Het spijt me wel, maar zo prachtig vind ik die relatie niet. Je moet je blijkbaar alles laten welgevallen wat hij wil.quote:Op zaterdag 1 december 2007 00:43 schreef lancome het volgende:
[..]
Misschien kan ik vertrekken en dan?? Moet ik een prachtige relatie van 6 jaren weggooien vanwege zijn familie? Ik kan niet zonder hem, maar zijn familie wil ik nooit zien. Ik zit er tussen in en kan er niets mee. Er zijn geen daden die ik kan verrichten om mezelf te redden en alles te behouden wat ik wil.
Maak er een poll overquote:Op maandag 3 december 2007 02:12 schreef Filay het volgende:
En? Is het al uit?
Nee, DAT is een goede situatiequote:Op zondag 2 december 2007 19:31 schreef Knipoogje het volgende:
Vrouw van mijn broer heeft het dus gewoon keihard gezegd: jouw moeder komt er bij ons niet meer in en mag ons kind ook niet zien. En mijn broer (heeft zijn hele leven een prima relatie met zijn moeder gehad) houdt zo ontzettend veel van haar, dat hij het gewoon toestaat en nu ook gebroken heeft met zijn moeder.
Is wel te hopen.quote:Op maandag 3 december 2007 02:12 schreef Filay het volgende:
En? Is het al uit?
Jadat zou ik maar doen, je hebt een behoorlijke tikquote:Op maandag 3 december 2007 22:52 schreef lancome het volgende: Deze jongen is mijn leven. Het is wel verstandig als we allebij naar een psycholoog gaan zsm.
Ja het zal inderdaad voorál niet de schuld van TS zelf zijn.quote:Op maandag 3 december 2007 23:12 schreef Juup© het volgende:
[afbeelding]
Doet mij een beetje aan een loverboy verhaal denken, die meisjes zijn vaak ook zo afhankelijk van die loverboys dat ze zulk gedrag gaan vertonen.
quote:Op maandag 3 december 2007 23:41 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ja het zal inderdaad voorál niet de schuld van TS zelf zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |