abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54476176
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 10:29 schreef Viking84 het volgende:
Precies om die reden doe ik niet aan de pil. Ik moet dan wel 1 dag per maand heftige pijnen doorstaan, maar alles liever dan aankomen .
Ik verkeer natuurlijk wel in een luxe-positie vgl met jullie. Het is in dit soort gevallen toch wel handig om geen seks te hebben met mannen .
Ach, ik vind het wel fijn om wel seks te hebben met een man ( ), en heb daar het pilslikken wel voor over
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_54476896
Ik ben niet aangekomen nadat ik aan de pil ging, en ben toch wel heel erg blij dat ik nou gewoon minder ongesteld word en als ik het word, het minder heftig is.

Vanochtend weegdag, en de weegschaal zat enorm te twijfelen tussen 59.4 en 59.5, maar het werd uiteindelijk 59.5. Maar 3 ons afgevallen dus deze week, had meer verwacht met mn nieuwe start, maar het is iig wat

Vandaag is mn zusje jarig, is 18 geworden, , en ze viert het zondag door te gourmetten, dus dan maar gewoon een beetje opletten met eten, en vooral stukjes kip nemen enzo ( en niet teveel natuurlijk)
pi_54477502
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 10:29 schreef Viking84 het volgende:
Precies om die reden doe ik niet aan de pil. Ik moet dan wel 1 dag per maand heftige pijnen doorstaan, maar alles liever dan aankomen .
Ik verkeer natuurlijk wel in een luxe-positie vgl met jullie. Het is in dit soort gevallen toch wel handig om geen seks te hebben met mannen .
ik weet niet of ik ben aangekomen door de pil
in die tijd was ik gewoon al vet dus
maar goed ik ben wel blij dat ik nu niet meer elke maand ongesteld hoef te worden
pi_54477711
Als je niet elke maand meer ongesteld wordt, scheelt het ook een hoop chocola natuurlijk Dus dan wordt het aankomen door de pil weer gecompenseert
  vrijdag 9 november 2007 @ 11:40:59 #55
22273 Dizer
Save the beard!
pi_54477839
Oh men... net gesport.Na anderhalf uur zegt mijn sport instrecteur... "Ga maar naar boven, we beginnen over 1 minuut met een uurtje spinnen"

Damn.. het ging echt lekker... wel kapot maar dat maakt niet uit
Friends don't let friends remain beardless...
pi_54477928
Omg, kan me voorstellen dat je kapot bent, dat zou ik na 1 uur spinnen al zijn, laat staan dat ik dan daarvoor al 1,5 uur gesport heb.

Ik deed wel eens eerst een uur bodypump en dan een uur bodystep erachteraan, maar dan was ik na afloop ook dood.
  vrijdag 9 november 2007 @ 11:47:26 #57
22273 Dizer
Save the beard!
pi_54477970
Ik vind het heerlijk. Echt ik ben zo blij dat ik het heb gedaan
Was mijn eerste keer spinnen en de spininstrecteur was verbaasd... hij dacht dat ik het al vaker deed
pi_54478125
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 11:34 schreef Sylvana het volgende:
Als je niet elke maand meer ongesteld wordt, scheelt het ook een hoop chocola natuurlijk Dus dan wordt het aankomen door de pil weer gecompenseert
ongesteld worden heeft weinig met chocola te maken
pi_54478709
nouja, de meeste vrouwen eten als ze ongesteld zijn meer chocola en zoetigheid dan anders toch...
pi_54478995
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 12:18 schreef Sylvana het volgende:
nouja, de meeste vrouwen eten als ze ongesteld zijn meer chocola en zoetigheid dan anders toch...
Nou en of! Ik probéér er dan wel tegen te vechten, maar dat is zó moeilijk
pi_54479089
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 12:18 schreef Sylvana het volgende:
Je voelt je gewoon zielig door het vervelende gevoel in je buik en daarom wil je iets lekkers (bij mij is het zo iig.)
Ik kwam wel aan in de pil periode, maar dat had ook gewoon te maken met een vrouwelijker lijf krijgen enzo, dus ik denk dat het verschil niet zo heel groot is geweest.
Vanochtend vroeg was het weer maar bar en boos, dus ik draaide me om omdat ik toch niet meer ging hardlopen. Toch wel gedaan wat later, want het was goed opgeklaard en ik liep de trap net op toen het weer ging regenen, perfect gepland dus
Zondag ga ik me weer wegen, maar ik denk dat het niet veel goeds is, van de week was best wel slecht --> ik heb teveel zin in iets 'extras' dus ik denk dat ik maar weer aan het komkommerplan ga
Het mooi kotsende meisje.
pi_54479544
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 11:54 schreef Miss_S het volgende:

[..]

pff...afentoe kan je zo lekker dom overkomen he...
  vrijdag 9 november 2007 @ 12:53:49 #63
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54479633
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 12:50 schreef mariekje1984 het volgende:

[..]

Als je hier alleen maar komt om te rellen, ga dan meteen maar weer weg .

Ik ga nu met een rammelende maag naar de supermarkt. Wish me luck .
Niet meer actief op Fok!
pi_54479678
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 12:53 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Als je hier alleen maar komt om te rellen, ga dan meteen maar weer weg .

Ik ga nu met een rammelende maag naar de supermarkt. Wish me luck .
Good luck

Ik ben weer lekker groentensoep aan het opwarmen. Ik doe gewoon 1 keer in de week boodschappen, en dan kan ik de verleiding van chips enzo wel weerstaan. Als ik er elke dag langskom dan zwicht ik wel. Maar nu gaat het echt goed qua eten Zelfs als ik bij Peter ben en hij wel chips ofzo eet.
pi_54479805
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 12:55 schreef Sylvana het volgende:

Ik ben weer lekker groentensoep aan het opwarmen. Ik doe gewoon 1 keer in de week boodschappen, en dan kan ik de verleiding van chips enzo wel weerstaan. Als ik er elke dag langskom dan zwicht ik wel. Maar nu gaat het echt goed qua eten Zelfs als ik bij Peter ben en hij wel chips ofzo eet.
Met rammelende maag boodschappen doen is slecht ja Dan gaat er teveel slechte dingen in (beter: eerst iets kleins eten)
Als je 1x per week boodschappen doet heb je zeker wel een goede vriezer? Want ik wil wel lekker brood hebben, en dan koop ik liever 2x een halfje in plaats van 1 groot brood. De afgelopen dagen heb ik soms ook gewoon nog zin in iets en dan eet ik nog boterhammen of knackebrod ofzo, dus weer langzaamaan aankomen ligt wel op de loer... Maar kga niet meer 's avonds naar de super om alleen nog chocolade te kopen ofzo
En soep is goed, maar zelfgemaakte is lekkerder
pi_54479884
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 13:01 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Met rammelende maag boodschappen doen is slecht ja Dan gaat er teveel slechte dingen in (beter: eerst iets kleins eten)
Als je 1x per week boodschappen doet heb je zeker wel een goede vriezer? Want ik wil wel lekker brood hebben, en dan koop ik liever 2x een halfje in plaats van 1 groot brood. De afgelopen dagen heb ik soms ook gewoon nog zin in iets en dan eet ik nog boterhammen of knackebrod ofzo, dus weer langzaamaan aankomen ligt wel op de loer... Maar kga niet meer 's avonds naar de super om alleen nog chocolade te kopen ofzo
En soep is goed, maar zelfgemaakte is lekkerder
Mijn soep is ook zelfgeemaakt Had hem alleen gister gemaakt, en was nog een beetje over, vandaar dat ik het nu opgewarmd heb

En ik ben maar 3/4 dagen in de week thuis, dus heb gewoon niet zoveel nodig
  vrijdag 9 november 2007 @ 13:32:38 #67
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54480595
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 13:01 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Maar je bent toch wel heel stoer als je tóch gaat en dan alle lekkernijen weet te trotseren. Zoals ik dus! Heb niets gekocht wat niet op het lijstje stond.

(maar er stond wel instant cacao op t lijstje ). Nu eet ik twee bammetjes met een gebakken ei, straks nog een appel denk ik en om een uur of 16:30 ga ik weer hardlopen .
Niet meer actief op Fok!
pi_54481020
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 12:50 schreef mariekje1984 het volgende:

[..]

kennelijk ongesteld?
en volgens mij is er niemand die je choco voert als je ongesteld bent hoor.....
  vrijdag 9 november 2007 @ 14:08:05 #69
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_54481443
Zo, ook maar weer eens geupdate. Door prive omstandigheden eigenlijk niet gelet op mijn eten, gewoon gegeten wat los en vast zat . Het zal wel door de stress gekomen zijn, dat er toch een kilo af is....alhoewel ik die kilo liever nog gehad had, als ik het kon omdraaien, maar goed.
Ik ga er maar weer voor.....
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_54481460
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 13:48 schreef Miss_S het volgende:

[..]

kennelijk ongesteld?
en volgens mij is er niemand die je choco voert als je ongesteld bent hoor.....
Nee, dat zegt ook niemand. Er zijn veel vrouwen die die dagen meer zin hebben in zoetigheid, door hormonenhuishouding of wat voor reden dan ook. Misschien dat jij dat niet hebt, maar er zijn er dus veel die dat wel hebben.
  vrijdag 9 november 2007 @ 14:09:32 #71
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_54481479
Bij de weg.... mooie telefoons hier in dit topic.... ik mag ergens in december/januari weer en ik weet het dus echt niet he?! Wil weer terug naar Samsung, maar dan zie ik die Ericsson en dan twijfel ik weer! Ik ga tegen die tijd maar eens in de winkel neuzen!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_54481566
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 14:08 schreef conleche het volgende:

[..]

Nee, dat zegt ook niemand. Er zijn veel vrouwen die die dagen meer zin hebben in zoetigheid, door hormonenhuishouding of wat voor reden dan ook. Misschien dat jij dat niet hebt, maar er zijn er dus veel die dat wel hebben.
heb ik wel maar steek het dan niet in mijn mond
maar komt waarschijnlijk omdat ik meer kilo's kwijt moest dan de meeste hier
  vrijdag 9 november 2007 @ 14:13:21 #73
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54481596
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 14:09 schreef Susie het volgende:
Bij de weg.... mooie telefoons hier in dit topic.... ik mag ergens in december/januari weer en ik weet het dus echt niet he?! Wil weer terug naar Samsung, maar dan zie ik die Ericsson en dan twijfel ik weer! Ik ga tegen die tijd maar eens in de winkel neuzen!
Feit is gewoon dat Sony Ericsson de allermooiste telefoons heeft . De enige reden waarom ik nog naar Nokia zou kunnen overstappen is dat Nokia een waterdichte 'stuitertelefoon' heeft. Hij kan dus eigenlijk niet stuk . Ik heb er één gehad toen er nog geen telefoons met kleurenschermpje waren en nu twijfel ik nog steeds of ik nu die met kleurenschermpje zal gaan kopen .

Niet meer actief op Fok!
pi_54482557
Ik heb nu al 3 jaar dezelfde sony ericsson, daarvoor had ik er ook eentje en daarvoor ook. Je kan dus wel zeggen dat ik een fan ben. Maar nu wil ik de iPhone!!
  vrijdag 9 november 2007 @ 15:21:52 #75
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54483249
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 14:50 schreef conleche het volgende:
Ik heb nu al 3 jaar dezelfde sony ericsson, daarvoor had ik er ook eentje en daarvoor ook. Je kan dus wel zeggen dat ik een fan ben. Maar nu wil ik de iPhone!!
[ afbeelding ]
Die schijnt heel slecht te zijn voor het milieu. Er worden behoorlijk ouderwetse, milieuvervuilende materialen gebruikt die Nokia en S-E allang afgedankt hebben.
Niet meer actief op Fok!
pi_54483458
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 15:21 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Die schijnt heel slecht te zijn voor het milieu. Er worden behoorlijk ouderwetse, milieuvervuilende materialen gebruikt die Nokia en S-E allang afgedankt hebben.
Maar ik bewaar al mijn oude telefoons in een verzameling Ik gooi ze dus niet weg. Lijkt me leuk om als ik 80 ben nog eens te kijken naar het o zo ouderwetse mobieltje uit 1997

Of bedoel je dat ze tijdens de productie meer vervuilen??
  vrijdag 9 november 2007 @ 15:31:57 #77
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54483497
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 15:30 schreef conleche het volgende:

[..]

Maar ik bewaar al mijn oude telefoons in een verzameling Ik gooi ze dus niet weg. Lijkt me leuk om als ik 80 ben nog eens te kijken naar het o zo ouderwetse mobieltje uit 1997

Of bedoel je dat ze tijdens de productie meer vervuilen??
klikkerdeklik .

Ik moet zometeen door de storm naar de hoortoestellenman, omdat m'n hoortoestel fluit (ja, alweer) .
Niet meer actief op Fok!
pi_54484220
Ik ga toch maar wel wat drinken dit weekend want ik verveel me. En het afvallen lukt toch bijna niet meer.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2007 16:05:32 ]
pi_54484259
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 16:05 schreef Gewas het volgende:
Ik ga toch maar wel wat drinken dit weekend want ik verveel me. En het afvallen lukt toch bijna niet meer.
Ook al val je niet af, dan kun je er wel beter uit zien doordat je meer spieren krijgt en een gestroomlijnder lichaam krijgt.

Dus beetje dom om dan van het weekend toch weer t gaan drinken. Dan zul je nooit het lichaam krijgen dat je wilt. Helemaal niet als juist je buik je probleemzone is.

Je moet het natuurlijk lekker zelf weten, maar ik zou het niet doen
pi_54484386
Als ik me Gewas voorstel, zie ik echt zo'n bierdrinkende puber voor me

* conleche baseert dat op je posts hier, die vaak verhalen over drankinname
pi_54484455
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 16:12 schreef conleche het volgende:

Ja idd, dat zie ik ook voor me en zolang je dat doet dan zul je nooit het gewenste lichaam krijgen
pi_54485329
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 11:54 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Wil ik er graag even een klein onderzoek bjihalen, dat ik ben tegengekomen tijdens het maken van mijn profielwerkstuk (over onder andere chocolade):
quote:
Als de concentratie van serotonine in de hersenen laag is, hebben de hersenen niet het
vermogen om het “ik voel me goed” signaal uit te zenden. Je bent prikkelbaar en humeurig. Je
hebt een sterke biologische behoefte aan zetmeel of aan suiker om de afscheiding van
serotonine te stimuleren en je emotioneel evenwichtig te voelen.
Endorfine werkt op dezelfde manier als serotonine. Als je een tekort aan endorfine in je
hersencellen hebt, voel je je gespannen en vermoeid. Je voelt een biologische behoefte aan vet
of chocolade om de afscheiding van endorfine te stimuleren en als je die behoefte bevredigt,
kan het “ik voel me goed” signaal weer uitgezonden worden en verbeter je je humeur.
Het is komt vaak voor dat er tegelijkertijd een tekort aan beide stoffen in de hersenen ontstaat.
Zodat we zowel trek krijgen in suiker als in vet.
Chocolade is hiervoor de perfecte combinatie: 50% vet en 50% suiker.
quote:
Na de ovulatie, in de laatste twee weken van de maandelijkse cyclus, daalt het
serotoninegehalte in de hersenen waardoor je humeur slechter wordt en je minder energie
hebt. Omdat de serotonineconcentratie in de hersenen voor onze menstruatieperiode het laagst
is, hebben we dan de sterkste behoefte aan suiker. Door deze biologische veranderingen te
begrijpen en hier aan toe te geven, kan de serotonineconcentratie verhoogd worden en kan de
premenstruele periode positiever ervaren worden.
Suiker is niet het enige voedingsmiddel waaraan vrouwen voor de menstruatie een sterke
behoefte hebben. Ons lichaam vraagt rond deze tijd naar combinaties van suiker en vet om de
aanmaak van serotonine en endorfine in de hersenen te stimuleren.
quote:
Dit betekent dat je lichaam en geest tijdens de
laatste paar weken van je menstruatiecyclus met een soort ontwenningsverschijnselen te
kampen heeft. Je lichaam is als het ware aan het afkicken van de endorfine, waardoor je
lethargisch en nerveus wordt en je een enorme trek in chocolade krijgt.
Door echter aan je premenstruele verlangen naar chocolade toe te geven en de afscheiding van
endorfine tijdens de laatste twee weken van je menstruatiecyclus te stimuleren, kun je de
ontwenningsverschijnselen ten gevolge van het tekort aan endorfine tegengaan en daarmee je
emotionele toestand stabiliseren.
Bron

Dus uhm, chocolade en ongesteld zijn hebben juist heel veel met elkaar te maken Ik wil nu wel chocola, ben weer naar kapper geweest, mn pony was niet alleen te kort, maar zat ook een hobbel in ... en nu hebben ze hem zo ongelooflijk kort geknipt dat ik dit nog erger vind dan die bobbel
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_54485656
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 16:54 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Wil ik er graag even een klein onderzoek bjihalen, dat ik ben tegengekomen tijdens het maken van mijn profielwerkstuk (over onder andere chocolade):
[..]

[..]

[..]

Bron

Dus uhm, chocolade en ongesteld zijn hebben juist heel veel met elkaar te maken Ik wil nu wel chocola, ben weer naar kapper geweest, mn pony was niet alleen te kort, maar zat ook een hobbel in ... en nu hebben ze hem zo ongelooflijk kort geknipt dat ik dit nog erger vind dan die bobbel
Werkt dat ook zo als je aan de pil bent en ongesteld wordt? Best een interessant stukje!!!

Vandaag gegeten:
Ontbijt: 1 cracker met vruchtenhagel en 1 cracker met jam
Tussendoor: 1 eierkoek
Lunch: 1 boterham met vruchtenhagel, 1 boterham met kroket 1 kop heldere soep en 1 beker melk
Tussendoor: Bakje vruchtenyoghurt en een appel
Straks: aardappelen, spinazie en een tartaartje

totaal 1281 kcal
  vrijdag 9 november 2007 @ 17:16:38 #84
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_54485739
In tegenstelling tot buiten rennen heb ik vandaag op bed liggen slapen. Kvoelde me een beetje ziekjes en brak. Maar nu gaat het wel weer oké. Vanaaf lekker saté met stokbrood en magere satésaus met magere pindakaas. Oké, niet mager. Minder vet dan normale saus/ normale pindakaas. De satétjes liggen nu lekker te marineren. Jumjum.
Vanaaf gaan we gezellig naar de bios. Atonement, bij gebrek aan beter. Niet echt boeiende films in de bios nu. Mja, het is sowieso leuk om te gaan. Later op de avond zijn er hier nog allemaal studentenfeestjes (kben bij mn vriend in delft). Ik mag van Sonja vanaaf één glas rode wijn, dus daar moet ik het maar mee doen. Gaat lukken hoor. Misschien ook een tip voor Gewas: je aan één glas proberen te houden en gaan voor rode wijn of rosé.
  vrijdag 9 november 2007 @ 17:23:42 #85
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54485930
Ik zou ook gaan hardlopen, maar dat zie ik niet zo zitten, aangezien ik op weg naar de hoortoestellenman ook al een stortbui over me heen kreeg . Ga zo maar even koken.
Niet meer actief op Fok!
pi_54486113
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 16:54 schreef Chicolate het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Bron

ik had beter er neer kunnen zetten dat het weinig met choco ETEN te maken heeft dan
pi_54486370
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 16:12 schreef conleche het volgende:

Dat valt wel mee toch?
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 17:16 schreef egeltje1985 het volgende:
In tegenstelling tot buiten rennen heb ik vandaag op bed liggen slapen. Kvoelde me een beetje ziekjes en brak. Maar nu gaat het wel weer oké. Vanaaf lekker saté met stokbrood en magere satésaus met magere pindakaas. Oké, niet mager. Minder vet dan normale saus/ normale pindakaas. De satétjes liggen nu lekker te marineren. Jumjum.
Vanaaf gaan we gezellig naar de bios. Atonement, bij gebrek aan beter. Niet echt boeiende films in de bios nu. Mja, het is sowieso leuk om te gaan. Later op de avond zijn er hier nog allemaal studentenfeestjes (kben bij mn vriend in delft). Ik mag van Sonja vanaaf één glas rode wijn, dus daar moet ik het maar mee doen. Gaat lukken hoor. Misschien ook een tip voor Gewas: je aan één glas proberen te houden en gaan voor rode wijn of rosé.
Ik lust geen wijn en rose. Heb laatst wel bierrose ofzo gedronken maar dat vond ik niet zo lekker. En waarom maar 1 glas?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2007 17:41:26 ]
  vrijdag 9 november 2007 @ 17:42:03 #88
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54486412
Ik werd net weer opgebeld door die jongen van vorige week of ik mee ga een hapje eten.
Gezien het weer en het feit dat ik net een pan eten op t vuur zou zetten heb ik 'nee' gezegd, maar het is wel heel grappig, schattig, vleiend etc dat ie me steeds belt / aanspreekt op MSN / wat wil afspreken. Ik hoop alleen niet dat hij zich iets in het hoofd haalt, want het zou niet voor het eerst zijn dat ik een jongen moet kwetsen .
Niet meer actief op Fok!
pi_54486756
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 17:31 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ik had beter er neer kunnen zetten dat het weinig met choco ETEN te maken heeft dan
Wat wil je dr anders mee doen? Het in je haar smeren?

Nee maar het is juist goed om wat chocola te eten rond die tijd, omdat je lichaam gewoon uit balans is, chemisch gezien. Als jij dat niet nodig hebt, hoef je dat natuurlijk niet te doen, maar voor veel vrouwen kan het werken
pi_54486846
Misschien een domme vraag maar word je van chocola dik?

[ Bericht 41% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2007 17:59:15 ]
  vrijdag 9 november 2007 @ 18:00:09 #91
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54486895
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 17:58 schreef Gewas het volgende:
Chocola is juist hét tussendoortje voor mensen die aan de lijn doen! [/sarcasme]
Niet meer actief op Fok!
pi_54486912
quote:
Als je teveel eet, uiteraard. Het is voornamelijk suiker en vet, niet de meest slanke ingredienten, dus lijkt me nogal logisch
pi_54487935
quote:
Zeg, Gewas hoe oud ben jij eigenlijk als ik vragen mag, word je van chocola dik.... Ik schoot werkelijk waar hardop in de lach

Even een applausje voor mezelf: ik heb net een half uur hardgelopen, waarvan 10 minuten in een soort ijsregen, nu voel ik me alsof ik een wisseldouche heb genomen, koud en warm tegelijk. Ik fiets nu naar de sportschool om nog een lesje pilates te doen en dan mag ik daarna in een lekker warm bad......
  vrijdag 9 november 2007 @ 18:49:24 #94
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54488146
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 18:42 schreef conleche het volgende:

[..]

Zeg, Gewas hoe oud ben jij eigenlijk als ik vragen mag, word je van chocola dik.... Ik schoot werkelijk waar hardop in de lach
Je schat hem nu zeker nóg jonger .

Ik heb niet hardgelopen vanwege die kutregen. Morgen maar weer.
Niet meer actief op Fok!
pi_54488665
quote:

[..]

Even een applausje voor mezelf: ik heb net een half uur hardgelopen, waarvan 10 minuten in een soort ijsregen, nu voel ik me alsof ik een wisseldouche heb genomen, koud en warm tegelijk. Ik fiets nu naar de sportschool om nog een lesje pilates te doen en dan mag ik daarna in een lekker warm bad......
Heb vandaag wel geluk gehad hoor, ben helemaal nog niet natgeregend
We eten vandaag wel ongezond, shoarma.... krijg ik allemaal bultjes op m'n kont van de laatste tijd
pi_54488813
Vandaag ook niet hard gelopen Ben van vanmorgen vroeg tot 6 uur op pas geweest voor mijn afstudeeropdracht en toen ik thuis kwam was het al donker en ging ik koken.

Daarbij loop ik neit graag in het donker door mijn wijk of door het park. Morgen dan maar
pi_54489170
quote:

[..]

Heb ik toch nog iemand aan het lachen gemaakt. Maar ik wist echt niet dat je van chocola dik werd...
pi_54489346
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 19:31 schreef Gewas het volgende:

[..]

Heb ik toch nog iemand aan het lachen gemaakt. Maar ik wist echt niet dat je van chocola dik werd...
Mannen

Of je van iets dik wordt, kan je zien aan het aantal kcal per 100 gram en dan even kijken hoeveel gram je er van eet.
Van chocola word je wel redelijk snel dik als je er veel van eet
  vrijdag 9 november 2007 @ 20:38:39 #99
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_54490833
@ Gewas: maar één glas omdat in alcohol veel kcal zitten. Met 1 à twee glazen blijft de schade beperkt. In bier zitten meer kcal dan in wijn, vandaar wijn. Of jenever.
Drank alcohol% Calorieën
Glas bier 5% 102,5 kcal
Glas wijn 11% 82 kcal
Glas Jenever 35% 50 kcal
Mixdrankje 5,7% 146 kcal
Glas light frisdrank - 1 cal
Appelsap - 74 kcal
  vrijdag 9 november 2007 @ 20:56:14 #100
22273 Dizer
Save the beard!
pi_54491268
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 19:31 schreef Gewas het volgende:

[..]

Als jij één keer in de week een stukje chocola eet, is dat hardstukke gezond hoor .
Maar elke dag repen chocola... tjah...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')