Klinkt goedquote:Op woensdag 14 november 2007 22:06 schreef Stormqueen het volgende:
Alledrie jaren '30 huizen vlak bij het centrum van Eindhoven, 2 vrij klassieke modellen en 1 heul anders dan anders, die laatste trekt ons wel het meest o.a. door de living van 52m2en een slaapkamer over de hele breedte van het huis enzo. En die is ook het meest betaalbaar
Ik woon nu ook in een dertiger jaren huurhokje, en ik wil niet anders meer. Van die sfeerloze jaren '70 wijken kunnen me echt gestolen worden. Stuk goedkoper, maar het heeft helemaal niksquote:Op woensdag 14 november 2007 22:16 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Klinkt goedMijn vorige huis was ook jaren '30, heel erg mooi
Dat is juist goed voor de lijnquote:Op woensdag 14 november 2007 22:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's alleen zo'n tering eind fietsen
*grin*quote:Op woensdag 14 november 2007 21:11 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ooh...leuk dat ik het ook even weet![]()
ik ben iig erg benieuwdquote:Op woensdag 14 november 2007 21:09 schreef Levitation het volgende:
[..]
Heb ik in China gegeten, was wel lekker. Beter een Mongoolse vuurpot dan de Sechuan versie![]()
Duitslandquote:Op donderdag 15 november 2007 08:41 schreef YPPY het volgende:
Het kan mij al niet meer schelen waar we heen gaan. Als we maar een tuin hebben en het huis kunnen betalen. Maar dat is lastig.
Jullie werken toch allebei?quote:Op donderdag 15 november 2007 08:41 schreef YPPY het volgende:
Het kan mij al niet meer schelen waar we heen gaan. Als we maar een tuin hebben en het huis kunnen betalen. Maar dat is lastig.
Dip het in iets heel smerigsquote:Op donderdag 15 november 2007 09:08 schreef freecell het volgende:
Tuin
Ik heb nu groen tapijt op het balkon, maar het is toch anders
Ik was gisteren op een feestje en nam daar dom genoeg een handje pretzels. Dom genoeg, want als ik begin met één handje zoutjes ga ik dooreten met pretzels, chips en nootjes.
Als ik dat eerste handje niet neem, heb ik er veel minder moeite mee.
Heeft er iemand enig idee hoe ik kan zorgen dat ik het bij één handje kan laten?
Ja maar weet je wat het is, als je budget 2 ton is ga je zitten kwijlen op huizen van 3 ton, als je budget 3 ton is wil je eigenlijk dat huis van 4 ton, etc. Het is natuurlijk te suf voor woorden, maar zo werkt het wel. En je zal natuurlijk zien dat de huizen in de wijk die wij helemaal het einde vinden allemaal 4 ton doen en dan zit er vaak nog een opa&oma keuken en badkamer in... Ben daar gelukkig wel vanaf nu, zoiets kopen we wel als we later groot zijnquote:
Dat is raar op een feestjequote:Op donderdag 15 november 2007 09:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dip het in iets heel smerigs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |