abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54508000
wij gaan zo lekker babi pangang eten ( zelf gemaakt), met een komkommersalade erbij
  zaterdag 10 november 2007 @ 17:51:40 #152
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54508309
Ik klik net voor de tweede keer op een verkeerde knop waardoor mijn berichtje foetsie is.
Laat dan maar, hoor .
Niet meer actief op Fok!
pi_54509867
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 15:35 schreef freecell het volgende:
Pizza is lekker Ik eet dat eigenlijk nooit meer.

Net de TT eer aan gedaan Evy 2 van de tweede serie gelopen. 35 minuten, ging wel lekker
Hé, wij gaan bijna gelijk op; ik heb net les 3 van de 2e serie gedaan. Die was een beetje vreemd: eerst 3 minuten een beetje joggen (langzaam tempo) en met je armen zwaaien, dan 1 minuut HUPPELEN en dan moet je bedenken dat ik er zo uitzag:

Zie je het voor je?? 30+ hè Huppelend dus...
Dan weer 3 minuten joggen, dan stretchen, dan weer 3 minuten geloof ik, maar dat weet ik niet meer zeker en dan 25 minuten je normale tempo hardlopen met een paar keer een halve minuut versnelling. De eerste keer trok ik heel enthousiast op m'n hardst een sprintje, maar dat was niet helemaal de bedoeling . Ik geloof wel dat dit goed is voor je conditie, want in m'n normale tempo was ik bijna niet meer moe te krijgen. En dan moet je na die 25 minuten ook nog 10 minuten zachtjes uitjoggen Dat laatste vond ik saai en vervelend, dus dat heb ik maar 5 minuten gedaan, toen was ik thuis.

-edit- O ja, voordat jullie zeggen: ach, wie ziet dat nou, het is toch hartstikke donker: Ik liep, toen het tijd om te huppelen was, in de Beethovenstraat en daar was het behoorlijk licht, ik geloof zelfs dat de kerstverlichting al aan was. Ik heb maar een stoicijns gezicht getrokken en gedaan of het heel normaal was.

[ Bericht 6% gewijzigd door conleche op 10-11-2007 19:10:40 ]
pi_54520755
Streef af 60,4 kg woog ik net.
Maar ik weet wel hoe het komt, de chocolade en chips van van de week, de shoarma van eergister, de frietjes van gisteren...
Het wordt weer komkommertijd denk ik, want wil gewoon onder de 60 blijven
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 19:01 schreef conleche het volgende:

ik heb net les 3 van de 2e serie gedaan. Die was een beetje vreemd: eerst 3 minuten een beetje joggen (langzaam tempo) en met je armen zwaaien, dan 1 minuut HUPPELEN en dan moet je bedenken dat ik er zo uitzag:
Ik was vanwege evy's muziekkeuze nog niet begonnen aan de tweede reeks, maar dit lijkt me wel grappig Het is vast ook beter qua opbouwen dan m'n eigen motivatie, want nu gaat het niet elke keer volgens plan...
Het mooi kotsende meisje.
pi_54520772
quote:

[..]

Hé, wij gaan bijna gelijk op; ik heb net les 3 van de 2e serie gedaan. Die was een beetje vreemd: eerst 3 minuten een beetje joggen (langzaam tempo) en met je armen zwaaien, dan 1 minuut HUPPELEN en dan moet je bedenken dat ik er zo uitzag:
Waarom ga je niet naar het Vondelpark? Daar lopen mensen wel vaker raar te doen. Huppelen is trouwens wel goed ergens voor (weet niet meer wat ), ik heb bij mijn looptraining ook allemaal dat soort oefeningetjes geleerd
pi_54520775
Goeiemorgen allemaal

Mijn keelontsteking heeft doorgezet, heb nu 2 behoorlijk pijnlijke keelamandelen die branden van de pijn, kan niet slikken zonder kokhalsneigingen, kan niet gapen (doet pijn) en eet voorlopig niets. Ik leef op thee. Vieze smaak in mn mond, maar het mondwater is op Ik zou nu naar de kerk moeten, mag thuisblijven en denk dat ik vandaag gewoon de hele dag maar binnen/thuis blijf.

@conleche: stoer juist om je niets aan te trekken van andere mensen, blijven doen ... En Evy is in mijn aanzien gestegen, dat ze ook aan intervaltrainingen doet ... dat is namelijk heel goed voor je, en laat zien dat ze dr eigenlijk wel verstand van heeft, in mijn ogen.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zondag 11 november 2007 @ 09:18:20 #157
22273 Dizer
Save the beard!
pi_54520783
. Kater

Ik heb gisteren iets van 10 coktailes en 5 biertjes op
Friends don't let friends remain beardless...
pi_54520795
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 20:56 schreef Dizer het volgende:

[..]

OMG ik drink nooit meer bier

En cocktails zijn wrs nog vadsiger
  zondag 11 november 2007 @ 09:24:45 #159
22273 Dizer
Save the beard!
pi_54520810
quote:
Op zondag 11 november 2007 09:21 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Tjah maar ik heb echt een topavond gehad.... Nog weze zoenen en telefoonnummers gescoord
Blij dat ik alweer een tijdje vrijgezel was. Maakte gisteravond veel leuker
  zondag 11 november 2007 @ 09:40:30 #160
22273 Dizer
Save the beard!
pi_54520881
quote:
Op zondag 11 november 2007 09:21 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Oh en trouwens... stel dat ik 1000 kcal binnen heb aan alcohol. Nog dan heb ik die dag geen 2000 kcal bij elkaar binnengekregen. Want het eten was vis en veel had ik niet op. Wel aardig wat gegrilde groente. En voor de rest van de dag...was zo druk dat ik maar twee boterhammen op heb en een beetje yoghurt .

Ach.. ik ren het er allemaal morgen af
pi_54520926
quote:
Op zondag 11 november 2007 09:24 schreef Dizer het volgende:

[..]

Tjah maar ik heb echt een topavond gehad.... Nog weze zoenen en telefoonnummers gescoord
Blij dat ik alweer een tijdje vrijgezel was. Maakte gisteravond veel leuker
Nou dat is leuk Af en toe maakt het ook niet uit, alleen het is denk ik niet zo slim om te zeggen 'ik drink nooit meer' En je hebt het er wrs. ook zo af hoor.

Chicolate: vind je het vervelend dat je van je ouders naar de kerk 'moet'? Want zo lijkt het wel... Met dwang op dat gebied bereiken mensen vaak juist het averechtse effect geloof ik (zoals bij mij). Nu ik op mezelf woon is er niet zoveel discussie meer over, maar soms zit er wel wat overtuigingsdrang in... ik word echter nooit meer verplicht mee te gaan.

Vanmiddag familiegedoe, wordt vast wel leuk
  zondag 11 november 2007 @ 09:51:54 #162
22273 Dizer
Save the beard!
pi_54520955
quote:
Op zondag 11 november 2007 09:46 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Nou dat is leuk Af en toe maakt het ook niet uit, alleen het is denk ik niet zo slim om te zeggen 'ik drink nooit meer' En je hebt het er wrs. ook zo af hoor.
Oh.. hehe dat "OMG ik drink nooit meer bier" is wel sarcastisch geweest hoor
pi_54521026
quote:
Op zondag 11 november 2007 09:46 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Chicolate: vind je het vervelend dat je van je ouders naar de kerk 'moet'? Want zo lijkt het wel... Met dwang op dat gebied bereiken mensen vaak juist het averechtse effect geloof ik (zoals bij mij). Nu ik op mezelf woon is er niet zoveel discussie meer over, maar soms zit er wel wat overtuigingsdrang in... ik word echter nooit meer verplicht mee te gaan.

Vanmiddag familiegedoe, wordt vast wel leuk
Zag er vooral tegenop dat ik het huis uit moest, praten, sociaal zijn ... voel me niet echt op mn gemak als ik niet heb gegeten, er een beerputlucht uit mn mond komt en ik steeds pijn heb (Maar ik ga ook liever niet nee, verveel me meestal maar een beetje. Inderdaad ook een averechts effect, maar het is nu al minder verplicht dan een jaar geleden)
pi_54521140
quote:
Op zondag 11 november 2007 09:14 schreef computergirl het volgende:

[..]

Waarom ga je niet naar het Vondelpark? Daar lopen mensen wel vaker raar te doen. Huppelen is trouwens wel goed ergens voor (weet niet meer wat ), ik heb bij mijn looptraining ook allemaal dat soort oefeningetjes geleerd
Ik vind parken eng 's avonds in het donker, vandaar.

@Dizer: lekker he, zoenen? Spannend ook, die paar seconden ervoor. * conleche is erg gelukkig met meneer conleche, maar denkt af en toe nog wel ietwat melancholisch terug aan "spannende eerste zoenen..."

@Chicolate & veiligheidsspeldje: Ik ben nu niet meer gelovig, maar vroeger moest ik bij vlagen (als mijn moeder besloot dat ze tóch gelovig was ) mee naar de kerk en dat is zo sáái!! Die monotone stem van zo'n man, binnen 3 seconden waren m'n gedachten weg. Als ik kerkdiensten zou moeten organiseren zou ik dat veel meer doen zoals die Amerikaanse zwarte gospeldiensten, dan kan je tenminste nog meezingen met meeslepende liedjes ipv die gortdroge psalmen. En verder vind ik het ook idioot dat ouders hun kinderen verplichten naar de kerk te gaan, als ze boven de 12 zijn: dat kunnen ze heel goed zelf beslissenen volgens mij....
  zondag 11 november 2007 @ 10:32:58 #165
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54521292
Zolang je nog thuis woont, moet je meestal mee naar de kerk. Tenminste: dat was in mijn geval wel zo. Ik ben dan ook op m'n 17e al uit huis gegaan Ik ging toen in de weekenden nog wel naar huis toe, maar ik ging wel steeds minder mee naar de kerk. Gewoon afbouwen en op den duur zijn ze gewend dat je niet meer mee gaat. Maar als het even kan, logeer ik niet van zaterdag op zondag bij mijn ouders, want dan krijg ik ongetwijfeld de vraag of ik mee ga, 'want dat vinden ze zo gezellig' (schuldgevoel aanpraten enzo).
Ik heb al een paar jaar geen kerk meer van binnen gezien, terwijl ik het wel altijd erg leuk vind om naar de kerstnachtdienst te gaan (kerstliedjes zingen ), dus ik ga dit jaar wel weer naar de kerk met kerst .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 11 november 2007 @ 10:36:04 #166
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_54521334
Ik zeg ook wel een keer per week dat ik nooit meer bier drink maarja, ik ben nou eenmaal een slappeling
Gisteravond was voor mij ook wel gezellig, ik denk dat ik 7 biertjes heb gehad en we hadden nog een lekkere shake gemaakt met chocolade, roomijs, baileys en nog wat
Gezellig wat wezen drinken, belde een vriendin of ze ook even langs kon komen met wat vriendinnen van haar. Kwamen ze er niet in dus dat tuig maar later opgezocht in een andere kroeg, ze zei namelijk dat ze een leuke vrijgezelle vriendin voor me mee had genomen maar ik mocht niet blijven hangen van de groep waar ik mee was

Ik weet trouwens nog steeds niet of er meer calorieen in Emping zitten dan in Kroepoek, sowieso is het wel iets laxerender
Bernie en ik zijn tof.
  zondag 11 november 2007 @ 10:37:27 #167
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54521347
En @ Conleche: Ik weet niet of je een kind van 12 zelf kunt laten beslissen of hij wel of niet mee gaat. Ik heb ook een hoop mensen gezien die tijdens hun puberteit altijd zaten te mokken in de kerk (including me ) en velen van hen gaan nu nog steeds naar de kerk, alleen wel met veel meer plezier . Soms naar de kerk van hun ouders en soms gaan ze naar een andere kerk. De baptistengemeente schijnt erg geliefd te zijn. Die diensten hebben idd meer weg van die Amerikaanse zwarte gospeldiensten waar jij het over hebt.
Niet meer actief op Fok!
pi_54521418
Tja, als je niet overtuigd bent van het nut van naar de kerk gaan, zou je het persoonlijk ook niet doen, dus ik denk dat ouders die wel naar de kerk gaan het liefst willen dat hun kind dat ook levenslang zal doen
Tijdens de catechesatie heb ik me weleens van de wetenschappelijke kant laten zien en toen hoefde het een stuk minder nodig om daarheen te gaan
En als m'n broer thuis is wil die ook weleens mee discussieren (hij gelooft ook niet), maar hij is als pdd-noser zo ongenuanceerd als men zijn kan, dus dat is altijd wel grappig
Kerkdiensten: de laatste die ik meemaakte was bij een doping, en ik vond het vooral grappig dat de preek erover ging dat aardse diingen als grote auto's en huizen dingen helemaal niet belangrijk zijn, terwijl de betreffende vader audi-handelaar is en gek is van die dingen
pi_54521461
mijn weegschaal was vandaag een beetje van slag
woog eerst 71 toen 73,5 en toen bleef hij op 72 hangen
pi_54522036
Ik heb wel op een christelijke school gezeten en op zich vind ik dat niet eens zo slecht: ik ken nu wel alle bijbelverhalen en zo, hoewel ik daar ook een paar kanttekeningen bij heb. Wij werden bv. over "de zonde tegen de heilge geest" onderwezen. Ik weet niet of jullie dat wat zegt, maar het kwam er op neer dat er zondes bestaan waarvoor geen vergeving meer mogelijk is. En dan vertelden ze daar het volgende verhaal bij:

" Er was eens een ouder echtpaar dat hun land ging verkopen. Ze hadden besloten dat de opbrengst naar de armen zou gaan. Toen het land verkocht was kwamen ze daar gedeeltelijk op terug en besloten om maar de helft van de opbrengst weg te geven en de andere helft zelf te houden. Maar ze logen erom, dus toen hen werd gevraagd of ze echt ál het geld aan de armen hadden gegeven zeiden ze van wel. Ze vielen vervolgens allebei dood neer en gingen regelrecht naar de hel"

Dit werd dus verteld aan 7 jarige kinderen als zijnde een zonde "tegen de heilge geest". Nou zal ik je vertellen dat ik vervolgens tot mijn tiende heb gedacht dat ik naar de hel zou gaan, omdat ik veel ergere dingen had gedaan dan niet mijn héle zakgeld aan de armen te geven, hell, ik had niet eens de hélft gedoneerd. Hoe kan je in godsnaam nu zulke verhalen aan kinderen vertellen. Die nemen alles voor waar aan en hebben een enorme fantasie. Zo kon ik er uren over piekeren dat als ik dan eenmaal in die hel zou zijn, dat ik dan zo'n dorst zou hebben, dat ik zou smeken om 2 druppels water en die niet zou krijgen. Terwijl ik dit typ, wordt ik weer behoorlijk boos over zoveel onkunde!!
pi_54522145
quote:
Op zondag 11 november 2007 11:35 schreef conleche het volgende:
Ik heb wel op een christelijke school gezeten en op zich vind ik dat niet eens zo slecht: ik ken nu wel alle bijbelverhalen en zo, hoewel ik daar ook een paar kanttekeningen bij heb. Wij werden bv. over "de zonde tegen de heilge geest" onderwezen. Ik weet niet of jullie dat wat zegt, maar het kwam er op neer dat er zondes bestaan waarvoor geen vergeving meer mogelijk is. En dan vertelden ze daar het volgende verhaal bij:

" Er was eens een ouder echtpaar dat hun land ging verkopen. Ze hadden besloten dat de opbrengst naar de armen zou gaan. Toen het land verkocht was kwamen ze daar gedeeltelijk op terug en besloten om maar de helft van de opbrengst weg te geven en de andere helft zelf te houden. Maar ze logen erom, dus toen hen werd gevraagd of ze echt ál het geld aan de armen hadden gegeven zeiden ze van wel. Ze vielen vervolgens allebei dood neer en gingen regelrecht naar de hel"

Dit werd dus verteld aan 7 jarige kinderen als zijnde een zonde "tegen de heilge geest". Nou zal ik je vertellen dat ik vervolgens tot mijn tiende heb gedacht dat ik naar de hel zou gaan, omdat ik veel ergere dingen had gedaan dan niet mijn héle zakgeld aan de armen te geven, hell, ik had niet eens de hélft gedoneerd. Hoe kan je in godsnaam nu zulke verhalen aan kinderen vertellen. Die nemen alles voor waar aan en hebben een enorme fantasie. Zo kon ik er uren over piekeren dat als ik dan eenmaal in die hel zou zijn, dat ik dan zo'n dorst zou hebben, dat ik zou smeken om 2 druppels water en die niet zou krijgen. Terwijl ik dit typ, wordt ik weer behoorlijk boos over zoveel onkunde!!
ja dat is inderdaad niet iets dat je tegen kinderen kan vertellen
wat ik me dan afvraag was dit het enigste voorbeeld? of waren er meer dingen waar je nu van denkt dat is helemaal niet goed voor kinderen
  zondag 11 november 2007 @ 12:02:46 #172
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_54522539
Ik ben niet gelovig en mijn ouders ook niet, dus ik heb geen kerkverhalen om te delen.

Dan maar over mijn afvalpogingen: Gisteren les 8 van Evy gelopen. Vandaag doe ik misschien les 9 (ook al moet er een dag rust tussen zitten). Les 8 ging heeel makkelijk, telkens 2 minuten rennen en dan 1 minuut wandelen. Maar in les 9 zit volgens mij een lang stuk, dus ik ben benieuwd hoe dat zal gaan.

Gisteravond, op het feestje van huisgenoten van mijn vriend, heb ik een fles wijn op. Gelukkig was het zo'n mini-flesje, dus de schade is beperkt gebleven. Als avondeten had ik een salade, stukjes gerookte kip, magere geraste kaas, pijnboompitjes en veel sla. En 3 stukjes stokbrood. Ik merk dat het steeds beter gaat om vol te houden. Ik heb ook niet meer zo'n hongergevoel de hele tijd. We lagen trouwens om 4 uur in bed. En één huisgenoot had als cadeau enkele taarten gekregen, die hij op z'n vrienden mocht gooien. In de keuken. Dat is dan ook een ravage... Ook de brandslang die er daarna op ging heeft niet echt geholpen...
pi_54522642
quote:
Op zondag 11 november 2007 11:40 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ja dat is inderdaad niet iets dat je tegen kinderen kan vertellen
wat ik me dan afvraag was dit het enigste voorbeeld? of waren er meer dingen waar je nu van denkt dat is helemaal niet goed voor kinderen

Er staan wel meer wrede verhalen in de bijbel die ik niet zo geschikt vind voor kinderen, maar die zonde tegen de heilige geest vond ik wel de ergste, omdat je dat als kind heel erg op jezelf betrekt. Als er een lam werd geofferd, dan vond je dat zielig, maar je werd er niet bang van.

Sommige verhalen kwamen natuurlijk ieder jaar terug, zoals het kerstverhaal en het paasverhaal. Bij het paasverhaal bijvoorbeeld wordt Jezus van hot naar her geleept om berecht te worden en de Romeinen hebben eigenlijk helemaal geen zin om hem te veroordelen, want ze zien niet zoveel kwaad in Jezus. Op het laatst geeft Pontius Pilates het maar op, als het Joodse volk zelfs Barabas verkiest boven Jezus. Hij veroordeelt Jezus tot het kruis en that was that. Nou wil het geval dat ieder jaar weer, ik hoopte dat Pontius Pilates dit keer nu anders zou besluiten Ben ik dan een optimist, of wat? (ik heb dat ook met boeken, als ik ze herlees zit ik er weer helemaal in en hoewel ik rationeel gezien natuurlijk ergens wel wéét dat het hetzelfde zal aflopen als de 1e keer, hoop ik onbewust toch het tegendeel..........)
  zondag 11 november 2007 @ 12:26:41 #174
22273 Dizer
Save the beard!
pi_54522924
Ik snap het niet meer. Donderdag woog ik nog 87.1
Net op de weegschaal... na een bom aan alcohol calorie en zo... weeg ik 85.9
Ik weeg me morgen en overmorgen weer. Ik geloof het niet en ik ga het niet aanpassen nog.
pi_54522991
Best veel ouders verplichten hun kind om naar kerk te gaan zolang het thuiswoont, en de meeste zijn niet zo opstandig als ik. Ik wil niet, omdat het moet, en omdat ik het vaak zo ongelooflijk niet eens ben met de kerk. Zoals bijvoorbeeld dat verhaal met straffen (en nog wat dingen rond hemel/hel, beetje mensen bang maken dat ze niet naar hemel gaan als ze zich niet gedragen zoals de kerk dat wil, geloof is gebaseerd op angst bij het Christendom Dat is niet goed, dat is ziek) ...

Ik zeg meestal maar helemaal niets meer: meeste jongeren hebben wel in de gaten dat ik er anders over denk dan zij ... chategesatie ga ik niet meer heen, was zo kwaad toen die man dit zei: "als je wil samenwonen met iemand, moet je trouwen. Als je niet wil trouwen omdat homo's ook mogen trouwen, dan vind ik je ok" Hoezo naaste liefhebben? Ik was woest en sindsdien ben ik me steeds meer gaan afzetten van de instelling/secte 'kerk'. Geloven doe ik wel op mn eigen manier, zoals ik het wil en niemand die zich daarmee mag bemoeien.

En ieder jaar hetzelfde verhaal gaat me ook wel vervelen eigenlijk
  zondag 11 november 2007 @ 12:31:09 #176
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_54523005
Ik weeg na den drank ook altijd minder, ik geloof dat je dan minder vocht in je lichaam hebt ofzo.
Bernie en ik zijn tof.
  zondag 11 november 2007 @ 12:34:29 #177
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54523086
Ik was kwaad na een discussie met de dominee over predestinatie. Hij meende dat van tevoren al vast stond wie wel en wie niet naar de hemel zou gaan en dat vond ik zo verrekte onrechtvaardig. Volgens mij was dat de laatste keer dat ik naar catechisatie ging.
Niet meer actief op Fok!
pi_54527567
quote:
Op zondag 11 november 2007 12:26 schreef Dizer het volgende:
Ik snap het niet meer. Donderdag woog ik nog 87.1
Net op de weegschaal... na een bom aan alcohol calorie en zo... weeg ik 85.9
Ik weeg me morgen en overmorgen weer. Ik geloof het niet en ik ga het niet aanpassen nog.
Dat heb ik ook altijd na een avondje drinken dat je dan opeens heel weinig weegt. Meestal merk ik dan na twee dagen dat ik ben aangekomen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-11-2007 15:36:46 ]
pi_54528251
gister 5 biertjes op, of 6?

pasta, gehakt, rode saus als avond eten

en overdag pff.. bananenchips, koekjes deeg, punica, crusli yoghurt, crackers hagelslag

niet heel gezond maar ook niet super erg
pi_54528276
iig ik weeg 64.8 en dat was voor dat ik naar de wc was geweest
hoeveel zou dat schelen
pi_54529354
zometeen bij de wok eten
altijd lekker en kan ook nog redelijk gezond

en morgen begin ik echt weer met gezond doen, afgelopen tijd teveel feestjes en etentjes gehad
  zondag 11 november 2007 @ 17:22:41 #182
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54530350
Zo m'n middagdutje weer achter de rug. Ik weet niet wat het is, maar ik word op zondagmiddag vaak zó slaperig dat ik echt even een uurtje of 2 moet slapen . Op andere dagen heb ik dat niet. Het gebeurt steevast op zondag. Zal zo maar even koken en dan verder met mijn Desperate Housewives-inhaalslag (ben halverwege seizoen 2 en ze zijn in de US al met seizoen 4 bezig ).
Niet meer actief op Fok!
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 11 november 2007 @ 17:41:03 #183
163650 Greys
pi_54530821
Conleche, muts, wat een leuke muts!

Dizer, zoenen is goehoedddddddddd

Morgen ga ik braaf beginnen met gezond eten en niet snoepen.
Ik heb bij H&M een skinny jeans een maat te klein besteld en daar wil ik binnenkort in passen. Dat soort dingen, hoe kinderachtig het ook kan klinken, werkt bij mij het beste als stimulans om door te zetten
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_54533097
quote:
Op zondag 11 november 2007 17:41 schreef Greys het volgende:
Mee eens, mee eens (ah bah! Ik heb nu natuurlijk keelontsteking, zal er voorlopig wel niet van komen )

Wel voordeel: vandaag nauwelijks gegeten en veel gedronken. Gister omgekeerde.
  zondag 11 november 2007 @ 19:22:45 #185
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_54533190
quote:
Op zondag 11 november 2007 19:18 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Mee eens, mee eens (ah bah! Ik heb nu natuurlijk keelontsteking, zal er voorlopig wel niet van komen )

Wel voordeel: vandaag nauwelijks gegeten en veel gedronken. Gister omgekeerde.

Dan zou je amandelen er eens uit moeten laten halen, moet je kijken hoe snel je afvalt!
Mijn buik was toen helemaal plat....gewoon eng eigenlijk
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_54533512
quote:
Op zondag 11 november 2007 19:22 schreef Susie het volgende:

[..]

Dan zou je amandelen er eens uit moeten laten halen, moet je kijken hoe snel je afvalt!
Mijn buik was toen helemaal plat....gewoon eng eigenlijk
Daar hebben ze wel heel even aan zitten denken En als ik morgen weer wakker word met een kettingzaaggevoel in mn keel moet ik ook terug naar de huisarts/KNO om te kijken wat ze eraan gaan doen. 4x Ontstoken amandelen/keelontsteking in een jaar tijd valt op zich mee, maar hoort natuurlijk niet. (2x daarvan werd bronchitis, en 1x was ik volledig mn stem kwijt, geen pretje dus. Deze keer is nog de liefste )

Laat ik nu eindelijk maar eens kijken wat ik voor morgen aan school moet doen ...
pi_54534534
quote:
Op zondag 11 november 2007 17:41 schreef Greys het volgende:
Conleche, muts, wat een leuke muts!

Morgen ga ik braaf beginnen met gezond eten en niet snoepen.
Ik heb bij H&M een skinny jeans een maat te klein besteld en daar wil ik binnenkort in passen. Dat soort dingen, hoe kinderachtig het ook kan klinken, werkt bij mij het beste als stimulans om door te zetten
dat deed ik vroeger ook, kleding te klein kopen
alleen bij mij werkte het nooit
daarom doe ik dat nu maar niet meer (sowieso mag ik geen kleding meer bestellen )

het eten bij de wok was trouwens lekker, veel vis op maar ook ijs
maar goed ik begin morgen ook weer
pi_54535174
11 novemver is de dag...
hahaha :p heb hier al de hele avond al schattige kindjes met lampionnetjes voor de deur (t is nu wel alweer ff opgehouden, maar t was leuk!)

Mn vier kazen pizza waar ik me al dagen op verheugde was heeerlijk! en ik zat erna zo vol dta ik niet eens meer n ijsje heb genomen
Ben verder maar niet uitgeweest dit weekend, heb dinsdag weer een borrel en volgende week veronica's 80's en 90's party in de HMH! (en dan moet ik natuurlijk helemaal fit zijn!)

over de kerken, ik ben zelf niet gelovig opgevoed, maar vind t allemaal wel heel interessant... en vind kerkdiensten eigenlijk wel heel mooi! (maar kan me ook wel voorstellen dat t niet geweldig is er elke week te moeten zitten )
pi_54535911
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Zie je het voor je?? 30+ hè Huppelend dus...
Dan weer 3 minuten joggen, dan stretchen, dan weer 3 minuten geloof ik, maar dat weet ik niet meer zeker en dan 25 minuten je normale tempo hardlopen met een paar keer een halve minuut versnelling. De eerste keer trok ik heel enthousiast op m'n hardst een sprintje, maar dat was niet helemaal de bedoeling . Ik geloof wel dat dit goed is voor je conditie, want in m'n normale tempo was ik bijna niet meer moe te krijgen. En dan moet je na die 25 minuten ook nog 10 minuten zachtjes uitjoggen Dat laatste vond ik saai en vervelend, dus dat heb ik maar 5 minuten gedaan, toen was ik thuis.

-edit- O ja, voordat jullie zeggen: ach, wie ziet dat nou, het is toch hartstikke donker: Ik liep, toen het tijd om te huppelen was, in de Beethovenstraat en daar was het behoorlijk licht, ik geloof zelfs dat de kerstverlichting al aan was. Ik heb maar een stoicijns gezicht getrokken en gedaan of het heel normaal was.
Ik moet morgen les 3, dank voor de waarschuwing
Nuja, ik kan tegenover ons huis op een paadje rond het kerkhof rennen, daar loopt nooit iemand
pi_54536159
O, en over kerken: ik vond het als puber ook niet altijd even leuk om naar de kerk te gaan, maar ga nu nog steeds elke zondag. Wij zijn lid van een evangelische kerk. Soort Smerikaanse kerk dus. Met vandaag een spreker die zijn hele verhaal door flauwe grappen maakte, maar hij was wel grappig

Conleche: om je gerust te stellen: dat bijbelverhaal over dat echtpaar, daar staat dat ze dood gingen, maar er staat NIET dat ze naar de hel gingen, wat gezien het verhaal ook niet heel logisch is. En verder is de zonde tegen de Heilige Geest wat anders. Deze mensen worden gedood, omdat ze tegen de Heilige Geest gelogen hebben.
Ze hoefden ook niet al hun geld aan de armen te geven, maar zij gaven een gedeelte en deden alsof ze wél alles gaven. Dat was de fut. Als ze gezegd hadden: "hier is 5% van de opbrengst, dat is voor de armen" was het ook goed geweest.

Dus je school vertelde het helemaal verkeerd ben ik bang Jammer dat ze dat soort verhalen op kinderen loslaten

En heul liev dat je altijd weer hoopte dat Pasen anders af zou lopen! (al ben ik voor mezelf wel blij dat het niet anders is afgelopen, vanuit christelijk oogpunt gezien )
pi_54536945
quote:
Op zondag 11 november 2007 21:17 schreef freecell het volgende:
O, en over kerken: ik vond het als puber ook niet altijd even leuk om naar de kerk te gaan, maar ga nu nog steeds elke zondag. Wij zijn lid van een evangelische kerk. Soort Smerikaanse kerk dus. Met vandaag een spreker die zijn hele verhaal door flauwe grappen maakte, maar hij was wel grappig

Conleche: om je gerust te stellen: dat bijbelverhaal over dat echtpaar, daar staat dat ze dood gingen, maar er staat NIET dat ze naar de hel gingen, wat gezien het verhaal ook niet heel logisch is. En verder is de zonde tegen de Heilige Geest wat anders. Deze mensen worden gedood, omdat ze tegen de Heilige Geest gelogen hebben.
Ze hoefden ook niet al hun geld aan de armen te geven, maar zij gaven een gedeelte en deden alsof ze wél alles gaven. Dat was de fut. Als ze gezegd hadden: "hier is 5% van de opbrengst, dat is voor de armen" was het ook goed geweest.
dan heb je nog de kans met kinderen dat ze het begrijpen zoals conleche vertelde
pi_54537246
quote:
Op zondag 11 november 2007 21:47 schreef Miss_S het volgende:

[..]

dan heb je nog de kans met kinderen dat ze het begrijpen zoals conleche vertelde
Ja, helaas wel. Dan nog denk ik dat het wel zo gezegd is in het geval van Conleche, aan mij is dat verhaal als kind ook verteld, maar dan echt dat het om de leugen ging. Doen alsof je beter bent dan je eigenlijk bent en dáárom keihard liegen tegen de apostelen. En ik heb ook nooit het idee van hel erbij gehad.

Maar inderdaad, dit soort verhalen goed en duidelijk aan kinderen vertellen vergt wel enge vaardigheid van leerkrachten en ouders en gaat helaas vaak mis.
pi_54538215
quote:
Op zondag 11 november 2007 21:57 schreef freecell het volgende:

[..]

Ja, helaas wel. Dan nog denk ik dat het wel zo gezegd is in het geval van Conleche, aan mij is dat verhaal als kind ook verteld, maar dan echt dat het om de leugen ging. Doen alsof je beter bent dan je eigenlijk bent en dáárom keihard liegen tegen de apostelen. En ik heb ook nooit het idee van hel erbij gehad.

Maar inderdaad, dit soort verhalen goed en duidelijk aan kinderen vertellen vergt wel enge vaardigheid van leerkrachten en ouders en gaat helaas vaak mis.
Bij mij werd er ook wel bijverteld dat het om de leugen ging, maar ik had ook weleens een leugentje verteld en ik had niet m'n zakgeld aan de armen gegeven. Dus was het met mij nog veel erger gesteld. En bij ons werd wel degelijk gezegd dat dat echtpaar naar de hel ging, omdat iedereen die die zonde had begaan daarheen moest. Ik was ervan overtuigd dat ik niet 1 maar wel 100 van dat soort zondes had begaan!
pi_54540332
Wij hebben vanavond een Indonesische rijsttafel gehaald. Ik heb niet heel veel genomen, gewoon een bord vol. Het was alleen hartstikke pittig om niet te zeggen dat het m'n bek uit brandde, (ik zag ook gewoon rode peperringetjes overal doorzitten.) Toch was het heel lekker, dus heb ik met tranen in mijn ogen doorgegeten Ik geloof dat ik nu, 2 uur later, al 10 glazen water heb gedronken en ik voel me nu opgeblazen als een ballon. 't Kan toch niet echt goed voor een mens zijn, al die peper!

Greys, had je nog zo'n kapsalon gegeten gister en zo ja, is dat lekker?
pi_54542816
Goeiemorgen

Blegh, maar 5,5 uur geslapen vannacht, wekker ging om half 6, das toch wel erg vroeg

Mn ontbijt allang op dus, vandaag begint nieuwe periode op school, en heb vanaf deze week ook werk, dus kan er weer lekker tegenaan

Vanavond naar de sportschool toe
  maandag 12 november 2007 @ 08:08:13 #196
22273 Dizer
Save the beard!
pi_54542988
Morgen Syl

Ik heb ook heel weinig geslapen. Ik heb iemand ontmoet en ik ben verliefd. Maar die wil wel maar ook weer niet want die zegt: "ik vrees dat het niks gaat worden en dat er minimaal één van ons met een gebroken hart zit".

Maar ik wil zoo graag...
  maandag 12 november 2007 @ 08:08:35 #197
22273 Dizer
Save the beard!
pi_54542994
Oh. vannochtend nog steeds 85,9
pi_54543384
ik heb over een paar weken dates met 2 jongens (ja wel 2 aparte dates) dus ben benieuwd

ik weet trouwens niet wat ik moet eten als ontbijt......
  maandag 12 november 2007 @ 08:49:12 #199
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54543425
Goedemorgen.

Mijn katten hebben vannacht een nog bijna vol doosje kattensnoepjes leeggevreten.
Ik hoop dat ze er vandaag goed misselijk van zijn .
Niet meer actief op Fok!
pi_54543446
quote:
Op maandag 12 november 2007 08:49 schreef Viking84 het volgende:
Goedemorgen.

Mijn katten hebben vannacht een nog bijna vol doosje kattensnoepjes leeggevreten.
Ik hoop dat ze er vandaag goed misselijk van zijn .
katten, echt leuke beesten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')