Als dit niets wordt, kap ik er mee. Ik ga nooit meer daten. Ik heb het er helemaal mee gehadquote:Op maandag 12 november 2007 08:47 schreef Miss_S het volgende:
ik heb over een paar weken dates met 2 jongens (ja wel 2 aparte dates) dus ben benieuwd
eigen schuld, had je maar ja tegen mij moeten zeggenquote:Op maandag 12 november 2007 08:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als dit niets wordt, kap ik er mee. Ik ga nooit meer daten. Ik heb het er helemaal mee gehad. Ik meen het.
Noouquote:Op maandag 12 november 2007 09:01 schreef Miss_S het volgende:
[..]
eigen schuld, had je maar ja tegen mij moeten zeggen
maar goed hoop dat het wel wat word met diegene waar je verliefd op bentaltijd fijn
ja zo gaat het als je echt iemand leuk vindquote:Op maandag 12 november 2007 09:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Noou
Jah.. we zien wel. Ik kan alleen niet begrijpen waarom menen altijd gelijk de toekomst in willen duiken en nooit eens iets durven zonder te plannen
Kutzooi, voel me er toch kut door terwijl ik niet had gedacht dat he me zo zou grijpen.
Nou ja.. ik ga nu naar de sportschool.. even iets anders.
dat heb ik ookquote:Op maandag 12 november 2007 11:59 schreef poppetje22 het volgende:
Hoe komen jullie het weekend door?
Ik eet ieder weekend hetgene wat ik er doordeweeks afgelijnd heb er weer aan
Lekker is dat hequote:Op maandag 12 november 2007 11:44 schreef Dizer het volgende:
Zo, even al mijn frustraties eruit gesport.
samen rennen gaat idd altijd beter! heb vandaag in de sportschool gerend, was toch aan t fitnessen, dus kon net zo goed meteen op die loopband stappen... ik vond t niet echt geweldig, maar t ging wel beter dan buiten en er hing n tv voor mn neusquote:Op maandag 12 november 2007 16:06 schreef Viking84 het volgende:
Ik loop gewoon samen met Mark, rond 17 uur. Dan is het lekker druk op de weg (genoeg afleiding) en als je met z'n 2en bent wil je niet op de ander overkomen als een doetje, dus dan geef je ook niet zo snel op
.
klinkt niet erg gezelligquote:Op maandag 12 november 2007 16:46 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb echt een offday vandaagZit echt niet lekker in mn vel
Gister verjaardag van mn zusje gehad, en mn stiefpa en zusje pakten me de hele tijd op mn onzekerheden ( mn buik) Constant de vraag of ik zwanger ben, dat ik een dikke pens heb, dat het knap is dat mn vriend me nog kan optillen, enzovoort, enzovoort, enzovoort. Lekker gezellig hoor
En dat terwijl mn stiefvader zelf nou ook niet 1 van de slankste is. Maarja ik ga me niet tot hem verlagen en hetzelfde over hem zeggen. En zo is het zowat elke keer als ik thuis kom daar... Ga er gewoon met tegenzin heen omdat ik weet dat er weer over gezeurd gaat worden...
nou bij mijn 'groep' zoals je het noemt krijg je die plagerijen ook welquote:Op maandag 12 november 2007 20:52 schreef Chicolate het volgende:
@Sylvana, dat is echt niet leuk nee, maar heel goed van je dat je jezelf hierboven steltVeel mensen zullen niet in staat zijn net zoals jij te reageren, dat zegt veel goeds over jou.
@Miss S, als mensen je dikker kennen dan je bent, dan zeggen ze dat je bent afgevallen of zeggen ze niets. Als mensen je dunner kennen dan je nu bent, dan vinden sommige mensen het leuk om je te pesten dat je dik bent of andere plagerijen die je heel onzeker kunnen maken (vaak omdat ze zelf onzeker zijn over hun eigen gewicht/uiterlijk). Jij hoort bij die eerste groep, Sylvana waarschijnlijk bij die tweede.
En mijn chocolade is inderdaad bijna op. Waarom moet vanavond nou juist al mn mail, msn en het grootste deel van de tijd mn internet uitvallen, op het moment dat ik echt behoefte heb aan menselijk contact(en ik ga niet bellen, dat gaat me te ver en ik heb een hekel aan bellen)
dat zijn geen plagerijen waar we het over hadden volgens mijquote:Op maandag 12 november 2007 20:59 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
als mensen dikke mensen zien zeggen ze idd ook wel
"wow je bent dik" true
plagerijen is niet hetzelfde als een feit opnoemenquote:Op maandag 12 november 2007 21:02 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
waar hadden jullie het dan wel over
Thnx, maar het doet wel verrekte pijn. En ja, ik ben in een jaar nou eenmaal ruim 6 kilo aangekomen, maar ik heb geen zwaar overgewicht en pas nog steeds in kledingmaat S. Als ik nou heel erg overgewicht had, had ik het nog wel kunnen begrijpen, ook al blijft het niet leuk natuurlijk. Maar er zijn zoveel mensen een paar kilootjes zwaarder dan dat ze zouden willen zijn en om ze dan op hun onzekerheden te pakken de hele tijd is gewoon erg laag vind ik. Peter zegt ook dat ik me er niet teveel van aan moet trekken enzo, maar toch doe je dat toch...quote:Op maandag 12 november 2007 20:52 schreef Chicolate het volgende:
@Sylvana, dat is echt niet leuk nee, maar heel goed van je dat je jezelf hierboven steltVeel mensen zullen niet in staat zijn net zoals jij te reageren, dat zegt veel goeds over jou.
dat maatje s zegt natuurlijk niet zoveel die pas ik ookquote:Op maandag 12 november 2007 21:19 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Thnx, maar het doet wel verrekte pijn. En ja, ik ben in een jaar nou eenmaal ruim 6 kilo aangekomen, maar ik heb geen zwaar overgewicht en pas nog steeds in kledingmaat S. Als ik nou heel erg overgewicht had, had ik het nog wel kunnen begrijpen, ook al blijft het niet leuk natuurlijk. Maar er zijn zoveel mensen een paar kilootjes zwaarder dan dat ze zouden willen zijn en om ze dan op hun onzekerheden te pakken de hele tijd is gewoon erg laag vind ik. Peter zegt ook dat ik me er niet teveel van aan moet trekken enzo, maar toch doe je dat toch...
En als ze dan verder geen positieve interesse in je tonen, vragen hoe het gaat met je en hoe het is op school enzo, me succes wensen voor de onderzoeken van vrijdag, dan is het nog wat moeilijker dan wanneer ze wel ook positief tegen je zijn.
Pff, ik vind dat je er in real life gewoon slank uitziet hoorquote:Op maandag 12 november 2007 21:19 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Thnx, maar het doet wel verrekte pijn. En ja, ik ben in een jaar nou eenmaal ruim 6 kilo aangekomen, maar ik heb geen zwaar overgewicht en pas nog steeds in kledingmaat S. Als ik nou heel erg overgewicht had, had ik het nog wel kunnen begrijpen, ook al blijft het niet leuk natuurlijk. Maar er zijn zoveel mensen een paar kilootjes zwaarder dan dat ze zouden willen zijn en om ze dan op hun onzekerheden te pakken de hele tijd is gewoon erg laag vind ik. Peter zegt ook dat ik me er niet teveel van aan moet trekken enzo, maar toch doe je dat toch...
En als ze dan verder geen positieve interesse in je tonen, vragen hoe het gaat met je en hoe het is op school enzo, me succes wensen voor de onderzoeken van vrijdag, dan is het nog wat moeilijker dan wanneer ze wel ook positief tegen je zijn.
Thnx, maar het is ook al wel weer ff geleden dat je me gezien hebt hequote:Op maandag 12 november 2007 21:48 schreef roooosje het volgende:
[..]
Pff, ik vind dat je er in real life gewoon slank uitziet hoor
ben ik ff blij dat ik geen broertje hebquote:Op maandag 12 november 2007 21:47 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
gewoon proberen geen aandacht aan de negatieve energie te geven
dan houden die mensen hun negatieve energie en komt het niet bij jou terecht
ook al snap ik echt dat het kut is, als je al ziek bent en je er feitelijk niks aan kunt doen en het ook nog wel meevalt. weet niet of je die foto van mn buik gezien hebt? daarover zegt mn vader dus dat ik wel vrij dik ben.. en dat ik minder snoep moet eten.. meer moet sporten enz.
hij is zelf vrij stevig dus dat neem ik al helemaal niet serieus.... "begin bij jezelf..." broertje is wel vrij getraind, maar dan denk ik... broertjes zeuren alitijd.. daar zijn het broertje voor. (volgens mijj bedoeld ie t wel goed hij zei iig wel dat ik iets afgevallen was en dat ie t mooier vond, dat dan weer wel)
maar het kan toch niet zo zijn dat ze je echt willen kwetsen?quote:Op maandag 12 november 2007 22:08 schreef Sylvana het volgende:
Ik laat het maar gewoon gaan, als ik er op ga reageren wordt het alleen maar erger ben ik bang voor. Dan weten ze dat ze me der mee raken en me zo kunnen pakken en gaan ze der extra mee door denk ik.
Lijkt mij ook, ja.quote:Op maandag 12 november 2007 22:10 schreef Miss_S het volgende:
[..]
maar het kan toch niet zo zijn dat ze je echt willen kwetsen?
als het alleen maar plagen is zou het misschien wel helpen om te vertellen dat het echt pijn doet
Dat gaat nu ws ook gebeurenquote:Op maandag 12 november 2007 22:27 schreef Chicolate het volgende:
Dan organiseren de mensen die zin hebben in een avond met drankjes en hapjes dat toch zelf?(ok, ik weet ook dat het dan bijna niet van de grond komt, maar zou op zich kunnen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |