abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 14 november 2007 @ 19:32:08 #101
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_54608426
Wij zitten in Portugal, dus sowieso maar 1 kerstdag En qltel zou vragen of zijn ouders het gourmetstel meenemen (die gaan met de auto), dat scheelt weer een dag oma's maaltijden eten
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_54608915
SQ, de roze-crocks-badjuf miste je...
En ik ook... ik moest me zo concentreren om de tel niet kwijt te raken...
Maar het is gelukt en ik heb er 60 geteld.

Volgende week moet ik nog even kijken of ik op donderdag eventueel zou kunnen. Plots hebben ze op mijn werk bedacht dat ze ook best mijn vrijetijd kunnen indelen in projecten.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_54610117
quote:
Op woensdag 14 november 2007 16:49 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Mja, het mag best lekker ingewikkeld, maar het moet vooral delicieux zijn
Zalm uit de oven kennen ze inmiddels wel en ik pats natuurlijk graag een keer met mijn kookskills bij mijn schoonmoeder
Ik heb wel een lekker gerecht voor je, is een varkenshaasje met een kruidenkaas zoiets, heel lekker en dat in bladerdeeg gerold in de oven.

Dat als vleesgerecht, ZEER aan te raden:D
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  woensdag 14 november 2007 @ 20:35:15 #104
149959 SQ
snelle trees
pi_54610221
quote:
Op woensdag 14 november 2007 20:31 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ik heb wel een lekker gerecht voor je, is een varkenshaasje met een kruidenkaas zoiets, heel lekker en dat in bladerdeeg gerold in de oven.

Klinkt lekker, maar wel tering machtig!
Maar ik ga zo nog even zoeken
disclaimer
pi_54610239
is ook wel machtig, maar je hoeft niet een hele varkenshaas op te eten:p

als je het gerecht wilt moet je maar even een gil geven;)
Top 5 China producten
pi_54610293
quote:
Op woensdag 14 november 2007 18:56 schreef Fannetje het volgende:
Spinning lijkt me erg zwaar!
is het ook, en het is heerlijk!
Ja doei.
pi_54610465
quote:
Op woensdag 14 november 2007 16:55 schreef motorbloempje het volgende:
hm... tapasmiddagje? Is bij ons ook ingeslagen als een bom

heb alle receptjes nog wel voor je, voor onder andere feta-champignon-flapjes (zonder hompen vlees )
Die mag je mij wel mailen, ik heb nog nooit tapas gehad, maar ben wel nieuwsgierig
quote:
Op woensdag 14 november 2007 20:31 schreef rene90 het volgende:

[..]

Oeh, klinkt ook lekker kan jij ook mailen?
  woensdag 14 november 2007 @ 20:44:59 #108
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_54610478
Ik heb gewoon nog helemaal geen plannen voor de Kerst en dat is heel opmerkelijk als je m'n moeder en schoonmoeder kent

We zijn trouwens druk bezig een hypotheek te regelen voor ons huis nu de oplevering eindelijk binnen een jaar is. Af en toe zou ik bijna vergeten dat we volgend jaar gaan verhuizen, zo lang duurt het nog, maar het lijkt nu wel weer een stuk dichterbij met die hypotheek.
pi_54610526
@omearos, ik ga morgen even voor je kijken ok, ligt beneden ergens tussen de boeken, net nieuwe keuken dus moet even opzoek maar morgen kom ik erop terug:)
Top 5 China producten
pi_54611130
met kerst gaan wij 1e kerstdag naar de ouders van René, en 2e kerstdag naar mijn ouders, beide voor diner

kerstavond gaan we chocoladefonduen hebben we besloten

en 2e kerstdag wordt het een 'Mongoolse Vuurpot': Dit dus

ziet er goed uit
Ja doei.
pi_54611169
quote:
Op woensdag 14 november 2007 21:07 schreef motorbloempje het volgende:
met kerst gaan wij 1e kerstdag naar de ouders van René, en 2e kerstdag naar mijn ouders, beide voor diner

ziet er goed uit
Heb ik in China gegeten, was wel lekker. Beter een Mongoolse vuurpot dan de Sechuan versie
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_54611228
quote:
Op woensdag 14 november 2007 21:07 schreef motorbloempje het volgende:

ziet er goed uit
Ooh...leuk dat ik het ook even weet
Top 5 China producten
  woensdag 14 november 2007 @ 21:14:07 #113
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_54611310
pi_54611351
Ik ga 1e kerstdag met de hele fam (ooh wat gezellig...) naar een luxe iets, gaan we eten is muziek en heerlijk leuk gezellig doen tot 01.00, hmmmm ach we gaan maar naast de gezellige familie zitten.

2e kerstdag gaat me pa thuis vast wel uitgebreid koken, vind ie prachtig in de nieuwe keuken.
Top 5 China producten
  woensdag 14 november 2007 @ 21:24:49 #115
149959 SQ
snelle trees
pi_54611643
wij hadden vorig jaar met kerst een 10-gangen amusemenu in de Treeswijckhoeve en ik heb gehoord dat we weer zoiets gaan doen... Echt te lekker, heb alles met smaak opgegeten, je krijgt de gekste dingen zoals ganzenleverkroketjes, roquefort-ijs en zalmwafeltjes
disclaimer
  woensdag 14 november 2007 @ 21:25:45 #116
149959 SQ
snelle trees
pi_54611670
Ow, ik ben eruit, ik ga gepocheerde ossenhaas maken met gebakken appeltjes, haricots verts ende in de schil gebakken aardappeltjes
disclaimer
pi_54611748
Wat leuk dat jullie gaan verhuizen Jojo. Ik wil ook, maar huizen zijn zo verschrikkelijk duur.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_54611926
Hallo Ik kom ook weer om het hoekje kijken Was op reis door Mexico, en daarna weinig tijd om te internetten, dus vandaar een tijdje niet dit topic gevolgd. Met de lijn gaat het nog steeds mwoah. Ik weeg hetzelfde als 2 maanden geleden, geen gram meer of minder. Misschien is mijn weegschaal wel kapot .

Hoe is het hier? Ik krijg honger van al die berichtjes over gepocheerde ossehaas en chocoladefondue
  woensdag 14 november 2007 @ 21:33:03 #119
149959 SQ
snelle trees
pi_54611932
Wij gaan ook een huisje kopen
Vrijdag naar de hypotheker en dan 3 bezichtigingen. Ben er helemaal jubelig van
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 14 november 2007 @ 21:49:43 #120
13151 crew  Rewimo
pi_54612457
quote:
Op woensdag 14 november 2007 21:25 schreef Stormqueen het volgende:
Ow, ik ben eruit, ik ga gepocheerde ossenhaas maken met gebakken appeltjes, haricots verts ende in de schil gebakken aardappeltjes
Gepocheerde ossenhaas

Eerlijk gezegd roept dat iets in me op van: zonde van de ossenhaas
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 14 november 2007 @ 21:50:15 #121
13151 crew  Rewimo
pi_54612474
quote:
Op woensdag 14 november 2007 21:33 schreef Stormqueen het volgende:
Wij gaan ook een huisje kopen
Vrijdag naar de hypotheker en dan 3 bezichtigingen. Ben er helemaal jubelig van
Gaaf! Wat voor huizen gaan jullie bekijken?
  woensdag 14 november 2007 @ 22:04:25 #122
149959 SQ
snelle trees
pi_54612886
quote:
Op woensdag 14 november 2007 21:49 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Gepocheerde ossenhaas

Eerlijk gezegd roept dat iets in me op van: zonde van de ossenhaas
et recept klinkt wel super hoor, in een mengsel van rode wijn en wildfond en kruiden. En het is weer eens wat anders dan een gegrilld stukje vlees En ik acht de kans groter dat mijn schoonvader het zo wel kan eten (ik weet niet hoe dat bij jou zit, maar ik heb het idee dat mensen met sterk verkleinde magen nogal last krijgen van rood vlees)
disclaimer
  woensdag 14 november 2007 @ 22:06:12 #123
149959 SQ
snelle trees
pi_54612942
quote:
Op woensdag 14 november 2007 21:50 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Gaaf! Wat voor huizen gaan jullie bekijken?
Alledrie jaren '30 huizen vlak bij het centrum van Eindhoven, 2 vrij klassieke modellen en 1 heul anders dan anders, die laatste trekt ons wel het meest o.a. door de living van 52m2 en een slaapkamer over de hele breedte van het huis enzo. En die is ook het meest betaalbaar
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 14 november 2007 @ 22:15:49 #124
13151 crew  Rewimo
pi_54613235
quote:
Op woensdag 14 november 2007 22:04 schreef Stormqueen het volgende:
et recept klinkt wel super hoor, in een mengsel van rode wijn en wildfond en kruiden. En het is weer eens wat anders dan een gegrilld stukje vlees En ik acht de kans groter dat mijn schoonvader het zo wel kan eten (ik weet niet hoe dat bij jou zit, maar ik heb het idee dat mensen met sterk verkleinde magen nogal last krijgen van rood vlees)
Heb ik gelukkig geen last van. Doe mij maar een even door de boter geslingerde biefstuk Zo rood mogelijk
  woensdag 14 november 2007 @ 22:16:11 #125
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_54613253
Weet nog niks wat we met de kerst gaan doen normaal is dat altijd al een hele tijd bekend

Komt waarschijnlijk omdat er op dit moment belangrijkere dingen zijn

Ik kan idd ook niet tegen biefstuk/rossbief enzo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')