abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54597020
vorige deel: Fok! Dieetclub 213

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.

Ik wil ook! Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je 驮 keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal 驮 update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld.
  woensdag 14 november 2007 @ 11:49:48 #2
149959 SQ
snelle trees
pi_54597039
deel 14?
disclaimer
pi_54597048
quote:
Op woensdag 14 november 2007 11:49 schreef Stormqueen het volgende:
deel 14?
En die andere 200 dan?
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_54597053
Ach, zit er maar 200 delen naast toch?
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_54597054
sorry de topictitel kan ik niet veranderen
pi_54597080
quote:
Op woensdag 14 november 2007 11:50 schreef Riann het volgende:
sorry de topictitel kan ik niet veranderen
Klopt, maar ik vond het -net als de 2 andere dames- wel een gemakkelijke tvp.
***Levi was here***
pi_54597091
Ha Pandorah Het gaat redelijk hier alleen niet met de lijn , daarom ben ik hier eigenlijk niet . t komt wel weer
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
pi_54597092
tvp
ik ga zo maar eens brood smeren voor lunch
pi_54597110
trouwens mijn laatste post in het vorige topic:
quote:
Op woensdag 14 november 2007 11:08 schreef Miss_S het volgende:

[..]

de meeste daar zijn gewoon iets serieuzer bezig en vaak dus ook met meer succes
Hier zeg je iets waar ik het niet mee eens ben. In het andere topic zijn er zat users die maar een paar kilootjes kwijt willen en waar dik zijn niet in de genen zit. Ja ik ben nog steeds van mening dat het in de genen zit. Dus dan is afvallen ook een stuk makkelijker hun zijn vaak dikker geworden door het vele snoepen of zo En als ze dat weglaten ja dan vallen ze af. Ik wil daarbij niet zeggen dat hier geen mensen te dik zijn geworden door het vele snoepen. Maar er zijn ook mensen zoals ik. Die eigenlijk nooit snoept en misschien is een broodje teveel pakt met een lekkere eiersalade of kipkerriesalade. En mensen zoals ik die snel aankomen. En dan werkt het niet altijd om te zeggen ik snoep een tijd niet meer en hup de kilo's vliegen eraf. Dat kan namelijk ook niet want ik snoep (bijna) nooit.
pi_54597115
Oeh, het is al bijna lunchtijd, eens zien of ze lekkere soep hebben..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_54597124
quote:
Op woensdag 14 november 2007 11:51 schreef Ymke het volgende:
Ha Pandorah Het gaat redelijk hier alleen niet met de lijn , daarom ben ik hier eigenlijk niet . t komt wel weer
Ymke
pi_54597125
Zal ik dan maar? Geen idee of ik zwaarder ben dan 5 jaar geleden. Wel lichter dan toen ik hier begon idd, maaar ik ben zeker zwaarder dan 2 jaar geleden. Miss_S heeft helemaal gelijk en kunnen we nu weer gezellig door gaan?

Gisteren was mijn maaltijdsalade bedorven toen ik op mijn werk zat. Maar goed dat het regende, anders was ik een frietje gaan halen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_54597130
Over spierpijn enzo:
Ik krijg meer spierpijn van op hakken lopen dan van hardlopen. Van sporten heb ik zelden last... ik raakt geblesseerd van andere dingen, zoals werken achter een pc.
***Levi was here***
pi_54597141
quote:
Op woensdag 14 november 2007 11:53 schreef omearos het volgende:

[..]

Ymke [ afbeelding ]
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
  woensdag 14 november 2007 @ 11:54:18 #15
149959 SQ
snelle trees
pi_54597144
disclaimer
pi_54597150
mijn laatste post die net niet optijd was ingevoerd:
quote:
Op woensdag 14 november 2007 11:43 schreef Miss_S het volgende:

[..]

wij zondigen ook en voelen ons niet schuldiger dan jullie
en er zitten genoeg die ook meer dan 15 zijn afgevallen of willen afvallen
en jezelf wat gunnen moet kunnen maar heb ik al vaker gezegd als het afvallen niet lukt moet je op dat moment gewoon ff niet zondigen, dat kan je dan beter doen wanneer het afvallen weer op gang is gekomen
Om nog even tot slot te reageren, je bent weer aan het generaliseren, jij kan niet bepalen of "wij" ons niet schuldiger voelen dan jullie, je spreekt ook voor een groep van het herfst topic, denk je dat zij het met alles eens zijn wat je zegt? spreek dan eens voor jezelf.
Je zegt maar heb ik al vaker gezegd als het afvallen niet lukt moet je op dat moment gewoon ff niet zondigen, dat kan je dan beter doen wanneer het afvallen weer op gang is gekomen, denk je ook niet dat dit voor iedere persoon verschillend is, niemand is gelijk en iedereen heeft een bepaald karakter wat het eetpatroon beinvloed, er spelen ook andere factoren een rol zoals het milieu waarin iemand leeft, de vrienden / familie, dus het is voor ieder persoon anders.

Case closed
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_54597154
inderdaad:

ik snoep ook nagenoeg niet/nooit.

Gisteren stond ik ook in de supermarkt even stil bij de chocolade

maar dacht: nee, niet doen, en dan doe ik het ook niet.
Ik heb nagenoeg geen snoep in huis, en als het er wel ligt, dan ligt het er echt heeeel lang. Mijn vriend is degene die alles opeet

Ik eet normaal en gezond, en kom NIET AAN zolang ik niet sport, DUS moet ik meer bewegen en dat zat er helaas even niet in maar nu weer wel dus moet het god gaan komen
Ja doei.
pi_54597198
gaan nog meer mensen de nijmeegse vierdaagse doen trouwens?
Top 5 China producten
pi_54597237
Oh shit, ik heb gepost in het slank-in-de-whatever-topic, nu staat dat in myat. En ik heb er helemaal niets te zoeken.
***Levi was here***
pi_54597276
quote:
Op woensdag 14 november 2007 11:57 schreef Levitation het volgende:
Oh shit, ik heb gepost in het slank-in-de-whatever-topic, nu staat dat in myat. En ik heb er helemaal niets te zoeken.
PM dan even een modje of ze je post willen verwijderen
Ja doei.
pi_54597296
quote:
ik heb het gelezen
pi_54597311
ze hebben een nieuw modje nodig in lifestyle ik hou me nog steeds aanbevolen dan had ik die topictitel ook meteen kunnen veranderen
pi_54597369
ik wil ook wel modje worden kleine kans dat ik door de selectie heenkom
Ja doei.
  woensdag 14 november 2007 @ 12:03:58 #24
149959 SQ
snelle trees
pi_54597380
quote:
Ach, gelukkig is het topic bijna vol
disclaimer
pi_54597382
zo tt gefixed en het gaat weer lekker hier zo te lezen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_54597434
quote:
Op woensdag 14 november 2007 12:04 schreef DarkElf het volgende:
zo tt gefixed en het gaat weer lekker hier zo te lezen
gezellig he?

wintersferen enzo
Ja doei.
pi_54597437
Tja, dikke mensen zijn gezellig, ze kletsen zo hele topics vol
pi_54597459
quote:
Op woensdag 14 november 2007 12:03 schreef motorbloempje het volgende:
ik wil ook wel modje worden kleine kans dat ik door de selectie heenkom
vrees dat gebanned worden idd geen goede aanbeveling is.
***Levi was here***
pi_54597466
quote:
Op woensdag 14 november 2007 12:06 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

gezellig he?

wintersferen enzo
als je het zo wilt noemen....

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_54597591
quote:
Op woensdag 14 november 2007 12:07 schreef DarkElf het volgende:

[..]

als je het zo wilt noemen....

positief blijven
Ja doei.
  † In Memoriam † woensdag 14 november 2007 @ 12:12:23 #31
43556 miss_dynastie
pi_54597599
quote:
Op woensdag 14 november 2007 11:56 schreef rene90 het volgende:
gaan nog meer mensen de nijmeegse vierdaagse doen trouwens?
Lijkt me best leuk om te doen, ooit. Meen ik echt.
pi_54597649
quote:
Op woensdag 14 november 2007 12:07 schreef Levitation het volgende:

[..]

vrees dat gebanned worden idd geen goede aanbeveling is.
al blijft de reden en de duur natuurlijk wel discutabel
Ja doei.
  woensdag 14 november 2007 @ 12:14:31 #33
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_54597651
Soo, ik ben er een tijdje niet en we zitten alweer in 214, zag dat het weer gezellig was in 213...

Bij mij verandert er niet veel aan mijn gewicht, schommel veel tussen de 96 en 98 kg.. maar ben er nu ook niet veel mee bezig.... over minder dan 3 weken ga ik trouwen dus heb wel iets anders aan mijn hoofd dan afvallen (zolang mijn pak maar past is het goed)
"Step into the light to see the darkness"
"If you talk to God you're religious. If God talks to you, you're psychotic."
pi_54597663
quote:
Op woensdag 14 november 2007 12:12 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Lijkt me best leuk om te doen, ooit. Meen ik echt.
mij ook

misschien als ik in Nijmegen woon
Ja doei.
pi_54597689
quote:
Op woensdag 14 november 2007 12:14 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

mij ook

misschien als ik in Nijmegen woon
ik woon ook niet in nijmegen, maar ach ga het wel doen ,daar hotelletje huren of iets:)
alleen wel verrot dat je moet worden ingeloot...

maar ik ga de 4x40 km doen:) (mits ingeloot dus)
Top 5 China producten
  woensdag 14 november 2007 @ 12:16:03 #36
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54597694
Just my 2 cents: Ik denk dat mensen die steeds betrokken zijn bij de "conflicten" tussen de Dieetclub en Slank de herfst in niet echt geschikt zijn als modje.

En ik ben zwaarder dan 5 jaar geleden, maar toen had ik dan ook nog een gezond gewicht .
Niet meer actief op Fok!
pi_54597706
quote:
Op woensdag 14 november 2007 12:14 schreef locutus51 het volgende:
Soo, ik ben er een tijdje niet en we zitten alweer in 214, zag dat het weer gezellig was in 213...

Bij mij verandert er niet veel aan mijn gewicht, schommel veel tussen de 96 en 98 kg.. maar ben er nu ook niet veel mee bezig.... over minder dan 3 weken ga ik trouwen dus heb wel iets anders aan mijn hoofd dan afvallen (zolang mijn pak maar past is het goed)
groot gelijk
pi_54597742
quote:
Op woensdag 14 november 2007 12:16 schreef Viking84 het volgende:
Just my 2 cents: Ik denk dat mensen die steeds betrokken zijn bij de "conflicten" tussen de Dieetclub en Slank de herfst in niet echt geschikt zijn als modje.
Oeh, maar wel handig
pi_54597792
quote:

En ik ben zwaarder dan 5 jaar geleden, maar toen had ik dan ook nog een gezond gewicht .
ik vind mezelf heel geschikt als modje want ik zou ineens niet met bans gaan strooien ed. hoor

Nu kan ik tenminste nog lekker rellen
Ja doei.
  woensdag 14 november 2007 @ 12:19:59 #40
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54597799
quote:
Op woensdag 14 november 2007 12:17 schreef omearos het volgende:

[..]

Oeh, maar wel handig
Ja, voor de dames vd dieetclub, ja .
Niet meer actief op Fok!
pi_54597820
een nieuw topic

* octopussy heeft net lang gedouched en gaat zich nu eens even aankleden
pi_54597829
quote:
Op woensdag 14 november 2007 12:19 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja, voor de dames vd dieetclub, ja .
Wij zijn niet bevooroordeeld
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 14 november 2007 @ 12:21:14 #43
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_54597835
Ik ben lichter dan 5 jaar geleden

Gelukkig telt dat voor de meeste mensen hier wel
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_54597898
Zo
Ik ben nu 4 KG lichter dan toen ik 13 was telt dat ook?

En nu ga ik lekker naar het winkelcentrum om een nieuwe BH te shoppen, want ik pas die van mij niet meer
pi_54597928
quote:
Op woensdag 14 november 2007 12:23 schreef freecell het volgende:
Zo

En nu ga ik lekker naar het winkelcentrum om een nieuwe BH te shoppen, want ik pas die van mij niet meer
Wow! Dat vind ik echt een gave prestatie. Ik denk niet dat ik dat ooit zal halen.
***Levi was here***
pi_54597960
quote:
Helemaal mee eens. Dat geeft alleen maar selectieve edits en bans.
pi_54597979
quote:
Op woensdag 14 november 2007 12:24 schreef Levitation het volgende:

[..]

Wow! Dat vind ik echt een gave prestatie. Ik denk niet dat ik dat ooit zal halen.
74 KG voor een 13 jarig meisje is ook wel veel hoor Ik ben ook nog langer geworden sindsdien
pi_54597981
en hoe oud ben je nu freecell?
Top 5 China producten
pi_54598039
fijne dag allemaal ik gaat ervandoor, ben 21.00 weer terug of iets:D
Top 5 China producten
pi_54598059
quote:
Op woensdag 14 november 2007 12:26 schreef freecell het volgende:

[..]

74 KG voor een 13 jarig meisje is ook wel veel hoor Ik ben ook nog langer geworden sindsdien
Ik woog op die leeftijd ook zoiets... iig kan ik me herinneren dat ik 71kg woog toen ik 12 (en een half ) was.
***Levi was here***
  woensdag 14 november 2007 @ 12:29:33 #51
149959 SQ
snelle trees
pi_54598074
Ik ben nu lichter dan 5 jaar geleden, maar zwaarder dan 3 jaar geleden
disclaimer
pi_54598120
Toen ik 15 was, paste ik in een maatje 36 surfwetsuit. En toen werd ik al te dik bevonden
Dat zal wel iets van 60 kilo zijn, nou dat red ik nu niet meer

Ik heb radijsjes meegenomen naar kantoor. Dat wordt zo lekker gezond snoepen .
pi_54598135
en ik ben zwaarder dan toen ik ehm... 16 was, maar lichter dan toen ik 18 was

dus ben op de goede weg

en nu via de goede weg naar huis op de motor

doeg!! tot vanmiddag, vanaf school
Ja doei.
pi_54598163
quote:
Op woensdag 14 november 2007 12:29 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben nu lichter dan 5 jaar geleden, maar zwaarder dan 3 jaar geleden
Ik ben lichter dan 5 jaar geleden én lichter dan 3 jaar geleden. Alleen zwaarder dan 7.5 jaar geleden. Maar dat scheelt nog maar een paar kg. Voor komende zomer zit ik daar weer onder.
***Levi was here***
pi_54598183
quote:
Op woensdag 14 november 2007 12:26 schreef rene90 het volgende:
en hoe oud ben je nu freecell?
23
pi_54598188
Volgens mij ben ik nu net zo zwaar als 5 jaar terug, maar zwaarder dan 3 jaar terug. Nog 5 kg

Mijn gewicht op de middelbare school weet ik echt niet, ik geloof dat ik ongeveer 80kg woog toen ik ging studeren. Maar goed, ben ook pas echt te zwaar sinds een jaar of 6 (damn, ik studeer al 7 jaar )
pi_54598351
volgens mij besloot ik 5 jaar geleden om serieus op dieet te gaan. Toen was ik 108 kilo. Ongeveer 8 kilo lichter ben ik bij de dieetclub gaan meeposten en ik heb de 90 nog aangetikt. Daarna ben ik gaan jojo-en, om zo in juli 2007 op 123 kilo uit te komen.

En nu dus 96

dus ja ik ben zeker lichter dan 5 jaar terug

Ik was op mijn 12e denk ik zo rond de 70 kilo, en misschien 3 cm korter dan nu. Ik weet nog goed dat ik rond die leeftijd maat 40-42 'volwassenenkleding' moest gaan dragen, terwijl veel vriendinnetjes leuk in naveltruitjes van de coolcat rondliepen.
  woensdag 14 november 2007 @ 13:31:46 #58
35189 Troel
scherp en bot
pi_54599508
Ik ben lekker veel lichter dan 2 jaar geleden en dan 5 jaar geleden en dan 7 jaar geleden en ik denk ook nog wel langer geleden, maar ik weet het niet precies

Overigens denk ik niet dat er zozeer een probleem is tussen Slank en Dieetclub, maar meer met bepaalde sujetten
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_54599547
quote:
Op woensdag 14 november 2007 12:19 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik vind mezelf heel geschikt als modje want ik zou ineens niet met bans gaan strooien ed. hoor

Nu kan ik tenminste nog lekker rellen
Dat kan ook niet als mod
pi_54600031
quote:
Op woensdag 14 november 2007 12:23 schreef freecell het volgende:
Zo

Ik ben 25 KG zwaarder dan op mn 13e (met dezelfde lengte ) maar al wel de helft afgevallen van wat ik wou
pi_54602478
quote:

hier ook iemand die zwaarder is dan 5 jaar terug, maar ja 5 jaar terug zat ik rond de 50 kilo (totaal niet gezond) en ben nu aangekomen tot 93 kilo (niet gezond) maar wel veel blijer met mijn lijf.
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_54602516
Laat ik mn mond maar houden over de hele dieet- en slanktopicreeksen

Pfff, net een pittige bespreking met afstudeercommissie overleefd. Mijn prof is kritisch! Misschien toch nog een paar weken aan het project vastplakken, ik wil het zo graag heel erg goed en grondig doen...
Maar het goede nieuws is wel dat we het hele verhaal gaan publiceren. In een zo gerenommeerd mogelijk blad

En nu ben ik doodop, na twee nachten weinig slapen. Maar eigenlijk moet ik van mezelf nog sporten vanavond. Wat vinden jullie? Sporten of lekker vroeg naar bed?

Edit: 5 jaar geleden? 20 kilo lichter, vrees ik.
2 jaar geleden was ik 10 kilo lichter dan nu, en met sporten ging daar nog eens iets van 6,7 kilo af. Toen ik stopte met sporten en meer ging eten, kwam ik gigantisch aan. Nu dus weer sporten om af te vallen, en regelmatig eten. Maar een echte jojo'er ben ik dus niet.
  woensdag 14 november 2007 @ 15:30:47 #63
149959 SQ
snelle trees
pi_54602563
Als je doodmoe bent lijkt slapen me de meest gezonde optie
disclaimer
pi_54602598
quote:
Op woensdag 14 november 2007 15:30 schreef Stormqueen het volgende:
Als je doodmoe bent lijkt slapen me de meest gezonde optie
Dat is precies wat ik wil horen, natuurlijk

Morgen weer aquarobicen, Octo?
pi_54602635
ik zou kiezen voor vroeg naar bed
pi_54602892
Ga vroeg naar bed toe zou ik zeggen, dat is beter dan je lijf nog verder uit te putten met sporten..
  woensdag 14 november 2007 @ 15:47:20 #67
191222 Heavenlyblue
d-lysergic acid amide
pi_54603001
Ik zou vroeg gaan sporten en dan direct naar bed
pi_54603435
Ik ben helemaal aan de spa-rood. Lekker!
pi_54603533
quote:
Op woensdag 14 november 2007 13:33 schreef Riann het volgende:

[..]

Dat kan ook niet als mod
je kan wel suggesties doen
Ja doei.
pi_54603553
quote:
Op woensdag 14 november 2007 15:47 schreef Heavenlyblue het volgende:
Ik zou vroeg gaan sporten en dan direct naar bed
Da's geen optie. Op zn vroegst om 7 uur kan ik op de sportschool zijn, dan op z'n vroegst 9 uur thuis, dan nog eten, en dan kan ik niet direct daarna slapen.
Nee, ik ben eruit. Morgen kan ook wel.

HB, ga je nog vaker naar de bodybalance, of laat je t bij een keer?
pi_54603745
Ik kom er net achter dat mijn diepvries uit was
Er stond een beetje heel koud water in de keuken, toen ik ging kijken bleek mijn diepvries uit te zijn. Na wat onderzoek bleek mijn halve keuken uit te zijn, omdat er ergens een stekker uit was.

Het probleem is dat ik niet weet hoe lang mijn diepvries al uit was. Ik denk dat ik hem dan maandagavond er perongeluk uit heb gehaald (al kan ik me dat niet herinneren) of de essent-meneer heeft hem er gistermiddag uitgetrokken. Het duurt úren voor de diepvries dan begint te dooien (hij slaat normaal ook maximaal een uurtje per dag aan).

Het brood was ontdooid, het vlees nog niet. Ik heb de vriezer gauw weer aangegooid. Weet iemand hoeveel kwaad dat kan voor vlees? Half ontdooien en dan weer bevriezen? Het is gehakt en dergelijke.

Voor het brood maakt het niet veel uit. En ijs verliest zijn vorm en structuur helaas, maar gelukig zat er niet veel ijs in.
  † In Memoriam † woensdag 14 november 2007 @ 16:20:27 #72
43556 miss_dynastie
pi_54603827
Gehakt? Is er misschien een mogelijkheid het alvast te rullen? Dan kan je het daarna zonder meer weer invriezen
  woensdag 14 november 2007 @ 16:25:39 #73
191222 Heavenlyblue
d-lysergic acid amide
pi_54603984
quote:
[b]Op woensdag 14 november 2007 16:09 schreef ColdFeet het volgende:
[/quote]

Gezien mijn disbalans lijkt het me slim om vaker te gaan Is 1x per week genoeg?
En als je pas om 9 uur thuis kan zijn en dan nog moet koken zou ik ook niet meer gaan sporten en vroeg m'n bed induiken
pi_54604034
ik ga trouwens toch maar weer sportschool zoeken voor spinnen vind het TE leuk

Spinning
Wil je tot het uiterste gaan? Dan is spinning echt iets voor jou! Conditietraining, vetverbranding, intervaltraining, het is het allemaal! Ondersteund door een lekkere beat fiets je 45 minuten. Er is geen speciaal ritmegevoel of coördinatie nodig. Ook hier zijn de warming-up bij aanvang van de les en de cooling-down na afloop geen overbodige luxe. Stap op die fiets en voel weer hoe leuk training kan zijn. Voor spinning geldt dat je een strippenkaart nodig hebt om te kunnen trainen. Deze strippenkaart is verkrijgbaar aan de balie van sportcentrum Jagyba. De kosten van een stippenkaart bedragen ¤18,- en daarmee heb je recht op 10 trainingen. Met deze kaart kun je ook gebruik maken van de fitness- of aerobicsfaciliteiten.

JAGYBA Sport & Health
Voor actuele tijden neem je contact op met JAGYBA Sport & Health

Spinning kun je ook volgen bij Bewegen aan de Rijn

gevonden 1,80 per les
Ja doei.
  woensdag 14 november 2007 @ 16:28:05 #75
191222 Heavenlyblue
d-lysergic acid amide
pi_54604064
Spinnen zijn eng
pi_54604066
quote:
Op woensdag 14 november 2007 16:25 schreef Heavenlyblue het volgende:

[..]

Gezien mijn disbalans lijkt het me slim om vaker te gaan Is 1x per week genoeg?
En als je pas om 9 uur thuis kan zijn en dan nog moet koken zou ik ook niet meer gaan sporten en vroeg m'n bed induiken
[/quote]

Hahaha, disbalans? fysiek of emotioneel?
Heeft jouw sportschool een sauna? Ik vond t altijd zalig, samen met een vriendin: uurtje cardio, dan naar de bodybalanceles, en dan nog even lekker in de sauna (daarna direct slapen, natuurlijk).
pi_54604110
quote:
Op woensdag 14 november 2007 16:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Gehakt? Is er misschien een mogelijkheid het alvast te rullen? Dan kan je het daarna zonder meer weer invriezen
Het gehakt is nog veel te bevroren om het te rullen... maar op zich een idee
  woensdag 14 november 2007 @ 16:32:06 #78
191222 Heavenlyblue
d-lysergic acid amide
pi_54604185
quote:
Op woensdag 14 november 2007 16:28 schreef ColdFeet het volgende:

Hahaha, disbalans? fysiek of emotioneel?
Heeft jouw sportschool een sauna? Ik vond t altijd zalig, samen met een vriendin: uurtje cardio, dan naar de bodybalanceles, en dan nog even lekker in de sauna (daarna direct slapen, natuurlijk).
Allebei denk ik Maar lichamelijk viel ik ook snel om
En ja, er is een sauna en die is echt heel erg lekker Ben jij ook altijd zoveel tijd kwijt met sporten Ik begrijp het best als mensen zeggen geen tijd te hebben voor de sportschool.
pi_54604240
quote:
Op woensdag 14 november 2007 16:32 schreef Heavenlyblue het volgende:

[..]

Allebei denk ik Maar lichamelijk viel ik ook snel om
En ja, er is een sauna en die is echt heel erg lekker Ben jij ook altijd zoveel tijd kwijt met sporten Ik begrijp het best als mensen zeggen geen tijd te hebben voor de sportschool.
Ja, behoorlijk. Hoewel, soms ga ik ook gewoon even een uurtje.
En meestal zorg ik dat het koken dan al gedaan is of dat we simpel eten, anders moet ik daar om 9 uur nog aan beginnen.
  woensdag 14 november 2007 @ 16:34:48 #80
149959 SQ
snelle trees
pi_54604257
Over eten gesproken, ik moet nog een hoofdgerecht verzinnen voor ons grote papa en mama diner van vrijdag Er mogen geen grote hompen vlees bij zitten.
disclaimer
pi_54604400
quote:
Op woensdag 14 november 2007 16:34 schreef Stormqueen het volgende:
Over eten gesproken, ik moet nog een hoofdgerecht verzinnen voor ons grote papa en mama diner van vrijdag Er mogen geen grote hompen vlees bij zitten.
Zalmpakketjes uit de oven?

Lekker makkelijk.
  woensdag 14 november 2007 @ 16:49:59 #82
149959 SQ
snelle trees
pi_54604676
quote:
Op woensdag 14 november 2007 16:39 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Zalmpakketjes uit de oven?

Lekker makkelijk.
Mja, het mag best lekker ingewikkeld, maar het moet vooral delicieux zijn
Zalm uit de oven kennen ze inmiddels wel en ik pats natuurlijk graag een keer met mijn kookskills bij mijn schoonmoeder
disclaimer
pi_54604840
hm... tapasmiddagje? Is bij ons ook ingeslagen als een bom

heb alle receptjes nog wel voor je, voor onder andere feta-champignon-flapjes (zonder hompen vlees )
Ja doei.
pi_54605010
Iedereen met zn zalm uit de oven alsof het heel normaal is
Dat eet ik nou nooit

Receptje zou plezierig zijn
  woensdag 14 november 2007 @ 17:04:50 #85
149959 SQ
snelle trees
pi_54605050
quote:
Op woensdag 14 november 2007 16:55 schreef motorbloempje het volgende:

heb alle receptjes nog wel voor je, voor onder andere feta-champignon-flapjes (zonder hompen vlees )
Nee nee, ze komen om half acht en ze krijgen drie gangen... Kleine hapjes is mijn specialiteit, vorig jaar met oud en nieuw 4 uur in de keuken gestaan en vervolgens je schoonfamilie over de vloer die geen hap eet omdat ze van te voren hebben zitten gourmetten

Ik sla vanavond mijn megaAllerhande receptenordner wel open
disclaimer
pi_54605639
quote:
Op woensdag 14 november 2007 17:04 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Nee nee, ze komen om half acht en ze krijgen drie gangen... Kleine hapjes is mijn specialiteit, vorig jaar met oud en nieuw 4 uur in de keuken gestaan en vervolgens je schoonfamilie over de vloer die geen hap eet omdat ze van te voren hebben zitten gourmetten

Ik sla vanavond mijn megaAllerhande receptenordner wel open
Awww, wat een afknapper!
Ik heb vorig jaar met kerst echt dom gedaan, eerste kerstdag kwamen er vrienden eten, dus ik braaf 7 gangen gepland en voorbereid (glutenvrij!), lekker zitten teilen en aan tafel tot twee urr, he-le-maal leuk. Vrienden bleven slapen, dus volgende dag nog een sjiek ontbijt geklust, etc.
Alleen had ik voor de volgende dag zus & broer uitgenodigd, weer 5 gangen gepland, en zo stond ik dan tweede kerstdag kotsmisselijk en chagrijnig en met een fan-tas-tische kater in de keuken.
Wat een kutdag was dat
  woensdag 14 november 2007 @ 17:34:15 #87
149959 SQ
snelle trees
pi_54605676
al doende leert men
disclaimer
pi_54605688
quote:
Op woensdag 14 november 2007 17:34 schreef Stormqueen het volgende:
al doende leert men
Dit jaar fonduen op tweede kerstdag, dus
  woensdag 14 november 2007 @ 17:35:46 #89
35189 Troel
scherp en bot
pi_54605706
Dit jaar zit een echt kerstdiner koken er helaas niet in
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_54605737
quote:
Op woensdag 14 november 2007 17:35 schreef Troel het volgende:
Dit jaar zit een echt kerstdiner koken er helaas niet in
Hoezo?
Heb je je pols verstuikt?
  woensdag 14 november 2007 @ 17:42:43 #91
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54605832
Spinning... brrr... ik haatte die instructeur echt tijdens de les . Maar de volgende ochtend was ik blij, omdat er zomaar een halve kilo af was na een spinningles

(die er de dagen daarna wel weer aan kwam, maar goed, dat even terzijde ) .

En: ik had nooit gedacht dat ik het nog eens zou kunnen zeggen, maar wat is hardlopen toch leuk .
Niet meer actief op Fok!
pi_54606246
grrrr. moet ik eerst een studentensportkaart aanschaffen

al die addertjes onder het gras... toch ook weer 70 euro

dat ga ik gewoon per 1 januari doen en dan spinnen
Ja doei.
  woensdag 14 november 2007 @ 18:07:44 #93
35189 Troel
scherp en bot
pi_54606370
quote:
Op woensdag 14 november 2007 17:37 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Hoezo?
Heb je je pols verstuikt?
ja en mijn been gebroken en mijn hoofd gestoten. Weet ik nu al
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † woensdag 14 november 2007 @ 18:12:39 #94
43556 miss_dynastie
pi_54606500
quote:
Op woensdag 14 november 2007 18:07 schreef Troel het volgende:

[..]

ja en mijn been gebroken en mijn hoofd gestoten. Weet ik nu al
Helderziend?
pi_54606572
'ja.. nee... dan heb ik een crematie...'

'ja.. nee... dan heb ik een gebroken pink'

'ja.. nee... dan.... ' enzo
Ja doei.
  woensdag 14 november 2007 @ 18:18:13 #96
35189 Troel
scherp en bot
pi_54606642
quote:
Op woensdag 14 november 2007 18:12 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Helderziend?
Alwetend
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_54606825
wij hebben tweede kerstdag gewoon een kerstdiner, bij de plaatselijke chinees
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
  woensdag 14 november 2007 @ 18:51:52 #98
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54607400
Eerste kerstdag is Marks pa jarig, dus dan gaan we uit eten en tweede kerstdag is mijn pa jarig en dan zullen we wel gaan gourmetten of stoofpeertjes eten oid . Iig kom ik de kerstdagen wel door .
Niet meer actief op Fok!
pi_54607525
Spinning lijkt me erg zwaar!
  woensdag 14 november 2007 @ 18:58:27 #100
149959 SQ
snelle trees
pi_54607578
Kerstavond boerenkool en kado's bij mijn ouders, eerste kerstdag sjiek eten met de schoonfamilie, tweede kerstdag weer bij mama en papa en derde kerstdag viert mijn tante d'r 25-jarig verkering Maak me ook geen zorgen
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 14 november 2007 @ 19:32:08 #101
13151 crew  Rewimo
pi_54608426
Wij zitten in Portugal, dus sowieso maar 1 kerstdag En qltel zou vragen of zijn ouders het gourmetstel meenemen (die gaan met de auto), dat scheelt weer een dag oma's maaltijden eten
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_54608915
SQ, de roze-crocks-badjuf miste je...
En ik ook... ik moest me zo concentreren om de tel niet kwijt te raken...
Maar het is gelukt en ik heb er 60 geteld.

Volgende week moet ik nog even kijken of ik op donderdag eventueel zou kunnen. Plots hebben ze op mijn werk bedacht dat ze ook best mijn vrijetijd kunnen indelen in projecten.
***Levi was here***
pi_54610117
quote:
Op woensdag 14 november 2007 16:49 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Mja, het mag best lekker ingewikkeld, maar het moet vooral delicieux zijn
Zalm uit de oven kennen ze inmiddels wel en ik pats natuurlijk graag een keer met mijn kookskills bij mijn schoonmoeder
Ik heb wel een lekker gerecht voor je, is een varkenshaasje met een kruidenkaas zoiets, heel lekker en dat in bladerdeeg gerold in de oven.

Dat als vleesgerecht, ZEER aan te raden:D
Top 5 China producten
  woensdag 14 november 2007 @ 20:35:15 #104
149959 SQ
snelle trees
pi_54610221
quote:
Op woensdag 14 november 2007 20:31 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ik heb wel een lekker gerecht voor je, is een varkenshaasje met een kruidenkaas zoiets, heel lekker en dat in bladerdeeg gerold in de oven.

Klinkt lekker, maar wel tering machtig!
Maar ik ga zo nog even zoeken
disclaimer
pi_54610239
is ook wel machtig, maar je hoeft niet een hele varkenshaas op te eten:p

als je het gerecht wilt moet je maar even een gil geven;)
Top 5 China producten
pi_54610293
quote:
Op woensdag 14 november 2007 18:56 schreef Fannetje het volgende:
Spinning lijkt me erg zwaar!
is het ook, en het is heerlijk!
Ja doei.
pi_54610465
quote:
Op woensdag 14 november 2007 16:55 schreef motorbloempje het volgende:

Die mag je mij wel mailen, ik heb nog nooit tapas gehad, maar ben wel nieuwsgierig
quote:
Op woensdag 14 november 2007 20:31 schreef rene90 het volgende:

[..]

Oeh, klinkt ook lekker kan jij ook mailen?
  woensdag 14 november 2007 @ 20:44:59 #108
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_54610478
Ik heb gewoon nog helemaal geen plannen voor de Kerst en dat is heel opmerkelijk als je m'n moeder en schoonmoeder kent

We zijn trouwens druk bezig een hypotheek te regelen voor ons huis nu de oplevering eindelijk binnen een jaar is. Af en toe zou ik bijna vergeten dat we volgend jaar gaan verhuizen, zo lang duurt het nog, maar het lijkt nu wel weer een stuk dichterbij met die hypotheek.
pi_54610526
@omearos, ik ga morgen even voor je kijken ok, ligt beneden ergens tussen de boeken, net nieuwe keuken dus moet even opzoek maar morgen kom ik erop terug:)
Top 5 China producten
pi_54611130
met kerst gaan wij 1e kerstdag naar de ouders van René, en 2e kerstdag naar mijn ouders, beide voor diner

kerstavond gaan we chocoladefonduen hebben we besloten

en 2e kerstdag wordt het een 'Mongoolse Vuurpot': Dit dus

ziet er goed uit
Ja doei.
pi_54611169
quote:
Op woensdag 14 november 2007 21:07 schreef motorbloempje het volgende:
met kerst gaan wij 1e kerstdag naar de ouders van René, en 2e kerstdag naar mijn ouders, beide voor diner

ziet er goed uit
Heb ik in China gegeten, was wel lekker. Beter een Mongoolse vuurpot dan de Sechuan versie
***Levi was here***
pi_54611228
quote:
Op woensdag 14 november 2007 21:07 schreef motorbloempje het volgende:

ziet er goed uit
Ooh...leuk dat ik het ook even weet
Top 5 China producten
  woensdag 14 november 2007 @ 21:14:07 #113
4177 Jojogirl
pi_54611310
pi_54611351
Ik ga 1e kerstdag met de hele fam (ooh wat gezellig...) naar een luxe iets, gaan we eten is muziek en heerlijk leuk gezellig doen tot 01.00, hmmmm ach we gaan maar naast de gezellige familie zitten.

2e kerstdag gaat me pa thuis vast wel uitgebreid koken, vind ie prachtig in de nieuwe keuken.
Top 5 China producten
  woensdag 14 november 2007 @ 21:24:49 #115
149959 SQ
snelle trees
pi_54611643
wij hadden vorig jaar met kerst een 10-gangen amusemenu in de Treeswijckhoeve en ik heb gehoord dat we weer zoiets gaan doen... Echt te lekker, heb alles met smaak opgegeten, je krijgt de gekste dingen zoals ganzenleverkroketjes, roquefort-ijs en zalmwafeltjes
disclaimer
  woensdag 14 november 2007 @ 21:25:45 #116
149959 SQ
snelle trees
pi_54611670
Ow, ik ben eruit, ik ga gepocheerde ossenhaas maken met gebakken appeltjes, haricots verts ende in de schil gebakken aardappeltjes
disclaimer
pi_54611748
Wat leuk dat jullie gaan verhuizen Jojo. Ik wil ook, maar huizen zijn zo verschrikkelijk duur.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_54611926
Hallo Ik kom ook weer om het hoekje kijken Was op reis door Mexico, en daarna weinig tijd om te internetten, dus vandaar een tijdje niet dit topic gevolgd. Met de lijn gaat het nog steeds mwoah. Ik weeg hetzelfde als 2 maanden geleden, geen gram meer of minder. Misschien is mijn weegschaal wel kapot .

Hoe is het hier? Ik krijg honger van al die berichtjes over gepocheerde ossehaas en chocoladefondue
  woensdag 14 november 2007 @ 21:33:03 #119
149959 SQ
snelle trees
pi_54611932
Wij gaan ook een huisje kopen
Vrijdag naar de hypotheker en dan 3 bezichtigingen. Ben er helemaal jubelig van
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 14 november 2007 @ 21:49:43 #120
13151 crew  Rewimo
pi_54612457
quote:
Op woensdag 14 november 2007 21:25 schreef Stormqueen het volgende:
Ow, ik ben eruit, ik ga gepocheerde ossenhaas maken met gebakken appeltjes, haricots verts ende in de schil gebakken aardappeltjes
Gepocheerde ossenhaas

Eerlijk gezegd roept dat iets in me op van: zonde van de ossenhaas
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 14 november 2007 @ 21:50:15 #121
13151 crew  Rewimo
pi_54612474
quote:
Op woensdag 14 november 2007 21:33 schreef Stormqueen het volgende:
Wij gaan ook een huisje kopen
Vrijdag naar de hypotheker en dan 3 bezichtigingen. Ben er helemaal jubelig van
Gaaf! Wat voor huizen gaan jullie bekijken?
  woensdag 14 november 2007 @ 22:04:25 #122
149959 SQ
snelle trees
pi_54612886
quote:
Op woensdag 14 november 2007 21:49 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Gepocheerde ossenhaas

Eerlijk gezegd roept dat iets in me op van: zonde van de ossenhaas
et recept klinkt wel super hoor, in een mengsel van rode wijn en wildfond en kruiden. En het is weer eens wat anders dan een gegrilld stukje vlees En ik acht de kans groter dat mijn schoonvader het zo wel kan eten (ik weet niet hoe dat bij jou zit, maar ik heb het idee dat mensen met sterk verkleinde magen nogal last krijgen van rood vlees)
disclaimer
  woensdag 14 november 2007 @ 22:06:12 #123
149959 SQ
snelle trees
pi_54612942
quote:
Op woensdag 14 november 2007 21:50 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Gaaf! Wat voor huizen gaan jullie bekijken?
Alledrie jaren '30 huizen vlak bij het centrum van Eindhoven, 2 vrij klassieke modellen en 1 heul anders dan anders, die laatste trekt ons wel het meest o.a. door de living van 52m2 en een slaapkamer over de hele breedte van het huis enzo. En die is ook het meest betaalbaar
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 14 november 2007 @ 22:15:49 #124
13151 crew  Rewimo
pi_54613235
quote:
Op woensdag 14 november 2007 22:04 schreef Stormqueen het volgende:
et recept klinkt wel super hoor, in een mengsel van rode wijn en wildfond en kruiden. En het is weer eens wat anders dan een gegrilld stukje vlees En ik acht de kans groter dat mijn schoonvader het zo wel kan eten (ik weet niet hoe dat bij jou zit, maar ik heb het idee dat mensen met sterk verkleinde magen nogal last krijgen van rood vlees)
Heb ik gelukkig geen last van. Doe mij maar een even door de boter geslingerde biefstuk Zo rood mogelijk
  woensdag 14 november 2007 @ 22:16:11 #125
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_54613253
Weet nog niks wat we met de kerst gaan doen normaal is dat altijd al een hele tijd bekend

Komt waarschijnlijk omdat er op dit moment belangrijkere dingen zijn

Ik kan idd ook niet tegen biefstuk/rossbief enzo
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 14 november 2007 @ 22:16:37 #126
13151 crew  Rewimo
pi_54613270
quote:
Op woensdag 14 november 2007 22:06 schreef Stormqueen het volgende:
Alledrie jaren '30 huizen vlak bij het centrum van Eindhoven, 2 vrij klassieke modellen en 1 heul anders dan anders, die laatste trekt ons wel het meest o.a. door de living van 52m2 en een slaapkamer over de hele breedte van het huis enzo. En die is ook het meest betaalbaar
Klinkt goed Mijn vorige huis was ook jaren '30, heel erg mooi
  woensdag 14 november 2007 @ 22:22:40 #127
149959 SQ
snelle trees
pi_54613489
quote:
Op woensdag 14 november 2007 22:16 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Klinkt goed Mijn vorige huis was ook jaren '30, heel erg mooi
Ik woon nu ook in een dertiger jaren huurhokje, en ik wil niet anders meer. Van die sfeerloze jaren '70 wijken kunnen me echt gestolen worden. Stuk goedkoper, maar het heeft helemaal niks
disclaimer
  woensdag 14 november 2007 @ 22:50:05 #128
35189 Troel
scherp en bot
pi_54614347
Ijsselstein heeft mooie huizen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 14 november 2007 @ 22:52:03 #129
149959 SQ
snelle trees
pi_54614413
quote:
Op woensdag 14 november 2007 22:50 schreef Troel het volgende:
Ijsselstein heeft mooie huizen
Da's alleen zo'n tering eind fietsen
disclaimer
pi_54614474
quote:
Op woensdag 14 november 2007 22:52 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Da's alleen zo'n tering eind fietsen
Dat is juist goed voor de lijn
pi_54614708
Zeg, ik woon in zo'n sfeerloze jaren 70 wijk... Dat was destijds nog te betalen, je hebt meer ruimte in je huis en je kan je auto tenminste kwijt in dezelfde straat . Bovendien best een leuk sfeertje hoor. Alle oorspronkelijke bewoners wonen er bijna nog en genoeg roddels over van alles en iedereen. Beter dan in het saaie Leidsche Rijn te wonen

Ah, kerst, ik weet nog niet eens wat we met Kerst gaan doen. Normaal vluchten we het land uit maar daar hebben we nu geen geld meer voor . Zal vermoedelijk gourmetten worden, zoals altijd
  woensdag 14 november 2007 @ 23:34:31 #132
149959 SQ
snelle trees
pi_54615596
Dat mag ook best hoor Pandorah, gelukkig wil niet iedereen dat want dan zouden ook die huizen onbetaalbaar worden
En ik wil midden in de stad wonen, daar is alles oud
disclaimer
pi_54616065
In Utrecht is de binnenstad al onbetaalbaar, al helemaal het parkeren daarzo. Ik hoef niet in de binnenstad te wonen met al die demonstraties, voetbalsupporters die niet in Galgenwaard blijven en ga zo maar door. Ik woon om de hoek bij de binnenstad, kwartiertje doorlopen en je bent er
pi_54617469
Nou, als ik een huis koop dan toch het liefst nieuwbouw. Het is misschien wat sfeerlozer (sfeer maak je zelf natuurlijk ) maar dat jaren 30 arbeidershuisje waar ik in woon brokkelt af waar ik bij zit, is vreselijk slecht geisoleerd, enkele ramen, rottende kozijnen en geen cv. Ik woon er prima voor de belachelijk lage prijs, maar een nieuw huisje waar je niets meer aan hoeft te doen behalve inrichten heeft wel mijn voorkeur

Renovatie-herenhuizen komen misschien in mijn latere leven nog wel eens
pi_54618377
quote:
Op woensdag 14 november 2007 21:11 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ooh...leuk dat ik het ook even weet
*grin*

mijn lieve vriendje heet René

enneh, goedemorgen

wij willen ook een huisje kopen... maar dat kan nog even niet wrsch

en ook geen nieuwbouw.. gewoon ergens jaren 70/80 bouw met garage
Ja doei.
pi_54618395
quote:
Op woensdag 14 november 2007 21:09 schreef Levitation het volgende:

[..]

Heb ik in China gegeten, was wel lekker. Beter een Mongoolse vuurpot dan de Sechuan versie
ik ben iig erg benieuwd zal wel toch maar wat back-up hapjes maken
Ja doei.
pi_54618525
Het kan mij al niet meer schelen waar we heen gaan. Als we maar een tuin hebben en het huis kunnen betalen. Maar dat is lastig.
*OUD heilige*
pi_54618594
tuin + garage zijn onze enige eisen

3 kamers is genoeg
Ja doei.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 15 november 2007 @ 09:06:57 #139
13151 crew  Rewimo
pi_54618883
quote:
Op donderdag 15 november 2007 08:41 schreef YPPY het volgende:
Het kan mij al niet meer schelen waar we heen gaan. Als we maar een tuin hebben en het huis kunnen betalen. Maar dat is lastig.
Duitsland
  donderdag 15 november 2007 @ 09:08:20 #140
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_54618901
Wij hebben 5 jaar gewoond in een appartementje in Den Haag, en toen wij gingen kijken naar een ander huis hadden we een hele lijst met eisen: cv, dubbel glas, garage, tuin, niet ouder dan 10 jaar, 3 kamers en een zolder, weinig aan hoeven doen. Het is ons gelukt ook...
"Step into the light to see the darkness"
"If you talk to God you're religious. If God talks to you, you're psychotic."
pi_54618906
Tuin
Ik heb nu groen tapijt op het balkon, maar het is toch anders

Ik was gisteren op een feestje en nam daar dom genoeg een handje pretzels. Dom genoeg, want als ik begin met één handje zoutjes ga ik dooreten met pretzels, chips en nootjes.
Als ik dat eerste handje niet neem, heb ik er veel minder moeite mee.

Heeft er iemand enig idee hoe ik kan zorgen dat ik het bij één handje kan laten?
pi_54618937
zeggen dat als je meer neemt TARA je niet mag neuken de komende week

dreigen met geen seks is altijd een goede 'trigger' om iets te laten
Ja doei.
  donderdag 15 november 2007 @ 09:16:55 #143
149959 SQ
snelle trees
pi_54619012
quote:
Op donderdag 15 november 2007 08:41 schreef YPPY het volgende:
Jullie werken toch allebei?
disclaimer
  donderdag 15 november 2007 @ 09:17:23 #144
149959 SQ
snelle trees
pi_54619019
quote:
Op donderdag 15 november 2007 09:08 schreef freecell het volgende:
Tuin
Ik heb nu groen tapijt op het balkon, maar het is toch anders

Ik was gisteren op een feestje en nam daar dom genoeg een handje pretzels. Dom genoeg, want als ik begin met één handje zoutjes ga ik dooreten met pretzels, chips en nootjes.
Als ik dat eerste handje niet neem, heb ik er veel minder moeite mee.

Heeft er iemand enig idee hoe ik kan zorgen dat ik het bij één handje kan laten?
Dip het in iets heel smerigs
disclaimer
  donderdag 15 november 2007 @ 09:21:00 #145
149959 SQ
snelle trees
pi_54619056
Mja, wij zitten gelukkig in de luxe positie dat we eisen kunnen stellen en dat ze haalbaar zijn in het centrum van Eindhoven zelfs zonder dat we aan onze absolute top gaan zitten. Ik besef me wel dat veel mensen dat niet kunnen. Het grote voordeel is dat mijn vriend al een koopwoning heeft, we zijn allebei HBO starters dus wel zullen nog flink gaan groeien in salaris en we hebben geen grote schulden, auto's en vooral: geen kinderen. En die willen we de komende vijf jaar ook zeker niet.
Mijn eisen zijn: vooroorlogs, karakteristiek, 3 slaapkamers waarvan minimaal 1 slaapkamer van 16m2 of meer, een tuin en cv.
disclaimer
pi_54619075
klinkt goed
Ja doei.
  donderdag 15 november 2007 @ 09:26:21 #147
149959 SQ
snelle trees
pi_54619143
quote:
Op donderdag 15 november 2007 09:22 schreef motorbloempje het volgende:
klinkt goed
Ja maar weet je wat het is, als je budget 2 ton is ga je zitten kwijlen op huizen van 3 ton, als je budget 3 ton is wil je eigenlijk dat huis van 4 ton, etc. Het is natuurlijk te suf voor woorden, maar zo werkt het wel. En je zal natuurlijk zien dat de huizen in de wijk die wij helemaal het einde vinden allemaal 4 ton doen en dan zit er vaak nog een opa&oma keuken en badkamer in... Ben daar gelukkig wel vanaf nu, zoiets kopen we wel als we later groot zijn
disclaimer
pi_54619241
quote:
Op donderdag 15 november 2007 09:17 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Dip het in iets heel smerigs
Dat is raar op een feestje
Dreigen met geen seks trouwens ook Daarbij was Tara aan het werk en was ik dus alleen op het feestje. Dan was het nóg raarder geweest.
pi_54619277
Ja doei.
pi_54619385
Goeiemorgen!!
pi_54619505
quote:
Op woensdag 14 november 2007 21:32 schreef Vogue het volgende:
Hallo Ik kom ook weer om het hoekje kijken Was op reis door Mexico, en daarna weinig tijd om te internetten, dus vandaar een tijdje niet dit topic gevolgd. Met de lijn gaat het nog steeds mwoah. Ik weeg hetzelfde als 2 maanden geleden, geen gram meer of minder. Misschien is mijn weegschaal wel kapot .

Hoe is het hier? Ik krijg honger van al die berichtjes over gepocheerde ossehaas en chocoladefondue
Welkom terug
Ik sta ook al een aantal maanden stil, volgens mij staakt mijn weegschaal

Ik ga vanmiddag taart bakken samen met wat vrienden, voor komend weekend. Nu nog mezelf africhten om komend weekend niet teveel te eten. (vriendenweekend -> altijd teveel en te lekker eten )
pi_54619575
quote:
Op donderdag 15 november 2007 09:26 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ja maar weet je wat het is, als je budget 2 ton is ga je zitten kwijlen op huizen van 3 ton, als je budget 3 ton is wil je eigenlijk dat huis van 4 ton, etc. Het is natuurlijk te suf voor woorden, maar zo werkt het wel. En je zal natuurlijk zien dat de huizen in de wijk die wij helemaal het einde vinden allemaal 4 ton doen en dan zit er vaak nog een opa&oma keuken en badkamer in... Ben daar gelukkig wel vanaf nu, zoiets kopen we wel als we later groot zijn
Ik kwijl vooral bij huizen >1.000.000 Maarja, die staan dan ook te koop in mijn dorp.
***Levi was here***
  donderdag 15 november 2007 @ 09:50:39 #153
149959 SQ
snelle trees
pi_54619618
quote:
Op donderdag 15 november 2007 09:48 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik kwijl vooral bij huizen >1.000.000 Maarja, die staan dan ook te koop in mijn dorp.
Bij het stadspark ook... Alberdinck Thijmlaan, Dr. Schaepmanlaan... En dat is echt 2 straten van mijn huidige huis, dus daar loop ik me regelmatig op te verlekkeren
Maar ja, daar koop je een tweekapper voor 1.250.000
disclaimer
pi_54619664
Ik ben ook wel eens naar huizen aan het kijken, maar het lijkt inderdaad wel of je eigenlijk steeds het huis wil wat net een slag te duur voor je is..

MAarja, laat ik eerst maar eens een andere baan vinden straks, en vast in dienst worden genomen, en daarna kijken we wel verder..
pi_54619692
quote:
Op donderdag 15 november 2007 09:50 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Bij het stadspark ook... Alberdinck Thijmlaan, Dr. Schaepmanlaan... En dat is echt 2 straten van mijn huidige huis, dus daar loop ik me regelmatig op te verlekkeren
Maar ja, daar koop je een tweekapper voor 1.250.000
Zijn inderdaad leuke huiskes. Alleen wil V. niet in de stad wonen. Ik ben wel een stadsmens. V. niet, maar hij is dan ook in Nijnsel opgegroeit (1500 inwoners ).

Oja en ik kom een miljoenetje te kort voor die huizen.
***Levi was here***
  donderdag 15 november 2007 @ 09:54:17 #156
149959 SQ
snelle trees
pi_54619695
quote:
Op donderdag 15 november 2007 09:52 schreef teigan het volgende:
Ik ben ook wel eens naar huizen aan het kijken, maar het lijkt inderdaad wel of je eigenlijk steeds het huis wil wat net een slag te duur voor je is..

MAarja, laat ik eerst maar eens een andere baan vinden straks, en vast in dienst worden genomen, en daarna kijken we wel verder..
In Groningen kun je anders best veel kopen voor weinig, daar heb ik me over staan verbazen
disclaimer
pi_54619796
quote:
Op donderdag 15 november 2007 09:54 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

In Groningen kun je anders best veel kopen voor weinig, daar heb ik me over staan verbazen
In de dorpjes om de stad heen wel inderdaad, maar de stad zelf is niet heel goedkoop hoor Wel goedkoper dan de randstad trouwens, maar dat is ook niet moeilijk
pi_54619807
Ik weet trouwens wel wat ik absoluut nooit meer wil...

blokverwarming...
  donderdag 15 november 2007 @ 10:01:47 #159
149959 SQ
snelle trees
pi_54619815
Groningen heeft wel schitterende panden
Wel jammer dat ze in Groningen staan, heb daar weinig te zoeken behalve mijn vriendin die over een jaar weer terug gaat keren naar het zuiden.
disclaimer
pi_54620097
Ik denk dat wij wel in het noorden blijven hangen, of het nou echt Groningen blijft weet ik niet, maar voorlopig zitten wij hier nog wel ok..
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 15 november 2007 @ 10:31:10 #161
13151 crew  Rewimo
pi_54620336
Die huizenprijzen zijn de reden dat wij nu in DLD wonen Het huis en de grond die we hier hebben hadden we in NL nooit kunnen kopen. Hier heb je een vrijstaand huis met een behoorlijke tuin voor rond de 2 ton.
Maar 't is wel een hele stap zoiets natuurlijk
pi_54620447
Mocht ik nou een baan richting de grens krijgen, dan zou het voor ons ook te overwegen zijn.. MAar het lijkt mij toch gevoelsmatig wel een hele grote stap ja..
  donderdag 15 november 2007 @ 10:37:45 #163
149959 SQ
snelle trees
pi_54620468
Wij zouden in Belgie kunnen gaan wonen, maar dat trekt me dus helemaaaal niet. Zijn er trouwens genoeg hier die het doen, maar dik kans dat je dan in zo'n Hollandse enclave terecht komt... brrr
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 15 november 2007 @ 10:40:22 #164
13151 crew  Rewimo
pi_54620516
DIe heb je hier ook SQ, in Kranenburg, waar Christan op school zit. Daar is meer dan 60% van de inwoners Nederlands. En daar wilden we dus maar niet gaan wonen

Hoewel het best wel prettig is dat er een tweetalige school is natuurlijk, en dat je in de winkels gewoon met je Nederlandse kaart kunt pinnen en dat ze je in het Nederlands aanspreken als je Duits tekort schiet
pi_54620553
quote:
Op donderdag 15 november 2007 10:37 schreef Stormqueen het volgende:
Wij zouden in Belgie kunnen gaan wonen, maar dat trekt me dus helemaaaal niet. Zijn er trouwens genoeg hier die het doen, maar dik kans dat je dan in zo'n Hollandse enclave terecht komt... brrr
Dat én het feit dat het tussen de grens en Eindhoven iedere morgen volledig vast zit én dat het niet meer te fietsen is naar Eindhoven. Maar er staan daar zulke leuke huizen voor zulke mooie prijzen.
Ook een nadeel: ik vind Belgische dorpen echt sfeerloos.
***Levi was here***
  donderdag 15 november 2007 @ 10:45:57 #166
149959 SQ
snelle trees
pi_54620624
quote:
Op donderdag 15 november 2007 10:42 schreef Levitation het volgende:

[..]

Dat én het feit dat het tussen de grens en Eindhoven iedere morgen volledig vast zit én dat het niet meer te fietsen is naar Eindhoven. Maar er staan daar zulke leuke huizen voor zulke mooie prijzen.
Ook een nadeel: ik vind Belgische dorpen echt sfeerloos.
Ook dat, ongezellig en doods. Ik heb helemaal niks met Belgie. De steden wel, maar de dorpen...
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 15 november 2007 @ 10:52:35 #167
13151 crew  Rewimo
pi_54620753
België vind ik er altijd zo grauw uitzien...

Ik geniet elke dag als ik naar huis rij en in de buurt van het Reichswald ben. Het is daar zó mooi Had het er gisteren met qltel nog over, en we bleken precies hetzelfde stukje route zo mooi te vinden
pi_54620763
quote:
Op donderdag 15 november 2007 10:52 schreef Rewimo het volgende:
België vind ik er altijd zo grauw uitzien...

Ik geniet elke dag als ik naar huis rij en in de buurt van het Reichswald ben. Het is daar zó mooi Had het er gisteren met qltel nog over, en we bleken precies hetzelfde stukje route zo mooi te vinden
Belgische Kempen zijn wel mooi, maar die dorpen.
***Levi was here***
pi_54621937
quote:
Op donderdag 15 november 2007 09:16 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Jullie werken toch allebei?
Ja en we verdienen allebei niet slecht (al werk ik parttime), maar we zijn niet zo'n heel handige klussers, dus heel veel onderhoud kan niet. Een beetje huis hier kost 2,5 ton, met een ruime tuin ben je zo 3 ton kwijt. Dat betekent dat we zoveel moeten laten. Ik heb mijn hoop gevestigd op een mega nieuwbouw wijk waar volgende jaar de eerste steen voor wordt gelegd. Ik heb altijd geroepen nooit in nieuwbouw te willen, maar misschien gaat dat het wel worden.
(mijn baan is onzeker, er komt een fusie aan, dus we kunnen niet te hoog gaan zitten)
*OUD heilige*
pi_54622132
Huizen zijn echt absurt duur. Ik woon in een rijtjes woning die echt niet gigantisch groot is en laatst is er in onze straat een van eigenaar gewisseld voor E 220.000.
***Levi was here***
  donderdag 15 november 2007 @ 11:52:39 #171
149959 SQ
snelle trees
pi_54622228
quote:
Op donderdag 15 november 2007 11:48 schreef Levitation het volgende:
Huizen zijn echt absurt duur. Ik woon in een rijtjes woning die echt niet gigantisch groot is en laatst is er in onze straat een van eigenaar gewisseld voor E 220.000.
Oh, maar over dat onderwerp ga ik me niet eens meer druk maken, het is zoals het is. Trouwens relatief schijnt het wel mee te vallen, als je de hypotheekrente corrigeert. Huren is uiteindelijk veel duurder.
disclaimer
  donderdag 15 november 2007 @ 11:53:21 #172
149959 SQ
snelle trees
pi_54622246
Er is de hele week al een arsenaal militaire vliegtuigen aan het opstijgen hier, zijn de Russen soms binnen gevallen?
disclaimer
pi_54622381
quote:
Op donderdag 15 november 2007 11:53 schreef Stormqueen het volgende:
Er is de hele week al een arsenaal militaire vliegtuigen aan het opstijgen hier, zijn de Russen soms binnen gevallen?
Wodka offensief.
***Levi was here***
pi_54622389
quote:
Op donderdag 15 november 2007 11:52 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Oh, maar over dat onderwerp ga ik me niet eens meer druk maken, het is zoals het is. Trouwens relatief schijnt het wel mee te vallen, als je de hypotheekrente corrigeert. Huren is uiteindelijk veel duurder.
Voor een echt leuk huis, moet je hier 7 jaar ingeschreven staan als je wilt huren.
*OUD heilige*
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 15 november 2007 @ 12:04:53 #175
13151 crew  Rewimo
pi_54622515
Mijn huis in Haarlem heeft in euro's meer opgebracht dan het mij gekost heeft in guldens. Ruim het dubbele van mijn aankoopprijs dus, in 10 jaar tijd

Leuk voor mijn portemonnee natuurlijk maar wel van de zotte in zo'n relatief korte periode.
  donderdag 15 november 2007 @ 12:06:51 #176
149959 SQ
snelle trees
pi_54622563
quote:
Op donderdag 15 november 2007 11:59 schreef YPPY het volgende:

[..]

Voor een echt leuk huis, moet je hier 7 jaar ingeschreven staan als je wilt huren.
Ik huur particulier, 610 euro voor een appartementje van, laten we zeggen, 45m2.
Ik stond ingeschreven maar swa, als je verhuist gaat je opgebouwde wachttijd weer op nul (ik had drie jaar staan), dus ik heb me daarna subiet overal uitgeschreven.
En ik mag het niet zeggen, maar ik vind het persoonlijk kansloos dat er veel mensen zijn die makkelijk kunnen kopen, maar lekker in hun goedkope huurhuisje blijven zitten zodat jonge mensen die het niet kunnen betalen om te kopen haast geen kans meer maken.
In Eindhoven hoef je trouwens ook niet op iets te rekenen als je korter dan 5 jaar staat ingeschreven, en dan heb je nog een matig huis in een pauperbuurt.
disclaimer
pi_54622640
Je hebt gelijk hoor, wij houden een flatje bezet voor iemand die niets duurders kan betalen. (al is hier de wachttijd maar een jaar). Van de andere kant wil ik best verhuizen, maar dan wil ik er wel op vooruit gaan. Een tuin erbij dus, geen moederhaard meer in de woonkamer, geen deuren die kromgetrokken zijn, zodat je meerdere lagen tochtstrip nodig hebt. De eis van een bad heb ik al lang laten vallen.

Particuliere verhuur heb je hier praktisch niet, in Rotterdam woonde ik wel particulier, flinke borg en je kon er zo in.
*OUD heilige*
  donderdag 15 november 2007 @ 12:13:43 #178
149959 SQ
snelle trees
pi_54622702
quote:
Op donderdag 15 november 2007 12:10 schreef YPPY het volgende:
Je hebt gelijk hoor, wij houden een flatje bezet voor iemand die niets duurders kan betalen. (al is hier de wachttijd maar een jaar). Van de andere kant wil ik best verhuizen, maar dan wil ik er wel op vooruit gaan. Een tuin erbij dus, geen moederhaard meer in de woonkamer, geen deuren die kromgetrokken zijn, zodat je meerdere lagen tochtstrip nodig hebt. De eis van een bad heb ik al lang laten vallen.

Particuliere verhuur heb je hier praktisch niet, in Rotterdam woonde ik wel particulier, flinke borg en je kon er zo in.
Waar woon jij dan in hemelsnaam?

En ik bedoelde dat van dat goedkoop huren verder naar niemand persoonlijk dus ik hoop dat niemand zich aangesproken voelt, ik heb nu een relatie en kan dus wel gaan kopen, maar toen ik nog single was en fulltime werkte op een studentenkamer heb ik me daar wel eens hopeloos over gevoeld...
disclaimer
pi_54622720
In een flatje. Niks spectaculairs.
*OUD heilige*
  donderdag 15 november 2007 @ 12:15:21 #180
149959 SQ
snelle trees
pi_54622732
quote:
Op donderdag 15 november 2007 12:14 schreef YPPY het volgende:
In een flatje. Niks spectaculairs.
Ik bedoel woonplaats
disclaimer
pi_54622789
Dat is ook wel het probleem. Je behoefte groeit natuurlijk ook naarmate je ouder wordt en in een andere levensfase komt. De meesten beginnen met een flatje, maar als je eenmaal in een eengezinswoning met tuintje hebt gezeten dan ga je liever niet terug naar een flat. Gevolg> het eerste koophuis moet dan ook net ff een tikje beter zijn. In ons geval dus weinig onderhoud vereisen, en een tuin hebben. Liefst ook groot genoeg voor een beginnend gezinnetje aangezien we liever niet weer verhuizen binnen een paar jaar.

En die nieuwbouw eengezinswoningen met tuin beginnen hier vanaf de 250.000
pi_54622812
Och, huizen met een fatsoenlijke tuin + redelijk wat kamers kan je in Utrecht voor die prijs (220.000) alleen nog maar in "bepaalde wijken" kopen. Bij ons in de buurt heb je voor de prijs een leuke bovenwoning.
  donderdag 15 november 2007 @ 12:21:40 #183
149959 SQ
snelle trees
pi_54622844
Hm, hier kan je toch echt wel een stadswoning met tuin en 3 slaapkamers + zolder kopen voor rond de 230k. Okee, je moet geen huis willen wat piekfijn in orde en op en top af is, maar onmogelijk is het zeker niet.
disclaimer
pi_54622847
quote:
Op donderdag 15 november 2007 12:19 schreef Pandorah het volgende:
Och, huizen met een fatsoenlijke tuin + redelijk wat kamers kan je in Utrecht voor die prijs (220.000) alleen nog maar in "bepaalde wijken" kopen. Bij ons in de buurt heb je voor de prijs een leuke bovenwoning.
Mijn buurtje is best netjes, gelukkig. Ik heb slechts 1 gestoorde buurman.
***Levi was here***
  donderdag 15 november 2007 @ 12:21:59 #185
149959 SQ
snelle trees
pi_54622851
En die nieuwbouwhuizen zijn duurder dan de wat oudere huizen
disclaimer
pi_54622878
quote:
Op donderdag 15 november 2007 12:15 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik bedoel woonplaats
In Gorinchem.
*OUD heilige*
pi_54622888
quote:
Op donderdag 15 november 2007 12:21 schreef Stormqueen het volgende:
Hm, hier kan je toch echt wel een stadswoning met tuin en 3 slaapkamers + zolder kopen voor rond de 230k. Okee, je moet geen huis willen wat piekfijn in orde en op en top af is, maar onmogelijk is het zeker niet.
Dat kan hier ook, maar dan heb je wel nog k.k. natuurlijk en overige extra kosten. En dat met mijn onzekere werksituatie en een kind om te onderhouden.
*OUD heilige*
pi_54622916
Ik heb maandag en dinsdag in het statenkwartier in Den Haag rondgelopen. Oh man, wat heb je daar prachtige huizen zeg allemaal van die herenhuizen van de jaren 30, mooi ingericht
Er stonden er trouwens behoorlijk wat te koop. Maar volgens mij is zo'n huis echt onbetaalbaar.
  donderdag 15 november 2007 @ 12:28:49 #189
149959 SQ
snelle trees
pi_54622968
quote:
Op donderdag 15 november 2007 12:25 schreef octopussy het volgende:
Ik heb maandag en dinsdag in het statenkwartier in Den Haag rondgelopen. Oh man, wat heb je daar prachtige huizen zeg allemaal van die herenhuizen van de jaren 30, mooi ingericht
Er stonden er trouwens behoorlijk wat te koop. Maar volgens mij is zo'n huis echt onbetaalbaar.
Ik denk inderdaad dat je daar onder de 8 ton weinig vindt. Maar ze zijn inderdaad magnifiek!
disclaimer
  donderdag 15 november 2007 @ 12:30:43 #190
149959 SQ
snelle trees
pi_54623004
quote:
Op donderdag 15 november 2007 12:24 schreef YPPY het volgende:

[..]

Dat kan hier ook, maar dan heb je wel nog k.k. natuurlijk en overige extra kosten. En dat met mijn onzekere werksituatie en een kind om te onderhouden.
Met wat standaard pingelen hou je de aankoopkosten wel binnen de 240, maar als je er nog veel aan wil veranderen wordt het wel wat meer... Maar dan kun je misschien nog beter even wachten, de prijsstijgingen stagneren toch al iets.
disclaimer
pi_54623139
In Groningen kun je voor 220000 best wat krijgen.

Flatjes zoals die waar ik woon (65 m2) doen rond de 120.000
  donderdag 15 november 2007 @ 12:39:20 #192
35189 Troel
scherp en bot
pi_54623155
Hier staan leuke huisjes voor wat minder geld met dezelfde specificaties
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_54623175
Ik wil ook verhuizen.
Zie chocoforum
***Levi was here***
  donderdag 15 november 2007 @ 12:44:25 #194
35189 Troel
scherp en bot
pi_54623243
quote:
Op donderdag 15 november 2007 12:40 schreef Levitation het volgende:
Ik wil ook verhuizen.
Zie chocoforum
Hier staan nog leuke huizen te koop en we hebben hier een fijn zwembad en openbaar vervoer en er woont hier in ieder geval 1 leuk stel
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_54623272
Sorry, maar ik krijg mijn dus echt neit mee die kant uit Troel, daar staat hij langer in de file dan dat hij werkt vreest hij..

plus dat ik niet weet of ik die kant uit zou willen lesgeven, geef mij maar die wat rustigere boerenkinderen...
pi_54623286
Nou, van die stagnerende prijzen merk ik bij ons in de buurt helemaal niets van. Huizen zijn over het algemeen binnen een maand verkocht... Maar goed, voor een 3 kamer met 15m2 tuin vragen ze hier in een leuke jaren 30 wijk snel ¤ 270.000... Vrij prijzig hoor voor starters
  donderdag 15 november 2007 @ 12:46:43 #197
149959 SQ
snelle trees
pi_54623297
Ik blijf ook lekker in brabant, dan maar wat meer betalen
disclaimer
pi_54623300
quote:
Op donderdag 15 november 2007 12:45 schreef teigan het volgende:

plus dat ik niet weet of ik die kant uit zou willen lesgeven, geef mij maar die wat rustigere boerenkinderen...
Die hebben we hier zat!
***Levi was here***
  donderdag 15 november 2007 @ 12:47:19 #199
149959 SQ
snelle trees
pi_54623319
quote:
Op donderdag 15 november 2007 12:46 schreef Pandorah het volgende:
Nou, van die stagnerende prijzen merk ik bij ons in de buurt helemaal niets van. Huizen zijn over het algemeen binnen een maand verkocht... Maar goed, voor een 3 kamer met 15m2 tuin vragen ze hier in een leuke jaren 30 wijk snel ¤ 270.000... Vrij prijzig hoor voor starters
Ja maar Utrecht is ook heeeeeeeel duur.
disclaimer
pi_54623340
quote:
Op donderdag 15 november 2007 12:44 schreef Troel het volgende:

[..]

Hier staan nog leuke huizen te koop en we hebben hier een fijn zwembad en openbaar vervoer en er woont hier in ieder geval 1 leuk stel
Zo ver hoef ik niet weg. Zolang ik maar niet meer naast/langs mijn huidige buurman woon.
***Levi was here***
pi_54623352
quote:
Op donderdag 15 november 2007 12:46 schreef Levitation het volgende:

[..]

Die hebben we hier zat!
die kant had ik ook eventueel nog wel uitgewild hoor, maar wie weet, als het lerarentekort hier nog even uitblijft....
  donderdag 15 november 2007 @ 12:49:43 #202
149959 SQ
snelle trees
pi_54623383
Jamaar Teigan, we hebben hier ook ontzettend veel onopgevoede kampsjaken
disclaimer
  donderdag 15 november 2007 @ 12:49:47 #203
35189 Troel
scherp en bot
pi_54623385
quote:
Op donderdag 15 november 2007 12:45 schreef teigan het volgende:
Sorry, maar ik krijg mijn dus echt neit mee die kant uit Troel, daar staat hij langer in de file dan dat hij werkt vreest hij..

Ik kan je uit ervaring zeggen dat het met die kinderen wel meevalt. En wat file betreft: dat ligt eraan waar je moet zijn.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_54623463
SQ: klopt, omgeving Utrecht is best duur. Een vriendin van mij is ooit eens voor de betaalbaarheid uitgekomen in Culemborg....

En als je om 6 uur al vertrekt heb je nog geen file
  donderdag 15 november 2007 @ 12:56:20 #205
149959 SQ
snelle trees
pi_54623527
in Kuilenberg
Files ook al... Hier in Brabant heb je nog net iets meer Lebensraum, hoewel dat ook minder wordt. Brabant is in trek
disclaimer
pi_54623592
quote:
Op donderdag 15 november 2007 12:56 schreef Stormqueen het volgende:
in Kuilenberg
Files ook al... Hier in Brabant heb je nog net iets meer Lebensraum, hoewel dat ook minder wordt. Brabant is in trek
Hou dan ook op met reclame maken.
***Levi was here***
  donderdag 15 november 2007 @ 13:02:50 #207
35189 Troel
scherp en bot
pi_54623630
quote:
Op donderdag 15 november 2007 12:53 schreef Pandorah het volgende:
SQ: klopt, omgeving Utrecht is best duur. Een vriendin van mij is ooit eens voor de betaalbaarheid uitgekomen in Culemborg....

En als je om 6 uur al vertrekt heb je nog geen file
Ijsselstein valt reuze mee.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_54623653
quote:
Op donderdag 15 november 2007 13:02 schreef Troel het volgende:

[..]

Ijsselstein valt reuze mee.
Dat komt omdat alle auto's staan opgestapeld bij Everdingen.
***Levi was here***
  donderdag 15 november 2007 @ 13:04:14 #209
149959 SQ
snelle trees
pi_54623655
quote:
Op donderdag 15 november 2007 13:00 schreef Levitation het volgende:

[..]

Hou dan ook op met reclame maken.
We hebben veel kampers en marokkanen. En het centrum is lelijk. En we hebben voetbalsupporters. Eigenlijkk is het hier heel stom
disclaimer
  donderdag 15 november 2007 @ 13:05:42 #210
149959 SQ
snelle trees
pi_54623682
Ow, en Eindhoven ligt heel dicht bij Helmond, en het vliegveld stinkt, en er zitten veel militairen omheen, de wachtlijsten zijn lang, de studenten duf, genoeg redenen dus om hier niet te gaan wonen.
disclaimer
pi_54623686
quote:
Op donderdag 15 november 2007 13:04 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

We hebben veel kampers en marokkanen. En het centrum is lelijk. En we hebben voetbalsupporters. Eigenlijkk is het hier heel stom
Go Girl

Ik ga vanavond met V. een rondje Glow doen, ben jij al geweest?
***Levi was here***
  donderdag 15 november 2007 @ 13:06:43 #212
149959 SQ
snelle trees
pi_54623702
quote:
Op donderdag 15 november 2007 13:05 schreef Levitation het volgende:

[..]

Go Girl

Ik ga vanavond met V. een rondje Glow doen, ben jij al geweest?
Ohnee, dat moet ook nog
Vanavond ga ik Harry Potter 5 kijken, ik denk dat we zaterdag ff gaan
disclaimer
pi_54623723
jeeeeeeeeeetje dat was een lekker patatje oorlog
Ja doei.
pi_54624059
quote:
Op donderdag 15 november 2007 12:56 schreef Stormqueen het volgende:
in Kuilenberg
Ik moet altijd om je lachen, SQ

Afijn, over de huizenprijzen: Octo, Delft is niet je van het voor starters, en voor o.m. het Statenkwartier en de Nassaubuurt moet je al snel rekenen op1-1,5 miljoen Persoonlijk heeft vooral Duinoord mijn voorkeur, zelfde prijscategorie.

Ach ja. Wij zijn ook allebei 'hoogopgeleid en met goede carriereperspectieven', maar ik denk niet dat wij binnen nu en twee jaar een huis gaan kopen. Eerst maar eens afwachten waar de banen leuk zijn En particulier huren is rot, omdat je zo onbeschoft veel betaalt, maar je hebt nog wel wat meer flexibiliteit dan.

En wie weet gaan we in Belgie wonen; ik ga misschien promoveren in Leuven. Leuke stad, of anders forenzen vanuit Brussel. Sorry SQ.

Pandorah, ja, Utrecht is idd duuuuur, je mag van geluk spreken dat je een huis hebt dat dicht bij de binnstad staat en niet in een asociale buurt!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 15 november 2007 @ 13:23:50 #215
13151 crew  Rewimo
pi_54624112
quote:
Op donderdag 15 november 2007 13:06 schreef Stormqueen het volgende:
Ohnee, dat moet ook nog
Vanavond ga ik Harry Potter 5 kijken, ik denk dat we zaterdag ff gaan
Ik heb net ook de nieuwe HP-DVD gekocht Bij Blokker is ie vandaag nog 14,95

Wel lekker, sinds ik hier werk kom ik vrijwel elke dag vanzelf aan mijn half uur bewegen. Handig zo'n winkelcentrum aan de overkant
  donderdag 15 november 2007 @ 13:25:46 #216
149959 SQ
snelle trees
pi_54624159
quote:
Op donderdag 15 november 2007 13:21 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik moet altijd om je lachen, SQ

Afijn, over de huizenprijzen: Octo, Delft is niet je van het voor starters, en voor o.m. het Statenkwartier en de Nassaubuurt moet je al snel rekenen op1-1,5 miljoen Persoonlijk heeft vooral Duinoord mijn voorkeur, zelfde prijscategorie.

Ach ja. Wij zijn ook allebei 'hoogopgeleid en met goede carriereperspectieven', maar ik denk niet dat wij binnen nu en twee jaar een huis gaan kopen. Eerst maar eens afwachten waar de banen leuk zijn En particulier huren is rot, omdat je zo onbeschoft veel betaalt, maar je hebt nog wel wat meer flexibiliteit dan.

En wie weet gaan we in Belgie wonen; ik ga misschien promoveren in Leuven. Leuke stad, of anders forenzen vanuit Brussel. Sorry SQ.

Pandorah, ja, Utrecht is idd duuuuur, je mag van geluk spreken dat je een huis hebt dat dicht bij de binnstad staat en niet in een asociale buurt!!
Dan heb je me niet goed gelezen denk ik, Belgische steden zijn , Belgische dorpen zijn
disclaimer
pi_54624302
quote:
Op donderdag 15 november 2007 13:25 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Dan heb je me niet goed gelezen denk ik, Belgische steden zijn , Belgische dorpen zijn
Och hemeel, neeee toch, een misinterpretatie

Op het Groot Bagijnhof in Leuven, daar zou ik nou wel willen wonen
  donderdag 15 november 2007 @ 13:33:38 #218
149959 SQ
snelle trees
pi_54624325
Gent
disclaimer
pi_54624357
Ik ben razend slecht in de topografie van Belgie, waar ligt Gent zo ongeveer?
  donderdag 15 november 2007 @ 13:40:17 #220
149959 SQ
snelle trees
pi_54624497
quote:
Op donderdag 15 november 2007 13:35 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ben razend slecht in de topografie van Belgie, waar ligt Gent zo ongeveer?
maps.google.com
disclaimer
pi_54624634
Ik dacht oprecht dat Luik bij Antwerpen in de buurt lag

Maar Brussel lijkt me ook heel leuk. Ik wilde eigenlijk in Johannesburg gaan promoveren, maar dat wil manlief niet, althans, hij wil er niet wonen
  donderdag 15 november 2007 @ 13:49:58 #222
149959 SQ
snelle trees
pi_54624748
quote:
Op donderdag 15 november 2007 13:45 schreef ColdFeet het volgende:
!
disclaimer
pi_54624813
quote:
Op donderdag 15 november 2007 13:49 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

!
... tot twee maanden geleden, hoor
Ik ben ook nog nooit in de ardennen geweest
pi_54624887
België.. blah.. vooral daar waar ze frans spreken nare mensen

al is het, zolang je niet met de mensen praat, wel leuk in de Ardennen met de motor
Ja doei.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 15 november 2007 @ 13:58:34 #225
13151 crew  Rewimo
pi_54624956
quote:
Op donderdag 15 november 2007 13:45 schreef ColdFeet het volgende:
In Luik en omgeving wil je echt niet wonen
pi_54625005
quote:
Op donderdag 15 november 2007 13:58 schreef Rewimo het volgende:

[..]

In Luik en omgeving wil je echt niet wonen
Nee joh, mijn enige reden om naar Belgie te verhuizen zou kunnen zijn dat ik er ga werken. (Kuch... beetje veel werkwoorden).

Hoewel, Brussel lijkt me ook wel vet.
  donderdag 15 november 2007 @ 14:05:07 #227
149959 SQ
snelle trees
pi_54625074
Luik is echt een vieze gore stinkstad
disclaimer
pi_54625112
Luik is niet leuk. Gent wel.
*OUD heilige*
  donderdag 15 november 2007 @ 14:07:39 #229
35189 Troel
scherp en bot
pi_54625139
quote:
Op donderdag 15 november 2007 13:07 schreef motorbloempje het volgende:
trut
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 15 november 2007 @ 14:09:52 #230
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54625193
quote:
Op donderdag 15 november 2007 13:07 schreef motorbloempje het volgende:
Over een paar uurtjes ga ik ook een patatje oorlog eten . Zal ik jou ook ff lekker maken .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 15 november 2007 @ 14:10:30 #231
149959 SQ
snelle trees
pi_54625213
kom ik aan met m'n witte koolsalade
disclaimer
pi_54625454
Ik heb net, heel slecht, een chocotoff gegeten. Heerlijk!! En o zo fout!

Wat huizen betreft: Ik heb vanochtend een bod gedaan op een superleuk huisje in het oude centrum van Leiden Ben benieuwd wat het gaat worden! Kan ik eindelijk met recht mn eigen topic openen in het klussen & wonen forum, haha.
It is your friends who make your world!
  donderdag 15 november 2007 @ 14:28:02 #233
149959 SQ
snelle trees
pi_54625677
Oeh spannend
disclaimer
pi_54625715
quote:
Op donderdag 15 november 2007 14:07 schreef Troel het volgende:

[..]

trut
Sorry
Ja doei.
  donderdag 15 november 2007 @ 14:43:10 #235
35189 Troel
scherp en bot
pi_54626013
Ik ga zo lekker een pannenkoek bakken
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_54626503
quote:
Op donderdag 15 november 2007 14:43 schreef Troel het volgende:
Ik ga zo lekker een pannenkoek bakken
trut!

Ik eet vanavond bij Subway... broodje is maar iets van 350-400kcal en heel lekker. Best licht als diner.
***Levi was here***
pi_54626538
Die subway broodjes zijn lekker!!!!
pi_54626593
quote:
Op donderdag 15 november 2007 15:04 schreef teigan het volgende:
Die subway broodjes zijn lekker!!!!
Ik ga op maandag op weg naar school vaak even langs de Subway voor een broodje. Neem meestal tonijn of kalkoenfilet op een bruin broodje.
***Levi was here***
pi_54630680
Ik ben weer even schandalig ver terug aan het lezen, en aangezien ik nu zelf bezig ben met een huis kopen.... :
SQ: Spannend dat je meteen een aantal huizen achter elkaar gaat bezichtigen! Heb je ook leuke funda-adresjes? Ik ben altijd nieuwsgierig, haha.
Jojogirl: Jij woont in Leiden, toch? Ga je in Roomburgh wonen ofzo? Of heb ik het nu helemaal mis?
pi_54630721
Troel heb je me PM gehad?
Top 5 China producten
pi_54630809
Over woningen gesproken: Ik heb de pech dat ik in de allerduurste gemeente van Nederland woon qua gemiddelde huizenprijzen: Den Bosch. Ja, zelfs duurder dan Amsterdam...omdat daar veel meer flats zijn.
Wij wonen dus ook nog in een huurwoning en het bevalt me prima. Mooie flat met grote woonkamer (36 m2), keuken (20 m2), drie slaapkamers (10 m2,13 m2 en 20 m2), een klein badkamertje (dat is wel jammer), apart toile, berging en groot balkon. Maar als we wat zouden willen kopen wat overeenkomt qua ruimte (en dan zou ik een huis willen, geen flat), betalen we al gauw 3 ton als we in een beetje leuke wijk willen zitten.

We blijven hier gewoon nog een tijdje wonen en over een jaar of twee gaan we wel eens naar een huisje kijken.
  donderdag 15 november 2007 @ 18:26:35 #242
149959 SQ
snelle trees
pi_54631373
quote:
Op donderdag 15 november 2007 17:51 schreef Ikiskoel het volgende:
Ik ben weer even schandalig ver terug aan het lezen, en aangezien ik nu zelf bezig ben met een huis kopen.... :
SQ: Spannend dat je meteen een aantal huizen achter elkaar gaat bezichtigen! Heb je ook leuke funda-adresjes? Ik ben altijd nieuwsgierig, haha.
Jojogirl: Jij woont in Leiden, toch? Ga je in Roomburgh wonen ofzo? Of heb ik het nu helemaal mis?
Jah, maar die post ik morgen pas, want ik wil eerst zelluf kijken
Ben nogal gevoelig voor afkrakerijen heb ik al gemerkt in het Eindhoventopic
disclaimer
  donderdag 15 november 2007 @ 18:46:36 #243
35189 Troel
scherp en bot
pi_54631759
Ik heb geen pannenkoek meer gebakken
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 15 november 2007 @ 18:55:33 #244
4177 Jojogirl
pi_54631960
quote:
Op donderdag 15 november 2007 17:51 schreef Ikiskoel het volgende:
Helemaal mis Wij verhuizen binnen de Merenwijk. Maar de mensen van wie wij het huis kopen gaan wel naar een nieuwbouwhuis, vandaar de flexibele en lange oplevertermijn.

Waar in Leiden staat het huis waar jullie op geboden hebben?
pi_54636347
SQ: Oke, dan wacht ik rustig af tot morgen, haha.

Jojogirl: In de Merenwijk staan héle leuke huizen! Mn vriend heeft er ook gewoond, aan de verkeerde kant van de Merenwijk , en in de omgeving staan echt mooie pandjes.
Wij hebben geboden op een huis aan een zijstraat van het Rapenburg. Héle gave locatie! Nu nog maar even afwachten, we horen morgen vast meer.

Troel: Had je geen zin meer om te bakken? Of miste je een ingrediënt?
pi_54642823
quote:
Op donderdag 15 november 2007 18:26 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Jah, maar die post ik morgen pas, want ik wil eerst zelluf kijken
Ben nogal gevoelig voor afkrakerijen heb ik al gemerkt in het Eindhoventopic
Damn, meisie, je kent die mensen toch? Die zijn gewoon zo. Er zijn zelfs mensen in dat topic die in Helmond wonen. Iedereen vind iets anders mooi, smaken verschillen nu eenmaal. Wat jij fantastisch vindt, kan de nachtmerry van iemand anders zijn. So be it. Geniet lekker zelf van het huisjes kijken, zolang jij en BB maar op een lijn zitten.
***Levi was here***
pi_54642829
quote:
Op donderdag 15 november 2007 18:46 schreef Troel het volgende:
Ik heb geen pannenkoek meer gebakken
Sterkte meid. Vandaag weer een dag, misschien lukt 't vandaag wel.
***Levi was here***
  vrijdag 16 november 2007 @ 08:54:04 #248
149959 SQ
snelle trees
pi_54643192
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 08:26 schreef Levitation het volgende:

[..]

Damn, meisie, je kent die mensen toch? Die zijn gewoon zo. Er zijn zelfs mensen in dat topic die in Helmond wonen. Iedereen vind iets anders mooi, smaken verschillen nu eenmaal. Wat jij fantastisch vindt, kan de nachtmerry van iemand anders zijn. So be it. Geniet lekker zelf van het huisjes kijken, zolang jij en BB maar op een lijn zitten.
Ow ja, dat doe ik ook wel, ik word er alleen lichtelijk agressief van als mensen meteen beginnen te zaniken en zeuren i.p.v. de positieve kanten eerst uit te lichten.

bb is nu zwemmen, ik heb gister 5 bier op dus ik skip even
disclaimer
pi_54643241
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 08:54 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ow ja, dat doe ik ook wel, ik word er alleen lichtelijk agressief van als mensen meteen beginnen te zaniken en zeuren i.p.v. de positieve kanten eerst uit te lichten.

bb is nu zwemmen, ik heb gister 5 bier op dus ik skip even
Nu zwemmen? Zo vroeg 's morgens zou ik meteen naar de bodem zinken.
En ja, dat heb ik al eens proefondervindelijk vastgesteld.
***Levi was here***
  vrijdag 16 november 2007 @ 09:02:35 #250
149959 SQ
snelle trees
pi_54643304
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 08:57 schreef Levitation het volgende:

[..]

Nu zwemmen? Zo vroeg 's morgens zou ik meteen naar de bodem zinken.
En ja, dat heb ik al eens proefondervindelijk vastgesteld.
Mja, later kan het niet want we moeten om 11:00 bij de hypotheekman zijn. Maar goed, ieder zijn meug, ik ben nog bezig met wakker worden
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 16 november 2007 @ 09:08:12 #251
13151 crew  Rewimo
pi_54643404
Ik ben al uren op Zit al een poosje op mijn werk. Met de nadruk op zit.
  vrijdag 16 november 2007 @ 09:11:21 #252
149959 SQ
snelle trees
pi_54643452
owja, het is vrijdag
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 16 november 2007 @ 09:14:38 #253
13151 crew  Rewimo
pi_54643499
Gelukkig wel
pi_54643526
Wat goed dat sommigen zo veel zijn afgevallen!
I feel kinda Locrian today
  vrijdag 16 november 2007 @ 09:17:58 #255
149959 SQ
snelle trees
pi_54643571
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 09:14 schreef Rewimo het volgende:
Gelukkig wel
Nee, ik heb vrij vandaag, zit dus in zaterdagmodus.

Harry Potter was leuk, alleen jammer dat de dood van dinges (voor als er mensen zijn die het boek en de film nog niet gelezen/gezien hebben) zo werd weggepoetst
disclaimer
pi_54643580
Nou, 1 dagje laminaat leggen: een kilo!! zwaarder dan gisteren en spierpijn op plekken waarvan ik niet wist dat ze bestonden

Zometeen wel hardlopen, maar ik ga er van uit dat het niet zo heel erg soepel gaat vandaag.
Werkelijk, mn kont Ben benieuwd met welke beweging ik dat gedaan heb
pi_54643599
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 09:08 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben al uren op Zit al een poosje op mijn werk. Met de nadruk op zit.
Ik ook, was om 7:45 op mijn werk.
***Levi was here***
  vrijdag 16 november 2007 @ 09:19:40 #258
149959 SQ
snelle trees
pi_54643608
Wij gaan straks hier kijken

http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/?id=faac8f26-6cf3-4530-b49e-18b17bde1057&objecttype=DetailKoopObject

(toch maar wel, jullie gaan vast niet afzeiken heb ik het gevoel )
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 16 november 2007 @ 09:19:59 #259
13151 crew  Rewimo
pi_54643615
Heb je laminaat gesnoven of zo

Zijn vast spieren joh, daar word je zwaarder van hè, van spieren kweken
pi_54643672
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 09:19 schreef Stormqueen het volgende:

http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/?id=faac8f26-6cf3-4530-b49e-18b17bde1057&objecttype=DetailKoopObject

Die is leuk! De woonkamer lijkt op de foto's echt enorm groot.
Ben benieuwd of het echt wat is voor jullie. Ik verwacht nog een verslagje vandaag.
***Levi was here***
  vrijdag 16 november 2007 @ 09:24:02 #261
149959 SQ
snelle trees
pi_54643692
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 09:22 schreef Levitation het volgende:

[..]

Die is leuk! De woonkamer lijkt op de foto's echt enorm groot.
Ben benieuwd of het echt wat is voor jullie. Ik verwacht nog een verslagje vandaag.
Uiteraard

De living is ook groot 52m2
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 16 november 2007 @ 09:25:33 #262
13151 crew  Rewimo
pi_54643717
quote:

Gaaf huis joh! Die kamer is uitgebouwd zo te zien, lekker groot En de inrichting erf je er niet bij, dat scheelt Is echt een huis met veel mogelijkheden, kan me voorstellen dat je het graag wilt kopen
  † In Memoriam † vrijdag 16 november 2007 @ 09:28:02 #263
43556 miss_dynastie
pi_54643773
quote:

jaren 30
  vrijdag 16 november 2007 @ 09:28:20 #264
149959 SQ
snelle trees
pi_54643782
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 09:25 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Gaaf huis joh! Die kamer is uitgebouwd zo te zien, lekker groot En de inrichting erf je er niet bij, dat scheelt Is echt een huis met veel mogelijkheden, kan me voorstellen dat je het graag wilt kopen
Ja precies, ik zie daar echt veel mogelijkheden in. Uiteraard zou de keuken er subiet uit worden gesloopt en komt er een eiken vloer in, om over de tussendeuren maar niet te spreken, maar hier kunnen we wel die grote eettafel plaatsen die ik zo graag wil zodat we lekker met vrienden spelletjes kunnen doen, de tuin is onderhoudsvriendelijk, op een steenworp afstand van het centrum en die achterpui
disclaimer
pi_54643802
Die ramen! Gaaf, met al die vierkantjes. En dat overdekte stuk in de tuin. Als het dan regent dat het giet, gaan jullie in de tuin zitten. Echt wel leuk.
*OUD heilige*
  vrijdag 16 november 2007 @ 09:30:17 #266
149959 SQ
snelle trees
pi_54643833
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 09:29 schreef YPPY het volgende:
Die ramen! Gaaf, met al die vierkantjes. En dat overdekte stuk in de tuin. Als het dan regent dat het giet, gaan jullie in de tuin zitten. Echt wel leuk.
Ik heb het vermoeden dat het ooit een schuur was en het zou kunnen dat ik dat dan in originele staat zou herstellen, maar ik geloof dat mijn vriend er in gedachten al een tap onder heeft geplaatst
disclaimer
pi_54643907
Neee, je moet het zo houden en dan als het in de zomer gaat onweren, ga je buiten zitten. Lekker warm, maar niet meer zo benauwd. Glaasje rose erbij.
*OUD heilige*
  vrijdag 16 november 2007 @ 09:35:20 #268
149959 SQ
snelle trees
pi_54643944
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 09:33 schreef YPPY het volgende:
Neee, je moet het zo houden en dan als het in de zomer gaat onweren, ga je buiten zitten. Lekker warm, maar niet meer zo benauwd. Glaasje rose erbij.
Ja, maar dan zou ik wel de muren in de kleuren van een zonsondergang schilderen Geel van onder en dan steeds donkerder oranje/rood naar boven. er is elektra, dus de jazzcd kan ook op.
En er zit een berging in de voorgevel trouwens waar je fiets in kan
disclaimer
pi_54643953
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 09:30 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik heb het vermoeden dat het ooit een schuur was en het zou kunnen dat ik dat dan in originele staat zou herstellen, maar ik geloof dat mijn vriend er in gedachten al een tap onder heeft geplaatst
Houtoven, BBQ, buitenbar...

Leuk huis, lekker ruim. Wel afschuwelijk ingericht, lelijke kleuren, lelijke vloer, dus nog behoorlijk wat te klussen...
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 16 november 2007 @ 09:35:57 #270
13151 crew  Rewimo
pi_54643964
Is juist lekker zo'n overdekt terras! Kun je in de zomer koel zitten en zit je droog als het regent en de temperatuur wel goed is.

Wij hebben plannen voor een veranda met precies die insteek
pi_54643993
Een mooi huis hoor Stormqueen!!!
  vrijdag 16 november 2007 @ 09:37:41 #272
149959 SQ
snelle trees
pi_54644015
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 09:35 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Houtoven, BBQ, buitenbar...

Leuk huis, lekker ruim. Wel afschuwelijk ingericht, lelijke kleuren, lelijke vloer, dus nog behoorlijk wat te klussen...
Nou, we gaan vandaag meteen meten of er een houten vloer bovenop de tegels past want die vloer is zum kotzen inderdaad
En wat de kleuren op de muren betreft, dat heb ik in een dagje overgekwast. Ik maak me meer zorgen over die lelijke keuken
disclaimer
  vrijdag 16 november 2007 @ 09:38:19 #273
149959 SQ
snelle trees
pi_54644030
Maaarrrrrrrrrrrrr eerst kijken, misschien valt het wel gruwelijk tegen.

Huizenbezitsters, hebben jullie nog tips waar ik op moet letten?
disclaimer
pi_54644096
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 09:37 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Nou, we gaan vandaag meteen meten of er een houten vloer bovenop de tegels past want die vloer is zum kotzen inderdaad
En wat de kleuren op de muren betreft, dat heb ik in een dagje overgekwast. Ik maak me meer zorgen over die lelijke keuken
Tis nu ook gewoon spuuglelijk ingericht, met die donkerrode bank op de plavuizen... echt heel erg kaal. Maar de inrichting heb je natuurlijk zelf in hand.

Vind je de hele keuken lelijk, of zou je 't met nieuwe kastdeurtjes al beter vinden?
  vrijdag 16 november 2007 @ 09:42:18 #275
149959 SQ
snelle trees
pi_54644125
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 09:41 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Tis nu ook gewoon spuuglelijk ingericht, met die donkerrode bank op de plavuizen... echt heel erg kaal. Maar de inrichting heb je natuurlijk zelf in hand.

Vind je de hele keuken lelijk, of zou je 't met nieuwe kastdeurtjes al beter vinden?
Nee, ik ben meer van de radicale aanpak, en ik wil een hoekkeuken. Dit is me net te klein, de ruimte is er groot genoeg voor.
disclaimer
  vrijdag 16 november 2007 @ 09:42:49 #276
149959 SQ
snelle trees
pi_54644138
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/?id=8054741d-75e1-4f64-ad5d-c16f5743150e&objecttype=DetailKoopObject

Hier gaan we ook kijken straks, maar die is wel aan de prijs, dus dat zal 'm niet worden, maar zo mooi
disclaimer
pi_54644250
Ik vind dit wel een leuk huis voor V. en mij:
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/Default.aspx?id=49649a6b-37f7-4513-9e8f-23b4276b27c8&objecttype=DetailKoopObject

Alleen een beetje weinig tuin... vooral aan de voorzijde.
***Levi was here***
pi_54644271
Ik vind die eerste op de een of andere manier mooier, die lijkt veel ruimtelijker..
  vrijdag 16 november 2007 @ 09:48:57 #279
149959 SQ
snelle trees
pi_54644282
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 09:48 schreef teigan het volgende:
Ik vind die eerste op de een of andere manier mooier, die lijkt veel ruimtelijker..
Die is ook groter. Ik ben alleen helemaal weg van die authentieke elementen
disclaimer
pi_54644291
MAar wat een prijzen zeg...

Voor mijn gevoel gaan wij nooit genoeg verdienen om zulke huizen te kunnen kopen...
  vrijdag 16 november 2007 @ 09:50:32 #281
149959 SQ
snelle trees
pi_54644313
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 09:47 schreef Levitation het volgende:
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/Default.aspx?id=49649a6b-37f7-4513-9e8f-23b4276b27c8&objecttype=DetailKoopObject

Zeker leuk
Alleen wel in Veldhoven. En een voortuin, ach die eis hebben we laten varen, voor een jaren dertig huis met voortuin in een niet-pauperbuurt betaal je hier minstens 4 ton
disclaimer
  vrijdag 16 november 2007 @ 09:51:12 #282
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54644332
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 09:42 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/?id=8054741d-75e1-4f64-ad5d-c16f5743150e&objecttype=DetailKoopObject

Hier gaan we ook kijken straks, maar die is wel aan de prijs, dus dat zal 'm niet worden, maar zo mooi
Idd erg mooi .

Zo'n huis wil ik ook! . Alleen idd aan de dure kant... t zal wel bij dromen blijven .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 16 november 2007 @ 09:51:40 #283
149959 SQ
snelle trees
pi_54644344
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 09:49 schreef teigan het volgende:

Voor mijn gevoel gaan wij nooit genoeg verdienen om zulke huizen te kunnen kopen...
Tuurlijk wel.
Je moet niet vergeten dat wij niet alles uit een hypotheek hoeven te bekostigen en daardoor in een wat luxere positie zitten, maar als je een paar jaar werkt kan dat prima hoor Wij zijn ook maar startertjes en ik denk dat wij rond de 280 zullen kunnen lenen...
disclaimer
  vrijdag 16 november 2007 @ 09:52:15 #284
149959 SQ
snelle trees
pi_54644356
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 09:51 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Idd erg mooi .

Zo'n huis wil ik ook! . Alleen idd aan de dure kant... t zal wel bij dromen blijven .
als zoiets niet in het centrum van Eindhoven zou staan scheelt dat al snel een ton in de prijs denk ik
disclaimer
pi_54644373
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 09:49 schreef teigan het volgende:

Als ik jou was zou ik in een randgemeente van Groningen gaan zoeken, dat is niet zo achterlijk duur als regio Eindhoven. (Hier wonen erg veel gepromoveerde technici die bij Philips of ASML werken en die hebben redelijk veel te besteden, vandaar die huizenprijzen.)
***Levi was here***
  vrijdag 16 november 2007 @ 09:55:58 #286
149959 SQ
snelle trees
pi_54644468
Wat me wel opvalt aan Grun is dat die huisjes vaak erg klein en achterlijk zijn ingedeeld. En als je in de boerendurpen gaat kijken zit er vaak niet eens een badkamer in
disclaimer
pi_54644503
Wow, die tweede is mooi zeg! Maar dat komt ook doordat de inrichting gewoon meer mijn smaak is.
  vrijdag 16 november 2007 @ 09:57:59 #288
149959 SQ
snelle trees
pi_54644518
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 09:57 schreef ColdFeet het volgende:
Wow, die tweede is mooi zeg! Maar dat komt ook doordat de inrichting gewoon meer mijn smaak is.
Ja klopt, maar aan die eerste kunnen we weer lekker verbouwen. We likes verbouwen
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 16 november 2007 @ 10:08:24 #289
13151 crew  Rewimo
pi_54644702
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 09:48 schreef teigan het volgende:
Ja vind ik ook. De hal is wel Dat glas-in-lood
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 16 november 2007 @ 10:10:29 #290
13151 crew  Rewimo
pi_54644740
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 09:47 schreef Levitation het volgende:

Mooi huis Heb je daar nou twee tuinen? Een aan de zijkant en een aan de achterkant of zoiets?
  vrijdag 16 november 2007 @ 10:11:44 #291
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54644767
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 09:52 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

als zoiets niet in het centrum van Eindhoven zou staan scheelt dat al snel een ton in de prijs denk ik
Dergelijke huizen heb je ook vast wel buiten het centrum van Eindhoven . Ik hoef niet zo nodig in het centrum te wonen. Sterker nog: ik hoef niet eens in een grote stad te wonen. Een schattig boerderijtje op een half uurtje fietsen van de stad is ook al goed .
Niet meer actief op Fok!
pi_54644902
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 10:10 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Mooi huis Heb je daar nou twee tuinen? Een aan de zijkant en een aan de achterkant of zoiets?
Ik heb even geGoogle-map-t en wat ik kan zien is dat het huis in een vreemd hoekje tussen andere huizen ligt. Ik denk dat er daardoor 2 tuintjes zijn, inderdaad een hoekje aan de zijkant en nog een stuk achter het huis. Beetje vaag perceel.
***Levi was here***
  vrijdag 16 november 2007 @ 10:24:54 #293
35189 Troel
scherp en bot
pi_54645036
Mooooi!

Vooral die kleurstelling binnen!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_54645113
Ik zou denk ik wel in de stad willen blijven... Alleen al om op zaterdag gewoon naar de markt te kunnen fietsen...

Maar zolang ik nog geen baan heb is er van huizen kopen toch nog geen sprake..
En ik ben ergens bang dat als je de stad uitgaat, en dan weer terugwil, je je helemaal geen huis meer kan veroorloven..
pi_54645168
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 09:55 schreef Stormqueen het volgende:
Wat me wel opvalt aan Grun is dat die huisjes vaak erg klein en achterlijk zijn ingedeeld. En als je in de boerendurpen gaat kijken zit er vaak niet eens een badkamer in
Serieus, dan kijk je ind e verkeerde dorpen
Mijn halve familie woont op het Groningen of Drenthse platteland (4 van de 5 broers eigenlijk ) en ze hebben allemaal een groot huis, mét badkamer uiteraard.
Je hebt er inderdaad draken van arbeidershuisjes zonder badkamer bijzitten. Het voordeel daar van is, is dat ze eigenlijk nooit duurder zijn dan een ton, waardoor je een beetje geld overhoudt voor de badkamer
pi_54645189
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 10:29 schreef teigan het volgende:
Ik zou denk ik wel in de stad willen blijven... Alleen al om op zaterdag gewoon naar de markt te kunnen fietsen...

Maar zolang ik nog geen baan heb is er van huizen kopen toch nog geen sprake..
En ik ben ergens bang dat als je de stad uitgaat, en dan weer terugwil, je je helemaal geen huis meer kan veroorloven..
Ik woon in een gemeente tegen de grens van Eindhoven aan. Ik woon dichterbij het centrum dan sommige collega's van me die wel in Eindhoven wonen. En hier is gewoon alles veel te duur, ook de randgemeenten.
***Levi was here***
  vrijdag 16 november 2007 @ 10:43:10 #297
149959 SQ
snelle trees
pi_54645401
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 10:33 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik woon in een gemeente tegen de grens van Eindhoven aan. Ik woon dichterbij het centrum dan sommige collega's van me die wel in Eindhoven wonen. En hier is gewoon alles veel te duur, ook de randgemeenten.
Zeker mensen die in Blixembosch II wonen endezo
Maar heel Brabant is duur, tenzij je tegen de grens met Zeeland gaat wonen. Wordt niet voor niks de Randstad van het zuiden genoemd...
disclaimer
  vrijdag 16 november 2007 @ 10:44:28 #298
149959 SQ
snelle trees
pi_54645425
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 10:32 schreef freecell het volgende:

[..]

Serieus, dan kijk je ind e verkeerde dorpen
Mijn halve familie woont op het Groningen of Drenthse platteland (4 van de 5 broers eigenlijk ) en ze hebben allemaal een groot huis, mét badkamer uiteraard.
Je hebt er inderdaad draken van arbeidershuisjes zonder badkamer bijzitten. Het voordeel daar van is, is dat ze eigenlijk nooit duurder zijn dan een ton, waardoor je een beetje geld overhoudt voor de badkamer
Nou ja, ik geef toe dat ik eens op Funda heb gezocht naar woonhuizen onder de ton en die staan allemaal in die holen, en dan moet je echt voor 2 ton vertimmeren om er iets leefbaars van te maken
Op duurdere huizen heb ik niet gezocht daar.
disclaimer
pi_54645431
ik heb ook geen badkamer mijn douchehok is beneden naast de keuken. In eerste instantie hadden we zelfs geen wasbak behalve in de keuken. We hebben zelf in het waskamertje boven een wasbak gemaakt (alleen koud water). Toch wel fijn als je je even kan opfrissen
pi_54645432
dat gepraat over huizen word er burgerlijk van

is net de deur uit richting school en ik spijbel een dagje om thuis te werken aan wat opdrachten. Heb nieuwe sloffen (echt superlelijk en warm ) en ben niet van plan de deur uit te gaan vandaag. Alleen even om eten te halen vanavond

Gisteren naar zoetermeer geweest naar een cabaretvoorstelling. Was wel leuk, maar niet ge-wel-dig waren om half 2 pas thuis, dus ben wel gesloopt

en huisjes.. ja...

Deze is wel leuk..

enneh.... deze...

uiteraard met éigen inrichting
Ja doei.
  vrijdag 16 november 2007 @ 10:48:10 #301
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54645492
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 09:55 schreef Stormqueen het volgende:
In Drenthe wonen ze nog steeds in plaggenhutten a la Bartje, echt waar .
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')