Gezien mijn disbalans lijkt het me slim om vaker te gaanquote:Op woensdag 14 november 2007 16:25 schreef Heavenlyblue het volgende:
[..]
HB, ga je nog vaker naar de bodybalance, of laat je t bij een keer?
Het gehakt is nog veel te bevroren om het te rullen... maar op zich een ideequote:Op woensdag 14 november 2007 16:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Gehakt? Is er misschien een mogelijkheid het alvast te rullen? Dan kan je het daarna zonder meer weer invriezen
Allebei denk ikquote:Op woensdag 14 november 2007 16:28 schreef ColdFeet het volgende:
Hahaha, disbalans? fysiek of emotioneel?![]()
Heeft jouw sportschool een sauna? Ik vond t altijd zalig, samen met een vriendin: uurtje cardio, dan naar de bodybalanceles, en dan nog even lekker in de sauna (daarna direct slapen, natuurlijk).
Ja, behoorlijk. Hoewel, soms ga ik ook gewoon even een uurtje.quote:Op woensdag 14 november 2007 16:32 schreef Heavenlyblue het volgende:
[..]
Allebei denk ikMaar lichamelijk viel ik ook snel om
En ja, er is een sauna en die is echt heel erg lekkerBen jij ook altijd zoveel tijd kwijt met sporten
Ik begrijp het best als mensen zeggen geen tijd te hebben voor de sportschool.
Zalmpakketjes uit de oven?quote:Op woensdag 14 november 2007 16:34 schreef Stormqueen het volgende:
Over eten gesproken, ik moet nog een hoofdgerecht verzinnen voor ons grote papa en mama diner van vrijdagEr mogen geen grote hompen vlees bij zitten.
Mja, het mag best lekker ingewikkeld, maar het moet vooral delicieux zijnquote:Op woensdag 14 november 2007 16:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zalmpakketjes uit de oven?
Lekker makkelijk.
Nee nee, ze komen om half acht en ze krijgen drie gangen... Kleine hapjes is mijn specialiteit, vorig jaar met oud en nieuw 4 uur in de keuken gestaan en vervolgens je schoonfamilie over de vloer die geen hap eet omdat ze van te voren hebben zitten gourmettenquote:Op woensdag 14 november 2007 16:55 schreef motorbloempje het volgende:
hm... tapasmiddagje? Is bij ons ook ingeslagen als een bom
heb alle receptjes nog wel voor je, voor onder andere feta-champignon-flapjes (zonder hompen vlees)
Awww, wat een afknapper!quote:Op woensdag 14 november 2007 17:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee nee, ze komen om half acht en ze krijgen drie gangen... Kleine hapjes is mijn specialiteit, vorig jaar met oud en nieuw 4 uur in de keuken gestaan en vervolgens je schoonfamilie over de vloer die geen hap eet omdat ze van te voren hebben zitten gourmetten
Ik sla vanavond mijn megaAllerhande receptenordner wel open
Hoezo?quote:Op woensdag 14 november 2007 17:35 schreef Troel het volgende:
Dit jaar zit een echt kerstdiner koken er helaas niet in
ja en mijn been gebroken en mijn hoofd gestoten. Weet ik nu alquote:Op woensdag 14 november 2007 17:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hoezo?
Heb je je pols verstuikt?
Helderziend?quote:Op woensdag 14 november 2007 18:07 schreef Troel het volgende:
[..]
ja en mijn been gebroken en mijn hoofd gestoten. Weet ik nu al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |