abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 november 2007 @ 08:59:30 #201
22273 Dizer
Save the beard!
pi_54543554
quote:
Op maandag 12 november 2007 08:47 schreef Miss_S het volgende:
ik heb over een paar weken dates met 2 jongens (ja wel 2 aparte dates) dus ben benieuwd
Als dit niets wordt, kap ik er mee. Ik ga nooit meer daten. Ik heb het er helemaal mee gehad . Ik meen het.
Friends don't let friends remain beardless...
pi_54543588
quote:
Op maandag 12 november 2007 08:59 schreef Dizer het volgende:

[..]

Als dit niets wordt, kap ik er mee. Ik ga nooit meer daten. Ik heb het er helemaal mee gehad . Ik meen het.
eigen schuld, had je maar ja tegen mij moeten zeggen
maar goed hoop dat het wel wat word met diegene waar je verliefd op bent altijd fijn
  maandag 12 november 2007 @ 09:15:33 #203
22273 Dizer
Save the beard!
pi_54543797
quote:
Op maandag 12 november 2007 09:01 schreef Miss_S het volgende:

[..]

eigen schuld, had je maar ja tegen mij moeten zeggen
maar goed hoop dat het wel wat word met diegene waar je verliefd op bent altijd fijn
Noou

Jah.. we zien wel. Ik kan alleen niet begrijpen waarom menen altijd gelijk de toekomst in willen duiken en nooit eens iets durven zonder te plannen

Kutzooi, voel me er toch kut door terwijl ik niet had gedacht dat he me zo zou grijpen .

Nou ja.. ik ga nu naar de sportschool.. even iets anders.
pi_54543832
quote:
Op maandag 12 november 2007 09:15 schreef Dizer het volgende:

[..]

Noou

Jah.. we zien wel. Ik kan alleen niet begrijpen waarom menen altijd gelijk de toekomst in willen duiken en nooit eens iets durven zonder te plannen

Kutzooi, voel me er toch kut door terwijl ik niet had gedacht dat he me zo zou grijpen .

Nou ja.. ik ga nu naar de sportschool.. even iets anders.
ja zo gaat het als je echt iemand leuk vind
maar het zal vast wel goed komen met je
  maandag 12 november 2007 @ 11:44:00 #205
22273 Dizer
Save the beard!
pi_54547038
Zo, even al mijn frustraties eruit gesport .
pi_54547228
ik moet vandaag ook nog gaan sporten
maar het is de laatste dag van mijn 'vakantie' dus ben nog een beetje lui
pi_54547464
Hoe komen jullie het weekend door?

Ik eet ieder weekend hetgene wat ik er doordeweeks afgelijnd heb er weer aan
pi_54547525
quote:
Op maandag 12 november 2007 11:59 schreef poppetje22 het volgende:
Hoe komen jullie het weekend door?

Ik eet ieder weekend hetgene wat ik er doordeweeks afgelijnd heb er weer aan
dat heb ik ook
maar toch zit er een dalende lijn in elke week
als dat niet zou zijn dan zou ik in het weekend ook minder gaan eten of anders gaan eten
  maandag 12 november 2007 @ 12:10:53 #209
191222 Heavenlyblue
d-lysergic acid amide
pi_54547734
Als ik thuis ben dan kook ik gewoon verantwoord en haal geen onnodig lekkers in huis dus dan gaat het uitstekend. Maar als ik op visite moet (verjaardag en dergelijke) dan gaat het altijd mis. Maar gelukkig heeft een weekend maar 2 dagen en bestaat de rest van de week uit 5 dagen waarop je weer slank & gezond kan doen
  maandag 12 november 2007 @ 12:15:46 #210
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_54547863
Hallo allemaal!

Blabla, tijd van de maand, maar geen chocolade-eet-aanval hoor. Daar heb ik eigenlijk nooit last van.
Morgen ben ik jarig! Woehoe. 22 alweer. Ook heb ik morgen weer eens vergadering met mijn studievereniging-bestuur. En die verwachten een traktatie. Hebben jullie nog lekkere maar ook magere hapjes? Mijn inspiratie houdt op bij mandarijntjes. En dat brengt eigenlijk meer een kleuterschool-gevoel bij me boven.

[ Bericht 0% gewijzigd door egeltje1985 op 12-11-2007 12:29:05 (typo) ]
  maandag 12 november 2007 @ 12:25:01 #211
191222 Heavenlyblue
d-lysergic acid amide
pi_54548073
Popcorn valt reuze mee qua kcal (zolang je niet die gekarameliseerde doet )
pi_54548190
quote:
Op maandag 12 november 2007 11:44 schreef Dizer het volgende:
Zo, even al mijn frustraties eruit gesport .
Lekker is dat he

Ik ga zo es ff op het rooster kjiken wat voor groepslessen er vanavond zijn en anders gewoon fitnessen
pi_54548486
Hoi!
'k Heb nu best veel honger, kon na 3 uur niet meer slapen en heb er alweer 4 uur statistiek opzitten. Gegeten: 2 boterhammen en een klein pakje limonade (en een flesje water).
Maar ik moet nog boodschappen doen zo want ik heb bijna niets in huis. Daarna lekker hardlopen en de rest van de dag goed studeren.
Kleding te klein kopen: dat dacht ik eerst ook altijd 'ooh ja hij zit nu wel strak, maar dan ga ik maar lijnen', dat werkte dus niet. Nu zit ik vaak op 36 en dat is wel goed zo, anders wordt het toch te kort.
En kapsalon lijkt me zo vies shoarma met friet en sla en kaas in de oven?????
Het mooi kotsende meisje.
  maandag 12 november 2007 @ 13:15:15 #214
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54549065
Hier ook een stuudje.
Lekker aan het schrijven voor mijn onderzoeksartikel. Alleen lukt het niet goed, omdat ik boos ben. Ik heb al een paar dagen last van een fluitend hoortoestel en vanochtend ben ik voor de 3e keer terug geweest. Toen deed ze iets met het oorstukje (niet gezien wat precies) en als het nu nog niet goed was, moest ik weer even bellen (of: Mark moet bellen, want ik hoor niets zonder hoortoestel) en dan zouden ze hem even opsturen. Kom ik thuis, heb ik last van oorpijn. Dus ik haal m'n oorstukje eruit en er is gewoon mee geprutst. Er zitten scherpje randjes aan e.d. Dus ik ben echt pissig, gvd, want nu kan ik onmogelijk met mensen communiceren. Kan het wel vergeten om morgen naar m'n ouders te gaan. Ben echt 'doof' nu . Stelletje idioten ook. Vanmiddag of morgen maar even bellen dat ik weer langs wil komen. Ik heb er nu geen zin meer in. Vanmorgen er al naartoe geraced op m'n fiets en ik ben nu even lekker aan het studeren. Bovendien zit er nu een onsympathieke vrouw en morgen zit er waarschijnlijk weer een ventje en mannen wind ik zo om m'n vinger .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 12 november 2007 @ 14:57:28 #215
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_54551595
Heb je niet een reservetoestel ofzo Geen idee hoe dat gaat met die dingen eigenlijk, hoe het werkt enzo

Ik heb trouwens al een tijdje niet hardgelopen want m'n mp3 speler heeft de geest gegegven ik denk dat ik van m'n ouders maar een bijdrage vraag voor een nieuwe als ik jarig ben, weet iemand een die niet te duur is en waar veel op past? M'n kapotte was 20gb en de nieuwe moet dat ook wel minimaal hebben.
Dure ondingen
Bernie en ik zijn tof.
  maandag 12 november 2007 @ 15:33:47 #216
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54552556
Ja ik heb wel een reservetoestel, maar dat is m'n oude en die is nogal versleten. Bovendien klinkt 'ie heel anders dan m'n nieuwe. Ik ben ook een beetje ziekjes, merk ik, dus ik hoor sowieso al anders. Ik heb nog wel een oud oorstukje dus dat ga ik er straks maar even proberen op te krijgen.

En wat mp3-spelers betreft: had je een Creative Zen Touch? . Ik zou sowieso weer voor een Creative gaan. Die zijn heel betaalbaar, hoewel iPods ook steeds goedkoper worden. Verder kun je beter voor eentje met flashgeheugen gaan. Die schijnen beter tegen beweging te kunnen en dus zijn ze geschikte om mee te hardlopen. Ik ga om 17 uur hardlopen als het goed is.
Niet meer actief op Fok!
pi_54552633
ik heb op het moment eigenlijk geen idee waar mijn ipod is.....
doe nu steeds maar een beetje een eigen schema rennen tussen het fitness door
  maandag 12 november 2007 @ 15:51:24 #218
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_54553104
Ik had een archos gmini, die was lekker klein en paste naast m'n telefoon in m'n zak Ik heb geen vriendin met een handtasje dus moet alles in die zakken proppen meestal
M'n zusje heeft ook een ipod, het viel me mee hoe klein die was, past zelfs in m'n zak alleen dan niet meer met een telefoon erbij... ik kwam er net achter dat die ook zelfs mp3's afspeelt alleen weet ik niet waar die headset is gebleven
Flashdingen kunnen inderdaad beter tegen de schokjes, m'n oude was dus ook zo'n hd speler en dat ging prima dus ik ga ervanuit dat het later ook wel lukt....

Loop jij zonder muziek Miss S? Ik heb het dan gauw gezien... ik stel altijd de dingen uit die ik nog moet doen door te zeggen.. nog een liedje of ooo het album is bijna afgelopen dan maar even afluisteren. Dat doe ik ook als ik hardloop dus ik geef een stuk minder snel op met muziek
Bernie en ik zijn tof.
pi_54553186
ik loop natuurlijk hard binnen dus dan zet ik gewoon de radio aan
het liefst Qmusic van 9 tot 10 uur in de ochtend
en ik heb ook echt wel muziek nodig
pi_54553209
Ik heb gewoon lekker zo'n cheap ass mp3speler van packard bell. Nauwelijks geheugen, nauwelijks kwaliteit, maar net genoeg om mn kranten mee te lopen, naar school te fietsen en de hele dag in de les te luisteren.

Ben naar de dokter geweest voor de keelontsteking, had een vervanger die er niets aan wil doen. Heb neusdruppels gekregen en moet over 2 weken maar met mn eigen huisarts overleggen of ik weer naar de KNO moet. He fijn, zeg maar dat het niet ernstig genoeg is om iedere maand zo'n beetje keelontsteking te hebben en minstens een dag thuis te moeten blijven . Muts.

En ik heb een bak met chocolaatjes gekregen, en met mn huidige humeur heb ik de helft al op. Dat terwijl ik niet eens witte chocola lust (zo, en nu gaat ie de kast in voordat ik ook nog misselijk word)
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  maandag 12 november 2007 @ 16:06:29 #221
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54553413
Ik loop gewoon samen met Mark, rond 17 uur. Dan is het lekker druk op de weg (genoeg afleiding ) en als je met z'n 2en bent wil je niet op de ander overkomen als een doetje, dus dan geef je ook niet zo snel op .
Niet meer actief op Fok!
pi_54554358
quote:
Op maandag 12 november 2007 16:06 schreef Viking84 het volgende:
Ik loop gewoon samen met Mark, rond 17 uur. Dan is het lekker druk op de weg (genoeg afleiding ) en als je met z'n 2en bent wil je niet op de ander overkomen als een doetje, dus dan geef je ook niet zo snel op .
samen rennen gaat idd altijd beter! heb vandaag in de sportschool gerend, was toch aan t fitnessen, dus kon net zo goed meteen op die loopband stappen... ik vond t niet echt geweldig, maar t ging wel beter dan buiten en er hing n tv voor mn neus
heb in totaal 30 minuten gerend, nog 30 minuten op de crosstrainer gezeten en krachttraining gedaan, was wel erg lekker eigenlijk!

moet nu ook weer hard studeren succes allemaal!

edit: @ Dizer: mag ik je er over n half jaar ofzo nog even aan herinneren dat je dit hebt gezegd?
pi_54554453
Ik heb echt een offday vandaag Zit echt niet lekker in mn vel Gister verjaardag van mn zusje gehad, en mn stiefpa en zusje pakten me de hele tijd op mn onzekerheden ( mn buik) Constant de vraag of ik zwanger ben, dat ik een dikke pens heb, dat het knap is dat mn vriend me nog kan optillen, enzovoort, enzovoort, enzovoort. Lekker gezellig hoor En dat terwijl mn stiefvader zelf nou ook niet 1 van de slankste is. Maarja ik ga me niet tot hem verlagen en hetzelfde over hem zeggen. En zo is het zowat elke keer als ik thuis kom daar... Ga er gewoon met tegenzin heen omdat ik weet dat er weer over gezeurd gaat worden...
pi_54554566
quote:
Op maandag 12 november 2007 16:46 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb echt een offday vandaag Zit echt niet lekker in mn vel Gister verjaardag van mn zusje gehad, en mn stiefpa en zusje pakten me de hele tijd op mn onzekerheden ( mn buik) Constant de vraag of ik zwanger ben, dat ik een dikke pens heb, dat het knap is dat mn vriend me nog kan optillen, enzovoort, enzovoort, enzovoort. Lekker gezellig hoor En dat terwijl mn stiefvader zelf nou ook niet 1 van de slankste is. Maarja ik ga me niet tot hem verlagen en hetzelfde over hem zeggen. En zo is het zowat elke keer als ik thuis kom daar... Ga er gewoon met tegenzin heen omdat ik weet dat er weer over gezeurd gaat worden...
klinkt niet erg gezellig
van je familie moet je het maar hebben
mijn vader zegt juist dat ik eerder te mager word
pi_54558604
@Sylvana, dat is echt niet leuk nee, maar heel goed van je dat je jezelf hierboven stelt Veel mensen zullen niet in staat zijn net zoals jij te reageren, dat zegt veel goeds over jou.

@Miss S, als mensen je dikker kennen dan je bent, dan zeggen ze dat je bent afgevallen of zeggen ze niets. Als mensen je dunner kennen dan je nu bent, dan vinden sommige mensen het leuk om je te pesten dat je dik bent of andere plagerijen die je heel onzeker kunnen maken (vaak omdat ze zelf onzeker zijn over hun eigen gewicht/uiterlijk). Jij hoort bij die eerste groep, Sylvana waarschijnlijk bij die tweede.

En mijn chocolade is inderdaad bijna op. Waarom moet vanavond nou juist al mn mail, msn en het grootste deel van de tijd mn internet uitvallen, op het moment dat ik echt behoefte heb aan menselijk contact (en ik ga niet bellen, dat gaat me te ver en ik heb een hekel aan bellen)
pi_54558736
ik lees trouwens altijd alles maar reageer niet op iedereen
is dat vervelend of maakt t niet uit?

heb nu iets vaags.. heb de hele dag geen honger, zelfs als ik niks eet krijg ik geen trek wordt alleen maar duizelig
eet ik wel heel veel (10-15 kleine marsen/bounties) dan voel ik me net zo al zou ik het niet gegeten hebben
niet vol, niet leeg, geen honger, niet verzadigd, niks.

raar
pi_54558744
quote:
Op maandag 12 november 2007 20:52 schreef Chicolate het volgende:
@Sylvana, dat is echt niet leuk nee, maar heel goed van je dat je jezelf hierboven stelt Veel mensen zullen niet in staat zijn net zoals jij te reageren, dat zegt veel goeds over jou.

@Miss S, als mensen je dikker kennen dan je bent, dan zeggen ze dat je bent afgevallen of zeggen ze niets. Als mensen je dunner kennen dan je nu bent, dan vinden sommige mensen het leuk om je te pesten dat je dik bent of andere plagerijen die je heel onzeker kunnen maken (vaak omdat ze zelf onzeker zijn over hun eigen gewicht/uiterlijk). Jij hoort bij die eerste groep, Sylvana waarschijnlijk bij die tweede.

En mijn chocolade is inderdaad bijna op. Waarom moet vanavond nou juist al mn mail, msn en het grootste deel van de tijd mn internet uitvallen, op het moment dat ik echt behoefte heb aan menselijk contact (en ik ga niet bellen, dat gaat me te ver en ik heb een hekel aan bellen)
nou bij mijn 'groep' zoals je het noemt krijg je die plagerijen ook wel
alleen mijn vader doet dat niet
pi_54558794
als mensen dikke mensen zien zeggen ze idd ook wel
"wow je bent dik" true
pi_54558813
quote:
Op maandag 12 november 2007 20:59 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
als mensen dikke mensen zien zeggen ze idd ook wel
"wow je bent dik" true
dat zijn geen plagerijen waar we het over hadden volgens mij
pi_54558871
waar hadden jullie het dan wel over
pi_54559160
quote:
Op maandag 12 november 2007 21:02 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
waar hadden jullie het dan wel over
plagerijen is niet hetzelfde als een feit opnoemen
en volgens mij ben ik ook niet meer dik dus snap ik heel je opmerking niet
pi_54559241
mijn vader/broertje zeggen wow je bent dik als plagerij
en... dikke buik heb je!/je wordt wel dik/zo geef dat toetje-laatste stuk pizza-marsreep maar aan mij
pi_54559341
quote:
Op maandag 12 november 2007 20:52 schreef Chicolate het volgende:
Thnx, maar het doet wel verrekte pijn. En ja, ik ben in een jaar nou eenmaal ruim 6 kilo aangekomen, maar ik heb geen zwaar overgewicht en pas nog steeds in kledingmaat S. Als ik nou heel erg overgewicht had, had ik het nog wel kunnen begrijpen, ook al blijft het niet leuk natuurlijk. Maar er zijn zoveel mensen een paar kilootjes zwaarder dan dat ze zouden willen zijn en om ze dan op hun onzekerheden te pakken de hele tijd is gewoon erg laag vind ik. Peter zegt ook dat ik me er niet teveel van aan moet trekken enzo, maar toch doe je dat toch...

En als ze dan verder geen positieve interesse in je tonen, vragen hoe het gaat met je en hoe het is op school enzo, me succes wensen voor de onderzoeken van vrijdag, dan is het nog wat moeilijker dan wanneer ze wel ook positief tegen je zijn.
pi_54559437
Hmmm ik heb 2 keuzes voor het komende uur:

Even op de hometrainer, mezelf helemaal moe trappen, van mn rotte gevoel afkomen en douchen, slapen. (met het probleem dat ik morgen al 2x ga sporten en daar wel wat energie voor nodig heb, dat terwijl ik half ziek ben en alles behalve energie heb)

Met mn depri kop wiskunde gaan maken, op schema lopen, misschien minder stress, en daar misschien vrolijk van worden, maar ondertussen wel steeds wegdromen en me misselijk voelen van dat bakje chocola (dat ondertussen op is)

Weet het niet

En een voor Sylvana, het doet pijn, dat kan je zien aan je posts ... maar jij blijft wel mooi jezelf en hebt in de gaten dat ze het niet waard zijn om zo op te reageren. Hou dat vast en bedenk dat de mensen die van je houden en positief zijn, je nog steeds positief zien.
pi_54559753
quote:
Op maandag 12 november 2007 21:19 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Thnx, maar het doet wel verrekte pijn. En ja, ik ben in een jaar nou eenmaal ruim 6 kilo aangekomen, maar ik heb geen zwaar overgewicht en pas nog steeds in kledingmaat S. Als ik nou heel erg overgewicht had, had ik het nog wel kunnen begrijpen, ook al blijft het niet leuk natuurlijk. Maar er zijn zoveel mensen een paar kilootjes zwaarder dan dat ze zouden willen zijn en om ze dan op hun onzekerheden te pakken de hele tijd is gewoon erg laag vind ik. Peter zegt ook dat ik me er niet teveel van aan moet trekken enzo, maar toch doe je dat toch...

En als ze dan verder geen positieve interesse in je tonen, vragen hoe het gaat met je en hoe het is op school enzo, me succes wensen voor de onderzoeken van vrijdag, dan is het nog wat moeilijker dan wanneer ze wel ook positief tegen je zijn.
dat maatje s zegt natuurlijk niet zoveel die pas ik ook (trouwens kindermaatjes ook bij h&m)
pi_54559851
hmm.. ja raar dat ze geen begrip voor je hebben... ipv zeuren dat je te dik wordt kunnen ze idd ook zeggen.. gaat t wel.. kunnen we ergens mee helpen.. hoe gaat t met je.. enz
pi_54559919
Ja, precies, maar dat doen ze dus niet. Peter gelukkig wel, hij is echt een grote steun
pi_54560243
gewoon proberen geen aandacht aan de negatieve energie te geven
dan houden die mensen hun negatieve energie en komt het niet bij jou terecht

ook al snap ik echt dat het kut is, als je al ziek bent en je er feitelijk niks aan kunt doen en het ook nog wel meevalt. weet niet of je die foto van mn buik gezien hebt? daarover zegt mn vader dus dat ik wel vrij dik ben.. en dat ik minder snoep moet eten.. meer moet sporten enz.
hij is zelf vrij stevig dus dat neem ik al helemaal niet serieus.... "begin bij jezelf..." broertje is wel vrij getraind, maar dan denk ik... broertjes zeuren alitijd.. daar zijn het broertje voor. (volgens mijj bedoeld ie t wel goed hij zei iig wel dat ik iets afgevallen was en dat ie t mooier vond, dat dan weer wel)
pi_54560279
ow mijn clue "laat ze maar praten"
pi_54560296
quote:
Op maandag 12 november 2007 21:19 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Pff, ik vind dat je er in real life gewoon slank uitziet hoor
Pretentieus geneuzel.
pi_54560573
quote:
Op maandag 12 november 2007 21:48 schreef roooosje het volgende:

[..]

Pff, ik vind dat je er in real life gewoon slank uitziet hoor
Thnx, maar het is ook al wel weer ff geleden dat je me gezien hebt he

Ik duik mn bedje in, morgen van 9 tot half 3 naar school en dan naar mn schatje toe

Trusten allemaal en thnx voor de berichtjes
pi_54560624
quote:
Op maandag 12 november 2007 21:47 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
gewoon proberen geen aandacht aan de negatieve energie te geven
dan houden die mensen hun negatieve energie en komt het niet bij jou terecht

ook al snap ik echt dat het kut is, als je al ziek bent en je er feitelijk niks aan kunt doen en het ook nog wel meevalt. weet niet of je die foto van mn buik gezien hebt? daarover zegt mn vader dus dat ik wel vrij dik ben.. en dat ik minder snoep moet eten.. meer moet sporten enz.
hij is zelf vrij stevig dus dat neem ik al helemaal niet serieus.... "begin bij jezelf..." broertje is wel vrij getraind, maar dan denk ik... broertjes zeuren alitijd.. daar zijn het broertje voor. (volgens mijj bedoeld ie t wel goed hij zei iig wel dat ik iets afgevallen was en dat ie t mooier vond, dat dan weer wel)
ben ik ff blij dat ik geen broertje heb
  maandag 12 november 2007 @ 22:05:37 #243
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54560847
voor Sylvana. Wat gemeen van je stiefpa en zusje, zeg . Kan me voorstellen dat je je enorm gekwetst voelt. Zeg je ook dat je het niet leuk vindt of laat je ze maar gaan?
Niet meer actief op Fok!
pi_54560947
Ik laat het maar gewoon gaan, als ik er op ga reageren wordt het alleen maar erger ben ik bang voor. Dan weten ze dat ze me der mee raken en me zo kunnen pakken en gaan ze der extra mee door denk ik.
pi_54560990
quote:
Op maandag 12 november 2007 22:08 schreef Sylvana het volgende:
Ik laat het maar gewoon gaan, als ik er op ga reageren wordt het alleen maar erger ben ik bang voor. Dan weten ze dat ze me der mee raken en me zo kunnen pakken en gaan ze der extra mee door denk ik.
maar het kan toch niet zo zijn dat ze je echt willen kwetsen?
als het alleen maar plagen is zou het misschien wel helpen om te vertellen dat het echt pijn doet
  maandag 12 november 2007 @ 22:11:58 #246
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54561048
quote:
Op maandag 12 november 2007 22:10 schreef Miss_S het volgende:

[..]

maar het kan toch niet zo zijn dat ze je echt willen kwetsen?
als het alleen maar plagen is zou het misschien wel helpen om te vertellen dat het echt pijn doet
Lijkt mij ook, ja.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 12 november 2007 @ 22:13:32 #247
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54561114
Nou, ik heb volgende week vrijdag een reünie van de middelbare school, maar volgens mij gaat die helemaal in de soep lopen, want iedereen óf komt niet óf twijfelt of 'ie zal komen. Dus ik weet nu ook niet meer of ik wel ga, zeker nu ik gehoord heb dat mijn mentor van destijds niet komt. Echt jammer, maar het is de schuld van de organisatie. Het duurt van 14 tot 23 (en dat is al veel te lang) en het kost ook nog eens 15 euro ivm een diner. Wat is er mis met een gezellig avondje bij elkaar met drankjes en hapjes?
Niet meer actief op Fok!
pi_54561565
Dan organiseren de mensen die zin hebben in een avond met drankjes en hapjes dat toch zelf? (ok, ik weet ook dat het dan bijna niet van de grond komt, maar zou op zich kunnen)

Zo, mijn wiskunde is af, ik ga slapen. (ben ik echt de enige bij wie msn, hotmail en die dingen niet werken? Mn computer is net vastgelopen op msn toen ik probeerde hem af te sluiten, zo erg gaat het hier nu. Ligt dat aan mijn computer of hebben jullie dat ook? )

Ok, slapen dus. Weltrusten allemaal
  maandag 12 november 2007 @ 22:28:37 #249
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54561615
quote:
Op maandag 12 november 2007 22:27 schreef Chicolate het volgende:
Dan organiseren de mensen die zin hebben in een avond met drankjes en hapjes dat toch zelf? (ok, ik weet ook dat het dan bijna niet van de grond komt, maar zou op zich kunnen)
Dat gaat nu ws ook gebeuren . Er zijn plannen om met 'de elite' samen te komen .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 12 november 2007 @ 22:52:48 #250
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_54562529
Snif, ik heb al heel veel gelezen voor morgen en moet nog veel meer lezen.
Maar ik heb wel al 1 cadeautje voor morgen (al is het dan van BNN, een raar zakje, lijkt of er een condoom in zit maar ik gok een ballon). Heeft iemand nog leuke suggesties voor een magere traktatie? (Even ter verduidelijking: ik ben morgen jarig.)
Nja, genoeg gesogd, verder lezen! Jeuh.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')