Ik wil dat ook graag weten om mijn vooroordeel de wereld uit te helpen.quote:Op woensdag 28 november 2007 10:53 schreef Tuvai.net het volgende:
En wat voor afkomst heeft die schoonfamilie van je? Just curious...
volgens mij is de ts zelf ook zo'n tokkie. Alleen maar stoere taal met 'kut' en 'godverdomme' etc. maar gewoon eens actie ondernemen is er niet bij. Blijf maar lekker klagenquote:Op woensdag 28 november 2007 11:24 schreef Barachem het volgende:
Volgens mij zijn het gewoon autochtone tokkies...
De stilte zegt genoegquote:Op woensdag 28 november 2007 10:53 schreef Tuvai.net het volgende:
En wat voor afkomst heeft die schoonfamilie van je? Just curious...
Totdat blijkt dat:quote:Op woensdag 28 november 2007 09:50 schreef lancome het volgende:
[..]
Geloof me, mijn relatie is alles waard. Ik ben erg tevreden met mijn relatie al bijna 6 jaar lang!!
Um pardon? Dus jouw woord telt niet?quote:Totdat die kuttekop kwam tenminste en we maken wel vaker ruzie over. Hij vind t ook niet leuk wat die gare ouders doen. Maar hij mist zijn broertjes, hij had ze al 3 jaar niet gezien. Het is toch wel je familie weet je. Maar ik heb totaal geen respect voor ze. Ik wil ze gewoon niet meer zien. Ik heb ook liever dat hij daar naar hun huis gaat om ze te zien. Maar die kut heeft geen koelkast omdat ze net verhuist is, dus komt ze langs wanneer ze maar wil en natuurlijk mijn nieuwe spullen komen bekijken. Mijn hart trilt van de angst van wat is het volgende dat verrot gaat! Die kinderen vervelen zich rot in dat huis omdat er geen televisie is, dus komen ze wanneer ze maar willen. Het komt me echt mijn neus uit!!
Hij vindt het ook niet leuk maar ik kan wel begrijpen dat het moeilijk is je familie de deur te wijzen.
Toen ze 3 maanden geleden van plan waren hiernaartoe te komen heb ik me als een gek verzet, maar die ouders hingen de telefoon op en hebben niet eens naar onze ontkenningen geluistert en zijn gewoon gekomen. Hij is ze zelfs van het vliegveld gaan halen. Hij vindt het gewoon heel erg voor die kinderen.
Kortom: zolang ergeen dingen spelen waarin jouw stem gehoord moet worden is jouw relatie fantastisch. Lekker idee zeg, dat je er zelf geen enkele invloed op hebt. Je hóópt dat ze vanzelf weggaan. Jouw vriend gaat ze immers niet uit de weg. Sterker nog, als jij zijn profiterende familie op afstand wilt houden, dreigt hij ermee dat jij jouw familie ook maar niet meer mag zien.quote:Ik heb ook tegen hem gezegt of je ouders of ik, maar dan is het chantage en hij wilde niet kiezen en allebei hebben..Ik heb wel sterk he gevoel dat hij voor zijn familie zou kiezen. Hij houdt teveel van zijn broertjes, het zijn jonge kleine kinderen. Soms heb ik ook wel eens medelijden met die kinderen dat ze zulke gare ouders hebben. Het is gewoon kut!
Mijn enige hoop is dat ze binnen 2 weken weer verhuist. Het nieuwe huis is een stuk verder op. Ik hoop dat het dan wat zal verbeteren.
Op een gegeven moment zullen bij jouw ook de stoppen door en maak jij de keuze voor hem/sla je de boel kort en klein of haar en dat is ook iets wat je vriend moet inzien. Inzien dat dit niet eeuwig kan door gaan en dat er straks wat moet gebeuren (heb het idee dat daar niet veel meer voor nodig is). Waarom geef je hem niet de keuze om er iets aan te doen en jouw te houden of niks te doen en je kwijt te raken?quote:Op woensdag 28 november 2007 09:50 schreef lancome het volgende:
[..]
Ik heb ook tegen hem gezegt of je ouders of ik, maar dan is het chantage en hij wilde niet kiezen en allebei hebben. Ik heb wel sterk he gevoel dat hij voor zijn familie zou kiezen. Hij houdt teveel van zijn broertjes, het zijn jonge kleine kinderen. Soms heb ik ook wel eens medelijden met die kinderen dat ze zulke gare ouders hebben. Het is gewoon kut!
Mijn enige hoop is dat ze binnen 2 weken weer verhuist. Het nieuwe huis is een stuk verder op. Ik hoop dat het dan wat zal verbeteren.
Onverkapte Ik-kan-mannen-en-vrouwen-niet-uit-elkaar-houden-post?quote:Op woensdag 28 november 2007 14:11 schreef Me_Wesley het volgende:
Verkapt ik-heb-een-vriendin-topic
* WyriHaximus is ook geintereseerdquote:Op woensdag 28 november 2007 15:19 schreef Suga_Mama het volgende:
Heeft Ts trouwens al iets naar de overkant van de straat geflikkerd? xD
Hmmm die kunnen over het algemeen niet emigreren die zijn namelijk nergens welkomquote:Op woensdag 28 november 2007 11:24 schreef Barachem het volgende:
Volgens mij zijn het gewoon autochtone tokkies...
ja of boodschappen gaan doen in een 100% biologische winkelquote:Op woensdag 28 november 2007 15:52 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Hmmm die kunnen over het algemeen niet emigreren die zijn namelijk nergens welkom
Als TS zo graag haar relatie en haar huis wil houden lijkt het mij de beste oplossing dat ze gaat verhuizen naar een andere plaats.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |