk maar om je heen: Is je schoonmoeder in huis? Nee? Goh, het kan dus blijkbaar wel.
En van jou uit zou het ook niet een 'voorstel' moeten zijn maar meer een ultimatum ofzo.
Ik denk niet dat het helpt, want jij houdt op waar woorden ophouden en daden beginnen, en je vriend weet dat.
Je zit in een moeilijke situatie, maar je wordt hier geflamed omdat je niet bereid bent echt harde keuzes te maken. En een echt harde keuze is dus niet 'een voorstel doen aan je vriend dat hij iets in zijn leven gaat veranderen'.

Tel alles eens bij elkaar op.
Je hebt een vriend waar je moeilijk mee communiceert, een schoonfamilie die tussen jullie in komt en je vriend laat dat toe en er gebeurt niets.
Oplossing: Zoek een andere kamer. Ga niet uit elkaar, maar los het probleem op dat er is: Schoonma komt bij jou over de vloer. Pak precies dat probleem aan. Ga naar een andere kamer of een ander huis.
Weet vriendlief ook meteen dat hij moet kiezen.
En jij bent van schoonma af en ze zal je een stuk minder irriteren.
quote:
Ze heeft geen koelkast ik haar huis, dus gebruikt ze mijn koelkast en hij laat het natuurlijk toe.
... van de koelkast ... hop in de vuilbak.
quote:
Hij zegt het ook niet zelf, als ik iets opmerk wat niet van mij is en vragen stel dan vertelt hij met irritatie in zijn gezicht dat zij is langs geweest. Dan is hij geïrriteerd van mijn reactie.
Dat zou ik ook worden.
Hij moet maar veranderen en jij loopt maar te zeuren.
Jij bent ongelukkig (terecht) maar je wilt dat andere mensen iets doen/laten om jou gelukkig te maken - dat is onterecht. Jij moet je eigen keuzes maken en niet andere mensen dwingen zich aan te passen zodat jouw leventje loopt zoals jij plant.
Je moet je eigen plan trekken, en als je vriend bij je wil blijven trekt hij zijn eigen plan.
quote:
Dan komt hij met argumenten van dat het een 1 jaar oude stofzuiger is en dat ie het daarom niet meer zo goed doet.
Ik zou de stofzuiger meteen weggooien als hij zegt dat-ie niet goed meer is. Kom op, is niet goed zeg jij, we gaan een nieuwe kopen.
quote:
Als t aan mij ligt komt ze er helemaal niet in. Hij zegt, dat ik zijn ouders nooit wil zien, niet kan en dat het onmogelijk is. Ik verstop me nergens achter. Ik zoek juist oplossingen en probeer van alles te verzinnen, maar hij wil het niet.
Jouw oplossingen liggen bij iets dat hij en zijn moeder moeten doen. Jouw oplossingen bestaan eruit dat andere mensen zich aanpassen aan jou. Je problemen liggen ook allemaal bij andere mensen. Dat bedoel ik met verschuilen.
Als het er op aan komt kun je alleen je eigen keuzes maken. Je kunt iemand hooguit voor een keus stellen; je kunt hem niet dwingen te kiezen wat jij wilt. Die stap mis jij totaal.
quote:
Geloof me ik heb echt van alles geprobeerd. Zelfs dat hij moet kiezen tussen hen en mij, ja zo zielig was ik, maar hij wil niet kiezen en wil het allebei. Alles wat je schrijft daar ben ik het mee eens maar ik kan hem niet overtuigen.
Nogal wiedes. Alleen maar woorden. Hij moet kiezen? Hij hoeft helemaal niet te kiezen want jij loopt toch niet weg.
quote:
Misschien kan ik vertrekken en dan?? Moet ik een prachtige relatie van 6 jaren weggooien vanwege zijn familie? Ik kan niet zonder hem, maar zijn familie wil ik nooit zien. Ik zit er tussen in en kan er niets mee.
Dat is de sleutel. Je hoeft je relatie niet op te geven. Dat is iets wat je vriend besluit.
Maar jij kunt wel weggaan uit de huidige situatie. Een relatie bestaat zolang beide partijen er mee instemmen. Wat je nu doet is niet goed voor je relatie; probeer iets anders.
Jij wilt een huis waar schoonma niet over de vloer komt.
Regel dat.

'kan niet' = 'wil niet' en dat geldt voor zowel je vriend als voor jou.
pi_54965347

[ Bericht 100% gewijzigd door lancome op 01-12-2007 12:59:43 ]
pi_54965369
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 11:50 schreef mgerben het volgende:

[..]

Tsja, wat moet je hiermee... Je vriend is een slappe lamlul en jij ... eigenlijk ook
'kan niet' is natuurlijk de grootst mogelijke onzin. Kijk maar om je heen: Is je schoonmoeder in huis? Nee? Goh, het kan dus blijkbaar wel.
En van jou uit zou het ook niet een 'voorstel' moeten zijn maar meer een ultimatum ofzo.
Ik denk niet dat het helpt, want jij houdt op waar woorden ophouden en daden beginnen, en je vriend weet dat.
Je zit in een moeilijke situatie, maar je wordt hier geflamed omdat je niet bereid bent echt harde keuzes te maken. En een echt harde keuze is dus niet 'een voorstel doen aan je vriend dat hij iets in zijn leven gaat veranderen'.

Wat voor daad kan ik dan verrichten om dit voorstel werkelijkheid te kunnen maken? We wonen samen. Ik kan hem er ook niet uitgooien, het huis staat op ons naam. Ik kan haar er niet persoonlijk uitgooien omdat ik weinig thuis ben. Ik heb haar al een paar weken niet gezien maar zij mijn huis zovaak ze maar wil.

Tel alles eens bij elkaar op.
Je hebt een vriend waar je moeilijk mee communiceert, een schoonfamilie die tussen jullie in komt en je vriend laat dat toe en er gebeurt niets.
Oplossing: Zoek een andere kamer. Ga niet uit elkaar, maar los het probleem op dat er is: Schoonma komt bij jou over de vloer. Pak precies dat probleem aan. Ga naar een andere kamer of een ander huis.
Weet vriendlief ook meteen dat hij moet kiezen.
En jij bent van schoonma af en ze zal je een stuk minder irriteren.
[..]

... van de koelkast ... hop in de vuilbak.
[..]

Ik heb mijn vriend al 4 dagen niet gezien, omdat ik bij mijn ouders ben. We bellen al veel minder met elkaar. Ik wil helemaal niet uit elkaar gaan, maar wil die mensen niet zien. Volgens mij zitten ze nu wel lekker aan mijn tafel te eten nu.

Dat zou ik ook worden.
Hij moet maar veranderen en jij loopt maar te zeuren.
Jij bent ongelukkig (terecht) maar je wilt dat andere mensen iets doen/laten om jou gelukkig te maken - dat is onterecht. Jij moet je eigen keuzes maken en niet andere mensen dwingen zich aan te passen zodat jouw leventje loopt zoals jij plant.
Je moet je eigen plan trekken, en als je vriend bij je wil blijven trekt hij zijn eigen plan.
[..]

Wat voor keuze kan ik dan maken? Elke keer als ik zeg dat ik niet verantwoordelijk voor hun ben gaat hij flippen en schreeuwen tegen mij. Hij zegt ook dat ik niets voor ze hoef te betalen maar dan zit ie als een gek te schreeuwen. Ik hoef niets voor ze te betalen, maar ze gebruiken mijn spullen waar ik hard voor gewerkt heb. Ik wil geen boodschappen meer doen. Dan begint hij weer te zeuren dat ik zielig zit te doen voor eten, wat volgens hem niets zou voorstellen.

Ik zou de stofzuiger meteen weggooien als hij zegt dat-ie niet goed meer is. Kom op, is niet goed zeg jij, we gaan een nieuwe kopen.
[..]

Ik wil ook een nieuwe kopen. Hij heeft bijna nooit geld, dus kan ik weer vrolijk gaan betalen. Dar heb ik ook geen zin meer in. Zijn mammie mag het gaan betalen, maar dat wil ze natuurlijk niet. Ze wil haar eigen kinderen niet eens eten geven en waar komen die aankloppen?

Jouw oplossingen liggen bij iets dat hij en zijn moeder moeten doen. Jouw oplossingen bestaan eruit dat andere mensen zich aanpassen aan jou. Je problemen liggen ook allemaal bij andere mensen. Dat bedoel ik met verschuilen.
Als het er op aan komt kun je alleen je eigen keuzes maken. Je kunt iemand hooguit voor een keus stellen; je kunt hem niet dwingen te kiezen wat jij wilt. Die stap mis jij totaal.
[..]

Ik hem hem vaak voor keuzes gesteld, maar hij wil er niet op ingaan. Alle mogelijke oplossingen die jij hebt genoemd dat heb ik allemaal geprobeerd. Conclusie: ik ben geen stap verder

Nogal wiedes. Alleen maar woorden. Hij moet kiezen? Hij hoeft helemaal niet te kiezen want jij loopt toch niet weg.
[..]

Ik ben al weg. Sinds zijn ouders zijn gekomen ben ik direct vertrokken. Is dat geen keuze van mij? Ik kwam mijn huis bezoeken toen ze er nog in woonden en voelde me niet thuis in mijn eigen huis. Al meer dan 3 maanden zit ik hiermee. Eindelijk zijn ze uit mijn huis, hebben ze een woning en blijven ze komen om spullen te lenen en te eten want dat is allemaal gratis voor ze. Ik kom er maar niet vanaf. Wat ik ook doe het lukt me niet. Hij wordt ook steeds bozer op mij en zegt dat ie er spijt van heeft dat ie geld en spullen van mij heeft aangenomen. Toen zijn ouders vertrokken uit Nederland heb ik hem geholpen. Hij zat zonder huis, zijn ouders hebben hem op straat gezet. Ik heb hem geholpen met het vinden van een huis waar we in gingen samen wonen. Ik heb gewerkt en ben soms gestopt met school om geld voor hem te verdienen. Hij werkte zelf ook maar kon niet rondkomen. Ik ben al 3 jaar niet op vakantie geweest, omdat ik elke vakantie heb gewerkt en geld aan hem heb gegeven. Hij daarentegen is elk jaar op vakantie geweest om zijn ouders te zien. Hij vroeg of ik mee wilde, maar ik wilde hen niet zien omdat ik niet kan vergeven wat ze hem hebben aangedaan. Alles in dat huis heb ik betaald omdat hij niet kon rondkomen. Soms stond ie zo rood dat ie niets kon doen dus heb ik hem geld gegeven. Hij belde en smeekte zijn ouders en kreeg niets! Zijn auto waar die in rijdt is ook voor een groot deel door mij betaald. Ik hoefde dit alles niet te doen maar heb het allemaal voor hem gedaan omdat ik zoveel van hem hield. Dan vergelijk ik in discussies wat zijn ouders hebben gedaan en wat ik heb gedaan en hij heeft er nu spijt van dat ik hem heb geholpen. Ik heb me zitten uitsloven voor niets en ben mijn geld kwijt. Hij wordt nu zo boos dat ie me dreigt om alle spullen kapot te maken.

Dat is de sleutel. Je hoeft je relatie niet op te geven. Dat is iets wat je vriend besluit.
Maar jij kunt wel weggaan uit de huidige situatie. Een relatie bestaat zolang beide partijen er mee instemmen. Wat je nu doet is niet goed voor je relatie; probeer iets anders.
Jij wilt een huis waar schoonma niet over de vloer komt.
Regel dat.

'kan niet' = 'wil niet' en dat geldt voor zowel je vriend als voor jou.
Ik wil ook niets opgeven. Maar hoe regel ik dat zijn ma mijn huis niet inkomt? Ik ben al weg om tot rust te kunnen komen. Hij wil ook tot rust komen. Het was zelfs zijn voorstel dat ik maar niet terug moet komen omdat ie even wil gaan ademen.

(Ik zie dat het qoute niet goed is gegaan, zie boven..)

[ Bericht 0% gewijzigd door lancome op 01-12-2007 13:03:03 ]
pi_54965744
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 09:54 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]

We hebben een gescheiden rekening maar hij heeft geen geld. We studeren allebei en werken ernaast. Hij staat altijd rood. Mijn ouders helpen mij altijd en staan altijd klaar voor me. Ik werk ook heel hard voor mijn geld en heb een zware opleiding. Mijn studie wordt betaald door mijn ouders hij betaalt dat allemaal zelf. Hij heeft het wat zwaarder dan ik, vandaar dat hij altijd rood staat. Hij heeft dus geen geld om zijn moeder te helpen. Ik vind dat moeder zelf maar geld moet uitgeven. Ze heeft wel geld maar wil het niet uitgeven.
Vorige keer is ze 2 weken op vakantie geweest om haar man te zien. De kinderen heeft ze onverzekerd achtergelaten in mijn huis. Ze waren ziek en wij konden er niets aan doen. Moeder heeft geen geld om ons huur en eten te betalen maar heeft wel geld om op vakantie te gaan.
We hebben een extra koelkast in de schuur staan ( toen we een nieuwe kochten, ging de oude tijdelijk de schuur in, wilden we verkopen), zijn moeder wil die gratis meenemen. Ik wil dat niet, ze moet ervoor betalen.
Ik heb me dom gedragen door zo grof te zijn, dat kan ik niet meer terugnemen. Maar na alles wat ik heb gedaan moet dat me toch wel vergeven kunnen worden?
Als ouders die afschuwelijke daden wordt vergeven waarom kan mijn groffe mond dan niet vergeven worden?
pi_54965905
Hij heeft zeker geen goede band met zijn ouders. Elke keer belazeren ze hem. Hij heeft 1 jaar fulltime gewerkt en alle geld op zijn moeders rekening gezet omdat hij geen rekeningnummer had. Zijn ouders hebben dat geld van hem gestolen en hij bleef achter met niets. Zijn ouders zijn zomaar naar het buitenland vertrokken en hij stond op straat ze hadden hem niets gegeven. Ik heb hem toen geholpen. Elke keer had ie geld problemen zijn ouders gaven hem geen cent. Ik kwam hem weer helpen. Nu hebben zijn ouders problemen en komen in ons huis zonder ons een cent te geven gaan ze ervan uit dat wij alles betalen. Hij wilde niet dat ze kwamen en probeerde ze telefonisch tegen te houden ze negeerden hem, hingen de telefoon telkens op en zijn toch gekomen. Hij moest ze komen afhalen op het vliegveld. Nu hebben ze onze relatie, huis zoveel schade aangericht. Het kan ze gewoon niets schelen. Ik heb zijn moeder geconfronteerd dat haar zoon het heel moeilijk heeft gehad, ze lacht er gewoon om. Na dit alles doet hij nog steeds van alles voor ze en dat kan ik gewoon echt niet begrijpen. Na alles wat ik voor hem gedaan heb kan ik het echt niet geloven.
pi_54965989
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 13:23 schreef lancome het volgende:
Hij heeft zeker geen goede band met zijn ouders. Elke keer belazeren ze hem. Hij heeft 1 jaar fulltime gewerkt en alle geld op zijn moeders rekening gezet omdat hij geen rekeningnummer had. Zijn ouders hebben dat geld van hem gestolen en hij bleef achter met niets. Zijn ouders zijn zomaar naar het buitenland vertrokken en hij stond op straat ze hadden hem niets gegeven. Ik heb hem toen geholpen. Elke keer had ie geld problemen zijn ouders gaven hem geen cent. Ik kwam hem weer helpen. Nu hebben zijn ouders problemen en komen in ons huis zonder ons een cent te geven gaan ze ervan uit dat wij alles betalen. Hij wilde niet dat ze kwamen en probeerde ze telefonisch tegen te houden ze negeerden hem, hingen de telefoon telkens op en zijn toch gekomen. Hij moest ze komen afhalen op het vliegveld. Nu hebben ze onze relatie, huis zoveel schade aangericht. Het kan ze gewoon niets schelen. Ik heb zijn moeder geconfronteerd dat haar zoon het heel moeilijk heeft gehad, ze lacht er gewoon om. Na dit alles doet hij nog steeds van alles voor ze en dat kan ik gewoon echt niet begrijpen. Na alles wat ik voor hem gedaan heb kan ik het echt niet geloven.
weg wezen en denk om jezelf

jizelf bent het belangrijkste in jouw leven
pi_54966021
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 12:57 schreef lancome het volgende:

[..]Hij wil ook tot rust komen. Het was zelfs zijn voorstel dat ik maar niet terug moet komen omdat ie even wil gaan ademen.
Ga dan weg, blijf niet zo klef plakken
  zaterdag 1 december 2007 @ 13:32:29 #186
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54966099
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 12:57 schreef lancome het volgende:
Het was zelfs zijn voorstel dat ik maar niet terug moet komen omdat ie even wil gaan ademen.
Zo van: my way or the highway?
Dan snap ik volkomen waarom je deze relatie koste wat kost in stand wilt houden ...
pi_54966349
Wel, als TS bij haar ouders zit, wordt het dan niet eens tijd om de rollen om te draaien?
Kom eens voor jezelf op en neem bezit van het huis. Ander slot erin, vriend eruit.

Al dat drama om die kinderen die geen eten krijgen: Onzin. Jij laat dat gewoon op je bordje schuiven. Simpele oplossing: Gewoon terugschuiven. Met je vriend erbij. Laat hem maar bij mama gaan wonen.

Ja, het huis staat op jullie naam, maar nu heb jij bij ouders gelogeerd; nu is het zijn beurt. Eruit!
  zaterdag 1 december 2007 @ 14:16:55 #188
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54966931
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 13:14 schreef lancome het volgende:

[..]

Ik heb me dom gedragen door zo grof te zijn, dat kan ik niet meer terugnemen. Maar na alles wat ik heb gedaan moet dat me toch wel vergeven kunnen worden?
Als ouders die afschuwelijke daden wordt vergeven waarom kan mijn groffe mond dan niet vergeven worden?
Simpel, hij heeft er minimaal 15 jaar indoctrinatie op zitten. (Zo te zien gaat dat proces nog steeds door.) Hij is in een kritieke fase van zijn ontwikkeling gewend geraakt aan kleinering door zijn ouders, en kan zich er nu niet van losmaken. Niet al te boos erop zijn, maar het wel zien als een realiteit. (Vergelijk het maar met kinderverkrachters die als klein kind ook door hun ouders zijn gemolesteerd: ze hebben zichzelf niet zo gemaakt, ze weten op een basaal emotioneel niveau niet beter dan dat het zo 'hoort'.)

Het probleem is niet eens zozeer die figuren. Het probleem is dat je (lieve, leuke) vriend de beperking heeft dat hij niet mee weet om te gaan. Je kan er niet vanuit gaan dat dat plotseling opgelost zal zijn. Je zou hem kunnen meeslepen naar relatiegesprekken met een psycholoog. Vanaf 1 januari zit dat deels in het ziekenfonds, dus dat kan redelijk goedkoop. Of het gaat werken kan ik je niet zeggen. Blijkbaar ben jij degene die initiatief zult moeten nemen in deze.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_54968846
Edit: Even serieus eerst lezen, dan pas foute conclusies trekken. Dat het Nederlanders zijn staat er dus al

[ Bericht 51% gewijzigd door Inekris op 01-12-2007 17:19:25 ]
  zaterdag 1 december 2007 @ 16:00:29 #190
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_54969004
Edit: Natuurlijk wel

[ Bericht 52% gewijzigd door Inekris op 01-12-2007 17:18:58 ]
pi_54970527
De enige oplossing die ik voor ogen zie, is een tijdje apart wonen.

Okey, het is een voorlopige oplossing, maar op jouw eigen flatje komt alleen wie jij wil. En jullie relatie zal veel minder te lijden hebben.
Dan kan je hem ook de ruimte geven om zijn problemen met zijn ouders op te lossen. (wie weet lukt het hem niet, maar dat weet je natuurlijk niet)
  zaterdag 1 december 2007 @ 17:15:37 #192
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_54970540
Edit: Gepoetst

[ Bericht 98% gewijzigd door Inekris op 01-12-2007 17:17:57 ]
Don’t touch the girl,
and call it an accident.
pi_54984305
quote:
Zelfs dat hij moet kiezen tussen hen en mij, ja zo zielig was ik, maar hij wil niet kiezen en wil het allebei.
Kortom hij heeft gekozen, niet voor jou. En jij legt je erbij neer.
  zondag 2 december 2007 @ 10:14:47 #194
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_54984799
Het lijkt me vrij duidelijk, TS: kies voor jezelf en zoek een man waarmee je een gezonde relatie kunt opbouwen. Waar je nu in zit is dat iig zéker niet

Het is dus idd jouw flatje? Zet je vriend de deur uit. Een man die niet eens van jouw kant kan zien hoe je lijdt onder zijn familie en er ook niets aan wil doen, die is je niet waard. Prima dat hij van zijn familie houdt, maar hij heeft ook rekening met jou te houden.
Kortom: gooi hem eruit en verander alle sloten. Laat hem maar eens voelen hoe het leven is zonder jou. Misschien komt ie dan bij z'n zinnen.
(Un)masking for the greater good.
pi_54985137
Het is ons flatje. We hebben ons samen ingeschreven. Ik moet er eens goed over nadenken allemaal. Ik wil gewoon ff een tijdje alleen zijn. Gisteren voelde ik me extreem depressief, zoiets had ik nog nooit meegemaakt. 's nachts kan ik niet slapen en ik eet minder, ben nog vrij veel afgevallen ook. Dat was me nooit gelukt met weight watchers. Ik moet gewoon ff een tijdje alleen zijn.
pi_54989800
Fail.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_54996960
Als ik het zo lees is vriend + familie behoorlijk afhankelijk van jou.

Maar ondanks je academisch niveau hebben ze het gepresteerd om de rollen om te draaien. Jij kan niets doen, behalve zwaar gestresst in je besluiteloze cirkeltje rondwentelen in zelfmedelijden.

"Ik kan niet zonder mijn vriend leven" . Zo erg is het al met je. Dat je als WO student dit soort bullshit uitspraken kan doen. Deze gedachte is de enige reden waarom je je zo laat behandelen. Na 4 pagina's is het overigens wel duidelijk dat alle adviezen door jou in de wind geslagen gaan worden, want ' je wilt 6 jaar relatie niet weggooien'. So what? Het is jouw leven, jouw geluk. Ga je met die vriend verder, die ondanks een slechte relatie met zijn ouders toch loyaal aan ze is, dan ZIT JE VOOR DE REST VAN JE POST-ACADEMISCHE LEVEN aan ze vast tot ze doodgaan.

Kies je echter voor jezelf, dan maak je het uit, ga je na een aantal maanden verdriet weer aan het daten en heb je na een jaartje een nieuwe vriend en is je leventje weer gelukkig.

Nogmaals: ZIJ zijn afhankelijk van jou. Keiharde afspraken maken. Je koopt een koelkast voor die moeder en een stofzuiger en laat contractueel een lening opstellen dat ze het terug moeten betalen. Zullen ze uiteraard niet gaan doen, maar daar gaat het niet om, ze komen niet meer bij je thuis behalve dan op verjaardagen e.d.

Het spijt me echt, maar veel topic lezers twijfelen toch echt aan je verstandelijke vermogens. Je zegt ergens 'wacht maar tot je zelf in zo'n situatie komt'. Sorry hoor, maar mensen met gezond verstand laten het nooit zo ver komen.

Vrouw van mijn broer heeft het dus gewoon keihard gezegd: jouw moeder komt er bij ons niet meer in en mag ons kind ook niet zien. En mijn broer (heeft zijn hele leven een prima relatie met zijn moeder gehad) houdt zo ontzettend veel van haar, dat hij het gewoon toestaat en nu ook gebroken heeft met zijn moeder.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_54997182
quote:
Op zondag 2 december 2007 19:31 schreef Knipoogje het volgende:
Als ik het zo lees is vriend + familie behoorlijk afhankelijk van jou.

Maar ondanks je academisch niveau hebben ze het gepresteerd om de rollen om te draaien. Jij kan niets doen, behalve zwaar gestresst in je besluiteloze cirkeltje rondwentelen in zelfmedelijden.

"Ik kan niet zonder mijn vriend leven" . Zo erg is het al met je. Dat je als WO student dit soort bullshit uitspraken kan doen. Deze gedachte is de enige reden waarom je je zo laat behandelen. Na 4 pagina's is het overigens wel duidelijk dat alle adviezen door jou in de wind geslagen gaan worden, want ' je wilt 6 jaar relatie niet weggooien'. So what? Het is jouw leven, jouw geluk. Ga je met die vriend verder, die ondanks een slechte relatie met zijn ouders toch loyaal aan ze is, dan ZIT JE VOOR DE REST VAN JE POST-ACADEMISCHE LEVEN aan ze vast tot ze doodgaan.

Kies je echter voor jezelf, dan maak je het uit, ga je na een aantal maanden verdriet weer aan het daten en heb je na een jaartje een nieuwe vriend en is je leventje weer gelukkig.

Nogmaals: ZIJ zijn afhankelijk van jou. Keiharde afspraken maken. Je koopt een koelkast voor die moeder en een stofzuiger en laat contractueel een lening opstellen dat ze het terug moeten betalen. Zullen ze uiteraard niet gaan doen, maar daar gaat het niet om, ze komen niet meer bij je thuis behalve dan op verjaardagen e.d.

Het spijt me echt, maar veel topic lezers twijfelen toch echt aan je verstandelijke vermogens. Je zegt ergens 'wacht maar tot je zelf in zo'n situatie komt'. Sorry hoor, maar mensen met gezond verstand laten het nooit zo ver komen.

Vrouw van mijn broer heeft het dus gewoon keihard gezegd: jouw moeder komt er bij ons niet meer in en mag ons kind ook niet zien. En mijn broer (heeft zijn hele leven een prima relatie met zijn moeder gehad) houdt zo ontzettend veel van haar, dat hij het gewoon toestaat en nu ook gebroken heeft met zijn moeder.

ga een poosje op kamers

[ Bericht 0% gewijzigd door henkway op 02-12-2007 20:05:10 ]
pi_55000776
Jezus man.. Wat laat jij met jezelf spelen!!!!!

Die sukkels die denken dat dit buitenlanders zijn, dit zouden wij nooit doen.. Zoals ik het lees zou ik het niet eens geloven, dat er ook maar iets van waar is. Hoe kunnen mensen zo vies zijn? Dump je vriend niet.. Stuur hem es door naar n psycho. En die kids snap ik wel, maar jij moet es leren hun problemen die van hen te laten blijven.

Weet niet eens wat ik moet adviseren :S Wat n vies zooitje zeg.. Bah!
  zondag 2 december 2007 @ 21:51:07 #200
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_55000955
quote:
Op zondag 2 december 2007 21:45 schreef Yel het volgende:
Jezus man.. Wat laat jij met jezelf spelen!!!!!

Die sukkels die denken dat dit buitenlanders zijn, dit zouden wij nooit doen.. Zoals ik het lees zou ik het niet eens geloven, dat er ook maar iets van waar is. Hoe kunnen mensen zo vies zijn? Dump je vriend niet.. Stuur hem es door naar n psycho. En die kids snap ik wel, maar jij moet es leren hun problemen die van hen te laten blijven.

Weet niet eens wat ik moet adviseren :S Wat n vies zooitje zeg.. Bah!
True.
Don’t touch the girl,
and call it an accident.
pi_55003093
Ga lekker naar een concert van Amy Winehouse, knap je op.
pi_55006138
quote:

[..]

Het spijt me wel, maar zo prachtig vind ik die relatie niet. Je moet je blijkbaar alles laten welgevallen wat hij wil.
Ik had , als ik jou was mijn spullen gepakt. Of nog beter, zijn koffer inpakken en zeggen:"Als je toch zo graag bij je moeder en je broertjes bent, veel plezier. Doe je de deur dicht?"

Ik geloof niet dat je vriend een andere oplossing wil dus dan blijft dit helaas over.
pi_55006390
Is dit topic niet een beetje te serieus voor R&P?
pi_55006430
En? Is het al uit?
pi_55006484
Edit: Niet hier

[ Bericht 93% gewijzigd door Inekris op 03-12-2007 17:54:12 ]
pi_55006506
quote:
Op maandag 3 december 2007 02:12 schreef Filay het volgende:
En? Is het al uit?
Maak er een poll over
pi_55006516
Ik krijg een misselijkmakend gevoel van de verhalen van TS. Ik heb de indruk dat er van haar enorm geprofiteerd wordt door vriend lief en familie. Weg wezen dus.
  maandag 3 december 2007 @ 07:44:55 #208
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_55007156
quote:
Op zondag 2 december 2007 19:31 schreef Knipoogje het volgende:

Nee, DAT is een goede situatie
  maandag 3 december 2007 @ 09:57:33 #209
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_55008357
quote:
Op maandag 3 december 2007 02:12 schreef Filay het volgende:
En? Is het al uit?
Is wel te hopen.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_55009859
Dit topic is een bookmark waard.
pi_55023140
Edit: Inderdaad erg dom

[ Bericht 34% gewijzigd door Inekris op 03-12-2007 23:14:33 ]
pi_55023271
quote:
Op maandag 3 december 2007 22:52 schreef lancome het volgende: Deze jongen is mijn leven. Het is wel verstandig als we allebij naar een psycholoog gaan zsm.
Jadat zou ik maar doen, je hebt een behoorlijke tik
pi_55023649

Doet mij een beetje aan een loverboy verhaal denken, die meisjes zijn vaak ook zo afhankelijk van die loverboys dat ze zulk gedrag gaan vertonen.
pi_55024321
quote:
Op maandag 3 december 2007 23:12 schreef Juup© het volgende:
[afbeelding]

Doet mij een beetje aan een loverboy verhaal denken, die meisjes zijn vaak ook zo afhankelijk van die loverboys dat ze zulk gedrag gaan vertonen.
Ja het zal inderdaad voorál niet de schuld van TS zelf zijn.
pi_55024534
quote:
Op maandag 3 december 2007 23:41 schreef mcDavid het volgende:

[..]

Ja het zal inderdaad voorál niet de schuld van TS zelf zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')