OMG ik drink nooit meer bierquote:Op vrijdag 9 november 2007 20:38 schreef egeltje1985 het volgende:
@ Gewas: maar één glas omdat in alcohol veel kcal zitten. Met 1 à twee glazen blijft de schade beperkt. In bier zitten meer kcal dan in wijn, vandaar wijn. Of jenever.
Glas bier 5% 102,5 kcal
maar hoeveel is een beetje chocola?quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:55 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Wat wil je dr anders mee doen? Het in je haar smeren?![]()
Nee maar het is juist goed om wat chocola te eten rond die tijd, omdat je lichaam gewoon uit balans is, chemisch gezien. Als jij dat niet nodig hebt, hoef je dat natuurlijk niet te doen, maar voor veel vrouwen kan het werken![]()
En hoe neem je je verantwoordelijkheden?quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:28 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben ook geen chocolade-eter. Alleen heb ik nu wel ontzettende trek, dus Mark en ik hebben net een pizza besteld (allebei een halve). Had eigenlijk nacho's gewild, maar de Mexicaanse restaurants zijn net een half uurtje gesloten.
* Viking84 rent weg en verstopt zich in een hoekje. Of nee: waarom eigenlijk? Ik moet maar eens mijn verantwoordelijkheden nemen
(weg) rennen daarna is wel goedquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:28 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben ook geen chocolade-eter. Alleen heb ik nu wel ontzettende trek, dus Mark en ik hebben net een pizza besteld (allebei een halve). Had eigenlijk nacho's gewild, maar de Mexicaanse restaurants zijn net een half uurtje gesloten.
* Viking84 rent weg en verstopt zich in een hoekje. Of nee: waarom eigenlijk? Ik moet maar eens mijn verantwoordelijkheden nemen
Ik ben het met je eensquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:28 schreef freecell het volgende:
Ow, en een beetje chocola vind ik 2 blokjes![]()
Wie biedt meer?
Okquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:35 schreef Viking84 het volgende:
Die nacho's zijn superzout en er ligt een laag kaas overheen. Hoezo, niet slecht?.
Ik neem m'n verantwoordelijkheid door ervoor uit te komen dat ik nu zin heb in een halve kaaspizza en dat gewoon te doen en dan morgen niet zeuren over evt extra grammetjes. Ik begin gewoon morgenochtend weer met een schone lei.
quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:44 schreef Greys het volgende:
Ik geloof dat ik maar met jullie mee kom doen.
Vind het zo knap dat jullie er toe kunnen zetten om te gaan sporten, ben meestal na een dag werken snel ingekakt thuis zeg maar![]()
Ik ben 1.82 en 78 kg en ik wil er ongeveer 5 kg af
Heb me ooit al eens aangemeld hier maar toen heb ik niet echt doorgezet. Ik beloof beterschap
Qua sport doet ie niet mee en qua eten een beetje: hij wil ook wel gezond eten, maar hij laat bv z'n wijntje niet staan, maar op marsen en snickers betrap ik 'm nietquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:49 schreef Greys het volgende:
Conleche, doet Meneer Conleche een beetje sportief met je mee, of gaat die demonstratief Snickers en Marsen voor je neus zitten eten?
Groepsdruk zou ook kunnen werken. Als ik een keer niet kom trainen (alsof dat vrijwillig in mn hoofd opkomt) dan krijg ik de week erna meteen van meerdere mensen de vraag waar ik nou was. Zomaar stilletjes wegblijven gaat dus niet lukkenquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:44 schreef Greys het volgende:
Vind het zo knap dat jullie er toe kunnen zetten om te gaan sporten, ben meestal na een dag werken snel ingekakt thuis zeg maar![]()
Heb me ooit al eens aangemeld hier maar toen heb ik niet echt doorgezet. Ik beloof beterschap
O ja wat dat betreft heb ik wel geluk: als ik Amsterdam ben dan werk ik in de galerie tot een uur of zes en ga daarna sporten, maar meneer Conleche is dan meestal in z'n atelier in Belgie, dus heb ik fijn het rijk alleen en hoef ik alleen rekening te houden met mezelf en als ik in Belgie ben ga ik meestal overdag rennen, want dan kan ik m'n eigen tijd indelen: dus dat is inderdaad wat lastiger voor jou! Misschien moet je beginnen met in het weekend wat te sporten?? Want het is wel lekker hoor!quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:55 schreef Greys het volgende:
Oke, maar bij ons in de praktijk zou Meneer Greys dan gaan mekken dat hij toch echt eerst zou willen eten, als we uit het werk komen![]()
Ik denk dat ik eerst maar eens zo min mogelijk ga snoepen doordeweeks, alleen wat lekkers in het weekend (god, ben ik blij dat het nu net weekend is![]()
). En vaker met de hond wandelen. Eens kijken hoe dat werkt. En op valtaf.nl de calorietjes een beetje bijhouden.
Heb er zin anEn gezellig dat jij hier ook bent ja!
quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:06 schreef Greys het volgende:
Ik heb destijds al heel enthousiast die eh... hoe noem je dat... hardlooplessen gedownload. Dat was iets Belgisch, jullie wel bekend natuurlijk. Met muziekjes enzoDat lijkt me wel iets om te gaan proberen! Heb er toen ook speciaal nieuwe sportschoenen en een jogging-outfit voor gekocht
![]()
dus misschien wordt het toch eens tijd...
De eerste weken zijn echt heel goed te doen hoor, ik geloof dat je de eerste paar x maar 9 minuten echt hardloopt en dan zit er zo om de minuut een wandelpauze tussen. Ik vond het tot en met de 10e les of zo eigenlijk een beetje te gemakkelijk, maar nu denk ik dat het wel goed is, want op deze manier is het wel heel verantwoord en ik loop nu makkelijk een half uur aan een stuk zonder een centje pijn! Wat fijn is van de iPod op je kop te hebben: je hoort ook je eigen ademhaling niet, want dat vond ik vroeger zo naar altijd, dat gehijg en dat probeerde ik dan in te houden, maar dan kreeg ik natuurlijk ademnood...quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:17 schreef Greys het volgende:
Evy ja!Was jij een beginner echt toen je met de eerste lessen begon? Kan je dat echt als hardloop-n00b gaan doen? Dan lijkt me dat wel wat
Ik begin wel in het donker, want ik vind het nog een beetje genant als de buren me rood aangelopen zien zwoegen
Veel succesquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:44 schreef Greys het volgende:
quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:47 schreef conleche het volgende:
Nu ging ik weer met trek achter die computer zitten, maar besloot er ff niet aan toe te geven, begint Viking over kaaspizza's:![]()
![]()
Veel succes met lerenquote:Op zaterdag 10 november 2007 08:46 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Goedemorgen
Succes (weer) Greys!
Gisteren dus heel slecht gegeten (zo lekker is shoarma niet eens namelijk vind ik, maar ja, kan niet altijd kiezen wat we eten he) maar vandaag wel gezond spul halen op de markt. Ik ga me deze morgen maar eens verdiepen in statistiek en spss dan doe ik ook nog wat nuttigs.
dat mis ik nu welquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:47 schreef conleche het volgende:
Ik kom nu net pas uit m'n bad, ik heb er zo lang ingelegen dat ik rimpelvingertoppen heb
ik ging er bijna elke dag in dus het is wel goed om dat nu af te lerenquote:Op zaterdag 10 november 2007 09:54 schreef freecell het volgende:
Ik heb geen bad en ik mis het echt.
Toen ik nog bij mijn ouders woonde, hadden we altijd een lekker groot ligbad. Ik gebruikte hem niet erg veel (1x per 2 weken oid) maar nu mis ik het wel.
En na meer dan 5 jaar uit huis, mis ik het nog steeds![]()
Die kan je er toch uithalen? Ik zit ook bijna iedere dag in bad, vooral in de winter; als ik het maar even koud heb, dan laat ik het vollopen, of eigenlijk niet eens helemaal vol, want dan ben ik het binnen een minuut zat wegens te warm, ik moet nét niet helemaal onder staan zeg maarquote:Op zaterdag 10 november 2007 10:01 schreef Viking84 het volgende:
Wij hebben ook geen bad. Mijn ouders wel, maar daar gaan ze nooit in. Bovendien zitten er altijd spinnetjes in dat bad, dus laat maar.
Ja! D'r ligt regelmatig een been over de rand te druipenquote:Op zaterdag 10 november 2007 12:06 schreef Greys het volgende:
Mogge
Ik heb hetzelfde badder-ritueel als Conleche, zo te zien. Ook snel last van oververhitting in tha tub.
Hang ook regelmatig even een ledemaat buitenboord, jij ook?
Ja, maar ik ben altijd bang dat er dan nog spinnetjes uit de bubbelgaatjes tevoorschijn kruipenquote:Op zaterdag 10 november 2007 10:37 schreef conleche het volgende:
[..]
Die kan je er toch uithalen? Ik zit ook bijna iedere dag in bad, vooral in de winter; als ik het maar even koud heb, dan laat ik het vollopen, of eigenlijk niet eens helemaal vol, want dan ben ik het binnen een minuut zat wegens te warm, ik moet nét niet helemaal onder staan zeg maar![]()
Die heb ik al uitquote:Op zaterdag 10 november 2007 14:27 schreef mordradead het volgende:
Ik heb de hele ochtend weer lekker post gesorteerd en bezorgd zonder regennu is het dan ook tijd voor m'n zaterdagse bad want de Donald Duck is er weer
quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:35 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Die heb ik al uit... heeft dan niemand gemerkt dat het vanochtend heeft gestortregend? Ik wel namelijk
Moest kranten lopen (om kwart over 7), en was binnen 1 minuut van drijfnat (gelukkig regenpak aan) zelfde geldt voor de kranten die als doorweekte papierpakketjes zijn bezorgd ... Zoooo nat en zoooo koud, en niet eens een douche kunnen nemen, want op naar de volgende open dag. Utrecht dit keer, en die gaat het niet worden
![]()
Oh, en ik heb nu echt keelontstekingNu moeite met slikken, behoefte aan veel drinken ... nog geen extreme pijn, maar dat zal morgen wel komen vrees ik ...
Bailey's is wel erg lekker, maar pas op: je kan er wel erg misselijk van worden! En ik weet niet of het een broodje aap verhaal is: maar van Bailey's gaat het verhaal dat je het absoluut niet samen met tonic zou moeten drinken, omdat het een rare chemische reactie zou aangaan. Misschien is wel helemaal onzin, maar voor de zekerheid toch maar niet proberenquote:Op zaterdag 10 november 2007 15:04 schreef Viking84 het volgende:
4 kazen pizza's. Zo eentje had ik gisteren ook op.
We hebben weer eens drank ingeslagen voor vanavond. Voor het eerst Baileys meegenomen (Mark dan) en we weten niet eens of het wel lekker is. Verder eet ik vanavond en morgen pasta met groenten en maandag waarschijnlijk tomatensoep met brood en rauwkost. Of misschien doe ik dat ook wel vandaag, moet maar even zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |