Nee, ik heb vrij vandaag, zit dus in zaterdagmodus.quote:
Ik ook, was om 7:45 op mijn werk.quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:08 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben al uren opZit al een poosje op mijn werk. Met de nadruk op zit.
Die is leuk!quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:19 schreef Stormqueen het volgende:
Wij gaan straks hier kijken
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/?id=faac8f26-6cf3-4530-b49e-18b17bde1057&objecttype=DetailKoopObject
(toch maar wel, jullie gaan vast niet afzeiken heb ik het gevoel)
Uiteraardquote:Op vrijdag 16 november 2007 09:22 schreef Levitation het volgende:
[..]
Die is leuk!De woonkamer lijkt op de foto's echt enorm groot.
![]()
Ben benieuwd of het echt wat is voor jullie. Ik verwacht nog een verslagje vandaag.![]()
![]()
Gaaf huis joh! Die kamer is uitgebouwd zo te zien, lekker grootquote:Op vrijdag 16 november 2007 09:19 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/?id=faac8f26-6cf3-4530-b49e-18b17bde1057&objecttype=DetailKoopObject
jaren 30quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:19 schreef Stormqueen het volgende:
Ja precies, ik zie daar echt veel mogelijkheden in. Uiteraard zou de keuken er subiet uit worden gesloopt en komt er een eiken vloer in, om over de tussendeuren maar niet te spreken, maar hier kunnen we wel die grote eettafel plaatsen die ik zo graag wil zodat we lekker met vrienden spelletjes kunnen doen, de tuin is onderhoudsvriendelijk, op een steenworp afstand van het centrum en die achterpuiquote:Op vrijdag 16 november 2007 09:25 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Gaaf huis joh! Die kamer is uitgebouwd zo te zien, lekker grootEn de inrichting erf je er niet bij, dat scheelt
Is echt een huis met veel mogelijkheden, kan me voorstellen dat je het graag wilt kopen
Ik heb het vermoeden dat het ooit een schuur was en het zou kunnen dat ik dat dan in originele staat zou herstellen, maar ik geloof dat mijn vriend er in gedachten al een tap onder heeft geplaatstquote:Op vrijdag 16 november 2007 09:29 schreef YPPY het volgende:
Die ramen!Gaaf, met al die vierkantjes. En dat overdekte stuk in de tuin. Als het dan regent dat het giet, gaan jullie in de tuin zitten.
Echt wel leuk.
Ja, maar dan zou ik wel de muren in de kleuren van een zonsondergang schilderenquote:Op vrijdag 16 november 2007 09:33 schreef YPPY het volgende:
Neee, je moet het zo houden en dan als het in de zomer gaat onweren, ga je buiten zitten. Lekker warm, maar niet meer zo benauwd. Glaasje rose erbij.
Houtoven, BBQ, buitenbar...quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat het ooit een schuur was en het zou kunnen dat ik dat dan in originele staat zou herstellen, maar ik geloof dat mijn vriend er in gedachten al een tap onder heeft geplaatst
Nou, we gaan vandaag meteen meten of er een houten vloer bovenop de tegels past want die vloer is zum kotzen inderdaadquote:Op vrijdag 16 november 2007 09:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Houtoven, BBQ, buitenbar...
Leuk huis, lekker ruim. Wel afschuwelijk ingericht, lelijke kleuren, lelijke vloer, dus nog behoorlijk wat te klussen...
Tis nu ook gewoon spuuglelijk ingericht, met die donkerrode bank op de plavuizen... echt heel erg kaal. Maar de inrichting heb je natuurlijk zelf in hand.quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, we gaan vandaag meteen meten of er een houten vloer bovenop de tegels past want die vloer is zum kotzen inderdaad
En wat de kleuren op de muren betreft, dat heb ik in een dagje overgekwast. Ik maak me meer zorgen over die lelijke keuken
Nee, ik ben meer van de radicale aanpak, en ik wil een hoekkeuken. Dit is me net te klein, de ruimte is er groot genoeg voor.quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Tis nu ook gewoon spuuglelijk ingericht, met die donkerrode bank op de plavuizen... echt heel erg kaal. Maar de inrichting heb je natuurlijk zelf in hand.
Vind je de hele keuken lelijk, of zou je 't met nieuwe kastdeurtjes al beter vinden?
Die is ook groter. Ik ben alleen helemaal weg van die authentieke elementenquote:Op vrijdag 16 november 2007 09:48 schreef teigan het volgende:
Ik vind die eerste op de een of andere manier mooier, die lijkt veel ruimtelijker..
