Dat is een wurgkoordjequote:Ik heb haar 3 jaar niet gezien neemt ze een cadeau mee, nml het volgende: een dun metalen draad met gare dunne plastic rondjes, zogenaamde ketting, in en boterhamzakje!!
quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:25 schreef American_Nightmare het volgende:
Hahaha wat een tokkie die TS. Sorry hoor maar je bent net zo erg als die ouders. Je kan nog geen zin typen zonder de woorden 'kut', 'kutwijf', of 'mongolen'. Dus wat dat betreft lijk je er goed bij te passen.
Verder is het natuurlijk gewoon je eigen schuld. Ten eerst begin je al een relatie met een buitenlander. Ten tweede laat je vervolgens over je heen lopen. Je laat mensen in je huis wonen en jezelf verjagen, je laat kinderen in je huis, die vervolgens je koelkast leegroven en spullen kapot maken. Wie is er nou dom bezig?
quote:Op woensdag 28 november 2007 23:41 schreef lancome het volgende:
[..]
gewoon nederlands.Helaas zit ik niet de hele dag achter mijn pc om alle vragen te kunnen beantwoorden.
Dit is gewoon een anonieme forum wat TS gebruikt als uitlaatklep. Volgens mij had ze helemaal niet verwacht dat er zoveel mensen op zouden reageren.quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:37 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Nee zelfs als je kwaad bent dien je je nog beschaafd te gedragen. Iemand consequent 'kutwijf' noemen is niet bepaald respectvol of beschaafd. Ik kan me zelfs niet eens voorstellen dat mijn vriendin een dergelijke post zou plaatsen, gelukkig nietMaar wij zijn dan gelukkig ook een totaal ander slag mensen.
Het is anders niet of ze al pratend over haar woorden struikelt. Toegegeven, als je praat floept er weleens wat uit. Als je schrijft floept er niks uit, zo snel schrijft een mens niet dat dat door emoties gestuurd is. TS schrijft als een universitaire Tokkie.quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:29 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Kan je daar niet even door heen kijken? Het is logisch dat ze erg emotioneel is en dan wil je wel eens vloeken.
Daarom zeg ik ook.. het is waarschijnlijk allemaal kampvolkquote:Op vrijdag 30 november 2007 12:40 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Dit is gewoon een anonieme forum wat TS gebruikt als uitlaatklep. Volgens mij had ze helemaal niet verwacht dat er zoveel mensen op zouden reageren.
Iemand kutwijf noemen is niet beschaafd nee, maar dat is de kutwijf in kwestie blijkbaar ook niet.
Een anoniem forum. Het kutwijf.quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:40 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Dit is gewoon een anonieme forum wat TS gebruikt als uitlaatklep. Volgens mij had ze helemaal niet verwacht dat er zoveel mensen op zouden reageren.
Iemand kutwijf noemen is niet beschaafd nee, maar dat is de kutwijf in kwestie blijkbaar ook niet.
Hij luistert niet naar jouw gevoelens. Dat vind even erg als die familieproblemen.quote:Op woensdag 28 november 2007 09:35 schreef lancome het volgende:
[..]
Ik heb het hem al vaak genoeg gezegd, maar het zijn volges hem zijn ouders en hij houdt van ze. Ik zal me er overheen moeten zetten. Maar dat lukt me echt niet.
Geloof me ik heb er vaak genoeg met hem ruzie over gemaakt, maa hij luistert niet. Dit is gewoon mijn dilemma...
Ik baal heel erg van deze situatie, omdat ik er ook niets aan kan doen. Ik hou eenmaal heel veel van hem.
Ow ik had toch de laaste post ff moeten lezen zo te zienquote:Op vrijdag 30 november 2007 14:17 schreef roburt het volgende:
is het echt zo'n tokkie familie?
Dus ALLES wat fout gaat, inclusief ALLES wat JIJ fout doet (ruzie maken, schelden), is via een klein omweggetje HAAR schuld.quote:Op donderdag 29 november 2007 00:16 schreef lancome het volgende:
[..]
Ik haat haar omdat door haar ik ruzie maak met mijn vriend. Ik haat ze omdat ze elke keer mij geld, tranen en moeite kosten.
[...]
Zo gek maakt ze mij dat ik zo begin te schelden. Zo ben ik normaal gesproken echt niet. Ik studeer op academisch niveau en ben bijna klaar met mijn studie..
Academisch denk niveau'tje he, gaat mijn pet ook te boven hoor!quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:54 schreef mgerben het volgende:
Leuke insteek om problemen op te lossen.
the plot thickensquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:11 schreef lancome het volgende:
we zouden gaan trouwen. Mijn jurk ligt hier
Ik vind het niet netjes van je. Voor mij is het een uiterst gevoelige kwestie en jij zit er zulke grappen over te maken.quote:
Welkom op fokquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:24 schreef lancome het volgende:
[..]
Ik vind het niet netjes van je. Voor mij is het een uiterst gevoelige kwestie en jij zit er zulke grappen over te maken.
Ik denk niet dat TS veel kan zeggen over "normaal" dat is zij imo absoluut niet...quote:Op woensdag 28 november 2007 00:59 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
uitmaken en een vriend met normale familie zoeken, je vriend is nu nog normaal maar wacht maar tot die het zelfde word als zijn ouders
Als jij zoiets zou meemaken zou je nog ergere dingen zeggen dan ik dat heb gedaan. Ik kan t aan niemand vertellen en het gevoel blijft zich opborrelen. Ik moest t er even uitgooien. Verder ben ik het niet eens met je dat ik me achter alles en iedereen verschuil. Er zijn bepaalde omstandigheden waar ik niets aan kan doenquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:26 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Welkom op fok![]()
Maar nu we het toch over niet netjes hebben: Ik vind de taal die jij uitslaat niet netjes en ik vind het niet netjes dat jij je achter zo ongeveer alles en iedereen verschuilt
en jij kan dat weten...quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:29 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat TS veel kan zeggen over "normaal" dat is zij imo absoluut niet...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |