Welkom terugquote:Op woensdag 14 november 2007 21:32 schreef Vogue het volgende:
HalloIk kom ook weer om het hoekje kijken
Was op reis door Mexico, en daarna weinig tijd om te internetten, dus vandaar een tijdje niet dit topic gevolgd. Met de lijn gaat het nog steeds mwoah. Ik weeg hetzelfde als 2 maanden geleden, geen gram meer of minder. Misschien is mijn weegschaal wel kapot
.
Hoe is het hier? Ik krijg honger van al die berichtjes over gepocheerde ossehaas en chocoladefondue![]()
Ik kwijl vooral bij huizen >1.000.000quote:Op donderdag 15 november 2007 09:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja maar weet je wat het is, als je budget 2 ton is ga je zitten kwijlen op huizen van 3 ton, als je budget 3 ton is wil je eigenlijk dat huis van 4 ton, etc. Het is natuurlijk te suf voor woorden, maar zo werkt het wel. En je zal natuurlijk zien dat de huizen in de wijk die wij helemaal het einde vinden allemaal 4 ton doen en dan zit er vaak nog een opa&oma keuken en badkamer in... Ben daar gelukkig wel vanaf nu, zoiets kopen we wel als we later groot zijn
Bij het stadspark ook... Alberdinck Thijmlaan, Dr. Schaepmanlaan... En dat is echt 2 straten van mijn huidige huis, dus daar loop ik me regelmatig op te verlekkerenquote:Op donderdag 15 november 2007 09:48 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik kwijl vooral bij huizen >1.000.000Maarja, die staan dan ook te koop in mijn dorp.
![]()
Zijn inderdaad leuke huiskes.quote:Op donderdag 15 november 2007 09:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Bij het stadspark ook... Alberdinck Thijmlaan, Dr. Schaepmanlaan... En dat is echt 2 straten van mijn huidige huis, dus daar loop ik me regelmatig op te verlekkeren
Maar ja, daar koop je een tweekapper voor 1.250.000
In Groningen kun je anders best veel kopen voor weinig, daar heb ik me over staan verbazenquote:Op donderdag 15 november 2007 09:52 schreef teigan het volgende:
Ik ben ook wel eens naar huizen aan het kijken, maar het lijkt inderdaad wel of je eigenlijk steeds het huis wil wat net een slag te duur voor je is..
MAarja, laat ik eerst maar eens een andere baan vinden straks, envast in dienst worden genomen, en daarna kijken we wel verder..
In de dorpjes om de stad heen wel inderdaad, maar de stad zelf is niet heel goedkoop hoorquote:Op donderdag 15 november 2007 09:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
In Groningen kun je anders best veel kopen voor weinig, daar heb ik me over staan verbazen
Dat én het feit dat het tussen de grens en Eindhoven iedere morgen volledig vast zit én dat het niet meer te fietsen is naar Eindhoven. Maar er staan daar zulke leuke huizen voor zulke mooie prijzen.quote:Op donderdag 15 november 2007 10:37 schreef Stormqueen het volgende:
Wij zouden in Belgie kunnen gaan wonen, maar dat trekt me dus helemaaaal niet. Zijn er trouwens genoeg hier die het doen, maar dik kans dat je dan in zo'n Hollandse enclave terecht komt... brrr
Ook dat, ongezellig en doods. Ik heb helemaal niks met Belgie. De steden wel, maar de dorpen...quote:Op donderdag 15 november 2007 10:42 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dat én het feit dat het tussen de grens en Eindhoven iedere morgen volledig vast zit én dat het niet meer te fietsen is naar Eindhoven. Maar er staan daar zulke leuke huizen voor zulke mooie prijzen.![]()
Ook een nadeel: ik vind Belgische dorpen echt sfeerloos.
Belgische Kempen zijn wel mooi, maar die dorpen.quote:Op donderdag 15 november 2007 10:52 schreef Rewimo het volgende:
België vind ik er altijd zo grauw uitzien...
Ik geniet elke dag als ik naar huis rij en in de buurt van het Reichswald ben. Het is daar zó mooiHad het er gisteren met qltel nog over, en we bleken precies hetzelfde stukje route zo mooi te vinden
Ja en we verdienen allebei niet slecht (al werk ik parttime), maar we zijn niet zo'n heel handige klussers, dus heel veel onderhoud kan niet. Een beetje huis hier kost 2,5 ton, met een ruime tuin ben je zo 3 ton kwijt. Dat betekent dat we zoveel moeten laten. Ik heb mijn hoop gevestigd op een mega nieuwbouw wijk waar volgende jaar de eerste steen voor wordt gelegd. Ik heb altijd geroepen nooit in nieuwbouw te willen, maar misschien gaat dat het wel worden.quote:
Oh, maar over dat onderwerp ga ik me niet eens meer druk maken, het is zoals het is. Trouwens relatief schijnt het wel mee te vallen, als je de hypotheekrente corrigeert. Huren is uiteindelijk veel duurder.quote:Op donderdag 15 november 2007 11:48 schreef Levitation het volgende:
Huizen zijn echt absurt duur. Ik woon in een rijtjes woning die echt niet gigantisch groot is en laatst is er in onze straat een van eigenaar gewisseld voor E 220.000.
quote:Op donderdag 15 november 2007 11:53 schreef Stormqueen het volgende:
Er is de hele week al een arsenaal militaire vliegtuigen aan het opstijgen hier, zijn de Russen soms binnen gevallen?
Voor een echt leuk huis, moet je hier 7 jaar ingeschreven staan als je wilt huren.quote:Op donderdag 15 november 2007 11:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh, maar over dat onderwerp ga ik me niet eens meer druk maken, het is zoals het is. Trouwens relatief schijnt het wel mee te vallen, als je de hypotheekrente corrigeert. Huren is uiteindelijk veel duurder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |