Heel vreemd idd.quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:55 schreef lancome het volgende:
Bijv. professor heeft zware onvoldoende gegeven voor een essay, terwijl de essay voor 90 % was overgenomen, met andere zinsconstructies, uit een boek van een andere professor.
Dat zou wel eens de reden kunnen zijn voor die onvoldoende...quote:
Misschien moet je zelf iets verzinnen in plaats van dingen overnemen en het een beetje herschrijven. Sjonge man, dat deed ik op de middelbare school.quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:55 schreef lancome het volgende:
Bijv. professor heeft zware onvoldoende gegeven voor een essay, terwijl de essay voor 90 % was overgenomen, met andere zinsconstructies, uit een boek van een andere professor.
Zou je niet eens gaan praten met de man.quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:55 schreef lancome het volgende:
Student is een nette dame en heeft nooit een grote mond.
Wat nu??
quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:55 schreef lancome het volgende:
Informatie voor 90% uit een ander essay overnemen en dat andere essay vervolgens niet vermelden als bron. En dat geen frauduleus handelen noemen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:04 schreef lancome het volgende:
Er was geen sprake van frauduleus handelen. Zinsconstructies mogen gewijzigd worden, gebeurd zovaak, zie scripties aan universiteiten. Dat boek waaruit de informatie uitkwam is ook niet bij gezet als bron.
Studeert ze aan een universiteit in Noord-Korea? Zo ja, dan geloof ik je. Zo nee, dan werkt het zeker anders. Aan mijn universiteit wordt een mondeling volgens mij altijd afgenomen door twee personen, om dit soort gezeik te voorkomen (en aanklachten wegens seksuelen intimidatie enzo). En verder zal de professor niet in de examencommissie deelnemen als die commissie zich moet buigen over een zaak tegen hem.quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:05 schreef lancome het volgende:
Professor is zelf de leider van de examencommissie...Het is zijn woord tegen die van de student.. Bij een mondeling zit student alleen tegenover een professor,er is dus geen bewijs...
quote:om dit soort gezeik te voorkomen (en aanklachten wegens seksuelen intimidatie enzo).
PLA-GI-AAT. Hallo?quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:04 schreef lancome het volgende:
Er was geen sprake van frauduleus handelen. Zinsconstructies mogen gewijzigd worden, gebeurd zovaak, zie scripties aan universiteiten. Dat boek waaruit de informatie uitkwam is ook niet bij gezet als bron.
Zou niet voor het eerst zijn hoor. Docent geeft meisje onvoldoende, meisje beschuldigt hem van seksuele intimidatie.quote:
dirty tricks zijn dat jaquote:Op zondag 5 augustus 2007 15:13 schreef Pool het volgende:
[..]
Zou niet voor het eerst zijn hoor. Docent geeft meisje onvoldoende, meisje beschuldigt hem van seksuele intimidatie.
Hoe weet ze dat er maar twee kleine foutjes zijn gemaakt? Een mondeling in je master bij rechten heeft overigens maar weinig te maken met 'foutjes' maken. Het gaat er vooral om dat je laat zien dat je het snapt en de verschillende onderdelen uit de stof met elkaar in verbinding kunt brengen. Het gaat er dus vooral om wat je goed doet.quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:12 schreef lancome het volgende:
Waarom dan zo'n laag cijfer voor de mondeling, dat eigenlijk een half uurtj zou moeten duren maar omdat de eerste half uur geen enkele fout werd gemaakt de professor gewoon een uur doorgaat?
Tijdens de mondeling zijn 2 kleine foutjes gemaakt en nog een dikke onvoldoende??
Stundente is de enige met een onvoldoende, de rest heeft allemaal voldoendes..
Mondeling is slechts door 1 professor afgenomen. Volgens student is er geen sprake van seksuele intimidatie.quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:11 schreef Pool het volgende:
[..]
Studeert ze aan een universiteit in Noord-Korea? Zo ja, dan geloof ik je. Zo nee, dan werkt het zeker anders. Aan mijn universiteit wordt een mondeling volgens mij altijd afgenomen door twee personen, om dit soort gezeik te voorkomen (en aanklachten wegens seksuelen intimidatie enzo). En verder zal de professor niet in de examencommissie deelnemen als die commissie zich moet buigen over een zaak tegen hem.
Aan mijn universiteit (UvT) wel ja.quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:19 schreef lancome het volgende:
[..]
Mondeling is slechts door 1 professor afgenomen. Volgens student is er geen sprake van seksuele intimidatie.
Wordt de leider van de exmancommissie opzij gezet als er een klacht is over hem? Student wil geen problemen alleen zsm afstuderen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |