wtf....quote:Omdat die kut geen huis heeft is ze in mijn huis komen wonen met haar kinderen en ben ik naar mijn ouders gegaan
quote:Op woensdag 28 november 2007 00:33 schreef donroyco het volgende:
Schopje R&P?
cryptischquote:Op woensdag 28 november 2007 00:51 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Je ouders kan je niet kiezen , je schoonouders wél ...
quote:Op woensdag 28 november 2007 00:43 schreef Dibble het volgende:leef met je mee. Maar volgens mij kun je wel een goede nachtrust gebruiken.
Dat is erg attent van haar !quote:Op woensdag 28 november 2007 00:30 schreef lancome het volgende:
neemt ze een cadeau mee, nml het volgende: een dun metalen draad met gare dunne plastic rondjes, zogenaamde ketting, in en boterhamzakje!!
Elke dag lekkere soep met veel wonderolie en ze koment gegarandeerd nooit meer bij je eten.quote:En nog steeds komen haar kinderen mijn kasten plunderen. Ik betaal en zij vreten
Maak een zin met "buiten" "schop" en "vriend" "keuze" "stel" "voor" ...quote:Op woensdag 28 november 2007 01:00 schreef Bolkesteijn het volgende:
Hoe je de schoonouders het huis uit kunt krijgen weet ik niet,
hallo zeg doe normaal joh, tis niet de ts die zich moet aanpassen, het is die schoonfamilie die gewoon moet oprotten....quote:Op woensdag 28 november 2007 01:12 schreef rutger05 het volgende:
Misschien keiharde afspraken met je vriend en zijn familie maken over wanneer zij op bezoek kunnen komen, bijvoorbeeld zaterdagochtend en buiten deze dag en tijd geen bezoek. Kinderen laten vragen als ze eten willen hebben en dan niet zelf laten pakken, maar zelf pakken en geven. Geen gebruik van spullen van jou en/ of het uitlenen daarvan nog langer toestaan. Gezien de kapotte zaken heb je daar goede en sterke argumenten voor. Vriend kan ook naar het huis van zijn familie gaan als hij ze vaker wil zien.
quote:Op woensdag 28 november 2007 00:53 schreef broodjekipkerrie het volgende:
lijk me vreselijk om het mee te maken, sterkte kind
en evt rip schoonmoeder
Duidelijkquote:Op woensdag 28 november 2007 00:33 schreef donroyco het volgende:
Schopje R&P?
Ze wonen tegenover elkaar in een woonwagen. Ik vind dat inderdaad ook behoorlijk passen.quote:Op woensdag 28 november 2007 09:20 schreef deepart het volgende:
Ik krijg een beetje een "zigeuner" gevoel bij je verhaal
Dat jij zo over je heen laat lopen zeg, heb jij geen gevoel voor eigenwaarde? Laat die ouders optyfen en zeg duidelijk tegen je vriend dat je er zo geen zin in hebt, hij heeft zo te horen ook totaal geen ruggegraad dat hij telkens maar weer alles vergeeft. Zo word je toch niet gelukkig?
/phill out
Eens, maar dan met ruggengraat.quote:Op woensdag 28 november 2007 09:20 schreef deepart het volgende:
Ik krijg een beetje een "zigeuner" gevoel bij je verhaal
Dat jij zo over je heen laat lopen zeg, heb jij geen gevoel voor eigenwaarde? Laat die ouders optyfen en zeg duidelijk tegen je vriend dat je er zo geen zin in hebt, hij heeft zo te horen ook totaal geen ruggegraad dat hij telkens maar weer alles vergeeft. Zo word je toch niet gelukkig?
/phill out
Ik heb het hem al vaak genoeg gezegd, maar het zijn volges hem zijn ouders en hij houdt van ze. Ik zal me er overheen moeten zetten. Maar dat lukt me echt niet.quote:Op woensdag 28 november 2007 00:41 schreef -td6d- het volgende:
Al eens aan gedacht om je openingspost aan je vriend te laten lezen om te laten zien hoe je er oprecht over denk?
Uiteraard de 'kut' woorden vervangen...
..of niet.
Serieus, wakeup!quote:Op woensdag 28 november 2007 09:35 schreef lancome het volgende:
[..]
Ik heb het hem al vaak genoeg gezegd, maar het zijn volges hem zijn ouders en hij houdt van ze. Ik zal me er overheen moeten zetten. Maar dat lukt me echt niet.
Geloof me ik heb er vaak genoeg met hem ruzie over gemaakt, maa hij luistert niet. Dit is gewoon mijn dilemma...
Hij mist zijn broertjes...ik gooi ze er liever allemaal eruit...en zou ze nooit meer in mijn leven willen zien. Hij zegt dat ik dan mijn ouders niet meer moet zien. Terwijl mijn ouders meer voor hem hebben gedaan dan zijn bloed eigen ouders...
Ik baal heel erg van deze situatie, omdat ik er ook niets aan kan doen. Ik hou eenmaal heel veel van hem..
idd.. WTF heb je je laten aandoen ?!?! hier ging het dus al mis...quote:
Geloof me, mijn relatie is alles waard. Ik ben erg tevreden met mijn relatie al bijna 6 jaar lang!! Totdat die kuttekop kwam tenminste en we maken wel vaker ruzie over. Hij vind t ook niet leuk wat die gare ouders doen. Maar hij mist zijn broertjes, hij had ze al 3 jaar niet gezien. Het is toch wel je familie weet je. Maar ik heb totaal geen respect voor ze. Ik wil ze gewoon niet meer zien. Ik heb ook liever dat hij daar naar hun huis gaat om ze te zien. Maar die kut heeft geen koelkast omdat ze net verhuist is, dus komt ze langs wanneer ze maar wil en natuurlijk mijn nieuwe spullen komen bekijken. Mijn hart trilt van de angst van wat is het volgende dat verrot gaat! Die kinderen vervelen zich rot in dat huis omdat er geen televisie is, dus komen ze wanneer ze maar willen. Het komt me echt mijn neus uit!!quote:Op woensdag 28 november 2007 09:40 schreef Zotheid het volgende:
Beetje erg kinderachtig van je vriend. "Als ik mijn ouders niet mag zien mag jij jou ouders ook niet zien", als hij met dat soort opmerkingen aan komt zetten vraag ik me af hoeveel hij dan van jou houd. Zeker als hij van mening is dat dit alleen maar jouw dilemma is. Hij is toch zeker jou vriend en het zijn toch zijn ouders. Dan is het toch ook zijn probleem?
Zoals in dit topic al vele malen vaker is gezegd, ik zal je nog wel eens goed achter je oren krabben of je relatie dit wel waard is, temeer omdat de kans dat de situatie in de toekomst waarschijnlijk toch niet zal veranderen en je je alleen maar kutter zal gaan voelen. Kies voor jezelf.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |