abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54619505
quote:
Op woensdag 14 november 2007 21:32 schreef Vogue het volgende:
Hallo Ik kom ook weer om het hoekje kijken Was op reis door Mexico, en daarna weinig tijd om te internetten, dus vandaar een tijdje niet dit topic gevolgd. Met de lijn gaat het nog steeds mwoah. Ik weeg hetzelfde als 2 maanden geleden, geen gram meer of minder. Misschien is mijn weegschaal wel kapot .

Hoe is het hier? Ik krijg honger van al die berichtjes over gepocheerde ossehaas en chocoladefondue
Welkom terug
Ik sta ook al een aantal maanden stil, volgens mij staakt mijn weegschaal

Ik ga vanmiddag taart bakken samen met wat vrienden, voor komend weekend. Nu nog mezelf africhten om komend weekend niet teveel te eten. (vriendenweekend -> altijd teveel en te lekker eten )
pi_54619575
quote:
Op donderdag 15 november 2007 09:26 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ja maar weet je wat het is, als je budget 2 ton is ga je zitten kwijlen op huizen van 3 ton, als je budget 3 ton is wil je eigenlijk dat huis van 4 ton, etc. Het is natuurlijk te suf voor woorden, maar zo werkt het wel. En je zal natuurlijk zien dat de huizen in de wijk die wij helemaal het einde vinden allemaal 4 ton doen en dan zit er vaak nog een opa&oma keuken en badkamer in... Ben daar gelukkig wel vanaf nu, zoiets kopen we wel als we later groot zijn
Ik kwijl vooral bij huizen >1.000.000 Maarja, die staan dan ook te koop in mijn dorp.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  donderdag 15 november 2007 @ 09:50:39 #153
149959 SQ
snelle trees
pi_54619618
quote:
Op donderdag 15 november 2007 09:48 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik kwijl vooral bij huizen >1.000.000 Maarja, die staan dan ook te koop in mijn dorp.
Bij het stadspark ook... Alberdinck Thijmlaan, Dr. Schaepmanlaan... En dat is echt 2 straten van mijn huidige huis, dus daar loop ik me regelmatig op te verlekkeren
Maar ja, daar koop je een tweekapper voor 1.250.000
disclaimer
pi_54619664
Ik ben ook wel eens naar huizen aan het kijken, maar het lijkt inderdaad wel of je eigenlijk steeds het huis wil wat net een slag te duur voor je is..

MAarja, laat ik eerst maar eens een andere baan vinden straks, en vast in dienst worden genomen, en daarna kijken we wel verder..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_54619692
quote:
Op donderdag 15 november 2007 09:50 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Bij het stadspark ook... Alberdinck Thijmlaan, Dr. Schaepmanlaan... En dat is echt 2 straten van mijn huidige huis, dus daar loop ik me regelmatig op te verlekkeren
Maar ja, daar koop je een tweekapper voor 1.250.000
Zijn inderdaad leuke huiskes. Alleen wil V. niet in de stad wonen. Ik ben wel een stadsmens. V. niet, maar hij is dan ook in Nijnsel opgegroeit (1500 inwoners ).

Oja en ik kom een miljoenetje te kort voor die huizen.
***Levi was here***
  donderdag 15 november 2007 @ 09:54:17 #156
149959 SQ
snelle trees
pi_54619695
quote:
Op donderdag 15 november 2007 09:52 schreef teigan het volgende:
Ik ben ook wel eens naar huizen aan het kijken, maar het lijkt inderdaad wel of je eigenlijk steeds het huis wil wat net een slag te duur voor je is..

MAarja, laat ik eerst maar eens een andere baan vinden straks, en vast in dienst worden genomen, en daarna kijken we wel verder..
In Groningen kun je anders best veel kopen voor weinig, daar heb ik me over staan verbazen
disclaimer
pi_54619796
quote:
Op donderdag 15 november 2007 09:54 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

In Groningen kun je anders best veel kopen voor weinig, daar heb ik me over staan verbazen
In de dorpjes om de stad heen wel inderdaad, maar de stad zelf is niet heel goedkoop hoor Wel goedkoper dan de randstad trouwens, maar dat is ook niet moeilijk
pi_54619807
Ik weet trouwens wel wat ik absoluut nooit meer wil...

blokverwarming...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  donderdag 15 november 2007 @ 10:01:47 #159
149959 SQ
snelle trees
pi_54619815
Groningen heeft wel schitterende panden
Wel jammer dat ze in Groningen staan, heb daar weinig te zoeken behalve mijn vriendin die over een jaar weer terug gaat keren naar het zuiden.
disclaimer
pi_54620097
Ik denk dat wij wel in het noorden blijven hangen, of het nou echt Groningen blijft weet ik niet, maar voorlopig zitten wij hier nog wel ok..
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 15 november 2007 @ 10:31:10 #161
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_54620336
Die huizenprijzen zijn de reden dat wij nu in DLD wonen Het huis en de grond die we hier hebben hadden we in NL nooit kunnen kopen. Hier heb je een vrijstaand huis met een behoorlijke tuin voor rond de 2 ton.
Maar 't is wel een hele stap zoiets natuurlijk
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_54620447
Mocht ik nou een baan richting de grens krijgen, dan zou het voor ons ook te overwegen zijn.. MAar het lijkt mij toch gevoelsmatig wel een hele grote stap ja..
  donderdag 15 november 2007 @ 10:37:45 #163
149959 SQ
snelle trees
pi_54620468
Wij zouden in Belgie kunnen gaan wonen, maar dat trekt me dus helemaaaal niet. Zijn er trouwens genoeg hier die het doen, maar dik kans dat je dan in zo'n Hollandse enclave terecht komt... brrr
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 15 november 2007 @ 10:40:22 #164
13151 crew  Rewimo
pi_54620516
DIe heb je hier ook SQ, in Kranenburg, waar Christan op school zit. Daar is meer dan 60% van de inwoners Nederlands. En daar wilden we dus maar niet gaan wonen

Hoewel het best wel prettig is dat er een tweetalige school is natuurlijk, en dat je in de winkels gewoon met je Nederlandse kaart kunt pinnen en dat ze je in het Nederlands aanspreken als je Duits tekort schiet
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_54620553
quote:
Op donderdag 15 november 2007 10:37 schreef Stormqueen het volgende:
Wij zouden in Belgie kunnen gaan wonen, maar dat trekt me dus helemaaaal niet. Zijn er trouwens genoeg hier die het doen, maar dik kans dat je dan in zo'n Hollandse enclave terecht komt... brrr
Dat én het feit dat het tussen de grens en Eindhoven iedere morgen volledig vast zit én dat het niet meer te fietsen is naar Eindhoven. Maar er staan daar zulke leuke huizen voor zulke mooie prijzen.
Ook een nadeel: ik vind Belgische dorpen echt sfeerloos.
***Levi was here***
  donderdag 15 november 2007 @ 10:45:57 #166
149959 SQ
snelle trees
pi_54620624
quote:
Op donderdag 15 november 2007 10:42 schreef Levitation het volgende:

[..]

Dat én het feit dat het tussen de grens en Eindhoven iedere morgen volledig vast zit én dat het niet meer te fietsen is naar Eindhoven. Maar er staan daar zulke leuke huizen voor zulke mooie prijzen.
Ook een nadeel: ik vind Belgische dorpen echt sfeerloos.
Ook dat, ongezellig en doods. Ik heb helemaal niks met Belgie. De steden wel, maar de dorpen...
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 15 november 2007 @ 10:52:35 #167
13151 crew  Rewimo
pi_54620753
België vind ik er altijd zo grauw uitzien...

Ik geniet elke dag als ik naar huis rij en in de buurt van het Reichswald ben. Het is daar zó mooi Had het er gisteren met qltel nog over, en we bleken precies hetzelfde stukje route zo mooi te vinden
pi_54620763
quote:
Op donderdag 15 november 2007 10:52 schreef Rewimo het volgende:
België vind ik er altijd zo grauw uitzien...

Ik geniet elke dag als ik naar huis rij en in de buurt van het Reichswald ben. Het is daar zó mooi Had het er gisteren met qltel nog over, en we bleken precies hetzelfde stukje route zo mooi te vinden
Belgische Kempen zijn wel mooi, maar die dorpen.
***Levi was here***
pi_54621937
quote:
Op donderdag 15 november 2007 09:16 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Jullie werken toch allebei?
Ja en we verdienen allebei niet slecht (al werk ik parttime), maar we zijn niet zo'n heel handige klussers, dus heel veel onderhoud kan niet. Een beetje huis hier kost 2,5 ton, met een ruime tuin ben je zo 3 ton kwijt. Dat betekent dat we zoveel moeten laten. Ik heb mijn hoop gevestigd op een mega nieuwbouw wijk waar volgende jaar de eerste steen voor wordt gelegd. Ik heb altijd geroepen nooit in nieuwbouw te willen, maar misschien gaat dat het wel worden.
(mijn baan is onzeker, er komt een fusie aan, dus we kunnen niet te hoog gaan zitten)
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_54622132
Huizen zijn echt absurt duur. Ik woon in een rijtjes woning die echt niet gigantisch groot is en laatst is er in onze straat een van eigenaar gewisseld voor E 220.000.
***Levi was here***
  donderdag 15 november 2007 @ 11:52:39 #171
149959 SQ
snelle trees
pi_54622228
quote:
Op donderdag 15 november 2007 11:48 schreef Levitation het volgende:
Huizen zijn echt absurt duur. Ik woon in een rijtjes woning die echt niet gigantisch groot is en laatst is er in onze straat een van eigenaar gewisseld voor E 220.000.
Oh, maar over dat onderwerp ga ik me niet eens meer druk maken, het is zoals het is. Trouwens relatief schijnt het wel mee te vallen, als je de hypotheekrente corrigeert. Huren is uiteindelijk veel duurder.
disclaimer
  donderdag 15 november 2007 @ 11:53:21 #172
149959 SQ
snelle trees
pi_54622246
Er is de hele week al een arsenaal militaire vliegtuigen aan het opstijgen hier, zijn de Russen soms binnen gevallen?
disclaimer
pi_54622381
quote:
Op donderdag 15 november 2007 11:53 schreef Stormqueen het volgende:
Er is de hele week al een arsenaal militaire vliegtuigen aan het opstijgen hier, zijn de Russen soms binnen gevallen?
Wodka offensief.
***Levi was here***
pi_54622389
quote:
Op donderdag 15 november 2007 11:52 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Oh, maar over dat onderwerp ga ik me niet eens meer druk maken, het is zoals het is. Trouwens relatief schijnt het wel mee te vallen, als je de hypotheekrente corrigeert. Huren is uiteindelijk veel duurder.
Voor een echt leuk huis, moet je hier 7 jaar ingeschreven staan als je wilt huren.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 15 november 2007 @ 12:04:53 #175
13151 crew  Rewimo
pi_54622515
Mijn huis in Haarlem heeft in euro's meer opgebracht dan het mij gekost heeft in guldens. Ruim het dubbele van mijn aankoopprijs dus, in 10 jaar tijd

Leuk voor mijn portemonnee natuurlijk maar wel van de zotte in zo'n relatief korte periode.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')