Zeker leukquote:Op vrijdag 16 november 2007 09:47 schreef Levitation het volgende:
Ik vind dit wel een leuk huis voor V. en mij:
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/Default.aspx?id=49649a6b-37f7-4513-9e8f-23b4276b27c8&objecttype=DetailKoopObject
Alleen een beetje weinig tuin... vooral aan de voorzijde.![]()
Idd erg mooiquote:Op vrijdag 16 november 2007 09:42 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/?id=8054741d-75e1-4f64-ad5d-c16f5743150e&objecttype=DetailKoopObject
Hier gaan we ook kijken straks, maar die is wel aan de prijs, dus dat zal 'm niet worden, maar zo mooi![]()
Tuurlijk wel.quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:49 schreef teigan het volgende:
MAar wat een prijzen zeg...
Voor mijn gevoel gaan wij nooit genoeg verdienen om zulke huizen te kunnen kopen...
als zoiets niet in het centrum van Eindhoven zou staan scheelt dat al snel een ton in de prijs denk ikquote:Op vrijdag 16 november 2007 09:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Idd erg mooi.
Zo'n huis wil ik ook!. Alleen idd aan de dure kant... t zal wel bij dromen blijven
.
Als ik jou was zou ik in een randgemeente van Groningen gaan zoeken, dat is niet zo achterlijk duur als regio Eindhoven. (Hier wonen erg veel gepromoveerde technici die bij Philips of ASML werken en die hebben redelijk veel te besteden, vandaar die huizenprijzen.)quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:49 schreef teigan het volgende:
MAar wat een prijzen zeg...
Voor mijn gevoel gaan wij nooit genoeg verdienen om zulke huizen te kunnen kopen...
Ja klopt, maar aan die eerste kunnen we weer lekker verbouwen. We likes verbouwenquote:Op vrijdag 16 november 2007 09:57 schreef ColdFeet het volgende:
Wow, die tweede is mooi zeg! Maar dat komt ook doordat de inrichting gewoon meer mijn smaak is.
Ja vind ik ook. De hal is welquote:Op vrijdag 16 november 2007 09:48 schreef teigan het volgende:
Ik vind die eerste op de een of andere manier mooier, die lijkt veel ruimtelijker..
Mooi huisquote:Op vrijdag 16 november 2007 09:47 schreef Levitation het volgende:
Ik vind dit wel een leuk huis voor V. en mij:
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/Default.aspx?id=49649a6b-37f7-4513-9e8f-23b4276b27c8&objecttype=DetailKoopObject
Alleen een beetje weinig tuin... vooral aan de voorzijde.![]()
Dergelijke huizen heb je ook vast wel buiten het centrum van Eindhovenquote:Op vrijdag 16 november 2007 09:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als zoiets niet in het centrum van Eindhoven zou staan scheelt dat al snel een ton in de prijs denk ik
Ik heb even geGoogle-map-t en wat ik kan zien is dat het huis in een vreemd hoekje tussen andere huizen ligt. Ik denk dat er daardoor 2 tuintjes zijn, inderdaad een hoekje aan de zijkant en nog een stuk achter het huis. Beetje vaag perceel.quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:10 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Mooi huisHeb je daar nou twee tuinen?
Een aan de zijkant en een aan de achterkant of zoiets?
Serieus, dan kijk je ind e verkeerde dorpenquote:Op vrijdag 16 november 2007 09:55 schreef Stormqueen het volgende:
Wat me wel opvalt aan Grun is dat die huisjes vaak erg klein en achterlijk zijn ingedeeld. En als je in de boerendurpen gaat kijken zit er vaak niet eens een badkamer in
Ik woon in een gemeente tegen de grens van Eindhoven aan. Ik woon dichterbij het centrum dan sommige collega's van me die wel in Eindhoven wonen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:29 schreef teigan het volgende:
Ik zou denk ik wel in de stad willen blijven... Alleen al om op zaterdag gewoon naar de markt te kunnen fietsen...
Maar zolang ik nog geen baan heb is er van huizen kopen toch nog geen sprake..
En ik ben ergens bang dat als je de stad uitgaat, en dan weer terugwil, je je helemaal geen huis meer kan veroorloven..
Zeker mensen die in Blixembosch II wonen endezoquote:Op vrijdag 16 november 2007 10:33 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik woon in een gemeente tegen de grens van Eindhoven aan. Ik woon dichterbij het centrum dan sommige collega's van me die wel in Eindhoven wonen.En hier is gewoon alles veel te duur, ook de randgemeenten.
Nou ja, ik geef toe dat ik eens op Funda heb gezocht naar woonhuizen onder de ton en die staan allemaal in die holen, en dan moet je echt voor 2 ton vertimmeren om er iets leefbaars van te makenquote:Op vrijdag 16 november 2007 10:32 schreef freecell het volgende:
[..]
Serieus, dan kijk je ind e verkeerde dorpen
Mijn halve familie woont op het Groningen of Drenthse platteland (4 van de 5 broers eigenlijk) en ze hebben allemaal een groot huis, mét badkamer uiteraard.
Je hebt er inderdaad draken van arbeidershuisjes zonder badkamer bijzitten. Het voordeel daar van is, is dat ze eigenlijk nooit duurder zijn dan een ton, waardoor je een beetje geld overhoudt voor de badkamer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |