Ik huur particulier, 610 euro voor een appartementje van, laten we zeggen, 45m2.quote:Op donderdag 15 november 2007 11:59 schreef YPPY het volgende:
[..]
Voor een echt leuk huis, moet je hier 7 jaar ingeschreven staan als je wilt huren.
Waar woon jij dan in hemelsnaam?quote:Op donderdag 15 november 2007 12:10 schreef YPPY het volgende:
Je hebt gelijk hoor, wij houden een flatje bezet voor iemand die niets duurders kan betalen. (al is hier de wachttijd maar een jaar). Van de andere kant wil ik best verhuizen, maar dan wil ik er wel op vooruit gaan. Een tuin erbij dus, geen moederhaard meer in de woonkamer, geen deuren die kromgetrokken zijn, zodat je meerdere lagen tochtstrip nodig hebt. De eis van een bad heb ik al lang laten vallen.
Particuliere verhuur heb je hier praktisch niet, in Rotterdam woonde ik wel particulier, flinke borg en je kon er zo in.
Mijn buurtje is best netjes, gelukkig. Ik heb slechts 1 gestoorde buurman.quote:Op donderdag 15 november 2007 12:19 schreef Pandorah het volgende:
Och, huizen met een fatsoenlijke tuin + redelijk wat kamers kan je in Utrecht voor die prijs (220.000) alleen nog maar in "bepaalde wijken" kopen. Bij ons in de buurt heb je voor de prijs een leuke bovenwoning.![]()
In Gorinchem.quote:
Dat kan hier ook, maar dan heb je wel nog k.k. natuurlijk en overige extra kosten. En dat met mijn onzekere werksituatie en een kind om te onderhouden.quote:Op donderdag 15 november 2007 12:21 schreef Stormqueen het volgende:
Hm, hier kan je toch echt wel een stadswoning met tuin en 3 slaapkamers + zolder kopen voor rond de 230k. Okee, je moet geen huis willen wat piekfijn in orde en op en top af is, maar onmogelijk is het zeker niet.
Ik denk inderdaad dat je daar onder de 8 ton weinig vindt. Maar ze zijn inderdaad magnifiek!quote:Op donderdag 15 november 2007 12:25 schreef octopussy het volgende:
Ik heb maandag en dinsdag in het statenkwartier in Den Haag rondgelopen. Oh man, wat heb je daar prachtige huizen zegallemaal van die herenhuizen van de jaren 30, mooi ingericht
![]()
Er stonden er trouwens behoorlijk wat te koop. Maar volgens mij is zo'n huis echt onbetaalbaar.
Met wat standaard pingelen hou je de aankoopkosten wel binnen de 240, maar als je er nog veel aan wil veranderen wordt het wel wat meer... Maar dan kun je misschien nog beter even wachten, de prijsstijgingen stagneren toch al iets.quote:Op donderdag 15 november 2007 12:24 schreef YPPY het volgende:
[..]
Dat kan hier ook, maar dan heb je wel nog k.k. natuurlijk en overige extra kosten. En dat met mijn onzekere werksituatie en een kind om te onderhouden.
Hier staan nog leuke huizen te koop en we hebben hier een fijn zwembad en openbaar vervoer en er woont hier in ieder geval 1 leuk stelquote:Op donderdag 15 november 2007 12:40 schreef Levitation het volgende:
Ik wil ook verhuizen.![]()
Zie chocoforum![]()
Die hebben we hier zat!quote:Op donderdag 15 november 2007 12:45 schreef teigan het volgende:
plus dat ik niet weet of ik die kant uit zou willen lesgeven, geef mij maar die wat rustigere boerenkinderen...
Ja maar Utrecht is ook heeeeeeeel duur.quote:Op donderdag 15 november 2007 12:46 schreef Pandorah het volgende:
Nou, van die stagnerende prijzen merk ik bij ons in de buurt helemaal niets van. Huizen zijn over het algemeen binnen een maand verkocht... Maar goed, voor een 3 kamer met 15m2 tuin vragen ze hier in een leuke jaren 30 wijk snel ¤ 270.000... Vrij prijzig hoor voor starters
Zo ver hoef ik niet weg. Zolang ik maar niet meer naast/langs mijn huidige buurman woon.quote:Op donderdag 15 november 2007 12:44 schreef Troel het volgende:
[..]
Hier staan nog leuke huizen te koop en we hebben hier een fijn zwembad en openbaar vervoer en er woont hier in ieder geval 1 leuk stel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |