Het is gewoon een accu-oplader...quote:Op woensdag 21 november 2007 13:54 schreef Kinga het volgende:
Hoe werkt die machine precies?
Iets met stroom ofzo.... kweeniequote:Op woensdag 21 november 2007 13:54 schreef Kinga het volgende:
Sixpack? Nadia? Dat is zeker een grapje toch?quote:Op woensdag 21 november 2007 13:49 schreef mootie het volgende:
Nu Nadia weer een sixpack heeft, worden de gaten en gleuven in het gezicht van Dennis aangepakt door wonderdokter Enrico met de de toverhandschoentjes.
Met 12 behandelingen heeft ze een sixpack, volgens de wonderdokterquote:Op woensdag 21 november 2007 13:57 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Sixpack? Nadia? Dat is zeker een grapje toch?
Het maakt hard vet zacht dmv wonderstroomstootjes of zoiets.quote:Op woensdag 21 november 2007 13:54 schreef Kinga het volgende:
Ohh, dat is de truc dus. Zeggen tegen mensen dat ze gezond moeten eten, en veel sporten. Dan zeggen dat ze zo dun zijn geworden door die machine.quote:Op woensdag 21 november 2007 13:58 schreef beequeen het volgende:
Charlotte vraagt of Lieke wil heplen met het dieet van Naad . Lieke is bereidt dat te doen.
Voor mij kon ze doodvallen.
quote:Op woensdag 21 november 2007 14:03 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ohh, dat is de truc dus. Zeggen tegen mensen dat ze gezond moeten eten, en veel sporten. Dan zeggen dat ze zo dun zijn geworden door die machine.
Haar 13 jarige dochter heeft hetzelfde probleem als Amanda.quote:Op woensdag 21 november 2007 14:04 schreef mootie het volgende:
En de machinevrouw kent de kapster, hoe toevallig.
Ze wilde gewoon Nena na doen.quote:Op woensdag 21 november 2007 14:05 schreef Taurus het volgende:
? Waarom zou de febo WILLEN dat Amanda haar haar zou blonderen? Want dat is wat Amanda nu zegt:
"Toen kwam ik hier in het huis, en toen zeiden ze of ik het licht wou maken, dus daar had ik niks over te zeggen"
Ze moest de rol van Nena overnemen, mislukt dus.quote:Op woensdag 21 november 2007 14:05 schreef Taurus het volgende:
? Waarom zou de febo WILLEN dat Amanda haar haar zou blonderen? Want dat is wat Amanda nu zegt:
"Toen kwam ik hier in het huis, en toen zeiden ze of ik het licht wou maken, dus daar had ik niks over te zeggen"
Het is meer six-bellybuttonsquote:Op woensdag 21 november 2007 13:57 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Sixpack? Nadia? Dat is zeker een grapje toch?
Dat kan toch ook met donker haar?quote:Op woensdag 21 november 2007 14:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze moest de rol van Nena overnemen, mislukt dus.
Ralph Inbar is helaas niet meer onder ons...quote:Op woensdag 21 november 2007 14:08 schreef bloodymary het volgende:
Ik zit nog steeds te wachten tot die Dr. Frankenstein zijn masker af zet en dan Ralph Inbar blijkt te zijn. Dit kan toch niet serieus bedoeld zijn..?
die werkt nietquote:Op woensdag 21 november 2007 13:54 schreef Kinga het volgende:
Maakt niet uit, Amanda creeert haar eigen waarheidquote:Op woensdag 21 november 2007 14:05 schreef Kinga het volgende:
Wat een leugenaar die Amanda, ze wilde het zelf toch blond? Waarom zegt ze nou dat de redactie dat wilde?
Da's dus een half blikje per behandeling. Is die al te zien?quote:Op woensdag 21 november 2007 13:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Met 12 behandelingen heeft ze een sixpack, volgens de wonderdokter![]()
Dan moet je bij de FEBO zijn, je weet wel, dat stel incompetente nono's uit het hokje.quote:Op woensdag 21 november 2007 14:09 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dat kan toch ook met donker haar?Of zijn die meiden alleen maar haar..
Dat weet ik wel, maar zelfs dan zou ik het nog logischer vinden dan wat er nu gebeurt.....quote:Op woensdag 21 november 2007 14:10 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ralph Inbar is helaas niet meer onder ons...
Als je die dokter beffie mag geloven wel!quote:Op woensdag 21 november 2007 14:10 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
die werkt niet
van hard vet zacht vet maken doe je door warmte ,frituren
en zelfs dan ?
stroomt het dan zo je lichaam uit ?
Ligt er aan. Bedoel je een halve liter Heineken of een blikje Red Bull?quote:Op woensdag 21 november 2007 14:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's dus een half blikje per behandeling. Is die al te zien?![]()
Ik ook niet, over naar andere stream, Nadia met dr zeikshit, MUTE!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 21 november 2007 14:13 schreef Kinga het volgende:
Ik trek dat gelul van Amanda niet meer over haar haren, domme koe.
Oh ik snap het al, normaal kun je dat harde vet niet verbranden met sporten, nu het zacht is gemaakt wel ofzo?quote:Op woensdag 21 november 2007 14:13 schreef Dark het volgende:
[..]
Als je die dokter beffie mag geloven wel!
Geen idee waar zacht vet blijft, het zoekt een weg naar de darmen en via de kringspier verlaat zacht vet het lichaam, of zoiets?
dan zou een sauna een wondermiddel moeten zijnquote:Op woensdag 21 november 2007 14:13 schreef Dark het volgende:
[..]
Als je die dokter beffie mag geloven wel!
Geen idee waar zacht vet blijft, het zoekt een weg naar de darmen en via de kringspier verlaat zacht vet het lichaam, of zoiets?
En door dat gepiep van haar is die lipo toen ook mislukt....quote:Op woensdag 21 november 2007 14:15 schreef Clank het volgende:
Nadia begint nu al te piepen over de banden om haar buik... "Ik ga ze wel afdoen hoor.. als het mag"
De fotograaf.quote:Op woensdag 21 november 2007 14:15 schreef Vinamp het volgende:
Wie is die meneer die op Hans Kraaij jr lijkt, en de hele tijd met de armen over elkaar zit?
Iedereen weet dat en zijzelf ook, maar ze wil er niet aan toegeven.quote:Op woensdag 21 november 2007 14:18 schreef Kinga het volgende:
Jesus Christ, die haren van Amanda, wordt met de dag slechter... tis echt niet meer te redden he..
Ze probeert van alles maar het mag niet baten.........quote:Op woensdag 21 november 2007 14:18 schreef Kinga het volgende:
Jesus Christ, die haren van Amanda, wordt met de dag slechter... tis echt niet meer te redden he..
maar hij maakt dat vet niet zachtquote:Op woensdag 21 november 2007 14:15 schreef Kinga het volgende:
[..]
Oh ik snap het al, normaal kun je dat harde vet niet verbranden met sporten, nu het zacht is gemaakt wel ofzo?
Dr kop letterlijk en figuurlijk in het zand steken lijkt mij de beste oplossing voor iedereen!quote:Op woensdag 21 november 2007 14:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze probeert van alles maar het mag niet baten.........![]()
Een schadeclaim wegens malpractice vinden ze voldoende blijkbaarquote:Op woensdag 21 november 2007 14:25 schreef beequeen het volgende:
Ik begrijp dat Dennix niet behandelt mag worden van de schim.
Hoe zij over 6 weken (of eerder) over de wonderdokter zal oordelen is ook makkelijk te voorspellen...quote:Op woensdag 21 november 2007 14:27 schreef beequeen het volgende:
Naad loopt weer te zeiken, ze heeft te weinig mascara op. Het is echt iedere keer hetzelfde met dat wijf als er een visagiste is.
Onbegrijpelijk dat ze die kwakzalver binnen hebben gelaten in dat hok. Dat hij Naad voor joker heeft gezet is dan wel weer grappig.quote:Op woensdag 21 november 2007 14:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Een schadeclaim wegens malpractice vinden ze voldoende blijkbaar
Mwah.. het volk dat op dat soort kwakzalvers afkomt, is sowieso al niet het lciht der mensheid.quote:Op woensdag 21 november 2007 14:28 schreef Meganog het volgende:
De hele dag was voor de dokter een 'beautiful experience'.
Hij heeft waarschijnlijk nog nooit zo'n clubje goedgelovige idioten behandeld...
Maken ze een Pïerrot van Dennix?quote:
Wat doet zij daar nog meer behalve erg mooi zijn ??quote:
hangt ervan af wat hij komt doen.quote:Op woensdag 21 november 2007 14:35 schreef mootie het volgende:
Amanda brult nog even: Doei schatjuh!
Damn, ik kan niet meer tegen Nadia, zou ze de postbode thuis ook schatje noemen?
Heb je Tell Sell wel eens aanstaan?quote:Op woensdag 21 november 2007 14:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Beetje vreemd dat mensen niet geloven dat het werkt. Niet dat ik het niet eerst moet zien, maar ik geef het voordeel van de twijfel. Iemand die dit wil promoten gaat zichzelf echt niet voor lul zetten door op TV te bewijzen dat het niet werkt......
Het is allemaal een complot van de plastische chirurgie om de wonderbaarlijke resultaten van deze behandeling tot nu toe onder tafel te moffelen.quote:Op woensdag 21 november 2007 14:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Beetje vreemd dat mensen niet geloven dat het werkt. Niet dat ik het niet eerst moet zien, maar ik geef het voordeel van de twijfel. Iemand die dit wil promoten gaat zichzelf echt niet voor lul zetten door op TV te bewijzen dat het niet werkt......
Zelden, maar het is appels met peren vergelijken....Daar laten ze alleen het eindresultaat zien, hier zie je het van het begin tot het einde...quote:Op woensdag 21 november 2007 14:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Heb je Tell Sell wel eens aanstaan?![]()
Een huis vol TellSell producten?quote:Op woensdag 21 november 2007 14:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
ze krijgt er een dieet bijquote:Op woensdag 21 november 2007 14:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zelden, maar het is appels met peren vergelijken....Daar laten ze alleen het eindresultaat zien, hier zie je het van het begin tot het einde...
ja,ik weet het niet...ik vroeg er net ook al naar...quote:Op woensdag 21 november 2007 14:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat doet zij daar nog meer behalve erg mooi zijn ??
Met een dieet krijg je dat probleem(pje) wat ze heeft echt niet weg.....We wachten gewoon af.....quote:Op woensdag 21 november 2007 14:41 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
ze krijgt er een dieet bij
wat denk je dat werkt ?
slimme move van de redactie
Zal Lieke het als een compliment zien?quote:Op woensdag 21 november 2007 14:43 schreef beequeen het volgende:
Amanda heeft, zonder te vragen, een rok uit de kast gepakt van Lieke en Lieke zegt er niks over.
Dom, dom, dom Lieke.
Wat ga jij van begin tot het einde zien dan , denk je?quote:Op woensdag 21 november 2007 14:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zelden, maar het is appels met peren vergelijken....Daar laten ze alleen het eindresultaat zien, hier zie je het van het begin tot het einde...
die-eet..alleen van de naam gaat Nadia al rillenquote:Op woensdag 21 november 2007 14:41 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
ze krijgt er een dieet bij
wat denk je dat werkt ?
slimme move van de redactie
Ja, want hard vet en zacht vet bestaan! Net zoals hard zand en zacht zand.quote:Op woensdag 21 november 2007 14:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Die dokter had er nog een heel verhaal bij over eetgewoonten, rust, water drinken en beweging. Dat is Nadia alweer vergeten natuurlijk.quote:Op woensdag 21 november 2007 14:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jij denkt ook dat die Biostabil misschien wel werkt? Ook die Bruno Santidingus heeft er geen probleem mee om die persoonlijk op tv te promoten hoor..quote:Op woensdag 21 november 2007 14:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En je hebt ook verschillende soorten stroom, schone stroom, groene stroom, stinkende stroomquote:Op woensdag 21 november 2007 14:49 schreef Heathen het volgende:
[..]
Ja, want hard vet en zacht vet bestaan! Net zoals hard zand en zacht zand.
Dat zal ze wel weer op Huub afreagerenquote:Op woensdag 21 november 2007 14:43 schreef beequeen het volgende:
Amanda heeft, zonder te vragen, een rok uit de kast gepakt van Lieke en Lieke zegt er niks over.
Dom, dom, dom Lieke.
Jij begrijpt me tenminstequote:Op woensdag 21 november 2007 14:51 schreef mootie het volgende:
[..]
En je hebt ook verschillende soorten stroom, schone stroom, groene stroom, stinkende stroom![]()
Ik weet het niet, maar electrostimulatie bij gewrichtspijn helpt ook. Nogmaals, als ik zo open en bloot een product zou promoten op TV, dan ook nog in dit programma met alle kritiek die er is, dan zou ik mij wel tien keer bedenken als ik niet overtuigd zou zijn van de werking.quote:Op woensdag 21 november 2007 14:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat ga jij van begin tot het einde zien dan , denk je?
Dit is gewoon reclamezendtijd. Een deal tussen de producenten van DGK en House Of Beauty. Het komt even op TV, het bedrijf wordt een paar keer genoemd, en that's that. Bij een positief resultaat komt het nóg een keer op TV. Maar als er ondanks het dieet geen resultaten te zien zijn, zal er echt geen voice over op TV te horen zijn die laatdunkend galmt dat "de heer Sanchez gebakken lucht verkoopt met zijn electrische handschoentjes".
Maar misschien vergissen we ons allemaal, en zijn die stroomstootjes een revolutionaire uitvinding, waar vele duizenden mensen die zichzelf te dik vinden, baat bij gaan hebben. Dankzij sinterkl.. ehdokter Sanchez.
Waar kan je dan nog meer zwanger worden? In je bovenrug? Dat verklaart dan best wel een boel.quote:Op woensdag 21 november 2007 14:53 schreef beequeen het volgende:
De kapster zegt tegen Naad dat haar moeder dezelfde klachten had als Naad en dat bleek een buitenbaarmoederlijke zwangerschap te zijn.
Daar gaan we weer.![]()
Vergeet de designerstroom niet, net iets voor Amanda en Nadia!quote:Op woensdag 21 november 2007 14:51 schreef mootie het volgende:
[..]
En je hebt ook verschillende soorten stroom, schone stroom, groene stroom, stinkende stroom![]()
Ik raad Nadia een elektro stimulatiegordeltje van de Blokker aan, eurootje of 5.quote:Op woensdag 21 november 2007 14:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar electrostimulatie bij gewrichtspijn helpt ook. Nogmaals, als ik zo open en bloot een product zou promoten op TV, dan ook nog in dit programma met alle kritiek die er is, dan zou ik mij wel tien keer bedenken als ik niet overtuigd zou zijn van de werking.
En als ik een product zou hebben dat dusdanig revolutionair was zou ik me wel 10x bedenken voordat ik dat via de gouden kooi zou gaan promoten.quote:Op woensdag 21 november 2007 14:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar electrostimulatie bij gewrichtspijn helpt ook. Nogmaals, als ik zo open en bloot een product zou promoten op TV, dan ook nog in dit programma met alle kritiek die er is, dan zou ik mij wel tien keer bedenken als ik niet overtuigd zou zijn van de werking.
Het bewijs staat nu op de WC.quote:Op woensdag 21 november 2007 14:56 schreef Meganog het volgende:
[..]
En als ik een product zou hebben dat dusdanig revolutionair was zou ik me wel 10x bedenken voordat ik dat via de gouden kooi zou gaan promoten.
Ja...een tussenwervelschijf-zwangerschapquote:Op woensdag 21 november 2007 14:54 schreef Heathen het volgende:
[..]
Waar kan je dan nog meer zwanger worden? In je bovenrug? Dat verklaart dan best wel een boel.
Hard en zacht vet mag je lezen als oud en nieuw vet...quote:Op woensdag 21 november 2007 14:54 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Vergeet de designerstroom niet, net iets voor Amanda en Nadia!![]()
Wat te denken van de armband met de twee bolletjes. Werd zwaar gepromoot door Nico Haak. Je zou er ook langer en gezonder door leven... en toen ging Nico dood... armbandjes konden de prullebak in.quote:Op woensdag 21 november 2007 14:50 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Jij denkt ook dat die Biostabil misschien wel werkt? Ook die Bruno Santidingus heeft er geen probleem mee om die persoonlijk op tv te promoten hoor..
"There is no such thing as bad publicity." Altijd wel een handvol mensen die er alsnog intrapt..
En dus komt dokter Sanchez er mooi vanaf als (...) zijn methode niet blijkt te helpen: ze heeft het wederom zelf vernacheld door die band af te doen.quote:Op woensdag 21 november 2007 14:56 schreef Zora01 het volgende:
ze zijn de deur nog niet uit, of de band is al af bij Naad
Nee stel je voor dat ze de instructies opvolgt en het werkt, waar moet ze dan om zeuren?quote:Op woensdag 21 november 2007 14:57 schreef Dark het volgende:
Naad aan het janken, ze voelt zich niet goed, moet echt overgeven.
De band zit te strak, die moet af.............dokter beffies resultaat gaat niet mooi worden
Ja weet je waarom dat wel helpt? Omdat het de zenuwen verdooft, de pijn zelf is er bij gewrichtspijn altijd nog alleen voel je het dan niet. Zoiets als vet verzachten met electriciteit op lage spanning is grote onzin. Vet is opslag voor energie, dat haal je er echt niet met spanning er uit, wel met inspanning. Een simpel natuurkundig testje haalt die hele theorie al omver. Probeer jij maar eens stuk boter te laten smelten met electriciteit op laagspanning, dat gaat je niet lukken. Daarbij, al zou de theorie kloppen dat het vet zou 'smelten', dan maakt het lichaam er direct weer 'harde' vet van. Dat komt echt niet terecht in de afvalstoffen. Omdat het vet zogenaamd al eerder 'zacht' was. Dit is gewoon pure onzin.quote:Op woensdag 21 november 2007 14:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb het niet helemaal gevolgd, maar kreeg ze ook geen injectie met de één of andere meuk?quote:Op woensdag 21 november 2007 14:58 schreef Hydrogeny het volgende:
[..]
Hard en zacht vet mag je lezen als oud en nieuw vet...
Oftewel dat hardnekkige vet kun je inderdaad week maken, geloof alleen niet dat het zo snel gaat met dat apparaat, misschien met een doos pillen erbij wel ja
Dr Van Raath van de VanRaath kliniek heeft nu een déja-vu.quote:Op woensdag 21 november 2007 14:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dus komt dokter Sanchez er mooi vanaf als (...) zijn methode niet blijkt te helpen: ze heeft het wederom zelf vernacheld door die band af te doen.
Dat is het!quote:Op woensdag 21 november 2007 14:59 schreef Meganog het volgende:
Volgens mij heeft Nadia weeen.
Klopt helemaalquote:Op woensdag 21 november 2007 14:59 schreef Heathen het volgende:
[..]
Ja weet je waarom dat wel helpt? Omdat het de zenuwen verdooft, de pijn zelf is er bij gewrichtspijn altijd nog alleen voel je het dan niet. Zoiets als vet verzachten met electriciteit op lage spanning is grote onzin. Vet is opslag voor energie, dat haal je er echt niet met spanning er uit, wel met inspanning. Een simpel natuurkundig testje haalt die hele theorie al omver. Probeer jij maar eens stuk boter te laten smelten met electriciteit op laagspanning, dat gaat je niet lukken. Daarbij, al zou de theorie kloppen dat het vet zou 'smelten', dan maakt het lichaam er direct weer 'harde' vet van. Dat komt echt niet terecht in de afvalstoffen. Omdat het vet zogenaamd al eerder 'zacht' was. Dit is gewoon pure onzin.
Aha, een miskraam opgewekt door Dr. Charlatan.quote:Op woensdag 21 november 2007 14:59 schreef Meganog het volgende:
Volgens mij heeft Nadia weeen.
Hear, hear.quote:Op woensdag 21 november 2007 14:59 schreef Heathen het volgende:
[..]
Ja weet je waarom dat wel helpt? Omdat het de zenuwen verdooft, de pijn zelf is er bij gewrichtspijn altijd nog alleen voel je het dan niet. Zoiets als vet verzachten met electriciteit op lage spanning is grote onzin. Vet is opslag voor energie, dat haal je er echt niet met spanning er uit, wel met inspanning. Een simpel natuurkundig testje haalt die hele theorie al omver. Probeer jij maar eens stuk boter te laten smelten met electriciteit op laagspanning, dat gaat je niet lukken. Daarbij, al zou de theorie kloppen dat het vet zou 'smelten', dan maakt het lichaam er direct weer 'harde' vet van. Dat komt echt niet terecht in de afvalstoffen. Omdat het vet zogenaamd al eerder 'zacht' was. Dit is gewoon pure onzin.
nu al een postnatale depressiequote:Op woensdag 21 november 2007 15:00 schreef Zora01 het volgende:
volgens mij is Nada zo Hypogonder als je maar zijn kan.
Schijnbaar heeft het toch wel iets gedaan, want ze heeft buikpijn.....quote:Op woensdag 21 november 2007 14:59 schreef Heathen het volgende:
[..]
Ik vind het ook leukquote:Op woensdag 21 november 2007 15:05 schreef STAP01 het volgende:
Ben ik nu heel ongevoelig omdat ik geen greintje medelijden voel?
Je gelooft het nietquote:Op woensdag 21 november 2007 15:06 schreef Meganog het volgende:
Streamlock...
Mensen die weinig verstand hebben van natuur- en/of scheikunde zullen het ook eerder aannemen. Daarom snap ik ook wel dat er nog steeds mensen intrappen, maar wanneer je van een particulier iets op het gebied van gezondheid probeert aan te smeren zou ik altijd eerst mensen adviseren die ooit wel iets met hun vakkenpakket hebben gedaanquote:
Mag Dennix er dan direct achteraan?quote:Op woensdag 21 november 2007 15:07 schreef Vinamp het volgende:
Damn Naad is in elkaar gezakt, wie trekt haar even door, ze is al op de wc!
Iemand met een eetstoornis zal alle kansen gebruiken om de boel in duigen te laten vallen.quote:Op woensdag 21 november 2007 15:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Schijnbaar heeft het toch wel iets gedaan, want ze heeft buikpijn.....Wie mooi wil zijn......moet pijn lijden...
Ze heeft nog geen extentions, daarom jankt ze waarschijnlijk.quote:Op woensdag 21 november 2007 15:08 schreef avonne het volgende:
Zeg, Nadia is toch zo blij met haar extensions?
Hoezo heeft ze nog niet gejankt dat het krullen zullen zijn en dat ze niet mag tangen?
dat komt volgende week.quote:Op woensdag 21 november 2007 15:08 schreef avonne het volgende:
Zeg, Nadia is toch zo blij met haar extensions?
Hoezo heeft ze nog niet gejankt dat het krullen zullen zijn en dat ze niet mag tangen?
Ach ze hebben al een topdokter in huis ,dus dat is wel handigquote:Op woensdag 21 november 2007 15:11 schreef STAP01 het volgende:
Gooi er een stemming in of ze naar het ziekenhuis mag! Blokken die hap!
Ach die vermeende zwangerschap is zo gescript als het maar zijn kan. Daar geloof ik helemaal geen yota van.quote:Op woensdag 21 november 2007 15:08 schreef riri het volgende:
buitenbaarmoederlijke zwangerschap...het zou zo maar kunnen zelfs...dan is het helemaal onvoorstelbaar dat ze zo hebben zitten klunsen....
die vorige dokter had veel beter moeten onderzoeken
en dan nu met dit rare apparaat eroverheen...tja....wat een klunsen....nadia incluis
ja, dat is een goed idee.quote:Op woensdag 21 november 2007 15:11 schreef STAP01 het volgende:
Die is nu waarschijnlijk met 200 km/u op weg naar Schiphol.quote:Op woensdag 21 november 2007 15:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Ach ze hebben al een topdokter in huis ,dus dat is wel handig
Lolquote:Op woensdag 21 november 2007 15:13 schreef Meganog het volgende:
[..]
Die is nu waarschijnlijk met 200 km/u op weg naar Schiphol.
Er valt er natuurlijk niets af te dingen aan schei- of natuurkundige processen maar er zit meer tussen hemel en aarde dan dat.....Ik weet ook niet wat dat apparaat allemaal doet, electro?, magnetische golven? en wat de effecten precies zijn.....ik ken ze niet. Ik vind het alleen tekort door de bocht om het gelijk als onzin af te doen. Nogmaals, we zullen het genezingsproces van Naadje op de voet volgen en na twaalf enorme huilbuien zien we het resultaat......quote:Op woensdag 21 november 2007 15:08 schreef Heathen het volgende:
[..]
Mensen die weinig verstand hebben van natuur- en/of scheikunde zullen het ook eerder aannemen. Daarom snap ik ook wel dat er nog steeds mensen intrappen, maar wanneer je van een particulier iets op het gebied van gezondheid probeert aan te smeren zou ik altijd eerst mensen adviseren die ooit wel iets met hun vakkenpakket hebben gedaan
Nou, blokken hoeft niet per se, wel even wachten tot Brian, Huub en Jaap terug zijnquote:Op woensdag 21 november 2007 15:11 schreef STAP01 het volgende:
Ze kunnen niet stemmen, de ploeg is niet compleet.quote:Op woensdag 21 november 2007 15:11 schreef STAP01 het volgende:
Helemaal in het begin toen ze met dat spiraaltje zat wat niet goed zat en ze dus zonder bescherming sex heeft gehad kan het al mis zijn gegaan....wie weet is het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap,daarvan is volgns mij bij een test niet te zien dat je zwanger bent...maar is wel heel gevaarlijk...als de vrucht in de eileider zit en groeit barst die eileider met alle nare gevolgen vandienquote:Op woensdag 21 november 2007 15:09 schreef FSR het volgende:
Zou het een zwangerschap-afbraak zijn en dat die pillen een zwangerschap-afbrekers zijn ??
Had ze geen spiraal? Misschien geeft die nu wel licht en is haar baarmoeder verworden tot gloeilamp van zestig wattquote:Op woensdag 21 november 2007 15:11 schreef Copycat het volgende:
Het is heel gemeen, maar ergens hoop ik dat Nadia écht gruwelijke buikpijn heeft door die behandeling. Zo erg dat ze met gillende sirenes naar het ziekenhuis moet worden gebracht en dat daar aangekomen blijkt dat er niets meer aan te doen is: al haar ingewanden zijn verbrand.
Wordt het die maloten eindelijk eens duidelijk dat ze met mensen, en niet met proefkonijnen, spelen.
Ik heb ook geen geluid meer.quote:Op woensdag 21 november 2007 15:15 schreef Zora01 het volgende:
hebben jullie geluid op de streams? of ligt het aan mijn pc?
Algehele soundlock, we mogen het vreselijke gegil van Naad niet horen.....gelukkig maar.quote:Op woensdag 21 november 2007 15:15 schreef Zora01 het volgende:
hebben jullie geluid op de streams? of ligt het aan mijn pc?
Exitquote:Op woensdag 21 november 2007 15:17 schreef KimiK het volgende:
Volgens mij wordt ze met de ambulance afgevoerd![]()
dat was ook mijn eerste gedachtequote:Op woensdag 21 november 2007 15:17 schreef KimiK het volgende:
Volgens mij wordt ze met de ambulance afgevoerd![]()
quote:Op woensdag 21 november 2007 15:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Had ze geen spiraal? Misschien geeft die nu wel licht en is haar baarmoeder verworden tot gloeilamp van zestig watt
quote:Op woensdag 21 november 2007 15:20 schreef avonne het volgende:
[..]
![]()
![]()
nouja, als het knippert kan de ambulance engergiezuiniger rijden
Dat hoorde ik ook. Amanda denkt aan een afgebroken zwangerschap. Lieke zegt dat ze daar nog niet eens aan gedacht had.quote:Op woensdag 21 november 2007 15:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
Lieke had het over ziekenhuis.
Mannen hebben ook gevoel hoor, dat was wel zijn kindquote:Op woensdag 21 november 2007 15:23 schreef Sylar het volgende:
Waarom gaat dennis in godsnaam janken
Vind alles best, maar wil wel die begrafenis op de streams........quote:Op woensdag 21 november 2007 15:22 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Achter zullen ze wel in de piepzak zitten, hopende dat Nadia niet het leven laat na de behandeling van de wonderdokter Sanchez. Alhoewel ... hebben ze wél de eerste RL dooie op hun naam staan.
i feel a script coming up....quote:Op woensdag 21 november 2007 15:22 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Achter zullen ze wel in de piepzak zitten, hopende dat Nadia niet het leven laat na de behandeling van de wonderdokter Sanchez. Alhoewel ... hebben ze wél de eerste RL dooie op hun naam staan.
Hij is zijn ongeboren vrucht kwijt!quote:Op woensdag 21 november 2007 15:23 schreef Sylar het volgende:
Waarom gaat dennis in godsnaam janken
En Lieke doet dit wel heel goed; het troosten van Amanda. Knap hoor.quote:Op woensdag 21 november 2007 15:23 schreef riri het volgende:
amanda heeft wel gelijk.....nadia doet heel raar....stel je voor ze is zwanger...hoezo dan allemaal zo raar doen en het gewoon wegdrukken...ontkennen dus....
Met een camera in de kist. Dat we potdomme wel zeker weten dat ze kassiewijle is.quote:Op woensdag 21 november 2007 15:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Vind alles best, maar wil wel die begrafenis op de streams........![]()
Tis een doordenkertje maar TRIPPLE!!!!!!quote:Op woensdag 21 november 2007 15:24 schreef beequeen het volgende:
Dennix gaat bellen omdat hij naar Naad wil..................mooi, dubbele exit dus.![]()
![]()
![]()
quote:Nadia is in tranen. “Dit ding zit te strak!”, roept ze. Om haar middel zit een band die haar buik strak moet houden na de behandeling van net. Dennis weet niet goed wat ‘ie moet doen. “Ik moet overgeven”, vervolgt ze. Huilend gaat ze zitten op het toilet. “Het doet zeer!” Dennis loopt dan toch ook naar binnen en slaat een arm om haar heen. Als Lieke binnenkomt sprint Dennis naar haar toe en probeert haar af te leiden, maar dat lukt niet. Lieke hoort het gesnik en snelt richting Nadia. “Wil jij met Amanda de shoot doen?”, piept Nadia en ze snikt verder… Hoe loopt dit af?
Nee alleen een soort electro stimulatie.quote:Op woensdag 21 november 2007 15:26 schreef avonne het volgende:
had Nadia nou wel of niet een injectie gehad?
quote:Op woensdag 21 november 2007 15:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Iemand die dus zegt dat die behandeling van dhr. Sanchez niets doet zit er alvast naast. Het heeft wel degelijk effect.....![]()
Nee zeg. Die straling zit veilig gevangen in Nadia's buikje.quote:Op woensdag 21 november 2007 15:18 schreef bloodymary het volgende:
Misschien is er radio-actieve straling vrijgekomen en moet daarom iedereen weg!
lol...quote:Op woensdag 21 november 2007 15:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met een camera in de kist. Dat we potdomme wel zeker weten dat ze kassiewijle is.
Waar is de Spaande wonderdokter eigenlijk? Via de achteruitgang met een noodgang richting Schiphol?
bij een normale arts krijg je nog bedenktijd als je een abortus wilquote:Op woensdag 21 november 2007 15:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het was gewoon opzet.......Men wilde van de feut af....Dit was dé methode![]()
Nee, ik heb het hele verhaal gezien vanmorgen. Die injectiespuit was om vloeistof op te zuigen uit een flesje en werd gemengd in de creme.quote:Op woensdag 21 november 2007 15:26 schreef avonne het volgende:
had Nadia nou wel of niet een injectie gehad?
Was dat de politie niet om die oplichter te arresteren?quote:Op woensdag 21 november 2007 15:28 schreef riri het volgende:
er was dus een ambulance gebeld
quote:Op woensdag 21 november 2007 15:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Iemand die dus zegt dat die behandeling van dhr. Sanchez niets doet zit er alvast naast. Het heeft wel degelijk effect.....![]()
Wat een cynisme hier, heerlijkquote:Op woensdag 21 november 2007 15:30 schreef avonne het volgende:
Als je in het ziekenhuis sonde voeding krijgt, kun je dan nog wel kotsen, eigenlijk?
Mea culpa.. Wie had er kunnen bedenken dat Nadia een "Nico Haak"je doet?quote:Op woensdag 21 november 2007 15:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik ook, maar niet heus....Als dit echt een opgewekte miskraam wordt dan is het natuurlijk heel dramatisch en erg klunzig van de progrmammamakers.quote:Op woensdag 21 november 2007 15:30 schreef yvonne het volgende:
Ik kan er niks aan doen, maar ik lig nu al weken in een deuk
ja hoor.quote:Op woensdag 21 november 2007 15:30 schreef avonne het volgende:
Als je in het ziekenhuis sonde voeding krijgt, kun je dan nog wel kotsen, eigenlijk?
Nadia is niet meer.quote:Op woensdag 21 november 2007 15:31 schreef SiRojK het volgende:
WAT IS ER AAN DE HAND?
Dan moeten ze snel zijn ..... hij zou vandaag nog terugvliegen naar Spanjequote:Op woensdag 21 november 2007 15:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Was dat de politie niet om die oplichter te arresteren?
Ik kan er niets aan doen, maar mocht het echt fout zijn met Nadia, blijf ik evengoed lachen.quote:Op woensdag 21 november 2007 15:30 schreef yvonne het volgende:
Ik kan er niks aan doen, maar ik lig nu al weken in een deuk
quote:Op woensdag 21 november 2007 15:29 schreef kit2u het volgende:
Goed hoor John , ga zo door.
Laat vooral niet iemand meegaan met de ambulance ,Amanda of Dennis.
helemaal top. Precies de klasse die je altijd al ten toon spreidt.
Jij wel een eigen dokter natuurlijk.
Maar daarvoor ben jij ook de miljardair , deuren gaan open waar jij verschijnt.
Bovendien hebben ze van je wallen nog leuke fietstassen kunnen maken.
Maar zo wordt het niet verkocht. Het wordt verkocht als iets dat op de wetenschap gebaseerd is. En dat is het simpelweg niet, daarom kan je het ook als onzin beschouwen. Maar goed, ik heb zo'n idee dat jij vind dat zelfs apparaten die niet werken wel kunnen werken. Als ik tegen jou zou zeggen dat mijn stofzuiger een vetzuiger is die je iedere dag moet toepassen op je bek omdat het zo moleculaire deeltjes van je vetwanden afbreekt en daarmee de vetstructuur zou afbreken, dan had je mij ook gelooft.quote:Op woensdag 21 november 2007 15:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er valt er natuurlijk niets af te dingen aan schei- of natuurkundige processen maar er zit meer tussen hemel en aarde dan dat.....
Als je ze niet kent waarom wil je het dan niet aannemen van mensen die wel de kennis hebben? Magnetische golven is trouwens ook een heel goed verkooppraatje voor mensen die geen verstand van de menselijke anatomie hebben.quote:Ik weet ook niet wat dat apparaat allemaal doet, electro?, magnetische golven? en wat de effecten precies zijn.....ik ken ze niet.
Er zijn al duizenden proeven ooit geweest en jij vind kennelijk deze 'proef' meerzeggender dan al die duizenden proeven bij elkaar? Waarom is dat? Ik kan er bij mijn verstand niet bij dat je zo naïef hierover bent.quote:Ik vind het alleen tekort door de bocht om het gelijk als onzin af te doen. Nogmaals, we zullen het genezingsproces van Naadje op de voet volgen en na twaalf enorme huilbuien zien we het resultaat......
Dat is het erge jaquote:Op woensdag 21 november 2007 15:33 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen, maar mocht het echt fout zijn met Nadia, blijf ik evengoed lachen.![]()
Nee, hij mag zelfs niet naar haar toe. Ze is 'achter' en wacht op een ambulance.quote:Op woensdag 21 november 2007 15:31 schreef Meganog het volgende:
Dennis gaat ook naar het ziekenhuis.
Als het goed is wel, direct vervangbaar.quote:Op woensdag 21 november 2007 15:33 schreef bloodymary het volgende:
Als Nadia overlijdt, mag ze dan vervangen worden door een nieuwe miljonair?
Jensenquote:Op woensdag 21 november 2007 15:34 schreef Sylar het volgende:
Denpik ziet er bleekjes uit.
Waar is de rest van de gang?
Same here, komen we goedkoop vanaf en Dennix is dan de volgende.....me like it.quote:Op woensdag 21 november 2007 15:33 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen, maar mocht het echt fout zijn met Nadia, blijf ik evengoed lachen.![]()
Helleuh, een week geleden was ze nog ongesteld las ik hier toch echt.quote:Op woensdag 21 november 2007 15:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ook, maar niet heus....Als dit echt een opgewekte miskraam wordt dan is het natuurlijk heel dramatisch en erg klunzig van de progrmammamakers.
ja, kom zeg, tot nader order ga ik er van uit dat ze gewoon van de honger van haar stokje is gegaan.quote:
Ja ik zie het. Ik dacht het even omdat hij spulletjes stond in te pakken.quote:Op woensdag 21 november 2007 15:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, hij mag zelfs niet naar haar toe. Ze is 'achter' en wacht op een ambulance.
Ongesteld zijn en een negatieve zwangerschapstest wil niet altijd zeggen dat je niet zwanger bent.quote:Op woensdag 21 november 2007 15:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Helleuh, een week geleden was ze nog ongesteld las ik hier toch echt.
Noem dit maar niks aan de hand.quote:Op woensdag 21 november 2007 15:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik denk dat die "dokter" ook niet beter wist dan dat hij een "normaal" persoon zou gaan behandelen waar niets mee aan de hand was. Slecht geïnformeerd, met dit resultaat..... Dramatisch. Je zou verdomme bijna een script vermoeden.....
Zou het echt verschrikkelijk vinden.Zo bewust een baby doden,spuug dan echt op redactie en Nadia.quote:Op woensdag 21 november 2007 15:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ook, maar niet heus....Als dit echt een opgewekte miskraam wordt dan is het natuurlijk heel dramatisch en erg klunzig van de progrmammamakers.
quote:
Genoeg vrouwen die zwanger zijn en toch ongesteld worden hoor...quote:Op woensdag 21 november 2007 15:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben niet naïef, allerminst, maar er is meer tussen hemel en aarde dan alleen de processen die wij kennen. Ik geloof bijvoorbeeld tot op zekere hoogte ook wel in acupunctuur. Jij zegt dat het geen moer doet, welnu, zie het resultaat. Een ambulance onderweg......quote:Op woensdag 21 november 2007 15:33 schreef Heathen het volgende:
Er zijn al duizenden proeven ooit geweest en jij vind kennelijk deze 'proef' meerzeggender dan al die duizenden proeven bij elkaar? Waarom is dat? Ik kan er bij mijn verstand niet bij dat je zo naïef hierover bent.
Denk eerder aan een maagzweer of poliepen in de darmen.quote:Op woensdag 21 november 2007 15:36 schreef mootie het volgende:
Dit was dus de eerste live abortus op de nl tv?
Inderdaad...je kunt er van alles bij gaan denken. Dat de FEBO zo'n behandeling toelaat is onverantwoord.quote:Op woensdag 21 november 2007 15:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik denk dat die "dokter" ook niet beter wist dan dat hij een "normaal" persoon zou gaan behandelen waar niets mee aan de hand was. Slecht geïnformeerd, met dit resultaat..... Dramatisch. Je zou verdomme bijna een script vermoeden.....
Ze heeft ook een Predictor test gedaan: negatief (volgens Nadia dan)quote:Op woensdag 21 november 2007 15:38 schreef pronkjewail het volgende:
[..]
Genoeg vrouwen die zwanger zijn en toch ongesteld worden hoor...
15:22 - "Wat als ze zwanger is!"quote:Ook Dennis is helemaal van de leg. “Ik kan niet zien wat ze heeft, ik zie alleen dat ze heel veel pijn heeft”, zegt hij wanhopig, terwijl hij op de bedrand getroost wordt door de stylisten. “Ik kan niets doen! Ik ben machteloos! F*cking machteloos!”, brengt hij uit. Uiteindelijk zoekt hij zijn heil in de Private Room, waar hij minutenlang voor zich uit zit te kijken. Machteloos? Of krachteloos…
quote:“Ze gaat helemaal stuk van de pijn”, snikt Amanda. Ze wordt meegenomen door Lieke de tuin in. “Wat erg! Wat als ze zwanger is!”, roept Amanda. “Ze werd boos op me!”, vervolgt ze. “Ik vroeg hoe het zou zijn als ze zwanger was en ze werd boos…”, snikt ze. “Luister! Ze is niet boos op jou!”, zegt Lieke terwijl ze het hoofd van Amanda pakt. De twee omarmen elkaar.
Wie van de drie?quote:Op woensdag 21 november 2007 15:38 schreef STAP01 het volgende:
Wil de echte vader nu opstaan! Is het Luc, Dennix of de Schim!!!!!!!!!
Nogmaals, een negatieve zwangerschapstest sluit geen zwangerschap uitquote:Op woensdag 21 november 2007 15:39 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ze heeft ook een Predictor test gedaan: negatief (volgens Nadia dan)
Dat klopt niet met de uitspraak van Nadia, dat ze volgende week ongesteld zou moeten worden. Daarop wilde ze wachten voordat ze een tweede test zou laten doen.quote:Op woensdag 21 november 2007 15:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Een miskraam kan behoorlijk pijnlijk zijn zeker na de behandeling van Dr. Charlatan maar ik moet je eerlijk zeggen, ik geloof er geen yota van.quote:Op woensdag 21 november 2007 15:40 schreef tutjehola het volgende:
Stel dat het een abortus is, hoef je nog niet zo te schreeuwen en met gillende siren afgevoerd te worden. jeezus, alsof die baby uit haar tenen moet komen.
quote:Op woensdag 21 november 2007 15:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, hij mag zelfs niet naar haar toe. Ze is 'achter' en wacht op een ambulance.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |