Misschien.quote:Op donderdag 29 november 2007 02:09 schreef Seneca het volgende:
[..]
Het is gewoon verspilling van potentie.
Ja, over het algemeen wel en de uitzondering bevestigt de regel.quote:Op donderdag 29 november 2007 01:10 schreef Seneca het volgende:
[..]
Oh, valt iemands opleiding nu ook al af te leiden aan iemands taalgebruik? Een vriendin van me hanteert ook dat straattaaltje wat we vaak associeren met VMBO'ers, maar ze doet toch echt een Universitaire opleiding. Een dergelijke visie op de wereld is zo beperkt dat ik me bijna ga afvragen of je zelf geen VMBO doet
Hoe oud ben je?quote:Op woensdag 28 november 2007 23:53 schreef lancome het volgende:
dat hij die door die kutwijf straks een strafblad krijgt ofzo.
Bingo denk ikquote:Op donderdag 29 november 2007 00:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Sorry, maar hier geloof ik vrij weinig van. Op de een of andere manier heb je een bepaalde zinsstructuur die mij meer aan een vmbo allochtoon doen denken, sorry.
Idd ja. Anders laat je je niet wegjagen uit je eigen huis.quote:
quote:Op woensdag 28 november 2007 00:33 schreef donroyco het volgende:
Schopje R&P?
Vandaag voor 21.00 gebeld, morgen al geregeld!quote:Op donderdag 29 november 2007 22:23 schreef Ratt het volgende:
waarom bel je niet gewoon jeugdzorg en laat je die kinders uit huis plaatsen?
Ik help het je hopen dat jullie beiden een goede baan zullen vinden, maar daarmee los je niet alle problemen op. Je partner zal waarschijnlijk toch zijn familie willen blijven zien. Ik heb de indruk dat je de haat voor je schoonmoeder een allesoverheersende rol in je leven laat spelen. Daardoor kom je over als een enigszins labiele persoonlijkheid die niet in staat is rationeel te denken, terwijl je een opleiding hebt op academisch niveau. Gebruik je probleemoplossend vermogen om deze situatie het hoofd te bieden. Verteer jezelf niet door deze haat en verlaag jezelf niet tot het Tokkie niveau. Het zal je relatie ten gronde richten. Je vriend zal ondanks alle ellende die deze mensen hebben veroorzaakt in zijn leven toch loyaal blijven aan zijn ouders wannneer jij je over hen uitlaat op de wijze die jij omschrijft. Niemand hoort graag dat zijn partner zijn moeder "kutwijf" noemt en dat soort kreten, ook al heeft zo'n persoon zich niet bewezen als goede ouder vanwege haar geestelijke beperkingen. Hij zal hoe dan ook in de verdediging schieten en jou achterlaten met het gevoel dat je alle grip kwijt raakt op de situatie. Wil je deze relatie voortzetten, dan zul je een andere strategie moeten bedenken, of als je de situatie zo onhoudbaar vindt, kunnen overwegen in je eentje verder te gaan.quote:Op woensdag 28 november 2007 23:53 schreef lancome het volgende:
[..]
Ze is zeker niet mentaal in orde. Gestoord wijf is het daarom haat ik haar! Mijn vriend en ik zijn allebij bijna klaar met onze studie en gaan een goede baan krijgen. Ik ben bang dat hij die door die kutwijf straks een strafblad krijgt ofzo. Die kut had de politie gebeld omdat hij haar eruit wilde gooien omdat zij de huur en eten niet wilde betalen. Wat als ze gelogen had tegen de politie en had gezegd dat hij haar had geslagen!! Dan kun je je mooie baan vergeten!!
Die man van haar is helemaal een loser. Hij kan geen werk vinden, in het buitenland heeft ie een gaar baantje en kan zijn gezin niet onderhouden. Die kut heeft hier een uitkering aangevraagd waarmee ze haar kinderen niet eens eten geeft! Haat haar!
En je vriend? Zit de hele dag thuis? Werkeloos? Doet niets behalve stiekem z'n moeder en broertjes eten geven van jou zuurverdiende geld? Kortom heeft trekjes van zijn vader/moeder?quote:Ik betaal en zij vreten en maken mijn eettafel kapot, kachel kapot, stofzuiger kapot en ga maar door.
Gewoon wat willekeurige quotes uit je verhaal...quote:Kuttekop, weet je, mongolen, weet je, mijn spullen, weet je, mijn geld, weet je, het komt me mijn neus uit, weet je, die kut is gekomen om mijn leven te verpesten, weet je.
Gezien haar situatie is het niet zo raar dat ze zich zo uit.quote:Op donderdag 29 november 2007 21:08 schreef MLI het volgende:
Ben ik de enige die TS niet echt vredelievend over vind komen met al dat gescheld?
Dat lees ik in bijna alle posts van TS.quote:TS schreef:
Ik heb mijn vriend vaak genoeg duidelijk gemaakt dat ik die mongolen niet wil zien. Ze komen nu langs als ik niet thuis ben en als er nu iets kapot zou gaan krijgt hij de wind van voren.
Kan je daar niet even door heen kijken? Het is logisch dat ze erg emotioneel is en dan wil je wel eens vloeken.quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:25 schreef American_Nightmare het volgende:
Hahaha wat een tokkie die TS. Sorry hoor maar je bent net zo erg als die ouders. Je kan nog geen zin typen zonder de woorden 'kut', 'kutwijf', of 'mongolen'. Dus wat dat betreft lijk je er goed bij te passen.
....
Nee zelfs als je kwaad bent dien je je nog beschaafd te gedragen. Iemand consequent 'kutwijf' noemen is niet bepaald respectvol of beschaafd. Ik kan me zelfs niet eens voorstellen dat mijn vriendin een dergelijke post zou plaatsen, gelukkig nietquote:Op vrijdag 30 november 2007 12:29 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Kan je daar niet even door heen kijken? Het is logisch dat ze erg emotioneel is en dan wil je wel eens vloeken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |