Ik heb wel een lekker gerecht voor je, is een varkenshaasje met een kruidenkaas zoiets, heel lekker en dat in bladerdeeg gerold in de oven.quote:Op woensdag 14 november 2007 16:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mja, het mag best lekker ingewikkeld, maar het moet vooral delicieux zijn
Zalm uit de oven kennen ze inmiddels welen ik pats natuurlijk graag een keer met mijn kookskills bij mijn schoonmoeder
Klinkt lekker, maar wel tering machtig!quote:Op woensdag 14 november 2007 20:31 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik heb wel een lekker gerecht voor je, is een varkenshaasje met een kruidenkaas zoiets, heel lekker en dat in bladerdeeg gerold in de oven.
Dat als vleesgerecht, ZEER aan te raden:D
is het ook, en het is heerlijk!quote:Op woensdag 14 november 2007 18:56 schreef Fannetje het volgende:
Spinning lijkt me erg zwaar!
Die mag je mij wel mailen, ik heb nog nooit tapas gehad, maar ben wel nieuwsgierigquote:Op woensdag 14 november 2007 16:55 schreef motorbloempje het volgende:
hm... tapasmiddagje? Is bij ons ook ingeslagen als een bom
heb alle receptjes nog wel voor je, voor onder andere feta-champignon-flapjes (zonder hompen vlees)
Oeh, klinkt ook lekkerquote:Op woensdag 14 november 2007 20:31 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik heb wel een lekker gerecht voor je, is een varkenshaasje met een kruidenkaas zoiets, heel lekker en dat in bladerdeeg gerold in de oven.
Dat als vleesgerecht, ZEER aan te raden:D
Heb ik in China gegeten, was wel lekker. Beter een Mongoolse vuurpot dan de Sechuan versiequote:Op woensdag 14 november 2007 21:07 schreef motorbloempje het volgende:
met kerst gaan wij 1e kerstdag naar de ouders van René, en 2e kerstdag naar mijn ouders, beide voor diner
kerstavond gaan we chocoladefonduen hebben we besloten![]()
![]()
en 2e kerstdag wordt het een 'Mongoolse Vuurpot': Dit dusziet er goed uit
Ooh...leuk dat ik het ook even weetquote:Op woensdag 14 november 2007 21:07 schreef motorbloempje het volgende:
met kerst gaan wij 1e kerstdag naar de ouders van René, en 2e kerstdag naar mijn ouders, beide voor diner
kerstavond gaan we chocoladefonduen hebben we besloten![]()
![]()
en 2e kerstdag wordt het een 'Mongoolse Vuurpot': Dit dusziet er goed uit
Gepocheerde ossenhaasquote:Op woensdag 14 november 2007 21:25 schreef Stormqueen het volgende:
Ow, ik ben eruit, ik ga gepocheerde ossenhaas maken met gebakken appeltjes, haricots verts ende in de schil gebakken aardappeltjes
Gaaf! Wat voor huizen gaan jullie bekijken?quote:Op woensdag 14 november 2007 21:33 schreef Stormqueen het volgende:
Wij gaan ook een huisje kopen
Vrijdag naar de hypotheker en dan 3 bezichtigingen. Ben er helemaal jubelig van
et recept klinkt wel super hoor, in een mengsel van rode wijn en wildfond en kruiden. En het is weer eens wat anders dan een gegrilld stukje vleesquote:Op woensdag 14 november 2007 21:49 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Gepocheerde ossenhaas
Eerlijk gezegd roept dat iets in me op van: zonde van de ossenhaas
Alledrie jaren '30 huizen vlak bij het centrum van Eindhoven, 2 vrij klassieke modellen en 1 heul anders dan anders, die laatste trekt ons wel het meest o.a. door de living van 52m2quote:Op woensdag 14 november 2007 21:50 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Gaaf! Wat voor huizen gaan jullie bekijken?
Heb ik gelukkig geen last van. Doe mij maar een even door de boter geslingerde biefstukquote:Op woensdag 14 november 2007 22:04 schreef Stormqueen het volgende:
et recept klinkt wel super hoor, in een mengsel van rode wijn en wildfond en kruiden. En het is weer eens wat anders dan een gegrilld stukje vleesEn ik acht de kans groter dat mijn schoonvader het zo wel kan eten
(ik weet niet hoe dat bij jou zit, maar ik heb het idee dat mensen met sterk verkleinde magen nogal last krijgen van rood vlees)
Klinkt goedquote:Op woensdag 14 november 2007 22:06 schreef Stormqueen het volgende:
Alledrie jaren '30 huizen vlak bij het centrum van Eindhoven, 2 vrij klassieke modellen en 1 heul anders dan anders, die laatste trekt ons wel het meest o.a. door de living van 52m2en een slaapkamer over de hele breedte van het huis enzo. En die is ook het meest betaalbaar
Ik woon nu ook in een dertiger jaren huurhokje, en ik wil niet anders meer. Van die sfeerloze jaren '70 wijken kunnen me echt gestolen worden. Stuk goedkoper, maar het heeft helemaal niksquote:Op woensdag 14 november 2007 22:16 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Klinkt goedMijn vorige huis was ook jaren '30, heel erg mooi
Dat is juist goed voor de lijnquote:Op woensdag 14 november 2007 22:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's alleen zo'n tering eind fietsen
*grin*quote:Op woensdag 14 november 2007 21:11 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ooh...leuk dat ik het ook even weet![]()
ik ben iig erg benieuwdquote:Op woensdag 14 november 2007 21:09 schreef Levitation het volgende:
[..]
Heb ik in China gegeten, was wel lekker. Beter een Mongoolse vuurpot dan de Sechuan versie![]()
Duitslandquote:Op donderdag 15 november 2007 08:41 schreef YPPY het volgende:
Het kan mij al niet meer schelen waar we heen gaan. Als we maar een tuin hebben en het huis kunnen betalen. Maar dat is lastig.
Jullie werken toch allebei?quote:Op donderdag 15 november 2007 08:41 schreef YPPY het volgende:
Het kan mij al niet meer schelen waar we heen gaan. Als we maar een tuin hebben en het huis kunnen betalen. Maar dat is lastig.
Dip het in iets heel smerigsquote:Op donderdag 15 november 2007 09:08 schreef freecell het volgende:
Tuin
Ik heb nu groen tapijt op het balkon, maar het is toch anders
Ik was gisteren op een feestje en nam daar dom genoeg een handje pretzels. Dom genoeg, want als ik begin met één handje zoutjes ga ik dooreten met pretzels, chips en nootjes.
Als ik dat eerste handje niet neem, heb ik er veel minder moeite mee.
Heeft er iemand enig idee hoe ik kan zorgen dat ik het bij één handje kan laten?
Ja maar weet je wat het is, als je budget 2 ton is ga je zitten kwijlen op huizen van 3 ton, als je budget 3 ton is wil je eigenlijk dat huis van 4 ton, etc. Het is natuurlijk te suf voor woorden, maar zo werkt het wel. En je zal natuurlijk zien dat de huizen in de wijk die wij helemaal het einde vinden allemaal 4 ton doen en dan zit er vaak nog een opa&oma keuken en badkamer in... Ben daar gelukkig wel vanaf nu, zoiets kopen we wel als we later groot zijnquote:
Dat is raar op een feestjequote:Op donderdag 15 november 2007 09:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dip het in iets heel smerigs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |