abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 november 2007 @ 20:56:49 #101
22273 Dizer
Save the beard!
pi_54491282
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 20:38 schreef egeltje1985 het volgende:
@ Gewas: maar één glas omdat in alcohol veel kcal zitten. Met 1 à twee glazen blijft de schade beperkt. In bier zitten meer kcal dan in wijn, vandaar wijn. Of jenever.
Glas bier 5% 102,5 kcal
OMG ik drink nooit meer bier
Friends don't let friends remain beardless...
pi_54491328
Ik schrok ook even

Weet trouwens iemand bij benadering wat er in canei/lambrusco zit? En in bokbier? Kan het nergens terugvinden.
  vrijdag 9 november 2007 @ 21:39:27 #103
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_54492275
Witte wijn is volgens mij iets minder dan rode wijn. dus 70, 75 kcal ofzo.Mmaar rode wijn is volgens mij beter voor je. En in bokbier zal wel evenveel zitten als in normaal meer. Of is bokbier 'zwaarder'? (meer alcohol) Dan zitten er iets meer calorieën in, denk ik zo. Dit lijstje vond ik op een anti drank site. Maar op andere sites vind ik weer andere lijstjes (met vaak nog hogere waarden trouwens). Volgens de streep-je-slank-boekjes van Margriet is bier zelfs 120 kcal. En wijn 80. (12 hokjes en 8 hokjes dus )
pi_54492999
ik heb vandaag zo'n 5 glazen wijn op
uiteten en daarna iets wezen drinken, was erg gezellig
morgen maar weer een balansdagje
pi_54493024
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 17:55 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Wat wil je dr anders mee doen? Het in je haar smeren?

Nee maar het is juist goed om wat chocola te eten rond die tijd, omdat je lichaam gewoon uit balans is, chemisch gezien. Als jij dat niet nodig hebt, hoef je dat natuurlijk niet te doen, maar voor veel vrouwen kan het werken
maar hoeveel is een beetje chocola?
en ik heb inderdaad echt helemaal niet die behoefte, heb ik eigenlijk nooit met chocola
pi_54493478
Chocola valt bij mij ook nog wel mee, maar zet geen fudge in mijn blikveld
FUDGE!

Ook moeilijker te weerstaan in bepaalde tijden van de maand trouwens ook suiker en vet.
Gelukkig hebben we het vrijwel nooit in huis, maar er zijn altijd idioten die er achter komen dat je op fudge valt en die het dan als cadeautje voor je meebrengen.
  vrijdag 9 november 2007 @ 22:28:21 #107
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54493497
Ik ben ook geen chocolade-eter. Alleen heb ik nu wel ontzettende trek, dus Mark en ik hebben net een pizza besteld (allebei een halve). Had eigenlijk nacho's gewild, maar de Mexicaanse restaurants zijn net een half uurtje gesloten .

* Viking84 rent weg en verstopt zich in een hoekje. Of nee: waarom eigenlijk? Ik moet maar eens mijn verantwoordelijkheden nemen
Niet meer actief op Fok!
pi_54493507
Ow, en een beetje chocola vind ik 2 blokjes
Wie biedt meer?
pi_54493557
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 22:28 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben ook geen chocolade-eter. Alleen heb ik nu wel ontzettende trek, dus Mark en ik hebben net een pizza besteld (allebei een halve). Had eigenlijk nacho's gewild, maar de Mexicaanse restaurants zijn net een half uurtje gesloten .

* Viking84 rent weg en verstopt zich in een hoekje. Of nee: waarom eigenlijk? Ik moet maar eens mijn verantwoordelijkheden nemen
En hoe neem je je verantwoordelijkheden? Door niet weg te rennen?

Nacho's zijn erg lekker en volgens mij nog niet eens zo heel erg slecht. Jammer dat ze dicht zijn!
Kan je ook ingrediënten in de voorraadkast stoppen om ze zelf te maken?
pi_54493662
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 22:28 schreef Viking84 het volgende:

(weg) rennen daarna is wel goed
  vrijdag 9 november 2007 @ 22:35:13 #111
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54493671
Die nacho's zijn superzout en er ligt een laag kaas overheen. Hoezo, niet slecht? .
Ik neem m'n verantwoordelijkheid door ervoor uit te komen dat ik nu zin heb in een halve kaaspizza en dat gewoon te doen en dan morgen niet zeuren over evt extra grammetjes. Ik begin gewoon morgenochtend weer met een schone lei .
Niet meer actief op Fok!
pi_54493832
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 22:28 schreef freecell het volgende:
Ow, en een beetje chocola vind ik 2 blokjes
Wie biedt meer?
Ik ben het met je eens ... per dag dan he, hou het geen 4 dagen op die 2 blokjes ... Ik ben zelf echt dol op chocola, en eet er wel eens wat meer van, chocoladeletter ofzo als ik er eens zin in heb. Nooit echt last van gehad, en genieten dat ik ervan doe

Oh en ik heb besloten toch maar arm- en scheenbescherming te gaan kopen ... ben echt helemaal bont en blauw, en mn trainer is toch vanalles aan het bestellen (en wederom, heerlijk getraind)
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 9 november 2007 @ 22:44:35 #113
163650 Greys
pi_54493870
Ik geloof dat ik maar met jullie mee kom doen.
Vind het zo knap dat jullie er toe kunnen zetten om te gaan sporten, ben meestal na een dag werken snel ingekakt thuis zeg maar Ik ben 1.82 en 78 kg en ik wil er ongeveer 5 kg af
Heb me ooit al eens aangemeld hier maar toen heb ik niet echt doorgezet. Ik beloof beterschap
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_54493943
Ik kom nu net pas uit m'n bad, ik heb er zo lang ingelegen dat ik rimpelvingertoppen heb Ik heb vandaag gegeten:

In totaal 3 crackers met filet americain en 2 boterhammen met pindakaas/sambal/komkommer.
Verdeeld over ontbijt en lunch. (of eigenlijk gewoon vanaf 11 uur ieder anderhalf uur iets)
en een mandarijntje tussendoor.

Als avondeten had ik mie met een klein beetje verse tonijn, sperziebonen, sla (gewokt ook) een gebakken eitje en chilisaus, alles zo'n beetje gewokt. Beetje rare combi, maar ik had geen zin om nóg een keer de regen in te gaan om boodschappen te doen. Toetje optimelvla met ananas en een decafé met 2 time-out koekjes met chocolade er op.

Nu ging ik weer met trek achter die computer zitten, maar besloot er ff niet aan toe te geven, begint Viking over kaaspizza's:
pi_54493963
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 22:35 schreef Viking84 het volgende:
Die nacho's zijn superzout en er ligt een laag kaas overheen. Hoezo, niet slecht? .
Ik neem m'n verantwoordelijkheid door ervoor uit te komen dat ik nu zin heb in een halve kaaspizza en dat gewoon te doen en dan morgen niet zeuren over evt extra grammetjes. Ik begin gewoon morgenochtend weer met een schone lei .
Ok
Ik was al verbaasd
Nacho's zijn wél lekker! Ha!
Ik eet ze vaak zonder kaas en dan met salsa oid, dan valt het wel mee. Zout kan ik wel aan met mijn idioot lage bloeddruk
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 9 november 2007 @ 22:49:29 #116
163650 Greys
pi_54493985
Conleche, doet Meneer Conleche een beetje sportief met je mee, of gaat die demonstratief Snickers en Marsen voor je neus zitten eten?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_54494020
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 22:44 schreef Greys het volgende:
Vind het zo knap dat jullie er toe kunnen zetten om te gaan sporten, ben meestal na een dag werken snel ingekakt thuis zeg maar Ik ben 1.82 en 78 kg en ik wil er ongeveer 5 kg af
Heb me ooit al eens aangemeld hier maar toen heb ik niet echt doorgezet. Ik beloof beterschap

He Greys, gezellig! Wij hadden natuurlijk allang die paar kilo's kwijt moeten zijn, maar we hangen hier ook nog steeds rond Maar je hebt gelijk: we zijn allemaal best goed aan het sporten en als ik van het werk kom ga ik meestal direct door; rennen of naar de sportschool, als ik eerst op de bank ga zitten, lukt 't me ook niet meer!
pi_54494083
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 22:49 schreef Greys het volgende:
Conleche, doet Meneer Conleche een beetje sportief met je mee, of gaat die demonstratief Snickers en Marsen voor je neus zitten eten?
Qua sport doet ie niet mee en qua eten een beetje: hij wil ook wel gezond eten, maar hij laat bv z'n wijntje niet staan, maar op marsen en snickers betrap ik 'm niet Hij is 1m96, dus een eventueel kilootje teveel valt bij hem veel minder op dan bij mij natuurlijk
pi_54494113
quote:
Groepsdruk zou ook kunnen werken. Als ik een keer niet kom trainen (alsof dat vrijwillig in mn hoofd opkomt) dan krijg ik de week erna meteen van meerdere mensen de vraag waar ik nou was. Zomaar stilletjes wegblijven gaat dus niet lukken Tja, dan wil je wel ...

En ik herinner me jou nog wel ja
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 9 november 2007 @ 22:55:20 #120
163650 Greys
pi_54494124
Oke, maar bij ons in de praktijk zou Meneer Greys dan gaan mekken dat hij toch echt eerst zou willen eten, als we uit het werk komen

Ik denk dat ik eerst maar eens zo min mogelijk ga snoepen doordeweeks, alleen wat lekkers in het weekend (god, ben ik blij dat het nu net weekend is ). En vaker met de hond wandelen. Eens kijken hoe dat werkt. En op valtaf.nl de calorietjes een beetje bijhouden.

Heb er zin an En gezellig dat jij hier ook bent ja!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 9 november 2007 @ 22:57:01 #121
163650 Greys
pi_54494171
Oh Chicolate, dat is ook een goeie ja, die 'groepsdruk!'. Ik woonde eerst vlakbij een zwembad, dan ging ik drie avonden in de week lekker baantjes trekken. Hier wordt dat wat lastiger, grrrr. Maar ik ga eens kijken of ik een vriendin of twee kan optrommelen om iets sportiefs te gaan doen. Dan wordt het idd lastig en beschamend om af te zeggen! Goed idee
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_54494256
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 22:55 schreef Greys het volgende:
Oke, maar bij ons in de praktijk zou Meneer Greys dan gaan mekken dat hij toch echt eerst zou willen eten, als we uit het werk komen

Ik denk dat ik eerst maar eens zo min mogelijk ga snoepen doordeweeks, alleen wat lekkers in het weekend (god, ben ik blij dat het nu net weekend is ). En vaker met de hond wandelen. Eens kijken hoe dat werkt. En op valtaf.nl de calorietjes een beetje bijhouden.

Heb er zin an En gezellig dat jij hier ook bent ja!
O ja wat dat betreft heb ik wel geluk: als ik Amsterdam ben dan werk ik in de galerie tot een uur of zes en ga daarna sporten, maar meneer Conleche is dan meestal in z'n atelier in Belgie, dus heb ik fijn het rijk alleen en hoef ik alleen rekening te houden met mezelf en als ik in Belgie ben ga ik meestal overdag rennen, want dan kan ik m'n eigen tijd indelen: dus dat is inderdaad wat lastiger voor jou! Misschien moet je beginnen met in het weekend wat te sporten?? Want het is wel lekker hoor!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 9 november 2007 @ 23:06:24 #123
163650 Greys
pi_54494359
Ik heb destijds al heel enthousiast die eh... hoe noem je dat... hardlooplessen gedownload. Dat was iets Belgisch, jullie wel bekend natuurlijk. Met muziekjes enzo Dat lijkt me wel iets om te gaan proberen! Heb er toen ook speciaal nieuwe sportschoenen en een jogging-outfit voor gekocht dus misschien wordt het toch eens tijd...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_54494455
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 23:06 schreef Greys het volgende:
Ik heb destijds al heel enthousiast die eh... hoe noem je dat... hardlooplessen gedownload. Dat was iets Belgisch, jullie wel bekend natuurlijk. Met muziekjes enzo Dat lijkt me wel iets om te gaan proberen! Heb er toen ook speciaal nieuwe sportschoenen en een jogging-outfit voor gekocht dus misschien wordt het toch eens tijd...
Das Evy!! Ik heb heel haar eerste lessenreeks uitgelopen, ben nu sinds een week bezig met haar 2e serie (die gaat tot 10 km.)

Valtaf.nl werkt voor mij ook heel goed, als ik even een paar dagen slecht heb gegeten, val ik altijd weer daar op terug. Dan ga ik ook echt weer alles afwegen en zo en vul ik ook echt in: 53 gram brood, 22 gram komkommer; heel pietluttig, maar he, als het werkt....
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 9 november 2007 @ 23:17:05 #125
163650 Greys
pi_54494620
Evy ja! Was jij een beginner echt toen je met de eerste lessen begon? Kan je dat echt als hardloop-n00b gaan doen? Dan lijkt me dat wel wat Ik begin wel in het donker, want ik vind het nog een beetje genant als de buren me rood aangelopen zien zwoegen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_54494879
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 23:17 schreef Greys het volgende:
Evy ja! Was jij een beginner echt toen je met de eerste lessen begon? Kan je dat echt als hardloop-n00b gaan doen? Dan lijkt me dat wel wat Ik begin wel in het donker, want ik vind het nog een beetje genant als de buren me rood aangelopen zien zwoegen
De eerste weken zijn echt heel goed te doen hoor, ik geloof dat je de eerste paar x maar 9 minuten echt hardloopt en dan zit er zo om de minuut een wandelpauze tussen. Ik vond het tot en met de 10e les of zo eigenlijk een beetje te gemakkelijk, maar nu denk ik dat het wel goed is, want op deze manier is het wel heel verantwoord en ik loop nu makkelijk een half uur aan een stuk zonder een centje pijn! Wat fijn is van de iPod op je kop te hebben: je hoort ook je eigen ademhaling niet, want dat vond ik vroeger zo naar altijd, dat gehijg en dat probeerde ik dan in te houden, maar dan kreeg ik natuurlijk ademnood...
pi_54499642
Goeiemorgen
quote:
Veel succes
pi_54499725
Goedemorgen
Succes (weer) Greys!
Gisteren dus heel slecht gegeten (zo lekker is shoarma niet eens namelijk vind ik, maar ja, kan niet altijd kiezen wat we eten he) maar vandaag wel gezond spul halen op de markt. Ik ga me deze morgen maar eens verdiepen in statistiek en spss dan doe ik ook nog wat nuttigs.
Het mooi kotsende meisje.
  zaterdag 10 november 2007 @ 08:47:34 #129
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54499735
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 22:47 schreef conleche het volgende:
Nu ging ik weer met trek achter die computer zitten, maar besloot er ff niet aan toe te geven, begint Viking over kaaspizza's:
, sorry! .
Nu weer even gezond aan doen, Renske . Ik wil mijn dag vandaag nuttig besteden. Zo eerst douchen, eten, kamer opruimen en dan even wat artikelen lezen voor de studie. Vanmiddag boodschappen doen en hardlopen .
Niet meer actief op Fok!
pi_54499743
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 08:46 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Goedemorgen
Succes (weer) Greys!
Gisteren dus heel slecht gegeten (zo lekker is shoarma niet eens namelijk vind ik, maar ja, kan niet altijd kiezen wat we eten he) maar vandaag wel gezond spul halen op de markt. Ik ga me deze morgen maar eens verdiepen in statistiek en spss dan doe ik ook nog wat nuttigs.
Veel succes met leren En jij ook Renske

Hier gaat het de hele week al goed met eten. Gisteravond paprika gegeten toen Peter chips at en voor vanavond heb ik tomaatjes

Peter ligt nog te slapen, maar ik ben al sinds 7 uur wakker en na een uur naar het plafond gestaard te hebben er maar uitgegaan
pi_54500030
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 22:47 schreef conleche het volgende:
Ik kom nu net pas uit m'n bad, ik heb er zo lang ingelegen dat ik rimpelvingertoppen heb
dat mis ik nu wel
ik mag nu met mijn piercing niet te lang in bad liggen (en dan ook nog zonder badolie enzo)
pi_54500135
Ik heb geen bad en ik mis het echt.
Toen ik nog bij mijn ouders woonde, hadden we altijd een lekker groot ligbad. Ik gebruikte hem niet erg veel (1x per 2 weken oid) maar nu mis ik het wel.

En na meer dan 5 jaar uit huis, mis ik het nog steeds
pi_54500144
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 09:54 schreef freecell het volgende:
Ik heb geen bad en ik mis het echt.
Toen ik nog bij mijn ouders woonde, hadden we altijd een lekker groot ligbad. Ik gebruikte hem niet erg veel (1x per 2 weken oid) maar nu mis ik het wel.

En na meer dan 5 jaar uit huis, mis ik het nog steeds
ik ging er bijna elke dag in dus het is wel goed om dat nu af te leren
  zaterdag 10 november 2007 @ 10:01:10 #134
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54500186
Wij hebben ook geen bad. Mijn ouders wel, maar daar gaan ze nooit in. Bovendien zitten er altijd spinnetjes in dat bad, dus laat maar .
Niet meer actief op Fok!
pi_54500544
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 10:01 schreef Viking84 het volgende:
Wij hebben ook geen bad. Mijn ouders wel, maar daar gaan ze nooit in. Bovendien zitten er altijd spinnetjes in dat bad, dus laat maar .
Die kan je er toch uithalen? Ik zit ook bijna iedere dag in bad, vooral in de winter; als ik het maar even koud heb, dan laat ik het vollopen, of eigenlijk niet eens helemaal vol, want dan ben ik het binnen een minuut zat wegens te warm, ik moet nét niet helemaal onder staan zeg maar
pi_54501625
Ik wou echt dat ik een bad had, lijkt me echt zo lekker. Eventjes een avondje lekker in bad liggen met een boek ofzo lijkt me echt lekker ontspannend
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 10 november 2007 @ 12:06:59 #137
163650 Greys
pi_54501846
Mogge

Ik heb hetzelfde badder-ritueel als Conleche, zo te zien. Ook snel last van oververhitting in tha tub.
Hang ook regelmatig even een ledemaat buitenboord, jij ook?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_54502051
Ik ben er weer
pi_54502167
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 12:06 schreef Greys het volgende:
Mogge

Ik heb hetzelfde badder-ritueel als Conleche, zo te zien. Ook snel last van oververhitting in tha tub.
Hang ook regelmatig even een ledemaat buitenboord, jij ook?
Ja! D'r ligt regelmatig een been over de rand te druipen Je zou zeggen; "doe dat water dan wat minder warm" Maar zo werkt het niet, dan vind ik het niet fijn. Het moet gloeiend heet water zijn, dat dan weer wel. Peter (meneer Conleche) vindt me een heks dat ik zulk heet water kan verdragen. Hij is weleens bij me in bad gestapt en ik moet zeggen: ik heb nog nooit iemand zo snel weer zien opstaan en onder luid gevloek weer naast het bad zien gaan staan
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 10 november 2007 @ 12:27:12 #140
163650 Greys
pi_54502229

Nou, samen in bad werkt hier sowieso niet erg. Hij 1.98, ik 1.82... sjah. Dat wordt al snel 'Auw, haal je teen uit mijn eh... personal space' Meneer Greys kan overigens echt 2 uur in bad liggen met een boek (en een whisky en een sigaar ). Ik hou het niet zo lang vol hoor! En idd heet, want als het ook maar een beetje aan de minder-hete kant is, dan krijg ik niet het effect dat ik wil, dat 'Ahhhhhhh'-effect als je je het laatste stukje onder water laat glijden, als het bij je nek komt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 10 november 2007 @ 12:37:56 #141
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54502414
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 10:37 schreef conleche het volgende:

[..]

Die kan je er toch uithalen? Ik zit ook bijna iedere dag in bad, vooral in de winter; als ik het maar even koud heb, dan laat ik het vollopen, of eigenlijk niet eens helemaal vol, want dan ben ik het binnen een minuut zat wegens te warm, ik moet nét niet helemaal onder staan zeg maar
Ja, maar ik ben altijd bang dat er dan nog spinnetjes uit de bubbelgaatjes tevoorschijn kruipen . Ik ben gewoon een aanstelster. En ik zit nooit lang in bad, want ik vind het al snel veel te warm worden. Ga ik zweten als een gek enzo. Maar 10 minuutjes in bad is heerlijk .
Niet meer actief op Fok!
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 10 november 2007 @ 12:44:32 #142
163650 Greys
pi_54502538
Als ze uit de bubbelgaatjes komen zijn ze wel heeeeeeeeeel erg klein he
(En dood, volgens mij, gezien de luchtdruk die daar uit komt enzo).

Maar ik ben ook bang voor spinnen hoor...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 10 november 2007 @ 14:27:41 #143
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_54504486
Ik heb de hele ochtend weer lekker post gesorteerd en bezorgd zonder regen nu is het dan ook tijd voor m'n zaterdagse bad want de Donald Duck is er weer
Bernie en ik zijn tof.
pi_54504650
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 14:27 schreef mordradead het volgende:
Ik heb de hele ochtend weer lekker post gesorteerd en bezorgd zonder regen nu is het dan ook tijd voor m'n zaterdagse bad want de Donald Duck is er weer
Die heb ik al uit ... heeft dan niemand gemerkt dat het vanochtend heeft gestortregend? Ik wel namelijk Moest kranten lopen (om kwart over 7), en was binnen 1 minuut van drijfnat (gelukkig regenpak aan) zelfde geldt voor de kranten die als doorweekte papierpakketjes zijn bezorgd ... Zoooo nat en zoooo koud, en niet eens een douche kunnen nemen, want op naar de volgende open dag. Utrecht dit keer, en die gaat het niet worden

Oh, en ik heb nu echt keelontsteking Nu moeite met slikken, behoefte aan veel drinken ... nog geen extreme pijn, maar dat zal morgen wel komen vrees ik ...
pi_54504931
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 14:35 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Die heb ik al uit ... heeft dan niemand gemerkt dat het vanochtend heeft gestortregend? Ik wel namelijk Moest kranten lopen (om kwart over 7), en was binnen 1 minuut van drijfnat (gelukkig regenpak aan) zelfde geldt voor de kranten die als doorweekte papierpakketjes zijn bezorgd ... Zoooo nat en zoooo koud, en niet eens een douche kunnen nemen, want op naar de volgende open dag. Utrecht dit keer, en die gaat het niet worden

Oh, en ik heb nu echt keelontsteking Nu moeite met slikken, behoefte aan veel drinken ... nog geen extreme pijn, maar dat zal morgen wel komen vrees ik ...
mijn hondje besloot midden in zo'n regenbui dat ie toch echt even wou plassen... toen was ik toch al nat dus ben ik meteen ook maar even gaan hardlopen! (evy les 9, voor t eerst 5 minuten achter elkaar rennen)

Ik heb nogal ontregelde hormonen om t even zo te zeggen en ben bij iedere nieuwe pil toch wel wat aangekomen (een deel is vocht en dat gaat er later weer af en n ander deel zijn gewoon de 'vreetbuien' dus je hoeft er in principe niet echt van aan te komen) (maar ik ben niet altijd even sterk als t om eten gaat )
Maar t gaat tot nu toe (dit is dag 3 dus dat zegt eigenlijk nog niet zoveel) best lekker. Moet er nu wel meer op letten dat ik de goede pil op de goede dag neem, maar dat went ook wel.

Nu ga ik proberen behalve wat fruit niks meer te eten tot vanavond, want dan ga ik met mn vriendje en n vriend van hem naar de pizzeria (heb t al helemaal uitgedacht: vooraf: slakken met knoflook (yummie), dan n lekker pizza (t liefst zo'n 4 kazen ding, maar das natuurlijk wel erg slecht) en dan n dame blanche ) (en om t af te maken bij t eten een klein kruikje rose voor mij alleen ) (die jongens drinken toch alleen maar bier!) *heeft er zin in*
  zaterdag 10 november 2007 @ 15:04:34 #146
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54505176
4 kazen pizza's . Zo eentje had ik gisteren ook op.
We hebben weer eens drank ingeslagen voor vanavond. Voor het eerst Baileys meegenomen (Mark dan) en we weten niet eens of het wel lekker is . Verder eet ik vanavond en morgen pasta met groenten en maandag waarschijnlijk tomatensoep met brood en rauwkost. Of misschien doe ik dat ook wel vandaag, moet maar even zien.
Niet meer actief op Fok!
pi_54505655
Pizza is lekker Ik eet dat eigenlijk nooit meer.

Net de TT eer aan gedaan Evy 2 van de tweede serie gelopen. 35 minuten, ging wel lekker
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 10 november 2007 @ 15:50:39 #148
163650 Greys
pi_54505963
Ik ben blij dat het weekend is, want Meneer Greys wil vanavond kapsalonnetjes bestellen
Kennen jullie dat? Of is dat echt iets Rotterdams?
(In een alu bakje: patat, shoarma, knoflooksaus, kaas en dat dan onder de grill )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_54506116
Ken ik niet, maar ik zit dan ook in Groningen
Wordt de patat dan niet zacht?
pi_54506219
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 15:04 schreef Viking84 het volgende:
4 kazen pizza's . Zo eentje had ik gisteren ook op.
We hebben weer eens drank ingeslagen voor vanavond. Voor het eerst Baileys meegenomen (Mark dan) en we weten niet eens of het wel lekker is . Verder eet ik vanavond en morgen pasta met groenten en maandag waarschijnlijk tomatensoep met brood en rauwkost. Of misschien doe ik dat ook wel vandaag, moet maar even zien.
Bailey's is wel erg lekker, maar pas op: je kan er wel erg misselijk van worden! En ik weet niet of het een broodje aap verhaal is: maar van Bailey's gaat het verhaal dat je het absoluut niet samen met tonic zou moeten drinken, omdat het een rare chemische reactie zou aangaan. Misschien is wel helemaal onzin, maar voor de zekerheid toch maar niet proberen

Oh Bagel, dat klinkt lekker, maar wel echt veel! (zowel qua calorieen als in absolute hoeveelheid) Ga je dat opkrijgen?

En Greys, als ik jou was zou ik dan maar maandag beginnen; zo'n kapperszaak lijkt me geen goede start
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')