gefeliciteerd!quote:Op maandag 12 november 2007 22:52 schreef egeltje1985 het volgende:
(Even ter verduidelijking: ik ben morgen jarig.)
Idd, raak hier niet emer gemotiveerd van ofzo. Doe het voor mezelf, en niet om me te bewijzen tegenover hem ofzoquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:38 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Sylvana: het zou best eens kunnen dat je stiefpa dat ziet als motivatie voor jou om af te gaan vallen, maar dat helpt dus sowieso niet als je er al wat mee bezig bent... Ook als je er niet mee bezig bent is het vaak geen goede motivatie om negatieve dingen te zeggen, maar dat beseffen mensen vaak zelfs niet wanneer het ze zelf overkomt dat iemand op zo'n manier tegen ze praat.
't is al gezegd, maar niet te veel van aantrekken hor! je zei dat je stiefpa ook niet de slankste is, miss is ie wel gewoon jaloers! (dat denk ik maar altijd bij dat soort dingen)quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:40 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Idd, raak hier niet emer gemotiveerd van ofzo. Doe het voor mezelf, en niet om me te bewijzen tegenover hem ofzo
In je eentje kan je tenminste gaan rennen wanneer je daar zelf zin in hebt, en doe je het ook als een ander geen tijd heeft. Oplossing: ren in een mooie omgeving of met muziek op.quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:19 schreef Medellin het volgende:
Ah, hardlopen, al tijden eens willen proberen, maar vooralsnog te lui om er voor me bed uit te komen. ( Komt ook bij dat het in je eentje geen donder aan is natuurlijk)
quote:Op zondag 11 november 2007 23:48 schreef conleche het volgende:
Greys, had je nog zo'n kapsalon gegeten gister en zo ja, is dat lekker?![]()
Daar heb je ook een goed puntquote:Op dinsdag 13 november 2007 15:09 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
In je eentje kan je tenminste gaan rennen wanneer je daar zelf zin in hebt, en doe je het ook als een ander geen tijd heeft. Oplossing: ren in een mooie omgeving of met muziek op.
Vanavond moet ik werken, maar ik heb daar natuurlijk heeeelemaal geen zin in.... Wel de hele avond in de weer en kheb een redelijk gezonde K&K maaltijd ervoor bij.
Tjah het is nogal een lang verhaal, maar zij denkt dat ik haar hart ga breken en dat terwijl ze juist nu heeft gekozen voor een relatieloze leven. Maar we hebben gister nog lang aan de telefoon gehangen en we gaan de komende tijd wel daten en zien wel wat er van gaat komen!quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:33 schreef Greys het volgende:
@Dizer... waarom gaat zij er al van uit dat het wellicht niets gaat worden dan?En is dat degene met wie je hebt gezoend dit weekend? Gekke meid dan... als ik vrijgezel was en tien jaar jonger dan wist ik het wel
![]()
zie je nou wel dat het goed komtquote:Op woensdag 14 november 2007 08:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tjah het is nogal een lang verhaal, maar zij denkt dat ik haar hart ga breken en dat terwijl ze juist nu heeft gekozen voor een relatieloze leven. Maar we hebben gister nog lang aan de telefoon gehangen en we gaan de komende tijd wel daten en zien wel wat er van gaat komen!
daar kwam ik al achter maar wat ben ik zonder mijn spellingsfouten onlinequote:
Dat doe ik dan weer lang niet altijd. Vaak zijn het dan typfouten die erin zitten omdat ik geen tijd had om het over te lezen. Maar ik heb ook taalfouten enzo hoor... Ze gaan er hier in Utrecht bij Nederlands vanuit dat je al foutloos schrijft. Zo niet, moet je het jezelf leren. Best raar eigenlijk toch.quote:Op woensdag 14 november 2007 10:14 schreef Miss_S het volgende:
[..]
(...)
(toch een wonder hoe ik mijn verslagen altijd perfect schrijf)
ik had verwacht dat het bij mijn verslagen ook echt slecht zou zijn dus had me toen al bij een extra cursus nederlands ingeschrevenquote:Op woensdag 14 november 2007 10:30 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Dat doe ik dan weer lang niet altijd. Vaak zijn het dan typfouten die erin zitten omdat ik geen tijd had om het over te lezen. Maar ik heb ook taalfouten enzo hoor... Ze gaan er hier in Utrecht bij Nederlands vanuit dat je al foutloos schrijft. Zo niet, moet je het jezelf leren. Best raar eigenlijk toch.
quote:Op woensdag 14 november 2007 11:10 schreef Miss_S het volgende:
zo weer ff in het ongezellige en slechte topic van ons posten
ik snap die haat en nijd tussen die 2 topics echt niet, maar goed, het zal welquote:Op woensdag 14 november 2007 11:23 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ach een paar dieetclub meiden noemde ons topic slecht en ongezond
en ja die tong bedoelde ik
sommige dingen snap ik wel, grotendeels mijn schuldquote:Op woensdag 14 november 2007 11:24 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik snap die haat en nijd tussen die 2 topics echt niet, maar goed, het zal wel
ontslag heb ik nog nooit genomen, lijkt me inderdaad toch ook wel moeilijkquote:Op woensdag 14 november 2007 11:30 schreef Bagel het volgende:
slecht en ongezond? :p merk ik weinig van!
Vandaag heb ik n sportvrij huiswerkdagje... ook wel eens lekker! en dan vanavond weer proberen om ontslag te nemen... (ik ben zo'n mietje, ik probeer t al bijna 2 weken, maar er is iedere keer weer iets waardoor ik denk dat t t verkeerde moment is :p)
Volgens mij waren dat jouw woorden.quote:Op woensdag 14 november 2007 11:23 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ach een paar dieetclub meiden noemde ons topic slecht en ongezond
en ja die tong bedoelde ik
Lijkt me eigenlijk een strak plan in jouw gevalquote:Op woensdag 14 november 2007 12:59 schreef Gewas het volgende:
Goedemiddag.
Ik ben van plan om te stoppen met afvallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |