abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 november 2007 @ 22:56:43 #251
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_54562690
Ow, en @ Sylvana: niet niet niet lief van je stiefpa en zusje! Mijn oom doet dat ook soms, van die semi-grappige opmerkingen ('dikke stof' en dan knijpt ie in mn bovenarm). Probeer, hoe lastig het ook is, er maar niets van aan te trekken. Het belangrijkste is je gezondheid (en op maat s kan ik alleen maar jaloers zijn...)
pi_54567422
quote:
Op maandag 12 november 2007 22:52 schreef egeltje1985 het volgende:
(Even ter verduidelijking: ik ben morgen jarig.)
gefeliciteerd!
  dinsdag 13 november 2007 @ 07:56:56 #253
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54567488
Feli egeltje! .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 13 november 2007 @ 08:21:15 #254
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_54567723
Dankjulliewel! En hierbij een stukje taart waar je niet dik van wordt:

En koffie:
pi_54567807
Oeh lekker
  dinsdag 13 november 2007 @ 09:04:07 #256
191222 Heavenlyblue
d-lysergic acid amide
pi_54568269
Gefeliciteerd en bedankt voor de lekker uitziende taart
Ben benieuwd hoe het ymme is vergaan
  dinsdag 13 november 2007 @ 09:06:19 #257
22273 Dizer
Save the beard!
pi_54568317
Feli

oeh vannochtend op de weegschaal 85.5 kilo
Friends don't let friends remain beardless...
pi_54570081
Goedemorgen!
Gefeliciteerd egeltje
Gisteren heb ik 3 kwartier achtereen hard gelopen, best hard ook, dus nu heb ik spierpijn Maar het was wel heel lekker, heb alleen m'n standaard rondje nu wel echt van deur tot deur hardgelopen, dus als ik dit wil opbouwen moet ik echt ergens anders heen nog.
Sylvana: het zou best eens kunnen dat je stiefpa dat ziet als motivatie voor jou om af te gaan vallen, maar dat helpt dus sowieso niet als je er al wat mee bezig bent... Ook als je er niet mee bezig bent is het vaak geen goede motivatie om negatieve dingen te zeggen, maar dat beseffen mensen vaak zelfs niet wanneer het ze zelf overkomt dat iemand op zo'n manier tegen ze praat.
Het mooi kotsende meisje.
pi_54570113
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 10:38 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

Sylvana: het zou best eens kunnen dat je stiefpa dat ziet als motivatie voor jou om af te gaan vallen, maar dat helpt dus sowieso niet als je er al wat mee bezig bent... Ook als je er niet mee bezig bent is het vaak geen goede motivatie om negatieve dingen te zeggen, maar dat beseffen mensen vaak zelfs niet wanneer het ze zelf overkomt dat iemand op zo'n manier tegen ze praat.
Idd, raak hier niet emer gemotiveerd van ofzo. Doe het voor mezelf, en niet om me te bewijzen tegenover hem ofzo
pi_54570410
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 10:40 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Idd, raak hier niet emer gemotiveerd van ofzo. Doe het voor mezelf, en niet om me te bewijzen tegenover hem ofzo
't is al gezegd, maar niet te veel van aantrekken hor! je zei dat je stiefpa ook niet de slankste is, miss is ie wel gewoon jaloers! (dat denk ik maar altijd bij dat soort dingen)

egeltje, gefeliciteerd! de koffie is lekker en de taart ziet er ook goed uit
heb je al n magere traktatie gevonden? voor magere hapjes bij n borrel is meloen met magere ham altijd wel lekker, of gewoon toastjes met filet americain...
hoe oud ben je eigenlijk geworden?

ik ben weer aangekomen, maar er is wel n extra centimeter van mn buikje af
  dinsdag 13 november 2007 @ 11:00:54 #261
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_54570588
Gefeliciteerd
We hebben hier thuis een nieuwe weegschaal want de oude was kapot, weeg ik ineens een stuk meer nou ja ik kan me nu iig wel weer updaten... starting from maandag. met weer update dan he
Bernie en ik zijn tof.
pi_54570930
Egel gefeliciteerd
Ik zit lekker te ontbijten met mandarijnen en koffie.
pi_54573216
gefeliciteerd egeltje
pi_54574135
Gefeliciteerd egeltje1985.

Ik heb gister hard gefietst. Ik ga vandaag maar weer fietsen als het weer mee zit.

Maar een vraagje. Weten jullie of het vanavond droog blijft in het westen van Nederland? Ik kan het nergens vinden.
  dinsdag 13 november 2007 @ 13:39:45 #265
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_54574285
Check voordat je van plan bent te gaan fietsen even buienradar.nl ofzo ik heb zelf ook een tijdje terug gefietst en vond het toch wel veel te koud
Nou, ik ga maar gewoon van het gewicht van de nieuwe weegschaal vanuit dus ik moet vanavond wel hardlopen nou ja, geen schande is wel goed voor me immmers
Bernie en ik zijn tof.
pi_54575212
Ah, hardlopen, al tijden eens willen proberen, maar vooralsnog te lui om er voor me bed uit te komen. ( Komt ook bij dat het in je eentje geen donder aan is natuurlijk )
Licht! En zo ware het daar.
pi_54576414
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 14:19 schreef Medellin het volgende:
Ah, hardlopen, al tijden eens willen proberen, maar vooralsnog te lui om er voor me bed uit te komen. ( Komt ook bij dat het in je eentje geen donder aan is natuurlijk )
In je eentje kan je tenminste gaan rennen wanneer je daar zelf zin in hebt, en doe je het ook als een ander geen tijd heeft. Oplossing: ren in een mooie omgeving of met muziek op.
Vanavond moet ik werken, maar ik heb daar natuurlijk heeeelemaal geen zin in.... Wel de hele avond in de weer en kheb een redelijk gezonde K&K maaltijd ervoor bij.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 november 2007 @ 15:33:39 #268
163650 Greys
pi_54577070
quote:
Op zondag 11 november 2007 23:48 schreef conleche het volgende:
Greys, had je nog zo'n kapsalon gegeten gister en zo ja, is dat lekker?

Het is bijna te ranzig voor woorden, zo'n kapsalon. Maar het is zó fout en zó lekker dat je ook meteen weer genoeg gesnackt hebt voor de hele week, zo niet twee weken We zitten hier dan echt met zijn tweetjes bij elke hap 'hmmmmm!' te roepen Het is gewoon letterlijk een bak ellende... patat, döner, knofsaus, gesmolten kaas, en dat allemaal onder de grill door elkaar gehusseld

Het niet snoepen gaat aardig hier Het is alleen niet echt uitnodigend weer om te gaan hardlopen, het komt met bakken uit de lucht

@Dizer... waarom gaat zij er al van uit dat het wellicht niets gaat worden dan? En is dat degene met wie je hebt gezoend dit weekend? Gekke meid dan... als ik vrijgezel was en tien jaar jonger dan wist ik het wel

En gefeliciteerd Egeltje!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_54577633
Gefeliciteerd egeltje (gelukkig kan je bij felicitaties nooit een spuit 11 zijn )

Mijn dag was weer stom, met als dieptepunt chips als lunch (dag was stom niet om het eten, maar als ik al chips eet als lunch, dan is er echt was mis met mn humeur) zal blij zijn als ik weer lekker mag schoppen. En ben een chocoladeverslaving aan het ontwikkelen, ook leuk
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  dinsdag 13 november 2007 @ 15:54:41 #270
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_54577646
Ik ben al wel 22 geworden. En ik ben toch maar gewoon voor gebakjes gegaan, van de hema. Kheb in plaats van de lunch een gebakje op, dus ik denk dat de schade meevalt. En poehee, wat is het koud buiten! Eigenlijk heb ik nu ook nog college, maar aangezien dat niet verplicht is, zit ik nu lekker bij de verwarming. Vanmorgen ben ik wel braaf geweest hoor.
Vanavond ga ik uit eten met mn vriend en familie. Ook niet echt goed voor het lijnen natuurlijk, maar bij het uit eten doe ik telkens mijn best iets lekkers maar toch ook gezonds te vinden.
En ik heb mezelf vanmorgen een cadeautje gegeven, een nieuw paar schoenen:
Kleren koop ik nog niet echt. Ik heb eigenlijk wel een nieuwe spijkerbroek nodig, maar straks past ie niet meer...
  dinsdag 13 november 2007 @ 15:55:46 #271
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_54577668
Ze zijn trouwens in het echt nog rozer dan op het plaatje... Past mooi bij mn lippenstift.
  dinsdag 13 november 2007 @ 16:07:43 #272
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_54577925
Toffe schoenen al zou ik ze zelf niet dragen
Bernie en ik zijn tof.
pi_54578688
gefeliciteerd egeltje en mooie schoenen, die wil ik ook wel

vandaag weer eerste school dag dus om 7 uur ontbeten en toen om 3 uur kreeg ik honger (vergeet altijd te eten als ik naar school moet)
dus toen nog ff een tosti op
pi_54585638
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 15:09 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

In je eentje kan je tenminste gaan rennen wanneer je daar zelf zin in hebt, en doe je het ook als een ander geen tijd heeft. Oplossing: ren in een mooie omgeving of met muziek op.
Vanavond moet ik werken, maar ik heb daar natuurlijk heeeelemaal geen zin in.... Wel de hele avond in de weer en kheb een redelijk gezonde K&K maaltijd ervoor bij.
Daar heb je ook een goed punt
Licht! En zo ware het daar.
pi_54587833
Voor mensen die geintereseerd zijn heb ik een leuke link gevonden. Het is een site waar je je gewicht ingeeft en het toont dan een grafiek waar je gewichtsschommelingen kan zien.

Ben er zelf sinds vandaag mee begonnen. Hopelijk blijf ik hierdoor doorzetten

skinnyr
pi_54593742
goedemorgen
zometeen eerst maar eens een uurtje sporten
  woensdag 14 november 2007 @ 08:59:36 #277
22273 Dizer
Save the beard!
pi_54593884
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 15:33 schreef Greys het volgende:
@Dizer... waarom gaat zij er al van uit dat het wellicht niets gaat worden dan? En is dat degene met wie je hebt gezoend dit weekend? Gekke meid dan... als ik vrijgezel was en tien jaar jonger dan wist ik het wel
Tjah het is nogal een lang verhaal, maar zij denkt dat ik haar hart ga breken en dat terwijl ze juist nu heeft gekozen voor een relatieloze leven. Maar we hebben gister nog lang aan de telefoon gehangen en we gaan de komende tijd wel daten en zien wel wat er van gaat komen!

Woei! Gister een 3/4 van een pizza op (Quatro Stagioni ) en ik weeg nog steeds 85.5
Friends don't let friends remain beardless...
pi_54594932
quote:
Op woensdag 14 november 2007 08:59 schreef Dizer het volgende:

[..]

Tjah het is nogal een lang verhaal, maar zij denkt dat ik haar hart ga breken en dat terwijl ze juist nu heeft gekozen voor een relatieloze leven. Maar we hebben gister nog lang aan de telefoon gehangen en we gaan de komende tijd wel daten en zien wel wat er van gaat komen!
zie je nou wel dat het goed komt maar weinig meiden willen echt een relatieloos leven

net een uurtje gezweet gaat lekker deze week

[ Bericht 1% gewijzigd door Miss_S op 14-11-2007 10:32:29 ]
  woensdag 14 november 2007 @ 10:11:02 #279
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_54595002
Gisteren heb ik een beetje gezondigd alles bij elkaar.

Ontbijt: 3 crackers, pindakaas light, smeerwordt linera.

Lunch: hazelnootgebakje.

Tussendoor: 2 koekjes.

Diner: glas rosé, halve gerookte-zalm-salade (andere helft was voor mn moeder), victoriabaarsfilet met groenten en citroen-kappertjes-dressing en een paar vlaamse frieten, 2 hapjes van een dame blanche en een kop koffie.

's Avonds bij het film kijken met vrienden: handje chips en een slokje whiskey. En cola light.

Ik denk dat de schade wel meevalt. Kheb in het restaurant niet al te slecht eten uitgezocht. En qua alcohol heb ik me ingehouden.
  woensdag 14 november 2007 @ 10:11:46 #280
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_54595019
En het is 'relatieloos leven'.
pi_54595053
quote:
Op woensdag 14 november 2007 10:11 schreef egeltje1985 het volgende:
En het is 'relatieloos leven'.
daar kwam ik al achter maar wat ben ik zonder mijn spellingsfouten online
(toch een wonder hoe ik mijn verslagen altijd perfect schrijf)
  woensdag 14 november 2007 @ 10:30:22 #282
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_54595358
quote:
Op woensdag 14 november 2007 10:14 schreef Miss_S het volgende:

[..]

(...)
(toch een wonder hoe ik mijn verslagen altijd perfect schrijf)
Dat doe ik dan weer lang niet altijd. Vaak zijn het dan typfouten die erin zitten omdat ik geen tijd had om het over te lezen. Maar ik heb ook taalfouten enzo hoor... Ze gaan er hier in Utrecht bij Nederlands vanuit dat je al foutloos schrijft. Zo niet, moet je het jezelf leren. Best raar eigenlijk toch.
pi_54595401
quote:
Op woensdag 14 november 2007 10:30 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Dat doe ik dan weer lang niet altijd. Vaak zijn het dan typfouten die erin zitten omdat ik geen tijd had om het over te lezen. Maar ik heb ook taalfouten enzo hoor... Ze gaan er hier in Utrecht bij Nederlands vanuit dat je al foutloos schrijft. Zo niet, moet je het jezelf leren. Best raar eigenlijk toch.
ik had verwacht dat het bij mijn verslagen ook echt slecht zou zijn dus had me toen al bij een extra cursus nederlands ingeschreven
maar toen kregen we een toets en daaruit bleek dat ik dat helemaal niet nodig had
kennelijk let ik bij verslagen extra goed op, want over lezen doe ik ook niet (krijg ik alleen maar meer stress van)
pi_54596069
Goeiemorgen

Ik zit lekker aan de tomaatjes

Van sporten komt er bij mij weinig terecht van de week, omdak sinds gisteren in Almelo ben, vanavond naar Rotterdam ga , morgenochtend moet werken en vanaf morgenmiddag moet laxeren en vrijdag naar het ziekenhuis moet.

Volgende week maar weer oppakken

Qua eten gaat het nog steeds goed
pi_54596144
zo weer ff in het ongezellige en slechte topic van ons posten

tomaatjes (of is dat de verkeerde tongsmiley)
pi_54596367
quote:
Op woensdag 14 november 2007 11:10 schreef Miss_S het volgende:
zo weer ff in het ongezellige en slechte topic van ons posten

en denk dat je deze bedoelt?
pi_54596420
quote:
Op woensdag 14 november 2007 11:21 schreef Sylvana het volgende:

[..]

en denk dat je deze bedoelt?
ach een paar dieetclub meiden noemde ons topic slecht en ongezond
en ja die tong bedoelde ik
pi_54596455
quote:
Op woensdag 14 november 2007 11:23 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ik snap die haat en nijd tussen die 2 topics echt niet, maar goed, het zal wel
pi_54596489
quote:
Op woensdag 14 november 2007 11:24 schreef Sylvana het volgende:

[..]

ik snap die haat en nijd tussen die 2 topics echt niet, maar goed, het zal wel
sommige dingen snap ik wel, grotendeels mijn schuld
maar om het hele topic nu slecht, ongezond en gestresst te noemen vind ik onzin
kijk eens naar alcarin en veiligheidspeldje die doen het zo goed en nemen het serieus maar is toch niet ongezond enzo
pi_54596573
slecht en ongezond? :p merk ik weinig van!

Vandaag heb ik n sportvrij huiswerkdagje... ook wel eens lekker! en dan vanavond weer proberen om ontslag te nemen... (ik ben zo'n mietje, ik probeer t al bijna 2 weken, maar er is iedere keer weer iets waardoor ik denk dat t t verkeerde moment is :p)
pi_54596604
quote:
Op woensdag 14 november 2007 11:30 schreef Bagel het volgende:
slecht en ongezond? :p merk ik weinig van!

Vandaag heb ik n sportvrij huiswerkdagje... ook wel eens lekker! en dan vanavond weer proberen om ontslag te nemen... (ik ben zo'n mietje, ik probeer t al bijna 2 weken, maar er is iedere keer weer iets waardoor ik denk dat t t verkeerde moment is :p)
ontslag heb ik nog nooit genomen, lijkt me inderdaad toch ook wel moeilijk
ik ga zo naar stage, moet tot 6 uur en dan van 8 tot 11 fotograferen op een feestje
  woensdag 14 november 2007 @ 11:51:32 #292
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_54597087
Volgens mij ben ik nu stukken gezonder bezig dan voor mijn afvallen: ik eet fruit, ik sport, ik heb bijna een gezond BMI. En ik val niet extreem snel af en ik ben trots op mezelf. Zo. En ik heb nieuwe schoenen.
pi_54597196
quote:
Op woensdag 14 november 2007 11:23 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Volgens mij waren dat jouw woorden.
Anyway, er is geen "haat en nijd" alleen wat lastige users.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_54597782
Er is zeker geen haat en nijd. Wel wordt er van alles verdraaid. Toen ik hier zat, vond ik het best gezellig. Gewoon heel anders, maar ook leuk.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  woensdag 14 november 2007 @ 12:21:37 #295
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54597850
Ik zie idd ook nergens staan dat 'ons clubje' slecht en ongezond genoemd wordt.
Niet meer actief op Fok!
pi_54597904
De verhoudingen zijn gewoon anders wanneer je 20 kilo kwijt wil of 2 kg. Is toch ook niet raar. Als ik nu 2 kilo aankom, is dat procentueel maar weinig, maar toen ik 65 kg woog baalde ik daar veel meer van. Dan lijkt het ineens veel meer.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_54598726
Goedemiddag.

Ik ben van plan om te stoppen met afvallen.
pi_54599610
Ik vind beide topics meestal wel gezellig. Hier gaat het vaker over sporten en gezond/ongezond eten, wat 'zakelijker', bij de dieetclub zijn ze wat 'intiemer', maar dat heeft ook wel wat eigenlijk en lijkt mij ook het beste als je afvalplan een lange termijn gebeuren is (lees lekker overal mee, ben altijd nieuwsgierig en voel geen haat ofzo naar anderen)

Ik ben vandaag en gister wel lekker ongezond. Veel snoep en vet naast mn gewone eten gehad, omdat ik even wat minder lekker in mn vel zit. En natuurlijk 1,5 kg afgevallen . Zal wel door het sporten komen ofzo, of door de stress. Gek.

En ik denk dat ik vanmiddag mn vrije middag maar eens lekker vrij besteed en naar de stad ga, moet toch nog een basicshirtje hebben en kadootjes voor sinterklaas (tegen die tijd zit ik midden in mn herkansingen en komt het er niet meer van) Doei
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  woensdag 14 november 2007 @ 13:47:46 #299
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54599871
quote:
Op woensdag 14 november 2007 12:59 schreef Gewas het volgende:
Goedemiddag.

Ik ben van plan om te stoppen met afvallen.
Lijkt me eigenlijk een strak plan in jouw geval .
Niet meer actief op Fok!
pi_54602417
Middag!
Heb ik een relletje gemist, zo ja even bijlezen
Vandaag heb ik heeeel relaxt aan gedaan. Behalve vanochtend dan, want toen heb ik 40 min. heerlijk hardgelopen (zo is het eigenlijk veel beter dan die hitte toen ik begon met evy!)
Heb net een nieuw setje bij de hunkemoller gehaald en kado voor vriendjes verjaardag en een beetje gestudeerd nog. Vanavond ga ik een lekker grote pan groentesoep koken en nog studeren ofzo...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')