Ik ben al 6 jaar samen met mijn lieve leuke vriend. Ik hou heel erg veel van hem maar zijn ouders halen echt het bloed onder mijn nagels vandaan. Die teringlijder van een vader van hem was 3 jaar geleden geëmigreerd, het ging niet zo goed in het buitenland en zijn vrouw en kinderen zijn weer terug in Nederland. Omdat die kut geen huis heeft is ze in mijn huis komen wonen met haar kinderen en ben ik naar mijn ouders gegaan. In die 2 maanden dat ze in mijn huis zat heeft ze mijn mooie dure spullen letterlijk kapot gemaakt (mijn arme tefal pannen!!) en niet eens voor betaalt. Mijn vriend vroeg onder mijn gezeur of ze de huur en eten kon betalen anders dat ze eruit zou gaan. Heeft die kut de politie gebeld!!wtf!!!
Ze negeert haar eigen zoon, sluit zichzelf op in mijn slaapkamer!! Geeft haar 2 kleine kinderen geen eten. Dat mag ik of mijn vriend gaan doen.
Nu is ze eindelijk weg en heeft een huisje gevonden, schuin tegenover ons!!! En nog steeds komen haar kinderen mijn kasten plunderen. Ik betaal en zij vreten en maken mijn eettafel kapot, kachel kapot, stofzuiger kapot en ga maar door.
Die vieze trut is gekomen om mijn leven te verpesten.. Maar mijn vriend heeft een heel goed hart en hij vergeeft alles. Mijn angst is nu dat mijn haat jegens zijn ouders en broertjes van hem zo groot wordt dat ik er blind van wordt. Ik ben bang dat ik niet meer van hem ga houden. Die sloeber ouders van hem zijn gekomen om mij uit te buiten!! Ze betalen geen cent. Ik heb haar 3 jaar niet gezien neemt ze een cadeau mee, nml het volgende: een dun metalen draad met gare dunne plastic rondjes, zogenaamde ketting, in en boterhamzakje!! Nooit hebben ze wat voor hun zoon gedaan, hem gewoon in de steek gelaten toen ze vertrokken. Zonder mij was hij in de goot beland. Ik heb hem geholpen omdat ik heel erg veel van hem hield, nog steeds. Maar de situatie met zijn ouders maakt me echt gek. Ik wil hem niet kwetsen maar ik zou dat kutwijf echt een kopstoot willen geven. Ik weet dat die kinderen onschuldig zijn en zo jong, maar het is het gebroed van dat gare wijf. En ze hebben geen respect voor andermans spullen. Ik heb me rot gewerkt voor die spullen.
Al met al haat, ik haat, ik haat mijn schoonouders!! Maar ik hou van mijn vriend. Wat nu…?