Aha op die manierquote:Op woensdag 7 november 2007 23:38 schreef Viking84 het volgende:
Mijn laatste post uit het vorige topic:
Aangezien we altijd samen lopen, neemt alleen Mark een sleutel mee.
Maar ik maakte het verhaaltje iets zieliger dan het was: vorige keer moest ik wel wachten tot hij terug was, maar nu was onze andere huisgenote ook thuis, dus die liet mij binnen
.
En voor nu: trusten iedereen.
Ja, 16 november heb ik weer onderzoeken jaquote:Op donderdag 8 november 2007 09:15 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Sylvana: natuurlijk komt iedereen met advies nu, is vast ook wel goed bedoeld, maar als je geen verschil merkt qua eten zou ik ook gewoon blijven eten wat ik lekker vind hoor! De artsen zeggen dat natuurlijk ook niet voor niets. Over een weekje wordt er weer getest toch?
Jij ook weer veel succes danquote:Op donderdag 8 november 2007 11:11 schreef poppetje22 het volgende:
Goedemorgen!!
Gisteren lekker gestept in de sportschool, voor de tweede keer. Gelukkig heb ik niet zoveel spierpijn als de vorige keer, toen kon ik er vier dagen niet door lopen!
Ben vanaf maandag weer begonnen met lijnen
Het gaat toch niet om het cijfertje op de weegschaal? Qua gezondheid is het goed te noemen als je BMI onder de 25 zit en je buikomtrek de 92 cm niet overschrijdt. Belangrijker lijkt het mij of je tevreden bent met jezelf zo, je je hier goed bij voelt en of je nu vooral meer wil afvallen of gespierder wil worden.quote:Op donderdag 8 november 2007 12:53 schreef Gewas het volgende:
Ik heb de laatste tijd veel gefietst. Gister nog bijna anderhalf uur gefietst. Maar ik val bijna niks meer af. Ik weeg nu 73,3 kilo. Ik heb het idee dat ik de limiet heb bereikt en dat ik vanaf nu (bijna) niet meer zal afvallen.
Dus weer een vraagje... Is dit een goed gewicht denken jullie? Of moet er meer af?
Ik heb een BMI van 21,4. Mijn buikomtrek weet ik niet.quote:Op donderdag 8 november 2007 12:58 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Het gaat toch niet om het cijfertje op de weegschaal? Qua gezondheid is het goed te noemen als je BMI onder de 25 zit en je buikomtrek de 92 cm niet overschrijdt. Belangrijker lijkt het mij of je tevreden bent met jezelf zo, je je hier goed bij voelt en of je nu vooral meer wil afvallen of gespierder wil worden.
Das hartstikke prima toch. Als jij je hier lekker bij voelt gewoon stoppen en proberen op hetzelfde gewicht te blijven en als je nog niet tevreden bent met hoe je eruit ziet, dan ga je nog ff doorquote:Op donderdag 8 november 2007 13:14 schreef Gewas het volgende:
[..]
Ik heb een BMI van 21,4. Mijn buikomtrek weet ik niet.
Je hebt wel gelijk. Maar ik ga nog anderhalve week proberen wat af te vallen en als het dan niet lukt (zoveel hoeft er niet meer af) dan stop ik ermee en zorg ik dat ik op dit gewicht blijf.quote:Op donderdag 8 november 2007 13:19 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Das hartstikke prima toch. Als jij je hier lekker bij voelt gewoon stoppen en proberen op hetzelfde gewicht te blijven en als je nog niet tevreden bent met hoe je eruit ziet, dan ga je nog ff door
Dat helpt nietquote:Op donderdag 8 november 2007 13:36 schreef Gewas het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk. Maar ik ga nog anderhalve week proberen wat af te vallen en als het dan niet lukt (zoveel hoeft er niet meer af) dan stop ik ermee en zorg ik dat ik op dit gewicht blijf.![]()
Maar ik heb nog wel een beetje een dikke buik.Moet meer buikspieroefeningen doen.
Minder bier drinken.......quote:Op donderdag 8 november 2007 13:36 schreef Gewas het volgende:
[..]
Maar ik heb nog wel een beetje een dikke buik.Moet meer buikspieroefeningen doen.
Ja, daarom postte ik hem ook, hijs echt dunquote:Op donderdag 8 november 2007 14:29 schreef egeltje1985 het volgende:
Ah, mooi. En wat is ie mooi slank!
(Haha, toepasselijk voor het topic, een slanke telefoon.)
Zonder misselijk te zijn? Winegums vallen per direct afquote:Op donderdag 8 november 2007 16:33 schreef Chicolate het volgende:
Ik wil iets dat walgelijk zoet is, dat me even doet vergeten dat mijn adem een beerputlucht verspreidt en waarvan ik een hele zak op kan eten zonder extreem misselijk te zijn![]()
Winegums dus
quote:Op donderdag 8 november 2007 17:00 schreef Alcarin het volgende:
En ik heb chocolade om het te vieren![]()
Is het dan niet een idee om de weegschaal aan de kant te zetten en alleen nog je omtrekken te meten?quote:Op donderdag 8 november 2007 10:04 schreef conleche het volgende:
Ik denk trouwens dat je van sporten echt flink zwaarder wordt! Hoeveel verschil in gewicht zit er eigenlijk tussen spierweefsel en vet? Het is echt ongelofelijk dat ik maar op die 65 blijf hangen, maar er wel steeds gestroomlijnder ga uitzien. Gisteren na m'n avondeten nog 2 crackers met smeerkaas, een chocorijstwafel en een mandarijntje op. Maar goed, veel meer dan 1300 cal. heb ik toch niet gegeten en laatst, zelfs met die 8 bonbons kwam ik niet eens boven de 2000 uit. Dus met al die uren sport per week, (zo'n 5 à 6 uur per week, buiten het fietsen en zo) zou je toch zeggen dat je daar lichter van zou moeten worden!
Cool.quote:Op donderdag 8 november 2007 14:27 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb een nieuwe telefoonDe Samsung G600
[ afbeelding ]
Met 5 megapixel camera, das nog meer dan op mn fotocamera zit
Oh, ik woog vanochtend 71, en dat lijkt me juist helemaal niet te kloppenquote:Op vrijdag 9 november 2007 08:20 schreef Miss_S het volgende:
goedemogen
woog vannochtend 71,5
dat lijkt me iets beter te kloppen
quote:Op vrijdag 9 november 2007 08:24 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Oh, ik woog vanochtend 71, en dat lijkt me juist helemaal niet te kloppen![]()
Door de chocolade natuurlijk!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |